NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ا

يوا ي ام رورو قوليلهم والنبي انها مصدر مهم طول ما الطرفين راضيين يا ستي
دول مخهم تعبان يستى سيبك
لما نطلب نتشتم يعملوا اخلاق لكن لو مطلبناش يلطشوا رايح جاى رجالة بقا😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: the open woman
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
الخبره برده يا جماعه. أنا امسكها رئيسه الحكومه هنبئا في حته تانيه
لا مليش ف السياسة سيبونى امسك حاجات تانى😂

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دول مخهم تعبان يستى سيبك
لما نطلب نتشتم يعملوا اخلاق لكن لو مطلبناش يلطشوا رايح جاى رجالة بقا😂😂😂
منا بستغرب صح ميجوش غير بالعكس تطلبي ميرضوش متطلبيش ابليس قدامك

ديه مش سياسه. ده اقتصاد.
و معروفه لما تمسكي الحاجات مش هتسبيها إلا و هي خلصانه

ليه بنحب نتشتم كستات وحنا فالعلاقة يعني انا متمتعش لو متمرمطتش شتايم وسمعت اوسخها واحسو انو قاصد كل شتيمة فيها حرفيا
وكمان بالنسبة للرجالة ليه بتحبو تشتمو وانتتو فالعلاقة باوسخ شتايم محدش يقول عشان احنا بنحب كده
عشان لازم احس ان اللي معايا شرموطة ليا والشتايم هي اللي هتشرمطها

• بيضحكني
  • بيضحكني
انا بحب أحس انى مع راجل ودكر محسسنى انى ست وملكه هو وبس عارفة ان بعيد عن العلاقة في بينا احترام متبادل لكن وقت العلاقة مبحبش ابدا ابدا اكون مع حد يعمل حدود وممنوع ومسموح شايفة ان اي شيء يخدم متعتنا متاح
لازم احسسه بفحولته ورجولته بكلامى اللى مبيكونش كلام وخلاص بالعكس كل كلمة بتطلع منى بكون قصداها من كتر م هو وزوبره ممتعينى وهو كمان من هيجانه واحساس رجولته وسيطرته عليا ك مراته بيحس انه عاوز يوصفنى بكده انا مبعتبرش دى شتايم لكن منكرش ان اي علاقة بدخل فيها بيفرق معايا الاسلوب ف الشتيمة مثلا مستحييييل اتقبل اكون مع واحد بيشتمنى كده قبل م نكون سوا وهيجانين لا يعني واحد يدخل او يكلمنى يقولى يلبوة يشرموطة لا طبعا مستحيل ارد واكلمه انا مبحبش الشتيمة عشان اتهان الشتيمة حلوة وقت الهجان والعلاقة بس ووقت الهزار اتقبلها لو من صديق وكمان لازم تكون باسلوب معين وقت العلاقة وبتفرق معايا برضو لازم احس انه بيشتمنى عشانه يعنى يا لبوتى شرموطتى متناكتى كده مش مجرد شتيمة لبوة متناكة بحس انه بيشتم بجد مش دلع وتملك منه وحاجة اخيرة مبتقبلش الشتيمة بالاهل نهائى
انتى عسل

• حبيته
التفاعلات: أم رودى
بتحبي تسمعي ايه شتايم؟

انتى اجمد حد يمسك حاجات تانى ايديكى فنانة فالمسك 😉🔥♥️

ايوا كلنا بنتلكك
اصل التلاكيك فن برده. عاوزين شتيمه نعمل محترمين و نهرب. و لما تحترمو نفسكو. يطلع العنتيل الي جوانا. فن يا بنتي مش اي كلام 😂😂😂😂

• بيضحكني
اصل التلاكيك فن برده. عاوزين شتيمه نعمل محترمين و نهرب. و لما تحترمو نفسكو. يطلع العنتيل الي جوانا. فن يا بنتي مش اي كلام 😂😂😂😂
الاه يقدرني على فعل الخير بجد

الاه يقدرني على فعل الخير بجد
في ميزان حسناتك يا اوختي
و علي فكره أنا بشتم خميس و جمعه. شتايمي زي الفل و انتي عارفه

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%