NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احسن سن العشرينات وميكونش جسم اوفر يكون عوز فرنساوي متوزع صح بزها مش 10 كيلو لا حلو كدة متوسط وطيزها بردو حلوة ومدورة تعرف تشيل وتعمل كل الاوضاع دا المفضل بالنسبالي

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
احسن سن العشرينات وميكونش جسم اوفر يكون عوز فرنساوي متوزع صح بزها مش 10 كيلو لا حلو كدة متوسط وطيزها بردو حلوة ومدورة تعرف تشيل وتعمل كل الاوضاع دا المفضل بالنسبالي
تتهني وتنال مرادك

• حبيته
التفاعلات: 3anteell
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: عنتيل فيصل
الشباب ما هو سن البنت المفضل لك لممارسه الجنس
البنات ما هو سن الشاب المفضل لكي لممارسه الجنس
يعني هل هناك سن معين تفضلوه لممارسه الجنس ويكون فيها المتعة افضل برجاء الردود للمناقشة والاستفادة
من 30 ل 45 ده احلي سن خبره و متعه و كل حاجه جامده

• عجبني
يعني هل هناك سن معين تفضلوه لممارسه الجنس ويكون فيها المتعة افضل برجاء الردود للمناقشة والاستفادة
بعشق بدايه السن من ٣٠
لان الي بيفهم بيريح

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت سالتني انا بحب ويش انا رديت انا ما بحب شي لاني ما قد مارست علاقه جنسيه يعني كيف احددلك العمر وانا ماني عارفه بشي
و انا ما مارست الجنس من قبل بس هيا تمني مش اكتر

• عجبني
بالنسبة لية انا كا راجل افصل الست ذات ٣٨ عام صراحة كدة بالبلدي بتكون خادمة سرير بشرط انها تكون فى الحالة المرضيه ليها مش عافية من الاخر كدة يكون ليها مزاج للرجل الا قدمها١😌😔

• عجبني
بحس ان دا احسن سن في الممارسة عامة و بالنسبة للتجارب الشخصيك فكلها كانت في السن دا مرة واحدة بس كنت ٣٩ بس كانت عظيمة عظيمة بس في مصر مش كل اللي عندهم ٤٠ مثلا و انتي طالعة مهتمين بشكلهم و مزاجهم كدا دا نادر جدا

• عجبني
كل ما كان سنها قريب من العشرين , كل ما كانت تحفه

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: M ohmed Ad
بحس ان دا احسن سن في الممارسة عامة و بالنسبة للتجارب الشخصيك فكلها كانت في السن دا مرة واحدة بس كنت ٣٩ بس كانت عظيمة عظيمة بس في مصر مش كل اللي عندهم ٤٠ مثلا و انتي طالعة مهتمين بشكلهم و مزاجهم كدا دا نادر جدا
حلو

بالنسبة لية انا كا راجل افصل الست ذات ٣٨ عام صراحة كدة بالبلدي بتكون خادمة سرير بشرط انها تكون فى الحالة المرضيه ليها مش عافية من الاخر كدة يكون ليها مزاج للرجل الا قدمها١😌😔
اوك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%