NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي
حتى ده و بيحرموه
احا لا يحرموا علي نفسهم
هي الواحدة لو مخدتش راحتها في النيك هتاخد.راحتها امتي مش فاهمة بجد

• بيضحكني
التفاعلات: the open woman
احا لا يحرموا علي نفسهم
فى الحمام ده الحل الاخير😅

احا لا يحرموا علي نفسهم
راحة ايه احنا في لندن 😂😂

احا لا يحرموا علي نفسهم
فالقبر ولاد والوسخة بس بعينهم انا هنا ضد العنصريه😂

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena و Bassanty
  • بيضحكني
التفاعلات: the open woman
  • بيضحكني
التفاعلات: هايج ااوى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بحب أحس انى مع راجل ودكر محسسنى انى ست وملكه هو وبس عارفة ان بعيد عن العلاقة في بينا احترام متبادل لكن وقت العلاقة مبحبش ابدا ابدا اكون مع حد يعمل حدود وممنوع ومسموح شايفة ان اي شيء يخدم متعتنا متاح
لازم احسسه بفحولته ورجولته بكلامى اللى مبيكونش كلام وخلاص بالعكس كل كلمة بتطلع منى بكون قصداها من كتر م هو وزوبره ممتعينى وهو كمان من هيجانه واحساس رجولته وسيطرته عليا ك مراته بيحس انه عاوز يوصفنى بكده انا مبعتبرش دى شتايم لكن منكرش ان اي علاقة بدخل فيها بيفرق معايا الاسلوب ف الشتيمة مثلا مستحييييل اتقبل اكون مع واحد بيشتمنى كده قبل م نكون سوا وهيجانين لا يعني واحد يدخل او يكلمنى يقولى يلبوة يشرموطة لا طبعا مستحيل ارد واكلمه انا مبحبش الشتيمة عشان اتهان الشتيمة حلوة وقت الهجان والعلاقة بس ووقت الهزار اتقبلها لو من صديق وكمان لازم تكون باسلوب معين وقت العلاقة وبتفرق معايا برضو لازم احس انه بيشتمنى عشانه يعنى يا لبوتى شرموطتى متناكتى كده مش مجرد شتيمة لبوة متناكة بحس انه بيشتم بجد مش دلع وتملك منه وحاجة اخيرة مبتقبلش الشتيمة بالاهل نهائى

• حبيته
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: دكتور نسا ونيك, سافل اوى, هايج ااوى و 3 آخرين
ا
انا بحب أحس انى مع راجل ودكر محسسنى انى ست وملكه هو وبس عارفة ان بعيد عن العلاقة في بينا احترام متبادل لكن وقت العلاقة مبحبش ابدا ابدا اكون مع حد يعمل حدود وممنوع ومسموح شايفة ان اي شيء يخدم متعتنا متاح
لازم احسسه بفحولته ورجولته بكلامى اللى مبيكونش كلام وخلاص بالعكس كل كلمة بتطلع منى بكون قصداها من كتر م هو وزوبره ممتعينى وهو كمان من هيجانه واحساس رجولته وسيطرته عليا ك مراته بيحس انه عاوز يوصفنى بكده انا مبعتبرش دى شتايم لكن منكرش ان اي علاقة بدخل فيها بيفرق معايا الاسلوب ف الشتيمة مثلا مستحييييل اتقبل اكون مع واحد بيشتمنى كده قبل م نكون سوا وهيجانين لا يعني واحد يدخل او يكلمنى يقولى يلبوة يشرموطة لا طبعا مستحيل ارد واكلمه انا مبحبش الشتيمة عشان اتهان الشتيمة حلوة وقت الهجان والعلاقة بس ووقت الهزار اتقبلها لو من صديق وكمان لازم تكون باسلوب معين وقت العلاقة وبتفرق معايا برضو لازم احس انه بيشتمنى عشانه يعنى يا لبوتى شرموطتى متناكتى كده مش مجرد شتيمة لبوة متناكة بحس انه بيشتم بجد مش دلع وتملك منه وحاجة اخيرة مبتقبلش الشتيمة بالاهل نهائى
يوا ي ام رورو قوليلهم والنبي انها مصدر مهم طول ما الطرفين راضيين يا ستي

• بيضحكني
التفاعلات: أم رودى
وانتى تستهل المتعه التستحقيه علشان بتعرفى تمتع المعاك اسئلى مجربك😅

• بيضحكني
التفاعلات: أم رودى
وانتى تستهل المتعه التستحقيه علشان بتعرفى تمتع المعاك اسئلى مجربك😅
وانت عرفت ازاي تكونش جربت ياخويا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: أم رودى و Adam Afndena
ا

يوا ي ام رورو قوليلهم والنبي انها مصدر مهم طول ما الطرفين راضيين يا ستي
الخبره برده يا جماعه. أنا امسكها رئيسه الحكومه هنبئا في حته تانيه

• بيضحكني