NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اه .. لا ياعم الزوج اازم يحترم زوجته .. وفى كلام انت كاتبه يعنى غريب شوية
بعنى ايه مشكلة ان الست تسمع كلام زوجها طالما بيطلب منها صح ومن غير اهانة او تقليل منها وبكل حب
وايه مشكلة ان الراجل يكون صادق وعنده اخلاق وبرضو يعتبر مراته وبنه هما شرفه وعرضه

لكن عموما الزوجة لها احترامها ومفبش ضرب ولا اساءة لكن معاملة بالحسنى ما اقرار ان الراجل هو صاحب القرار
مفيش مشكله بس لما يشوفها انسانه الاول
ويديها حقوقها
انما المعظم حتي مبيعترفش بكونها انشانه وليها حقوق
ولو مش مصدقني بص علي كميه الخريم المتجوزين من 25 ل 50 سنه وهما بيدروا علي حد يحس بيهم

اه .. لا ياعم الزوج اازم يحترم زوجته .. وفى كلام انت كاتبه يعنى غريب شوية
بعنى ايه مشكلة ان الست تسمع كلام زوجها طالما بيطلب منها صح ومن غير اهانة او تقليل منها وبكل حب
وايه مشكلة ان الراجل يكون صادق وعنده اخلاق وبرضو يعتبر مراته وبنه هما شرفه وعرضه

لكن عموما الزوجة لها احترامها ومفبش ضرب ولا اساءة لكن معاملة بالحسنى ما اقرار ان الراجل هو صاحب القرار
انتا مبفهمتش حاجه من اللي قولتها انتا في وادي تاني
وانا تعبت من الكتابه ودا مش دوري
يعني خلينا ف سلام احسن عشان كدا مش هرد تاني

ليه بنحب نتشتم كستات وحنا فالعلاقة يعني انا متمتعش لو متمرمطتش شتايم وسمعت اوسخها واحسو انو قاصد كل شتيمة فيها حرفيا
وكمان بالنسبة للرجالة ليه بتحبو تشتمو وانتتو فالعلاقة باوسخ شتايم محدش يقول عشان احنا بنحب كده
الشتيمة والعنف والفرهدة والبهدلة دول اساس ف العلاقة مشاعر قوية

مفيش مشكله بس لما يشوفها انسانه الاول
ويديها حقوقها
انما المعظم حتي مبيعترفش بكونها انشانه وليها حقوق
ولو مش مصدقني بص علي كميه الخريم المتجوزين من 25 ل 50 سنه وهما بيدروا علي حد يحس بيهم
يا استاذنا ملايين الناس متجوزين وفى بيوت كتير مستقرة وبيحبوا بعض ويمكن الناس القديمة كمان كانوا اكثر استقرار ومحبة رغم تواضعهم فى العلم وغيره .. هى نفوس ومسؤولية فى المقام الاول

• بيضحكني
التفاعلات: Alexander the Great
انتا مبفهمتش حاجه من اللي قولتها انتا في وادي تاني
وانا تعبت من الكتابه ودا مش دوري
يعني خلينا ف سلام احسن عشان كدا مش هرد تاني
احسن حاجة تعملها ريحتنا و****

ليه بنحب نتشتم كستات وحنا فالعلاقة يعني انا متمتعش لو متمرمطتش شتايم وسمعت اوسخها واحسو انو قاصد كل شتيمة فيها حرفيا
وكمان بالنسبة للرجالة ليه بتحبو تشتمو وانتتو فالعلاقة باوسخ شتايم محدش يقول عشان احنا بنحب كده
انا اسف فى ردى اللى يشتم مرتة فى العاقة يبقى شيفها شرموطة
ولو للاثارة حتى ممكن يتطرق لامها او اختها وفى الاخر مرض نفسى
الانساسن العاقل يستمتع بمراته حتى فى الحلال
لكن لو ش ر م و ط ة مرخصة نفسها هتسمع ايه غير اوسخ كلام
الجماع له اداب
بلاش تفكر نصك التحتانى

انا اسف فى ردى اللى يشتم مرتة فى العاقة يبقى شيفها شرموطة
ولو للاثارة حتى ممكن يتطرق لامها او اختها وفى الاخر مرض نفسى
الانساسن العاقل يستمتع بمراته حتى فى الحلال
لكن لو ش ر م و ط ة مرخصة نفسها هتسمع ايه غير اوسخ كلام
الجماع له اداب
بلاش تفكر نصك التحتانى
ده اتعمل كتاااااب قد كده عنوانو لماذا الرجل بحب العاهرات
بس رايك يحترم برده

• عجبني
التفاعلات: gasser selim و الجعرانة وسطيف وسكاكة
الشتيمة تحرر من التقاليد والقيود والقالب الجامد البلاستيك

ده اتعمل كتاااااب قد كده عنوانو لماذا الرجل بحب العاهرات
بس رايك يحترم برده
ابعتيلى لنك الكتاب لو ممكن بحب الثقافة جدا وقارء ممتاذ ومتابع

أنا بحبها لمجرد انو شايفني كدا ف الوضع دا فبحبها....😌

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
مراتي لما بشتمها كسها بيغرقني وتقولي انا كلبه لزبرك

خطبتي لو مشتمتهاش انا بتشتم هي ن5سها وتقغلي انا اي علشان ابتدي اشتمها

بالنسبة للست بتحس انها متسيطر عليها كنوع من انواع الخضوع والسيطرة ... اما بالنسبة للراجل بيحس انها خاضعة ليه ومسيطر عليها ..... ودا متعة جامدة للطرفين متكاملة

بحس و ممكن ده إحساس عندي لوحدي ، إن ده نوع من أنواع كسر الtaboo و بالذات بين المتجوزين ، اللى هو الكلام الرومانسي اللى هو أنتى حبيبتي و أنت عمري ده كلام معتاد لدرجة الملل و مع تكراره مش بيبقى مثير...لكن الشتايم و هنا نقصد الشتايم ذات المدلول الجنسي (يا شرموطة ، يا لبوة ، يا قحبة ، يا متناكة) بتجرد العلاقة من رومانسيتها الرتيبة و بتاخدها لأدني مراحل القذارة و الدعر و بتجعل منها تجربة جنسية بحتة دون أي شئ يعكر صفو جنسانيتها من مشاعر حب أو رومانسية...و دى وجهة نظري ممكن تكون صح و ممكن تكون غلط

• عجبني
التفاعلات: F̴a̴h̴d̴
بتبقى حلوه فى الجنس من ناحية الشهوه

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: شاب شهواني و عاشق المتزوجات المحرومات
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لان بيساطة مفيش حدود ف متعة السرير ومادام وافقنا نبقا مع حد يبقا بنتجرد من كل حاجة اهمهم تربيتنا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️
الاولاد ما قصروا الصرااحه 😂✌

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%