NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحس و ممكن ده إحساس عندي لوحدي ، إن ده نوع من أنواع كسر الtaboo و بالذات بين المتجوزين ، اللى هو الكلام الرومانسي اللى هو أنتى حبيبتي و أنت عمري ده كلام معتاد لدرجة الملل و مع تكراره مش بيبقى مثير...لكن الشتايم و هنا نقصد الشتايم ذات المدلول الجنسي (يا شرموطة ، يا لبوة ، يا قحبة ، يا متناكة) بتجرد العلاقة من رومانسيتها الرتيبة و بتاخدها لأدني مراحل القذارة و الدعر و بتجعل منها تجربة جنسية بحتة دون أي شئ يعكر صفو جنسانيتها من مشاعر حب أو رومانسية...و دى وجهة نظري ممكن تكون صح و ممكن تكون غلط
انت دقيق فالشرح

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️ و Maxxx_PlayerxXx
  • عجبني
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️
ليه بنحب نتشتم كستات وحنا فالعلاقة يعني انا متمتعش لو متمرمطتش شتايم وسمعت اوسخها واحسو انو قاصد كل شتيمة فيها حرفيا
وكمان بالنسبة للرجالة ليه بتحبو تشتمو وانتتو فالعلاقة باوسخ شتايم محدش يقول عشان احنا بنحب كده
كسر روتين + بتساعد الطرف التاني يوصل لذروه لبونته اكتر لان معني ان دخل شنبمه يبقي فيه شويه تحرر عن القيود ف السرير ف الزوجه او الست بتحاول تبقي لبوه شرموطه بكل صفاتها مع تاكيد الطرف التاتي ليها ب ده بيساعد وصولها لذروة لبونتها 🤝🏻 بس نعرف نفرق ساعتها بين السرير وبرا السرير ده مجرد راي

ليه بنحب نتشتم كستات وحنا فالعلاقة يعني انا متمتعش لو متمرمطتش شتايم وسمعت اوسخها واحسو انو قاصد كل شتيمة فيها حرفيا
وكمان بالنسبة للرجالة ليه بتحبو تشتمو وانتتو فالعلاقة باوسخ شتايم محدش يقول عشان احنا بنحب كده
عشان الست بتحب اللي يستفز انوثتخا وشرمطتها
كمان الجنس هو الحالة الوحيدة اللي بننسي فيها اصولنا واسامينا وحياتنا

حلوهه الشتيمه بالعلاقه بس برا العلاقه دي اهانه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Mantowoman و Levi Ackerman
حلوهه الشتيمه بالعلاقه بس برا العلاقه دي اهانه
مع صحبتي ديما بقولها يا شرموطتي يا لبوتي يا متناكتي
وحنا لوحدينا في علاقة او لا

مشوفتش راجل بيحب يتشم 🥺

ينفع تاكلي من غير م تحطي بهارات على الاكل؟

بسيطة الراجل بيحس انه فحل علي اللبوة اللي بين رجله ودة بيهيجه
والست بتحس انها لبوة وخاضعة لفحلها ودة بيهيجها وبيحسسها بانوثتها وانها فحماية دكر وتحت زوبره

• أتفق
التفاعلات: the open woman
  • عجبني
التفاعلات: بدون قيود
  • أتفق
التفاعلات: اسنانجي
بصي يا صديقتي
احنا كرجاله بنحب جدا احساس السيطره سواء بالفعل او بالقول
الشتيمه بتبقي ميزتها ان الواحده بتتشتم و بتبقي هيجانه و مبسوطه و عايزه كمان و اكتر
دا بيحسس الراجل اد ايه هوا مكيفها
و تفاعل الست مع الشتيمه بيخلي في اثاره و هيجان عند الراجل فظيع
و بعدين دي علاقه يعني اخر حاجه ممكن تحصل بين شخصين يبقي لازم متعه و استمتاع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصي يا صديقتي
احنا كرجاله بنحب جدا احساس السيطره سواء بالفعل او بالقول
الشتيمه بتبقي ميزتها ان الواحده بتتشتم و بتبقي هيجانه و مبسوطه و عايزه كمان و اكتر
دا بيحسس الراجل اد ايه هوا مكيفها
و تفاعل الست مع الشتيمه بيخلي في اثاره و هيجان عند الراجل فظيع
و بعدين دي علاقه يعني اخر حاجه ممكن تحصل بين شخصين يبقي لازم متعه و استمتاع
قولهم ي عم انا فاعلة خير وهفضل هنا مفعلش غير الخير

• بيضحكني
قولهم ي عم انا فاعلة خير وهفضل هنا مفعلش غير الخير
اهو كلنا بنحاول نفعل خير
اضافه بسيطه عارفه حوار الشتيمه للراجل دا
بالظبط زي الست لما تكون نايمه مع واحد و هيا شايفه انها مجنناه و مش مخلياه علي بعضه و متجنن عليهااعتقد ان دي من اسعد لحظات الست

اهو كلنا بنحاول نفعل خير
اضافه بسيطه عارفه حوار الشتيمه للراجل دا
بالظبط زي الست لما تكون نايمه مع واحد و هيا شايفه انها مجنناه و مش مخلياه علي بعضه و متجنن عليهااعتقد ان دي من اسعد لحظات الست
في ست متكيفش غير هو طاير ده كيفها باي شكل شتايم شخر ضرب ومش قصدي قتل يعني انت عارف الناس بيستاضولي غلطة وانا مجرد فاعله خير

• أتفق
مفيش وقت الواحدة هتاخد راحتها فيه غير الوقت ده

• أتفق
التفاعلات: Adam Afndena و اسنانجي
في ست متكيفش غير هو طاير ده كيفها باي شكل شتايم شخر ضرب ومش قصدي قتل يعني انت عارف الناس بيستاضولي غلطة وانا مجرد فاعله خير
الناس اول ما بتقرا كلمه عنف او شتيمه بيفكرو ان هوا هيدبحها 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: the open woman

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%