NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال الشخص الذي فقد الحنان من الآباء

جي في بالي سؤال

هو طبيعي ان لما البنت تفتقد حنان الاب ف تحاول تعوض الجزء دا و تختار شريك حياة يعوضها عن الجزء دا حتى لو هو اكبر منها ب فرق عمر كبير و دا موجوده دايما بشوفو

دلوقتي لو الولد مفتقد حنان الام هل هينفع او يقبل يتجوز وحده مثلا اكبر منه ب فرق كبير لمجرد ان يملي الجزء الناقص فيه زي البنت ولا دا صعب 😂🖤
معلش و انا مفتقد حنان الاب يبقا اتحول ابقا شاذ و ادور علي واحد يملي حنان الاب😂😂😂😂
لا هي مش كدا خالص كدا كدا في من النحيه التاني بيحن انا من راي ان عشان انا ممكن احب واحده تلاتينيه ده ممكن عشان هتعرف تحتاويني ممكن عندها خبرا في الحياة عموما مش الجنس بس كدا يعني بس عشان تملي فراغ لا

جي في بالي سؤال

هو طبيعي ان لما البنت تفتقد حنان الاب ف تحاول تعوض الجزء دا و تختار شريك حياة يعوضها عن الجزء دا حتى لو هو اكبر منها ب فرق عمر كبير و دا موجوده دايما بشوفو

دلوقتي لو الولد مفتقد حنان الام هل هينفع او يقبل يتجوز وحده مثلا اكبر منه ب فرق كبير لمجرد ان يملي الجزء الناقص فيه زي البنت ولا دا صعب 😂🖤
اصلا هو ده اللي بيحصل دلوقتي يعني معظم الشباب دلوقتي بتجري على الست الاكبر سنا لعده اسباب منها الاقتصادي ومنها الاحتواء والحنان وفي نفس الوقت الطرف التاني بيبقى مستفيد برضه

• أتفق
التفاعلات: Roody93
جي في بالي سؤال

بصي حنان الاهل مش بيتعوض في اي حد خصوصا لان اي شخص هيبصلنا من ناحيه جنسيه حتي لو بنسبه صغيره لان الاهل مش بيحبونا عشان الجنس
ف الحنان هنا هيكون مختلف خالص

ب النسبه ل موضوع الجواز و كدا
احنا في مجتمع عنده عادات غريبه سيكا انه الولد يتجوز بنت اصغر منه بكتير عاادي
انما الولد يتجوز بنت اكبر منه دي حاجه غلط

و بردو مش بتنجح لان الراجل شخصيته قياديه اكتر و الست وقتها هتحب تقود هي الحياه بحكم خبرتها و هتحكم عليه انه لسا صغير ف بيحصل خلاف اكتر الاوقات
يا اما الراجل يوافق يبقا خدام الست
دي نظره المجتمع

ف انت او انتي بتحاربي مجتمع العادات او الفكره دي مش موجوده فيه اصلا
ف الموضوع صعب و صعب اووي

• أتفق
التفاعلات: Roody93
جي في بالي سؤال

انا كا مبدأ اه عادى وممكن احبها وتحبني بس المجتمع هو اللى بيفضل البنت تكون اصغر او نفس السن بس كا مبدأ عادى جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصي حنان الاهل مش بيتعوض في اي حد خصوصا لان اي شخص هيبصلنا من ناحيه جنسيه حتي لو بنسبه صغيره لان الاهل مش بيحبونا عشان الجنس
ف الحنان هنا هيكون مختلف خالص

ب النسبه ل موضوع الجواز و كدا
احنا في مجتمع عنده عادات غريبه سيكا انه الولد يتجوز بنت اصغر منه بكتير عاادي
انما الولد يتجوز بنت اكبر منه دي حاجه غلط

و بردو مش بتنجح لان الراجل شخصيته قياديه اكتر و الست وقتها هتحب تقود هي الحياه بحكم خبرتها و هتحكم عليه انه لسا صغير ف بيحصل خلاف اكتر الاوقات
يا اما الراجل يوافق يبقا خدام الست
دي نظره المجتمع

ف انت او انتي بتحاربي مجتمع العادات او الفكره دي مش موجوده فيه اصلا
ف الموضوع صعب و صعب اووي
انا بحب كلامك اوى ياض و****

جي في بالي سؤال

مش شرط كبيره اهم حاجه يشوف الحنيه والاهتمام منها وبس كدا

بس الحب يا رودي ملهوش سن معين او قيود
الحب مش موجود اصلا في الايام دي بجد نادر جداً لما تلاقي حد فاهم كلمه حب كلو شوه المعني بجد

معلش و انا مفتقد حنان الاب يبقا اتحول ابقا شاذ و ادور علي واحد يملي حنان الاب😂😂😂😂
لا هي مش كدا خالص كدا كدا في من النحيه التاني بيحن انا من راي ان عشان انا ممكن احب واحده تلاتينيه ده ممكن عشان هتعرف تحتاويني ممكن عندها خبرا في الحياة عموما مش الجنس بس كدا يعني بس عشان تملي فراغ لا
😂😂😂علي رايك و****
لو واحد فقد حنان الاب يبقي شاذ كده 😂و يتجوز ولد زيو يعوضو بقا 😂😂😂😂💔

جي في بالي سؤال

فكرة الزواج من أكبر أو أصغر أغنى او أحلى ل تعويض النقص بأي شي كان
هية فكرة من الأساس نهايتا الفشل 🤷🏻‍♀️
الزواج مو ل تعويض نقص وسد فجوات و ترميم كسور

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%