NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Wa7d moham

wa7d
كاتب متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
27 يناير 2022
المشاركات
949
مستوى التفاعل
579
نقاط
246
الجنس
ذكر
الدولة
Eygpt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا سامر 19 سنه ادرس في كلية التجاره لان تلك كانت رغبة امي لكي أدير أعمالها بعد التخرج.. مع اني كنت اهوي التمثيل و اريد ان اكون ممثل.. ولكن كنت ضعيف الشخصيه أمام امي خاصه وهي صاحبة الدخل.. حتى الاجازة كانت تاخذني معها في السنتر رغم اني من حقي أن استمتع بالاجازة واسافر.. لكن هي صاحبة الكلمة.. في أغلب الأوقات كنت أشعر انها تعاملني بخشونه ولكن في اوقات احس انها تخاف عليا حتى من النوم بمفردي.. كنت غير اجتماعي بالمره.. أشعر أني ضعيف و سيظهر ذلك أمام رفقائي..
انا طويل نسبيا. أمارس الرياضه في المنزل. الحقيقه انه ليس منزل عادي. انه فيلا فخمه في حي راقي. به مسبح و أدوات الرياضه وكمال الأجسام.. اشترتها امي بعد ما طلبت منها ان اذهب الى الجيم.. و اتفقت مع كابتن محمود صديق عائلتها و زميلها في الدراسه.. لكي يعلمني اسس التدرب على الاجهزه. و بالفعل تعلمت و أصبحت ممشوق القوام و جسمي رياضي جدا.
*****

(امي) سهير 42 ولكن لو شاهدتها لوهله ستقول انه تزوير في أوراق رسميه. ستقول انها في منتصف الثلاثينات. على أقصى تقدير.. تشبه الي حد كبير سمية الخشاب. و لكن بشرتها تميل للابيض اكتر منها.. تمتلك سنتر كبير في حي راقي للملابس غير مكتبها الاستيراد.. تمتلك سيارة أعلى فئة.. تزوجت ابي في سن صغير وهو رجل أعمال عربي.. ولكن لم اتذكره الا عن طريق الصور... توفي وانا في السابعة.....،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

👌👌👌الجزء الأول👌👌👌
الفيلا عندنا مكونه من طابقين.. طابق به الاستقبال و المطبخ و حمامين و المكتب و غرفة الأدوات الرياضيه و السونا.. الطابق الثاني به حمام كبير جدا. و 3 غرف كبيره.. و غرفة التلفزيون و شاشه العرض الكبيره.. غرفه لي و غرفه لأمي و غرفة احتياطي الزائرين من الأقارب. معظمهم يعيش خارج البلاد.. كانت أمي دائما تتملل من الأقارب وخصوصا الاقل مستوى.. كنت استغرب جدا من طريقتها في منعي الاختلاط بشكل اكبر مع خالتي سناء. التي تكبرها بسنتين و لكن أجمل منها و لكن كان مستواها المادي متوسط. وكانت تنزعج من جلوسي معاها بمفردي.. خالتي سناء أيضا ارمله.. و تعمل في احد البنوك و تعيش في شقة في حي راقي و تملك سياره و لكن ليست من النوع الغالي.. عندها بنتين.. بنت منهم متزوجه وتعيش في الخليج مع زوجها الذي يعمل هناك و الأخرى هي سالي في الثانويه العامه..
_____________
لكي نعيش اليوم لابد من الرجوع للخلف قليلا.. فلكل واقع مقدمات تدل عليه..
_____________
كنت في سن صغير في سن 13 سنه تقريبا.. كانت أمي دائما تنظم حفلات في الفيلا و تستضيف الأصدقاء من العمل و المعارف من الطبقه الراقيه.. كانت تصنع لنفسها اسم وسط المجتمع الراقي و رجال الأعمال.. ونجحت في ذلك بالحفلات و السهرات و العشاء الفاخر و الخمور الفاخره.... ومحمود هو المقرب الي امي في كل شيء وكل التنظيم.. كانت أمي ترقص مع الجميع. كل شخص فترة.. و تقدم لهم المشروبات و الحلويات.. وفي النهاية تجلس مع محمود في غرفة المكتب لفترة و يخرج بعدها و تصعد امي تاركة كل شيء حتى تأتي حنان الشغاله تنظف كل شيء في الصباح..
كنت ممنوع أيضا من التواجد وسط الكبار.. مسموح لي انا اجلس في غرفة التلفزيون و العاب الفديو...
وكنت وانا في هذا السن اريد ان استقل بنفسي في غرفه خاصه بعيد عن امي.. ولكن كانت دائما ترفض ذلك خوفا على.. لم اقدر على استيعاب خوفها على وهي تتركني اوقات طويله بمفردي.. لماذا وقت النوم ترفض ذلك. هل تريد أن تعوضني....
...............
انه اليوم في الصباح في الاجازة الصيفيه للمدرسه صحوت على صوت امي غاضبه و تتحدث مع احد في الموبايل.. سمعتها و عرفت انها تتحدث مع محمود..
امي : انت اتجننت يا محمود.. انت نسيت نفسك ولا ايه.. ازاي تتفق على حاجه زي كدا من غير ما ترجع ليا..
متحاولش تبرر.. ابقا اعمله سهره عندك في البيت.. انا مش ناويه اعزم حد انهارده.. لازم اعلمك ان مفيش خطوه تعملها بدون إذن مني.. و اوعي تنسى نفسك تاني...
وقفلت السكه في وشه.. دخلت الحمام وهي في غرفتها.. غسلت وجهي و تجهزت.. وانا ارمي المناديل لاحظت اندر لأمي مرمى في السله و عليه اثار دماء.. انزعجت.. هل امي مصابه ومجروحه.. جريت عليها..
انا : ماما.. انتي تعبانه ولا حصلك حاجه...
ماما : تعبانه ازاي.. ايه خلاك تقول كدا...
انا : لقيت لبس ليكي عليه ددمم في السله جوا الحمام..
نظرت لي وضحكت بصوت عالي.. واستمرت في الضحك..
انا : بتضحكي ليه يا ماما..
ماما : مفيش يا سمسم.. متقلقش. دا موضوع عادي هبقا اكلمك عنه بعيدين.. انا كويسه..
انا : حاضر يا ماما..
ماما : مش قلتك بلاش ماما دي.. مش احنا قلنا تقولي يا سهير او سوسو.. لو احنا مع بعض.. قدام الناس تقول ماما. اتفقنا..
انا : حاضر يا ماما.. يووه اقصد حاضر يا سوسو.. ( وضحكت)
وعدي كام يوم.. و يوم باليل صحيت ملقتش ماما جمبي.. خرجت علشان اروح الحمام.. لقيت صوت جاي من اوضه التلفزيون.. الباب مقفول.. فتحته بالراحه لاني سمعت صوت آهات.. وهي حذرتني افتح باب من غير ما استأذن.. بس خفت ليكون فيه حرامي او كدا زي الافلام..
انصدمت.. لقيت ماما قاعده على على كرسي و مفرود الضهر. و بقميص نومها ولكن صدرها كله للخارج. بصيت على الشاشه لقيت صدمة اكبر.. ست ومعاها شاب عريانين تمامآ و بيمارسوا الجنس.. معلوماتي عن الجنس كانت محدوده و من السمع فقط في المدرسه او الشارع و الوصف .. ولكن فهمت ان اللي في الشاشه دا جنس.. بصيت لأمي تاني لقيتها بتلعب في صدرها و والايد التانيه بين رجليها.. تركت النظر لأمي فأنا اعرف جسدها بشكل كبير .. و سرحت مع الشاشه.. اتابع بتركيز.. و اندمجت وشعرت بمتعة.. وقف زبي بشكل غريب نفس الاحساس بعد ما اصحى من نومي و أجده واقف.. حسيت بالرغبه في حك زبي. دخلت أيدي من تحت الشورت و بدأت احك فيه. حسيت بمتعة اكبر.. فجأة لقيت ماما بتعدل قعدتها وشكلها هتقفل.. جريت بسرعة على الاوضه و عملت اني نايم.. ودخلت ماما بعد دقايق وانا طول الوقت دا بفتكر اللي شفته.. و أيدي تحك في زبي.. دخلت ماما على السرير جمبي و حاولت اداري زبي ولكن كان ظاهر بشكل ملفت.. خلعت ماما الروب من جديد و فضلت بالقميص و اخدت بالها من زبي.. ضحكت و كأنها بتكلمني وانا نايم.. ( انت زبك دا مش بينام خالص. طول ما انت نايم وهو سهران واقف كدا) حسيت بالكسوف وعلشان كدا تعمدت اني أظهر كأني نايم تماما.. ندهت عليا مره و اتنين وتلاته.. وتأكدت اني اني نايم.. تخيلت انها هتنام.. ولكن لقيتها بتمد ايدها على زبي من فوق الشورت و باصه ناحية وشي.. تشوف رد فعلي.. تذكرت اليوم اللي صحيت و هي بتعمل نفس الحركات. ولكن اتحججت انها كانت عايزه تعدل جسمي علشان لو انقلبت ميحصلش وجع... وبدأت نفس الحركات و لكن المره دي مش هعمل نفسي صحيت.. زودت اكتر و بدأت تحط ايدها من تحت الشورت و تلمس زبي دقايق و كنت بنزل لبنى و مقدرتش اكتم صوتي. لأنها اول مره.. و مقدرتش برضو اعمل نايم..
انا : ااااه.. ماما فيه ايه.. ايه اللي حصل..
ماما : مفيش يا حبيبي.. لقيتك ماسك هنا و بتقول اااه اااه.. صحيت ولقيت مستحلم... كبرت يا سامر من غير ما اخد بالي
انا : انا اسف يا ماما.. انا مش عارف عملت دا ازاي.. انت مش فاهم..
ماما : لا يا حبيبي مفيش حاجه.. روح بس اغسل نفسك وغير و تعال وانا افهمك..
انا : حاضر يا ماما...
ماما : تاني... مش قلنا سوسو يا سامر ( وضحكت)
وبعدين انت بقيت راجل اهو..
انا : حاضر يا سوسو..
خرجت للحمام وانا مش فاهم ليه ماما عملت كدا.. وهل هي قاصده تعمل كدا ولا كانت بتريحني فعلا.. دخلت الحمام.. و حطيت ايدي على اللبن و مستغرب.. ايه السائل دا... دي العشره اللي سمعت عنها بين زمايل الفصل.. خلصت ورجعت الاوضه وانا مكسوف جدا..
ماما : مالك يا سامر.. مكسوف من ايه.. دي حاجه طبيعه.. بتحصل لكل الشباب الصغيره..
انا : مش فاهم حاجة.. فهميني..
ماما : اللي نزل منك دا حاجه اسمها حيوانات منويه.. اكيد خدتها في المدرسه.. الاستحلام دا بيحصل وانت نايم لما يكون عندك شهوه عاليه او كدا.. قولي بقا يا شقى.. كنت بتحلم بايه..
انا : ولا حاجه.. مش فاكر..
ماما : المهم.. و الاندر اللي شفت عليه الدم في باسكت الحمام.. دي حاجه بتحصل للست او البنت.. اسمها دوره شهريه.. بتقعد كام يوم كدا و تروح.. بتيجي كل شهر.. الا لو حصل حمل بقا.. مش بتيجي..
انا : مش بتيجي ليه..
ماما : علشان بتكون حصل ان الحيوانات المنويه دي قابلت البويضة اللي عند الست و حصل حمل.. لكن لو محصلش بينزل الدم دا.. يعني مش تخاف عليا تاني..
انا : اوكي حاضر..
ماما : تعال بقا نام في حضني.. علشان انا فرحانه بيك..
نمت في حضنها....
بدأت بعدها الاحظ تغيرات على سلوك ماما معايا.. بدأت تقرب مني اكتر.. و الحفلات تقل.. وتهتم بيا اكتر.. و تلبس لبس يعتبر عريان اكتر في البيت.. مكنتش حاطط في بالي سبب معين.. او انا مكنتش بركز قبل كدا....
في يوم جت من السنتر بدري شويه.. مشت الشغاله.. ودخلت الحمام.. وندهت عليا اجيب ليها اللبس بتاعها لأنها نسيت تاخده وهي داخله.. خبطت على الباب بحيث تمد ايدها تاخد مني.. لكن طلبت مني الدخول لانها تحت المايه.. دخلت لقيتها عريانه خالص.. مشفتش المنظر دا منها الا من سنين لما كانت بتدخل معايا الحمام تساعدني و علشان كنت بخاف.. برضو مركزتش كتير.. دي ماما.. نظرتي ليها مش بتتغير.. حطيت اللبس.. قلتها عايزه حاجه تاني يا سوسو.. قالت ما تيجي تاخد حمام معايا.. قلتها لما تخلصي.. طلبت مني اساعدها في غسيل ضهرها..
الحقيقه الفضول فقط هو اللي دفعني لكشف تفاصيل جسمها.. من أجل معرفه خبايا جسم الست.. فعلا ساعدتها و خلصت و خرجت.. لكن لما خرجت دخلت عليا أوضة العاب الفديو
ماما : انت خلاص مبقاش وراك غير الزفت دا.. كل دا اللي شاغل دماغك.. ايه القرف دا..
انا : انا اسف يا ماما.. قوليلي لو عايزه حاجه اعملها..
ماما : برضو ماما و زفت.. انت ايه يا اخي.. غبي..
خرجت و رزعت الباب... استغربت برضو ولكن قلت ممكن تكون حاجه ضايقتها....
*******************
عدت السنين و حصل أمور كتير شبيهه بكدا و لكن تصرفات ماما مع السنين اللي فاتت عليا خلتني أشك في تصرفاتها.. ولكن كنت استبعد اي فكرة غير طبيعيه..
بدأت علاقة الإعجاب الأولى لي مع سالي بنت خالتي. لما دخلت نفس الكليه.. بدأت أقرب منها اكتر بعيد عن قيود ماما لأنها كانت بتمنع الاختلاط مع خالتي بالنسبه ليا على انفراد. هي او البنتين.. ولكن مع الوقت شعرت برغبة كبيره في الزواج من سالي.. وانا مع الكلية بشتغل في مكتب الاستيراد بتاع ماما..
.. ولكن خفت من ردة فعلها فهي أصبحت اكثر عصبيه و رفض لكل طلباتي.. حتى الكلية دخلتها غصب عني.. ولكن سالي شجعتني على الخطوة علشان نكون مع بعض..
روحت البيت في نفس اليوم.. لقيت ماما موجوده....
انا : مساء الخير يا سوسو..
ماما : مساء الخير.. اتاخرت كدا ليه. َ مش المفروض انك تعدي على المكتب انهاردة..
انا : معلهش يا حبيبتي انا هخلص كل شي بكرا.. مفيش عندي كلية...
ماما : ادخل جهز لنفسك الاكل.. مفيش حد هنا..
انا : مش جعان يا حبيبتي.. انا كنت عايز اكلمك في موضوع.. بس مش عارف ابدأ ازاي..
ماما : موضوع ايه.. عملت مشكله في الكليه او حاجه.. قول
انا : لا ابدا.. انتي عارفه انا مليش في الكلام دا.. لا موضوع تاني..
ماما : يووووه.. ما تقول وتخلصني...
انا : انتي عارفه اني سالي معايا في الكليه..
ماما : اه عارفه.. و قلتلك كلامك معاها على قد السلام و لو احتاجت مساعدة تخص الكليه... مالها سالي..
انا : انا معجب بيها وهي كمان بتحبني و انا فكرت اخد رايك في الموضوع دا..
انصدمت ماما من الكلام و الغضب مالي وشها و وقفت قدامي
ماما : انت بتكسر كلامي... معجب ايه وزفت ايه.. انسى الموضوع دا خالص.. فهمت..
انا : ليه بس يا ماما.. دي بنت خالتي و بنحب بعض و انا عايز اتجوزها مش عايز اتسلى لو كنتي فهمتي كدا..
ماما : ت ايه... تتجوز... لو اتكلمت في الموضوع دا تاني انا هقعدك من الكليه.. و البنت دي اوعي تكلمها تاني..
انا : ليه بس يا ماما.. انتي بتعملي كدا ليه..
ماما : قلتلك متقولش زفت دي تاني.. عايز تتجوز روح بعيد عني اتجوز و مشفش وشك هنا تاني... فهمت ولا لأ..
انا : انا عايز افهم بس.. اقنعيني....يا ماما دي بنت خالتي و مش غريبه و المفروض تكوني مبسوطه..
ماما : اخرس خالص.. دي مش بنت خالتك ولا زفت.. ( لفت وشها ليا و راحت علي البار و صبت كأس و ولعت سيجاره.
انا : مش بنت خالتي؟؟! يعني ايه مش بنت خالتي.. هي مش بنت اختك.. تبقا ليا ايه..
ماما : يووووه.... قلتك متعصبنيش.. عايز تتجوز روح بعيد عني.. ومش عايزه اشوف وشك.. ابقا خليها تصرف عليك..
انا : فهميني.. مش بنت خالتي ازاي... اومال تبقا ايه..
ماما : معرفش... قلتلك ملكش علاقه بيها ولا بحد هناك.. انا خلاص هنقل ليك من الكليه.. هنروح اسكندرية نقعد هناك في الشاليه.. و هنصفي الشغل هنا...
انا : ليه كل دا يا ماما...
ماما : قلتلك متقولش يا ماما...
لقيتها كسرت الكأس و بتشد في شعرها.. و تصرخ.. وانا بدأ عقلي يلف.. مش بنت خالتي.. وهي دايما يتتعصب من كلمة ماما.. وليه عايزه تتنازل عن شغلها كله وحياتنا مقابل اني متجوزش سالي.. خفت اتكلم معاها في الحاله دي.. و طلعت فوق.. قعدت على السرير.... بدأت دموعي تنزل على تصرفات امي معايا.. ليه بتعاملني كدا.. ليه مش زي باقي الأمهات تفرح لابنها في يوم زي كدا لما بيجي يقولها كدا..
عدي ايام و هي مش بتخرج من البيت ولا انا بخرج.. الشغاله تجيب الاكل ليا في الاوضه و هي في اوضتها.. لغاية ما جت في يوم دخلت عليا الاوضه..
ماما: انت مش هتروح الكلية دي تاني... احنا مش محتاجين الكليه.. هنصفي شغلنا هنا و نروح اسكندريه.... رد عليا...
انا : ازاي اسيب الكليه اللي انتي اختارتيها.. بعد سنتين فيها.. وليه كل دا...
ماما : مش لازم تعرف ليه.. اهم حاجة لازم تعرفها. اني مش هسيب حد ياخدك مني..
انا : ازاي مش لازم اعرف.. انا مش صغير.. وبعدين مين هياخدني منك.. انا هفضل معاكي في الفيلا..
ماما : عايز تفهم يا سامر... مصمم...
انا : ايوا مصمم...
خرجت برا الاوضه وراحت دقايق ورجعت و جابت صندوق و فتحته.. طلعت ورقه منها.. وقالت طالما مصمم يبقا اقرا..
مسكت الورقه وانا مستغرب.. ايه فيها.. وايه علاقته بكل دا.. بدأت أقرأ.. انصدمت من المكتوب.. دي ورقه من ملجأ أيتام و فيها صوره ليا وانا صغير.. بس الاسم مختلف.. لكن دي صورتي.. و اسماء الزوج والزوجة المتبنيين اسم ماما و اسم بابا.. عقلي وقف عن التفكير.. بصيت ليها وانا عايز اتكلم واقول مش قادر استوعب حاجه.. مش قادر أصدق..
ماما : هي دي الحقيقه.. اول ما اتجوزت وانا صغيره كان عمر اكبر مني و كان بيحبني جدا.. بس مكنش فيه حمل بيحصل.. لفينا عاب دكاترة كتير و مفيش فايده.. صمم على أنه يتبنى ***. وانا كنت رافضه تماما الفكره.. مكنش عندي رغبة كبيره في الأطفال.. ولكن وافقت علشان خاطره وبعد كام سنه مات.. وفضلت معايا.. فكرت اني ارجعك تاني الملجأ.. بس كنت اتعلقت بيك.. كنت لسه صغيره و عايزه اتجوز و اشوف حياتي.. و قليل اللي يقبل انه بتجوز واحده معاها *** وانت مش ابني في الأساس.. لكن اللي حصل ان عمر عمل ليك ورق رسمي انك ابنه و ابني.. وانا قررت اني اشتغل واشغل حياتي في الشغل.. مع ان عمر سايب ليا فلوس كتير مش محتاجه اني اشتغل.. بس قلت دا الطريق الوحيد اللي هيشغلني عن حياتي... فهمت ولا لأ
انا : اومال انا ايه.. انا مين.. انا ابن مين..
وانهرت خالص و بدأت ابكي بحرقه شديده من الصدمه.. قربت مني و خدت راسي على صدرها.. وبدأت تطبطب عليا.
ماما : انا مش هسيبك تضيع مني.. لو عايز نروح اي بلد في العالم هروح معاك.. انا مقدرش ابعد عنك لحظه.. بس محدش ياخدك مني بعد كل دا.. انا حرمت نفسي من كل حاجه علشانك.. انا دايما كنت بطلب منك تبعد عنهم وانت اللي كسرت كلامي.. أنا مش هسيبك لحد تاني ياخدك مني.. فاهم فاهم فاهم..
و قعدت تعيط هي كمان و تحضن فيا جامد..
انا : حرام عليكي.. ليه سبتيني مخدوع طول الوقت دا.. ليه مش قلتي ليا الحقيقه من بدري و عرفت اني مليش اهل و مش بعيد اكون ابن حرام.. من الولاد اللي بيلاقوها مرميه في الشوارع.. ليه بس كدا.. ليه...
ماما : مكنش ينفع.. انت اللي صممت تعرف.. انا كنت عارفه ان هيجي يوم ولازم تعرف.. كنت خايفه من اليوم دا.. اللي تيجي تطلب مني اني اديك بأيدي لواحده تانيه.. مستحيل يا سامر.. مستحيل واحده تاخدك مني.. مفيش واحده ليها حق فيك غيري.......
خرجت من الاوضه وانا فضلت مصدوم و دموعي تنزل.. لغاية ما تعبت من كتر التفكير.. و نمت غصب عني..
صحيت الصبح على صوتها.. وهي بتصحيني.. و جايبه الفطار..
ماما: اصحى يا سامر.. انت مش أكلت حاجه من امبارح.. قوم اغسل وشك و تعال نفطر مع بعض..
انا : مليش نفس.. سبيني انام بعد اذنك..
ماما : مش هسيبك.. قوم بقا بطل كسل....
انا : حاضر..
خرجت اغسل وشي و ادخل الحمام.. ابص لوشي في المرايه.. بدأت ادقق في ملامحي.. حقيقي اول مره اخد بالي من ان شكلي غير الاتنين تماما.. مفيش اي وجه شبه.. غسلت وخرجت.. قعدت افطر معاها.. و تبص ليا و تبتسم.. انا بحاول ابعد عيوني عن عيونها..
ماما : ايه مش عايز تبص لسوسو يا سامر..
انا : لا ابدا.. انا بفطر بس..
ماما : سامر.. انا مش عايزاك تبعد عني لحظه.. انا ممكن اموت نفسي..
انا : انا لازم انزل اشتغل واصرف على نفسي.. مينفعش اقعد تاني.. وكلها شويه و هحاول اشوف سكن ليا..
ماما : ايه الكلام ده يا سامر.. بعد كل دا. عايز تسيبني و تمشي.. كتر الف خيرك..
و مشيت وراحت علي اوضتها و انا حسيت اني جرحتها.. لازم اروح اصالحها.. هي معملتش حاجه وحشه في حقي... دي حقيقتي اللي لازم اعرفها من البدايه....
خبطت على اوضتها و فتحت.. لقيتها نايمة على السرير و قاعدة تعيط وايدها على وشها.. قربت منها..
انا : انا اسف يا سوسو.. متزعليش مني.. بس كدا كفايه قوي.. لازم اشتغل و اصرف على نفسي..
ماما : ما انت بتشتغل معايا.. هديلك المرتب اللي تطلبه.. ولا دا مش شغل..
انا : خلاص يا سوسو.. حقك عليا بقا.. هشتغل معاكي زي ما انا..
فرحت جدا وقامت حضنتني جامد و بدأت تبوس فيا.. و قربت من شفايفي و عنيها في عيني.. غمضت عنيها و قربت شفايفها مني.. و باست شفايفي.. وانا مصدوم ومش قادر اتحرك.. بعدت عنها..
انا : ايه دا.. ايه اللي حصل دا..
ماما : ايه.. ببوسك..
وقامت شدتني ناحيتها ومسكت راسي و شفايفها على شفايفي في بوسه طويله و لسانها بيلحس شفايفي ويدخل بينهم.. وانا ببوس فيها.. الأفكار اتغيرت في عقلي.. دي مش امي.. دا كان المانع من اللي بيحصل دا.... حاولت ابعد عنها..
ماما : فيه ايه..
انا : مينفعش.. اللي بيحصل دا غلط..
ماما : غلط ليه... مش انت عايز تتجوز ومستعجل.. ومحتاج الحاجه دي.. انا هعوضك عن كل شيء.. بس اوعي تبعد عني.
ولا سالي احلى مني..
وقامت و قلعت الروب و كانت لابسه قميص نوم فوق الركبه و نص صدرها ظاهر.. وبدأت تلف جسمها قدامي.. بدأت اراجع كل تفاصيل حياتي الصغيره.. و افتكرت كل المواقف اللي تأكد أن فعلا تصرفاتها مكنتش تقول غير كدا.. انها مش امي....
ماما : سرحت في ايه.. سامر.. فوق.. انا مش امك..
انا : سبيني دلوقتي بعد اذنك.. انا مش قادر استوعب خالص....
ماما : حاضر.. براحتك...
وخرجت ماما او سهير لأنها مش امي فعلا.. وانا قعدت مش قادر استوعب كل الأحداث.. مرت ايام وانا في سكوت تام.. تيجي تفتح الباب تلاقيني قاعد على السرير.. سالي تتصل و زمايلي في الكليه و انا مردش.. لغاية ما جه يوم وسمعت سهير بتكلم خالتي..
سهير : انتي عايزه ايه مني انتي وبنتك.. ابعدوا عننا.. سامر مش هيتجوز بنتك.. واللي انتي راسمه عليه تنسيه خالص.. ولو مش بعدتي بنتك هفضحك قدام الكل.... فاهمه ولا افهمك..
و قفلت السكه في وشها.. وكلمت محمود..
سهير : الو يا محمود.. بقولك.. اعزم الجماعة انهاردة على العشا.. انا قرفانه وعايزه اغير جو.. اللي بقولك عليه تسمعه.. وابقا اشتري الحاجات و ابعتها..
ومرت الساعات و الناس بدأت تيجي و الكاسات بدأت تخبط في بعضها.. و ضحك و رقص.... طلعت من اوضتي و بدأت اشوف من بعيد من فوق.. سهير سكرانه على الآخر و لابسه فستان مكشوف جداا.. والكل بياكل جسمها بعنيه وهي في حالة غريبه.. محمود حاول يخليها توقف شرب و هي مش بتوقف.. لقيت الكل بياخد دوره في الرقص معاها و كل واحد بيستغل فرصه ويلمس جسمها وهي مش في وعيها.. اتنرفزت و نزلت متعصب..
انا : اطلعوا برا... برا برا برا....
محمود : عيب يا سامر الناس ضيوف ماما...
انا : وانت كمان برا... اطلعوا برا....
الكل خرج و سهير في حالة غريبه.. اخدت من ايدها الكأس..
انا : انتي بتعملي كدا ليه... بتعملي في نفسك كدا ليه... مبسوطه كدا...
سهير : ايه اللي حصل يا محمود.. بتزعق ليه.. ارقص يا اخي....
انا : محمود مين.. انت سكرانه.... قومي معايا....
اخدتها من ايدها و طلعت فوق.. دخلت الحمام.. و قلعتها لبسها كله.. و فتحت الشاور.. و وقفتها تحته...
سهير : ايه دا.. مايه لا.. مايه لا..
فضلت ماسكها تحت المايه.. لقيتها عايزه ترجع.. اخدتها لقعدة الحمام وبدأت ترجع كل اللي شربته.. و رجعتها الشاور تاني.. بدأت تفوق شويه.. مسكت الصابون وبدأت اغسل جسمها.... بدأت ابص لجسمها وانا بغسل.. بس بنظرة تانيه.. مش نظرتي لجسم امي... لا نظرة واحد لجسم واحده ست.. لأول مره احس بالاثارة ناحيتها.. بدأت اغسل شعرها وانزل على رقبتها و صدرها.. صدرها فوق المتوسط ولكن مشدود لقدام.. حلمتها بني بدأت ادعك في صدرها وهي تتأوه من لمسات أيدي.. نزلت على بطنها البارز شويه وبدأت اغسل فيه.. قربت من كسها ولكن فيه حاجه منعتني.. لفيت جسمها وغسلت ضهرها و طيزها البارز المدور الكبيره.. الحقيقه زبي بدأ يقف بشكل كبير.. ولكن فيه حاجه بتمنعني اني اعمل حاجه..
خرجتها برا الحمام عريانه علشان ادخلها الاوضه و البسها لبس النوم .. بدأت تفوق خالص....
سهير : ايه اللي حصل يا سامر.. ايه اللي عمل فيا كدا...
انا : البسك بس الاول و بعدين نتكلم يا حبيبتي...
سهير : قلها تاني يا سامر.. قلي يا حبيبتي....
انا : يا حبيبتي.. يا حبيبتي...
لقيتها حضنتني جدا وبدأت تبوس فيا في كل حته في وشي.. وانا احاول اهديها.. علشان البسها...
انا : ثواني يا سوسو.. البسك وبعدين نتكلم....
سهير : مش هلبس.. مش هلبس.. حس بقا يا اخي..
انا : على راحتك.. تعالي انيمك على السرير..
خدتها على السرير و نامت على ضهرها.. و بتشد أيدي عليها...
سهير : نام في حضني يا سامر زي زمان.. محتاجه حضنك.
انا : حاضر يا سوسو.. هغير بس لبسي علشان مبلول و اجي انام معاكي.. بس انتي البسي القميص بتاعك.. علشان التكيف مش يتعبك..
سهير : حاضر يا حبيبي.. متأخرش عليا..
خرجت انا مرتبك.. انا عارف انها عايزه تمارس معايا.. وانا فيه حاجز بيتكسر واحده واحده.. زي ما حصل في الحمام انهاردة.. وكمان علشان دي اول تجربه ليا وخايف من الفشل... غيرت لبسي بعد ما اخدت حمام ورجعت الاوضه.. ببص على السرير.. لقيته فاضي.. ندهت عليها لقيتها بتقولي تعالي من اوضه التلفزيون.. ومجهزة حلويات و كاسين.. و لقيت ملكة قدامي.. قميص نوم فوق الركبه و صدر من غير حملات و القميص شفاف وفيه فتحات عند الحلمة و الكس و الطيز.. مش لابسه تحته حاجه.. ريحة البرفن تهبل.. فتحت الكرسي ليا ودخلت..
سهير : ايه رايك تتفرج على حاجه تعجبك..
انا : مفيش مشكله.. بس ايه الوسكي دا..
سهير : دول كاسين بس..
انا : انتي كنتي في عالم تاني دلوقتي.. مش هتشربي تاني.. وانا مش بشرب اصلا.
لفت دراعها حولين رقبتي و باست شفايفي بوسه خفيفه..
سهير : علشان خاطري.. دول كاسين بس.. علشان الفيلم الحلو دا..
انا : ماشي.. بس توعديني بحاجه..
سهير : انت تطلب وانا انفذ..
انا : اللي حصل انهاردة مش هيتكرر تاني.. انا طردت كل اللي هنا انهاردة.. بعد ما شفتهم مستغلين سكرك و بيعملوا حركات مش مظبوطه..
سهير : في ستين داهيه.. اهم حاجة اني فرحانه قوي بيك..
انا : ليه..
سهير : علشان غيران عليا...
انا : شغلي الفيلم بقا...
اديتني الكأس.. و الحقيقه انا شربت قبل كدا بس من وراها.. و مسكت الكأس وشربت منه.. وهي قعدت ومسكت الريموت وشغلت الفيلم.. اووووووف.. فيلم جنسي.. بس قصه..
انا : ايه دا.. دا سكس..
سهير : هيعجبك.. بس مش سكس عادي.. دا قصة و الجنس في الأحداث..
بدأت اشرب و هي تشرب.. مسكت الازازه وبدأت اصب تاني و هي تصب.. الفيلم بدأ يدخل في الجنس.. فيلم يباني.. فهمت هي اختارت الفيلم دا ايه.. فيلم سكس عائلي.... اندمجت مع الفيلم جدا.. وبدأت الخمره تلعب في راسي.. وهي قامت وقفت قدامي و قلعت القميص وبقت عريانه خالص.. وقفلت الفيلم..
شاورت ليا على كسها بايدها علشان اروح.. و قعدت على الكرسي فتحت رجليها قدامي.. و شاورت تاني اني اجي عند كسها.. لقيت نفسي نازل على الأرض بشكل لا إرادي.. وماشي ناحية الكس اللي حاطه ايدها عليه و بتدعك فيه.. الاضاءه متوسطه.. قربت اكتر وقعدت قدام كسها اتفرج عليه.. اول مره اشوف كس كامل مفتوح قدامي بشكل طبيعي..
سهير : قرب يا سامر... تعال المسه.. المس كس سوسو..
بتكلمني كأني *** بيسمع الكلام من اول مره.. قربت فعلا وبقيت في أقرب مكان لكسها.. كسها محلوق الا الجزء اللي فوق.. معمول على شكل مثلث..
سهير : المس يا سامر.. متتكسفش يا حبيبي.. هات ايدك..
مديت أيدي ليها.. مسكت أيدي و حطيتها على كسها و بدأت تحركها وانا جسمي بقا نار وزبي حاسس انه هينفجر.. كسها مبلول.. بدأت احرك أيدي على كسها لوحدي وهي رجعت راسها وبدأت تدوب من اللمس..
سهير : اااااه كمان يا سامر يا حبيبي.. اكتر.. لو تعرف صبرت قد ايه علشان اللحظه دي مش هتصدق.... قرب.. مش عايز تبوسه يا سامر..
هزيت راسي لاني مش قادر اتكلم. الخمره كسرت كل الحواجز وجمال كسها يكسر اي حاجه..
سهير : بوس يا سامر.. بوس و اعمل زي الفيلم..
قربت وشي ناحية كسها.. ريحته جميله جدا.. وبدأت ابوس فيه و من نفسي بدأت اعمل اللي ياما اتفرجت عليه في أفلام السكس.. طلعت لساني وبدأت الحس كسها.. اول ما لساني لمس كسها طلعت منها اااه طويله ومسكت راسي وبدأت تضغط على كسها بوشي..
سهير : اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه الحس يا سامر انا محرومه.. الحس كسي وقطعه بلسانك احح امممم..

أصواتها خلتني زي المجنون.. بدأت الحس بشكل زي المجنون.. وطعم كسها خلاني ازود اكتر.. بدأت افتح كسها بأيدي و الحس من جوا كسها وادخل لساني.. كسها سخن جدا..
سهير : اووووووف نيكني بلسانك يا سامر.. اححححح كسي يا سامر اااااااااااااااااااه
بعد دقايق شدت راسي لفوق و مسكت شفايفي تلحس فيهم و تلحس لساني..
سهير : شيلني على الاوضه يا سامر.. على السرير ناخد راحتنا..
شلتها و مشيت اطوح وصدرها قدامي بيميل كدا وكدا.. وهي مدت ايدها على زبي تحسس عليه وانا شايلها. ايد على ضهرها وايد على طيزها.. دخلت الاوضه و نزلتها على السرير.. وقفت قدامي و بدأت تقلعني التيشيرت و الشورت و البوكسر.. و مسكت زبي بايدها و قعدت تدعك فيه و قربت وشها و انا لفيت دراعاتي حوالين جسمها و أيدي على طيزها مسكت شفايفها بوس و ادخل لساني... نزلتها على السرير وبدأت ابوس رقبتها و انزل لصدرها.. صدرها روعة في الشكل.. مشدود حلماته طويله.. بدأت ابوس صدرها والحس بلساني لغايه ما وصلت للحلمه و دخلتها في بوقي.. وبدأت امص في بزازها...
سهير : اااااااااااااااااااه كمان... مص في بزازي الاتنين.. اووووووف.. بحبك.. مفيش حد هياخدك مني ولا ياخدني منك.. انا اتحرمت كل السنين دي علشان اللحظة دي. اااااااااااااااااااه.. مص قوي.. عض قوي اووووووف.. قطعهم بسنانك.. اااااااااااااااااااه.. عاوزه امص زبك..
انا : قومي يا متناكة مصي..
سهير : متناكة!! اااه متناكة.. متناكة و شرموطه ليك يا سامر.. عاوزه اتناك منك..
انا : قومي يلا...
وقفت على ركبي على السرير.. وهي قامت فلقست قدام زبي و عيونها كلها شهوة.. مسكته في ايدها.. وبدأت تبوس فيه في كل حته.. و تلحس فيه من تحت وفوق و تلحس بيوضي.. كانت خبيره.. وبدأت تدخل راسه في بوقها و عنيها لفوق تبص عليا.. مسكت راسها و بدأت ادخله في بوقها.. وهي تلعب لسانها حوالين زبي في بوقها....
سهير : زبك حلو قوي يا حبيبي.. اممممم.. امممم..
انا : مصي اسرع.. ااااااه
سهير.. : امممممم اممممم اممممم
شويه و حسيت اني خلاص هجت خالص.. شديت راسها من على زبي.. و لفيتها.. طيزها ناحيتي.. وبدأت ادعك زبي في كسها..
سهير : اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه دخل يا سامر.. دخل في فتحة كسي.. ايوا هنا.. دخل بقا.. ايوا كدا نيك بقا.. نيكني.. اااااااااااااااااااه اححححح جامد يا سامر..
انا : معرفش انك هايجه قوي كدا..
سهير : علشان بحبك ونفسي فيك.. نفسي تنيكني من زمان. نيكني بقا.. نيك قوي.. ااااه ايوا كدا.. كمان اااااااااااااااااااه دخله كله وارزع جامد.. تعبانه... اااااااااااااااااااه
قعدت انيك فيها وهي طيزها قدامي.. خرم طيزها لونه بني فاتح.. من زمان وانا بحب اتفرج على نيك الطيز.. بس مش عارف اجيبها ازاي ليها.. حطيت صباعي عليه وبدأت ادعك فيه.. بليت صباعي من بوقي وبدأت ادعك في خرم طيزها.. لقيتها مش بتعترض.. زودت شويه وبدأت ادخل صباعي في طيزها..
سهير : ااااه صباعك بيوجع يا سامر.. براحه على طيزي..
انا : انا عايز منك طلب..
سهير : فهمت من غير ما تقول.. عايز تنيكني في طيزي..
انا : اه يا سوسو.. نفسي اجرب..
سهير : بس انا عمري ما جربت.. و صباعك بس بيوجع.. هتدخل زبك ازاي.. خليها في كسي المره دي.. ارزع بقا في كسي.. انا عايزه ارتاح.. نيكني في كسي عايزه اشبع الأول..
لفيتها و نيمتها على ضهرها و رفعت رجليها وبدأت ادعك زبي في كسها.. بس شكل خرم طيزها قدامي يجنن.. نزلت بين رجليها ورفعت رجليها و قربت من خرم طيزها.. وبدأت الحس فيه بلساني.... اول مره اجرب اللحس و السكس عموما.. كنت متحمس للتجربة.. ومتحمس اكتر اني اثبت ليها اني اقدر امتعها. بدأت الحس كل مكان حوالين خرم طيزها. وبدأت ادخل لساني في خرمها واضغط.
سهير : اممممم آآآآآآه كمان يا حبيبي. بحبك قوي يا سامر.. اضغط لسانك ودخله.. اووووووف.. اول مره اجرب دا. معاك هجرب كل حاجه. اااااااااااااااااااه كمان يا سامر اااااااااااااااااااه يا لهوي... انا كنت محرومه من المتعة دي..
انا : لازم ادخل في طيزك..
سهير : المره الجايه يا حبيبي.. نعرف بس اكتر.. انا طيزي ضيقه قوي و ممكن اتعور.. علشان خاطر سوسو المره الجايه.. احنا السنين جايه قدامنا كتير.
انا : اوكي. يبقا نأجل كله للمره الجايه..
سهير : لا لا لا يا سامر مش قادرة. هموت من كسي... لو سبتني كدا ممكن انزل الشارع اتناك حتى لو من كلب.. مستعجل ليه كدا على طيزي يا قلبي.
انا : نجرب.. هجيب اسبراي مخدر بتاع الجيم. و ارش على خرمك. و او حسيت الموضوع صعب. نأجل المره الجايه...
سهير : مقدرش أرفض طلبك يا روحي.. انت حياتي كلها. بس بعبصني كتير الأول زي الفديوهات..
رحت اجيب الرش. و رجعت.. بدأت الحس الخرم الأول اكتر.. وبدأت ارش. وطلعت على كسها الحس فيه عقبال ما المخدر يشتغل.. كسها زي الحنفية اللي بتنقط. و وانا زي العطشان بلحس كل نقطه منه.
سهير : نيكني في كسي يا سامر مش قادرة.
انا : طيزك الأول..
بدأت ابعبص طيزها واحده واحده.. الخرم بدأت يوسع شويه.
سهير : اححححح... مش حاسه بخرم طيزي من برا يا سامر.. بحس بصباعك جوا. دخله اكتر.. بعبصني اااااااااااااااااااه اول مره احس اني مستمتعه كدا.....
قعدت وراها.. رفعت رجليها لفوق خالص على بطنها.. خرمها قدامي مبلول من لحسي و عسل كسها اللي بينزل عليه.. بدأت احط زبي على خرم طيزها. وادعك فيه على الخرم....
انا : متشديش عضلة طيزك. سيبي نفسك خالص
سهير : حاضر يا حبيبي.. بس براحه علشان خاطر سوسو حبيبتك..
بدأت ادعك راس زبي على خرمها واضغط واحده واحده.. مش راضي يدخل خالص. حاولت اضغط اكتر بقوة بدأ يدخل طرف راسه.. وهي لسه مش حاسه بحاجه من المخدر.. بدأت امسكه واضغط بأيدي. دخل نص راسه.. بدأت تحس بألم خفيف
سهير : اااه براحه يا سامر بدأت احس..
طلعته وبدأت أكرر نفس الحركه.. و بضغطه اكتر راسه كلها دخلت في أول الخرم..
سهير : اااااااااااااااااااه بيوجع قوي يا سامر.. مش قادرة.. كفايه كدا انهاردة..
انا : استحملي بس و المره الجايه هتتعودي عليه.
سبته شويه وبدأت اضغط اكتر واحده واحده.. و خرجته كله وبدأت ادخل.. دخل وادخل شويه.. وأخرجه كله و ادخل تاني. دخل نصه المره دي..
سهير : ااااه. كفايه اوعي تدخل تاني. بيوجع يا حبيبي.. نيكني على كدا.. اااااااااااااااااااه ايوا كدا.. براحه بقا.. نيكني براحه..
مرضتش ادخل اكتر علشان مش تكره الموضوع.. وكدا كويس زبي حاسس بيه نار في طيزها.. وبدأت انيك براحه وهي زي المجنونه تحتي. حسيت اني خلاص مش قادر امسك نفسي..
انا : انا قربت انزل يا سوسو. هنزلهم فين..
سهير : ااااه. لا يا حبيبي كسي محتاج لسه.. اهدي شويه و بعدين نيكني في كسي علشان خاطري.. انا عملتك اللي انت عايزه..
بدأت اخرج زبي من طيزها و جاي ادخله في كسها..
سهير : استنى يا سامر.. بتعمل ايه يا مجنون.. اغسل زيك الأول. مينفعش تخرجه من هنا وتدخله هنا يا قلبي.
انا : اه صحيح.. سوري يا سو. مخدتش بالي.
سهير : ولا يهمك يا روحي.. متعرفش انا انهاردة حاسه اني ملكت الدنيا كلها. عايزه افضل في حضنك طول العمر.
دخلت الحمام اغسل زبي من طيزها.. ازاي انا مخدتش بالي.. خلصت.. كنت هديت شويه. بس زبي زي الحجر.. ودخلت عليها.. لقيتها واقفه قدام المرايه بتظبط شعرها.. وقفت وراها وزبي في ضهرها.. و حضنتها. لفيت دراعاتي حوالين جسمها و هي رجعت راسه على كتفي و فتحت بوقها.. و بوستها و انا بلف جسمها ليا. هي اتعلقت في رقبتي. ولفت رجليها حوالين وسطي وكسها بيحك في زبي..
سهير :مبسوط يا حبيبي.
انا : هبقا مبسوط اكتر لو ارتحت دلوقتي.. يلا بقا مش قادر.
سهير : يلا يا حبيبي.. انا كنت بهديك بس.. اخدتها على السرير. وهي خدت وضع مثير.. نامت على بطنها ورفعت رجليها لورا و فتحتها..
سهير : نيك كدا يا سامر.
نزلت عليها بجسمي و بدأت ادخل زبي في كسها.... دخل براحه.. وبدأت انزل بجسمي كله..
سهير : اااااااااااااااااااه دخل اكتر يا قلبي.. نيك اكتر.. نيك كس ماما حبيبتك.. اووووووف زبك جامد قوي يا سامر... اححححح نيك قوي علشان خاطري..
انا : لو قلتي ماما تاني هبطل نيك فيكي.. انتي دلوقتي ايه.؟
سهير : اللي تحبه يا قلبي
انا : شرموطتي.
سهير : شرموطتك و متناكتك و لبوتك يا حبيبي... هو انا أطول..
بس نيك جامد بقا.. نيك سوسو شرموطتك. ارزع في كسي اكتر.. ااااااه ايوا كدا.. اووووووف.. قوي يا حبيبي قوي.. اااااااااااااااااااه
بدأت ارزع في كسها جامد جدا كأني بنتقم من كذبها عليا. و هجت على الآخر..
انا : هجيب يا سوسو هنزل لبنى...
سهير : لا نزل برا يا حبيبي انا مش عامله حسابي. ااااااه اااااااااااااااااااه انا كمان هجيب.. اووووووف ارزع قوي لالالالا قوي اكتر اححححح كسي كسي كسي كسي اااااااااااااااااااه
نزلت سهير انا خرجت زبي في آخر لحظة و نزلت كمية لبن غير طبيعيه... غرقت طيزها و ضهرها.. و اترميت عليها و نمنا للصبح...
لو عجبتكم القصه نكمل المفاجأت الكتير الجايه في حياة سامر..

دعمكم بيشجعني 👌👌👌👌
👌👌الجزء الثاني 👌👌
______________________________
نمنا عريانين للصبح والخمره خليتنا مش حاسين بأي شيء في الوجود مع الليله المرهقة جنسيا.. و فوقنا على مفاجأة صادمه لينا احنا الاتنين.. حنان الشغاله متعوده تخبط على سهير و انا ولو اتاخرنا لازم تدخل تصحى سهير في البدايه. طبعا دخلت اوضتي ملقتش حد و خبطت على سهير مره والتانيه و مع التالته بدأنا نفوق مش مركزين تماما وحصلت المصيبه. حنان دخلت..
بدأت اركز في اللي انا فيه و مش فاكر حاجه وبدأت ابص حوليا و لقيتني عريان و سهير عريانه و نايمه على بطنها و حنان الشغاله واقفه مصدومه مش بتنطق كلمه... بدأت اركز على المصيبه السوده اللي انا فيها مع سهير. بدأت احرك سهير وبدأت تفوق. و تبص حواليها..
سهير : صباح الخير يا حبيبي..
انا مش بنطق كلمه.. بشاور براسي على حنان.
بصت سهير لقيت حنان واقفه كأنها صنم.
سهير : انتي واقفه عندك بتعملي ايه يا حنان.. روحي جهزي الفطار..
حنان : حاضر يا ستي.
انا في صدمه.. سهير ولا انصدمت ولا كأن حاجه حصلت.. قلت ممكن تكون مش مستوعبه... حنان خرجت..
انا : انت لسه سكرانه ولا ايه.. حنان شافتنا بالمنظر دا على السرير.. دي مصيبه...
سهير : (ضحكت) وماله يا قلبي.. ما تشوف..
انا : انتي شكلك اتجننتي... بقولك حنان الشغاله شافتنا عريانين على السرير... هتقول ايه.
سهير : نفطر بس و أشرب القهوه وافهمك كل حاجه. ادخل الحمام بتاعك يا عريس و البس وانا مستنياك تحت.
قامت عريانه تتطوح و ماسكه راسها. فتحت درج التسريحة و طلعت برشامه و اخدتها. فتحت الدولاب واخدت لبسها ودخلت الحمام.. وانا في ذهول من البرود اللي هي فيه.
قمت دخلت الحمام بتاعي و خلصت ولبست وانا مش قادر استوعب اللي حصل.. نزلت لتحت و لقيت سهير لسه منزلتش. لقيت حنان بتقدم ليا الفطار على السفره و مبتسمه.
حنان : جبتلك لبن كتير يا سي سامر... اكيد محتاجه.. ( وضحكت)
وانا ابص ليها وهي ماشيه و مصدوم.. ولمحت بطرف عيني سهير نازله من على السلم... ملاك نازل يتمايل.. شعرها كأنه حرير بيميل مع كل خطوه.. لابسه روب خفيف فوق القميص بتاع النوم... نزلت وقربت مني و اديتني بوسه على خدي.
سهير : صباح الخير يا قلبي
انا : صباح الخير يا سوسو.. قوليلي و فهميني فيه ايه..
سهير : نفطر بس و نشرب القهوه واحكيلك..
فطرنا و خرجنا الجنينه و بنشرب القهوه
انا : قوليلي فيه ايه..
سهير : ولا حاجه.. حنان عارفه الموضوع كله. هي متربيه هنا مع امها من قبل حتى ما انت تيجي... وانا بعد مامتها ما ماتت وثقت فيها هي في كل شيء. انا كمان اللي جوزتها واتكفلت بكل شيء.. وهي كان عندها 15 سنه في وقت ما انت جيت.. امها كمان اللي دلتني على دار الايتام بتاعتك..
انا مصدوم من كل اللي بسمعه.. حنان عارفه اني ابن لقيط او ابن حرام او اي كلام من دا... بس برضو حتى لو تعرف.. دا مش مبرر للي حصل..
انا : وحتى لو تعرف.. بس ازاي عادي تشوفنا بالشكل دا..
سهير : حنان عارفه اني بحبك واني ضيعت 12 سنين من عمري علشانك انت. وانا كنت لسه بنت صغيره شابه عندي 30 وبقيت ارمله و انت عندك 7 سنين.. كانت حنان بتعامل معاها انها صاحبتي لأننا قريبين من بعض في السن. كان وقتها 18 سنه.. قالتي ربيه يا هانم. سامر جميل و هيبقا شاب يجنن واهتمي بيه. اقتنعت بالفكره... وكل ما كنت بتكبر قدامي سنه ورا التانيه كنت بحلم باليوم اللي هقولك فيه الحقيقه وتبقا ليا وانا ليك وكل حاجه عندنا هتكون لينا وبس.. متقلقش من حنان. حنان أسرارها كلها معايا.. متقدرش تفتح بوقها وهي عارفه كدا كويس..
انا انصدمت من كل الاسرار دي.. و بدأت امسك راسي ومش مصدق.... وفضلت ساكت..
حنان : العربيه جاهزة يا هانم..
سهير : يوووه الوقت سرقنا في النوم والكلام... حبيبي انت هتخرج ولا ايه..
انا : مش عارف.. عايز اروح الكلية اشوف اللي فاتني..
سهير : كليه لا. قلت لا.. انا هروح اسحب الملف بتاعك و ادخلك جامعة اجنبيه كبيره قريبه من هنا..
انا : ليه بس كل دا..
سهير : اسمع كلامي يا سامر..
انا : تمام روحي انتي علشان مش تتأخري..
سهير : باي يا حبيبي.
طلعت فوق و لبست و نزلت و شاورت ليا بايدها و شاورت ليها. ركبت العربيه و مشيت.... وانا قلت انا هدخل اوضه الجيم العب تمرينه.. بقالي فترة ملعبتش..
دخلت فعلا وقعدت العب شويه... و مشغل الاغاني و منهمك في اللعب.. لقيت صوت حنان ورايا..
حنان : جهزتلك عصير يا سيدي....
__(وقفت من لعب الضغط و ببص ورايا لقيت حنان في شكل تاني خالص.. لابسه قميص بيتي شعبي ضيق جدا و قصير من تحت وتقريبا مش لابسه حمالة صدر لان حلمات صدرها ظاهره و تدوير صدرها ظاهر .. ونص شعرها مكشوف وحاطه كحل مخلي عنيها أجمل.. ( حنان سنها تقريبا 30 سنه جسمها قصير شويه. صدرها كبير شويه و ملفت و طيزها كبيره بشكل ملفت برضو.. عنيها عسلي وشها مدور لون بشرتها ابيض خمري.. مش ابيض اوفر يعني..)انبهرت بشكلها الجديد دا وركزت في جسمها وسرحت في السنين الاخيره بعد ما بلغت وبدأت افهم معنى السكس وكانت حنان منفذي لمعرفة الجنس الاخر ولكن كنت جبان جدا في اي نظره او فعل. كنت اتلصص عليها بدون ما تشعر.. تذكرت كم مره مارست العادة على جسد حنان.. فهي متنفسي الوحيد..
حنان : العصير يا سيدي ( مبتسمه بخجل من نظراتي)
انا : شكرا يا حنان.. معلهش سرحت.. بس ايه التغير الجميل دا.. وبعدين ايه يا سيدي الجديده دي.. انتي علطول بتقولي يا سامر..
حنان : دا من ذوقك يا سيدي.. تغير ايه بقا.. احنا غلابه خالص. وبعدين مبقاش ينفع سامر لوحدها.. الوضع اتغير..
سامر : ايه اللي اتغير يا حنان.. وبعدين ايه غلابه دي. دا انتي قمر..
حنان : الوضع اتغير خلاص بقا. انت بقيت حاجه تانيه غير قبل كدا.. بقيت سيدي دلوقتي. وراجل البيت ( مكسوفه)
انا: ماما اللي قلتلك تقولي يا سيدي..
حنان : ماما؟؟
انا : اقصد سهير يا ستي
حنان : بصراحه اه.. قالت بعد كدا اقولك يا سيدي..
انا : طيب سيدي دي بقا قدامها هي.. لكن مع بعض انا سامر وانتي حنان.. قولي بقا ايه التغير دا.. اول مره اشوفك بالشكل دا..
لفت وشها مكسوفه جدا..
حنان : خلاص هروح اغير علطول اهو.. احسن ستي تيجي وتبقا مصيبه صحيح..
وجايه تمشي.. رحت وراها و مسكتها من كتفها.
انا : تعال هنا.. استنى.. ماما مش جايه دلوقتي خالص... وبعدين هو انا لسه اتفرجت..
وانا بشدها من كتفها رجعت لورا وكانت هتقع و سندتها على صدري و طيزها بقيت لازقه فيا من ورا.. احساس رهيب.. طيز كبيره و بارزه بشكل غير عادي.. ياما مارست العاده وانا بتخيل اني المسها بس.. كنت بتوه لما كنت اشوفها توطي تنضف ولا تعمل حاجه.. دلوقتي الطيز بين جسمي وهي مش بتقاوم و زبي أصبح زي الحديد و بيضغط على أول طيزها من فوق. صوتها بدأ يروح..
حنان : تتفرج على ايه يا سيدي بس.. سيبني اروح اغير.. لو ستي شافتني كدا هتمشيني.. ( مش قادره تاخد نفسها) "
انا : اتفرج عليكي في القميص الجميل دا.. مش انت لابساه علشان اشوفك فيه.. طالما خايفه من سهير..
حنان : متكسفنيش بقا يا سيدي.. انا لبساه كدا وخلاص. الطقم التاني مغسول..
انا : طب فرجيني بقا.. ( وايدي الاتنين على كتفها و شادد جسمها لورا و بكلمها في ودنها..)
صوتها بيتقطع وبتبلع ريقها.. وصدرها بيطلع وينزل..
حنان : بلاش يا سيدي.. ستي تطردني لو شافتني كدا و انا معاك. فاكر يوم ما دخلت عليا وانا بصحيك عملت ايه. دي بتغير عليك قوي..
انا : قلتلك واحنا مع بعض بلاش ياسيدي دي.. و ياستي انا هطمنك انها مش جايه دلوقتي..
سبت اكتافها و هي بعدت شويه ولفت نفسها و وشها احمر جدا و عينها على زبي اللي واقف في بنطلون قطن بتاع التدريب. اخدت بالي من زبي وحاولت اداري على قد ما اقدر.. وهي بتضحك وتحط ايدها على وشها.. و تبص من طرف عينها بكسوف. ابتسمت انا كمان.. اخدت الموبايل ورنيت على سهير
انا : الو. ايوا انتي فين... اه يا سوسو انا كويس. بقولك صحيح.. انتي هترجعي امتى.. لا مفيش حاجة.. كنت عايزك تجيبي حاجه وانتي راجعه.. امممممم... لا خلاص انا هطلب بالتليفون وخلاص.... لا لا.. ما حنان هنا هتعمل اي حاجه أكلها و لما ترجعي بالليل نبقا نطلب بيتزا.. باي يا سوسو.
انا : اتطمنتي يا ستي... مش راجعه الا بالليل متأخر كمان لأنها بتخلص شغل متأخر في السنتر.
حنان : طيب.. هروح بقا انا المطبخ اجهز الغدا يا سيدي..
لسه رايحه تمشي.. مسكتها من ايدها..
انا : غدا ايه.. هو انا بتصل علشان اطمنك انها مش راجعه الا بالليل علشان تروحي تعملي الغدا..
حنان : مالك يا سيدي بتبصلي كدا ليه.. انت اتغيرت خالص.. مكنتش كدا..
انا : وانتي اتغيرتي خالص انهارده يا حنان.. شكلك اتغير قوي.
حنان : بلاش تريقه يا سيدي.. احنا نروح فين جمب الهانم او بنات الجامعه اللي بتشوفهم. كل دا علشان قميص بيتي جديد.
انا : لا علشان اللي لابسه القميص. مش اي حد يلبس قميصك دا يبقا حلو كدا. الا قوليلي اخبار عم سعيد ايه. مش ناوي ينزل اجازه..
حنان : كانت جوازه شوم يا سيدي.. اعمل ايه بقا في تحكمات الهانم. هي اللي صممت.. اقولها دا متجوز قبل كدا و مطلق واكبر مني.. تقولي يسترك يا بت.. اهو مسافر بقاله يجي سنه و لا حتى فكر ينزل.. شكله وقع على واحده في السفر.... جته نيله.. يا ريت يطلقني..
انا : دا راجل مغفل.. اللي يسيبك انتي و يقعد كل دا في سفر..
حنان : يوه يا سيدي بقا على كلامك دا... انا كدا هتنفخ ..
انا : اتنفخي يا حنان. اللي زيك لازم يتنفخ طبعا.
رفعت ايدها اللي انا ماسكها و قربتها من شفايفي.. حاولت تشدها قمت ماسكها من وسطها وشدتها عليا و رفعت ايدها بوستها من برا.. و لفيتها و بوستها من بطن ايدها.. وايدي على نص ضهرها وصدرها لازق فيا و عنيها مغمضه.. قربت من شفايفها و لسه بلمس شفايفها... لقيت الجرس التليفون بتاع البوابه بيرن.. فتحت عنيها و انصدمت و بعدت عني..
حنان : يا لهوي.. ستي جت..
وجريت ترد على التليفون وانا كنت خلاص هفرقع.. وقعدت اسب اللي بيرن.. دقايق وخرجت. لقيتها في المطبخ..
انا : مين يا حنان..
حنان : المنيل سيد بتاع الخضار و الفاكهة.. سيب ركبي يخرب بيته..
لقيتها بترص الخضار في التلاجه من الاقفاص.. و موطيه قدامي.. نص رجليها باينه وهي موطيه.. و طيزها منحوته بشكل يهبل اي حد.. القميص البيتي القطن الشعبي دا بيخلي الجسم تحفه.. فرق طيزها واضح ولما ترفع جذعها القميص يدخل بين الفلقتين.. قربت منها وهي موطيه وانا نفسي مس قادر اتحكم فيه.. خلاص اتجننت مش قادر امسك نفسي.. لزقت فيها من ورا
انا : خليني اساعدك يا حنان..
حنان : علشان خاطري يا سيدي بلاش..
(رفعت جذعها و وانا لازق فيها من ورا و زبي لازق في طيزها..)
انا : بلاش ايه يا حنان.. انا عايز اساعدك.. انتي تناوليني الخضار وانا احطه..
حنان : لا يا سيدي ميصحش.. روح ارتاح انت وانا هخلص. مش متساهله..
انا : بس جربي.. انا كدا كدا فاضي وعايز اتشغل في اي حاجه حنان: اللي تشوفه يا سيدي..
فتحت باب التلاجه وهي وطت قدامي تناولني الأكياس و انا احطها.. وكل ما توطي الزق زبي في طيزها.. وايدي احطها على طيزها.. لغايه ما خلصت.. وبعدت عني شويه ولفت وشها..
حنان : خلاص يا سيدي كدا.. خلصت.. هروح اشوف تنضيف البيت بقا..
كل دا و عنيها في الأرض و بتبص علب زبي كل شويه..
انا : ماشي يا حنان.. روحي..
جريت مكسوفه وحاطه ايدها على وشها.. وانا مرضتش اتقل عليها و قلقان برضو.. انها ممكن تقول لسهير حاجه.. قلت اسيبها واحده واحده..
طلعت فوق أوضة التلفزيون و الفديو جيم.. وقعدت اتفرج على افلام اجنبي جديده كنت شاري الاسطوانات بتاعتها من فتره..
قعدت نص ساعه.. ولقيت حنان داخله..
حنان : لا مؤاخذه يا سيدي...
انا : انتي غيرتي ليه يا حنان..
حنان : سناء هانم رنت تليفون البوابه مكنش ينفع افتح ليها كدا
انا : خالتي سناء.. هي فين..
حنان : تحت
انا : طب خليها تطلع فوق.. سبيتها تحت ليه
حنان : ما هو الست محذره اني اطلعها فوق من غير ما أدى خبر.. هروح اطلعها..
سناء : ازيك يا سامر.. فيه ايه يا حبيبي مش بتردوا على تليفونات ليه ( وهي بتحضن فيا وتبوس)
انا : ولا حاجه مشغولين بس شويه.. ازيك انتي يا سنسن
سناء : كويسه يا حبيبي.. عاجبك اللي بيحصل من سهير دا.. انتوا بتتهربوا مننا... هو احنا ايه نعركم يعني.
انا : ليه بتقولي كدا. انتي مكبره الموضوع.. مفيش حاجه.
سناء : انت بتكدب ليه يا سامر.. سهير كلمتني و شتمتني.. هي سالي اللي طلبت منك تخطبها ولا انت. وبعدين سالي مالها.. هي بتكرهنا ليه كدا..
انا : لا انا اللي طلبت.. وبعدين هي رفضت الموضوع من غير اسباب وانتي عارفه اني مقدرش اقولها لا في حاجه. موضوع انها بتكرهك دي معرفش الأسباب..
سناء : انا مستغربه كل الكره دا.. اومال لو انا مش اختها.. هتعمل ايه. وبعدين انت هتسيب سالي كدا. هي سالي تستاهل منك كل دا..
انا : غصب عني... انا عن نفسي عايز سالي.. بس انتي عارفه ماما بقا..
سناء : انا عارفه هي بتعمل كل دا ليه.. مش ناسيه اللي حصل زمان..
انا : ايه اللي حصل.. قوليلي...
سناء : بعدين هتفهم كل حاجه.. انا همشي دلوقتي.. و متجبش سيره ليها اني جيت هنا.. انا جايه وعارفه انها مش هنا..
انا : مش هينفع.. حنان هتقولها.
سناء : ملكش دعوه بحنان.. انا هتصرف معاها.. سلام يا حبيبي.
انا : سلام يا سنسن..
نزلت و انا قعدت افكر.. هتعمل ايه مع حنان. وحنان مالها كدا. كل حد يقولي ملكش دعوه بحنان.. شوية و رنيت على حنان في المطبخ تعملي قهوة و تطلع..
شويه وداخله بالقهوة.. و الغريبه انها رجعت للقميص تاني.. ابتسمت..
انا : ايوا كدا يا شيخه.. بلاش التاني دا.. كدا احلى كتير..
حنان : يالهوي.. كلامك دا بيكسفني قوي..
انا : انتي هتقولي لسهير ان سناء جت..
حنان : هي قالت إنها اتفقت معاك انك مش هتجيب سيره. قلتلها خلاص.. طالما سامر مش هيقول يبقا انا مش هقول..
انا : دي الحاجه الوحيده اللي مش هتخليكي تقولي.. بس سهير لو عرفت هتبقا وقعتك طين..
حنان : علشان خاطري يا سيدي.. طلعني من الموضوع دا.. مش هينفع اقول ولا ستي سهير تعرف اني عارفه و مش قلتلها..
انا : وايه يخليكي متقوليش ليها.. متقولي.. انتي خايفه من سناء ليه.. ايه الحكايه..
حنان : اصل اصل الحكايه... الحكايه..
انا : ما تقولي فيه ايه..
حنان : بعدين يا سيدي.. مش هينفع اقول دلوقتي..
انا : طيب خلاص.. انا اما سهير تيجي هقولها لما تطلع فوق اوضتها.. و هتعرف انك مش قلتي من نفسك..
حنان : لا ابوس رجلك.. انت عايز تقطع عيشي.... علشان خاطري. انا غلبانه..
انا : طب خلاص اهدي بس و اقعدي و احكيلي فيه ايه..
حنان : بس توعديني انك متقولش الكلام ده لمخلوق..
انا : اوعدك يا حنان اخلصي..
حنان : الموضوع كان غصب عني ولا ليا يد فيه.. وهي مش راضيه من يومها تصدقني.
انا : موضوع ايه ما تتكلمي..
حنان : في يوم من سنتين كدا. محمود بيه صاحب الهانم.. كان دايما بيجي الصبح بالعربيه يجيب الطلبات بتاع الحفلات.. ودايما يقعد يقولي كلام كدا وانا اقوله مينفعش الكلام ده. هقول لسهير هانم.. وهو برضو مصمم.. في يوم الهانم مشيت ونسيت اقفل البوابه بتاع الفيلا و محمود جه.. وانا كنت في المطبخ وانت برا في المدرسه ولا الكليه مش فاكره.. وكنت واخده راحتي في المطبخ و لا مؤاخذه يعني واقفه بقميص نوم.. وهو دخل من غير ما احس.. وفي نفس الوقت سناء هانم كانت معديه بالعربيه ولقيت الباب مفتوح وعربيه محمود جوا.. دخلت مفكره ان سهير هانم لسه هنا.. ومحمود كان دخل المطبخ وانا اتلخبطت و بقيت الف حولين نفسي احاول اجيب الجلابية البسها واقوله يا محمود بيه مينفعش الكلام ده.. وقعت على رجلي و هو ما صدق و قام اترمي عليا.. في اللحظه دي كانت سناء هانم بتسمع من برا.. ودخلت على الباب و من غير ما تعمل صوت وقفت صورت المنظر دا و بعدين مشيت.. وانا مسكت سكينه و هددته يبعد عني.. وفعلا بعد.. وقالي انا بهزر يا بت انتي.. قومي خدي الطلبات.
انا : وبعدين ايه اللي حصل..
حنان : بعدها بيوم جت سناء هانم و فتحت ليها.. قالتي مش هتبطلي وساخه بقا.. قلتها وساخه ايه يا ست هانم.. قالت انتي ومحمود الكلب دا.. قلتها يا لهوي.. و النعمه ما فيه بيني وبينه حاجه. قالت طب اتفرجي كدا.. اتفرجت وكنت هموت من الخضه. ... قلتها. والنعمه انتي فاهمه غلط.. دا هو اللي اتهجم عليا. وهي مش مصدقه.. لاني لابسه قميص النوم.. ومن ساعتها وهي بتهددني دايما بالتصوير دا.. وبتقعد تطلب مني انقل اخبار البيت هنا.. لكن انا و النعمة ما بقولها كلمة صدق.. انا بريحها بأي كلام وخلاص. هي ساعات مش بتقتنع بس انا بقولها ان معظم الوقت انكم مص هنا وانا معرفش الا حاجات بسيطه. لاني بمشي لما انتوا بتيجوا.. وعلى كدا من يومها..
انا : وليه مقلتيش لسهير الكلام دا.. و ريحتي نفسك من القصه دي..
حنان : ستي مش هتصدقني انا عارفه..
انا : ليه..
حنان : لان حد هيشوف التصوير مش هيصدق.. واحده بقميص النوم مع واحد على الأرض في المطبخ... يبقا ايه..
انا : علشان كدا لما عرفتي انها هي.. غيرتي علطول..
حنان : اه علشان كدا..لو شافتني كدا هتقول فيه حاجه..
انا : طيب انا مش هقول لسهير انها كانت هنا.. ولا حد هيعرف الكلام اللي انتي قلتي عليه دا..
حنان : تسلم يا سيدي.. جميل مش هنساه ليك طول العمر.. اقوم انا بقا علشان ورايا شغل كتير..
انا : استنى بس.. أما اكمل كلامي.. انا مش هعمل كدا بس بشرط
حنان : شرط ايه يا سيدي بس..
انا : اشوفك بقميص النوم..
حنان : مينفعش يا سيدي.. ميصحش.. بلاش فضايح..
انا : خلاص براحتك.. بس دا شرطي الوحيد.. وكمان هساعدك في موضوع التصوير دا.. همسحه خالص..
حنان : بجد يا سيدي.. دا انت تبقا عملت فيا جميل اشيله فوق راسي طول العمر... بس ازاي هتوصل ليه..
انا : ملكيش دعوه بقا.. انا هتصرف.. قلتي ايه..
حنان : لو ستي عرفت اللي انت عايزه دا تقتلني.. اطلب حاجه تانيه..
انا : هتعرف منين بس.. هو فيه حد معانا.. مش انتي قافله البوابه...
حنان : اه من يومها وانا بقفلها علطول.. حتى الباب الداخلي بقفله..
انا : يبقا خلاص.. ولا حد في العالم شايفنا ولا هي هتيجي فجأه.
حنان : طب خليها بكرا.. اصل انهارده مينفعش..
انا : ليه بقا.
حنان : خليها بكرا وخلاص.. والنعمه ما ترفض طلبي دا.. يا سيدي..
انا : ماشي يا حنان.. زي ما تحبي..
حنان : تسلم يا سيدي ويخليك لينا... انزل بقا اشوف ورايا ايه..
انا : ماشي يا حنان....
فضلت قاعد اتفرج على افلام و حنان خلصت الغدا و اتغديت و طلعت اريح شويه و الليل دخل.. و صحيت على صوت سهير.
سهير : سمسم.. اصحى بقا الليل دخل..
انا : ايه دا.. احنا امتى..
سهير : بص من الشباك.. الليل دخل يا حبيبي..
انا : يااه محستش بنفسي..
سهير : قوم اطلب البيتزا عقبال ما اخلص الحمام بتاعي..
انا : حاضر...
دخلت الحمام اخدت حمام سريع.. وطلعت طلبت بيتزا و استنيت سهير تحت في الرسيبشن بتاع الفيلا ومشغل اغاني.. حنان لقيتها خارجه و مروحه..
حنان : عايز حاجه يا سيدي..
انا : شكرا يا حنان.. متنسيش بقا كلامنا..
حنان : اوعي انت بس تنسى وتقول لستي..
انا : لا متقلقيش.. خلي بالك على نفسك..
حنان : تسلم يا سيدي و يخليك ليا...
في اللحظة دي سهير كانت نازله من فوق.. لابسه شورت قطن ضيق جدا فوق الركبه . و بدي كت فوق السره و رابطه شعرها لورا
سهير : استنى يا حنان.. نسيت اقولك صحيح..
حنان : ايوا يا ستي.. فيه حاجه..
سهير : ايوا بكرا الصبح تيجي بدري جدا.. علشان تجهزي الشنطه بتاعتي. لاني مسافره.. الطياره بتاعتي الضهر..
حنان : لا يا ستي.. طالما الضهر يبقا احضرها من دلوقتي..
سهير : كدا هتتاخري يا حنان.. مش هتلاقي مواصلات..
انا : اروح اوصلها انا بالعربيه.. ومنها اجيب شويه طلبات ليا..
سهير : لا يا حبيبي انا بخاف عليك من السواقه.. انت متهور و بتسوق بسرعه جدا.. دا السبب اني مش راضيه اجيبلك عربيه لدلوقتي..
انا : متقلقيش.. هسوق براحتي.. او اقولك أطلبي أوبر ليها. مش قصه يعني.. طالما انتي خايفه على عربيتك يا ستي..
سهير : بقا كدا يا سامر.. يعني خليتها خايفه على العربيه.. طب ايه رايك انت اللي هتروح توصلها.. اطلعي يا حنان جهزي الشنطه..
انا : بهزر معاكي يا سوسو.. انتي مسافره فين.. و مقلتيش يعني..
سهير : بس بقا زعلانه منك..
انا : علشان خاطري بقا.. انتي عارفه اني بهزر.. قوليلي بقا.. رايحه فين..
سهير : يا سيدي انا كنت مقدمه التأشيره دي من اسبوعين وعلى امل اني مش هسافر لو الموضوع اتحل.. لكن لقيت اني لازم اسافر.. انت عارف الشركة بتاع فرنسا دي.. مجلس الاداره كله اتغير.. و المجلس الجدير عمال يتعب فينا.. لازم اروح انا..
انا : انا قلتك الشركة دي تعاملها مقرف.. انا اتخنقت منهم في الايميلات.. حاولي تشوفي برندات تانيه تتعاقدي معاهم..
سهير : انا فعلا كنت بدأت اتفاوض مع اكتر من توكيل. بس قلت الموضوع دا اخلصه في السفر وخلاص.. لو كان معاك الورق كنت اخدتك معايا... مليون مره اقولك اعمل الجواز وخلص وانت مش هنا.. المره الجايه بقا..
انا : اوكي.. هبدا اعمل الورق دا.. هتقعدي قد ايه هناك..
سهير : مش عارفه.. بس مش اقل من 10 ايام..
انا : ياااه كتير.. طب قوليلي.. ارجع الكليه تاني.. اومال هقعد هنا اعمل ايه..
سهير : قلتلك كلية لا.. انت تبقا تروح تتابع المكتب والسنتر.. تقوم براحتك وتروح تتطمن وانا هتابع معاك من هناك..
انا : اوكي.. اتفقنا..
سهير : فين يا اخي البيتزا.. انا جعانه جدا.. وعايزه انام بدري علشان الطياره.. وعايزه الحق اشبع منك قبل ما انام..
انا : هتصل اشوفه اتأخر ليه..
لسه بطلع التليفون لقيت تليفون البوابه بيرن.. الدليفري..
طلعت اخدت منه الاوردر و رجعت الفيلا.. كانت حنان خلصت..
سهير : اقعدي دقايق يا حنان.. سامر هيخلص ويجي يوصلك..
خلصنا بيتزا واحده بالعافيه.. و سهير قالت لحنان تاخد التانيه ليها.. و خرجت مع حنان و ركبت العربيه و رحت اوصلها..
انا : سهير مسافره و هتقعد 10 ايام.. علشان متقعديش تقولي ستي هتيجي وستي مش عارفه ايه..
حنان : ترجع بالسلامة يا سيدي.. متكسفنيش بقا..
مسكت ايدها وقربتها من شفايفي.. وهي بتشدها
حنان : يا سيدي احنا في الشارع.. الناس تقول ايه يا دي الكسوف..
انا : ماشي.. عندك حق.. بس اوعي تنسى وعدك ليا..
حنان : مصمم تكسفني كدا.. حاضر مش هنسي.
وصلتها لأول الشارع و رجعت الفيلا.. دخلت و طلعت فوق..
لقيت سهير في اوضتها لابسه قميص نوم اسود بيبي دول
سهير : اتاخرت ليه انا كنت هنام..
انا : طب خلاص يا سوسو.. انتي تعبانه شكلك.. نامي وارتاحي
سهير : انام ايه بقا.. وارتاح ازاي.. انا عايزاك انت تريحني. تعال يا حبيبي...
انا : طب ادخل اخد حمام واجيلك...
سهير : لا تعال دلوقتي مش قادره.. بس اوعي تقرب من طيزي..
انا : ليه بس.
سهير : تعباني من امبارح.. مش قادره اقعد براحتي. خليها لما ارجع من السفر.
قربت منها و حسيت اني لازم اشرب كأس او كاسين.. برضو الموضوع مش سهل عليا اني اتحول في يوم وليله من ابن لعشيق..
انا : هروح اجهز كاسين وارجع..
سهير : تعال.. الكأس بتاعك على السراحه.. دوبل. انا عملت ليا وليك.. بس شربت لما اتاخرت..
رحت شربت الكأس على مره واحده. و ولعت سيجارة مع اني نادرا لما اشرب سيجاره... لكن لقيتها جنب الكأس. طعمها غريب. ببص عليها ومستغرب. لقيت سهير بتضحك... وشكلها سكرانه خالص..
انا : بتضحكي على ايه يا سوسو..
سهير : اول مره اشوفك تشرب سجاير.. و كمان حشيش ( وضحكت)
انا : حشيش.. وانا بقول فيه ايه.. الريحه دي غريبه والطعم غريب.
سهير : تعال بقا اديني منها عايزه اتوه وانا معاك..
شديت نص السيجاره و دماغي لفت خالص.. وهي تضحك. لقيتها وقفت و شغلت اغاني شعبي و اخدت مني السيجاره و بتطوح.. وقعدت تشرب منها و كأنها مدمنه و تكتم النفس.. و تديني السيجارة و ترقص. انا عايز اقعد. قعدت على السرير اتفرج عليها. بدأت ترقص بشكل مثير و لقيتها بدأت تقلع القميص بتاعها و فضلت بالاندر والبرا و ترقص. و تطلع بز من بزازها و بعدين التاني و ترقص. انا سخنت جدا على منظرها.. و وقفت ارقص معاها و احضنها من ورا وامسك صدرها.. قلعت هدومي كلها وزبي واقف زي الحديد.. بيخبط في كل حته في جسمها.. نزلت على ركبي وهي بترقص اتفرج على جسمها من تحت.. لغايه ما الاغنيه وقفت.. وانا تحت رجليها.. لقيتها بتشاور بصبعها اجي وراها.. قعدت على السرير و فتحت رجليها و شاورت على كسها وانا علب ركبي وقفت قدام كسها بين رجليها.. شديت الاندر بأيدي.. و شفت كسها هجمت عليه بشفايفي..
ولساني بدخله في كل حته يلحس فيها من مايه كسها
سهير : اااااااااااااااااااه ايوا كدا.. قطع كسي يا سامر.. قطعه بسنانك.. اااااااااااااااااااه عايزه اشبع سكس انهاردة. هتحرم منك ايام كتير.. ااااااااوف يا لهوي عليك وعلى لحسك.. اخخخخ
انا : افتحي كسك قوي.. افتحي رجلك عايز اشوفه من جوا..
سهير : اهو يا حبيبي.. اتفرج والحس و نيك كل حته فيه.. انا كلي ملك ايدك..
بدأت اتفرج بتركيز على كسها. وهي تقفل وتفتح كسها قدامي بشكل مغري.. ايه المكان الغريب دا.. مكان بيحرك كل حته في جسمي.. بدأت ادخل لساني تاني جوا وهي تصرخ..
سهير : عايزه اتناك بسرعه.. نيكني بقا.. اااااااااااااااااااه.. ريحني بقا... يا لهوي.. انا كنت مستحمله ازاي كل الوقت دا.. اطلع يا سامر فوق.. نام فوقي عايزه احس بيكي فوقي..
وقفت ودماغي بتلف.. وهي عدلت نفسها علب السرير.. و قلعت البرا و الاندر.. وانا طلعت فوقها وهي تمسك فيا و تضمني عليها وتلف رجليها حوالين ضهري.. وانا شوفت صدرها اتهبلت ونزلت زي المجنون عليهم. اعض وامص بزازها بشكل غريب.. وهي تصرخ
سهير : لااااا مش قادره.. اكتر يا سامر.. قطع بزازي دول.. اححححح اااااااااااااااااااه هموت.. نيكني يا سامر. عايزه اتناك دلوقتي.. نيك شرموطتك.. نيك المتناكة بتاعتك..
انا : مصي يا سوسو الأول..مش عايزه تاخدي زبي في بوقك..
سهير : هاته هنا.. مش قادره اقوم.. هات زبك.. هاته بسرعه.. ايوا قربه.. زبك دا بتاعي انا وبس.. صح يا حبيبي..
انا : صح يا روحي. انا وزبي و كلي ملكك انتي وبس
بدأت تمص زبي وتلحس فيه شويه...
انا : كفايه يا حبيبتي.. مش قادر..
سهير : ولا انا.. نيكني بقا ابوس ايدك.. عايزه اتناك.. ريح كسي.. كسي استحمل كتير قوي يا سامر.. ريح كسي..
قمت من فوقها.. وبدأت ادعك زبي في كسها وهي تتنفض.. وبدأت ادخل زبي في كسها وهي تلف رجليها حوالين ضهري
كأنها عايزه تدخلني كلي في كسها.. بدأت ادخل زبي كله و بدأت انيك فيها وادخل واطلع بشكل اسرع وهي مغمضه عنيها و و ماسكها صدرها تدعك فيه..
سهير : اااااااااااااااااااه كمان.. نبك قوي.... خليك مفتري على كسي.. اووووووف على النار... زبك نار... اااااااااااااااااااه يا لهوي. نيكني يا قلبي.. نيك كس سوسو الشرموطه بتاعتك..
بدأت اتجنن من كلامها الغريب واسلوبها الواطي قوي في لغة السكس.. و هجت جدا و لكن الاثارة الحقيقه في اليوم دا اللي حصل مع حنان.. طيزها وصدرها قدامي وانا بنيك سهير اللي رغم كل دا فيه جوايا حاجز ولو بسيط ناحيتها.
قربت انزل خلاص ونمت على جسمها وانا مدخل زبي كله في كسها و وصدرها بترج قدامي..
انا : انا هجيب يا سوسو مش قادر.. اجيب فين.
سهير : اااااه وانا مش قادرة. بس نيك بسرعه ونزل جوا كسي. انا عامله حسابي انهاردة. عايزه احس باللبن في كسي يا حبيبي.. نيك بقا. اااااااااااااااااااه ايوا اااااااااااااااااااه اححححح هموت. هجيب هجيب اااااااااااااااااااه اححححح كمان نزل لبنك كله.. ااااااه بحبك بحبك
نزلت لبنى في كسها و احساس غير العادي.. ونمت فوقها مش قادر... وهي نامت من التعب.. بعد دقايق غطيتها بملايه و قمت مش جايلي نوم... دخلت اخدت حمام و طلعت البلكونه قعدت اسمع تراك وبعدها دخلت اوضتي.. طلعت الموبايل من الدرج وفتحته و لقيت كمية رسايل غير طبيعيه. من زمايلي و من سالي.. دقيقه بالظبط وعرفت اني فتحت الموبايل و لقيتها بترن. مكنش ينفع مردش عليها..
انا : الو.. ايوا يا سالي.. لا هبقا اقولك بعدين.. يا بنتي مش هينفع دلوقتي اتكلم... اه صحيح الكلام ده. رفضت.. معرفش يا سالي.. اعمل ايه انا.. لا مش جاي الكلية.. هبقا اكلمك بعدين.. يلا باي دلوقتي..
بقلب في الرسايل لقيت رسايل كتير من خالتي سناء.. آخرهم من ساعات.
( سامر.. انا عايزه اقابلك ضروري. عايزه اتكلم معاك في موضوع مهم.. بس اوعي تعرف سهير حاجه.. هبقا اكلمك فون بكرا وهي في شغلها.. اوعي تقفل الموبايل)
استغربت من الرساله. ما هي كانت عندي انهارده.. ايه الجديد اللي حصل.. قلت استنى لبكرا.. ببص في الواتس اب لقيت حنان اون لاين و اللي ضحكني صورتها علل الواتس.. هي وجوزها. تحس انه ابوها.. بعتلها رساله
انا : صاحيه ليه لسه يا حنان. انتي هتيجي الصبح بدري. بتعملي ايه يا شقيه..
حنان : اهو يا سيدي بحاول ابعت رساله للمنيل جوزي. الراجل بيقولي ارحميني من الزن بتاعك.. مش نازل..
انا : ثواني هرن عليكي... انتي الكتابه عندك صعبه قوي..
وبالفعل رنيت عليها..
انا : ايه يا ستي فيه ايه..
حنان : شوف الراجل يا اخويا.. بقوله انا متعلقه كدا لا طايله ارض ولا سما.. يعني يقولي ما تولعي وانا مالي.. قلتله طلقني.. واشوف حالي.. يقولي انتي طالق وفي داهيه.. كل مره كدا. هو ينفع طلاق التليفون دا يا سيدي.
انا : هموت من الضحك يخرب عقلك.. اه ينفع.. بس هو لازم يبعتلك ورقة القسيمة..
حنان : ما الكلب بيقولي انا مش هدفع فلوس كمان علشان اخلص منك. بقا دا راجل.. عايزني ابعتله الفلوس علشان يطلقني.
انا : سيبك انتي من الموضوع دا نتكلم فيه بكرا. هبقا اسأل حد في الموضوع دا.. نامي انتي علشان تصحى بدري علشان سهير مسافره بدري.
حنان : حاضر.. تصبح على خير..
وقفلت مع حنان و دخلت اتفرجت على فيلم و نمت وانا على الكنبه... فوقت على صوت حنان
حنان : ياسي سامر.. اصحى وادخل اوضتك.. النومه دي وحشه عليك.
فتحت عيني لقيت حنان بنفس القميص بتاع امبارح بس المره دي وشها منور و رايق قوي.
انا : انا نمت هنا ازاي... اه صحيح. كنت قاعد بالليل.. اومال فين سهير؟ روحي صحيها..
حنان : اصحى مين يا سيدي.. الست هانم سافرت و زمانها في الطياره.. احنا بعد الضهر..
انا : بعد الضهر!! و ازاي تمشي من غير ما تعرفني.. مش تسلم عليا واروح اوصلها...
حنان : قالت سيبيه نايم وهي طلبت أوبر.. وانا قلت اسيبك عقبال ما اخلص شغلي.. لو صحيت أجهز الفطار.. لكن لقيتك طولت..
انا : طب بعد اذنك جهزي الفطار وانا هدخل الحمام ونازل..
حنان : من عنيا يا سيدي..
لقيتها ماشيه و بتدلع في الماشيه و طيزها تجنن وبتدندن .. فوقتني شويه من الخمول بتاع الخمره..
دخلت الحمام اخدت حمام وخرجت لبست شورت قطن و تيشيرت و نزلت.. لقيت الفطار جاهز..
انا : الحقيني بقهوه دوبل يا حنان..
حنان : من عنيا يا سيدي..
فطرت وطلعت شربت القهوة و عملت شويه تمارين حركة كدا وبدأت افوق.. لقيتها داخله عليا بكأس عصير ومعاه انجليش كيك
حنان : خد يا سيدي عوض حرق الدم بتاع القهوه دي...
انا : يا سلام يا حنان.. هو دا الكلام..
حنان : انا خدامتك يا سيدي.... الا صح يا سيدي.. انا كدا اطمنت انك مقولتش لستي.. بس عابره اعرف بقا هتخلصني من موضوع التصوير دا ازاي..
انا : تعال بس فوق و تتأكدي من البوابه... انا هسبقك
حنان : حاضر يا سيدي..
طلعت فوق أوضة التلفزيون.. و قعدت اشرب العصير مع الكيك..
حنان : قفلت يا سيدي البوابه..
انا : موضوع التصوير دا سيبك منه.. انتي مش هتفهمي بالظبط هعمل ايه.. لان كله شغل برامج.. إنما موضوع اني مش هقول.. دا لسه فيه كلام..
حنان : كلام ايه.. مش انت وعدتني امبارح..
انا : وانا عند وعدي.. بس انتي لسه منفذتيش وعدك
(حنان مكسوفه جدا.. وحاطه وشها بين ايديها..)
حنان : ما بلاش يا سيدي.. بلاش فضايح..
انا : خلاص براحتك.. يبقا كل واحد يخلف وعده..
حنان : لا يا سيدي ابوس ايدك.. دا انا اتشرد.. انا بصرف على اختي ولسه في المدرسه.. و ملناش حد..
انا : طيب يلا..
حنان : طب لف وشك الناحيه التانيه..
انا : ماشي..
بعد شويه لقيتها بتقول بص بقا... بصيت لقيتها واقفه و ضهرها ليا.. ولابسه قميص قطن شعبي احمر قريب من الشفاف واصل لنص ركبتها بالظبط. بحملات.. و واضح انها مش لابسه حاجه لصدرها.. نص ضهرها باين و طيزها هتفرقع من القميص..
انا : لفي وشك يا حنان. ( بصوت متقطع من الاثارة)
حنان : لا يا سيدي.. مكسوفه منك.. خليها كدا وخلاص.
انا : لفي وشك بقولك.
لفت نفسها براحه و ايدها على وشها و شفت نص صدرها باين و النص التاني واضح للعين و حلمات بزازها عامله زي حبات العنب ظاهره من تحت القميص.. صدرها مشدود رغم انه كبير والقميص لازق على بطنها وسوتها و سرتها باينه من تحته..
حنان : كفايه بقا يا سيدي..
انا : كفايه ايه بقا.. انتي مخبيه كل الحلاوة دي فين... جوزك دا حيوان..
شالت ايدها من على وشها. و بدأت تبص عليا.
حنان : بلاش تريقه يا سيدي.. مش انت اللي قلت. انا عايز اشوف.
انا : تريقه ايه انا بتكلم جد. انتي جسمك دا ينحط في متحف.. مش يترمي لكلب زي دا..
حنان : هعمل ايه بقا يا سيدي النصيب
انا : نصيب ايه.. مش انتي بتقولي طلقك اكتر من مره. يبقا مش جوزك..
حنان : صحيح يا سيدي مش جوزي.. يعني انا حره نفسي دلوقتي.
انا : اه مش جوزك.. انا سألت امبارح.. و هخلي ابو واحد صاحبي يرفعلك قضيه تاخدي ورقتك..
حنان : دي تبقا جميلة مش هنساها ليك طول العمر. دا يوم الهنا يوم ما اخلص منه... يعني انا دلوقتي مطلقه في الشرع..
انا : اه طبعا.. مطلقه..
حنان : يعني يحرم عليا الراجل دا.. انا مش هبعتله تاني.. دا راجل غريب دلوقتي.. كويس انك وعيتني.. ما صحيح كل شويه يقولي.. انتي مبتفهميش.. انتي مش على ذمتي.. وانا عبيطه و مفكره انه بيقول اي كلام...
انا : لا بيقول الحقيقه.. انتي دلوقتي مش على ذمته..
حنان : البس بقا يا سيدي.. اصل مكسوفه قوي..
انا : انتي متضايقه انك واقفه كدا.. ولا مكسوفه بس..
حنان : الصراحه انا بحب اقعد براحتي بس مكسوفه..
( وقفت قدامها و زبي واقف في الشورت و لقيت عنيها نزلت عليه. و مرتبكه.. و مسكت ايدها و قلتها لفي كدا اتفرج شويه.. رفعت ايدها و بدأت ألفها.. شكل بزازها من الجنب بتاع الحملات يهبل. وبرفع دراعها لقيتها بتنزله.. عرفت انها مكسوفه لأن شعر باطها لسه ظاهر وخفيف.. رفعت دراعها و وشها احمر من الكسوف. و منظر باطها يجنن لفيتها وبقا ضهرها و طيزها قدامي.. و حطيت ايدي على كتفها و حضنتها من ورا.. وزبي في أول طيزها من فوق..
حنان : كفايه بقا يا سيدي.. احنا مش متفقين على كدا..
انا : وانا مش هعمل حاجه انتي مش عايزها يا حنان..
(بكلمها وانا شفافي على رقبتها.. وحاسس بصوت نفسها العالي و ببوس رقبتها و أيدي بتلف على وسطها و بدعك في بطنها الطري و ايدها بتحاول تمنع أيدي)
حنان : بلاش يا سيدي.. انا متجوزه.. ميصحش. هتقول عليا ايه انت..
انا : متجوزه ايه بقا مش قلنا انتي مطلقه من بدري.. و هقول عليكي ايه.. انا محتاجك وانتي محتاجه ليا...
حنان : محتاج ليا ازاي بس.. انت معاك الست هانم من توبك.. و انا غلبانه و مش أنفع ليك.. وبعدين لو عرفت ممكن تقتلني..
انا : بلاش كلمة غلبانه دي.. و هي هتعرف منين بس.. سهير دلوقتي قدامها اقل حاجه اسبوعين.. و اقولك على حاجه.. انا نفسي فيكي انتي اكتر منها.. و عاجبني شكلك انتي اكتر منها.
حنان : ازاي بس يا سيدي.. دي ست هانم حاجه عاليه خالص.. انت بتقول كدا بس علشان عايز مني غرضك دلوقتي..
انا : انا عمري كذبت عليكي في حاجه يا حنان.
حنان : ابدا... عمرك. انت كنت بتعمل الغلط وتيجي تقولي انا و الهانم لا..
انا : طيب ايه رايك بقا.. وانا مع سهير امبارح انا اللي كان في بالي انتي.. وفرحت قوي لما عرفت انها مسافره علشان هتبقا الفيلا فاضيه علينا..
حنان : معقول الكلام ده... دا انا جوزي طفشان مني يا سيدي.. ايه اللي عجبك في واحده زيي و تسيب الناس العالية دي..
( بدأت ازود البوس على رقبتها و ارفع أيدي لصدرها وبدأت امسكه في أيدي.. و العب في الحلمه من برا القميص)
حنان : بلاش يا سيدي انا اعصابي بتروح مني.. خليها وقت تاني.. بكرا..
انا : اشمعني بكرا..
حنان : انا مش عامله حسابي على كدا.. ويمكن انت كمان تغير رأيك..
انا : مش مهم تعملي حسابك.. انا عاجبني كل حاجه فيكي.. وانا مش هغير رأيي.. عايزك بس تثقي فيا.. لو مش عايزه بلاش منه.
حنان : مينفعش اقولك لا و مش عايزه يا سيدي.. بس ستي..
انا : سيبك منها بقا دلوقتي...
حنان : طب اديني ربع ساعة ادخل اغسل جسمي بالمايه من شغل البيت..
انا : ماشي... ادخلي حمام اوضتي..
حنان : ميصحش يا سيدي.. هي العين تعلي على الحاجب..
انا : احنا قلنا ايه.. اسمعي الكلام...
حنان : امرك يا سيدي.. أما اشوف هتوديني لفين..
ومشيت بدلع على الحمام.. وانا شويه و دخلت الاوضه.. خبطت عليها.. قالت ثواني... بفتح الباب. لقيتها مش قافله لسان الكالون.. فتحت براحه و اتجننت من المنظر.. هي تحت الدوش و ضهرها ليا.. عريانه ملط.. وشعرها نازل على نص ضهرها.. و طيزها اللي حلمت بيها سنين قدامي من غير اي لبس.. جمالها يهبل اي حد... انا عندي ميول للست الشعبية...
بتوطي تغسل رجليها و طيزها مفتوحه قدامي.. الفرق بين طيزها واسع شوية..كسها ظاهر كله. مليان بشكل كبير. عرفت هي مكنتش عايزه انهارده ليه. مكسوفه من الشعر عندها في كسها و حوالين خرم طيزها.. بس انا مغرم بالشعر في المناطق الحساسه.. كل دا وهي مش حاسه بحاجه.. لغاية ما وقفت ولفت وشها وشافتني..
حنان : يا لهوي يا لهوي يا لهوي.. عيب يا سيدي كدا..
انا : عيب ليه يا حنان... هدخل اساعدك في الحمام.. مش انتي كنتي بتساعديني وانا صغير برضو. عمري قلتك ان دا عيب
حنان : ايوا كنت بساعدك بس انت كنت صغير لسه. لكن عيب كدا.. لو حد شافنا دلوقتي يقول ايه يا سيدي..
انا : حد شافنا. حد شافنا.. هو مين اللي هيشوفنا.. بطلي بقا الحجه دي.. لو انا مش عاجبك ولا مستصغراني قولي.. وانا مش هقرب ليكي تاني..
حنان : بقا كدا يا سيدي.. انا مستصغراك.. اومال انا داخله الحمام علشان ايه. مش علشان لا مؤاخذه يعني ( وضحكت)
انا : اومال ايه بقا يا حبيبتي.. فيه ايه..
حنان : حبيبتك.. يا لهوي على كلامك يا سيدي.. هتنسيني نفسي
انا : انا عايزك تنسى نفسك.. انا معاكي هنا تعتبريني خدامك.. حبيبك. انا من زمان نفسي المس جسمك دا..
( وقربت منها و بحط ايدي على ايدها واشيلها من على صدرها و كسها.. و بحط ايدي مكانهم..)
حنان : من زمان.. ولا بتقول كدا وخلاص..
انا : تعالي بس ندخل الاوضه و اقولك..
(طلعتها من الحمام و هي نشفت جسمها ولسه رايحه تلبس.. شيلت اللبس بعيد.. ومسكت ايدها.. وسحبتها على السرير..)
انا : من اول ما عرفت يعني ايه جنس وانا دايما بتمنى المس جسمك.. بس طبعا كنت مرعوب من فكرة اني اعمل حاجه علشان ماما.. او سهير اقصد)
حنان : انا كنت باخد بالي منك وانت قاعد تبص عليا وانا موطيه.. بس كنت أقول دا لسه صغير ومش فاهم حاجة.. لغاية لا مؤاخذه يعني ما شفتك مع الهانم عريانين..)
قربت منها و قربت شفايفي من رقبتها وايدي دخلتها بين رجلها و الأيد التانيه على ضهرها واخر طيزها و بدأت ابوس في رقبتها وانا طالع على خدودها و وصلت لشفايفها التخينه و بدأت اول بوسه بينا وبين بعض. وهي تفتح رجليها اكتر.. وانا ادعك في كسها اللي لسه مبلول من أثر الحمام... نيمتها على ضهرها وهي في عالم تاني.. وصدرها انفرد على الجنبين من حجمه الكبير.. بدأت الحس شفايفها وادخل لساني جوا وهي بدأت تلف ايديها حوالين ضهري وتحضن فيا.. نزلت على رقبتها و على أول صدرها و الحس وابوس لغاية ما وقفت مبهور من شكل صدرها و الحلمات الكبيره و مسكت بزازها الاتنين بأيدي و نزلت بوشي عليهم ابوس كل حته فيهم والحس كل حته و ادعك فيها.. وبدأت ارضع من الحلمات)
حنان : اممممم امممممم امممممم اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه.. كفايه يا سيدي.. كدا كويس.. بلاش اكتر من كدا.. انا اعصابي بتسيب.. اححححح براحه.. صدري.. بتعض قوي.. اووووووف.. يا لهوي على اللي انا بعمله..
انا : سيبي نفسك ليا خالص.. متقوليش بس كفايه دي خالص.
حنان : اسيب ايه اكتر من كدا.. ما انا عريانه اهو.. بس خلي فيه حدود يا سيدي علشان خاطري.. خد مزاجك وكيفك من غير ما اااا.. من غير بقا.. انت فاهم
انا : سيبي نفسك... بلا حدود بلا نيلة.. انا عايزك وانتي عايزانى..
نزلت من على صدرها و بلحس تحت بزازها و نزلت على بطنها وادخل لساني في سوتها و السره وهي تتاوه و وصلت لبدايه شعر كسها..
حنان : يا دي الكسوف.. قلتلك نخليها بكرا.. كدا هتقول انا ست معفنه ومش نضيفه.. ايه دا انت بتعمل ايه..
بدأت افتح رجليها و اتفرج على كسها في وسط الشعر.. كسها (صغير شويه مش واسع و لكن بارز قوي.. و شفافيه شكلها يجنن.. بدأت أقرب شفايفي وابوس كسها و هي تقول بتعمل ايه.. ميصحش.. طب استني بكرا.. وانا ولا هنا.. بدأت الحس كسها من فوق لتحت و افتح بلساني بين الشفايف وادخل والحس واشد شفافيف كسها بين شفايفي.. و بصباع ادعك خرم طيزها والف صباعي حولين الخرم..)
حنان : اااااااااااااااااااه يا لهوي.. اووووووف.. اول مره حد بعملي كدا.. شوفته على التليفون بس مجربتش.. اااااااااااااااااااه.. حلو قوي....
انا : يعني الحس كمان. ولا بلاش علشان ستك.. ( وبضحك)
حنان : يوه يا سيدي. متكسفنيش بقا ( بتضحك) انا مكسوفه قوي انك بتعمل كدا.
انا : مكسوفه من ايه بقا.. خلاص مبقاش فيه كسوف.. اللي انتي عايزاه تطلبيه علطول. قولي بقا عايزه ايه..
حنان : اللي تحبه يا سيدي اعمله... انا مش عايزه حاجه غير اللي يبسطك..
انا : قولي نفسك فيه ايه بقا.. اكمل ولا بلاش..
حنان : يوووه بقا.. كمل يا سيدي. اللي حصل حصل..
انا : اكمل ايه.. قولي.
حنان : مصمم يا سيدي.. كمل اللي بتعمله بلسانك دا.. لو انت عايز يعني..
انا : اسمه ايه اللي بعمله دا.. قولي بالظبط..
حنان : يادي الكسوف.. الحس يا سيدي..
انا : الحس ايه؟
حنان : لا دي مقدرش أقولها.. اعذرني يا سيدي.. اول مره وكدا.
انا : اسمه ايه دا يا حنان.. خلصي يلا..
حنان : يووه.. كسي يا سيدي..
انا : ودي اسمها ايه ( وانا حاطط صباعي على خرم طيزها)
حنان : صرمي يا سيدي..
انا : اوووف.. حلوه صرمي دي.... وصرمك دا فين..
حنان : في طيزي هيكون فين يعني.. يادي النيلة عليا وعلى اللي بقوله.. ( بتضحك)
انا : والحلوين دول اسمهم ايه يا حنان ( وانا ماسك صدرها)
حنان : صدري يا سيدي.. لسه ايه تاني.. انت فصصت جتتي.. (ضحكت)
انا : ودا اسمه ايه يا حنان ( وقفت ومسكت زبي في أيدي)
حنان : معرفش بقا.. يوه،، يا دي النهار
انا : اسمه ايه يا حنان..
حنان : لازم يعني.. هتفرق في ايه يا سيدي..
انا : ها يلا قولي..
حنان : حاضر. اسمه طرفك يا سيدي..
انا : اوووف.. حلوه طرفك دي.. واسمه ايه تاني.
حنان : زبك ( وهي متنحه على زبي و بتبص عليه وصدرها بينزل ويطلع.)
قومتها من على ضهرها.. و لفيتها قدامي على السرير. و ركنت على ركبها.. و طيزها انفتحت قدامي بالعرض. وانا بدأت المس كل حته فيها بأيدي.. و شكل خرم طيزها و حواليه شعر خفيف يهبل.. و كسها غرقان من العسل بتاعها بدأت انزل بوشي ابوس كل مكان في طيزها واقرب من الفرق بين الفلقتين.. وبدأت من آخر ضهرها و نازل لتحت بلساني وشفايفي.. وقربت من خرمها.. وبدأت الف لساني حواليه.. و الحس فيه بسرعة كبيره و صوابعي بتدعك في كسها و تبعد الشعر عن فتحة كسها
حنان : اخ اخ اخ اححححح ايه دا كمان.. اووووووف اااااااااااااااااااه.. هتموتني يا سيدي.. اووووووف انا مكنتش عايشه بقا.. اااااااااااااااااااه كمان.. انا تعبانه.. محرومه.. عايزه ارتاح اااااااااااااااااااه يا لهوي.. يلا يا سيدي مش قادرة هموت..
انا : يلا ايه..
حنان : يلا بقا انت عارف. اااااااااااااااااااه... مش وقت سؤال.
انا : يلا ايه.. واعمل ايه..
حنان : يا لهوي... يلا نيكني بقا... خلاص مش قادرة.. عايزه اتناك..
انا : مش عايزه تمسكي زبي في ايدك و تحسي بيه و تعملي زي ما عملتلك..
حنان : عايزه بس مكسوفه منك.. تقول دا عينها واسعه..
انا : استنى الف قدامك..
لفيت قدامها وهي قدام زبي بالظبط.. بتبص ليه بشهوه غريبه. وترفع عنيها كأنها مستنيه امر مني.. مسكته في أيدي وقربته منها.. ما صدقت و مسكت زبي في ايدها و بدأت تدعك فيه عنيها كلها رغبه فيه... قلتلها بوسيه.. قربت من زبي وبدأت تبوس و تلحس فيه و بدأت تدخله في بوقها وتلعب لسانها عليه.. بتمص بطريقه تخلي اي حد يتمتع.. بتدخله كله في بوقها وبحس انه بيدخل حلقها.. دقايق ومش قادر..
انا : كفايه يا حنان.. كفايه.. قوليلي بقا.. عايزه انيكك فين..
حنان : ازاي يعني.. هو النيك بيبقا فين.. ( وضحكت)
انا : في كسك ولا فين..
حنان : هو فيه نيكة غير نيكة الكس.. ولا انت تقصد ايه.. عقلي كدا بيلف على حاجه لامؤاخذه..
انا : ليه لا مؤاخذة.. انتي عمرك ما جربتي غير في الكس..
حنان : بصراحه اه.. بس للصدق المنيل دا.. مره كدا.. مره يعني. حاول معايا من مكان كدا لامؤاخذه..
انا : فين..
حنان : في صرمي يا سيدي. بس خلاني اصوت.. زي الحمار بعيد عنك.. واصرخ وهو ولا في باله.. عورني يومها. و فضلت يومين معرفش احط طيزي على حته.. و مطهر بقا و مرهم لغايه ما خفيت.. من يومها وانا حذرته من الموضوع.. هو انا لاقيه طيزي..
انا : بس علشان حيوان هو.. لازم يكون حنين الأول..
حنان : اهو اللي حصل.. هو أصلا الحمار بيفهم عنه.. هو انت يعني،، لا مؤاخذه يعني.. عملت كدا مع الست هانم.. ( وضحكت)
انا : اه عملت كدا... بس محصلش اللي بتقولي عليه دا كله.
حنان : تعرف انا خدت بالي.. بس قلت يا بت مش معقول..
انا :خدت بالك ازاي..
حنان : دي حاجه ياخد باله منها الستات يا سيدي.. ( وضحكت)
انا : طب انا عايز انيكك في طيزك يا حنان.. قلتي ايه
حنان : بتعب يا سيدي.. خليها كسي. ولا كسي مش عاجبك..
انا : عايز طيزك الأول.. انا حلمت بطيزك دي سنين..

حنان : يا لهوي على كلامك.. بتعرف تثبتني.. متغلاش عليك يا سيدي.. طيزي و صاحبة الطيز نفسها.. بس براحه عليا..
👌👌👌الجزء الثالث 🥉 👇👇👇👇
حنان : وحياتي عندك براحه يا سيدي.. المنيل جوزي في المره دي جابلي عقدة من الموضوع دا مع ان البنات اصحابي بيقولوا حلو.. ( وضحكت)
انا : مين اصحابك دول يا حنان..
حنان : يوه.. هو انا مليش صحبات زي باقي الناس. تكونش مفكرني معرفش حد.. تعرف يا سيدي.. انا كل الفلل اللي حوالينا دول مصاحبه البنات والحريم اللي شغاله فيهم. واعرف بلاوي عنهم وعن أصحاب الفلل.. بس انا مرضاش اجيب سيره..
انا : اوعي تكوني بتعملي زيهم و تحكي..
حنان : بقد كدا يا سيدي.. دا انا متربيه هنا. من قبل ما تيجي.. دول بيقولوا عليا زي الكس تاخد ولا تديش ( ضحكت ضحكه عاليه قوي)
انا : طب قومي تاني على ايدك وركبك يلا.. عقبال ما اجيب حاجه..
روحت اجيب زيت زيتون.. كنت اتفرجت على فديو عن الجنس الشرجي و قالوا ان زيت الزيتون ممكن يكون محل المزلق وانا بصراحه اخاف اروح الصيدليه في السن دا واطلب حاجه زي دي..
دخلت عليها لقيتها طيزها مفتوحه و مرفوعه قدامي.. ضربتها عليها من غير ما هي تشوفني.
حنان : ااااه. كدا يا سيدي تخضني. اهي زعلانه منك..
انا : هي مين..
حنان : يوه يا سيدي.. ما تفتح مخك بقا.. طيزي طبعا..
انا : طب تسأليها اصالحها ازاي..
حنان : هي طيبه بترضي باي حاجه.. جرب بس..
نزلت وطيت على طيزها الحس فيها بجنون من كلامها.. حنان مختلفه عن الستات من المستوى بتاعنا.. قعدت الحس وابعبص فيها.. فتحت الزيت ونقطت على طيزها كلها.. بدأت طيزها تلمع مع اضاءه الاوضه وبدأت أدلك طيزها كلها وانا ببعبص فيها..
حنان : اووووووف.. يا لهوي... بتعرف تصالح اهو يا سيدي.. اااااااااااااااااااه كفايه بقا انا كسي ولع. نيكني في كسي وبعدين طيزي.. لا نيكني في اي مكان.. وحشني الزب قوي.. اااااح
بدأت أوسع خرمها.. وخرمها مستجيب لصوابعي.. و عضلة خرمها بدأت تلين وتفتح وتقفل مع أصوات خفيفه من ضغط صوابعي جوا.. وقفت وراها و بدأت احط زبي على خرمها و ادعك راسه.. وبدأت اضغط براحه واحط من الزيت.. وهي لفت ايديها تشد الفردتين عن بعض علشان الخرم يفتح اكتر.. وفي لحظه راس زبي بدأت تدخل..
حنان : اايح اييح.. انا هحزق يا سيدي وانت تدخل براحه.. اااييح اااييح ايوا دخل بقا واحده واحده.. اااااااااااااااااااه وقف كدا.. طلع ودخل تاني وانا بحزق.. اييح اييح.. ااااه دخل بقا لجوا.. اووووووف على زبك.. رفيع بس ناشف.. احححححح دخل خالص.. دخل كمان.. ايوا كدا.. استنى بقا...
ولقيتها بتلف طيزها حوالين زبي يمين وشمال وتحت وفوق و كأنها بتلف علشان توسع طيزها من جوا... لفت حوالين زبي بخرمها اكتر من مره..
حنان : كدا تمام يا سيدي.. نيك بقا.. مش نفسك في طيزي من زمان.. نيك يا نور عيني.. نيك طيز حنان
انا : يخربيتك يا حنان.. دا انتي طلعتي مصيبه. كل دا يطلع منك.. دا انتي تعلمي بلد.
حنان : متكسفنيش بقا يا سيدي.. مش بتعلم من الستات وكلامهم.. و الوجع بيعلم يا سيدي.. يلا بقا..
بدأت انيك في طيز حنان و النيك فيها أسهل من طيز سهير.. طيزها سخنه من جوا قوي.. وصوتها و الشرمطه الشعبي بتاعتها بتهيج لوحدها.. بدأت ازود سرعه في نيك طيزها و طيزها قدامي كبيره و بتلمع من الزيت..
حنان : اححححح اااااااااااااااااااه نيك قوي.. زبك سهل علي طيزي.. وحنين.. دخل بقا قوي. اي اي.. مش كدا.. خليك حنين علشان تلاقيها تاني ولا مش ناوي تزور تاني. (وضحكت)
انا : انا مش هسيبك طول العمر.. طيزك نار يا بت.. كان عندي حق. انتي تتناكي في كل حته فيكي.. اااااااااااااااااااه
حنان : اووووووف يا لهوي.. عندك حق يا بت يا سعاد. اااااااااااااااااااه اوعي تنطر يا سيدي و تسيب كسي.. اححححح.. رجلي تعبت يا سيدي.. هنام على بطني..
انا : حطي مخده تحت بطنك..
حنان : ودي تفوتني.. الظاهر انك فاكرني غشيمه وهبله.. ( وضحكت)
نامت على المخده وشدت طيزها برضو بايدها علشان حجمها.. و انا ركبت فوقها ودخلت زبي بأيدي و نزلت واحده واحده لغايه ما دخل كله في بطنها.. وهي سابت ايدها و حطيتها على صدرها من تحت.. وانا نمت فوقها و بدأت ابوس ضهرها و الحسه..
حنان : اخخخخ ايوا كدا.. ركبي تعبت من الكلابي دا (وضحكت)
بدأت الحس ضهرها الطري جدا.. المقسوم و زبي في طيزها. كل ما يخرج تدخله بايدها.. لغايه ما صرخت..
حنان : كفايه بقا يا سيدي.. نفسي ادوق في كسي بقا حرام..
انا : ماشي يا حنان.. هروح اغسل زبي و ارجعلك..
حنان : مستنياك يا عنيا.. مش عارفه يا ولاد بعد ما تعودني على كل دا هعمل ايه..
انا : ومين قال اني هسيبك.. هو فيه اهبل يسيب الحلاوة دي..
حنان : لما ترجع الهانم هتنسي حنان واللي جابوا حنان يا سيدي
انا : بكرا افكرك..
حنان : بجد يا سيدي.. مش هتسبني ولا تزهق..
نزلت بوشي على وشها وهي مرجعه رقبتها لورا بتكلمني.. و مسكت شفايفها بوس و مص و عض وهي اندمجت معايا جدا.. و شدتني عليها.. ولفت جسمها.. بقيت نايم فوقها..
حنان : نيكني دلوقتي مش قادره.. المناديل اهي و المايه اهي. اشطفه وانا همسح البلاط.. مش قادره اصبر..
انا : دقيقه يا حنان.. الحمام اهو يا مجنونه..
روحت الحمام بسرعه و غسلت زبي و رجعت ليها.. لقيتها فاتحه ايديها ليا علشان انام في حضنها و انيك كسها..
حنان : تعال بقا و دوق طعم النيك في كسي.. انا كسي مش متهان و واسع... لا هيعجبك.. ايوا تعال كدا.. ركب بس و انزل عليا... ااااه.. براحه.. انت بتدخل بسرعه كدا ليه..
انا : مش بتقولي مشتاقه.. علشان تحسي بيه و متنسيش ابدا.
حنان : هو انا كنت نسيته يوم ما دخلت عليك وانت نايم مع الست هانم.. دا انا من امبارح واللي حصل في المطبخ و وانا هموت و اجربه..
انا : يعني انتي كنتي لابسه و قاصده
حنان : نيك الأول وبعدين اقولك.. بدل ما ينام جوا كسي..
زبي نصه في كسها كنت بحركه حركه بسيطه وانا بتكلم معاها.. و لما قالت نيك بدأت اتحرك وادخل زبي في فرن.. فرن دي كلمه قليله على نار كسها الغرقان.. بدأت انيك جامد وبيوضي تخبط في جسمها من تحت وهي رفعت رجليها ولفتهم حوالين ضهري و شدتني عليها تبوس فيا..
حنان : اححححح... ناشف قوي.. نيكني كتير.. عايزه اتناك.. ااااه كمان يا سيدي... كمان... يا لهوي يا لهوي... كسي لسه فيه الروح.. اااااااااااااااااااه... ارزع جامد.. اااااااااااااااااااه.. كماان شويه.. لفه جوا وانت بتدخل.. عايزه المسه بكل حته في كسي.. اااااح اووووووف على الزب بتاعك.. اسرع بقا انا هرمي... عايزه لينك برا انهارده.. اااااااااااااااااااه
انا : انا عايز انزل جوا يا حنان.. مش قادر
حنان : لا يا سيدي.. اااااااااااااااااااه... مش عامله احتياط.. اقولك تعال هاتهم في بوقي بعد ما ارمي انا.. نيكني بقا اااااااااااااااااااه.. اووووووف انا هرمي هرمي هرمي.. ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه يا كسي... اااااااااااااااااااه... اهم اهم اهم هنزل يا سيدي.. اااااااااااااااااااه
لقيتها رفعت ضهرها و نزلت تاني وهي بتصرخ... و سكتت..
حنان : يا لهوي... كنت هموت على نيكة زي دي من زمن.. تعال في بوقي بقا.. عايزه اريحك...
بدأت اطلع فوق بوقي... و بدأت ترفع راسها و انا مسكت راسها قدامي وبدأت انيك في بوقها.. لسانها بيلعب حوالين زبي وشكلها وهي مش قادره تفلت هيجني اكتر..
انا: اااااااااااااااااااه هنزل يا حنان.. اااااااااااااااااااه ياااااااه اااااااااااااااااااه...
ونزلت كمية لبن غريبه في بوقها و شدت راسها بعيد تكح.. و اللبن بينزل من بوقها على شفايفها.. منظر مش هنساه طول حياتي.... مسحت اللبن اللي بينزل و بوقها مسحته.. و انا اترميت جمبها على السرير.. قعدت جمبي.. و تحط ايدها على صدري..
حنان : يسلمك و يحرسك و يسلم شبابك و عافيتك..
انا : مبسوطه يا حنان..
حنان : ودا سؤال برضو... هو انت مشفتش بنفسك ولا ايه.. تعرف الحركات اللي عملتها امبارح دي.. تكفيني منك يا سيدي.. وابوس أيدي وش وضهر.. لكن اللي حصل انهارده دا ولا في الأحلام...
انا : هفضل معاكي طول ما انتي هنا معانا.. وحتى لو مشينا في اي مكان.. تيجي معانا.. و لو على اختك.. أنا هقول لسهير تنقلها معانا... الا صحيح.. انتوا المكان بتاعكم دا ملك..
حنان : ملك ايه يا سيدي.. دا اوضه بالمنافع إيجار..
انا : منافع.. يعني ايه منافع..
حنان : يوه.. صحيح.. وانت هتعرف منين.. منافع يعني حمام وصاله.. و البوتجاز في الصاله.. بيسموها عندنا. اوضه بمنافعها.. (وضحكت)
انا : اممممم... طب وليه متجيش انتي واختك تقعدوا هنا و تستقروا هنا..
حنان : مينفعش يا سيدي.. الواحد مش برتاح غير في مكان له لوحده.. حتى لو شبر في شبر..
انا : ما انتي هتاخدي الاوضتين اللي ورا الفيلا و معاهم حمام.. سيبي بس انتي الموضوع دا و انا هفكر فيه..
حنان : لا يا سيدي... خليني على راحتي.. حتى احس اني بغير مكان كدا.. مش الشغل هو السكن..
انا : براحتك يا حنان... بس فكري..
لقيت التليفون بيرن.. افتكرت الرساله بتاعة خالتي.. لقيتها هي فعلا..
انا : قومي انتي يا حنان خدي الحمام بتاعك و جهزي الحمام ليا.. و بعدين شوفي بقا اي رقم مطعم ونطلب منه اكل نتغدى..
حنان : رقم ليه يا سيدي.. انا عامله حسابي.. و طابخه وانت نايم.. هقوم انزل استحمي و اجهز...
انا : تمام تمام..
بصيت في التليفون تاني.. لقيت خالتي مصممه على الرن..
انا : ايوا يا حبيبتي.. اه كنت مريح شويه.. ليه.. لا مش هخرج انهارده.. نتقابل؟؟ ليه فيه حاجه.؟ اومال نتقابل برا ليه..؟ طيب لما هو عادي.. ما تيجي يا حبيبتي بالليل.. سوسو مسافره اصلا..
اوكي.. اتفقنا.. لو عرفتي تيجي بالليل بعد المشاوير دي تعالي.. انا سهران.. باي يا حبيبتي..
قفلت معاها المكالمه.. وقعدت افكر.. يا ترى هي عايزه ايه.. مصممه اننا نتقابل برا ليه.... وفرحت ليه لما عرفت ان سوسو مسافره.. وانا سرحان لقيت حنان بتنده عليا ادخل الحمام لأنها جهزته.... دخلت الحمام و اخدت الحمام بتاعي..ولبست و نزلت للغدا..... اتغديت و بوست حنان في خدودها بوسه.. و قلتلها صحيني وانتي ماشيه.. وطلعت فوق تعبان و نمت..
حنان : يا سيدي اصحى بقا.. يا سيدي.. يوووه هتاخر كدا..
انا : فيه ايه.. ايه اللي حصل...
حنان : قوم يا سيدي بقا.. بقالي ياما بصحي فيك.. نوم العوافي يا سيدي.. الست هانم اتصلت من برا وسألت عليك قلتلها نايم.. قالت أسيبك وهتتصل تاني بالليل.. قوم بقا انا متأخره وعايزه اروح..
انا : ماشي يا حنان.. روحي انتي. انا صحيت.. اقفلي بوابه الفيلا وانتي خارجه..
حنان : مش عاوز اي حاجه قبل ما امشي. اجهز عشا ولا حاجه
انا : لا لا.. هبقا اتصرف انا...
حنان : طب اشوفك على خير.. قوم بقا وفوق كدا..
انا : حاضر..
مشيت حنان وانا بدأت اركز شويه.. مسكت التليفون.. لقيت رنات من سهير و خالتي رنت.. و رساله منها.. اتصلت عليها..
انا : ايوا يا حبيبتي.. معلهش كنت نايم.. اه مشيت اه.. اوكي مستنيكي.. باي
دخلت الحمام غسلت وشي و طلعت عملت قهوه و ساندوتش و قعدت اشرب القهوه.. سمعت صوت عربيه خالتي وهي بتضرب كلاكس.. طلعت فتحت.. ودخلنا
سناء (خالتي) : ايه يا سامر.. كل دا نوم.. مالك..
انا : ولا حاجه.. منمتش امبارح كويس. ونمت بعد الغدا.. انتي عامله ايه و سالي عامله ايه.
سناء : كويسين.. وسهير مقلتش ليه انها مسافره..
انا : السفر جه فجأه.. عرفت انا بالليل.
سناء : ترجع بالسلامه..
انا : اعملك ايه تشربيه.. نسكافيه ولا عصير
سناء : لا انا عايزه كأس من البتاع دا.. علشان اعرف اتكلم..
انا : غريبه.. معرفش انك بتشربي..
سناء : هو انت تعرف ايه اصلا. انت متعرفش ولا حاجه.. انا اللي علمت سهير الشرب دا اصلا.. بس بطلت من فترة..
انا : ازاي معرفش حاجه.. تقصدي ايه..
سناء : هات بس الازازه و تعال نقعد فوق.. انت قفلت البوابه..
انا : ايوا. بس مين اصلا هيجي دلوقتي.
سناء : زيادة تأمين.. و سهير حبايبها كتير. ( وضحكت).
استغربت من طريقة كلامها على سهير. و من اللبس اللي هي لابساه.. لابسه فستان سهره اسود جنان عليها. مجسم جسمها و جزء من صدرها باين. وحاطه ميكب كامل.. قلت يمكن جايه من حفله ولا حاجه.. وعموما انا مش بشوفها الا بالنهار غالبا بلبس الشغل.. جهزت الحاجه و حطيتها على صنيه وهي طالعه على السلم قدامي.. ماشه بطريقه مغريه جدا.. قلت ممكن كل دا توهمات علشان اليومين اللي فاتوا جربت الجنس.. وبعدين دي بنتها متجوزه.. يعني اكيد مش تقصد.. طلعنا دخلنا أوضة التلفزيون.. وقعدت..
سناء : اعملي كأس دوبل بقا..
وحطت رجل على رجل و الفستان اترفع و جزء من فخادها ظهر.. وهي متابعه الارتباك اللي انا فيه.. جهزت الكاسين وقعدت في كرسي قصدها وهي قاعده على كنبة الصالون.. بدأت تشرب وخصلت الكأس وهي ساكته.. قلت افتح معاها الكلام وانا بشرب الكأس بتاعي.
انا : فيه ايه بقا.. اتكلمي..
سناء : بص يا سامر انا مبقتش صغير و لازم تعرف الكلام اللي هقوله ليك دا...
انا : اوكي.. اتكلمي..
سناء : سامر.. على فكرة سهير مش امك.. ولا اللي في الصوره دي ابوك.
انا : ايه الكلام اللي بتقوليه دا.. ( عملت نفسي مش عارف علشان اعرف هي عايزه ايه)
سناء : هي دي الحقيقه يا سامر.. ابوك وامك مش دول..
انا : انتي شكلك سكرانه..
سناء : ولا سكرانه ولا حاجه.. انا عارفه بقولك ايه.. سهير مش امك ولا فهد ابوك.. الاتنين مخلفوش اساسا..
انا : اومال انا جيت منين.. ( بضحك)
سناء : انت مفكرني بخرف.. لا يا سامر.. انا اول مره اتكلم معاك بجد.. انت جيت هنا كفاله من ملجأ..
انا : انتي بتقولي ايه.. انتي اكيد بتخرفي..
سناء : دي الحقيقه اللي لازم تعرفها.. انت مش ابن سهير ولا انا خالتك ولا دا فهد ابوك..
انا : اومال انا ابن مين. مين اهلي وفين..
سناء : اهلك انا الوحيده اللي اعرفهم.. حتى سهير متعرفش عنهم حاجه.. انا اللي وديتهم الملجأ دا.. وانا اللي شفت اهلك وعرضت عليهم الموضوع.. اهل ابوك.. قلتلهم انتوا ظروفكم مش كويسه والولد هيتبهدل. احسن يتربى في مكان نضيف مع ناس كويسه. وهما اقتنعوا.. وانا ظبطت مع صاحبتي في الملجأ و هما دخلوك على اساس انك ملكش اهل.. و صاحبتي هي اللي اقنعت سهير بيك.. بعد ما قالتلها دا اهدي واجمل ولد هنا.. و طبعا كنا مظبطينك لما كانوا رايحين. فهمت..
انا : انتي بتقولي ايه.. ايه التخريف دا..
سناء : عايز تتأكد.. خد. ( طلعت صوره ليا وانا صغير مع أهل ابويا الحقيقين.. ناس بسيطه جدا.. في مكان فقير جدا..)
انا : دا انا.. مين الناس دي...
سناء : دول اهل ابوك.. ناس فقيره جدا. و اخت ابوك كانت شغاله عامله عندنا في البنك قبل ما كلهم يسافروا الصعيد غالبا
انا : لو الكلام ده حقيقي.. فين امي و أهلها..
سناء : مامتك شفتها مره و بعد كدا معرفش عنها حاجه.. هي هربت و سابت البيت بعد ما خلفتك و باباك مات بعد الموضوع دا..
(انا مصدوم من الكلام عن اهلي.. و لازم برضو اكون مصدوم من الكلام بتاعها واحاول انكر.. علشان متحسش اني عارف)
انا : وليه مقولتيش الكلام ده من زمان. وعايزه اعمل ايه دلوقتي.. انزل وسط ملايين ادور على ناس بقالي 12 سنه محدش فيهم يعرف عني حاجه..
سناء : لا ولا تنزل ولا تدور.. انا بس كان لازم اعرفك الحقيقه.. لازم تعرف كل شيء..
انا : فيه ايه تاني معرفش عنه حاجه..
سناء : الباقي بقا بعدين.. لو سهير صممت انها تعمل معايا كدا.
انا : تعمل ايه معاكي.. انا مش فاهم حاجة..
سناء : عايزه تلهف كل حاجه لوحدها.. وانا اللي عملت كل حاجه اطلع كدا من المولد..
انا : عملتي ايه و تلهف ايه. انا مش فاهم حاجة..
سناء : بص يا سامر. اوعي تفكر اننا طول عمرنا كدا عايشن في العز دا.. لا.. انا و سهير دي اتمرمطنا و عشنا الفقر.. لولا انا كانت سهير دي فضلت شغاله في عيادة دكتور في البلد.. وانا شغاله في مكتبة بصور ورق.. لكن هي طول عمرها زي القطط تاكل و تنسى.. انا السبب في كل العز اللي انتوا فيه دا..
( مصدوم من كل اللي بسمعه.. ايه الكلام ده.. انا حاسس اني في كابوس..)
انا : مش فاهم حاجة.. مش فاهم حاجه.. مش فاهم حاجه (بعصبيه)
سناء : اشرب بس وصب لسا وانا افهمك كل شي.. و اهدي كدا.. انت هتفضل عايش هنا..
(قامت صبت ليا كاس و لنفسها كأس.. و برضو مش عارف هي قصدت انها تجي من ناحيتي و تديني طيزها قدام وشي ولا ايه. مع انها ممكن تصب من ناحيتها..)
سناء : بص يا سيدي.. هحكيلك الحكايه من اولها.. بس اوعي تتعصب.. اهدي خالص..
انا : اوكي اتكلمي..
سناء : انا و سهير كنا عايشن في بلد في الارياف.. ابويا وامي كانوا شغلين في مصنع هناك في بلد جنبنا.. اتجوزوا من المصنع دا.. ابويا كان كاتب في المصنع. موظف يعني.. وامي كانت من العاملات.. المهم اتجوزوا و خلفوني وبعدين سهير.. وعملوا كل اللي يقدروا عليه علشان نكمل تعليم ودخلنا الجامعه و المصاريف زادت قوي.. اضطرينا نشتغل مع الجامعه هنا في القاهرة علشان نقدر نكمل.. و مفيش حد يقولنا المصاريف زادت و مش هقدر.. كنا ساكنين في مدينه الطالبات.. انا دخلت الكليه الأول وبعدها بكام سنه سهير دخلت.. الظروف كانت صعبه عليا. الأول الشغل كان صعب.. و كنت في أيام مش بلاقي فلوس الكتب.. كنت بمشي مع دا ودا و نخرج علشان حد يعزمني على غدا نضيف احسن من أكل المدينه.. او يجيبلي هديه. او زميل ليا اخد منه الكتب ويساعدني في الكليه. وكانت بتقضي. في الوقت دا كان طالع موضوع الجواز العرفي.. وفيه بنات من هنا زمايلي كانوا لبس ايه و فلوس ايه و حاجه اخر نضافه.. اتعرفت عليهم.. كانت منهم هند.. كانت بنت راجل عنده مكتبه كبيره في الجيزه. قلتها انا عايزه اشتغل.. شغلتني هناك مع ابوها.. و بعدين اخوها كان دكتور و شغلت سهير عنده في العياده.. لغاية ما قابلت واحده ست مستوى عالي جدا.. كانت جايه تسأل عن سمسار شقق.. قلتلها معرفش الحقيقه.. انا لسه شغاله هما قريب .. اتعرفت عليا و قعدت تتكلم معايا.. و قالت انتي بتاخدي كام.. و ازاي بنت جميله زيك و متعلمه تقبل بالرقم دا... انا لازم اقابلك و اقعد معاكي.. ممكن اشغلك معايا.. خدي العنوان دا.. ودا التليفون و كلميني.. انا ساكنه هنا مؤقتا عقبال ما اشوف شقه في مكان نضيف.. اصلي لسه جايه من السفر.. وقالت لازم تكلميني.. اخدت العنوان و الرقم وحطيتهم في الشنطه..
انا : وبعدين
سناء : استنى اتصل على سالي اقولها اني سهرانه شويه علشان مش تستنى.. اليوم شكله طويل..
سناء : ايوا يا سالي.. انتي فين.. اتاخرتي ليه.. حفلة ايه اللي تتأخري فيها كل دا.. طيب يا حبيبتي خلصي و روحي انتي.. انا مع واحده صاحبتي في المستشفى و شكلي هتاخر.. معرفش.. ممكن ارجع الصبح.. اقفلي عليكي كويس.. و الأكل عندك في التلاجه.. يلا يا قلبي باي..
انا : ازاي هتبات لوحدها..
سناء : عادي هي مش بتخاف.. بتبات لوحدها عادي.. المهم..
انا : ها المهم..
سناء : روحت يومها و كلام الست بيرن في وداني.. و الطمع أتمكن مني.. قلت ممكن الست دي تفيديني جدا.. تاني يوم اتصلت على المكتبه قلتلهم انا عندي ظرف و مش هقدر اجي الشغل.. و اتصلت عليها.. سألت مين.. عرفتها انا سناء بتاع المكتبه.. قالت انا كنت منتظره اتصالك... اركبي وتعالي على العنوان.. وفعلا ركبت ورحت العنوان.. عماره قديمه لكن كبيره.. و شكلها نضيف من جوا.. طلعت فوق و ضربت الجرس. ولقيتها فاتحه ليا بالروب وتحته قميص النوم.. بيني وبينك انا خفت في البدايه.. لقيتها ماسكه سيجاره.. معرفش انها بتشرب.. دخلتني وحصل بيني و بينها كلام كتير عن ظروفي و الوضع اللي انا فيه.. وانا قاعده بحكي.. لقيت واحد خارج من الاوضه.. شاب تلاتيني و سلم علينا و قالها هبقا اتصل عليكي.. بدأ الفار يلعب في صدري.. هي لاحظت.. قالت دا سمير صديق العيله.. كانت أول مره أشوف الخمره غير في التلفزيون.. لقيتها جايبه ترابيزه وعليها الازازه و الحاجات دي..
وصبت ليا كأس وليها كأس.. قلتها انا مش بشرب الحاجات دي.. قالت بس جربي.. كأس واحد.. شربت و دماغي بدأت تلف و حاسه اني دايخه وهي تضحك على شكلي.. قالت علشان اول مره.. وصبت واحد تاني.. شربته و مبقتش فاهمه اي حاجه.. غير شايفه حاجه بتحصل حوليا وانا مش قادره افتح بوقي .. شايفه حاجات قدام عيني ومش قادره اركز.. وهي سندتني ودخلتني اوضه النوم.. و قلعتني هدومي.. ملط
انا : معقول... ملط..
سناء : دا اللي فهمته بعد ما فوقت انا مكنتش مركزه ولا واعيه بجاحه قبل ما افوق.. هي اللي حكت ليا كل حاجه بالتفصيل ..
انا : وبعدين. ايه اللي حصل..
سناء : قوم هاتلى حاجه اغير لبسي دا.. اتخنقت من التكتيفه دي.. شوف اي حاجه عند الهانم في الدولاب..
انا : انا معرفش البس بتاعها فين ولا ايه.. قومي انتي خدي اللي تحبيه..
سناء : طب قوم أسند عليك بدل ما أقع من كعب الجزمه دا.. انا دايخه شويه..
انا : حاضر.. بس خفي الشرب بقا.. كدا كفايه
سناء : ماشي ماشي.. وصلني بس الاوضه..
حطيت دراعها على كتفي و وصلتها.. قدام الدولاب..
( لقيتها بتقلب و طلعت قميص نوم و روب شفاف..)
سناء : حلوين دول..؟
انا : اه جميل..
لقيتها بترمي نفسها في حضني.. وانا استغربت..
سناء : انا أجمل ولا هي يا سامر..
انا : فيه ايه يا حبيبتي.. انتي سكرانه.. انتوا الاتنين حلوين
سناء : قولي يا سامر.. انا احلى ولا هي.. قول من غير ما تكدب.
انا : هكدب ليه.. انتوا الاتنين أجمل من بعض.. و انتي يا ستي احلى في حاجات كتير..
سناء : بجد يا سامر.. انا احلى..
انا : اه احلى.. بس ليه
لقيتها بتحضن فيا جامد جدا.. و مره واحده لفت وشها قدامي و شفافيها على شفايفي.. بعدت وشي عنها
انا : سنسن.. انتي سكرانه طينه.. فوقي..
سناء : اسفه. اسفه.. هغير لبسي واجيلك
سبتها وخرجت و بحط ايدي على شفايفي.. ايه اللي عملته دا.. وليه بتسأل كل دا.. و ايه القصه دي كلها و اللي بيحصل ليا دا كله.. بعد الصدمه اللي عرفتها في البدايه مبقتش اتأثر بحاجه. و القصه اللي بتقول عليها لو حقيقه يبقا اتطمنت اني مش ابن حرام.. وانا سرحان وقاعد لقيتها بتحط ايدها على كتفي. بلف وشي لقيت ملكة.. حوريه قدامي.. لابسه قميص نوم عليه روب خفيف مفتوح.. القميص ضيق عليها شويه لأنها اتخن من سهير شويه..
سناء : اسفه يا سامر.. عارف ان الموضوع صادم ليك. بس كان لازم تعرف..
انا : لا ابدا انتي ذنبك ايه.. اقعدي و كملي الحكايه..
سناء : تصدق انك مش جنتل خالص..
انا : ليه بس
سناء : ايه اللي ليه.. مش تقول رأيك ولا مفيش فرق كبير حصل..
انا : انتي جميله في اللبس دا و الفستان كمان أجمل..
سناء : اه يا بكاش انت.
انا : لا بجد انتي جميله خالص.. طب اقولك على حاجه. انا كنت عايز ارتبط بسالي علشان هي نسخه منك..
(لقيتها قعدت على جنب الكرسي و ولفت دراعتها حوالين رقبتي..وركبتها مكشوفه خالص و سانده بيها على رجلي و نص صدرها ظاهر قدامي علطول. )
سناء : بجد يا سامر.. قد كدا انا حلوه في عيونك..
(متلخبط خالص وانا عيني بتيجي في عنيها و على صدرها)
انا : اه بجد يا سنسن.. كملي بقا كلامك.. عايز اعرف كل حاجه.
سناء : يوووه يا سامر.. حاضر..
(استغربت من ردة فعلها بس انا كل اللي شاغلني اعرف قصتهم ايه)
سناء : صبلي كأس
انا : بلاش دلوقتي.. انتي كنتي دايخه.. لما تخلصي..
سناء : دايخه ( وضحكت) ماشي يا سامر..
بس يا سيدي.. قلعتني ملط.. و صورتني بالكاميرا بتاع الفديو. مكنش لسه فيه موبايل بكاميرا.. متستغربش كدا. لسه كتير.. و بعد لما فوقت ولقيت نفسي عريانه اتجننت.. وقمت بسرعة ملهوفه احسس على جسمي و مش عارفه انا فين.. لبست هدومي وجريت على الباب.. لقيت الست دي قاعده مع واحد في الصاله. و نازلين بوس في بعض.. لما شافوني دار بينا الحوار دا..
هي : صحي النوم يا جميله.. ايه دا كله..
انا : انا فين و ايه اللي بيحصل..
هي : تعالي بس سلمي على الضيوف و اقعدي وانا هفهمك
انا : عايزه اعرف ايه اللي حصل..
هي : تعالي اقعدي و وطي صوتك..
روحت قعدت و دماغي صداع هيفرتكها..
هي : بصي يا جميله.. انا اختارتك تشتغلي معايا بعد ما عرفت ظروفك و انك محتاجه.. لو ركزتي معايا هخليكي تعيشي في مستوى تاني خالص.. بصراحه انا استخسرتك في اللي انتي عايشه فيه.. قلتي ايه..
انا : بقولك ايه اللي حصل ليا.. انا قمت لقيتني من غير هدوم..
هي : بصي يا سناء.. انا صورتك وانتي عريانه. و عرفت عنوانك من البطاقه بتاعتك.. و كان شادي بيه اللي قاعد دا معاكي عريان. ايه رأيك نبعت الفيدو دا للبلد عندكم..
انصدمت وقعدت اعيط و انهرت.. والطم على وشي واشد في شعري.. واقول انا ايه اللي خلاني اجي هنا. و اغمى عليا تاني.. فوقت على صوت شادي دا وهو بيقولها انتي صعبه جدا يا نانسي.. فيه حد يتكلم كدا.. وهي تقوله انا حبيتها و عايزه اغير حياتها.. بس هي مش هتيجي غير كدا.. صدقني يا شادي. انا ممكن اجيب بنات من اي نايت و كدا.. بس انا استخسرت الجمال دا في الفقر دا.. ولما تفوق يا سيدي انا هطيب خاطرها.. كل دا وانا عامله نفسي في إغماء..
انا : وبعدين ايه اللي حصل..
سناء : انت اتعشيت الأول.. انا جعانه جدا..
انا : هطلب دليفري.. بس كملي..
سناء : انت فضولي قوي يا سامر.. انا قلبي وجعني من الكلام. اطلب دلوقتي قبل ما اكمل..
انا : حاضر...
اتصلت وطلبت اكل.. و قلتها : كملي
سناء : بس يا سيدي و بعدها بدقايق عملت اني بدأت افوق.. وحصل الحوار اللي جاي دا بينا..
هي : قومي يا سناء يا حبيبتي.. انا بجد اسفه..
انا : حرام عليكي بس.. اسفه على ايه ولا ايه.. دا انا اتطمنت ليكي..( كل دا وانا بعيط)
شادي : معلهش يا انسه سناء. انا بتأسف بالنيابه عنها..
انا : انسه ايه بقا.. انا مبقتش عارفه انا انسه ولا ايه.. حرام عليكم..
شادي : ايه اللي بتقوليه دا.. محصلش حاجه صدقيني.. انا مكنتش موجود اصلا.. هي بتهزر معاكي.. انا مستحيل اعمل كدا.
هي : قومي يا سناء بس و هفهمك..
شادي شالني من الأرض و قعدني على الكنبه.. و طلع منديل و مسح دموعي.. حسيت فيه بالحنيه و انه فعلا ابن ناس..
وقمت قعدت وهديت..
هي : بصي يا سناء انا عايزه اغير حياتك.. خساره الحياة اللي انتي فيها دي.. لو مش حابه انا همسح الفديو..
انا : مش فاهمه حاجه يعني ايه تغيري حياتي.. انا جايه ليكي علشان شغل.. ايه علاقه اللي حصل بالشغل..
هي : ما هو دا الشغل.. افهمك.. انتي جميله وصغيره.. و فيه ناس من برا بتحب اللي زيك كدا. وعندهم استعداد يدفعوا كتير جدا علشان كام يوم لطاف معاكي..
انا : انتي اتجننتي.. انا مش بتاع الكلام ده.. انا قايمه ماشيه وياريت تمسحي الفديو قدامي..
هي : كلام ايه.. دا جواز..
انا : جواز ويدفعوا و كام يوم.. ؟ ايه الكلام ده
هي : جواز عرفي.. وفيه شهود. وبعدين يطلقك..
انا : عرفي؟! يا سلام.. وبعدين انا اعمل ايه بعد كدا.. اقول لأهلي ايه لو حد جه يتقدم ليا
هي : بصي يا حبيبتي.. انا من كلامي معاكي عرفت انك نفسك تعيشي حياة تانيه.. يعني اللي هيجي يخبط على باب والدك دا هيعيشك في فقر ولا انا غلطانه.. انا كنت زيك كدا.. كان زماني شغاله في اي محل و جوزي مش لاقي و العيال مشردين في كل مكان.. لكن انا هنقل حياتك نقلة تانيه خالص..
انا : وابويا وامي.. هقولهم ايه..
هي : مش لازم تقولي ليهم..
انا : ازاي يعني.. واعمل ايه لو ابويا يوم جه قالي فيه عريس عايزك.. اقوله كنت متجوزه..
هي : ولا تحملي هم الوقت دا خالص. انا هتصرف.. العريس هيجي و يتقدم و يتجوزك و يطلقك.. في الوقت اللي تحسي نفسك مجبره على عدم الرفض.. و في كل الأحوال انا هرجعك انسه تاني لو الظروف حكمت.. قلتي ايه يا حبيبتي..
انا : الأول تمسحي الفديو قدامي..
هي : والتاني... قولي موافقه..
انا : سبيني افكر كام يوم..
هي : اوكي... هستني مكالمة منك.. هتقولي موافقه.. ( وضحكت)
شادي : انسه سناء.. تسمحي اقولك كلمتين..
انا : اتفضل
شادي : مدام نانسي واضح انها حبتك فعلا.. و الدنيا هنا غير عندكم في البلد.. العالم اتغير. ولو عشتي بنفس العقل هتخسري حياتك.. هتعيشي زي الملايين اللي انتي شيفاهم مطحونين هنا حواليكي.. لكن بشوية ذكاء محسوب هتكسبي كتير.. والموضوع في الأول والآخر جواز.. ويرجع ليكي
انا : اوكي حاضر.. انا قلت اني هفكر..
هي : ادي يا ستي الشريط..

(مسكت الشريط قطعته.. وانا كنت هبله وقتها.. لاني مش عارفه اصلا دا شريطي ولا حاجه تانيه.. وطلع ان الشريط الحقيقي موجود ودا شريط بايظ.)
انا : بت بنت الايه.. معقول.. دي شيطانه..
سناء : واي شيطانه.. بس الحق ينقال.. هي السبب في العز اللي احنا فيه دا كله..
انا : ايوا انا عايز اعرف ازاي بقا..
سناء : شوف تقريبا الدليفري جه.. فيه صوت تحت قدام الفيلا
ثواني ولقيت التلفون بيرن.. نزلت اخدت منه الاكل وطلعت.. لقيتها مشغله الفديو على الفيلم اللي كنت بتفرج عليه انا و سهير..
سناء : ايه دا كله ايه دا كله... فيلم جنان..
انا : الاكل جه..
سناء : شوف بقا الاكل على الحاجات الحلوه دي.. جايبه منين يا شقى..
انا : من واحد صاحبي
سناء : اوبا اوبا اوبا... ايه دا.. ايه دا.. مش دي مامته.. يا لهوي.. و الراجل مع بنته في مكان تاني.. ايه دا.
انا : دي مش مامته ولا دي بنته دول كلهم ممثلين...
سناء : ما انا عارفه يا فالح.. بس في الفيلم عيلة واحده.. صحيح هما برا بيعملوا كدا عادي..؟
انا : معرفش.. بس دا فيلم سكس يعني
سناء : حلو قوي يا سامر.. عجباني الفكرة..
انا :فكرة ايه.. مش فاهم
سناء : فكرة الفيلم..
انا : طب كملي الاكل.. علشان تكملي الحكايه..
سناء : شبعت خلاص.. حكايه ايه بقا دا انت اللي طلعت حكايه.. ( وضحكت)
انا : عايز اعرف باقي الحكايه..
سناء : مش بتقول سوسو مش راجعه الا بعد اسبوع علي الاقل.. الايام جايه.. ايه رايك تجيلي بكرا تبات معايا..

انا : ابات فين.. و سالي.. انا مش عايز اقابلها الفترة دي..
سناء : اوكي.. انا هقولها اني عندي شغل في فرع اسكندريه و نروح شقتنا هناك.. ايه رأيك..
انا : علشان لو سوسو اتصلت و ملقتش حد موجود هتعمل مشكله.. قولي ليها انك راحه ونبات هنا.. لو عايزه ترتاحي دلوقتي. ادخلي نامي و نكمل بكرا..
سناء : مالك يا سامر انت مش عايز تقعد معايا.. يعني تقعد معايا علشان بس احكي ليك..
انا : لا ابدا انا فكرت انك تعبتي وميعاد نومك جه.. بالعكس انا مبسوط قوي..
سناء : طب صب كاسين بقا واحنا بنتفرج..
(ولقيتها قعدت على الكنبه و فردت ضهرها و فردت رجل و ضمت التانيه.. القميص نزل من على ركبتها. وانا بلف وشفت المنظر دا اتهبلت لما لقيت الاندر بتاعها ظاهر وهي عنيها عليا وانا بمد أيدي ليها بالكأس..)
سناء : سامر.. انا رجلي تعبانه قوي.. شكل العضله شدت عليا. ممكن تفكلي الشد..
انا : اوكي مفيش مشكله..
(قربت منها وسألتها فين.. شاورت على فخدها من تحت ورفعت الرجل و بقوا الاتنين مش مفرودين و القميص نزل كله لوسطها و الاندر كله ظاهر قدامي.. وانا بدأت أدلك رجلها و هي تطلع أصوات تجنن اكتر.. وانا بدأت ارتبك من المنظر و من منظر صدرها اللي نصه ظاهر من القميص.. و حصلت المشكله.. زبي وقف.. و بقيت بحاول إداري فيه بكل الطرق..)
سناء : فوق شويه يا سامر... ايوا من ورا بقا.. ااااه ايوا كمان....
( بصت بطرف عنيها على زبي.. وضحكت)
سناء : انت شكلك عندك شد انت كمان..
انا : شد ايه..
سناء : هنا ( شاورت على زبي وضحكت)
انا : اه معلهش.. ممكن علشان الفيلم بس..
سناء : طب ما تيجي ادلكه ليك و افك الشد دا.. (وضحكت)
انا: لا ثواني بس و الدنيا هتبقا تمام..
سناء : طب ما تدخلني الاوضه.. علشان تعملي مساج.. اصل الكنبه هنا شيقه و واطيه.. هتتعبك
انا : زي ما تحبي.. يلا ندخل..
سناء : طب تعال شدني كدا.. مش قادره اقوم..
( رحت اشدها من ايديها.. لقيتها قامت فجأة و ارتمت في حضني و قربت من وداني و ايدها نزلت على زبي.. وقالت وانا كمان أدلك دا. اتخضيت وبعدت شويه وهي ماتت من الضحك)
سناء : يلا بينا.. تعال أسند عليك..
رحت ليها وسندت عليا و دراعي بيحك في صدرها من الجنب.. وهي تضغط اكتر.. و انا مبقتش قادر.. وبدأت اقتنع مليون في الميه انها عايزه تتناك انهارده..
نزلتها على السرير وهي عينها برضو على زبي.. وقامت انقلبت و اديتني ضهرها..
سناء : دلك كله بقا يا سامر.. انا بعد كدا مش هسيبك.. كل فترة اخليك تعملي مساج و تدلك.. انت رياضي وعارف الأمور دي
انا : حاضر يا خالتو.
سناء : خالتو.. ( وضحكت)
انا : اه صحيح.. ما انا مش ابن اختك دلوقتي.
سناء : انت اغلى من ابن اختي يا سامر.. انت حبيبي وروحي و عنيا.. يلا بقا..
طلعت بركبتي على السرير و مسكت رجليها من تحت. وبدأت أدلك السمانه
سناء : فوق يا سامر.. مش قلتلك فوق...
طلعت على افخادها البيضه الملفوفه و وهي مدت ايديها ورفعت القميص لفوق.. طيزها كلها ظهرت و شكلها يهبل بالاندر اللي قاسم طيزها وضيق جدا عليها.. وبدأت أدلك فخادها وهي تتأوه براحه و لقيتها بدأت تفتح افخادها علشان أدلك الجزء الجانبي بتاعها. و انا بعد بقيت نار من منظر الاندر اللي داخل بين شفايف كسها..
سناء : فوق يا سامر.. انت مكسوف من سنسن ولا ايه.. دا انا كدا اقلق على سالي بقا ( وضحكت)
انا : لا ابدا.. بس الموضوع اللي قلتيه مخليني مش مركز..
سناء : طب ركز بقا و سيبك من الموضوع دلوقتي..
(ولقيتها لفت ايديها الاتنين و مسكت طيزها.. وقالت هنا بت سامر.. الوجع هنا.. و قامت شدت الاندر لتحت)
سناء : شد دا يا سامر علشان مضايقني و ضيق و علشان تاخد راحتك.. انت مش غريب..
( فعلا عايزه تتناك.. بس هي اللي مسيطره عليا. و فعلا بنفذ أمرها من غير كلمة. شديت الاندر و ياريتني ما شديت. كسها غير طبيعي. بارز و الحمره باينه فيه جدا. و عليه اثار بلل..).
سناء : مالك يا سامر ايدك بتترعش ليه.. اطلع فوق مطرح ما قلتلك يا حبيبي.
انا : ولا حاجه ولا حاجه..
سناء : طب اطلع فوق رجلي علشان تعمل كويس ( وضحكت)
( بالفعل طلعت فوق رجليها الاتنين و هي فتحت رجليها اكتر. ولقيتها بتشد حمالات القميص من الجانبين و وبتحط ايدها تحت صدرها تشده من الجانبين.. خبيرة في الاثاره.. تقدر تثير الجبال.. مسكت اطيازها. وبدأت أدلك فيهم و أيدي بتترعش اكتر و لحمها الطري بين أيدي.. وخرم طيزها بني خفيف مرسوم بشعر خفيف خالص لونه بني..
سناء : بينهم يا سامر. اومال انا قلعت الاندر ليه. (وضحكت)
انا : بس دا مش يبقا شد بقا..
سناء :اومال يبقا ايه... زي ما يبقا بقا.. ( وضحكت)
(بدأت ادخل أيدي بين طيزها وادعك بجنب كف أيدي الفاصل بين فردتين طيزها. بحك في خرم طيزها بحد كف أيدي.. وبنزل لتحت لأول كسها.. لقتها مدت ايدها لورا و مسكت ابدي و شدتها على كسها)
سناء : هنا يا سامر.. هنا.. اااه ايدك حلوه قوي
( أيدي كلها على كسها و البلل لمسته بأيدي.. سخنت جدا.. مبقتش قادر استحمل.. بدأت ادعك كسها وهي تتأوه بصوت أعلى و تقولي اكتر.. المره دي بدأت اكون انا المسيطر.. دخلت صباعي في كسها.. وبدأت ادخل واطلع)
سناء : اااااااااااااااااااه ايوا كدا بقا. انت بدأت تتصرف صح.. كمان.. تعبانه من جوا في الحته دي.. اووووووف
شديت البنطلون و الاندر و زبي واقف على آخره.. و انا ببعبص كسها بسرعه. و قربت اكتر و طلعت صباعي و قربت زبي من كسها.. و لسه هدخل فيه..
سناء : لا لا يا سامر.. انت بتعمل ايه.. مش للدرجه دي.. انت هتتجوز سالي..
مسمعتش كلامها نهائي و ضغط زبي جوا كسها وهي بتحاول تبعد جسمي عنها...
سناء : اااااه... لا يا سامر علشان خاطري.. ااااه.. مكنتش متخيله انك هتعمل كدا. ااااه. اااه. براحه يا سامر. بقا كدا.. تاخدني على خيانه.. اااااااااااااااااااه براحه يا واد انت.. انت صعب
( بدأت انيك فيها جامد جدا. ومش برد عليها و نمت فوق جسمها و مديت أيدي على بزازها مسكتها وانا بنيك..)
سناء : اااااااااااااااااااه يالهوي.. انت طلعت جامد قوي. اووووووف... ناشف قوي يا واد انت.. براحه يا سامر هجيبهم بسرعه كدا.. اححححح.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه يا كسي يا انا.. اممممممممم هجيب هجيب هجيب هجيب اي اي اي اي اااااااااااااااااااه.
انا : انا هنزل.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه

و نزلت على باب كسها بالعافيه.. لحقت نفسي.. و اترميت جمبها..

👇👇👇👇الجزء الرابع 🚿👇👇👇

بعد ما نزلت على باب كسها من برا.. و نمت جنبها... دقايق و سمعت صوتها بيعيط..
انا : مالك يا سنسن..
سناء : ليه عملت كدا.. مكنش ينفع تعمل كدا.. انا المفروض هتتجوز بنتي...
انا : انا مش هتجوز سالي يا سنسن.. سهير مش موافقه..
سناء : بعد اللي عرفته دا لسه هتخلي سهير تتحكم في حياتك و تقولك تعمل ايه و متعلمش ايه..
انا : اه طبعا.. بعيد عن أي حاجه هي اللي ربتني و علمتني و انا مش ابنها.. و بعدين انا شحات.. ترضى تجوزي بنتك لشحات فقير..
سناء : شحات ازاي و الملايين دي كلها بتاع مين.. ما بتاعتك انت..
انا : ازاي بتاعتي وانا مش ابنها و لا دا ابويا.. وبعدين انتي عارفه ان كل حاجه باسمها..
سناء : يعني ايه.. انا اطلع من كل دا على مفيش.. ولا حتى سالي تتجوزك و تعيش معاك في النعمة دي كلها..
انا : يعني كل اللي يهمك الفلوس..
سناء : وانت يا سامر.. انا مش هلاقي حد لسالي احسن منك..
انا : خلاص لو عايزه اتجوز سالي.. اجي اعيش معاكم في الشقه و انزل اشتغل في اي مكان و اصرف على نفسي.. قلتي ايه
سناء : انت مجنون.. تسيب كل شي ليها و تيجي تشتغل في اي شغلانه تجيب ملاليم.. فيه حل تاني..
انا : ايه هو...
سناء : تتجوز سالي في السر و بعد كدا تحطها قدام الأمر الواقع.
انا : مش هينفع.. اكيد هتعرف.. وهيكون انتقام منها و تحرمني من كل حاجه.. سيبي الموضوع دا دلوقتي. سالي لسه صغيره وانا كمان صغير..
سناء : طب امسح البتاع دا من عليا.. بدل ما يحصل حمل و ميبقاش ينفع خالص( وضحكت)
انا : فيه نقطه دلوقتي.. انتي لازم تمشي بدري لان حنان لو جت و لقيتك هنا هتقول كانت بتعمل ايه. وممكن تقول لسهير..
سناء : لا متقلقش من حنان.. عمرها ما تقول كلمه.. نام نام..
(نمنا للصبح.. وقبل ما حنان تيجي.. نقلت اوضتي..)
قبل الضهر قلقت و بصيت في الساعة و استغربت حنان مجتش تصحيني.. قمت غسلت وشي و رحت اوضه سناء.. لقيتها مشيت.. نزلت تحت سمعت صوت في اوضة حنان اللي بتنام فيها لو حكمت الظروف و فيها لبسها و بتغير فيها. سمعت صوت ضحك و مرقعه،
.( براحه يا بت انتي.. بتنتشي جامد.. اي اي يخربيت ايدك.. ايدك تقيله يا بت.... يا اختي هو فيه حد يسيب نفسه كدا.. كل دا شعر.. دا أطول من شعر راسي ههههه.. اخلصي بقا يا بت قبل ما سامر بيه يصحى.. ياريت يا بت.. دا انا بموت فيه و في شياكته.. قمر يا بت.... ايه يا بت هتحطي عينك عليه. دا سهير هانم تموتك.. دا روحها.. احط عيني ازاي بقا. بقا سامر بيه الشاب الجميل دا بتاع الجامعه يبص لحد زي حالتنا.. بلا خيبه.. لفي واديني طيزك دي ولا هتسيبي طيزك... لا يا بت كله.... انا شاكه فيكي يا بت.. غريبه يعني تكلميني بالليل متأخر وتيجي تندهي عليا الصبح كدا.. وراكي ايه.. اوعي يكون المنيل جوزك جاي.. ولا جاي ولا نيلة يا سعاد .. اهو نضافه بت اختي..)
سمعت الكلام و زبي وقف على آخره.. و عرفت انها اكيد بتشيل الشعر علشاني.. و عرفت ان سعاد اللي قصادنا معاها..
بصراحه اتكسفت ادخل عليهم.. بس فكرت اديهم معلومه اني برا وسامع.. خبطت الباب.
انا : الصوت يا حنان انتي وسعاد.. كدا اللي في الشارع يسمع.. و ضحكت و مشيت على المطبخ..
بعد دقايق لقيت الاتنين طالعين متلخبطين.. و سعاد حاطه ايدها على وشها مكسوفه.. و عنيها بتبص بالطرف. سعاد طويله شويه و قمحي لون بشرتها و جسمها رفيع بس صدرها مرفوع وطيزها كمان. بس عنيها كلها جنس.. أصغر من حنان شويه. رموشها بقا حكايه مع الكحل..
سعاد : صباح الخير يا بيه ( وهي ماشيه في اتجاه الباب).
انا : صباح النور يا سعاد.. مستعجله ليه.. تعالي اقعدي.
سعاد : وكمان عارف اسمي. يا دي الفضايح. لا يا بيه انا ماشيه عندي شغل. افوتك بخير.. ولا مؤاخذه لو كنا قلقنا حضرتك
انا : تعالي بس اقعدي ولا قلق ولا حاجه.. روحي هاتي شيكولاتة من فوق لسعاد يا حنان.. ( وغمزت ليها)
سعاد : تسلم يا سيدي.. اي خدمه اعملها...
انا : انتي عامله ايه مع قاسم بيه في الشغل..
سعاد : كويسه.. مراته بس البي صعبه شويه..
انا : انتي بتنامي هنا ولا بتروحي بيتكم.
سعاد : بيت مين يا سيدي.. انا اهلي في البلد.. بروح كل شهر يومين وارجع.. انا بس شغاله الايام دي علشان اجهز نفسي. الظروف بقا انت عارف. اصلي كنت متجوزه و الكلب لهف كل العفش..
انا : طب رقمك كام. وعايزك في موضوع مهم بس محدش يعرف...
سعاد : مش حافظه الرقم يا سيدي. َبس انا مسجلاه هنا.. انا بعرف اسجل..
اخدت منها التليفون و نقلت الرقم..
انا : هبقا اكلمك. بس محدش يعرف...
سعاد : حاضر يا بيه..
نزلت حنان و معاها الشوكلاته.. و ادت لسعاد.. و بعدها سعاد مشيت و حنان جهزت الفطار.. و انا دخلت الجيم.. وهي غالبا راحت تاخد حمام.. وخلصت وعملت الاكل بتاع الغدا..
حنان :* انا عايزه استأذن انهارده بدري كدا يا سيدي..
انا : ليه يا حنان. رايحه فين...
حنان : رايحه مع البت اختي نشتري شويه حاجات...
انا : ماشي يا حنان.. اطلعي هاتي المحفظه بتاعتي هتلاقيها في الدرج..
طلعت حنان و نزلت و اخدت منها المحفظه.. و طلعت مبلغ منها و اديتها..
حنان : بتاع ايه يا سيدي دا.. القبض بدري عليه..
انا : امسكي بس.. هو انا اللي بقبضك.. دول مني انا علشان تشتري مع اختك حاجه.. يلا جهزي نفسك و روحي.. انا كدا كدا مش محتاج حاجه..
حنان : تسلم يا سيدي... عايز حاجه قبل ما امشي..
انا : لا روحي انتي.. و اقفلي البوابه كويس..
حنان : الا صحيح يا سيدي.. هي سناء هانم كانت بايته هنا ليه..
انا :* اه صحيح هي مشيت امتى.. نسيت أسألك..
حنان : الصبح بدري.. كان فيه حاجه ولا ايه. الست هانم بخير في بلاد برا..
انا : اه كويسه و بتسلم عليكي.. يلا روحي انتي..
(مشيت حنان وهي متضايقه من جواها اني مقلتش سناء كانت هنا ليه.. وانا برضو مش حابب ادخلها ولا اعودها تسأل في كل شيء)
(افتكرت سناء و انها مش كملت الحكايه.. واضح انها كنز أسرار كبير مش لازم اخسرها.. قمت جهزت لنفسي الغدا واتغديت و خرجت اشتريت شويه حاجات ورحت صالون حلاقه و رجعت بعد المغرب اخدت شاور و طلعت البلكونه في الدور التاني و قعدت اسمع اغاني.. بصيت لقيت الفيلا قدامنا في حد مولع نور و بيبص من ورا الستاره.. افتكرت سعاد. اه سعاد.. وبدأت افكر.. انا ليه اخدت رقمها. وايه سر انجذابي للنوع دا من الستات.. ممكن علشان انا اصلي منهم زي ما عرفت..* ولا ايه الجاذبيه الغريبه ناحيتهم. طلعت الموبايل و رنيت على رقم سعاد.. فتحت علطول كأنها مستنيه الاتصال)
انا : الو.. سعاد؟
سعاد : ايوا يا سامر بيه انا.. اومال هيكون مين..
انا : و عرفتي منين اني سامر..
سعاد : معرفش بقا.. اهو جالي خاطر في بالي انك انت.. ( وضحكت)
انا : عامله ايه يا سوسو..
سعاد : سوسو.. (ضحكت) يسترك يا سامر بيه. انا عمر حد ما دلعني كدا... انا بخير يا بيه.. وانت كويس.
انا : انا كويس اني سمعت صوتك و كلمتك.
سعاد : يالهوي.. كلامك حلو قوي.. يقطعني.. كنت هنسي.. الا صحيح يا بيه.. كنت عايزني في ايه..
انا : عايزك في خدمه.. بس مش عارف تقدري تعمليها ولا ايه
سعاد : هو دا كلام يا بيه.. عنيا ليك.. انت لو تعرف غلاوتك عندي.. قصدي غلاوتك انت والست هانم يعني. مكنتش سألت.. اؤمر يا بيه..
انا : عايزك تيجي دلوقتي بس فيه حاجات مش عارف اعملها في المطبخ.. وخايف يكون الغاز مفتوح ولا ايه. و نقعد شويه..
سعاد : ازاي بس.. طب اجيلك الصبح. الست هانم والبيه مش هنا عندهم حفله في اسكندريه ولا اتصلوا و لقوني برا هيعملوا مصيبه..
انا : وهما هيعرفوا منين..
سعاد : هيتصلوا يطمنوا بالليل..
انا : ما انتي هتجيبي التليفون معاكي.. هيعرفوا منين بقا انك هنا ولا هنا..
سعاد : بس انت برضو مقلتش كنت عايزني في ايه..
انا : لما تيجي بقا..
سعاد : طيب يا بيه.. هقفل واجيلك..
انا : سلام..
(قمت جهزت الاوضه بتاع التلفزيون و جهزت الكاسات و شويه مقبلات.. و استنيت.. لقيتها بترن و تقولي.. انا نازله.. افتح البوابه علطول علشان مش عايزه أقف قدامها لحد ياخد باله.. نزلت فتحت البوابه لقيتها لابسه عبايه سودا مجسمه و المفاجأة* حاطه روج و برفن ريحته باينه قوي.. خدتها على جوا وقفلت البوابه.)
سعاد : ايه اللي في المطبخ يا بيه.. والبت حنان مشفتش ليه الحاجات دي قبل ما تمشي..
انا : مفيش حاجه يا سعاد.. انا كنت بضحك عليكي.. هو معقول يعني مش هعرف اقفل الغاز.. ( وضحكت)
سعاد : انا قلت في عقل بالي كدا برضو. دا انت متعلم و تعرف تعمل كل حاجه. اومال عايزني في ايه بقا.. ( وضحكت وهي بتداري وشها)
انا : انا لوحدي و انتي لقيتك قاعده لوحدك و واقفه ورا الشباك. قلت نسهر مع بعض. و نحكي.. تعالي نطلع فوق قدام التلفزيون
سعاد : يادي الكسوف.. انت شوفتني.. ( ضحكت)
انا : اه شوفتك.. حسيت انك وحيده في البيت. قلت نسهر مع بعض.. يلا اطلعي..
سعاد : ميصحش يا بيه. اطلع انت وانا وراك. هي العين تعلي عن الحاجب..
انا : اطلعي وبلاش كلام كتير.. عين ايه وحواجب ايه.. يلا

( طلعت قدامي و العبايه مقسمه طيزها و هي حاسه اني بتابع من ورا.. بتبص بطرف عينها كدا و تداري وشها.. وصلنا الاوضه و دخلت وقفت..)
انا : اقعدي يا سعاد واقفه ليه..
سعاد : ميصحش يا بيه.. اقعد ازاي بقا.. وادي تيجي..
انا : بطلي بقا الكلام ده.. احنا دلوقتي أصحاب وقاعدين سهرانين مع بعض.. هو انتي شغاله هنا..
سعاد : مش شغاله هنا.. بس الناس مقامات يا بيه.. أصحاب ازاي بقا..
انا : اقعدي بقا .. بلاش الكلام ده.. احنا كلنا بني ادمين.
سعاد : كلامك حلو قوي يا بيه..
انا : مش احلى منك يا سعاد.. انتي اللي جميله وحلوه..
سعاد : يوه.. على كلامك.. انا حلوه وجميله.. فينك يا امه تسمعي.. ( وضحكت)
(وقمت اصب كاسين و رحت اقدم ليها الكأس وقعدت جمبها على الكنبه و جبت الازازه في أيدي مع كاسي)
سعاد : ايه دا يا بيه.. اوعي تكون خمره..
انا : دا ويسكي خفيف
سعاد : يعني خمره يا بيه.. لا مش بشرب انا. دا مره المنيل طليقي شربني.. دوخت خالص.. اشرب انت..
انا : كأس واحد علشان نعرف نقعد نتكلم.... امسكي..
سعاد : احح بيحرق قوي يا بيه..
انا : مش تستطعمي.. اشربي كدا.. مره واحده..
سعاد : اووف نار نار.... اهو خلصته..
انا : كلي من الفستق دا هيشيل النار و الطعم..
سعاد : يا خواتي.. دماغي بدأت تدوخ.. مش هشرب تاني..
انا : قوليلي بقا كنتوا بتعملوا ايه الصبح انتي وحنان..
سعاد : يادي الكسوف.. بتفكرني ليه.. دا انا من ساعتها وانا عماله اقول بيني وبين نفسي يا ترى بيقول ايه..( وضحكت)
انا : معقول.. يعني كنتي بتفكري فيا..
سعاد : فيك.. لا لا.. في الموضوع يعني.. يا دي النيله. الكلام بيتلخبط مني..
انا : قولي بقا كنتوا بتعملوا ايه..
سعاد : حاجات حريم مع بعض يا بيه.. ما انت سمعت وعارف.. ( وضحكت)
انا : اه سمعت كل حاجه.. بس انا عايز اسمع من بوقك الحلو دا.
سعاد : يوه كنت بروق البت حنان.. بس صحيح يا بيه اوعي تقولها اني جيت هنا.. ولا اني قلتك حاجه..
انا : محدش هيعرف اني حتى بكلمك ولا يعرف أي حاجه بينا..
سعاد : علشان كدا انا جيت يا بيه.. انا عارفه انا قاعدة مع مين.. وانك ابن ناس.. بس الاحتياط واجب..
انا : قولي بقا كنتي بتروقي ايه..
سعاد : يوه.. كنت بنضف البت.. من غير تفسير بقا انت متعلم وفاهم.. ( وضحكت)
انا : وانتي يا سعاد مين بيروقك..
سعاد : يا لهوي على السؤال بتاعك.. طب ارد اقولك ايه.. انا بتكسف يا بيه..
انا : يبقا انتي خايفه مني ومش واثقه فيا..
سعاد : والنعمة ابدا يا بيه.. انا لو مش واثقه مكنتش جيت.. انا عارفه انك مش عايز حاجه في المطبخ ولا حاجه.. إياك تكون مفكرني عبيطه.. انا عارفه ان الموضوع مش مطبخ.. ( وضحكت)
انا : طب كويس.. اومال موضوع ايه يا سعاد..
سعاد : معرفش ما انا جيت علشان اعرف..
انا : الموضوع اني معجب بيكي قوي يا سعاد..
سعاد : يالهوي يا سعاد.. معجب بيا انا.. انت الظاهر سكرت يا بيه.. ( ضحكت)
انا : ليه.. هو انتي مش ست و حلوه و ممكن اي حد يعجب بيكي..
سعاد : ايوا.. بس مش معقول سامر بيه ابن الناس الاكابر تعجبه واحده زيي..
انا : ولو قلتلك انك عندي احسن من اي واحده من الناس الاكابر دول..
سعاد : كلامك يدوخ اكتر من الخمره يا بيه... يا بخت اللي هتكون من نصيبها..
انا : مقلتيش رأيك في كلامي..
سعاد : اقول ايه بس.. هو انا احلم ان حد زيك يقوللي انتي حلوه و معجب بيكي..
انا : يعني انتي كمان معجبه بيا..
سعاد : يوه.. انا معرفش الحاجات دي.. بسمع عنها في المسلسل بس.. (ضحكت)
قربت منها و مسكت ايدها و بوستها.. وهي بتحاول تشدها.. و ببص في عيونها الجميله وهي تبعد عنيها عني.. بس ايدها بتترعش بين أيدي.. رفعت راسها و قربت من شفايفها لقيتها بتغمض عنيها و بوستها بوسه جامده قوي و أيدي بتلف حوالين ضهرها.. و هي في لحظه فاقت وبعدت نفسها)
انا : ايه يا سعاد مالك..
سعاد : مليش يا بيه.. انا مش كدا زي ما انت فاهم..
انا : فاهم ايه وبتاع ايه.. انا عارف انك مش كدا..
سعاد : اومال ايه اللي حصل دا..
انا : ايه اللي حصل.. احساس جميل بيني وبينك. ايه المشكلة فيه..
سعاد : بلاش فضايح يا بيه لو حد عرف هتبقا مصيبه و يتقطع عيشي و اتفضح في البلد هناك..
انا : وايه يخلي كل دا يحصل.. وبعدين هو انا ممكن اسيبك في اي مشكلة..
سعاد : معرفش بقا.. انا بخاف من الكلام دا..
انا :* يعني كل مشكلتك انك خايفه.. يعني انتي مش رافضاني
سعاد : لا عاشت ولا كانت اللي ترفضك يا بيه.. قال رافضاك قال.. ( والنعمه ضحكتني)
انا : طيب انا اوعدك أن اي حاجه بينا مستحيل تخرج برا..
سعاد : اوعي يا بيه حنان ولا الهانم يشموا خبر.. اني جيت.
انا : ولا حد هيعرف..
سعاد : صادق يا بيه..
انا : طب وريني ضحكتك وعيونك الحلوه دي..
(لفت وشها بكسوف وخجل بيجنن عقلي.. و قربت منها و مسكت ايدها الاتنين بوستهم.. و قربت من وشها وهي غمضت عنيها و بدأت تفتح شفايفها و تطلع لسانها و انا دخلت معاها في بوسه طويله وايدي بتحضن ضهرها و بدأت افتح السوسته بتاع العبايه من ورا و ادخل أيدي على ضهرها.. وهي تحضن فيا.. بدأت ابوس رقبتها و هي دايخه خالص فتحت مشبك البرا بتاعها و بدأت انزل العبايه من فوق و واشدها من على كتفها.. لقيتها مسكت العبايه على صدرها)
سعاد : لا يا بيه. بلاش كدا.. انا اتسلى اه.. من على الهدوم.. لكن قلع.. يبقا حرام. وانا داخله على جواز.. خلينا من على الهدوم كدا و اريحك انا بمعرفتي..( وضحكت)
انا : فيه ايه يا سعاد كل حاجه بلاش كدا. بلاش كدا.. خلاص يا سعاد بلاش كله..
( وقمت من جنبها و صبيت كأس و ولعت سيجاره و فتحت التلفزيون..)
سعاد : متزعلش يا بيه علشان خاطري. انا مش متعوده اقلع.. انا اه ممكن تحسيس و بوس و أحضان و الكلام ده إنما قلع.. محصلش الا بالحلال..
انا : خلاص يا سعاد انسى كل الكلام دا.. مش عايز حاجه.. لو حابه تروحي الفيلا اتفضلي..
سعاد : حاضر يا بيه. أمرك.. تؤمرني بجاحه..
انا : اه استنى...
( رحت جبت المحفظه و طلعت متين جنيه و حطيتهم في ايدها..)
انا : خدي دول يا سعاد.. ابقى اشتري لنفسك حاجه وانتي مروحه..
سعاد : متين جنيه يا بيه اشتري بيهم حاجه وانا مروحه..كتير قوي يا بيه.. بتوع ايه دول..
انا : اسمعي الكلام و خدي الفلوس.. روحي يلا علشان مش تتأخري.. ( لفيت ورا ضهرها قفلت السوسته بتاع العبايه وهي في زهول من تصرفاتي)
سعاد : حاضر يا بيه.. أجهزلك عشا ولا حاجه قبل ما امشي..
انا : لا يا سعاد.. متشكر جدا..
نزلت سعاد وهي عماله تبص لورا.... وكأنها مش منتظره رد فعلي دا.. وانا خرجت متضايق قعدت في البلكونه.. اكمل السيجاره.. وبعدين دخلت عملت ساندوتش و قهوة و قعدت اتفرج على التلفزيون.. لقيت سهير بترن عليا..
انا : الو.. ايوا يا سوسو.. انا في البيت.. كويس يا حبيبتي عامله ايه.. انا كويس طمنيني انتي عليكي.. هترجعي امتى.. مش عارفه ازاي.. هو فيه ايه.. صوتك ماله؟ .. محمود؟ .. ماله محمود.؟.. انا كنت متأكد ان الكلب دا ملهوش امان.. طب ودي فيها مشكله كبيره.؟ نيابه؟ ليه؟ 2 مليون دولار متاخرات..؟ و الفلوس اللي انسحبت دي راحت فين؟ شركة تانيه ليه. و يتعاقد مع شركة تانيه ليه و احنا بنتعامل مع شركة..؟ الحيوان. طب ايه العمل..؟ طيب محسن المحامي هيعمل ايه؟ تمام.. مقلقش ازاي وأجراءات ايه..؟ ازاي الكلب دا يتصرف من دماغه.. ؟طب بعد ما الفلوس تتحول هتاخدي تأشيرة خروج امتى؟ شهر؟!! معقول يا سوسو.. اوكي يا حبيبتي.. انا مخلي بالي من نفسي صدقيني.. انتي اللي خلي بالك من نفسك.. حاولي تنزلي و تتفسحي عقبال ما القضيه دي تخلص و الحسابات تجهز التحويل و تاخدي التأشيره.. عاوز انك ترجعي بالسلامه.. لا يا حبيبتي مش محتاج حاجة. يلا باي باي)
(قعدت افكر في الكلام ده وقلت انا لازم فعلا انزل الشغل و اكون انا المسؤول عن كل شيء.. محمود دا شخص مستهتر و عديم المسؤليه.. وكل اللي يشغله العمولات )
دقايق ولقيت رقم سعاد بيرن.. طلعت البلكونه و لقيتها واقفه نفس الوقفه..
انا : ايوا يا سعاد.. فيه حاجه ولا ايه..
سعاد : لا انا كنت عايزه اطمن عليك و اعرف انت زعلان مني ولا ايه..
انا : لا مش زعلان يا سعاد.. نامي انتي وارتاحي.. وخلي بالك على نفسك..
سعاد : انام ايه بقا.. احنا لسه بدري.. و انت شقلبت حالي خالص..
انا : ليه يا سعاد ما انا عملت اللي انتي عايزاه.. انسى كل حاجه و كأن مفيش حاجه حصلت..
سعاد : انت هتنام يا بيه..
انا: لا. لسه بدري انا سهران.. مفيش ورايا حاجه الصبح..
سعاد : طب بقول يعني.. بقووول يعني..
انا : عايزه تقولي ايه يا سعاد.. ما تقولي.
سعاد : محروجه منك قوي.. مش عارفه اودي وشي منك فين..
انا : فيه ايه يا سعاد.. ايه اللي حصل.
سعاد : عايزه اجي اقعد معاك شويه.. إن كان ينفع يعني..
انا : و ليه كل الكلام ده.. تعالي..
سعاد : بجد يا بيه..
انا : بجد يا حبيبتي..
سعاد : يالهوي عليكي يا سعاد وعلى يومك.. حبيبتك.. انت لسانك دا بيدوخ اكتر من الخمره..
انا : اخلصي بقا وبلاش بكش كتير.. هنزل افتح البوابه
سعاد : حاضر.. نازله اهو..
( نزلت افتح البوابه و انا عارف ومتاكد ان سعاد هتكسر كل القيود دي.. هي قررت انها تمتع نفسها....)
سعاد : مكسوفه قوي.. ومش عارفه انا مشيت في ايه وجيت في ايه..
انا : ولا كسوف ولا حاجه. ادخلي يلا..
( لاحظت ان سعاد غيرت العبايه.. بدل ما كانت مفتوحه من ورا بقت الكباسين من قدام.. وكمان العبايه مفتوحه من فوق شويه وهي مرجعه الطرحه لورا..)
انا : اطلعي فوق علطول.. انا هجيب تلج وجاي..
سعاد : حاضر يا بيه..
(دخلت جبت تلج و طلعت فوق اوضتي و لبست شورت قطن ضيق و تيشرت كات لما دخلت وبصت عليا اتكسفت ولفت وشها و خجل ضحكتها جنن عقلي)
انا : تاخدي كأس كمان بقا..
سعاد : اللي تشوفه يا بيه..
صبيت كأس ليها و كأس ليا وقعدت جمبها و شربنا و بدأت أقرب منها و هي برضو غمضت عنيها و بتتفاعل معايا اكتر.. و بدأت بسرعه افتح العبايه من قدام وانزلها أشد الطرحه من على شعرها.. شعرها طويل و أقرب للبني في اللون.. و بدأت انزل العبايه.. المفاجاه انها مش لابسه برا تحتها.. بدأت أبوس رقبتها و* أيدي وصلت لبزها وهي شهقت شهقه غريبه.. نزلت من على رقبتها أبوس كل حته في طريق صدرها وهي رجعت لورا على الكنبه وغمضت عنيها خالص وكانها في غيبوبه.. حسيت اني مش مرتاح على الكنبه.. شلتها و قمت مدخلها جوا الاوضه َ عنيها كلها سكس. وقفتها وبدأت ابوس فيها تاني.. وبدأت افتح العبايه كلها.. مش لابسه غير شورت قصير استرتش نزلت تحت وبدأت اقلعها الشورت اللي تحته لقيت اندر لبنى و مطرح كسها غرقان من البلل.. رفعت رجليها اقلعها الشورت و قربت من كسها بوشي وبدأت ابوس من على الاندر..)
سعاد : اااااااااااااااااااه.. رجلي مش قادرة تشيلني.. اححححح..
قعدتها على السرير و فتحت رجليها وهي قاعده وشديت وسطها و كسها بيلمع قدامي..
انا : الظاهر انتوا الاتنين كنتوا بتروقوا لبعض..
سعاد : لا يا بيه انا علطول كدا.. هي بقا اللي بتسيب حالها.. الست لازم تنضف علطول حتى لو مش متجوزه..ااااه براحه عليا.. واحده واحده عليا.. انا بقالي سنين مطلقه.. ( وضحكت)
( بدأت الحس كل مكان في كسها و الحس شفايف كسها.. وادخل لساني..)
سعاد : اووووووف دا انت طلعت حكايه.. وانا كنت مفكره انك تلميذ و ملكش في الحاجات دي.. بس صحيح. النت خلي الكل فاهم أيتها حاجه.. (ضحكت)
انا : وانتي فاهمه كل حاجه بقا..
سعاد : يعني.. زي ما تقول كدا من كل فيلم اغنيه..
(رفعت جسمها على السرير.. و طلعت فوقها و عنيها كلها شهوه.. نزلت على صدرها.. بزازها وسط بس حلمة بزها بارزه و ملفوفه. بدأت المص في بزازها وهي تصرخ.. وانا بمص صدرها قلعت الشورت و التيشيرت.. و وقفت قدامها وهي عنيها على زبي.. لقيتها رفعت ضهرها و جت قدامي و نزلت مسكت زبي وبدأت تمص فيه.. اووووووف بتشفط زبي بطريقه غريبه..)
انا : انتي طلعتي حكايه انتي كمان يا سعاد..
سعاد : انا كنت متجوزه يا بيه.. فوق معايا كدا.. ( ضحكت)
الا قولي بقا.. احلى مص سعاد ولا حنان..
( انصدمت من الكلمه.. هي تعرف موضوع حنان ازاي.. معقول حنان قالت ليها.. ولا بتشغل عقلها..)
انا : ايه اللي بتقوليه دا. حنان ايه.. انتي بتخرفي
سعاد : يعني انت ملكش علاقة بحنان..
انا : لا طبعا.. يا بنتي حنان كانت مع ماما و انا صغير.. يعني زي اختي.. لكن انتي أصغر منها.. ايه خلاكي تقولي كدا
سعاد : جه في بالي يعني ان يمكن تكون عملت معاها حاجه.
انا : لا ابدا.. انتي بتفصلينا ليه..
سعاد : هرجعك تاني.. انا عارفه هرجعك ازاي..
ولقيتها بتمص بطريقه كأنها في فيلم سكس بالظبط.. و تدخل البيوض في بوقها وتشد زبي لتحت وتدعك فيه.. لغايه ما زبي بقا زي الحديد..
سعاد : يلا بقا مش قادرة..
انا : لفي واديني ضهرك..
( لفت قدامي و ضهرها قدامي و زبي في طيزها وبدأت ابوس ضهرها و أيدي على صدرها و زبي بيحك في طيزها من ورا.. وبضغط علي بزازها واشد الحلمات..)
سعاد : يلا يا سيدي بقا.. مش قادرة انا شهوتي قريبه خالص.. اااااااااااااااااااه..
انا : استنى. هو احنا لسه عملنا حاجه.. وطي بس..
سعاد : هو لسه فيه حاجه تانيه غير انك تدخله.. اديني وطيت اهو....
(بدأت ادعك في طيزها بأيدي و ادخل صباعي بينهم احركه من فوق لتحت.. و نزلت وبدأت ابوس طيزها من برا و الحس و اعض فيها.. و قربت بين الفردتين وبدأت امشي لساني وهي صوتها بدأ يظهر.. وقربت من خرم طيزها بلساني وبدأت الحس بجنون.. خرمها مش ضيق.. لونه غامق شويه قريب من البني و ناعم الا من شعر لسه في بدايه خروجه من جلدها.. و حلقة طيزها باين عليها انها مش ضيقه خالص.. بدخل لساني بيدخل بسهوله)
سعاد : اححححح.. انت ليك في المكان دا.. اووووووف على لسانك.. اااااااااااااااااااه.. انت بتموتني كدا مش قادره.. اااااااااااااااااااه... يالهوي.. مش قادره يا بيه ابوس زبك ركبه يلا.. ركب زبك..
انا : اركبه فين..
سعاد : على هواك.. بس دخل زبك جوايا دلوقتي حالا.. اااااااااااااااااااه
انا : في طيزك ولا كسك..
سعاد : في كسي الأول.. وبعدين ارمي في طيزي. انا بحب اللبن ورا.. بيريحني..
انا : دا انتي خبره بقا في موضوع ورا دا..
سعاد : نيك بقا.. مش وقت كلام..
(وقفت وراها وبدأت ادعك زبي في كسها.. وهي تصرخ عليا علشان ادخل.. بدأت ادخل راسه وهي طلعت ااااه طويله و بدأت ترجع لورا علشان زبي يدخل فيها اكتر.. بدأت ادخل زبي لغاية ما دخل كله.... وبدأت انيك فيها و زبي يغوص في كسها الغرقان.. الحقيقه اكتر كس شفته بيرمي بالشكل دا زبي كأنه بيغوص في صابون.. ودا متعني جدا..)
سعاد : اووووووف زبك ناشف قوي.. ارزع كمان.. اااااااااااااااااااه.. يسلم شبابك.. نيكني قوي. اووووووف على كسي.. اااااااااااااااااااه كمان كمان كمان نيك نيك نيك اااااااااااااااااااه هجيب هجيب.. اااااااااااااااااااه امممممممم امممممممممم اووووووف...
=نزلت سعاد و زبي لسه في كسها. طلعته من كسها و بليت أيدي من كسها وهي اترعشت لما لمست كسها المفتوح.. وبدأت ادعك طيزها..)
سعاد : اصبر دقيقه يا سيدي. هروح الحمام وارجع..
انا : طيب بسرعه اصل مش قادر..
سعاد : عارفه انك مش قادر.. هو حد ناك كس سعاد و يقدر ( وضحكت.).
شويه ولقيتها جايه و بتمسح طيزها بالمنديل..
انا : كنتي بتعملي ايه..
سعاد : كنت بروق طيزي علشان تنيك على مايه بيضه ( وضحكت بمرقعه)
انا : يخرب عقلك يا سعاد.. انا كنت مفكرك على نياتك خالص...
سعاد : دا انا اللي كنت مفكره انك غلبان.. طلعت شقى.. (وضحكت)
كنت نايم على ضهري لقيتها جت وركبت فوقي. و مسكت زبي و قعدت عليه. وحسيت انها حاطه كريم على طيزها.. وبدأت تدخل زبي بصعوبه الأول..
سعاد : يوووه بيتزحلق.. ايوا كدا.. اهو ركب.. ايييييبح.. اااااااااااااااااااه. ناشف قوي.. بس بيريح قوي.. اححححح..
(بدأت سعاد تنزل وتطلع على زبي و صدرها ينط وينزل معاها كل مره.. هجت قوي عليها.. رفعت ضهري و قعدت وزبي في طيزها و حضنتها و صدرها في وشي وهي قاعده على حجري.. وبدأت احرك جسمها و اضغط لفوق و وشي بين بزازها بلحس فيهم..)
سعاد : احوووو على كدا.. ارزع قوي.. نيك يا سامر.. اااااااااااااااااااه خليها سامر بقا دلوقتي.. اححححح براحه هتعور... اخخخخ يا طيزي.. هموت..
انا : نامي على بطنك يلا.. قربت اجيب..
سعاد : حاضر يا عنيا..
نامت على بطنها و رفعت طيزها شويه.. وقربت منها وبدأت ادخل زبي في طيزها.. وهي مسكته و حطته على أول الخرم. وبدأت انزل. جسمي كله فوق جسمها و لفيت أيدي على بزازها وبدأت انيك وارزع طيزها..)
سعاد :كفايه بقا.. نزلهم مش قادره.. اااااااااااااااااااه النيك في الطيز مش كدا.. يادوب تركب و تدي شويه و تنزل.. اااااااااااااااااااه هتشق طيزي كدا.. يلا يلا اااااااااااااااااااه
احححححح ايوا كدا... متطلعوش بقا..
(نزلت في طيزها و نمت فوقها و زبي بدأ ينام و يخرج من طيزها و هي حطت صباعها مكانه مش عارف ليه)
سعاد : اللي يشوفه دلوقتي ميشفوش وهو ناشف وشادد حيله عليا ( وضحكت).
انا : انتي حاطه صباعك ليه في طيزك
سعاد : لازم تسأل انت في كل شيء كدا.. علشان لبنك دا ميطلعش دلوقتي يا استاذ يا بتاع المدارس.. دا كله فوايد دا.. ايش دراك بالحاجات دي.. (وضحكنا انا وهي)
انا : ايه التخاريف دي يا سعاد.. فوايد ايه وبتاع ايه..
سعاد : تخريف. شوف يا اخويا بيقول على كلامي تخريف. دا لامؤاخذه بيحلي شكل الطيز من ورا و يدورها كدا.. اسألني انا.. يوووه الكلام خدنا. انا اتاخرت ياما.. أما اقوم البس وامشي..
انا :* طب استني عايزك..ثواني...
( رحت جبت المحفظه و طلعت برضو متين جنيه و رحت حطيتهم في ايدها..).
سعاد : والنعمه ما واخده حاجه.. بقا كدا يا سامر بيه.. إياك تكون مفكر اني جيت علشان الفلوس اللي اديتها ليا.. و النعمه ازعل كدا..
انا : بس بس.. ايه كل الكلام دا.. الفلوس دي ملهاش علاقه بالكلام ده خالص.. دي اعتبري اني جبتلك هديه علشان اول تعارف بينا..
سعاد : كتير يا سيدي. انت لسه يا دوب مديني من شويه..
انا : ولا حاجه تكتر عليكي.. انتي تستاهلي اكتر من كدا.. بس مش معايا كاش دلوقتي.. وانتي ليكي هديه حلوه مني...
سعاد : يالهوي على كلامك و ذوقك.. صحيح ولاد الاصول... اعملك عشا ولا حاجه قبل ما امشي.
انا : لا يا حبيبتي روحي انتي علشان مش تتأخري و علشان اكيد عندك شغل الصبح..
سعاد : حبيبتك.. انا ماشيه يا اخويا.. كلامك بيدوخ واخاف اتعود عليه.. ( ضحكت)
انا: ما انتي هتتعودي خلاص..
سعاد : صحيح يا بيه.. يعني هشوفك تاني.. ولا هتقول مره وخلاص..
انا : لا مره ايه.. انا هحضرلك مفاجأة جميله بس لما الهانم ترجع.. روحي انتي بس وبعدين نتكلم..
سعاد : سلام يا سيد الناس كلها..
انا :سلام يا قمر.. اقفلي البوابه وانتي خارجه..
سعاد : من عنيا يا بيه..
(قمت دخلت الحمام و اخدت شاور و خرجت قعدت قدام التلفزيون.. سمعت صوت التليفون بيرن.. رحت الاوضه لقيت سناء بترن.. فتحت قالتلي افتح البوابه.. قلت لنفسي يا دي النيله اوعي تكون جايه و غرضها تتناك.. انا مش هقدر انيك دلوقتي.. وضحكت بيني وبين نفسي.. و نزلت فتحت البوابه ودخلت بالعربيه و طلعنا فوق..)
سناء : عامل ايه يا سمسم انهارده..
انا : تمام انتي عامله ايه.. ومشيتي امتى..
سناء : الصبح يا حبيبي.. انا عندي شغل..
انا : هتباتي هنا ولا هتروحي..
سناء : لا انا هروح.. انا قلت اطمن عليك و اشرب كأس معاك و اروح.. و قلت اقولك على خطه كدا.. صحيح هي مجنونه بس تقولي رايك فيها..
انا : خطه ايه.. و مجنونه ازاي..
سناء : بخصوص موضوعك انت و سالي..
انا : مش قلنا نأجل الموضوع دا دلوقتي..
سناء : اسمع بس مني.
انا : قولي يا ستي..
سناء : ايه الحاجه اللي تجبر واحد انه يتجوز واحده..
انا : معرفش.. ايه الحاجه دي..
سناء : ما تفتح مخك معايا.. قولي الأول انتي حقيقي عايز سالي ولا غيرت رايك..
انا : اه طبعا.. بس انتي فاهمه..
سناء : بص يا سيدي.. الحاجه اللي بتجبر واحد انه يتجوز واحده. انه يعمل معاها حاجه غلط وخصوصا لو بنت و كمان بقا لو حملت منه..
انا : انتي واضح انك اتجننتي.. انتي عايزانى اعمل كدا مع سالي..
سناء : يا اخي مش هتعمل الكلام ده كله.. احنا هنقول كدا بس.. بس لازم برضو انت تعترف انك عملت كدا و يكون فيه دليل لو حتى صوره وانتوا مع بعض. ساعتها مش هيكون قدام سهير غير انها توافق غصب عنها.. لما تعرف اني ممكن اقدم الكلام ده للنيابه و البت قاصر وكدا.. فهمت يا سيدي..
انا : لا لا لا.. انتي بتقولي ايه.. وانتي مفكره ان سوسو يدخل عليها الحوار دا.. وبعدين هي سالي اساسا توافق اصلا على حاجه زي دي..
سناء : اه هتوافق.. انا هقنعها بكدا.. انت خسران ايه.. هو انا هروح اشتكيك يعني..
انا : لا لا لا لا يا سنسن دا موضوع كبير قوي.. و سوسو عنيده. و انتي لسه قايله اني مش ابنها.. يعني ممكن تقول ما يولعوا مع بعض و تقدم اي ورق يثبت كدا..
سناء : متقدرش تعمل كدا.. انا عارفه اختي.. هي بس شعنونه شويه بس قلبها طيب.
انا : ودا هيحصل ازاي..
سناء : هنا في البيت وانا اجي اطب عليكم و حنان تشهد علل الكلام ده. واصورك انت وهي على السرير عريانين. بس انت اوعي تفتح البت.. ( وضحكت)
انا : انتي بتضحكي.. و الكلام ده هيحصل امتى..
سناء : سيبني يومين اظبط مع سالي و بعدها نحدد يوم.. هي سهير راجعه امتى..
انا : لا سناء قدامها شهر لسه..
سناء : شهر.. مش لسه يا بني قايل اسبوعين او اسبوع
انا : عندها شغل كتير هناك.. و قالت هتاخد وقت..
سناء : ما تقوم يا ابني تصب كأس ولا اقوم امشي..
(قمت صبيت لها كاس و ليا كأس..)
انا: مش هتكملي الحكايه..
سناء : حكايه ايه..
انا : اللي انتي حكيتي منها شويه امبارح..
سناء : انت لسه فاكر.. عندك فضول كبير يا سامر.. خليها وقت تاني علشان متأخره..
انا : احكي باختصار.. مش لازم تفاصيل..
سناء : ماشي يا سيدي.. احنا كنا وقفنا فين..
انا : لما هي قالت إنها قطعت الشريط و هي قطعت شريط تاني..
سناء : كويس انك فاكر..
بص يا سيدي.. شادي نزل وصلني و اتكلم معايا ودار بينا الحوار دا..
شادي : انسه سناء.. انا مليش علاقه بالكلام دا.. انا كنت جاي عادي خالص ومعرفش القصه..
انا : اوكي مفيش مشكله..
شادي : وانتي هتعملي ايه.. انا شايف انها مقدمه كل الضمانات ليكي.. يعني مش هيحصل ليكي اي مشكله.. ولا انتي شايفه ايه
انا : هفكر و ابقا ارد عليها..
شادي :خصوصا ان الموضوع هيكون جواز مش حاجه وحشه..
انا : بصراحه مش عارفه افكر دلوقتي.. مصدعه خالص.
شادي : خدي الكارت بتاعي وابقى اتصلي عليا و لو حصل اي مشكله هقدر اساعدك..
انا : متشكره جدا على ذوقك...
شادي : لا ابدا ولا فيه حاجه.. ابقى طمنيني عليكي..
( وصلني و مشي. وانا روحت دماغي عماله تجيب وتودي.. عدي كام يوم ولقيت الست دي جايه المكتبه.. اتخضيت.. لقيتها بتقولي مستنياكي انهارده.. و اديتني الف جنيه.. متخيل الف جنيه في الوقت دا كانوا مبلغ كبير.. الفلوس لعبت في راسي. قلت دا انا لسه معملتش حاجه و اخدت الف جنيه.. عرفت بعد كدا ان الفديو دا بتفرج عليه عرسان الغفلة. و بيقول عايز ولا ايه.. و الراجل دا اول ماشاف الفديو قال هدفع اللي تقولي عليه.. علشان كدا هي جت ودفعت المبلغ دا. الحقيقه اتصلت عليها وروحت.. و قابلتني بكل حب و ترحيب كأني ملكه.. واضح انها اخدت مبلغ كبير في الموضوع دا.. و فرجتني صوره العريس دا.. راجل في الأربعين.. بس شكله غني جدا.. عربي.. قالت هيدفع ليكي مهرك 20 الف جنيه غير الهدايا و الدهب.. انصدمت لما سمعت الرقم.. مبلغ كبير جدا.. وافقت طبعا و بعد اسبوع رحت و اتجوزت و خد عرضي في اليوم دا.. بقيت معاه شهر كل يوم.. وبعدين طلقني.. جابلي في يوم الدخله دهب ب 5 آلاف جنيه غير اللبس و الحاجات التانيه.. طبعا سهير اخدت بالها.. و فهمتها كل شي.. الغريبه انها قالتلي يا بنت الايه.. دا شقا عمر بحاله.. يعني مفكرتش لحظه ان اختها مبقتش بنت. و كنت في يوم راحه حفله عند الست دي وصممت تيجي معايا.. و الست اول ما شافتها قعدت تتكلم معاها و اتصاحبوا خالص.. بس انا حذرتها من امها تعمل كدا.. كفايه واحده.. و حذرت الست انها تعمل كدا.. لغايه يوم. اتصلت عليا في المكتبه وقالت انتوا الاتنين تيجوا بكرا.. وفعلا رحنا لها.. وكانت لوحدها..
هي : اهلا وسهلا بالقمرات الحلوين.. اتفضلوا..
انا : اهلا بيكي يا حبيبتي.. ايه خير..
هي : بصي يا سناء انتي و سهير.. انا دلوقتي بعتبركم بناتي.. انا عايزه انقلكم نقله تانيه خالص.. بس لازم بقا تنسوا قصه البلد دي..
انا : يعني نعمل ايه.. ابويا و امي نقتلهم..
هي : بعد الشر يا شيخه.. لا.. ممكن تتجوزوا و ناس من هنا.. ايه رايكم..
انا : ازاي بس و* انتي فاهمه. طب سهير ماشي. َانما انا.. اعمل ايه..
هي :* جواز كدا وكدا.. هو انتي جد مت اهلك بيجي هنا..
انا : لا ابويا وامي ولا حتى ركبوا قطر قبل كدا (ضحكت)
هي : طيب لما اتنين يروحوا يتقدموا لابوكي و يقولوا عايزين نتجوز بناتك يا حاج و احنا متكفلين بكل حاجه. مش هيوافق
انا : طبعا.. بس نجيب منين الاتنين دول..
هي : عندي الاتنين.. هيتجوزوا و بيطلقوا و انتوا بعد كدا احرار..
انا : معقول.. بس هنسكن فين..
هي : شقتين إيجار و جاهزين.. قولتوا ايه.
انا : مش عارفه.. انتي معاكي المصباح السحري ( وضحكت)
هي : معايا المصباح و صاحب المصباح.. موافقين ولا ايه..
انا : عن نفسي موافقه..
سهير : وانا كمان موافقه..
هي : انا كنت واثقه من انكم في منتهى الذكاء.. انتوا من انهارده بناتي.... بس فيه موضوع بخصوص سهير..
سهير : ايه هو..
هي : فهمي سهير موضوع الفديو يا سناء.. لان دا اللي بيجيب الخير..
انا : هي فاهمه.. عندك استعداد يا سهير ولا ايه..
سهير : موافقه.. بس بشرط.. يكون حد زي اللي كان مع سناء.. متريش كدا ( وضحكت)
قعدنا نضحك و شربت سهير كأس الهنا و دخلت التصوير و بعد شويه فاقت و قمنا مشينا..
................
انا : وبعدين.. ايه حصل..
سناء : انا اتاخرت.. نكمل وقت تاني بقا.. اقولك بكرا نكمل..
انا : يوه بقا. كل يوم كدا يا سنسن..
سناء : مين بيكلمني.. سامر الطفل الصغير ولا الكبير العاقل..
انا : خلاص يا ستي.. بكرا..
سناء : يلا وصلني البوابه وخليك جنتل مان كدا..
انا : حاضر
( نزلت وصلتها و رجعت و عقلي مش مستوعب كل الأسرار دي.. كنت متخيل انه سر واحد خفي.. لكن الموضوع طلع أسرار كتير..)
طلعت فوق كنت تعبان نمت وصحيت على صوت حنان..
حنان : قوم يا سيدي احنا الضهر..
انا : ازيك يا حنان.. سبيني بس نايم شويه.
حنان : لا قوم و بطل كسل.. من امتى وانت بتأخر في النوم كدا. قوم روح الكليه ولا اخرج غير جو.. انا مجهزه الفطار. الحمام كمان جاهز..
انا : اوكي يا حنان.. قايم..
فكرت في كلام حنان.. فعلا انا قاعد ليه. و بنام كتير و اهملت الرياضه و حتى الكليه مش متابع.. قمت دخلت الحمام ولبست و نزلت فطرت و لقيت حنان لابسه قميص بيتي شكله على اللحم.. لحمها بيترج يمين وشمال فيه.. خلصت فطار و قمت اخدت مفتاح العربيه و طالع على الكليه.. لقيتها موطيه قدامي ضربتها على طيزها..
حنان : اي اي.. بقا كدا يا سيدي تاخدني على خوانه..
انا : انت سايبه كله كدا منه للهوا.. ( وضحكت)
حنان : وماله.. هو انت غريب. ما قلتلك بقا بحب ابقا براحتي.. على فين العزم يا سيدي..
انا : هروح الكليه اشوف ايه اللي فات و اجيبه.. و هرجع علطول.. علشان اشوفك على راحتي. ( وضحكت)
حنان : مستنياك.. هجهز الغدا.. خلي بالك وانت سايق...
( خرجت برا لقيت سعاد داخله.)
انا : ازيك يا سوسو.. عامله ايه..
سعاد : كويسه.. عجبك كدا.. البتاعه تعباني من امبارح..
انا : بتاعة ايه..
سعاد : دي يا اخويا.. ما قلتلك ورا بيكون بسرعة.. ( و شاورت على طيزها)
انا : هجيبلك مرهم وانا راجع.. هسيبه تحت الشجره دي.. تمام..
سعاد : تسلم يا بيه.. الف سلامه..
( ركبت العربيه و رحت الكليه.. كانت أول مره اروح بيها.. دخلت ولقيت الجماعه على كافتريا الكليه.. سالي اول ما شافتني مشيت.. مشيت وراها..)
انا : ايه يا سالي. شفتي عفريت..
سالي : ولا عفريت ولا ملاك.. انا مروحه..
انا : ما انتي كنتي قاعدة.. اشمعني دلوقتي..
سالي : اصل ماما قالت لازم اروح دلوقتي و انت عارف مليش كلمه.. و وافقت علطول..
انا : بقا كدا.. انتي بتلقحي بالكلام.. انتي واضح انك مش فاهمه حاجه.. انا مش هتكلم كتير.. ابقى خلي سنسن تفهمك.. سلام..
سالي : استنى بس.. انا فاهمه كل حاجه.. بس برضو زعلانه منك.. ازاي تقدر كل دا متكلمنيش.. يعني انا عندك ولا حاجه.
انا : سالي.. انتي لو مكاني هتعملي ايه.. هتفكري فيه ايه ولا ايه..
سالي : اول حاجه هفكر فيك انت. علشان تقف جمبي في وقت زي كدا.. مش هلاقي غيرك.. مش ابعد و اهرب منك..
انا : انا اسف يا سالي.. بس الموضوع صعب عليا.. و هي مصممه لاما أسيب البيت وامشي لاما انسى موضوعك.
سالي : انا عرفت كل حاجه.. و مامي قالت إنها كانت معاك امبارح و قالت ليا كلام كدا.. بس انا مش قادره اقرر.
انا : ولا انا.. انا حاسس انها هتزود المشكله..
سالي : يعني انت رفضت.. اصلها بتقول انك موافق..
انا : لاوافقت ولا رفضت.. انتي رايك ايه..
سالي : مش عارفه.. بس انا اهم حاجه عندي انك متبعدش عني.* اه الموضوع محرج قوي.. و هتكسف منك خالص. بس لو دا يخلينا لبعض انا موافقه ( و لفت وشها الناحيه التانيه و شعرها بيلمع في الشمس)
انا : سوسو مش هتوافق برضو انا عارف.. دي عنيده جدا.
سالي : عمري ما حسيت انها خالتي.. مش عارفه ليه. بتكرهني ليه كدا..
انا : تعالي بس نقعد في اي مكان برا..
سالي : تعال يا استاذ عندنا الشقه.. مجهزه لك كل المحاضرات اللي فاتت ليك من زمايلك. ولا عايز تقعد في الكليه لغايه ما احصلك..
انا : يلا بينا.. انا لازم أنجح السنه دي.. هي رافضه اني اكمل بس انا حتى لو هروح من وراها..
سالي : يلا بينا.. غريبه يعني جاي بالعربيه.. مش خايف ماما تعرف.. ( وضحكت)
انا : دمك تقيل.. بايخه..
سالي: طب سوق يا ابو ددمم خفيف..
( ركبنا و وصلنا العماره عندهم و طلعنا فوق.. دخلنا الشقه و هي دخلت المكتب وجابت المحاضرات..)
انا : مش عارف اقولك ايه يا سالي.. انتي ريحتي بالي من الموضوع دا..
سالي : ياريت بس يجي بفايده.. تشرب ايه..
انا : قهوة
سالي : قهوة ايه.. انا مش بعرف اعمل الكلام دا.. نسكافيه او كابتشينو اوكي.
انا : خلاص خلاص.. هجي اعملها بنفسي..
سالي : يبقا احسن برضو..
راحت اوضتها غيرت ولبست تيشيرت و بنطلون فيزون جامد قوي عليها.. ولقيتها جت ورايا المطبخ..
سالي : تعرف يا سامر. قلبي حاسس اننا مخلوقين لبعض..
انا : ايه خلاكي تقولي كدا..
سالي : مالك يا سامر.. انا حاسه انك اتغيرت كتير اليومين دول.
(قربت منها و مسكت ايديها و بوستها. وحطيت أيدي الاتنين على وسطها بعد كدا.)
انا : ليه يا حبيبتي بتقولي كدا. انا جاي انهاردة مخصوص علشانك.. لو اتغيرت هجي ليه وأجرى وراكي في الكليه.
سالي : مش عارفه.. حساك فيك حاجه متغيره.. انت حتى أول مره تبوس أيدي..
انا : علشان عرفت قد ايه انتي بتحبيني و مهتمه بيا.. اي حد غيرك مكنش يشغل باله بالمحاضرات ولا الكلام ده.. ولا يوافق على اقتراح سنسن دا الا اذا كان بيحب بجد.
سالي : بحبك قوي يا سامر.. و مقدرش اعيش من غيرك..
( لقيتها اترمت في حضني و راسها على صدري وانا لفيت دراعي حوليها وايدي على ضهرها بحسس عليه)
انا : ولا انا كمان يا حبيبتي.. هعمل المستحيل علشان نكون مع بعض.. ايه رايك.. هكتبلك إقرار مني دلوقتي انك مراتي بخط أيدي.. علشان تطمني..
سالي : بجد يا سامر.. معقول.. انا بحبك قوي..
انا : تعال اكتبلك الكلام ده..
( طلعت انا وهي و كتبت فعلا اقر انا و كملت باقي الكلام و مضيت عليه..)
انا : اتفضلي يا ستي.. اي حد يكلمك.. حطيه في عينه..
سالي : انا مش مصدقه نفسي.. يعني انا دلوقتي مراتك.. بس ازاي.. مفيش شهود على كدا..
انا : اوكي.. هجيب الشهود حالا..
طلعت التليفون وكلمت على و محمود أصحابنا في الكليه. و قلتلهم تعالوا حالا..
سالي : يخرب عقلك انت مجنون.. انت هتفضحنا كدا..
انا : هفضحك.. انتي مجنونه ولا ايه.. انا هتجوزك. مش انتي 18 سنه
سالي : اه وشهرين كمان.. بس ايه علاقة دا باللي هتعمله دا يا مجنون.
انا : يعني فوق السن و من حقك تتجوزي.
سالي : انا مش بفهم في الحاجات دي.. بس انا عاجبني الجنان بتاعك دا.. يا ريت كنت جبت المحاضرات من بدري (وضحكت)
.......
جه محمود و على.. مصدقوش في البدايه.. المهم دخلنا على الويب و عرفنا أصول الجواز العرفي.. ولازم مهر و الكلام دا و خلصنا كل حاجه.. و قاموا مشيوا بعد ما كتبنا الورق..
سالي : انا حاسه اني بحلم.. معقول انا كدا مراتك..
انا : اه طبعا مراتي.. و الورقه دي تحطيها في عين اي حد..
( لقيتها اتعلقت في رقبتي و رفعت جسمها من على الأرض وانا حضنتها جامد. وقعدت الف بيها لغاية ما دخنا و وقعنا على الأرض واحنا بنضحك.. عنيا جت في عنيها وانا فوقها و قربت منها و هي غمضت عنيها و حطيت شفايفي على شفايفها و دخلت في بوسه طويله كنت انا المتحكم فيها.. لغاية ما فاقت)
سالي : ايه دا. ايه اللي بنعمله دا..
انا : فيه ايه.. أنتي مراتي.. انتي ناسيه ولا ايه...
سالي :* يعني مراتك مراتك.. ولا كل دا علشان نحط سوسو قدام الأمر الواقع..
انا : لا احنا هنحط سوسو قدام الأمر الواقع كدا..
( و قمت ماسك شفايفها وبدأت ابوس فيها و فتحت شفايفها ودخلت لساني.. وشويه وشلتها من الأرض ودخلتها أوضة النوم..)
سالي : بلاش يا سامر يا حبيبي.. أما نقول لمامي الأول..
انا : سنسن اول واحده هتفرح بكدا.. ولا نقطع الورق و كأن مفيش حاجه حصلت..
سالي : لا لا لا... نقطع ايه.. انا مش عايزه اطلق منك خالص.
انت جوزي حبيبي وروحي.. انا كلي ملكك..
انا : وانا كلي ملكك يا حبيبتي..
سالي : طب استني اخد شاور سريع.
انا : لا دلوقتي هتاخدي غصب عنك.. ( وضحكت)
وقفت قدامها و بدأت ابوس فيها وهي بدأت تعمل زي ما انا بعمل.. وبدأت ارفع التيشيرت بتاعها و اخلعه كانت لابسه برا صغير قوي.. لونه احمر يجنن على جسمها الأبيض.. وشعرها البني يجنن بدأت ابوس صدرها من فوق و بدأت افتح المشبك من ورا و ظهر قدامي صدرها. واجمل صدر شوفته.. صدر لسه محدش لمسه غيري ولا حد مص حلماته غيري.... وبدأت الحس صدرها كله واقرب من الحلمات وبدأت الف لساني حواليها.. وهي ماسكه راسي وصوتها فيه الآهات.. نزلت أيدي على طيزها من ورا وبدأت أشد البنطلون مع الاندر و احسس على طيزها.. قربتها من السرير وقعدتها.. وشديت البنطلون من رجليها وهي لابسه اندر برضو احمر صغير فتحت رجليها و قربت بوشي من كسها وبدأت ابوس من فوق الاندر.. وبدأت أشد الاندر لتحت لقيتها مسكته)
انا : فيه ايه يا حبيبتي.. انتي مكسوفه مني..
سالي : لا ابدا.. بس انا مش جاهزه لكدا..
انا : ازاي مش فاهم.. انتي مراتي بقولك..
سالي : اقصد مش مظبطه نفسي.. افهم بقا..
انا : مش مشكله.. ما انا اكيد فاهم. انك مش عامله حسابك.. شيلي ايدك..
(شالت ايديها و حطيتها على وشها.. نزلت الاندر و لقيتها مش عامله سويت و مكسوفه.. شعر كسها خفيف و متوسط الطول. لونه بني برضو قربت من كسها وبدأت ابوسه وطلعت لساني وبدأت الحس فيه..)
سالي : او ووه مش قادره يا سامر. ااااااه اممممممم مش قادره بقولك.. انت تعبتني خالص.. فيه ايه.. انا حاسه اني تايهه.. اووووووف كفايه ارجوك انا جسمي بيسيب.. اااااااااااااااااااه اووووووف مش قادره.. أعمل اي حاجه ريحني من اللي انت عملته دا اووووووه..
( طلعت فوقها و بدأت ابوس شفايفها وهي هايجه قوي و جسمها بيتلوي على السرير وايدي على بزازها البكر.. وفتحت رجليها و نزلت هدومي كلها و قربت زبي من كسها وبدأت ادعك فيه وبدأت ادخل فيه. كسها ضيق قوي..)
سالي : لا لا لا بيوجع يا سامر. بلاش بلاش.. اااااااااااااااااااه براحه اي اي اي.. بيوجع..
( كلامها وشكلها قدامي و منظر جسمها خلاني زي الحيوان قدام فريسه له.. دخلت راسه قوي و بدأت اضغط اضغط وهي تتوجع لغايه ما دخلته كله وصبرت دقيقه.. و بدأت اطلعه واحده واحده و لغاية ما طلعته كله وعليه ددمم و نزل منها نقط ددمم صغيره.. مسكت المناديل و مسحت كسها وهي لسه بتتوجع و حصلت المفاجأة.. باب الاوضه اتفتح و سناء داخله..)
سناء : يا لهوي يا لهوي يا لهوي يا لهوي.. ايه اللي بتعملوا دا.. قوم ابعد وريني عملت ايه..
انا : مفيش حاجه يا خالتو.. احنا اتجوزنا..
سناء : خالتو ايه وزفت ايه.. يا لهوي.. انت فتحت البت.. يا لهوي يا لهوي.
انا : احنا اتجوزنا.. افهمي بقا.. اسمعيني..
سناء : اسمع ايه و اتجوزت فين و اتنيلت فين.. هو دا اللي انا قلتلك عليه. مش قلتلك اوعي تضيع البت.. اعمل انا ايه يا ناس...
سالي : سامر اتجوزني عرفي يا مامي و فيه شهود و فيه ورق عندك هنا..
سناء : فين الكلام ده وامتى..
انا : انهارده.. و على و محمود شاهدين على الجواز..
الورق عندك في المكتب..
(جريت سناء على المكتب و انا حضنت سالي و طمنتها انها مراتي و مستحيل حد يضرها وانا معاها.. وهي قاعده تعيط.. لبستها اللبس بتاعها و لبست انا و خرجنا لسناء)
انا : اطمنتي ولا لسه..
سناء : وانت مقلتش ليا ليه.. و كنت اخدتكم لماذون شرعي..
انا : احنا فيها.. عايزه نروح لماذون نروح..
سناء : لا مش دلوقتي.. انتي ازاي يا سالي تعملي كدا من غير ما تاخدي رايي..
سالي : اسفه يا مامي.. الموضوع جه فجأة. وانا مقدرش اقول لسامر لأ على حاجه..
سناء : وحياة امك.. بقا كدا.. البت عاشت في دور مراتك من دلوقتي.. قال ايه مقدرش اقول لسامر لا ( وضحكت)
انا: لو سمحتي يا سنسن.. متقوليش عايشه في دور مراتي. لأنها فعلا مراتي دلوقتي..
( وقفت و فتحت ايديها الاتنين. و رحنا احنا الاتنين نحضنها)
سناء : يخرب عقلكم.. انا من زمان بتمنى اشوفكم مع بعض.... وانت يا استاذ.. روح انت و انا هجيب لك عروستك بكرا بالليل للبيت.. مش لازم اجهزها ولا انت جايبها من الشارع..
انا : لا يا سنسن.. خلي البيت دا بعد ما سوسو تيجي.. خليها هنا. وانا هجيلكم هنا.. قلتي ايه..
سناء : نبقا نتفق على الكلام دا بعدين.. نشوف هنعمل ايه..
انا : ممكن بقا تسبيني مع مراتي شويه..
سناء : انت غشيم ولا ايه.. انت اللي تسيبني معاها اشوف انت نيلت ايه.. مينفعش دلوقتي بكرا بقا..
انا : ماشي يا ستي.. انا هروح انا دلوقتي..
سناء : وخلي بالك مش كل يوم و الكلام ده.. انتوا عندكم مذاكره و كليه.. يوم الخميس وخلاص.. فاهم ولا مش فاهم..
انا : اي شروط تانيه سيادتك..
سناء : لا يا حبيبي.. خلي بالك من نفسك..
انا : ممكن ابوس مراتي قبل ما امشي..
سناء : اتفضل يا حبيبي.. انا راحه اوضتي.. شوف العيال يا اخويا.
( حضنت سالي و حسيت انها مش عايزه تطلع من حضني.. و بوستها بوسه طويله.. وقلتها هكلمك في التليفون.. و مشيت روحت على الفيلا)
-----------------
حنان : ايه يا سيدي اتاخرت ليه.. مال شعرك متنعكش كدا.. انت اتخانقت مع حد..
انا : جهزي الحمام و الأكل و بطلي اسئله
حنان : حاضر يا سيدي. وانا اللي قاعدة مستنيه مش عايزه امشي الا لما اطمن عليك..
انا : اسف يا حنان.. اصلي اتخانقت مع واحد في الشارع كان قافل عليا الطريق..
( وفتحت دراعي ليها وهي قربت ونفس الجاذبيه الغريبه في حنان وسعاد مش قادر افسرها.. دخلت في حضني وبدأت تبوس في صدري)
حنان : وحشتني قوي يا سيدي.. مشتاقه ليك.. وانت ولا هنا.. زهقت مني من مره واحده.. دا انا محضره ليك مفاجأة..
انا: ايه هي يا عفريته.. ومين قال انا زهقت منك.. دا انا جاي وعايز انيكك في كل حته انهارده..

حنان : يا لهوي على كلامك.. طب اطلع الحمام وانا هجهز الحاجه و اجيلك..



👌👌👌الجزء الخامس 🍑👙👇👇👇👇

طلعت فوق ودخلت الحمام و اخدت شاور جميل و خرجت لبست شورت و كات.. و دخلت اوضه التلفزيون.. شغلت الساوند سيستم و قعدت اتفرج على فيلم.. شويه ولقيت حنان داخله.. اووووووف حنان لابسه بدلة رقص عريانه جدا.. شعبيه اه بس من النوع الفاجر فعلا.. و شايله العشا و معاها شنطة سودا..
....
انا : يخرب عقلك.. جبتي البدلة دي منين.. وايه الجمال دا..
حنان : عندي يا سيدي بدلتين المنيل على عينه كان جايبهم معاه. كان شاطر يشرب حشيش وارقص و ينام على عينه..
انا : وايه اللي في الشنطه دا.
حنان : دي بقا المفاجأة.. انا هبات انهارده هنا..
انا : هتباتي.. واختك هتبات فين..
حنان : البت قالت رايحه رحلة مع المدرسه.. قلتها وماله.. قلت ابات انهارده هنا. لو معندكش مانع يعني.
انا : مانع ايه.. كويس.. يلا بقا نتعشى واتفرج عليكي وانتي بترقصي..
حنان : لا يا سيدي انت تتعشى وانا ارقصلك زي اسمه ايه دا هارون مش عارفه ايه.. ( وضحكت)
انا : يخرب عقلك يا حنان.. قصدك هارون الرشيدي.. ( وضحكت)
حنان : ايوا دا اللي بيجي في المسلسل.. متكسفنيش بقى ( ضحكت)
انا : طيب يلا فرجيني.. اشغلك ايه..
حنان : الست بقا. بس اديني كأس من المدعوق اللي في الازازة دا.. يوه. نسيت اسمه..
انا : ويسكي.. اسمه ويسكي..
(قمت صبيت كأس ويسكي دوبل ليها. وقعدت اتعشى.. و هي تشرب.. وبعدها شغلت الاغنيه.. وبدأت ترقص..)
(البدله مفتوحه لغاية الركبه.. فيها برا بس. بطنها ظاهره. و ضهرها عليه قماش شفاف.. وبدأت ترقص و لحمها بيتمايل قدامي.. خلصت الاكل و صبيت كأس وقعدت أشرب وانا بتفرج عليها.. وبدأت اسخن وهي في عالم تاني..)
انا : حنان..
حنان : نعم يا سيد حنان و الناس كلها..
انا : عايزك ترقصي ملط..
حنان : ودا ازاي بقا.. هو فيه رقص كدا..
انا : انا عايزك ترقصي كدا.. يلا..
حنان : هروح اقلع واجيلك..
انا : لا تقلعي هنا..
حنان : يادي النيلة.. هتكسف اقلع بنفسي كدا.. على السرير حاجه وهنا حاجه..
انا : يلا يا حنان.. مش عايزين نضيع وقت..
حنان : حاضر يا سيدي..
( بدأت حنان تقلع و مكسوفه جدا. لغاية ما بقت بالاندر بتاعها.. شاورت ليها تقلع.. قلعت.. و لقيت كسها بيلمع. لسه معمول الشعر فيه و جسمها كله بينور.. و حلمات بزازها كبيره... شاورت ليها ترقص.. بدأت ترقص و بزازها تترج قدامها.. و طيزها وهي بتوطي روعة.. وهي بترقص قلعت الشورت و التيشيرت و قمت حضنتها من ورا وهي بترقص و زبي في نص طيزها و هي وطت اقدامي وترقص طيزها على زبي.. مبقتش قادر استحمل شيلتها ودخلت الاوضه)
حنان : هتعمل ايه لسه بدري.. وانا لسه عايزه استحمي من الرقص دا.. جسمي اتحر يا سيدي..
انا : هتستحمي قدامي..
حنان : انت طلباتك غريبه.. بس بهيج منها قوي..
انا : هقعد وانتي تستحمي.
حنان : مقدرش اقولك لا.. دا انت لو طلبت عيني. هخلعها ليك
(دخلت الحمام و دخلتها تحت الدوش و فتحت.. و وقفت اتفرج عليها..)
حنان : مكسوفه منك قوي..
انا : يلا يا حنان استحمي زي ما بتعملي في البيت بالظبط وكأنك لوحدك..
حنان : حاضر..
( عاجبني قبول حنان اي طلب ليا.. بدأت تحط صابون على ايدها و تغسل شعرها و بدأت ترفع دراعتها وتغسل باطها.. وبدأت تدعك في صدرها و نزلت على بطنها. وبدأت تغسل كسها وتدعك فيه قوي.. و لفت ورفعت رجل وبدأت تدعك فتحة طيزها.. وهي مدياني طيزها مقدرتش امسك نفسي.. دخلت معاها تحت المايه وحطيت صابون على أيدي وبدأت ادعك طيزها واغسل خرم طيزها وادخل صباعي جوا.)
حنان : اووووووف براحه على طيزي.. انا تعبانه من يومها.. خليك في كسي انهارده.. عايزه منك طلب و مكسوفه..
انا : مش قلنا مفيش كسوف..
حنان : نيكني بس برا الحمام.. انا بخاف من الحاجات دي..
انا : ماشي.. يلا بينا..
حنان : تسلم يا سيدي.. اصل بيقولوا الحاجات دي في الحمام بتجيب حاجات وحشه.. بعيد عنك يعني.
انا : طب خلاص. َ اقفلي الحمام بقا علشان اللي في الحمام ميطلعش ويجي الاوضه..
حنان : بتتريق يا سيدي علي كلامي.. طب اسأل انت و هتعرف
انا : طب يلا على الاوضه..
خرجت انا وهي ورحنا الاوضه واحنا في الطرقه لقينا سعاد واقفه فاتحه بوقها...
حنان : يا لهوي يا لهوي.. وجريت تلبس..
انا : انتي بتعملي ايه يا سعاد هنا..
سعاد : انا انا انا....
انا : انتي ايه.. ايه دخلك لغاية هنا..
سعاد : انا لقيت البوابه مفتوحه.. جيت اقول لحنان ملقتش حد تحت قلت دا هي بتنضف فوق و مش سامعه.. انا معرفش انك هنا وانكم اااااااااا
انا : اننا ايه..
سعاد : ولا حاجه يا بيه.. ولا فيه حاجه.. انا ماشيه و اسفه اني دخلت بدون إذن..
انا : استنى هنا.. روحي هاتي حنان وتعالوا..
سعاد : حاضر يا بيه...
(دخلت الاوضه و قعدت على السرير.. و شويه ولقيت حنان داخله و وشها الوان و سعاد ماشيه وراها حاطه وشها في الأرض..)
انا : انتي لبستي ليه يا حنان... اقلعي هدومك..
حنان : يا سيدي يا سيدي.. اااااء
انا : بقولك اقلعي...
حنان : حاضر..
انا : سعاد.. اقلعي هدومك..
سعاد : اقلع ليه يا بيه.. انا مالي... انا مشفتش حاجه.. ولا سمعت حاجه..
انا : سعاد.. اقلعي هدومك..
سعاد : حاضر يا بيه..
قلعوا الاتنين.. ووقفوا حاطين وشهم في الأرض..
انا : بصي بقا يا سعاد.. انا كنت هنيك حنان و نكتها مره واحده قبل كدا... زي ما نكتك امبارح. علشان محدش فيكم يفكر انه ماسك حاجه على حد...
الاتنين فتحوا عنيهم لبعض و بعدها بصوا في الأرض...
انا : عرفتي يا حنان.. متنرليش راسك في الأرض.. وانتي يا سعاد متفكريش انك مسكتي حاجه على حنان.. انتوا الاتنين أصحاب و الكلام دا هيفضل بينا احنا التلاته.. سامعين كلامي..
(الاتنين في صوت واحد.. ايوا سامعين..)
انا : انتي وراكي حاجه يا سعاد دلوقتي..؟
سعاد : اه ورايا... الجماعة زمانهم على وصول..
انا : طيب البسي و إنزلي و اقفلي البوابه وراكي..
سعاد : حاضر يا بيه.. ( وقرصت حنان في صدرها وهي ماشه و بتقولها كلامي معاكي بعدين يا سهنة انتي وضحكت)
حنان : شايف الفضايح يا سيدي.. دي مبيقعدش في بوقها كلمه..
انا : مش هتقول لحد.. هتخاف على نفسها..
حنان : داهية تاخدها فصلتني..
انا : تعالي هرجع المزاج ليكي تاني..
( دخلنا اوضه التلفزيون و شغلت لها فيلم سكس.. و صبيت ليها ويسكي.. قعدت متنحه في الفيلم..)
حنان: يا لهوي يا سيدي.. البت بتتناك في طيزها و لا حاسه بحاجه..
انا : علشان اتعودت على الموضوع.. انتي لما تتعودي هتاخدي عليه..
حنان : يا لهوي.. وطيزي تبقا واسعه كدا.. دا انا كدا اعملها على روحي ( وضحكت)
انا : يخرب عقلك يا سعاد..
حنان : سعاد مين.. انت سكرت ولا ايه يا سيدي.. يادي النيله(وضحكت)
انا : يخرب عقلك يا حنان.. ما تيجي نجيب سعاد تسهر معانا..
حنان : قول كدا.. البت دخلت دماغك.. انا عارفاها دي زي التعبان.. وحنان راحت عليها..
انا : يا بت نتدلع مع بعض احنا التلاته.. البت باين قفشنا عليها قوي..
حنان : اه.. إن جيت للحق صعبت عليا.. بس هي الشرموطه ايه اللي يدخلها كدا من غير اذن.. دي شرموطه انا عارفه انها قاصده تيجي.. من يوم ما عملت ليا الحلاوه وهي بتقولي انت فيه حاجه بينك وبين سامر.. يوه اقصد سيدي سامر.. (ضحكت)
انا : هتصل عليها اشوفها تعرف تيجي ولا ايه..
حنان : تعرف تيجي ونص.. دي متناكة بتعرف تتسحب.. وحكاويها كتير.
انا : كتير ازاي.. احكيلي..
حنان: بص يا سيدي.. انا مش بحب اتكلم عن حد. بس سعاد دي بتكلم عن صوابع ايديها.. يعني حلال فيها..
انا : يد بت اتكلمي علطول.. انتي لازم تشدي الكلام كدا..
حنان : يا سيدي انا عوايدي كدا.. احنا مش متعلمين زيك.. المهم. هو احنا كنا بنتكلم عن ايه اصلا.. يادي النيله. انا شكلي سكرانه.. ( ضحكنا و صوتنا كان عالي قوي)
انا : هموت من الضحك يا حنان.. كنا بنتكلم عن سعاد و حكاوي سعاد..
حنان : اااه.. افتكرت.. انت مفكر انها مش قاصده الحركات قدامك يوم ما خبطت علينا واحنا بنعمل حلاوه.. دي حربايه.. و قالت الواد صغير.. اعذرني يعني في كلمة واد.. و غني و هيبقا زبون اخر حلاوه..
انا : زبون ازاي.. هي شغاله في الدعارة..
حنان : مش كدا.. بس هي بتركز على حد و تلعب عليه و تتمتع و تطلع من وراه بمصلحة.. بالك جوزها طلقها ليه.. قلتلي ليه.. علشان الحوارات دي..
انا : معقول.. وانا بقول البت خبره كدا ليه..
حنان : اومال ايه.. و طيزها واسعه المتناكة زي البت دي اللي في الفديو.. ( وضحكنا)
انا : وايه كمان..
حنان : مفيش بقا.. حاجات كدا صغيره ملناش دعوة بيها
انا : حاجات ايه.. احكي دي تستاهل.. (ضحكت)
حنان : لقيتها في يوم جايه و جايبه التليفون و تقولي تعالي الاوضه افرجك على حاجه.. قلت اكيد سكس يا سيدي.. ما دايما كانت بتجيب ونتفرج مع بعض.. بس لقيتها المره دي جايبه حاجه كدا لامؤاخذه..
انا : حاجه ايه ما تتكلمي علطول..
حنان : صبرك عليا السوكي دا اللي بشربه بيتقل لساني.. (ضحكت وضحكنا)
انا : اسمه ويسكي.. ولا انتي بتدلعيه (ضحكت)
حنان : معرفش بقا.. المهم القحبه لقيتها جايبه فديو اتنين ستات مع بعض بيلعبوا لبعض.. قلتها ايه دا يا بت يا سعاد.. قالت بينيكوا بعض.. قلتيها ازاي يا بت.. هو فيه كس بينك يا عبيطه.. قالتي بس اتفرجي الأول.. قعدت اتفرج ولقيت البت بتقلع و فاشخه رجليها و شدت الكلوت يا سيدي و بتلعب في كسها.. وبتقولي هاتي ايدك يا حنان و العبي في كسي انا تعبانه.. قلنها بس يا وسخه..بلاش مرقعه.. لقيتها بتقولي عشان خاطري.. و بتتكلم جد..
انا : وانتي عملتي ايه.. لعبتي..
حنان : رفضت في الأول خالص.. لغايه ما كانت هتعيط بدموع.. قمت مديت أيدي و قعدت العب ليها وهي صوتها عالي.. قعدت العب ليها لغاية ما ارتاحت.. ومسكت أيدي الشرموطه تلحس صوابعي
من مايه كسها... ولقيتها بتبوس أيدي وتقولي اقلعي اريحك.. قلتها لا يا اختي.. ملكيش دعوه بيا..
انا : ورفضتي ليه.. دي هتلعب في كسك بس.
حنان : البت دي فضيحه.. ممكن تفضح الدنيا.. وبعدين انا برتاح مع الراجل مش ست زيي..
انا : وبعدين.. حصل ايه تاني..
حنان : بقت تجي كل فتره توريني حاجات و تقلع وانا انيكها بأيدي.. و تترعش و تمشي..
انا : وانتي كنتي بتعملي ايه بعدها.. مش كنتي بتهيجي..
حنان : بصراحه اه.. بس كنت بدخل الحمام ارزع الشطافه في كسي لغايه ما يهدي خالص.. مبحبش اعمل الحاجات دي بنفسي.. بتعب و ضهري بيتعب..
انا : وكسك عامل ايه دلوقتي..
حنان : كسي بينقط من اول الفيلم دا.. مش هتدخل الاوضه بقا..
انا : عايزه ايه..
حنان : كلك نظر ا سيدي..
انا : امممم عايزه ايه بقول..
حنان : مصمم تكسفني.. عايزه اتناك يا سيدي.. كسي تعبان.. يلا بقا..
انا : مش هنجيب سعاد معانا.. اكيد من ساعة ما شافتنا كسها تعبها..
حنان : هو انا مش ماليه عينك ولا ايه..
انا : وريني كسك كدا..
(وقفت قدامي و فلقست و طيزها فتحتها بايدها..)
حنان : اهو يا سيدي.. كسي و طيزي الاتنين قدامك.. عايز ايه فيهم.
انا : قربي يا بت.. مش شايف كسك كويس..
حنان : اهو كسي اهو. حرام عليك كدا.. ضهري وجعني من التفنيس دا.
( شدتها عليا وقعدتها على رجلي وكل رجل ليها في ناحيه و كسها بقا طابق على زبي و وزبي مايل ناحيه بطني.. و وهي لفت ايديها حولين رقبتي و دخلت على بزازها الاتنين مص ولحس.. وعض في الحلمات)
حنان : اححححح ايوا كدا.. قطعني اووووووف ارضع من بزازي.. شبعني مص.. الست هترجع و مش هعرف اتلم عليك.. اااااه.. زبك برا كسي ليه..
( ورفعت جسمها و انا طلعت زبي لقدام و نزلت عليه واحده واحده وهي قاعده على رجلي)
حنان : اووووووف عليه وهو داخل كدا.. سيبني اتنطط عليه بقا.. ما تقوم يا سيدي شيلني ودخلني الاوضه على السرير علشان اخد راحتي.. جناب الكرسي مضيقاني كدا.. شيلني زي الافلام دي وزبك جوا ( ضحكت)
انا : انتي مالك انهارده كدا مفيش الكسوف بتاع المره اللي فاتت.. قومي بينا.. ( شلتها وزبي في كسها)
حنان : كسوف ايه بقا.. بعد الركوب مفيش كسوف ( ضحكت)
انا : ركوب ايه يا حنان
حنان : يوه لا سيدي دا انت ميح خالص.. دي كلمه بين الستات لما بيتكلموا عن ليلة الدخله و اللي بعدها. يعني بعد ما الواحد يركب الواحده.. مبقاش فيه حاجه اسمها كسوف بقا. وانت ركبتني (ضحكت)
انا : طب انزلك ولا هتفضلي قعده كدا..
حنان : نام انت على ضهرك كدا وانا هركب المره دي. احح ايوا لفه جوا كدا.. اححححح يا لهوي..
انا : طب انزلي الأول وبعدين نعمل اللي انتي عايزه نعمله..
= نزلتها على السرير.. ونمت فوقها ابوس فيها وهي بتعمل حركات بلسانها على شفايفي تهيج جدا.. بتلحس و تعمل حركه تجنن وصدرها تحت صدري طري قوي. نزلت على صدرها بدأت اعصر فيهم قوي. و اشد الحلمات في أيدي ونزلت لحس فيهم كلهم وحطيت لساني تحتهم وهي تصرخ من الحركه دي.. ونزلت لحس على بطنها وقربت من سوتها لقيتها بتفتح رجليها.)
انا : عايزه ايه يا حنان.. بتفتحي رجليكي ليه..
حنان : يلا يا سيدي بقا.. عايزاك تلحس كسي.. و لو ينفع تلحس تحت زي المره اللي فاتت..
انا : تحت فين.
حنان : يوه يا سيدي بلاش مناهده بقا.. تلحس صرمي يا سيدي ولا بتحب اقولك الحلقة ولا اقولك خرمي.. اللي تحبه.. بس الحس و ريحني.. دا انا منضفه كله علشانك.. يلا انا مش قادره..
انا : انتي متناكة قوي يا حنان...
حنان : متناكة متناكة بس ريحني بقا..
( مش عارف ليه حبيت شكلها كدا وهي تحت تأثير رغبتها و سلطتي.. يمكن علشان انا طول عمري انا اللي تحت سلطة سهير.. شكلها وهي هايجه و عايزه تتناك مثير.. و الحرمان اللي هي فيه قدامي ببعجبني.. شعور غريب عليا. حبيت استغل دا قوي..)
انا : هتصل على سعاد تيجي..
حنان : تاني يا سيدي.. سعاد.. ريحني انا وبعدين هجيب سعاد ليك تنيك فيها للصبح..
انا : حنان.. فيه ايه بقولك نجيب سعاد يعني نجيبها..
حنان : حاضر... اللي تشوفه..
= اتصلت على سعاد و تحس انها كانت مستنيه التليفون.. قلتها تعرفي تيجي.. قالت صعب.. قلتها لازم تيجي دلوقتي.. قالت خلاص هتصرف.. بس مش هطول عندك.. وانا وافقت.. شويه و خليت حنان تنزل تفتح ليها بالملايه.. و طلعوا الاتنين..)
انا : اوعي تكوني زعلانه يا سعاد..
سعاد : ابدا يا سيدي.. انا اللي غلطت ومش هتتكرر تاني..
انا : دي حنان قالت لازم نكلمها تيجي علشان متزعلش.. و تدلع معانا..
سعاد : هتاخر.. انا قلتهم هجيب طلبات وارجع.. يعني مقدرش اعوق عليهم..
انا : مش هتطولي.. تعالي قربي.. مكسوفه من ايه. ما احنا التلاته بقينا عارفين كل حاجه..
سعاد : مش مكسوفه.. حنان اختي قبل أي شيء. بس هي شكلها زعلانه مني و مدياني وش.
انا : لا ابدا.. حنان خايفه تقولي لحد و الدنيا تنفضح.. صح يا حنان..
حنان : صح يا سيدي.. هي عارفه اني مش بتكلم مع حد غيرها..
انا : طيب بوسي سعاد يا حنان علشان تتأكد ان مفيش حاجه
( راحت حنان لسعاد تبوسها في خدها و تحضن فيها.)
انا : لا بوسه في الشفايف.. بوسه سكسي زي بتاع الأفلام..
حنان : عيب يا سيدي الكلام ده..
انا : مش قلنا مفيش لأ تاني يا حنان.. عايزن ندلع مع بعض.. ادخلي انتي يا سعاد عليها.. انتي بتفهمي اكتر منها.. دي عقلها تخين..
سعاد : امرك يا بيه..
( راحت تقرب منها.. قلتها اقلعوا بقا الأول علشان تبقا البوسه بنفس.. حنان بصت ليا وفتحت عنيها وانا شاورت ليها.. شالت الملايه و سعاد قلعت العبايه ومكنش تحتها غير كلوت زي شورت كدا. شاورت ليها تقلع.. و قلعت.. و قربت من حنان و فتحت شفايفها و حنان غمضت عنيها و سعاد بدأت تتحكم في البوسه.. وانا اقولهم الحضن فين.. و بقوا الاتنين ملط و حاضنين بعض.. و شفايفهَم على بعض.. لغايه ما حنان شالت نفسها.. و سعاد بصت ليا كأنها بتقولي هي اللي بعدت..)
انا : تعالي يا سعاد..
وقفت و اخدت سعاد في حضني و بدأت ابوس فيها و ادعك في طيزها وصدرها و بطرف عيني شايف حنان هتموت و ايدها على كسها... و كأنها بتقول انا اللي عايزه.. انا الأول.. انت نسيت كلامك.. وانا حبيت الموقف اللي هي فيه.. و كملت مع سعاد.... نيمت سعاد على السرير و نمت فوقها وبدأت ابوس فيها و الحس كل مكان في جسمها.. لقيت حنان قربت و قعدت على جنب السرير تتفرج و انا فاتح رجلين سعاد و بلحس كسها.. وهي عينها كلها شهوه و بتمسك صدرها.. و بدأت تحط ايدها على كسها.. مديت أيدي وشديت ايدها..
انا : مالك يا حنان..
حنان : مفيش يا سيدي.. عايزني اطلع برا..؟
انا : لا خليكي قاعده معانا.. اقولك اطلعي جمب سعاد..
( طلعت قعدت جمب سعاد و ركنت ضهرها على السرير).
انا : مش عيب تلعبي في كسك واحنا الاتنين موجودين
حنان : ما انتوا مشغولين ياسيدي اهو..
انا : انا مشغول بس سعاد مشغوله... العبي لحنان في كسها يا سعاد و انتي قربي بزازك من وشها يا حنان.
( الاتنين بصوا باستغراب.. قلت كلمه واحده.. اسمعوا الكلام من اول مره.. عايزين نتمتع مع بعض.. ولا نلغي الموضوع كله يا سعاد.. وانا بدخل صباعي في كسها).
سعاد: ااااه.. لا يا بيه نلغي ايه.. هو دخول الحمام زي خروجه.. انا معنديش مانع.. بس حنان توافق. لو عايزه اي شي اعمله.. حتى لو الحس كسها الحلو المبطرخ دا.. كمل يا بيه كمل...
انا : عندك مانع يا حنان..
حنان : لا معنديش. انا تعبانه قوي.. ريحوني بأي طريقه..
سعاد : اطلعي فوقي يا حنان..
حنان : ازاي يا بت..
سعاد : زي البنتين اللي كانوا لابسين احمر اللي فرجتك عليهم يوم الحلاوه.. ( ضحكت و حنان فتحت بوقها)
بتبرقي ليه.. سيدك سامر خلاص مينفعش نتكسف منه بعد انهارده يا بت.. يلا اطلعي..
( طلعت حنان وقعدت فوق وشها و وش حنان ليا وانا بلحس كس سعاد.. وبدأت سعاد تخلي حنان توطي لقدام و فتحت طيزها وبدأت تلحس كسها من ورا و حنان بدأت تحرك وسطها و صدرها يتنطط قدامي)
حنان : اووووى يا سعاد.. جامد.. اححححح.. بتوقفي ليه يا متناكة الحسي اااااااااااااااااااه كسي يا بت خليكي في كسي الوقتي.. احوووو اووووووف.. هموت يا سيدي.. عايزه زبك.
انا : بشرط..
حنان : موافقه على اي شرط..
انا : هنيكك وانتي بتلحسي لسعاد..
حنان : لا يا سيدي انا عمري ما عملتها.. الحس كس مره.. ازاي بقا.. انا اديتها ضهري و بببص ليك علشان احس انك انت اللي بتلحس..
انا : خلاص انزلي.. و البسي هدومك و انزلي تحت.. انتي قرفانه من سعاد ولا ايه.. دا لسه كنتي قاعده بكسك كله على بوقها
حنان : مش قرفانه. والنعمه ما قرفانه.. بس مستحيه اعمل كدا
انا : خلاص اتفضلي و سيبيني مع سعاد.. سعاد مش بترفض ليا طلب..
حنان : موافقه يا سيدي.. بس المتناكه دي هتنط كل شويه ليا و تقولي نعمل مع بعض.. ( ضحكت)
سعاد : بقا كدا يا حنان.. يعني انا هعمل كدا.. شيفاني بشد في شعري في الشارع واقول يا عالم يا هوه تعالوا نيكوني..
انا : يا بت بتضحك معاكي.. صح يا حنان..؟
حنان : هي عارفه اني بضحك.. بس بتحب تمثل شويه.. ما بتيجي و انا اللي بريحها بأيدي.. ولا تنكري..
سعاد : لا انكر ليه.. هو سامر بيه غريب.. ما انا قلتله بنتفرج على سكس مع بعض.. وكمان انتي اللي بتقعدي تقوليلي تعالي افتحي النت هنا.. علشان مش بتعرفي يا متناكة. طالما بتقولي بقا.. ( وضحكت)
انا : يلا بقا مش عايزين نتكلم كتير.. وريني يا حنان..
حنان : علشان خاطرك يا سيدي. إنما هي متناكة..
سعاد : من زمان بقولك تعالي نلحس لبعض.. اهو لحست كسك وانتي هتدوقي كسي يا ام طيز كبيره.. ( وضحكت)
حنان : ابعد يا سيدي كدا.. افتحي يا مره يا متناكة بين رجليكي..
سعاد : اهو يا روحي.. قربي منه.. كسي قدامك اهو..
( قربت حنان من كس سعاد و غمضت عنيها و طلعت لسانها وبدأت تلمس كس سعاد من بعيد.. قمت ماسك راسها و ضغطت عليها و بقت شفايفها على كس سعاد..)
انا : ايه رايك.. مش طعمه عادي.. انتي اللي مكبره الموضوع.. الحسي يا حنان.. علشان الحس اللي قلتي عليه.. طلعي لسانك ودخلي في كس سعاد من جوا. دا كس سعاد ريحته و طعمه يجننوا.. صح يا سوسو..
سعاد : اووووووف ايوا صح يا بيه.. اححححح.. ايوا كدا يا حنون بسرعه بقا علشان اجيب و امشي. ااااااه.. كمان دخلي لسانك يا بت بقا.. اووووووف..
حنان : نيك بقا يا سيدي ما انا بلحس اهو كس المتناكة.. انا مفلقسه ليه.. مش علشان تديني من ورا..
انا : فين في طيزك ولا كسك..
حنان : لازم تقول قدام اللبوه دي.. يلا.. مبقتش فارقه.. عايزه اتناك في الاتنين.. قسم بقا على الاتنين..
سعاد : كملي يا حنان بتقفي ليه.. الحسي يا مره .. اديها في طيزها يا بيه.. عايزه توسع شويه.. (ضحكت)
(نزلت الحس طيز حنان الغرقانه من عسل كسها و من سخونه طيزها وبدأت الف لساني حوالين الخرم.. وبدأت الحس في خرم طيزها اللي بدأ يفتح ويقفل وكأنها عايزه حاجه تدخل جوا.. وبترجع بطيزها الكبيره على وشي..)
حنان : اححححح دخل لسانك يا سيدي قوي.. اووووووف.. انت اللي خلتني احب ركوب الطيز دا.. ريحني بقا.. اااااه..
سعاد : مش قلتك يا بت على حلاوته.. وانت كنت بتكشي منه.. الحسي بقا وبطلي حزق .. احزقي و انتي بتلحسي يا متناكة يا ام طيز كبيره.. ( ضحكت)
حنان : اصبري يا سعاد.. اااااااااااااااااااه لسانه يابت بيلعب جوا.. اووووووف انا مكنتش عايشه يا ولاد.. اححححح.. نيكني بقا يا سيدي نيك. نيك نيك و حياة الغالين.. نيك بقا وخلصني من النار دي. اااااااااااااااااااه..
سعاد : عايزه الحس طيزك يا حنون.. ولا مليش نفس..
حنان : بعدين يا بت. الوقتي عايزه زبه.. اااااه ايوا كدا اقف على حيلك و ركب بقا. ركبه بقا و ارزع .. ايييح ايييح.. دخل وانا بحزق يا سيدي.. اهو.. ايييح.. ااااه دخل كمان. اااااااااااااااااااه يا لهوي عليه وهو جوا اووووووف.. براحه بقا في الأول..
انا : بقيتي متناكة قوي يا حنان..
حنان : وحياتك علطول بس بخاف من الفضايح.. كفايه البلوه اللي عندي.. ااااااه.. نيك كمان.. نيك قوي.. احشر قوي في طيزي يا سيدي.. دا انت منفضها بإيدك..
( قعدت انيك في طيزها شويه و بعدين خليت سعاد تجيب مناديل و مسحت زبي و بدأت ادخل في كسها..).
سعاد : بخدم على كسك اهو يا لبوه ياريت يطمر فيكي..
حنان : اااااه.. تترد ليكي يا اختي.. اووووووف.. النياكة حلوه يا بت.... اااااااااااااااااااه.
سعاد : خدي مصي في بزازي يا حنان و هتلاقي النياكة احلى. خدي يا بت البز اهو.. ( ضحكت)
انا : ارضعي يا حنان من بزازها.. ارضعي بقولك..
حنان : حاضر اااااااااااااااااااه.. يالهوي براحه.. انت بترزع قوي.. اااااااااااااااااااه. اممممممم بزك صغير يا بت بس نايح.. شادد نفسه. اووووووف.. ااااه. سيدي نيك قوي. قربت اهو.. اااااااااااااااااااه هجيب اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه كمان اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااه اه اه اه.. يا لهوي.. مش قادره.. ابعدي يا بت ارمي جتتي على السرير..
سعاد : ارتحتي يا ام طيز.. من زب واحد.. جتك خيبه...
انا : تعال يا سعاد.. مصي..
سعاد : حاضر يا بيه.. اتفرجي يا بت على المص.. اهو بمص وهو طالع من كسك..
= بدأت سعاد تمص بمحن كأنها بتعلم حنان اللي عنيها كلها تعب و ابتسامه الراحه في عنيها..
حنان : لبوه يا بت.. زي بتوع الأفلام بالظبط.. شايف البت بتبلع الزب ازاي.. يخرابي عليكي. ممحونه من يومك..
انا: لفي يا سعاد مش قادر..
سعاد : هات في بوقي يا سيدي.. لو عايز..
انا : بجد..
سعاد : اه بجد.. عايزه اجرب لبنك في بوقي.. يلا يلا هاته..
انا : مصي قوي.. انا قربت.. كمان.. تعالي يا حنان الحسي معاها زبي..
حنان : حاضر.. ابعدي يا مره انتي.. امممممم اممممممم
انا : اااااااااااااااااااه.. افتحي بقوك يا سعاد.. اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااه اهم اهم اهم اااااااااااااااااااه
( نزلت كمية لبن غير طبيعيه.. شويه نزلوا في بوقها و شويه برا على وشها.. وحنان قاعده تستغرب على سعاد وهي بتلعب باللبن في بوقها.. وبعدين نزلته على صدرها وبدأت تدعك فيه..)
سعاد : بتبصي على ايه يا بت.. يلا زي ما بتعملي معايا تحت في الاوضه عايزه اجيب..
( بدأت حنان تفتح رجل سعاد ودعك في كسها لغايه ما سعاد صرخت.. اااااااااااااااااااه و نزلت.. وقامت تبوس حنان في شفايفها. وقامت تلبس بسرعه..)
سعاد : افوتكم على خير... هيولعوا فيا..
انا : اقفلي البوابه وراكي يا سعاد..
سعاد : من عنيا يا بيه.. ما تقومي يا بت تصلبي طولك و تجهزي الحمام لسيدك و تجهزي العشا.. ( وضحكت و ضحكت معاها على منظر حنان وهي مفرهده)
انا : صحيح يا حنان..
حنان : نعمين يا قلب حنان من جوا. و سيدي وتاج راسي..
انا : مصيبه ايه اللي عندك و قلتي عليها..
حنان : مصيبه ايه.. انا قلت مصيبه عندي..
انا : اه قولتي.. وبلاش شغل الستات دا.. فيه ايه..
حنان : هقولك بعدين يا سيدي.. خلينا رايقين انهارده.. بلاها عكننه..
انا : على راحتك.. طالما هتضايقي يبقا بلاها دلوقتي.. المهم.. انبسطي لما سعاد كانت معانا المره دي..
حنان : بصراحه اه.. بس مينفعش اقول كدا قدامها.. دي هتلزق لأمي بعد كدا.. دي كسها مولع علطول.. وانا عندي شغل.. و الست سهير مش بتحب ناس كتير تدخل هنا.
أنا : فكرتيني بسهير.. لازم اتصل عليها..
حنان : وحشتك يا سيدي..
انا : اه طبعا..
حنان : اشتقت النضافه ( ضحكت)
انا : هو انتوا أوساخ يا حنان.. ما انتوا ناس نضيفه.. وانت عارفه اصلي ايه.. ما انا واحد منكم.. وسهير كانت في يوم زيينا. كل الناس واحد يا حنان بس الظروف هي اللي بتخلق الفوارق دي..
حنان : كلامك حلو يا سيدي.. بيريح كدا.. اقوم اعملك لقمة تعوض تعبك معانا انا و المتناكة دي ( ضحكت)
انا : لا انتي انهارده ملكة.. انا هطلب اكل من برا.. وانتي انهارده مش حنان اللي شغاله هنا.. ايه رايك..
حنان : يا لهوي.. انت حنين قوي يا سيدي.. رغم انهارده كنت قاهرني..
انا : السكس و السرير حاجه و الحياه التانيه حاجه يا حنان.. مش احنا متفقين على كدا..
حنان : اه صحيح.. بنسى غصب عني..
انا : قومي بقا استحمي في حمام سهير وانا هطلب الاكل و ادخل استحمي و نتقابل في اوضه التلفزيون..
حنان : عنيا يا نور عنيا.
طلبت الاكل و خلصنا حمام و طلعت اكلت معاها و قعدنا اتفرجنا على فيلم و هي النوم غلبها.. ونزلت تنام.. وانا اتصلت على سهير اطمنت عليها و روحت على سريري انام..)
الصبح صحيت على تليفون من سناء بتصرخ في التليفون..
انا : فيه ايه.. بتصرخي ليه.. اهدي بس عايز افهم..
سناء : اختي يا سامر.. اختي مش عارفه اطمن عليها..
انا : اختك مين بس اهدي.. مش فاهم حاجة..
سناء : سهير يا سامر.. حد اتصل عليا وقال انها كانت في مكان و انفجرت فيه قنبله.... ومش عارفه اوصل لأي خبر عنها.. الحقني يا سامر.
انا : ازاي بتقولي كدا.. قنبلة ايه و مين قالك... اهدي بس ممكن حد بيهزر..
سناء : بيهزر ايه. دول اربع انفجارات.. افتح التلفزيون وشوف.. الدنيا مقلوبه برا.. اللي كلمني واحد لقى تليفونها في مكان الانفجار.. من الشرطه يا سامر.. مفهمتش منه حاجه غير أن فيه انفجار.. فتحت التليفزيون و شفت. اتصرف يا سامر.. كلم الشركة هناك و اسألهم او كلم الرقم انت بتعرف تفهم انجليزي كويس..
انا : حاضر حاضر. َ اقفلي دلوقتي...
( انصدمت من الكلام ومش قادر استوعب و بدأت ارتعش واعصابي تسيب.. ومش عارف حتى اضغط على اتصال)
اتصلت على الرقم.. رد عليا حد من الشرطه.. و كانت المصيبه الكبيره.. سهير ماتت.. الخبر نزل عليا زي الصاعقة.. وقعت من طولي.. وفوقت في مستشفى.. و حنان واقفه بتعيط و سناء منهاره و سالي قاعده على الأرض منهاره.. بدأت استوعب اللي حصل.. وافتكرت.. وبدأت في الانهيار التام... والكل في حالة انهيار... قعدت اسبوع في المستشفى فاقد النطق. و سالي جمبي تعيط كل شويه... بعدها بدأت اتكلم..)
انا : سناء فين يا سالي..
سالي : ( بتعيط) اخيرا يا سامر.. واخيرا يا اخي... اسكت بس دلوقتي.. ارتاح و متفكرش في حاجه..
انا : عايز سناء.. فين سناء..
سالي : سناء سافرت علشان اجراءات استلام الجثة..
انا : مش معقول.. مش معقول.. مش معقول... سهير لا لا لا.. ( بدأت تاني في الانهيار.. قعدت اسبوع كمان عقبال ما بدأت افوق و اتعامل مع الأمر بمنطقيه.. و كانت سهير جت و دفنوها.. اول ما خرجت من المستشفى رحت زرت قبرها.. و قعدت شويه.. و رجعت البيت مع محمود و سناء و سالي)
محمود: المحامي سافر علشان التعويضات و تخليص الأوراق الناقصه..
سناء: دا وقته يا محمود. انت مفيش عندك نظر خالص..
محمود: اسف اسف.. بس لازم سامر يعرف الدنيا ماشه ازاي..
انا : سبيه يا خالتو.. قول يا محمود كل حاجه.. عايز اعرف هنعمل ايه مع الناس هناك..
محمود : المحامي هيخلص كل حاجه معاهم.. و انا قدمت اعتذار رسمي عن اللي عملته بدون قصد وتقبلوا بعد اللي حصل.. و المحامي رفع دعوى تعويض بمبلغ كبير عن اللي حصل.. و عايزك تيجي معايا الشركة علشان تعرف الدنيا ماشيه ازاي.. ودي أوراق كل الممتلكات و الأصول وهتلاقي نسخه منها مع المحامي و نسخه في المكتب هنا في الفيلا.. و قرر انت هتعمل ايه..
انا : خالتو بتفهم في الحسابات و انا هعملها توكيل اداره كل المسائل القانونيه و الحسابيه.. انا معنديش استعداد افكر دلوقتي....
محمود : اوكي.. مدام سناء ممكن تاخد اجازه فتره و تتابع كل حاجه.... استأذن انا.. و رقمي معاك إذا احتجت اي استفسار
انا : شكرا يا استاذ محمود.. مع السلامه..
(خرج محمود مع سناء بتوصله وسالي فضلت معايا)
سالي : متخافش يا حبيبي احنا كلنا معاك.. وانا معاك مش هسيبك.. و هقدم ليك تأجيل الامتحانات في الكليه..
انا : يكون احسن.. وانتي ركزي في الامتحانات و متشغليش نفسك بيا.. انا عايز اكون لوحدي

فتره.. احاول افوق من الصدمه دي.
سالي : حبيبي انا مش هسيبك لوحدك.. انت جوزي يا سامر ولا انت ناسي..
انا : علشان خاطري يا سالي اسمعي كلامي..
سالي : حاضر يا حبيبي.. هجي كل يوم اطمن عليك..
انا : ولا دي كمان.. انا عايز اكون لوحدي.. علشان خاطري اسمعي كلامي..
(سناء داخله)
سالي : تعالي شوفي يا مامي سامر بيقول ايه..
سناء : بيقول ايه يا حبيبتي..
سالي : بيقول عايز أفضل لوحدي فترة.. ومش عايز حد يكلمه ولا يجي ولا حتى انا..
سناء : خلاص يا حبيبتي. اللي يريحه.. كلنا محتاجين الفتره دي.. هنبقا نتصل عليه نطمن عليه.
سالي : حاضر يا مامي.. اللي تشوفوه..
سناء : عايزه اتكلم معاك يا سامر لوحدنا..
انا : مش وقته يا حبيبتي دلوقتي.. بعدين نتكلم في اي حاجه
سناء : زي ما تحب.. هنسيبك لوحدك.. يا حنان.. حنان.. بنت يا حنان.. بنده بقالي ساعة..
حنان : اسفه يا ست هانم.. كنت فوق بجهز أوضة سيدي..
سناء : لا انتي خلاص كدا.. هتيجي معايا وانا اشوف حد تاني يشتغل هنا..
حنان : ليه بس يا ستي.. هو انا عملت ايه.. انا متربيه هنا و هخدم سيدي بعنيا..
سناء : مبقاش ينفع تقعدي هنا دلوقتي.. هتشتغلي عندي..
انا : لو سمحتي يا خالتو.. انا موجود. مش ميت.. اقدر اخذ قرار في حياتي.. ياريت بلاش تاخدي قرارات من نفسك..
سناء : ازاي يعني يا سامر.. ازاي واحده تقعد معاك وانت لوحدك. انا مش موافقه على الوضع دا..
انا : بلاش تعصبيني و تخليني اقول كلام مش هتحبي تسمعيه... التصرف دا ياريت ميتكررش منك.. حنان هتفضل هنا في البيت.. حنان هنا مش شغاله.. حنان زي اختي.. فاهمه ولا أقول تاني..
سناء : الكلام ده مينفعش معايا ولا ينفع مع مراتك دي.. ولا يمشي معاكي يا سالي..
سالي : ماما عندها حق يا سامر.. مينفعش.. الا اذا كنت انا موجوده في الفيلا هنا. انت جوزي وانا ليا حق عليك
انا : يعني انت شايفه انك موافقه على كلام امك..
سالي : اه يا سامر.. مامي عندها حق..
انا : طب ايه رأيك حنان هتفضل غصب عن أي حد.. حتى لو انتي هنا.
سالي : شايفه يا مامي.. وانا بقا يا سامر مش موافقه على الكلام دا..
انا : طب يا سالي انتي طالق... طالق بالتلاته.. طالق طالق طالق
و بكره يجي مأذون يكتب الكتاب رسمي و يطلق رسمي.. وخلي مامي تنفعك..
سالي : انت نسيت نفسك ولا ايه.. اتجننت.. تطلقني انا علشان دي... صحيح الأصل بيحن برضو. ما انتوا بيئة واحده.
انا : اطلعوا برا. برا برا برا.... براااااااااااااا
( قعدت اصرخ فيهم لغاية ما مشوا من البيت.. و اتصلت على محمود قلتله يجيب المحامي ويجي. و صفيت كل الشغل بتاعنا و اخدت الشنطة والعربيه ورحت الشاليه بتاع الساحل.. قعدت هناك شهر.. و كنت عملت توكيل لمحامي يكتب الكتاب ويطلق سالي.. و كتبت ليهم شيك بمبلغ كبير تعويض على أنها اصبحت مطلقه..)
(اخدت العربيه و رجعت الفيلا و لقيت حنان اخدتها في حضني و قعدت تعيط اني سايب البيت و انها عايشه فيه وتيجي كل يوم زي ما بتروح..)
حنان : كل دي غيبه يا سيدي.. على العموم الفيلا نورت بيك يا سيدي..
انا : عامله ايه يا حنان.. واخبارك.. الفلوس كانت بتوصلك..
حنان : فلوس الدنيا ولا تسوي حسك في بيتك يا سيدي.. شايف الفيلا نورت ازاي. يوووه دا كانت قبر..
انا : بصي يا حنان.. انا جعان جدا جدا جدا.. جهزي الاكل عايز اتغدى معاكي هنا في المطبخ.. مش عايز برا.. اقولك.. تعالي نتغدى برا البيت.. هعزمك على اكلة حكايه..
حنان : مينفعش يا سيدي. الناس تقول ايه.. طب بالزمه دي منظر واحده تقعد في مطعم مع بيه ملو هدومه زيك..
انا : اسمعي الكلام.. البسي عبايه.. و تعالي بس..
حنان : امرك يا سيدي..
( خرجنا و رحنا مطعم كبير اكلنا وقعدنا نضحك و رحنا سينما و رجعنا مبسوطين واشتريت ليها شويه حاجات.)
حنان : يااااه يا سيدي.. دا يوم ولا في الأحلام.. انا عمري ما رحت مطاعم كدا.. دي حاجه اخر حلاوه خالص.
انا : المكان من غير ناس جميله زيك كدا وبسيطه ملهوش لازمه يا حنان.. ياااه انتي اتاخرتي قوي.. زمان اختك قلقانه عليكي.
حنان : اختي.. اخت مين.. اختي راحت لحال سبيلها..
انا : ازاي مش فاهم..
حنان : ما دي المصيبه السودا.. اللي قلتلك عليها من فترة..
انا : اه فاكر بس انتي مش اتكلمتي عنها.. ايه اللي حصل.
حنان : الهانم اتعرفت على بنات من اياهم و بقت بتشتغل في محلات من بتوع بالليل.. بتوع الخمره والرقص والمسخره.. في فندق يا سيدي.. ولما زعقت فيها و مسكت فيها كام مره.. لمت هدومها ومشيت وقعدت مع بنات معاها في سكن تاني..
انا : يا شيخه.. انا فكرت دا غلطت مع حد.. بكرا تعقل وبعدين بنات كتير شغاله في الأماكن دي.. اسمهم مضيفات.. يعني ببيقدموا ضيافه للناس..
حنان : ايوا هي قالت الكلمه دي.. وانا فكرت دي بتاكل بعقلي حلاوه.... الجهل وحش يا سيدي.
انا : متشغليش بالك و انا هشوف الموضوع دا.. روحي انتي علشان مش تتأخري..
حنان : اروح لمين.. انا هبات بقا وخلاص.. الدنيا ليل. ولا انت ملكش مزاج ابات يا سيدي..
انا : لا ابدا انا بتكلم عليكي.. مالك يا حنان.. شكلك كدا بيقول حاجات كتير..
حنان : ابدا يا سيدي.. واحشني و عايزه اقعد معاك.. مش في نيتي حاجه كدا ولا كدا.. انا عارفه دماغك ( وضحكت)
انا : لا طالما هتباتي يبقا جهزي القعدة فوق يا حنون.. شكلك تعبانه.. ولا ايه..
حنان: كلك نظر يا سيدي.. بقالي شهرين متكلمتش معاك.. مش هقول قلتلي كلمه حلوه ( ضحكت)
انا : انا طالع اغير هدومي و ادخل الحمام.. وانتي جهزي الحاجه وتعالي..
حنان : هوا يا سيدي وسيد الناس كلها.. يالهوي على حلاوته يا ولاد..
( طلعت جهزت نفسي و خرجت لقيت حنان قاعده ومجهزه الويسكي و المزات و لابسه قميص نوم حكايه.)
انا : ايه دا يا حنان.. دا احنا اتغيرنا خالص..
حنان : وحياتك جبته علشانك.. علشان ابقا زي الهوانم في عنيك
انا : بس انا بحب اشوفك في لبسك الطبيعي يا حنان.. الشعبي.
حنان : غالي والطلب رخيص.. هنزل اغيره.. عامله حساب كيفك دا يا سيدي.. انا قلت يمكن أعجبك كدا..
انا : لا خليكي يا حنان.. الا قوليلي ايه اخبار سعاد..
حنان : أهلها جم خدوها من شعرها يا سيدي..
انا : ليه بس فيه ايه..
حنان. : عايزين بجوزوها وهي كانت رافضه الراجل دا.. بس جروها كدا..
انا : شويه و تطفش منهم.. فيه حد دلوقتي بقا يتجوز غصب عنه..
حنان : هو ضل راجل يا سيدي.. مش احسن ما هي هايجه كدا على نفسها. ( ضحكت)
انا : يعني انتي لو جالك نفس العريس توافقي..
حنان : انا بعد اللي انت عملته علشاني.. هعيش خدامه تحت تراب رجلك يا سيدي.. الا صح انا مفهمتش حاجه. مراتك ايه و تطلقها ازاي ولا فاهمه أيها حاجه..
انا : مش مهم.. سيبك منهم.. صبي يلا الكاسات..
حنان : يادي النيله. دا انا نسيت خالص.. اومال اما نشرب هعمل ايه..
انا : هتتناكي يا حنان..
حنان : يالهوي على الكلمه.. وحشتني من بوقك.. انا تحت الأمر والنظر.. انت بس اشرب و لما يهفك الشوق ليا.. انا جاهزة..
دا انا طايره من الفرح من امبارح من ساعة ما اتصلت وقلت انا راجع.. رحت حمام التلات مخصوص علشان نعجب يا سيدي
انا : قومي يلا ارقصي يا حنان..
حنان : انت تطلب وانا انفذ يا سيد الناس كلها..
( شربت حنان الكأس بتاعها و قامت اتحزمت ورقصت و تقرب مني وتهز طيزها قدامي بشكل مغري قوي.. وانا الحقيقه كنت هايج قوي.. بقالي شهرين تقريبا ما عرفتش طريق السكس.. وتقرب اكتر وتهز طيزها.. قمت شدتها عليا وانا قاعد)
حنان : اي اي.. توجعني كدا يا سيدي..
انا : هي ايه يا بت اللي توجعك..
حنان : طيزي يا سيدي.. توجعني من الشده دي.. كدا تزعلها
انا : عايزه تتصالح يعني..؟
حنان : كلك نظر بقا.. لو تستاهل.. صالحها..
انا : تعرفي يا حنان. انا مفيش حد بيهيجني زيك.. و طيزك دي عندي اغلى من العالم دا.. اقفى أصلاحها.
( وقفت حنان قدامي و رفعت القميص لفوق وبدأت احسس على طيزها الكبيره.. كومه من اللحم المغري.. و شديت الاندر بتاعها و خليتها توطي قدامي.. وانا نزلت بوشي الحس كل مكان فيها الا الخرم.. وهي هتموت قدامي.. افتح طيزها واقرب من الخرم شويه و ابعد..)
حنان : بلاش يا سيدي حركاتك دي.. ادخل بقا..
انا : حركات ايه.. ادخل فين..
حنان : خرمي.. مش عايز تلحسه.. دا انا مجهزه نفسي من بدري.. الحس بقا.. ولا اروح اغسل تاني..
انا : عايزه الحس خرم طيزك يا حنان..
حنان : اه.. ماانت اللي عودتني على كدا.. يلا بقا.. دخل لسانك جوا.. مشتاقه قوي..
( بدأت الحس خرم طيزها من برا وبدأت ادخل لساني و فعلا هي منضفه طيزها قوي..)
حنان : اححححح... ياااه مشتاقه قوي ليك يا سيدي. كل حته في جسمي مشتاقه.. قوي. دخل لسانك قوي.. بتاكل فيا المضروبه دي.. اححححح.. اووووووف.
فضلت الحس طيزها وقت طويل لغايه ما تعبت من الوقفه.
حنان : تعال على سريرك بقا. تعبت من الفلقسة دي. يااااه... انا كنت هتجنن عليك.
انا : بجد يا حنان.. للدرجة دي...
حنان : واكتر يا سيدي بس انا مبعرفش اتكلم في الحاجات دي زي الناس المتعلمه.. مش حاسس يا سيدي اني روحي ردت لما رجعت..
انا : انتي طيبه قوي يا حنان.. وانا هعوضك عن شقا عمرك دا كله..
حنان : مش عايزه غير رضاك عني يا سيدي.. وأفضل خدامتك طول العمر. دا عوضي. لو ليا عوض.. بس الوقتي انا عايزه عوضي جوا على السرير.. ( ضحكت)
انا : يلا يا ام طيز كبيرة على رأي سعاد ( وضحكت)
حنان : بنت الايه وحشتني. وبعدين مش الطيز دي اللي دخلتك حضني.. دا انا بحبها من يومها..
انا : اه يا بت. انا من يوم ما شوفتك بالقميص البيتي الضيق الأحمر من غير حاجه تحته. وانا اتهبلت
حنان : هو انا بلعب يا سيدي.. كله بالعقل.. يلا بينا بقا
انا : يلا يا متناكة قلبي.
حنان : متناكة متناكة.. بس اكون معاك.. هو انا اقدر اكون غير كدا معاك يا سيدي.. بس المتناكة دي عايزه ايه..؟
انا : عايزه ايه.
حنان : عايزه تجري ورا طيزها دلوقتي. ( وجريت وانا جريت وراها).
قلعت القميص ونطت على السرير ونامت على ضهرها.. و فتحت رجليها. وانا نزلت فوقها الحس في بزازها و امص و ارضع منهم وهي تحضن راسي على بزازها الكبيره.. ونزلت على بطنها الحس فيها و قربت على كسها الغرقان بشكل غريب.. بدأت الحس فيه كأني عطشان و ادخل لساني...
حنان : اااااااااااااااااااه مشتاقه قوي.. بعبصني بقا وانت بتلحس.. طيزي بقت بتاكل فيا كتير.. اااااااااااااااااااه قوي قوي احشر صباعك جوا اووووووف كمان اااااااااااااااااااه.. يا لهوي اووووووف ما تقوم بقا..
انا : عايزه ايه..
حنان : ركب بقا.. اكيد زبك مشتاق اااااااااااااااااااه
انا : انا لو دخلت زبي هينطر علطول.. تعبان قوي..
حنان : طب قوم وركب يلا.. انا هجيب علطول انا كمان.. اااااااااااااااااااه كفايه لحس كسي خلاص على آخره..
( قمت فتحت رجليها وبدأت انيك فيها.. اول ما لمست كسها برأس زبي اترعشت..)
حنان : اووووووف.. وحشني قوي. دخل بقا.. اااااااااااااااااااه دخل اكتر.. ادخل كلك جوا كسي.. واقفل عليك.. اااااااااااااااااااه ارزع جامد يا سيدي هو انا بت طريه. دا انا مره ارزع اااااااااااااااااااه احوووو يا ولاد نيك نيك نيكني نيكني.. انا متناكة سيدي..
انا : مش قادر يا حنان.. هجيب لبنى..
حنان : في طيزي بقا.. مش عامله حسابي في وسيله.. اااااااااااااااااااه دخله في طيزي.. اهو..
( رفعت رجليها على صدرها و طيزها ظهرت قدامي و بدأت ادخل زبي وهي تحزق كالعادة وانا بدخل وبدخل اكتر لغايه ما دخلت كله وبدأت احركه)
حنان : بلا يا سيدي ارزع كام رزعه و هات لبنك.. اااااااااااااااااااه ايوا كدا اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه يا خرابي... هجيب ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اح اح اح اهم اهم اهم.. َ ايوا نزل لبنك في طيزي..احلب زبك في طيزي..
انا : اااااااااااااااااااه كفايه يا متناكة اهم اهم اهم اااااااااااااااااااه نازلين في طيزك تشربهم اااااااااااااااااااه اااه اااه اااه
( نزلت وهي بتدعك في كسها و بتجيب و تصرخ معايا و اترميت من التعب انا وهي على السرير للصبح..).
نكمل في الجزء الجاي..

تحياتي للجميع ودعمكم حافز لي..

(👇👇👇👇الجزء السادس 🙈👇👇👇👇)
=================
ملحوظة : الجزء دا فيه تفاصيل جديده اكتر.جنس اقل. استمعتوا بالتفاصيل الجديده.. )
نمت انا وحنان بعد يوم متعب جدا ليا من السفر و المجهود و السهرة الحلوه مع حنان
حنان : سيدي. سيدي.. سيدي..
انا : ايوا فيه ايه.
حنان : قوم يا سيدي.. التليفون بتاعك بيرن من بدري و احنا قربنا على الضهر.. قوم انا مجهزه الحمام و الفطار هتلاقيه جاهز عقبال ما تخلص حمامك..
انا : سبيني نايم يا حنان.. انا تعبان وعايز انام.. شويه و هقوم..
حنان : قوم يا سيدي شوف التليفون دا ليكون مهم. و قوم يا سيدي كدا روح كليتك وشوف مصالحك.
انا : حاضر يا حنان.. قايم خلاص.. واعملي حسابك انهاردة انا وانتي رايحين مشوار..
حنان : فين يا سيدي..
انا : بعدين هقولك..
حنان : حاضر.. قوم بقا بطل كسل.. قوم هوا الصبح دا بينشط الجسم و الروح. قوم..
انا : يوه يا صداع انتي.. خلاص اهو قايم.. تعالي هاتي بوسه.
حنان : على الريق كدا.. خد يا باشا احلى بوسه. مووووواه
انا : متحرمش منك يا حنان.. مش عارف من غيرك كنت هقعد ازاي هنا..
حنان : انا يا سيدي اللي من غيرك كان زماني مشيت من هنا و اترميت في اي داهية.. دا انت جميلك فوق راسي.. هفضل خدامه تحت رجليك.. انت حنية الدنيا فيك من صغرك.. هنزل اجهز الفطار..
( قمت دخلت الحمام و لبست و نزلت فطرت و اخدت العربيه وقلت اروح اشوف هعمل ايه في موضوع الكليه. دخلت الكلية و قابلت العميد هناك وشرحت له الموقف بالظبط و طلع انسان كويس وقالي هنعمل لك تأجيل السنه دي مش هتتكتب في الشهاده النهائية.. وشد حيلك والكلية كلها زي اخواتك. شكرته وخرجت ومعدي من على الكافتيريا لقيت حد بينده عليا.. على زميلي..)
على : انت فين يا سيدي و مش بترد ليه على التليفون.. لو انت مش عايز تتطمن علينا احنا عايزين نطمن عليك يا صاحبي
انا : لا ابدا يا حبيبي.. انا مكنتش موجود في القاهرة خالص. و كنت حابب اكون لوحدي الفترة دي.. انتوا عاملين ايه.
على : تعال يا صاحبي اقعد معانا شويه. متخفش سالي مش هنا
انا : وانا هخاف ليه من سالي او غير سالي..
على : تعال بس اقعد كدا. ايه اللي حصل يا عم.. احنا مش كنا معاكم و كنتوا كويسين.. ايه علاقة اللي حصل بموضوع الطلاق دا..
انا : مش عايز اتكلم يا على في الموضوع دا.. موضوع و انتهى..
على : براحتك يا سيدي.. طب انت مش ناوي تتجوز علشان حد يقعد معاك في البيت وكدا.. ما سالي شافت نفسها هي كمان
انا : شافت نفسها ازاي يعني..
على : يعني تقريبا كدا داخله في موضوع خطوبه.
انا : وانا اعمل ايه.. ما تتخطب..
على : اسمع بس.. انت عارف الخطوبه من مين..
انا : مش مهم عندي..
على : لا مهم يا معلم..
انا : مين يعني..؟
على : محمود..
انا : محمود مين؟
على : محمود صاحبنا يا عم.. ما تركز معايا..
انا : محمود... معقول... وازاي الكلام ده حصل.. وليه.. محمود ظروفه صعبه.. و عنده الدراسه يعني مش هيعرف يشتغل ويصرف او يجهز نفسه. و هو متفوق وممكن يتعين في الكليه.
على : بس كدا.. انت جبت السبب... اسف يعني في الكلام اللي هقوله.. خالتك و بنتها لعبوا في دماغه.. قالوا له. تعال اقعد معانا في الشقه و ملكش دعوه بجاحه.. و سالي أصلا كانت بتحبك انت. بس سامر ضحك عليها و لما هي عرفت الموضوع طلقتها منك لأنك فاشل مش زي محمود.. و البت بقا لعبت على الواد و شنكلته.. منها تتجوز و منها تتجوز استاذ في الجامعة له مستقبل..
انا : دا تفكير خالتي... شيطانه في صوره انسانه.. محمود طيب و ضحكوا عليه.. حتى يوم الجواز العرفي كان خايف يمضي.
انت محاولتش تفوقه من اللي بيعمله دا..
على : حاولت بس انت فاهم.. مسيطرين على عقله خالص
انا :طالما قلت له. يبقا انت عملت اللي عليك.. بكرا يعرف ان كلامك كان صح..
على : اه طبعا.. انا خلصت ضميري.. و كنت عايز اخلص ضميري معاك بس انت كنت عامل مفاجأة ليا.. في موضوع الجواز..
انا : مش فاهم.. تخلص ضميرك ازاي معايا.
على : سالي مشيها مش كويس.. و الرحلات اللي بتطلع فيها دي. بيحصل فيها حاجات كتير مش كويسه..
انا : ازاي يا بني.. انت متأكد انها كانت بنت.. انا اتجوزتها فعلا.
على : مش شرط ولا دليل انها تكون بنت.. ممكن كل حاجه تتعمل بدون الحتة دي.. ما تفهم يا عم.
انا : امممم.. مع مين يا على..
على : الحقيقة ناس كبيره معرفش عنهم حاجه. بس انا جالي الكلام ده من بنات اصحابي.. راحوا رحلة و قابلت ناس هناك وقعدت معاهم يوم و رجعت .
انا : ما علينا.. اهو انا خلصت من كل دا.. هي حره بقا. انا هقوم امشي علشان ورايا حاجات مهمه.. هبقا اكلمك في التليفون.
على : ماشي يا سامر.. ابقى طمني عليك.. والكلام بتاع سالي دا ياريت يبقا سر..
انا : عيب يا على.. سلام..
(مشيت وانا مزهول من الكلام.. يعني سناء كانت بتعمل كدا مع بنتها.. نفس اللي عملته مع سهير ونفس اللي هي عملته.. قلت لنفسي.. هو انا مستغرب ليه.. دي فعلا شيطانه في شكل بني آدم.......
روحت على الفيلا.. رنيت على حنان و قلتلها تجهز و تنزل.. لبست و نزلت ليا)
حنان : خير يا سيدي.. على فين.
انا : اركبي بس و نتكلم...
حنان : حاضر يا سيدي... اهو ركبت. قولي بقا فيه ايه..
انا : اتصلي على اختك..
حنان : ليه يا سيدي..
انا : اتصلي عليها و قولي ليها انك عايزه تقابليها في موضوع مهم..
حنان : ليه بس يا سيدي فهمني..
انا : يا ستي لما تيجي هفهمك كل حاجه.. اتصلي بس..
حنان : مش هترضي تيجي.. انا عارفه..
انا : حنان.. اتصلي و اخلصي..
حنان : حاضر.. اهو.. ادي الرقم...
(رنت عليها مره و التانيه و تقولي مش قلتك.. و بترن التالته ردت عليها)
حنان : الو ايوا يا سمر.. انت فين يا سمر.. طب انا عايزه اشوفك.. هو لازم يكون فيه حاجه علشان اختك تشوفك.. لا مش جايه عندك.. انزلي قابليني في اي حته.. طيب.. ربع ساعه واكون عندك.. مع السلامه..)
حنان : قولي بقا فيه ايه. هتنزل تقابلنا في أول فيصل..
انا : لما نقابلها و نقعد في اي مكان.. هقولك..
حنان : اديني مستنيه..
( وصلنا للمكان و حنان قعدت تبص حواليها و شافت سمر واقفه علي جنب الطريق شاورت عليها و انا مشيت بالعربيه و وقفت قدامها و فتحت الازاز بتاع العربيه..)
حنان : تعالي يا سمر اركبي..
سمر : ايه دا.. عربية مين دي.. ومين دا يا حنان...
انا : اركبي يا ست سمر وبعدين نتكلم..
سمر : لا مش راكبه الا لما اعرف..
حنان : اسكتي يا بت انتي.. لسانك عايز يتقطع. دا سامر بيه. ابن المرحومه سهير هانم.
سمر : انا اسفه.. و النعمه انا اسفه.. لامؤاخذه يا سامر بيه...
انا : اركبي يا سمر. مفيش حاجه.. عادي من حقك تسألي..
"(سمر نسخه من حنان بس اطول و جسمها فرنساوي و بتلبس لبس عادي جينز و تيشرت و حاجات عاديه. مش زي حنان. بس وشها قريب جدا من حنان على ابيض شويه... بس لابسه طرحه خفيفه..)
سمر : اوعي تزعل مني يا سامر بيه. انا معرفش حضرتك.. مش تقولي يا حنان علطول..
حنان : هو انتي بتدي حد فرصه. لسانك مسحوب منك..
سمر : بلاش الكلام ده قدام الناس يا حنان.. هو انتي عايزه تشوفيني علشان كدا...
حنان : لا يا ختي ولا عايزه اشوفك اصلا بعد اللي انتي عملتيه. دا سامر بيه اللي عايزك..
سمر : تاني يا حنان. اسكتي بقا. بلاش كلام قدام حد
انا : انا مش غريب يا سمر. خلينا بس نقعد و نتكلم. ايه رايكم في المطعم دا..
سمر : لا يا باشا.. دا غالي قوي... فيه مطاعم تانيه قدام..
انا : مش غالي عليكم يا سمر انتي وحنان..
سمر : بس ااا. بس اااي
انا :* بس ايه.
سمر : حنان لابسه العباية. هينفع ندخل هنا كدا..
حنان : بقا كدا يا مقصوفه الرقبه.. العبايه بتاعتي اللي عامله مشاكل... طب انا مش نازله..
انا : حنان هتنزل و هتدخل اول واحده و هتجيب مدير المطعم تطلب منه.. ايه رايك بقا.. انزلي يا سمر..
سمر : فيه ايه يا حنون بس. انتي زعلتي يا قمر.. انا بسأل بس علشان محدش يحرجنا.. انزلي بقا..
حنان : ايوا اعمليهم عليا... انا هنزل علشان سيدي سامر بس..
(نزلنا و قعدنا و طلبنا الاكل)
سامر : ايه يا سمر. مزعله حنان ليه؟
سمر : مزعله حنان.. مش مزعله حد انا.. هي اللي عايزه تمشيني بكيفها
انا : طيب مش المفروض دي اختك الكبيره و خايفه عليكي.. يبقا اكيد بتكلمك علشان مصلحتك..
سمر : بص يا باشا.. انا مش عايزه اعيش نفس العيشة بتاع حنان.. انا عايزه اعيش زي الناس.. وحنان مش هتقدر تصرف عليا طول الوقت.. انا لازم اشتغل واجيب قرش اصرف على نفسي و برضو اخلي بالي من روحي..
انا : بس الشغل بتاعك دا طريقه مش كويس.. وبداية لحاجات تانيه مش كويسه. غصب عنك هتقعي في غلط و مشاكل
سمر : ليه بس.. انا شغاله مضيفه في صالة كبيره. باخد فلوس كويسه. هي فاهمه اني شغاله رقاصه.. انت اكيد فاهم..
انا : ما كل حاجه وليها بداية وانتي هتلاقي رجلك بتاخدك لطريق مش كويس..
سمر : طريق ايه.. طريق اني اقعد في مكان كويس والبس لبس كويس.. واركب مواصلات كويسه.. ولا طريق الحاره و اللي يعاكس والبي يمد ايده واللي يلقح بالكلام علينا علشان قاعدين بروحنا من غير راجل..اسكت يا بيه.. اللي ايده في المايه.
انا : انا فاهم و مقدر كويس كل دا.. وعلشان حنان غاليه عندي جدا وانتي اختها انا جبتك علشان كدا..
سمر : علشان ايه يا بيه.. انا مش هسيب الشغل..
انا : مين قال انك مش هتشتغلي.. انا هجيبلك شغل.
سمر : مش فاهمه.
انا : انتي تنسى المكان اللي انتوا كنتوا ساكنين فيه.. انا هتصرف في شقه إيجار ليكم.. وتقعدي مع حنان.
سمر : و مين يعرف يدفع إيجار شقه و مصاريف و بلاوي سوده.. انت مش عارف اننا على الحديده..
انا : انت فعلا زي ما حنان بتقول.. مسحوبه من لسانك. ( ضحكت و حنان ضحكت و الأكل كان بينزل)
حنان : ياسيدي علشان تبقا تصدق..
انا : ناكل بس و نروح مكان نقعد نشرب حاجه و نتكلم براحتنا)
سمر : مش عايزه اتأخر علشان الشغل..
انا : انسى الشغل خالص.. يلا اتفضلوا الاكل هيبرد
( اكلنا واحنا قاعدين نهزر و نتكلم)
انا : يلا بينا.. هنروح نقعد في مكان كويس هيعجبك يا سمر..
سمر : مش عارفه اقولك ايه.. كدا كتير. انت دفعت شيك كبير. كنا اكلنا اي حاجه وخلاص..
انا : يلا بس. بلاش كلام صغير زي دا..
سمر : حاضر..
( نزلنا من المطعم و سمر جريت علشان تركب معايا قدام.. وحنان قالتها انتي انانيه.. مش بتحبي غير نفسك.. و سمر هتموت مت الضحك و انا قاعد اضحك عليهم الاتنين) وصلنا الكافيه و اخدنا مكان لوحدنا و قعدنا..
سمر : عايزه شيشه.. ( بتضحك)
انا : من عنيا.. هنشرب احنا التلاته شيشه..
حنان : يا لهوي.. شيشه.. يادي الفضايح.....
سمر : شايف يا سامر بيه.. مش عايزه تتغير خالص. بصي حواليكي يا بنتي. البنات والستات لابسين ايه و بيشربوا شيشه.
حنان : يعني لو الناس دي بتتناك. اقوم اتناك زيهم.. شايف البت.
سمر : يا لهوي.. ايه اللي بتقوليه دا.. اسكتي اسكتي..
انا : (بضحك) شايفه بقا يا سمر عندها حجه أقوى منك ازاي.. منطق برضو. (وضحكنا).
سمر : افرض حد سمعك دلوقتي. مش تاخدي بالك يا حنان.
حنان : انتي السبب عصبتيني.. المهم.. اتكلم يا سيدي
انا : بصي يا سمر.. انا كنت صفيت السنتر.. بس الحقيقه فكرت اشغله تاني.. وعايز حد يكون امين و قريب مني يكون موجود فيه* مسؤل عنه..
سمر : بس انا مش بفهم في الحاجات دي..
انا : بالعكس.. انتي في شغلك اهم حاجه الزبون يكون مبسوط و ياخد خدمه كويسه و يحب المكان. هو دا اللي انا عايزك تعمليه.. والبنات اللي كانوا موجودين هرجعهم تاني و تكوني انتي المسؤله. وممكن تدخلي الجامعه المفتوحه كمان. يعني تروحي يوم واحد في الأسبوع..
سمر : بس كدا كتير قوي يا سامر بيه.. وعلشان ايه دا كله..
انا : انتي تسمعي من غير نقاش كتير. والشقه كمان موجوده.
سمر : شقه ايه..
انا : الشقه اللي كان فيها المكتب بتاع ماما. بتاع الاستيراد. مقفول برضو.. نجيب فرش ليه و تقعدوا فيه. والشقه قريبه من السنتر.. ايه رايك..
( سمر وحنان مزهولين و بيبصوا لبعض.. و الراجل جاب الطلبات و الشيشه وهما متنحين)
انا : امسكي يا أستاذة انتي وهي الراجل واقف..
سمر : معلهش مخدتش بالي.. امسكي يا حنان..
حنان : شكرا يا استاذ.. ( للويتر بتاع الكافيه)
( ضحكنا انا وسمر عليها)
حنان : بتتريقوا عليا. هقوم امشي و النعمه
انا : لا لا.. خلاص يا ستي.. المهم قلتوا ايه..
سمر : سؤال يا بيه
انا : قولي يا هانم..
سمر : انت شارب حاجة.. ( وضحكت)
حنان : شايف البت المايعه.. اتعلمت المرقعه من الكباريه..
سمر : معلش.. انا اسفه.. بس دا كلام ميدخلش العقل.. دا لو قدامي الفانوس السحري وطلع منه عفريت وطلبت منه كدا ممكن يشخر ( ضحكت)
حنان : شايف البت السافله.. شايف الكلام.. قليلة الادب..
سمر : حوش حوش... انتي نسيتي كنتي بتقولي ايه دلوقتي. دا انا بالنسبه ليكي ملاك ( ضحكت)
انا : انتوا كدا علطول.. بتقفوا لبعض على الكلمه.. اقوم امشي يعني..
سمر : لا لا لا.. انا اسفه.. خلاص.. بس برضو كلمني في حاجه اصدقها..
انا : انتي مش مصدقه.. و المايه تكدب ايه..
سمر : لا يا بيه.. انا مش بكذبك.. انا مش مصدقه ان دا حقيقي اصلا.. يعني انا حاسه اني في حلم و هصحي دلوقتي.
انا : موافقه ولا ايه.
سمر : موافقه طبعا.....
انا : وانتي يا حنان.. موافقه..
حنان : كتر الف خيرك يا سيدي..* هو انا اقدر اقول لا على كلمة تطلع منك..
انا : يبقا اتفقنا.. من بكرا ننزل نجيب العفش بتاعكم و نحطه في الشقه.. وانتي يا سمر.. تروحي انهاردة تجيبي لبسك و تيجي على الفيلا الصبح.. تمام..؟
سمر : هو انا صاحيه بجد.. اقرصيني يا بت يا حنان.
حنان : لما نطلع هقرصك في.... ولا بلاش علشان سي سامر قاعد..
سمر : الصبح هكون عندكم هناك.. بس انا مش فاكره يابت عنوان الفيلا بالظبط..
انا : خدي الكارت دا.. هكتب عليه العنوان.. تركبي تاكسي و تيجي.
سمر : حاضر.. من عنيا..
انا : يلا بقا علشان نقوم نوصلك.. و نروح..
سمر : تعالي باتي معايا يا حنان بدل ما تروحي الخرابه هناك..
حنان : انا هبات في الفيلا يا اختي.. مش هقعد مع الأشكال بتاعتك دي..
سمر : الفيلا؟! ازاي.. مش اااااااي
حنان : يلا يا سيدي...
( الحيره بانت في عيون سمر اما عرفت انها حنان هتبات معايا بعد ما سهير ماتت. شكت اكيد. ايه يخلي مرحبا واحده تبات مع شاب في مكان لوحدهم.. بس متكلمتش)
سمر : ايوا هنا يا باشا.. تسلم.. انا همشي الشارع لجوا..
انا : خلي بالك من نفسك.. معاكي فلوس..
سمر : اه معايا.. توصلوا بالسلامه.. خلي بالك من نفسك يا حنان.. (ضحكت).
مشيت سمر.. وحنان طلعت قعدت معايا قدام..
حنان : شايف الواطيه.. بتلقح بالكلام علشان قلت اني هبات في الفيلا....
انا : يا ستي متقصدش.. بتهزر معاكي..
حنان : لا تقصد.. دي اختي وانا اعرفها اكتر منك.. شيطانه.. انت غلطان انك قلتلها كدا..
انا : فيه ايه يا حنان.. انتي بتغيري منها.. مينفعش تتكلمي كدا.
حنان : بدأت تدافع عنها يا سيدي.. دخلت دماغك بحركاتها.. عجبتك.. انا عارفه انها هتعجبك. انا ايه اصلا خلاني أوافق على كلامك.. انا عارفه اني جمبها دكر.. هي بت ملونه و حلوه.. و صغيره و بتلبس على الموضه. بكرا تنسيك حنان خالص..
انا : ايه دا كله.. ايه التخريف دا كله.. علشان كدا مش طايقه للبت اي كلمه..
حنان : شايف بتدافع عنها اهو.. وانا بقيت وحشه.
انا : انتي قمر يا حنان. و سمر كمان اختك.. و قمر زيك..
حنان : يا خوفي منك.. عارفه انها دخلت دماغك. علشان جريئة.. انا منكسره.. بس يا سيدي اوعي.. دي بنت بنوت..
انا : ايه اللي بتقوليه دا.. مفيش الكلام ده خالص... انا بعمل كل دا علشانكم و حياتكم تكون كويسه و برضو شغلي هيتفتح.. بطلي الأفكار دي..
حنان : على حنان الكلام ده يا سيدي.. على العموم انا قلتلك.. دي بنت بنوت..
انا : ماشي يا حنان.. خلاص..
حنان : ما تيجي يا سيدي نروح بالمره نجيب حاجتي من الحته.. علشان مروحش بكرا..
انا : حاضر يا حنان.. اي أوامر تانيه..
حنان : تسلم يا سيدي..
( رحنا المنطقه هناك.. و شوارع ضيقه.. معرفتش ادخل بالعربيه. دخلت حنان تجيب الحاجه بتاعتها و قعدت انا استنى في العربيه.. شويه و حنان مجتش.. ساعة كامله مرجعتش.. قفلت العربيه و دخلت الحاره دي و مشيت ابص على البيوت ومش عارف انهي بيت فيه مكان حنان.. وقلقان أسأل علشان محدش يشك.. لما زهقت لقيت ولد صغير قالي خالتي حنان آخر الحاره خالص مش هنا.. فضلت ماشي لغايه ما لقيت هيصه.. عند مدخل بيت ومش فاهم فيه ايه.. دخلت في وسط الزحمه أسأل فيه ايه.. رد عليا واحد.. قالي فيه حكومه جت طبت على البيت و لقيت فيه مخدرات.. و واخدين الناس اللي فيه.. فجأة لقيت حنان في البوكس.. رحت جري على هناك)
انا : حنان... فيه ايه انتي قاعده هنا ايه..
(حنان بتعيط و منهاره)
حنان : رحت في داهيه يا سيدي. رحت في داهيه.
انا: فيه ايه بس ايه حصل..
حنان : معرفش انا دخلت المطرح وشويه لقيت الحكومه طبت عليا و رزعوا الباب و دخلوا يفتشوا و طلعوا شنطة فيها حشيش َََ.. بس والنعمة ما كنت اعرف ان فيها حشيش.. دي كانت أمانة بتاع ست جارتنا قالت مسافره البلد وراجعه.. ومش مصدقين يا سيدي..
انا : اهدي بس.. اهدي انا هتصرف..
( رحت الظابط واقف بعيد شويه.. رحت اكلمه)
انا : يافندم حنان ملهاش علاقة بالموضوع دا..
الظابط : و انت مين بقا و علاقتك انت ايه بالموضوع.. انت هتعرفني شغلي..
انا : لا ابدا.. بس هي شغاله عندنا من سنين طويله و اعرفها كويس.. ولو هي ليها في الموضوع دا ايه يخليها تشتغل شغاله في البيوت..
الظابط : الكلام ده شغل النيابه و المحكمه.. مش شغلي.. وبعدين انت ايه جابك هنا ََ
انا : هي كانت جايه تاخد حاجات من البيت وراجعه معايا.. بس اتاخرت و جيت لقيتكم ماسكينها..
الظابط : ايه رايك ممكن اخدك معاها بالكلام اللي انت بتقوله دا.. يبقا كانت جايه تاخد المخدرات ليك.. هتمشي ولا ادخلك.
انا : لا لا لا خلاص.. هشوف محامي..
(فعلا مفيش حد هيصدق روايه زي كدا.. مخدرات في شنطة وهي موجوده..( رحت اطمنها اني مش هسيبها).
انا : اطمني يا حنان.. انا مش هسيبك.. هجيب محامي كبير و هتخرجي..
حنان : هخرج فين بس.. دول ماسكين الحشيش في اوضتي.. انا رحت في داهيه.. خلي بالك من نفسك يا سيدي وخلي بالك من سمر... سمر امانه في رقبتك.. (بتبكي و منهارة)
(عربية الشرطة اتحركت وانا في حالة صدمه ودموعي بتنزل بشكل هستيري.. ليه دايما قليل الحظ يوم ما يفرح ويحس ان الحظ بدأ يحس بيه يلاقي كارثه مش في الحسبان.. ركبت العربيه و منهار و انا ماشي اخدت بالي من عربيه سناء.. اول ما حست اني شفتها جريت بالعربيه و كان معاها شخص مخدتش بالي منه لان الجو ليل.. بدأت الأفكار تيجي في عقلي.. معقول تكون سناء ورا الموضوع.. معقول وصلت بيها السفالة للدرجة دي.. دي مش بني ادمه.. دي أحقر من الشيطان... مشيت بالعربيه مش عارف اعمل ايه.. روحت على الفيلا و فتحت تليفوني و كلمت المحامي قلتله لازم تيجي دلوقتي حالا.. وفعلا وصل بسرعة..)
انا : اهلا يا استاذ حسين.. اتفضل..
حسين : ازيك يا سامر بيه.. شكرا. عاش من سمع صوتك..
انا : شكرا يا متر.. انا عايزك في موضوع خطير جداا جدا.
حسين : خير.. فيه ايه.. قلقتني..
انا : فيه واحده شغاله هنا اسمها حنان..
حسين : اه اعرفها.. شوفتها هنا كتير.. ايه اللي حصل.. سرقت حاجه..
انا : لا يا استاذ حسين. حنان متربيه هنا.. مستحيل تعمل كدا..
حسين : طيب فيه ايه قولي..
انا : حنان ساكنه في منطقه شعبيه.. في بيت عبارة عن غرف قصاد بعض.. و ليها جاره قصادها مش من القاهره..
حسين : وبعدين.
انا : الست دي قالت لحنان انا رايحه البلد.. وفيه حاجات مهمه خايفه حد يسرقها وانا مش موجوده.. اديتها شنطة.. عقبال ما ترجع من البلد..
حسين : و بعدين..
انا : كنت بوصلها امبارح بالعربيه ونزلت علشان تجيب طلبات وترجع اوصلها لاختها.. فضلت استنى مجتش.. نزلت ورحت ادور على مكان بيتها.. لقيت البوليس
حسين : بيعمل ايه البوليس..
انا : البوليس جه ودخل البيت و طلع لمكان حنان و فتش الاوضه عندها ولقى الشنطة.. و الشنطة كان فيها مخدرات. اخدوا حنان..... انا عايزك تخرجها بأي وسيله..
حسين : سوري يعني يا سامر بيه.. ايه عرفك أن القصه اللي هي بتقولها دي حقيقه.. ما ممكن تكون كدابه..
انا : كدابه ازاي يا استاذ حسين.. انا متأكد.. فيه حد بتاجر في المخدرات و يفضل طول عمره يشتغل في خدمة البيوت.. فين عقلك يا استاذ حسين..
حسين : بص يا سامر بيه.. مش لازم تكون بتتاجر فيه.. ممكن عامله الاوضه مخزن او بتوصل وليها نسبه كويسه. ومش شرط أن يظهر عليها.. بس انا هخليني في السيناريو اللي انت قلته..
لازم نجيب الست دي و تعترف ان الشنطة دي تخصها..
انا : استاذ حسين.. انت مركز معايا ولا شكلك تعبان و مجهد.. فيه حد هيروح يبلغ عن نفسه.. واكيد الشرطة جايه وعندها معلومه.. يعني ممكن يكون الموضوع كله متحضر ليها.. فاهمني..
حسين : ايوا فاهم.. احنا لازم نوصل للست دي.. و نعرف مين وراها.... على العموم لازم اقعد مع حنان و افهم منها كل شي بخصوص الموضوع.. و متقلقش مفيش اي مجهود ممكن اعمله و هتأخر.. بس فيه نقطه كنت عايز اسأل فيها
انا : اتفضل.
حسين : انت بتدخل نفسك ليه في أمور زي كدا و مشغول قوي كدا..
انا : يعني اسيبها تلبس قضيه ملهاش علاقة بيها.. هو اللي بيعمل الصح في الوقت دا بيكون غريب..
حسين : مقصدش يا سامر بيه.. اقصد انك مهتم جدا لدرجة انك اتصلت بيا دلوقتي.. على العموم دا شيء كويس جدا أن لسه في ناس مخلصه في العالم دا.. استأذن انا و انا هعرف بكرا هي فين بالظبط بالاتصالات بتاعتي. و هروح و اكلمك..
انا : تمام يا استاذ حسين.. و ياريت تعرفني المكان علشان اروح اودي ليها اللبس او الاكل و الكلام ده..
حسين : حاضر.. مع السلامه..
انا : مع السلامة يا استاذ حسين...
(نمت من الإرهاق و التعب الشديد... و صحيت على تليفون المحامي.. عرفني مكان الاحتجاز بتاعها.. و انه رايح يقابلها في القسم.. قمت اخدت حمام و جهزت فطار و التليفون الداخلي بالفيلا بيرين.. رديت لقيت سمر.. افتكرت سمر و الاتفاق بتاع امبارح.. رحت فتحت ليها و دخلت).
سمر : صباح الخير يا سامر بيه. اومال فين الهانم.. مش عارفه اني جايه..
انا : ادخلي بس يا سمر و نتكلم جوا..
سمر : فيه ايه يا بيه. حنان فيها حاجه.. تعبانه..
انا : لا.. حنان اتمسكت امبارح من البوليس..
سمر : يا لهوي يا لهوي يا لهوي... ليه.. ايه اللي حصل.. عملت ايه....
انا : ادخلي بس واهدي و نتكلم جوا علشان الصوت..
( دخلنا جوا وهي في حالة صدمة.. و حاطه ايدها على رأسها).
سمر : قولي فيه ايه.. مش هي كانت معاك. ايه اللي حصل..
انا : رحنا الحارة عندكم تجيب اللبس بتاعها و البوليس دخل بعدها و لقيوا شنطه فيها مخدرات.
سمر : مخدرات.؟ مخدرات ازاي.. و هي بتعمل ايه بالمخدرات في الاوضه..
انا : الست اللي ساكنه قصادكم في الاوضه من كام يوم قالت إنها نازله البلد وخايفه على حاجات عندها في الاوضه تتسرق.. اديتها امانه لحنان و طلع فيها مخدرات.. الوقتي مين الست دي.
سمر : سماح.. بلد ايه.. احنا منعرفش عنها أي حاجه.. غير انها سكنت من كام شهر.. و ازاي حنان توافق تشيل حاجه منعرفش عنها حاجه.. يا بختك الأسود يا حنان.. مش قلتلك امبارح.. احنا حظنا كدا.. انكتب علينا الهم و الفقر.. اعمل ايه دلوقتي يا ناس..
انا : اهدي بس يا سمر... كل حاجه هتتحل.. يلا بس دلوقتي ناخد ليها اي لبس و اكل و نروح القسم..
سمر : مش قادره افكر. ازاي.. بعد ما كنت بحلم امبارح بدنيا تانيه.. تقلب كدا على راسنا الصبح.. انا عقلي هيقف..
انا : اهدي بس وكل حاجه هتتحل.. وانا مش هسيبكم ابدا مهما كان... حنان وهي في عربيه البوليس كان اللي على لسانها.. خلي بالك من سمر. خلي بالك من سمر. سمر امانه في رقبتك..
( سمر انهارت و قعدت تبكي بهيستريا. وانا احاول اخفف عنها.. لغاية ما هديت خالص..)
خرجنا انا وهي و اشترينا كل حاجه ورحنا القسم و لقيت المحامي هناك معاها. َو خلانا نقعد معاها في مكتب امين شرطه هناك.. الموقف كان صعب بين سمر و حنان و حنان شكلها مشفتش النوم..
انا : حنان.. عايزك تطمني و المحامي طمني على الموضوع.. و انا مش هسيبك ابدا.. و سمر هتفضل في رقبتي لغاية ما تخرجي..
حنان : خلاص يا سيدي انا مبقتش عايزه حاجه.. اهم حاجة خلي بالك من سمر.. امانه عليك لو بتحبني.. خلي بالك منها..
سمر : ايه بقا يا ست حنان.. بلاش بقا تدخلي في الجو دا.. انتي اللي هتخلي بالك مني و هترجعي و نعيش في حضن بعض.. هتخرجي يا حنان..
حنان : اهم شيء يا سمر لو بتحبيني.. اسمعي كلامه.. انا هطمن عليكي وانتي معاه. دا مفيش احن منه
انا : بس بقا يا حنان.. صح انتي عايشه الموضوع قوي زي ما سمر بتقول.. هتطلعي و ترجعي وتخلي بالك مننا. مين هيقرفني كل يوم الصبح علشان اصحى.. ايوا كدا يا شيخه اضحكي.. انا مش هسيبك..
حنان : متحرمش منك ولا من حنانك يا سيدي.. قوموا انتوا بقا علشان تشوفوا مصالحكم.. اوعي يا سمر ترجعي تاني للبنات دي.. باتي في الاوضه بتاعتي في الفيلا عقبال ما الشقه تتظبط و تشوفي شغل الفيلا يا سمر.. و خلي بالك من الغاز..
سمر : شايف يا سامر بيه.. احنا فين وهي شاغله بالها بالغاز في المطبخ. ( وضحكنا على الكلام بتاعها)
=سلمنا عليها و اديتها الحاجات و خرجت انا و سمر والمحامي لقيته عند الظابط... خرجنا كلنا.. و المحامي قالي فيه ثغرات كتير في المحضر.. هنشتغل عليها حتى لو معرفناش نوصل للست دي.. في أسوأ الظروف مش هتاخد حكم كبير.. لان الحرز نفسه مش كبير.. و التفتيش كان بدون إذن نيابه.. لان البلاغ كان مستعجل واكيد متوصي عليه.. و انا اثبت دلوقتي النقطه دي في ملف المحضر علشان محدش يعمل اذن مضروب بتاريخ سابق..)
(شكرت المحامي جدا على المجهود.. و اتفقت معاه اني هكلمه علشان نتفق على الاتعاب)
(ركبت العربيه انا وسمر و رحنا على الفيلا)
سمر : مش عارفه اشكرك ازاي يا بيه على كل الحاجات دي.. انا هاخد هدومي و ارجع الشقه مع البنات عقبال ما نشوف هنوصل لايه..
انا : انتي مجنونه ولا ايه.. تشكريني ليه.. وبعدين مفيش شقه تاني... ولا هتروحي مكان.. و لو مش عايزه تشوفي شغل البيت. متشغلش بالك بكلام حنان. انا هتصرف.. هجيب حد..
سمر : بقا كدا.. انا مش عايزه اشوف شغل البيت.. دا انا اخدمك بعيوني.. بس انا مش عايزه اكون حمل عليك اكتر من كدا.. كفايه كل اللي عملته و بتعمله مع حنان..
انا : بطلي كلام عبيط.. وخلي بالك.. من بكرا هننزل نشوف موضوع السنتر.. و نجيب العفش بتاع الشقه.. علشان لو مش حابه انك تقعدي معايا هنا في الفيلا..
سمر : بقا دا اسمه كلام يا سامر بيه. انا مش عايزه اقعد. انا بتكلم علشان شكل حضرتك قدام الناس.. لكن احنا ولا تفرق معانا. احنا مقطوعين من شجره ولا تفرق معانا. ضربوا الأعور على عينه.. ( وضحكت)
انا : بطلي بقا يا بنتي الكلام دا.. بكرا الأمور تتعدل.. و هفكرك.. ادخلي أوضة حنان.. و حطي اللبس بتاعك و المطبخ اهو.. و الحمام اهو لو عايزه تاخدي حمام بعد التعب دا.. و جهزي لينا اي حاجه ناكلها. او اقولك.. هطلب بيتزا.. ايه رايك..
سمر : تطلب ليه.. يكونش مفكر اني مش طباخه.. دا انا اكلي يضرب اكل اي مطعم بالجزمه.. اطلع انت وانا هجهز ليك اكل تاكل ايدك وراه...
( طلعت اخدت حمام و لبست تيشرت و بنطلون قطن و حطيت برفان.. و قعدت شويه اقلب في الفيس و الواتس.. و شويه ولقيت سمر بتخبط..)
انا : ايوا.. ادخلي يا سمر..
سمر : الاكل جاهز يا باشا.. احلى اكل في الدنيا..
انا : تسلمي يا سمر.. اند نازل وراكي حالا..
سمر : لا يا بيه.. افتح بس.. انا جايبه الاكل معايا..
( فتحت الباب لقيت قدامي.. قمر.. من غير الطرحة.. وشعرها طويل جدا.. لابسه بودي نص كم و برمودا.. وشايله الصنيه عليها الاكل..)
انا : ايه الجمال دا.. ايه الحلاوه دي. شكلك مختلف خالص وانتي من غير طرحه و بلبس البيت..
سمر : دي معاكسه بقا.. لا يا باشا.. احنا جامدين قوي.. ( وضحكت)
انا : ما باين اهو.. بصي يا سمر.. حطي الاكل في الاوضه بتاع التليفزيون.. و انا جاي وراكي....
سمر : حاضر.. انا هنزل انا بقا علشان بصراحه هموت من الجوع..
انا : تنزلي فين.. احنا هناكل مع بعض.. هاتي الاكل بتاعك وتعالي..
سمر : ازاي بقا. ميصحش طبعا.. انا بفهم في الأصول يا باشا. ميغركش اللبس يعني.. انا خدمت في البيوت قبل كدا.. (ضحكت)
انا : نفس الدماغ بتاع حنان.. يا بنتي سيبك من القرف دا.. بلا أصول بلا نيله.. هاتي الاكل واطلعي..
سمر : حاضر اللي تشوفه يبقا هو الأصول.....
( نزلت تجيب الاكل وانا دخلت الاوضه بتاعتي اكلم المحامي و اتفق معاه على الاتعاب علشان يهتم بالقضية و اتفقت معاه على مبلغ ياخده بكرا مني.. و اتكلمت شويه معاه في تفاصيل الشغل قبل كدا و انا عايز بيانات الشركة و السنتر. و ودعدني انه هيخلص الموضوع في خلال يومين.. شكرته وقفلت.. خرجت علشان الاكل ودخلت الاوضه لقيت سمر مشغله الفديو ولسه بتحاول تفتح التلفزيون... افتكرت الشريط اللي فيه.)
انا : هو احنا هنتفرج ولا هناكل يا سمر هانم..
سمر : هانم؟! ياريت كنت هانم يا بيه.. مكنش بقا حالنا كدا... انا بحب الاكل وانا بتفرج على التلفزيون. بيقولوا بيلهي هن الاكل* علشان جسمي ميتخنش و ابقا قلبوظة زي حنان.. ( وضحكت)
انا : بس سيبي اللي في ايدك وتعالي.. مش مهم دلوقتي..
( في اللحظه دي التلفزيون فتح و الفديو شغال على صورة واحده بتمص لواحد..)
سمر : يا لهوي. ايه اللي انا نيلته دا.. خد اقفل اقفل يا بيه.
انا : ما انا عمال اقولك تعالي وسيبي اللي في ايدك وانتي عنيده. ( ضحكت)
سمر : مخدتش بالي و النعمه.. مكنتش اعرف انك صاحب مزاج في الحاجات دي.. ( ضحكت).
انا : ولا صاحب مزاج ولا حاجه.. دا شريط قديم قوي.. محدش بقا بيتفرج على شرايط دلوقت.
سمر : اه ما انا استغربت.. المهم اقفل بقا ولا انت بتاكل على الحاجات دي.. (ضحكت).
انا : زي ما تحبي لو مش هيضايقك نسيبه .
سمر : يا بيه انا عايزاك تفتكر انك هنا في بيتك.. انا هنا شغالة دلوقتي مكان اختي.. انت ناسي ولا ايه..
انا : انتي اللي ناسيه انا قلتلك ايه.. سيبك من الكلام ده...
سمر : حاضر.. يبقا براحتك بقا عايز تسيبه سيبه.. انا اصلا هاكل هنا.. يعني ضهري للشاشه.. ( ضحكت)
انا : لا انا هقفل خلاص.. يلا ناكل بقا..
(بدأنا الاكل و مع الاكل بدأت ادردش معاها و الحقيقه مفيش في نيتي اي حاجه وحشه معاها..)
انا : قولي بقا يا سمر.. انتي متشائمة ليه كدا..
سمر : عايزين ناكل يا بيه.. لزومه ايه السيره دي.. دا انت تشغل المليطة احسن ( ضحكنا انا وهي)
انا :* اتكلمي بس.. انا حابب اعرف انتي طموحك ايه و هدفك ايه.. و بتفكري ازاي..
سمر : اللي زيي محكوم ملهوش طموحات كتير. يعني اي بنت في سني.. عايشه في بيت أهلها. بيصرفوا عليها.. بنتعلم مش تقعد كذا سنه في ثانوي زيي علشان مش باخد دروس. بتدخل جامعة و تقابل شباب ممكن حد فيهم يحبها وهي تحبه زي الافلام كدا.. و تتجوز و أهلها يجهزوا حاجتها. لكن انا محرومه من كل دا.. دي بقا اقل احلام للبنت العاديه خالص.. انا محرومه من كل دا...
انا : وانتي مش مرتبطه بحد.. شاب مثلا بيحبك و انتي بتحبيه...
سمر : شاب ايه؟ و النعمه ضحكتني.. مين يا بيه اللي يبص لوحده زيي.. لا اصل ولا نسب ولا فلوس ولا أهل.. انت عايش في عالم تاني. طب اقولك انا سؤال..
انا : قولي..
سمر : انت حبيت واحده زيي.. فرضا يعني. وروحت لأهلك تقولهم تعالوا نخطب البت دي.. في وضعي انا بالظبط.. بذمتك هيقولوا ايه.. اسكت يا بيه.. اذا كان لما امي كانت عايشه و بتتكلم باسمنا اختي اتنيلت اتجوزت المنيل على عينه.. دلوقتي بقا. انا ظروفي اوسخ منها.. وكمان اللي زاد الطين.. الأخت حنان متهمه في مخدرات.. قولي بقا اهلك هيقولوا ايه..
انا : عندك حق.. المشكلة مشكلة مجتمع كامل..
سمر : هيقول بقا كلام الكتب الكبير.. يا بيه مجتمع ايه.. هو كدا الأصول. انا خدتها من بدري وقلت كدا كدا خربانه.. اروح ادور على الفلوس بقا و اعمل حاجه اسند بيها نفسي واعمل لنفسي* قيمه.. تقوم المحروسه تقولي هتروحي سكة وحشه.. يا اختي هو انا يعني بسكتك دي رايحه الساحل. بلا هم (ضحكت)
انا : مش عارف اقولك ايه.. بس انتي فكرتك منطقيه.. حنان ممكن علشان مش جريئة فتخاف من اي طريق غير اللي حواليها عايشين بيه..
سمر : ما تاكل يا بيه. هو الاكل مش حلو..
انا : ابدا ابدا.. باكل اهو.. تسلم ايدك يا سمر.... الاكل ممتاز.. وحنان كمان أكلها كويس..
سمر : هو انا ممكن أسألك عن نفسك.. ولا كدا بتعدي حدودي.
انا : يا بت بطلي بقا الكلام ده.. اتفضلي اسألي في اي حاجه
سمر :* وانت يا بيه.. راجل غني.. و يعني انا اسفه الهانم مش موجوده خلاص.. مش بتفكر في الجواز.. او يعني مش معلق بت كدا من بتوع الجامعة.. لامؤاخذه يعني (ضحكت)
انا : لا مش بفكر في الجواز دلوقتي.. انا لسه يادوب 20 سنه. و لسه هخلص الكليه.. و مفيش بنت معلقها من الجامعة.. مش بحب حوارات الأطفال دي..
سمر : شكلك و عقلك بيقول انك اكبر من كدا.. دا انت كدا من دوري بقا.. يعني دفعه يا صاحبي ( ضحكت) لامؤاخذه يابيه هي طلعت كدا..
انا: لا عادي ولا يهمك.. بصي انا خلصت اكل.. كملي انتي اكل براحتك وانا هدخل ارتاح بقا لاني تعبان جدا.. لو عايزه تشغلي التلفزيون او الفديو (غمزت بعيني) شغلي..
سمر : حاضر.. اصحيك تاني ولا هتكمل للصبح.
انا : لا غالبا هنام للصبح.. لو عايزه تسهري انتي اسهري...
سمر : تصبح على خير يا بيه.. انت حنين قوي.. ليها حق حنان توصيك عليا..
انا : انتوا اللي تستاهلوا بس يا سمر.. يلا تصبحي على خير..
(دخلت اوضتي.. و نمت على السرير.. و بفكر في اللي حصل.. و اللي بيحصل وحياتي اللي بتتشقلب يوم ورا التاني و اقول يا ترى هتوصل لفين الايام بيا.... لغاية ما النوم غلبني. ونمت نوم عميق.)
صحيت الصبح بدري على تليفون المحامي... قالي انا رايح مع حنان النيابه و هبقا اكلمك لما اخلص و نتقابل. قلتله تمام.. و صحيت دخلت الحمام واخدت الحمام بتاعي و نزلت.. بصيت على سمر في المطبخ.. ملقتش حد.. بصيت في الحمام.. مفتوح.. قلت معقول المجنونه تكون مشيت.. قلت ممكن تكون لسه نايمة.. معقول.. رحت ناحيه الاوضه بتاعة حنان لقيت الباب مفتوح شويه.. بصيت اشوفها فيه ولا ايه.. لقيتها نايمه.. و ياريتني ما بصيت.. نايمه على بطنها و رجليها مفتوحه ولابسه قميص نوم قصير و مرفوع من على فخادها.. و الاندر بتاعها ظاهر.. و دراعتها مفروده و مفيش أجمل من كدا.. علطول زبي بدأ ينتبه للي عيني شيفاه.. وبدأ يصحى و يقوم عايز يتفرج هو كمان.. حاولت ابعد الأفكار الوسخه من عقلي لكن مقدرتش زبي طلع لقدام ورجع ضميري لورا.. بس قدرت اتحكم فيه.. رجعت لورا.. و خبطت على الباب من بعيد...
انا : سمر.. يا سمر.. اصحى يا سمر..
سمر : حاضر يا حماده.. شويه و هصحي.
( حماده.. مين حماده.. احا.. دي تعرف واحد اسمه حماده... ومتعود يصحيها كمان..)
انا : قومي يا سمر.. الوقت اتأخر..
سمر : عايزه انام انا.. عايزه اناااام...
انا : سمر.. قومي بجد مينفعش كدا..
سمر : خلاص اهو.. اتنيلت..
( بدأت تفوق و تفتح عنيها و كأنها مش مركزه.. بدأت تفكر. هي فين و نايمه فين.. بدأت تفتكر و بسرعة بصت لنفسها وهي بالقميص.. و افتكرت انها هنا في الفيلا.. بصت على الباب لقيتني واقف وراه.. شدت الملايه بتاع السرير عليها..)
سمر : حاضر يا سامر بيه.. خلاص صحيت.. انا اسفه راحت عليا نومه..
انا : قومي يلا علشان ورانا حاجات كتير..
سمر : حاضر..
( دخلت المطبخ و عملت بيض و جبنه بالطماطم و مربي و العيش و سخنت نسكافيه.. و جهزت فطار خفيف.. و هي كانت دخلت الحمام وخرجت و لبست و جت ليا..)
سمر : عملت ليه يا بيه.. انا كنت هعمل كل شي.
انا : مش مشكلة اقعدي افطري.. النسكافيه من غير سكر. حطي السكر بتاعك..
سمر : لامؤاخذه يا بيه راحت عليا نومه.. اصلي مش متعوده اصحى بدري كدا.. الايام الاخيره....
انا : يا بنتي اقعدي افطري...
سمر : حاضر...
انا : قوليلي بقا مين حماده اللي بيصحي فيكي دايما..
سمر وشها جاب الوان. و اتغير خالص..
سمر : حماده؟،! حماده مين يا بيه.. مين قالك الاسم دا..
انا : وانا بصحي فيكي.. بتقولي يا حماده سيبني انام مش قادرة عايزه انام..
سمر : لا أكيد انت سمعت غلط يابيه. انا معرفش حد اسمه حماده.. وبعدين هيصحي فيا بتاع ايه..
انا : انتي خايفه ليه.. هو انا ولي أمرك. عادي يعني.. عايزه تتكلمي اتكلمي.. مش عايزه.. برضو براحتك..
سمر : يعني اتكلم و الكلام دا مش هيروح لحنان ولا لحد..
انا : لو انتي مش واثقه فيا. متتكلميش..
سمر : لا واثقه فيك.. بص يا بيه.. حماده دا شغال المتر بتاع الصالة اللي انا شغاله فيها.. وهو اللي اتعرفت عليه عن طريق النت.. وقالي انه هيجيب ليا شغل اكسب منه كتير.. و فضل يلف حوليا لغايه ما دخلني الشغل.. و قعدني مع البنات دي في الشقه.. و انا معرفش انه بيروح هناك.. لغاية ما فهمت ان اللي بشغلها هناك لازم ياخد منها المقابل.. لاما مش هشتغل..
انا : يعني سلمتي له نفسك مقابل الشغل. يعني اختك كان عندها حق..
سمر : لا مش للدرجة دي.. انا بنت زي ما انا..
انا : مش فاهم. اومال المقابل ايه..
سمر : هو يعني يا بيه لازم الموضوع دا.. مش لازم تكون علاقة كامله. افهم بقا.. هو نفسه بيقول انه مش هيضيع حد. ولا يتحمل مسؤليه حد.. مجرد لعب و تسلية و دلع بس.. فهمت.
انا : اه فهمت.. وانتي وافقتي ليه على كدا..
سمر : هنعيد تاني.. يا بيه احنا مصيرنا كدا.. احنا مش بنات ناس علشان نكون زي باقي البنات.. يعني لو معملتش فلوس يبقا خسرت دا ودا.. يبقا اكسب فلوس و اعيش و يمكن تضرب معايا و اتجوز اي جوازه والسلام. وعندك حنان اهي.. اللي خايفه عليا.. ما اتجوزت بهيم ليه. علشان غبيه ضيعت نفسها في الأول مع كلب جربان.. يبقا خسرت دا وخسرت دا..
انا : مش فاهم. يعني ايه ضيعت نفسها..
سمر : هيعمل مش عارف بقا.. اطلع من دول يا حبيبي.. (ضحكت)
انا : بجد مش فاهم..
سمر : ازاي اذا كانت المرحومه هي اللي لمت الموضوع و جوزتها علشان تمسك ورقه في ايدها انها متجوزه.. و المنيل دا واخد فلوس علشان يصهين على الموضوع..
انا : يعني حنان غلطت مع حد.. و اللي اتجوزته دا كان تصليح الغلط.. اه فهمت..
سمر : عليك نور.. لكن انا بقا لو غلطت مش هيكون ببلاش.. ولا اضيع نفسي اونطه.. لاما حاجه تستاهل.. لاما بلاها.. بكلمك بكل صراحه اهو..
انا : منطق برضو.. دا انتي طلعتي مصيبه وانا معرفش.. اتاري حنان خايفه عليكي علشان اللي هي مرت بيه.. دا انتي انصح منها.. لو صادقه في كلامك يعني و لسه محافظه على نفسك.
سمر : لامؤاخذه يا بيه. هو انت فرضت عليا اتكلم علشان اكذب.. ما انا ممكن كنت اقولك اي فيلم وخلاص.. او مقولش من الاساس.. اقولك حماده دا اخو البت صاحبتي الصغير.. و هتصدق انه بيجي يرخم عليا وانا نايمه.. صح ولا ايه..
انا : بيه ايه بقا. دا انتي اللي بيه و باشا كمان.. ( ضحكت..)
سمر : اللي ميتعلمش من اللي قدامه يبقا اهبل. زي حنان كدا..
انا : دا انتي حكايه يا سمر.. حكايه في كل حاجه.. حتى وانتي نايمه.. (غمزت بعيني.)
سمر : بص بقا هيكسفني.. دا انا قعدت دقايق افكر.. ياترى شافني وانا نايمه.. يا بت مقفلتيش الباب ليه.. بس انا بخاف.. و قلت انا هصحي قبلك.. بس واضح انك صاحي من بدري وقاعد تدرس. ( ضحكت)
انا : ابدا.. لو عايز ادرس كويس كنت سيبتك نايمه و قعدت ادرس براحتي.. لكن انا بقولك على رأيي في الدقيقه اللي كنت بصحيكي فيها..
سمر : احم احم احم.. هي الساعة كام..
انا : مش سهله انتي يا سمر.. الساعة واحده يا هانم. قومي اجهزي علشان ننزل نشوف العفش والكلام دا..
سمر : انسى قصه العفش والشقه
انا : ليه بس.
سمر : ملهوش لازمه دلوقتي.. وبعدين المحامي دا هياخد فلوس كتير.. بس اوعدك لو انت عملت الشغل بتاعك. هاخد نص المرتب بس و أسد المبلغ دا واحده واحده..
انا : ايه الكلام العبيط دا.. يا بنتي حنان متربيه هنا.. وليها حق عليا.. يعني مش علشان جمال عيونك يا هانم.. قومي بقا..
سمر : بجد مش مهم دلوقتي.. انا اساسا مش هروح اقعد فيها لوحدي.. لما حنان ترجع.. شوف انت عايز تعمل ايه بالنسبه للشغل و نمشي فيه.. سيب الشقه على جنب..
انا : معنديش مانع.. قومي جهزي نفسك علشان افرجك على السنتر و نعمل شويه حاجات كدا..
سمر : هوا وتلاقيني قدامك.
(قعدت افكر.. في كلام سمر.. وافتكرت كلام حنان اما قالت إنها مكنتش عايزه تتجوز المنيل جوزها لولا سهير.. و شخصيه سمر اللي نفس شخصيه سهير و سناء.. هل فعلا مفيش عندهم امل.. فعلا مفيش عندهم امل غير كدا. مجتمع له قواعد مش متوفره فيهم.. الطموح بالنسبه ليهم الفلوس.. طب وانا معايا الفلوس.. طموحي ايه.. نسيت طموحي اساسا اني امثل واكون ممثل.. ولا بقيت عايز.. قعدت افكر مع نفسي لغايه ما فوقت على صوت سمر.. بصيت لقيتها لابسه بنطلون فيزون و بلوزة خفيفه و لابسه فيونكة على شعرها الطويل من غير طرحه. عارضة ازياء فعلا..)
انا : هوبا هوبا.. ايه الجمال و الشياكة دي.. وفين الطرحه..
سمر : يعني عجبتك.. طرحه ايه.. مش بتقول سنتر ملابس.. كل وقت وله اذان يا بيه.. فوق معايا علشان الشغل يمشي (ضحكنا)
اخدتها من ايدها وركبنا العربيه وروحنا السنتر و كانت مزهوله من المساحه و الديكور و الكلام دا.. و كلمت البنات لان ارقامهم كانت في دفتر على المكتب وفرحوا جدا أن السنتر هيفتح.. و كلمت محمود اسأله مفاتيح المخازن فين.. علشان يخرجوا البضائع منها وقت ما نفتح.. كان يوم طويل و اتصلات بزبونات السنتر و الشركات اللي بتورد لينا. و ايميلات الشركات اللي برا و قررنا في خلال شهر يكون السنتر شغال.... و خدتها و جبنا اكل في الطريق و روحنا الفيلا....
سمر : يااااه انا تعبانه نيك!! اوبا لا مؤاخذه.. طلعت مني غصب عني..
انا : لا يا شيخه.. وانا كمان تعبان نيك النيك.. فكك من جو لامؤاخذه دا.. دا احنا دفعه على كلامك.... يلا بقا علشان انا جعان نيك نيك.. ( ضحكنا احنا الاتنين كتير)
سمر : مش لما نغير و كل واحد ياخد الحمام بتاعه.. ولا هناكل كدا..
انا : لا يا حبيبتي.. انا جعان.. هغسل أيدي و ناكل و بعدين نبقا نعمل كل حاجه..
سمر : انا عايزه اقول كدا بس خايفه تقول عليا مفجوعة (ضحكت)
انا : بصي كلمة خايفه دي مش عايز اسمعها تاني.. مكسوفه مش عايز اسمعها تاني.. يلا بينا.. افتحي يا شيخه افتحي.. عقبال ما ارجع..
(دخلت غسلت ايدي و مسحت وخرجت كانت جهزت الاكل ودخلت تغسل ايدها. ورجعت.. اكلنا واحنا قاعدين نتكلم وهي فرحانه انها جت معايا و اتأكدت اني كلامي حقيقه.. كانت فرحانه جدا و وشها بدأ يضحك علطول و نظرة اليأس بعدت عنها..)
سمر : يااااه.. انا حاسه اني مبسوطه جدا. بس برضو أزمة حنان دي* لو عدت هتبقا كدا كل حاجه تمام..
انا : هتعدي متقلقيش.. انا هطلع اغير لبسي و اخد حمام.. كملي اكلك انتي..
سمر : يعني هتنام علطول..
انا : لا هقعد شويه فوق.. خلصي ولو حبيتي تيجي فوق تعالي..
سمر : حاضر..
( دخلت الحمام و اخدت الحمام بتاعي و حلقت دقني و لبست وخرجت صبيت كأس و قعدت فتحت الساوند سيستم وشغلت ام كلثوم و قعدت على الكنبه مددت رجلي.. شوية ولقيت حد بيخبط..)
سمر : ادخل يا بيه ولا مشغول..
انا : ادخلي يا سمر.. تعالي مش مشغول ولا حاجه..
(بلف وشي و اظبط قعدتي و لقيت سمر لابسه كات و شورت و حاطه ميكب خفيف و ريحة البرفان بتاعها ظاهره جدا.. و وشها منور بعد الحمام.. صفرت كام صفارة)
انا : يخرب عقلك.. ايه الجمال دا كله..
سمر : هتكسفني تاني.. انزل يعني.. (ضحكت)
انا : لا تعالي اقعدي.. بتشربي يا سمر..؟
سمر : لا بس علشان الزباين.. بقيت اشرب كام كأس كدا..
انا : طيب تعال اقعدي.. هصب ليكي كأس.
سمر : نعم!! تصب لمين.. يعني جاي في الحتة بتاعتي و تقولي اصب. انت نسيت اني كنت مضيفه ولا ايه ايه يا باشا..
انا : لا ياستي. تعالي فرجيني..
( جت تفتح الازازه و كانت الترابيزه في النص.. لفت ناحيتي و وطت علشان تفتح. وياريتها ما وطت.. الشورت ضيق و مجسم طيزها ولما وطت بقت ركبتها باينه جدا. و الفرق بين طيزها باين و الشورت دخل جواه وهي بترفع.. وانا الكاسين اللي شربتهم سخنوا جسمي علطول. و التيشيرت اللي لبساه بترفع عن ضهرها و انا قاعد ورا كل دا في موقف لا احسد عليه.. وانا مركز قوي في جسمها لفت فجأة لقيتني مفتح عيني.)
سمر : بطل شقاوه و بص من تحت لتحت.. ( ضحكت)
انا : غصب عني يا ست هانم.. انتي اللي حلوه.. و تجنني كمان.
سمر : انت شربت من شويه قبل ما اطلع..
انا : اه.. ليه.
سمر : واضح انك مش حاسس بكلامك. اللي يسمع كلامك يقول دا معجب ولهان.. ايه يا بيه..
انا : وايه المشكلة.. هو انا اما اقول على حد الحقيقه يبقا سكران.. بالعكس.. اشربي علشان تشوفي الكلام عادي (ضحكت)
سمر : اه صح استنى اشرب و اجي معاك لدماغك (ضحكت).
انا : تعرفي انا عاجبني الذكاء بتاعك.. بس قلقان من حاجه
سمر : قلقان من ايه..
انا : انك تستغلي الذكاء دا في وقت من الأوقات في الشر.
سمر : يبقا انت لسه معرفتش سمر.. انا عمري ما حبيت الظلم. حتى لو عشت مظلومه. عمري ما اتمنى لحد الشر حتى لو الشر طال مني.. انا لما نزلت الشغل قابلت أشكال وألوان.. عرفت ان الناس مش كويسه ولا بتحب الخير لبعض.. علشان كدا لما انت عرضت عليا الشغل وافقت.. رغم ان الشغل بتاعي فيه فلوس اكتر بكتير....
انا : بكرا حياتك تتغير و تكملي الكليه و تلاقي حد مناسب ليكي و تتجوزي و تعيشي حياه طبيعيه..
سمر : ياااه.. انا طموحي اقل من كدا بكتير.. انا عايزه شغل مناسب.. وحياه في مكان كويس.. و كدا جبرت.. جه الجواز مجاش. مش مهم قوي.. زي ما قلتلك.. اللي هيجي هيكون درجة تالته ( ضحكت)
انا : المهم تنسى قصه الشغل التاني و تنسى حماده دا خالص.
سمر : حماده مين.. حماده دا خول.. (ضحكت)
انا : ازاي يعني..
سمر : يعني كنا بنجاري فيه علشان الشغل بس.. لكن غير كدا ملهوش لازمه اصلا..
انا : طب تمام.. يبقا كدا مش فاضل غير موضوع حنان.. و تبقا الدنيا اتظبطت معاكي..
سمر : مقولتش بقا.. انت علاقاتك مع مين.
انا : علاقات ايه. مليش علاقات مع حد..
سمر : شوف بقا هياكل بعقلي حلاوه.. يعني سامر بيه الشيك الجنتل الغني القمر دا. ملهوش علاقات بعدد شعر راسي..
انا : انا هضحك عليكي ليه.. بجد مفيش..
سمر : وحنان.. مفيش حاجه
انا : يعني ايه حنان..
سمر : انت فاهم وانا فاهمه..
انا : هاتي اللي عندك مره واحده..
سمر : استنى اقوم اصب ليك كأس يمكن تفتكر ( ضحكت)
= قامت سمر بنفس الوضعية المثيره.. بس المره دي بدلع شويه. و طولت اكتر و تبص عليا بطرف عينها وانا ببص على جسمها من ورا..)
سمر : خلصت يا بيه ولا استنى..
انا : خلصت ايه يا سمر..
سمر : اللي بتعمله.. (ضحكت)
انا : لا لسه شويه.. (ضحكت)
سمر : لا دا انت طماع بقا... افتكرت ولا استنى شويه..
انا : خلي الموضوع دا على جنب يا سمر.. بلاش نتكلم فيه..
سمر : تمام.. خد اشرب انا كدا فهمت.. على فكرة انا معنديش مانع.. تنبسطوا مع بعض..
انا : وانتي هتتبسطي ازاي.. طالما كشفنا ورقنا قدام بعض..
سمر : متشغلش بالك بيا.. اصل انا مش زي حنان.. حنان ظروفها كدا. الزفت اللي متجوزها. مطلقها شفوي كدا مليون مره.. و هي مش عارفه تمسك منه ورقه.. وبعدين البنت غير المره يا بيه.. البنت لما تتجوز غير قبل الجواز.. تفرق ( ضحكت)
انا : انتي حكايه يا سمر.. بس انا مش هوعدك اني مش هدرس كل حاجه وانا بصحيكي.. خلي بالك بقا.. (ضحكت)
سمر : عاوز تدرس يا سامر بيه..
انا : انا بهزر.. بلاش تقفشي..
سمر : وانا مش بهزر.. عاوز ولا ايه..
انا : يا ستي بهزر..
سمر : مش انت قايل مفيش كسوف ولا خوف في الكلام بينا..
انا : اه قلت..
سمر : اومال مكسوف ليه و انت وشك باين عليه انك عاوز..
انا : ولو عايز.. هو انتي عايزه..
سمر : موافقه بس بشرط..
انا : موافقه على ايه و شرط ايه..
سمر : انك تدرس براحتك.. والشرط انه بحدود.. و محدش مخلوق يعرف..
انا : هو انتي لسه مش واثقه فيا.. اوعي تكوني مفكره اني بعمل كل دا علشان الحاجه دي..
سمر : اولا انا واثقه فيك جدا.. ثانيا انا مش هبله و ممكن اتخيل انك تعمل كل دا علشان الحاجات دي. مع انك ممكن تعمل كل دا بحاجات بسيطه خالص.. انا مش غبيه يا بيه.. انا بس بنبهك.. قلت ايه..
انا : موافق..
سمر : طب انا هنزل الاوضه تحت و اعمل نفس اللي حصل الصبح.. وانت تيجي تدرس براحتك..
انا : وليه تحت.. ما احنا ممكن نعمل هنا..
سمر : تحت احسن.. هيحقق اللي انت كنت عايز تعمله الصبح. اول مشهد بيأثر اكتر..
انا : يخرب عقلك.. موافق.. ا
سمر : انا نازله..
( نزلت سمر تحت و شويه و انا نزلت و بصيت من الباب لقيت نفس الوضع بنفس القميص.. بنفس الاندر.. بس النور شغال علشان الدنيا ليل.. دخلت براحه و هي عامله انها نايمه فعلا.. قربت من السرير و قعدت على الجنب و بدأت اتفرج على فخاد سمر و وشعرها و ضهرها و الخمره سخنت جسمي اكتر.. بدأت ارفع القميص من على فخادها وهي بتعمل أصوات انها نايمه.. كأننا بنمثل مقطع.. رفعت القميص عن طيزها و بدأت تظهر كلها و الاندر لازق في كسها شكله يهبل.. بدأت احسس على فخادها وهي تعمل أصوات دلع كأنها نايمه و تفتح رجليها اكتر.. بدأت ارفع أيدي على طيزها و احسس عليها.. و احط صباعي على الاندر بين طيزها و بدأت أشد الاندر من طيزها و هي ترفع وسطها و بدأت اشوف كسها الصغير عليه شعر خفيف خالص.. بدأت انزل بوشي اشم كسها وانفخ فيه..)
سمر : اوووف.. كفايه انا كدا هتعب.. استنى انقلب ليك علشان تدرس من قدام..
( انقلبت و هي برضو مغمضه عينها و نص صدرها ظاهر و مشدود)
بدأت أشد الحماله بتاع صدرها و انزلها واحده واحده وبدأ يظهر بزها اليمين و بدأت احسس عليه و العب في الحلمات وقربت شفايفي وبوست حلمة بزها اليمين..)
سمر : اححححح.. انت كدا بتدوق مش بتدرس.. دوق بقا بس بحدود..
انا : فتحي عيونك يا سمر.. عايزك صاحيه..
سمر : ايه خلصت ولا ايه..
انا : خلصت ايه هو انا لسه بدأت..
سمر : طب ما تبدأ هو انا منعتك.. خد راحتك الا الحاجه اللي انت عارفها.. ( ضحكت)
انا : بجد. ؟
سمر : مش لازم اريحك يا بيه.. زي ما انت بتريحنا كلنا.. ما تفتح مخك معايا بقا.. ارمي عقلك ورا.. و شوف كيفك..
انا : وانتي ملكيش كيف..
سمر : انا كيفي اعمل كل حاجه بس انت فاهم.. هنقعد نتكلم كتير.. (ضحكت)
انا : كل حاجه كل حاجه غير اني افتحك..؟
سمر : عليك نور.. لو كنت زي حنان مكنتش أخرت عنك دا ( بتشاور بصباع على كسها)
= قلعت التيشيرت و الشورت و فضلت بالبوكسر و قربت من وشها و بدأت ابوس شفايفها و هي بدأت تتفاعل معايا وفجأة لقيتها بتتكلم.
سمر : يعني انت متأكد ان موضوع حنان هيتحل يا سامر بيه
انا : انتي مش سمعتي المحامي.. دا من أشهر المحامين في البلد.. ولما يقولي اتطمن يعني عارف هو بيتكلم ازاي..
سمر : تعرف لو موضوع حنان دا اتحل.. هنولك اللي في بالك.. بس برضو بشرط..
انا : ايه اللي في بالي.. وشرط ايه..
سمر : دا.. هتبقا انت اول واحد تزوره ( ضحكت)
انا : وايه الشرط بقا علشان نزور الحلو دا..
سمر : ورقة جواز و ورقه طلاق.. علشان اضمن نفسي برضو.. انا مش بقولك تتجوزني.. لا.. تديني ورقه بس اني مطلقه.
انا : تقصدي رسمي..
سمر : لو ليك كيف تزور.. لو ملكش كيف خلاص.. اللي أوله شرط آخره ايه..
انا : اخره كس سمر.. ( ضحكت)
سمر : يوووه انت بتعرف تتكلم اهو.. اومال مالك كدا..
انا : عايز ادوق كسك لو حتى بلساني.. ايه رايك..
سمر : انت طماع قوي.. بس تستاهل.. بس من غير شقاوه.. من برا بس.. ( ضحكت)
بدأت ابوس فيها واقلعها القميص بأيدي وامسك صدرها و الحس رقبتها و انزل على صدرها واول ما لحست صدرها طلعت اااه طويله.. بدأت ادعك في صدرها جامد و امص من الحلمات قوي...
سمر : اووووووف دا انت طلعت شقي خالص.. مش ناوي تدوق بقا.. اااااه يلا..
سمعت كلامها و هجت اكتر ونزلت على بطنها وبدأت أقرب من كسها وجسمها بيتلوي تحتي.. ونزلت على زنبور كسها وبدأت الحس فيه جامد وهي مسكت صدرها وبدأت تدعك.. كسها كله شهوه وغرقان وانا بدأت الحس من تحت لفوق و الحس شفايف كسها
سمر : اححححح كمان.. اااااااااااااااااااه الحس كمان.. الحس كسي دا.. اهري كسي لحس بلسانك الحلو دا.. اووووووف على كدا.. انا اول مره اهيج كدا.. اااااااااااااااااااه
( قلبتها على بطنها و بدأت ابوس طيزها من ورا في كل حته و افتح بين طيزها.. و لسه هلحسها.. لقيتها اتكلمت)
سمر : يا حلاوه.. انت ليك في اللون.. مكنتش اعرف..
انا : ليكي ولا بلاش..
سمر : طيب اصبر بقا دلوقتي.. الحاجات دي بتحتاج شغل تاني يا بيه.. فتح مخك.. ( ضحكت)
انا : مش فاهم..
سمر : هروح الحمام وارجع ليك..
انا : امممم فهمت..
سمر : أهو كدا.. خليك مفوق معايا..
( راحت سمر الحمام واضح انها هتغسل طيزها كويس و تنضف من جوا بالمايه.. و تتطمن على طيزها من حيث النضافه)
سمر : اتاخرت عليك يا شقى.. ( ضحكت)
انا : شقي ايه بقا.. دا انتي اللي طلعتي حكايه..
سمر : طب يلا بقا..
( نامت على بطنها و فتحت طيزها بايدها.. وانا اتجننت من منظر خرمها المشدود وبدأت الف لساني حواليه.. وبدأت احشر لساني جوا و بدأت تتجاوب معايا و تشد خرمها و ترخي..)
سمر : اححححح.. اوف بقا.. انت حنين قوي على الخرم.. دخل صباعك احسن.. اااااااااااااااااااه ايوا كدا.. احشر بقا.. ايوا كمان.. اااااه ااااه ااااه بعبص متخفش.. ااااااخ اححححح
انا : عايز انيكك..
سمر : لا نيك لا.. فرش بس..
انا : في طيزك..
سمر : وريني زبك الأول كدا..
( قلعت البوكسر و شافت زبي واقف قدام وشها وهي نايمه.. لفت وشها و بدأت تمسك فيه.. وقربت منه و بدأت تلحس فيه..و بدأت تدخله في بوقها و تبص ليا نظرات كلها سكس.. قعدت تمص شويه وبعدين)
سمر : زبك مش تخين بس صعب يدخل في طيزي..
انا : ليه..
سمر : علشان انا مش بتناك فيها.. مش قلتك اني تفريش بس..
انا : ماشي يا سمر.. تفريش بس..
سمر : بس اوعدك.. هتزور طيزي اول واحد برضو.. فرش بقا علشان انا سخنت من زبك في بوقي وعايزه اجيبها..
انا : تجيبي ايه..
سمر : احيه.. هجيب ايه يعني.. هضرب عشرة يعني (وضحكت)
انا : افرش ايه كسك ولا طيزك..
سمر : الاتنين و ادعك كدا الخرم واضغط بس براحه.. يلا بقا
( بدأت ادعك زبي في خرم طيزها و اضغط عليه وهي تشد الفردتين وتقولي كمان.. حسيت انها عايزه تتناك في طيزها بس خايفه من الوجع.. بدأت اضغط و ارجع.. اضغط وارجع هي تفتح خرمها مع الضغط.. لغايه ما مره دخلت نص راس زبي و صرخت)
سمر : اااااااااااااااااااه بيوجع قوي.. طلع طلع.. انت صعب كدا ليه... براحه و بشويش.. اااه.. ايوا كدا.. براحه بقا و دخل ولما اقولك وقف توقف.. اححححح.. رفيع بس ناشف.. اااااااااااااااااااه.. كفايه كدا.. فرش كسي بقا بس خلي بالك.. ايوا كدا.. اوعي يفلت منك و يدخل.. احح احح حك قوي.. عايزه احس بيه في كل حته في كسي.. اااااااااااااااااااه.. كمان... كمان.. خد كيفك بقا علشان قربت اجيبها... اااااااااااااااااااه اووووووف هموت... يلا مع بعض... اااااااااااااااااااه اححححح هاتهم على طيزي من برا.. اااااااااااااااااااه يلا يلا يلا يلا يلا اااااااااااااااااااه

(نزلت على طيزها وهي بتدعك في كسها و بتجيب... و نمت جمبها و خدتها في حضني..).


👌👌👌👌الجزء السابع 👌👌👌
___________________________

زي ما انتهى الجزء السادس.. حكايتي مع سمر.. واللي حصل بينا.. ولكن بالحدود..
(نمت انا وسمر في اليوم دا و صحيت على صوتها)
سمر : سامر باشا.. اصحى كدا وفوق.. يا سامر.. اصحى بقا
انا : فيه ايه يا حنان سيبني انام..
سمر : حنان مين.. انت لسه دماغك تقيله.. فوق كدا معايا..
(بدأت افوق و اركز لقيت نفسي عريان ملط و سمر واقفه قدامي بقميص بيتي قصير كات..)
انا : صباح الخير يا سمر.. الساعة كام..
سمر : 10 يا باشا اصحى علشان عندنا شغل و التليفون بيرن من بدري.. اقوم انا جهزت الحمام و الفطار..
انا : حاضر قل سمر قايم..
= قمت ودخلت الحمام و لبست و نزلت افطر معاها لقيتها كانت لبست و جاهزه.. =
سمر : شكلك لسه تعبان.. هو احنا عملنا ايه يا باشا.. (ضحكت).
انا : لا.. الموضوع ان بقالي فترة مش بصحي بدري.. و اليومين اللي فاتوا تعبنا جدا.. مش اللي في بالك يا شيطانه انتي..
سمر : لا بس انا عارفه برضو اني اتعب اي حد.. إمكانيات يا باشا.. و كمان لما ما ماكملش كيفك غلط.. تتعب.. انا قمت ضهري تاعبني.
انا : فعلا يا سمسم انتي تتعبي اي حد. موضوع نكمل دا نتكلم فيه لما نرجع..
سمر : اعملك نسكافيه ولا قهوه..
انا : لا نشربها في السنتر بقا. البنات زمانهم على وصول..
سمر : مش مخوفني غير البنات دول..
انا : ليه بس.. خايفه من ايه..
سمر : انت فاهم.. وانا فاهمه...
انا : يا بنتي دول معانا من بدري لو كنت في نيتي حاجه كانت حصلت من زمان..
سمر : اما نشوف.. يلا بينا..
( رحنا السنتر و لقينا فعلا البنات مستنيه هناك.. دخلنا وكل واحده بدأت تشوف شغلها و تعمل اتصالات و تبلغ الزباين اننا هنفتح تاني.. والعمال جابوا البضاعة من المخازن و بدأت سمر تفهم الشغل ماشي ازاي. و انشغلت مع البنات و واضح انها نشيطه جدا.. وانا فتحت التليفون اشوف مين كان بيتصل.. لقيت مفاجأة.. سناء كانت بترن كتير جدا.. استغربت.. ليه بترن انهارده مع ان من يوم الطلاق بتاع سالي. مشفتش رقم تليفون ليها عندي. فتحت الرسايل لقيت رساله منها.. فيها الاتي
(عايزه اشوفك يا سامر و ياريت بلاش تتهرب علشان مصلحتك معايا انا.. انسى موضوع سالي خالص.. خلي علاقتنا بعيد عن الموضوع دا.)
استغربت من الرساله.. مصلحة ايه.. و اتهرب من ايه. الفضول اتملك مني.. و فعلا خرجت برا في العربيه و رنيت عليها.
انا : الو..
سناء : كنت عارفه انك هتتصل..
انا : ياريت تقولي عايزه ايه لاني مش فاضي..
سناء : بقا كدا يا سامر.. وكل دا علشان ايه.. ما خلاص انت طلقت البت و خلصنا.. هو انا غريبه عنك.. ايه حصل لك دا
انا : ملهوش لازمه الكلام خلاص.. كل واحد يروح لحاله..
سناء : ازاي اروح لحالي.. انا المفروض اورث في اختي.. انا أقرب منها عنك..
انا : تورثي ليه.. هو ملهاش ابن ولا ايه.. انت حصل حاجه لعقلك. ما انا اديتك انتي وبنتك اللي يكفيكم وزياده.. انتي مش هتبطلي بقا
سناء : ابنها منين.. انت بتضحك على نفسك ولا ايه.. اوعي تلعب معايا اللعبة دي.. هتندم..
انا : أعلى ما في خيلك تركبيه.. انا بقا هعرف الاعبك كويس..
سناء : بلاش يا سامر.. انت متعرفنيش.. خلينا نتقابل و نتفق.. ايه رايك تيجي تسهر معايا انهارده.. عندي ليك حل لمشكله حنان... بدل ما تصرف كتير.. قلت ايه..
( زي ما توقعت.. هي ورا موضوع حنان.. مش عارف ارد عليها اقولها ايه.. ادخل معاها في مشاكل كتير ولا ارمي ليها اي حاجه تسد عينها ولا اخطط ليها.. بعد تفكير شويه.. رديت عليها)
انا : مش هينفع انهارده.. خليها بكرا..
سناء : لا احسن انهارده.. علشان سالي مش هنا.. نعرف ناخد راحتنا.
انا : هكلمك بالليل..
سناء : خلاص مستنيه تليفونك.. باي يا روح قلبي
(قفلت معاها و انا قاعد افكر.. اعمل ايه.. فكرت في حسين المحامي.. واتصلت عليه و قالي ساعة بالظبط و اقابلك في الفيلا.. وقفلت.. دخلت السنتر. و معجب جدا بنشاط سمر في المكان.. و لقيتها واقفه مع زبونه قديمه للمحل كانت معديه من الشارع و دخلت تسأل عن ميعاد الافتتاح. و سمر كانت واقفه تتكلم معاها.. عجبني اسلوبها و طريقة حوارها مع الزبونه و الهزار و الضحك بينهم.. خرجت الزبونه و هي بتقولها يوم الافتتاح هتيجي و تجيب البنات..)
انا : ايه يا سمر النشاط دا و الحلاوه دي.. مكنتش اعرف انك كدا
سمر : انت ناسي انا كنت شغاله ايه.. اهم حاجة الزبون يكون مزاجه في السما.. شغلانتي الكلام يا بيه.. انت لسه شوفت حاجه.
انا : هنشوف يا سمسم.. البنات فين..
سمر : البنات تعبوا قوي.. قلتلهم يروحوا يتغدوا في اي مطعم و ياخدوا راحه ساعة و يرجعوا..
انا : كويس انك تتصرفي كدا.. لما يرجعوا شوفي جابوا اكل بكام و اديهم فلوس.. خلي معاكي الفلوس دي علشان لو احتاجتي حاجه.. و كلميهم يجيبوا اكل ليكي..
سمر : وانت هتتغدي فين..
انا : هروح مشوار كدا و هتصرف انا في اي حاجه..
سمر : ماشي يا بيه..
انا : بلاش بيه هنا بقا.. قولي زيهم كدا يا مستر سامر وخلاص. وبينا وبين بعض سامر وخلاص.
سمر : اللي تشوفه يا مستر.. ( ضحكت)
انا : عايزه حاجه اجيبها و انا راجع.
سمر : عايزه سلامتك وخلي بالك من الطريق
( خرجت وركبت العربيه ورحت الفيلا وشويه و لقيت المحامي بيرن عليا..)
انا : اتفضل يا استاذ حسين..
حسين : بنفسك يا سامر بيه. اومال فين اخت حنان.
انا : في السنتر..
حسين : اه نسيت صحيح.. ايه.. حصل حاجه ولا ايه..
انا : بص يا استاذ حسين.. انا الحقيقي برتاح جدا ليك و بثق فيك.. و دا طبعا من شهادة المرحومه فيك.. عايز اكلمك في موضوع مهم بس السريه اهم شيء فيه..
حسين : مدام سهير كانت اهم عميل عندي في المكتب.. وانت مكانها. اتطمن يا سامر بيه..
انا : عايز أسألك في موضوع قانوني شويه..
حسين :اتفضل
انا : افرض انا اتجوزت و مش بخلف و تبنيت *** و كتبته باسمي.. هل يورث فيا قانونا.. و لو حد اثبت ان الولد دا مش ابني بعد موتى مثلا.. يبطل الميراث..
حسين : اولا لو حد ثبت عدم النسب يبقا ملهوش حق يورث خصوصا لو من الورثه.. و ميقدرش يثبت دا الا اذا كان معاه أوراق رسميه بحقيقة نسب الطفل الاساسيه.. ثانيا ممكن انت ككافل للطفل تكتب له كل شيء باسمه ودا يبقا عقود و تنازل.. ميدخلش في قانون المواريث.. حضرتك بتسأل ليه..
انا : بص يا استاذ حسين من النهايه.. الطفل دا هو انا.. و الوريث هي سناء اللي عايزه تلهف كل شي..
حسين : يعني حضرتك مش ابن مدام سهير.. ولا ابن المروحوم
انا : بالظبط.. ايه الحل.
حسين : مفيش حل اصلا.. او بمعنى مفيش مشكله اساسا..
انا : ازاي يا استاذ حسين..
حسين : هفهمك براحه.. والدك اساسا كتب كل شي لمدام سهير.. و انت اول ما دخلت الجامعة مدام سهير عملت نفس الشيء معاك.. كتبت كل ممتلكاتها ليك.. و حضرتك كنت عامل ليها توكيل عام.. يعني مدام سهير كانت بتدير فلوسك انت.. مدام سهير كان ليها حساب في البنك فيه مبلغ بسيط جدا يادوب كفى مصاريف نقلها و السفريات و كدا.. انت موقفك قانوني مليون الميه.. بس فيه نقطه صغيره.. لو هي رفعت طعن في نسبك يبقا هتكون بعد كدا باسمك الحقيقي.. يعني كل الحسابات دي هتكون وقف. ودي حلها بسيط.. بس محتاجه حد ثقة جدا تنقل له كل ممتلكاتك.. او تعمل تسيل لكل الممتلكات و تحتفظ بيها كاش ودا امو صعب.. او مشغولات ذهبيه.. فيه حلول كتير. انت قرر وانا معاك..
انا : كويس.. دي ممكن نقرر فيها.. فيه نقطه تانيه كنت عايز اقولك عليها...
حسين : اتفضل
انا : اللي ورا الحكايه بتاع حنان هي سناء.. بس انا عايز اثبت دا.. يعني لو سجلت ليها الكلام ده يخرج حنان..
حسين : وحضرتك عرفت منين انها ورا الموضوع..
انا : هي لمحت ليا بكدا.. و انا رايح ليها بالليل انهارده.. ينفع نتصرف قانوني في الموضوع دا
حسين : ممكن بس لو انهارده يبقا لازم نروح دلوقتي النيابه ناخد اذن تسجيل..
انا :تمام قوي يلا بينا..
( رحنا النيابه و لحقنا على اخر لحظه و طبعا بعلاقات حسين قدر ياخد اذن بالتسجيل و اتهام مرهون بالتسجيل دا.. ورحنا قسم الشرطه و عملنا الإجراءات القانونية.. و اتفقت مع حسين نتقابل بالليل بعد التسجيل.. رحت راديوشاك و اشتريت مسجل صغير جدا و رحت السنتر و جربته و كان كويس و كمان عملت احتياط و هسجل بالموبايل..)
سمر : بتعمل ايه يا مستر سامر.. مش مركز معايا انهارده..
انا : مشغول في موضوع كدا هقولك عليه بعدين...
سمر : ايه جو جديد ولا ايه..
انا : لا قديم يا خفه.
سمر : طب مش هنروح في اليوم دا ولا ايه.. انا تعبانه جدا.. و البنات روحوا.
انا : طيب يلا بينا.. انا جيت علشانك اصلا..
سمر : تسلم يا باشا.. متحرمش منك ابدا.. انت اتغديت..
انا : تصدقي نسيت.. تبقى تعملي اي حاجه خفيفه كدا في البيت ليا وخلاص..
سمر : عارفه انك مش هتتغدي و علشان كدا انا كمان مرضتش اتغدى.. نقضيها في الفيلا بقا..
( قفلنا و ركبنا العربيه.. و رحنا الفيلا.. دخلت غيرت هدومي بعد ما اخدت حمام.. وسمر لقيتها بتجهز في الأكل ولابسه قميص نوم اسود حكايه وقفت وراها و شدتها و حضنتها من ورا و بوستها في رقبتها)
سمر : بطل شقاوه يا بيه.. انت مش بتشبع و لا ايه.. (ضحكت)
انا : انتي كل يوم بتطوري في اللبس يا سمر و بتجنني عقلي. اعمل ايه..
سمر : مش انت امبارح شفتني عريانه.. يبقا خلاص مفيش كسوف بعد كدا.. البس بقا براحتي.. يلا بقا علشان ناكل انا هموت من الجوع.. وبعد كدا نبقا نشوف جنانك..
انا : تمام.. بصي.. انا هروح مشوار كدا وهرجع بعد الأكل.. لو عايزه تريحي شويه و نسهر مع بعض اوكي. عايزه تستنى.. براحتك.. ماشي..
سمر: انا هدخل اريح شوية و لما ترجع صحيني..
( اكلنا انا و سمر و مش بتبطل هزار وضحك.. و خلصت و طلعت لبست لبس الخروج و اتصلت على سناء و قلتها انا جايلك.. انتي في البيت.. قالت اه مستنيه تليفونك من بدري..)
خرجت و ورحت على العماره و طلعت فوق و كانت مستنيه على الباب لابسه روب.. دخلت و لقيتها سلمت عليا و حضنتني و انا حبيت اني اكون عادي معاها علشان متحسش بحاجه.. حضنتها)
سناء : وحشتني قوي يا سامر يا حبيبي.. وحشتني موت موت.. ادخل...
انا : عامله ايه يا سنسن..
سناء : ياااه وحشاني كلمة سنسن منك يا قلبي.. ادخل جوا.. هجيب الحاجه وجايه..
( دخلت الصالون و قعدت على الكنبه.. و استنيت ولقيتها داخله و شايله صينيه عليها ويسكي و حاجات كتير فستق و سوداني و مزات.. حطت الحاجه و قعدت و شغلت موسيقى)
سناء : ليه يا سامر توصل الموضوع بينا لكدا.. و تخسرني.. وانا اخسرك..
انا : قصدك تخسري فلوسي..
سناء : انت اللي وصلت الأمور معايا لكدا.. انا مكنتش عايزه منك حاجه.. انا كنت عايزه سالي تعيش معاك و مش تمرمط زيي انا و سوسو.. غلطانه انا..
انا : لا مش غلطانه.. المهم نسيبنا من اللي عدي..
سناء : ماشي كلامك.. ننسى اي حاجه عدت و نخلينا ولاد انهارده..
انا : وانا موافق.. قلتي ليك حل لموضوع حنان.. عرفيني بيه..
( استغليت انها بتصب الكاسات و حطيت ايدي في جيبي وشغلت المسجل و انا فاتح المسجل بتاع التليفون.)
سناء : مش لما نشرب الأول و ننبسط ولا ملكش مزاج. بطلت شرب ولا ايه..
انا : نتكلم الأول وبعدين ننبسط لسه بدري..
سناء : بص يا سيدي.. انا بصراحه من يوم موقفك معانا علشان حنان وانا هتجنن منها. و حبيت انتقم منها.
انا : ازاي يعني عملتي ايه..
سناء : عرفت سكنها و عرفت مخبر هناك في المنطقه و عرفت كل حاجه عن السكان و قالي على الست اللي قصادها و لسه جديده في المنطقه وشغاله في السوق.. وقال كلام عليها مش كويس. اديته اللي فيه النصيب و رحت للست دي وقعدت معاها و اتفقت معاها على الموضوع كله و اديتها مبلغ برضو وهي ما صدقت.. اديتها الشنطه و قلتها تقول ايه.. و كنت مراقبه البيت و عرفت انها مش بتروح و اخدت رقم تليفون عيل شغال في القهوه هناك يعرفها و قلتله لما تشوفها جايه عرفني و طبعا المخبر قام بالواجب بعد ما عرفت انها هناك.. ولما اتصل عليا ان الشرطه راحت رحت اراقب من بعيد و اتأكدت انها لبست الموضوع... عرفت بقا ان اللي يسخر سناء يخسر كتير.. لأنها كلبه.. المفروض كانت تقولك لا يا سيدي ست سناء عندها حق وتقولك مش هينفع اقعد مع راجل لوحدي في فيلا..
انا : يخرب عقلك يا سنسن.. دا انتي مصيبه.. طب هنطلع البت الغلبانه دي ازاي من الموضوع..
سناء : عيب عليك.. انا كنت بقرص ودنها بس.. لكن انا عارفه مكان الست التانيه دي فين.. بس هي متعرفش عني اي حاجه وحتى شكلي كنت بغيره.. (ضحكت)
انا : بس دي هتشيل الليله كدا و غلبانه برضو..
سناء : لا.. طالما قبلت انها تظلم واحده مقابل الفلوس يبقا تستاهل و نبقا تراضيها باي حاجه..
انا : انتي مصيبه.. مش سايبه ثغره.. صبي صبي يا شيخه.
( وهي بتصب.. انا قفلت التسجيل.. و قفلت تسجيل التليفون)
سناء : هو انا موحشتكش ولا ايه.. (بتغمز بعينها)
انا : لا طبعا وحشتيني..
سناء : تعرف انا انبسطت من الطلاق..
انا : ليه..
سناء : علشان مكنش ينفع تتجوز بنتي بعد اللي حصل بينا خالص.. ولا انت نسيت يا شقى.. (ضحكت).
انا : ودي حاجه تتنسي.. وخلي بالك انا كمان كنت متردد علشان كدا.. مينفعش ابني حياتي مع سالي وهي متنفعش من البدايه.. خصوصا بعد اللي حصل لسوسو.. بس انا جبتها في موضوع حنان..
سناء : بجد يا سامر.. قد كدا مكنتش عايز تقول اللي جواك.. بس مش مشكله.. فداك.. بس مش حاسه انك طبيعي كدا..
انا : فعلا انا تعبان جدا جدا انهارده.. لاني هفتح السنتر تاني وبقالي كام يوم مطحون.. هي سالي هترجع امتى..
سناء : هي قدامها بكرا و ممكن تيجي بعد بكرا الصبح.. ليه؟
انا : علشان ابقا جهاز ليكي بكرا نسهر سهرة حلوه.. لاني انهارده مرهق قوي..
سناء : انا مشتاقه قوي يا سامر
( قامت من على الكرسي وجت قعدت جنبي على الكنبه بعد ما شدت حزام الروب و مفيش تحته غير برا واندر من غير قميص حتى.. بتقرب مني و تبوسني في شفايفي.. بوستها غصب عني وانا بقولها.. مفرقتش ليله يا سنسن و بكرا هجيلك من بدري..)
سناء : بقا كدا يا سامر.. انا تعبانه قوي.. حتى شوف كدا
( وقفت وقلعت الروب خالص و و قعدت على رجلي و حطت صدرها قريب من وشي.. ولفت دراعها حوالين رقبتي و انا عيني على صدرها الكبير و ريحة جسمها و هيجان جسمها على رجلي زبي وقف)
سناء : ايه يا حبيبي ما هو لسه فيه الروح اهو ( ضحكت)
انا : واللي يشوف جسمك كدا يقوم من الموت يا سنسن..
سناء : اومال مستني ايه ما يلا بقا.. و ادي البرا يا سيدي.. (قلعت البرا و صدرها زي الملبن بينزل لتحت قدام عيني مقدرتش امسك نفسي و بدأت الف أيدي حوالين ضهرها و دخلت بوشي على صدرها وبدأت ابوس فيهم والحس بجنون وايدي تحسس على ضهرها وتنزل على اخر ضهرها و امسك طيزها بأيدي الاتنين وزبي بقا على آخره.. بدأت ادخل أيدي من تحت البرا وادخلها في الفرق بتاع طيزها وهي ترفع طيزها وصدرها يطلع لفوق.. بدأت ادعك في خرم طيزها و كسها المبلول..)
سناء : اححححح يا سامر.. كنت مشتاقه ليك قوي.. كنت هتجنن عليك.. اووووووف.. مص يا سامر بزازي آآآآآآه براحه على كسي يا واد.. اححححح.. تعال ندخل جوا.. مش قادره..
( نزلت مع علي رجلي و مسكت أيدي و شدتني على أوضة النوم.. و وقفتني في نص الاوضه و نزلت لتحت على ركبها و بدأت تقلع فيا البنطلون و انا قلعت التيشيرت و نزلت البوكسر وزبي واقف قدام عنيها..)
سناء : اومال لو مش تعبان و مرهق بقا. دا زبك عامل زي الحديده.. كنت عايز تحرمني منه انهارده. (ضحكت وهي بتدعك فيه)
انا : مقدرش اشيله عنك يا سنسن روحي..
( قربت وشها وبدأت تبوس فيه بشهوه غريبه قوي وبدأت تمص ولا احسن ممثله سكس و تلحس بيوضي و تدخلهم في بوقها و تضرب خدها بزبي.. وانا مبقتش قادر.)
انا : اااه كفايه يا قلبي. انا تعبان.. قومي بقا..
( وقفت وحضنتني و وصدرها على صدري وبدأت تبوس فيا و انا ابوس فيها.. قعدتها على السرير و نيمتها ونمت فوقها وبدأت الحس كل مكان في جسمها و قربت من الاندر.. قطعته).
سناء : اووووووف عليك.. قد كدا مشتاق ليا و لكسي..
انا : واكتر من كدا كمان..
( بدأت الحس كسها و أشد شفايف كسها بشفايفي وهي بتصرخ و دخلت لساني جوا كسها وبدأت انيك فيها بلساني..).
سناء : اااااااااااااااااااه مش قادره يا سامر.. مش قادرة يا حبيبي دخله بقا.. اووووووف كفايه بقا يا واد.. ايوا قوم تعال فوقي كدا عايزه احس بجسمك كله وانت بتنيك. اخخخخ
( بدأت ادعك زبي في شفايف كسها و ادخل فيه. طبعا بيدخل بسهوله..كس ست خبره.. و دخلته كله و نمت فوقها وبدأت ارزع في كسها جامد جدا.. كأني بنتقم من الشرموطه دي)
سناء : اححححح.. كسي يا سامر.. هموت... جامد. نيكني جامد. تعبانه قوي.. انا مش عايزه حاجه غير زبك دا يفضل ليا.. اااااااااااااااااااه هتنيكني بكرا كمان يا سامر.. اااااااااااااااااااه هستناك. اااااه ف ايه. انا هايجه قوي اووووووف
انا : طبعا هجيلك بكرا.. هنيكك للصبح اااااااااااااااااااه مش قادر خلاص.. انا هجيب.. اجيبهم فين..
سناء : اححححح جوا يا سامر.. في كسي.. وحشني اللبن جوا.. متخفش انا عامله حسابي.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه انا هموت بسرعة اااه نيك نيك نيك نيك نيك هجيب يا واد اااااااااااااااااااه.... اححححح لبنك حلو قوي...
( نزلت جوا كسها و نمت فوق جسمها مش قادر وهي لفت رجليها حوالين جسمي مش عايزه زبي يخرج من كسها و بتحضن فيا قوي..).
سناء : اااه يا سامر.. انا كنت محتاجه ليك بشكل. انا مش هسيبك تبعد عني لحظه..
انا : طب سبيني دلوقتي اقوم علشان امشي.. ( ضحكت)
سناء : بات في حضني انهارده..
انا : انتي طماعه قوي يا سنسن وانا عندي شغل بكرا بدري. بكرا هجيلك من بدري..
سناء : ماشي يا قلبي.. هستناك و ناخد راحتنا بقا.. هات بوسه
( بوستها بوسه طويله و قمت دخلت الحمام و اخدت اللبس و لبست و سلمت عليها و خرجت و نزلت اخدت العربيه و انا في قمة السعادة اني هرميها في السجن.. بس بفكر في الموضوع بتاع نقل الملكيه.. هل اثق في حد من حنان او سمر. مش عارف اقرر.. المهم روحت الفيلا و لقيت سمر نايمة..)
انا : سمسم اصحى... يا سمسم اصحى عايزك ضروري..
سمر : يووه انت هنا من بدري.. انا كنت تعبانه فشخ..
انا : لا لسه جاي حالا.. قومي كدا و فوقي و تعالي عايزك في موضوع مهم....
(طلعت فوق و استنيت سمر و بعد شويه جت و قعدت)
سمر : فيه ايه يا بيه.. قلقتني. حنان حصلها حاجه..
انا : لا ابدا. حنان موضوعها انتهى خلاص و هتطلع بكرا او بعده
سمر : صحيح.. بجد.. ازاي مش فاهمه.. دا انا اعمل ليله..
انا : مش مهم دلوقتي بس موضوعها انتهى دلوقتي.. انا عايزك في موضوع تاني...
سمر : امممممم يا خلبوص فهمت غرضك.. بس مش هينفع انا هلكانه قوي .. ( ضحكت)
انا : لا مش اللي في بالك خالص...
سمر :.. المهم موضوع ايه تاني..
انا : انا لو اديتك امانه.. تحافظي عليها..
سمر : دا سؤال يا بيه.. بعيني طبعا.. اوعي تفكر اننا منعرفش الأصول.. لا نعرف الأصول اكتر من ولاد الزوات و نفسنا عزيزه قوي.. دا غير انك لمتني انا وحنان و داخل في مشاكل كتير علشان تحمينا. دي عندنا بالدنيا و مافيها.. خوفك علينا دا حياتنا قليله عليه.. انت طيب و دا مش موجود في الغابه اللي احنا فيها.. واحد غيرك امبارح و انا عريانه قدامه كان خد غرضه و رماني في الشارع.. احنا بنفهم يا بيه..
انا : انا عارف يا سمر.. بس الموضوع كبير ولازم نتكلم فيه و أسألك و نتطمن لبعض..
سمر : خوفتني يا بيه.. ما تقول..
انا : بصي يا ستي.. عارفه امي و ابويا دول.. انا مش ابنهم.. ومعرفش انا مين....
سمر : امممم انت كنت فين و شارب ايه يا بيه.. اوعي حد يكون ادالك حبوب من الغريبه دي. حط صباعك في بوقك ورجع و هتبقا كويس. هقوم اعملك كوباية لبن.
انا : يا بت انتي اسمعي الكلام.. شارب ايه و نيلة ايه...
سمر : كلام ايه.. هو دا كلام يدخل العقل...
انا : اومال انا بتكلم معاكي ليه و بفهمك..
سمر : اومال انت جيت منين لامؤاخذه.
انا : من دار أيتام او حاجه زي كدا.. مش عارف التفاصيل بالظبط..
سمر : هو انا صاحية و لا لسه نايمه و انت لسه برا.. حلم دا ولا ايه..
انا : يا بنتي حلم ايه.. اقوم اقرصك في طيزك يعني (ضحكت).
سمر : حتى لو قرصتني في طيزي.. طيزي نفسها مش هتصدق. مابالك عقلي..
انا : اسمعي بس كلامي.. او اقولك.. خلينا بكرا لما نقابل المحامي..
سمر : محامي ليه.. مش انت الورق كله تمام..
انا : اه.. بس مش عارف.. ممكن يكون فيه ورق في الملجأ او مع الناس اللي هما اهلي و معرفش طريقهم فين.. بس سناء ممكن تلعب في الموضوع دا علشان الميراث.. و تلهف كل حاجه
سمر : سناء هانم علاقتها ايه بالموضوع.. ثانيا انت فيه ورق شفته بعينك انك ليك اسم تاني..
انا : اه ورقه. هنا هيا..
سمر : ما احنا ممكن نعرف منها كل حاجه.. فين مخك يا بيه.. هات الورقه...
( صحيح انا نسيت الورقه دي خالص.. رحت أوضة سهير و دخلت فتحت الدولاب و طلعت الصندوق و طلعت الورق اللي فيه.. ولقيت الورقه.. مكتوب فيها اسم الملجأ و الاسم الحقيقي و ورق الاستلام من ابويا وامي.. ورحت لسمر)
انا : دا الورق...
سمر : حلو قوي.. يبقا اللي يثبت الكلام دا الورق دا.. و ورق الملجأ هناك في الدفاتر.. يعني لو الدفاتر دي مش موجوده.. ولا اسمك الحقيقي دخل هناك و لا الاستلام دا موجود هناك.. ولا موجود في اي ورق رسمي.. يبقا اللي يقول كلمه ميعرفش يثبت عليك حاجه.. صح ولا انا غلطانه..
انا : تقريبا صح... بس هنعمل كدا ازاي...
سمر : ازاي دي بقا تسيبها ليا.. و انت ليك أن اسمك الحقيقي دا مش هيكون له وجود في اي ورقه رسميه ولو عايز اسم العيلة كمان.. بس انت تاخد قرار في الموضوع دا..
انا : لازم اعرف ازاي.. و هل الطريق دا ممكن يدخلنا في قصص تانيه ولا ايه.. لان المحامي قالي على اكتر من حل..
سمر : مش انا قلتلك انت دينك علينا غالي قوي..
انا : سيبك من الكلام ده.. احنا في ايه ولا ايه..
سمر : ما هو دا ميعاد رده..
انا : اتكلمي كلام يتفهم يا سمر..
سمر : في الشغل بتاعي كنا بنروح اوردرات لواحد مهم قوي معروف كمان في الحكومه.. بس مش من النوع اللي ممكن يروح صالات و كباريه وكلام من دا.. كان بيعمل حفله كل أسبوعين مع ناس تقيله قوي في البلد واحنا نروح نخدم عليهم و نظبط الجو..
انا : وايه علاقة دا بكلامنا..
سمر : فتح مخك معايا.. ما دا اللي ممكن يعمل كل دا بالتليفون..
انا : ومين هيوصل ليه..
سمر : انا يا بيه.. انت مش مفتح مخك ليه..
انا : معلهش يعني يا سمر.. واحد زي دا.. يشغل دماغه ليه علشانك.. انتي كنتي بتروحي شغل و تمشي..
سمر : اهو البيه دا بقا كان هيموت عليا.. بس هو كان بقول دا بطريق غير مباشر.. اتقالي كدا بالحرف.. الباشا الكبير عنده استعداد يعمل اي حاجه و يوصل ليكي.. ليلة واحده.. بس انا كنت بخاف ليعمل فيا حاجه بعد كدا.. زي الافلام و كدا.. بس هو بصراحه تحسه ابن ناس قوي.. مش حلوف زي بتوع الصاله..
انا : لا يا سمر انا مش موافق.. هنشوف حل تاني.. لاما يخلص الموضوع مقابل مبلغ..
سمر : مبلغ.. ضحكتني.. دا راجل غني جدا.. مبلغ ايه يا سيدي.. دا الحراسه على القصر بتاعه مقولش ليك ولا العربيات ولا كلاب الحراسه.. دول لوحدهم بفلوس ياما.. مفيش حل غير دا..
انا : لا يا سمر.. انت بنت.. لو ست كنت وافقت.. لكن مش هسيبك تضيعي الحاجه دي..
سمر : هنعيده تاني... انا هطلب منك طلب..
انا : ايه هو...
سمر : ورقة جواز.. و ورقه طلاق.. بس علشان ابقا ماشيه بعد كدا في السليم لو حد يعني اتهف في دماغه و فكر يتجوزني..
انا : وانا موافق يا سمر.. و ليكي عندي مكافأة كبيره..
سمر : مش عايزه مكافأة.. عايزه بس نفضل انا و اختي في ضلك كدا.. و احنا و نصيبنا..
انا : انتوا من غير اي حاجه و انا معاكم يا سمر.. عيب تقولي الكلام دا..
سمر : عارفه يا بيه.. بس انا بقولك مش عايزه حاجه غير دي بس.. و بعدين يا سيدي اهو تبقا تزور وتاخد غرضك براحتك.. (ضحكت)
انا : مفيش فايده فيكي.. ( ضحكنا) "
( خلصنا كلام و اتعشينا و نمنا و صحينا و سمر راحت السنتر و هتروح للراجل دا بعد العصر و انا رحت للمحامي و اديته التسجيل و هيروح يقدمه للنيابة و قالي في خلال اسبوعين ممكن يسيبوا حنان..)
رجعت الفيلا و اتصلت بسمر كنسلت عليا و بعدها بنص ساعه اتصلت عليا وقالت انا راجعه في الطريق..)
شويه ورجعت سمر......
انا : ايه يا سمر عملتي ايه..
سمر : قابلته وقعدت معاه و اتكلمت معاه و فهمته القصه كلها.. وزي ما توقعت.. هيموت عليا.. هو انا قليله ولا ايه.. (ضحكت)
انا : وبعدين قالك ايه..
سمر : قالي بسيطه خالص.. هاتي البيانات بكرا و تعالي و يومين بالظبط الموضوع ينتهي.. و الراجل فعلا ابن ناس قوي.. عايز يقولي انا عايزك بس مجروح قوي.. و مش عايز يحسسني ان دا مقابل دا.. بس انا عرضت عليه بصراحه.. و ريحته من اللف والدوران.. اتصدم من كلامي و اني واضحه معاه.. بس كان مبسوط جدا.. و قالي ليكي عندي مكافأة كبيره.. قلتله مش عايزه حاجه.. بس استغرب اني مهتمه قوي.. ولما عرف موقفك معانا انا واختي و اني بعمل كدا علشان انت كويس معانا.. قالي دا يستاهل كل خدمه و لو عايز تقابله هو موافق و يبقا مبسوط. و قالي هو ذنبه ايه.. دا المفروض فلوس الدنيا مش تعوضه اللي حصل دا.. كان راجل ذوق قوي..
انا : كويس.. بس حاولي انك تفضلي بنت زي ما انتي..
سمر : زي ما تيجي بقا يا بيه.. ما انت هتعملي اللي قلت عليه.. يبقا مش فارقه..
انا : بس الموضوع بينكم هيحصل امتى..
سمر : بكرا.. انا قلتله هجهز الورق و اظبط نفسي و اجيلك وهو فهم..
انا : مش عارف اقولك ايه يا سمر...
سمر : قولي يلا نتغدى في اي مكان يااخي..
انا : ماشي يا هانم.. من العين دي للعين دي.. يلا بينا..
======
رحنا اتغدينا في مكان ورجعنا على السنتر نتطمن عليه و روحنا الفيلا.. وهي دخلت الحمام تظبط حالها و انا قعدت شويه و راحت عليا نومه.. و صحيت على صوت سمر.. التليفون بيرن كتير.. صحيت لقيت سناء بتسأل انا مجتش ليه وهي مستنيه.. قلتها نص ساعه واكون عندك.. رحت ليها علشان متحسش بحاجه و قضينا الليلة مع بعض و رجعت متأخر.. ونمت وصحيت تاني الصبح على صوت سمر..)
سمر : ايه اللي انت عامله دا.. نايم بلبس الخروج.. والجزمة كمان.. انت كنت سهران فين كدا قولي.. ياما تحت السواهي دواهي... قوم قوم..
انا : صباح الخير يا سمر.. ياااه انا دماغي مصدعة قوي..
سمر : هعملك قهوه شكلك كنت سكران طينه امبارح.. ولينا كلام في الموضوع دا.. اعرف انت كنت فين..
انا : بس بقا يا بت.. انتي علطول كدا هزار و ضحك.. يخرب عقلك..
سمر : مش احسن ما ابقا عكنونه علطول... قوم بقا نروح نشوف الشغل وانا هغير هدومي هناك و اروح المشوار بتاعي.. جهز الورق كمان....
انا :حاضر يا ست هانم..
( فطرنا و لبسنا و رحنا السنتر و الليل دخل علينا.. سمر دخلت البروفة و غيرت و طلعت كأنها ملكة.. و طلبت مني اوصلها لمكان قريب من الفيلا بتاع الراجل دا .. و فعلا وصلتها)
انا : سمر لو متردده ممكن نشوف حل تاني..
سمر : انت مالك قلبك خفيف ليه كدا.. خليك جامد كدا..
انا : خلي بالك من نفسك يا سمر.. و حاولي تخليكي بنت زي ما انتي... انتي بتقولي راجل كويس.. قوليه انا بنت و كدا ممكن يفهم..
سمر : سيبك انت من الموضوع دا انا هتصرف و زي ما تيجي.. هات الورق اتاخرت علق الراجل..
انا : خدي يا ستي.. بس اهم حاجه ترجعي الورق دا تاني.. وخلي بالك من نفسك
( سلمت عليها و حضنتها وهي مشيت لغاية ما وصلت لآخر الشارع وانا مشيت من هناك.. وعقلي هينفجر من السبب في كل دا هو سناء... مشيت بالعربيه و روحت الفيلا لقيت حد واقف قدامها.. يا ترى مين دا.. قربت اكتر لقيت واحده لابسه عبايه سودا.. ولعت النور العالي.. مش معقول دي سعاد اللي كانت شغاله في الفيلا قصادنا... ايه رجعها تاني.. نزلت من العربيه و سلمت عليها)
انا : سعاد... ازيك يا بت انتي... عاش من شافك.. واقفه ليه كدا َ
سعاد : ازيك يا سيدي.. وحشتني قوي.. واقفه علشانك.. بس دخلنا جوا مش عايزه حد يشوفني..
انا : تعالي يلا.. َ فيه ايه يا بنتي قلقتيني عليكي.
(دخلنا جوا الفيلا وقعدنا.. و جبتلها عصير و شربت وهي مرتبكة)
انا : فيه ايه يا بنتي.. مالك وايه اللي حصل..
سعاد : هي حنان فين.. مقلتش ليك اللي حصل معايا..
انا : حنان مش موجوده.. قالت انك اتجوزتي غصب عنك.. ايه بقا اللي حصل..
سعاد : كفرت بحياتي يا سيدي.. جوزوني واحد كلب مشغلني زي الجاموسه وهو قاعد في الدار ياخد الفلوس و يطلع يلعب قمار علي القهوه و يشرب بانجو وحشيش و يجي يضرب فيا.. باع كل عفش الدار.. و انا هموت مش قادرة شغل و ضرب واهانه.. مبقتش قادرة.. قلتله طلقني.. قالي تدفعي كام.. اقوله يا راجل انت ادفع منين.. قالي تتصرفي.. انا ماضي وصلات امانه.. و هتسجن.. تتصرفي في الفلوس أسيبك.. رحت لأهلي قالوا ملناش دعوه ولا معانا.. احنا بنشحت و مش هتطلقي و ترجعي تجيبي لينا الكلام.. اخر ما زهقت طفشت و شحت فلوس المواصلات و جيت.. ( قعدت تعيط بحرقه)
انا : بس بس بس اهدي يا سعاد.. طالما الكلب دا غرضه فلوس.. يبقا نديله قرشين و نخلص منه.. اهدي بقا. فين سعاد اللي بتضحك و مش بتبطل هزار..
سعاد : ماتت .. مش شايف شكلي و لبسي عامل ازاي.. هجيب الفلوس منين يا سيدي.. انا جايه تشغلني هنا بلقمتي بس محدش يعرف اني هنا.. ارحم الف مره من هناك..
انا : متقلقيش الفلوس هتدبر.. معاه تليفون هو..
سعاد : اه معاه.. ليه يا سيدي..
انا : هنديله الفلوس و يطلق.
سعاد : هيطمع يا سيدي دا كلب.. سيبه كدا.. مش هعرفهم طريقي وخلاص.. و يبقوا يخبطوا راسهم في الحيط..
انا : يا بنتي هيرفع عليكي قضيه و هيلف يدور و يوصل ليكي.. نمسك منه ورقه طلاق و آخر ما في خليه يركبه بقا..
سعاد : بس انت ذنبك ايه يا سيدي.. انا مش جايه علشان كدا.. انا جايه لاني ملقتش حد.. ولو رحت الفيلا اللي كنت فيها هيعرفوهم..
انا : بطلي الكلام الخايب دا.. قومي ادخلي الحمام استحمي و البسي اي حاجه من أوضة حنان.. و جهزي اكل و عايزك تتغذي و تعوضي الايام اللي فاتت..
( لقيتها نزلت توطي تبوس رجلي.. شدتها و خدتها في حضني وهي بتعيط)
انا : لو عملتي الحركة دي تاني هرجعك لجوزك.. ايه رايك.
سعاد : لا لا لا لا.. انا بس مش عارفه اقولك ايه على حنيتك دي.. متأخذنيش يا سيدي..
انا : طب يلا.. روحي اعملي اللي قلتلك عليه.
سعاد : امرك يا سيدي...
( دخلت الحمام و ظبطت نفسي من اللف بتاع اليوم دا و لبست و رحت ابص في التليفون اشوف سمر كلمتني ولا ايه.. ملقتش اتصال.. قلت اصبر شويه.. قعدت عملت كأس و قعدت في البلكونه. شويه و سمر كلمتني)
سمر : الو.. ايوا يا بيه..
انا : ايه يا بنتي عملتي ايه..
سمر : عملت جمعية.. ( ضحكت)
انا : ما تخلصي يا خفه.. عملتي ايه بجد..
سمر : لما ارجع بقا.. انا في الطريق اهو..
انا : ماشي.. اجي اخدك ولا ايه..
سمر : لا انا معايا تاكسي.. ملهوش لزوم..
انا : ماشي خلي بالك من نفسك.. سلام
( قفلت معاها و قعدت شويه و لقيتها بترن.. اكيد وصلت تحت.. بصيت لقيتها نازله من التاكسي.. نزلت جري.. فتحت ليها و كانت سعاد في المطبخ.. دخلت انا وهي.. وكانت سعاد بتجهز الاكل على الترابيزه )
سمر : مين دي يا باشا.. ان غاب القط ولا ايه..
انا : ست شيخه قط ايه.. دي سعاد كانت شغاله هنا قصادنا و صاحبة حنان الروح بالروح...
سمر : لامؤاخذه يا سعاد.. اعذريني.. اللي ما يعرفك..
سعاد : ولا يهمك يا هانم.. خدامتك..
سمر : الحق.. بتقولي يا هانم... ( ماتت من الضحك و انا كمان ضحكت معاها..)
سعاد : معلهش انا معرفش حضرتك.. لامؤاخذه..
انا : بتقولك حضرتك.. شايفه يا سمر.. مش بقولك انتي هانم (ضحكت)
سمر : اومال ايه.. هانم ونص.. وانا لابسه على الموضه (ضحكت)
انا : دي سمر يا سعاد.. اخت حنان. عرفتي دلوقتي..
سعاد : يا دي النيله و انا عماله الف دماغي اقول شبه مين يابت يا سعاد. الوش فيه من حد اعرفه.. تعالي يا سمر احضنك.
( سلموا على بعض و بوس واحضان و كلام)
انا : يلا يا هوانم ناكل انا جعان..
سعاد : هوانم ايه بقا.. سمر اللي هانم.. تقعدوا انتوا تتعشوا بالف هنا و انا هاكل في المطبخ..
انا : سعاد.. انتي نسيتي سامر ولا ايه.. بلاش كلام كدا تاني.. احنا كلنا زي بعض.. فاهمه ولا ايه..
سعاد : فاهمه يا سيد الناس كلها..
( قعدنا نتعشا و نضحك و نهزر و قلت لسعاد تستريح علشان السفر و انا قلت لسمر عايزك فوق.. دخلت الحمام اخدت شاور و غيرت لبسها تحت و طلعت ورايا)
انا : كل دا.. بتعملي ايه كل دا في الحمام..
سمر : يووه.. مش عروسه جديده يا بيه.. (ضحكت)
انا : يعني حصل.. فتحك يا سمر.. اومال ايه بقا انسان كويس و الكلام ده..
سمر : هو الحقيقه عرض عليا كدا و عرض عليا اني افضل بنت .. وانا اللي اخترت دا..
انا : ليه يا سمر.. اختارتي ليه كدا..
سمر : ما عرضه كان كويس..
انا : هو ايه عرضه..
سمر : قالي انا مش هغصبك.. بس انا نفسي اعمل كدا.. بس مش هعمل كدا الا وانتي راضيه.. و قالي ليكي عندي مكافأة مش هتتخيليها.. وافقت..
انا : وايه هي المكافأة..
سمر : اولا موضوعك يخلص بكرا او بعد بكرا.. لان الأوراق ليها نسخ في وزارة التضامن.. و التانيه دا.. (طلعت مفتاح)
انا : ايه دا.. مفتاح ايه..
سمر : شقة في عمارة.. اه صغيره.. بس ملك ليا.. باسمي.. مفروشه و متشطبه.. وبعد ما خلص.. بعتني الشقه اتفرجت عليها مع السواق بتاعه.. كنت طايره من الفرح.. و كتب العقد بتاعها باسمي و بصم عليه كمان. غير دا.. (شاورت على خاتم شكله غالي جدا.)
انا : معقول كل دا....
سمر : مش بقولك هيموت عليا.. بس اللي استغربت ليه.. انه معملش حاجه.. يادوب فتح و خلاني امص له لغاية ما جابهم و دخل الحمام..
انا : يمكن هيطلبك تاني..
سمر : لا.. شكله غريب كدا.. مسح الدم وقعد يبص ليه و عينه فيها لمعة غريبه.. شكل الموضوع فيه حاجه.. ميكونش شعري دا على ست الا و الموضوع دا وراه حاجه.. دا خد المنديل و لفه و حطه في صندوق في الدولاب.. انا بيني وبينك خفت منه..
انا : فعلا غريب قوي.. المهم احنا ملناش دعوه... وانا عند وعدي ليكي.. لو عايزه نعمل الموضوع دا بكرا.. نعمله.. وكدا يا ستي هيبقا عندك شقه و معاك قسيمة طلاق و شغاله في سنتر كبير.. و العرسان هتجري وراكي..
سمر : هي سعاد دي بتعمل ايه هنا.. عايز تاخدني في الهيصه..
انا : اه صحيح فكرتيني.. سعاد واقعه في مشكله وعايزين نحلها ليها.. بنت غلبانه وظروفها طين..
سمر : مشكلة ايه...
انا : جوزوها غصب عنها و جوزها مرمطها و قاعد في البيت وهي اللي شغاله.. بياخد منها الفلوس و يضربها و يطلع يشرب مخدرات و يلعب قمار.. و ماضي وصلات امانه... و طلبت منه الطلاق و رفض الا اذا دفعت له فلوس.. علشان يسدد ديونه و باع عفش البيت و أهلها رافضين الطلاق علشان متجبش ليهم العار ولا معاهم اصلا فلوس يدفعوا للكلب دا..
سمر : يادي النيلة هو انت ناقص.. المشرحه ناقصه.. صعبت عليا والنعمه.. طب وانت هتعمل ايه..
انا : نديله الفلوس و يطلقها و نشوف ليها شغل.. هنا او في السنتر.. احنا هنحتاج حد هناك في النضافه..
سمر : يا سلام يا سامر بيه.. لو كل الناس زيك في الخير.. الدنيا دي تتغير.. بس في الخير بس.. مش في الشقاوه.. (ضحكت) "
انا : يا بت بطلي بقا.. قومي انتي ارتاحي شكلك تعبانه..
سمر : اه والنعمه مهدود حيلي.. و البتاع بيحرق فيا قوي..
انا : بلا يا سالفه.. (ضحكت)
سمر : سافله.. طب انا زعلانه منك و مش هكلمك تاني..
( قمت خدتها في حضني و بوستها بوسه طويله.. و بلف دراعي حولين ضهرها لقيتها قالت..)
سمر : لا يا بيه.. مش ناقصه حرقان انهارده.. وبعدين احنا مش لوحدنا.. خليها بكرا نوزع سعاد و تدوق براحتك..
انا : ماشي كلامك.. تصبحي على خير..
سمر : وانت من اهل الخير.. بس صحيح.. انا هنام فين.. ما سعاد مش فاهمه اني بنام هنا.. والسرير صغير..
انا : اه صحيح.. بصي.. نامي هنا في اوضتي.. وانا هنام في اوضة المرحومه..
سمر : لا انا هتصرف.. خليك في اوضتك.. تصيح على خير..
انا: اسمعي الكلام.. انتي بقيتي من أصحاب الأملاك دلوقتي.. (ضحكت)
سمر : فكرتني.. صحيح بقيت صاحبة ملك.. ( ضحكت)
انا : فيه مراتب كتير تحت في أوضة الجيم.. خدي مرتبه و نامي مع سعاد..
سمر : حلو قوي... تعال وريني بقا...
= نزلت انا وهي و دخلنا الجيم و رفعنا مرتبه.. ودخلنا أوضة حنان.. لقينا البت سعاد فارشة حتة قماش و نايمة على الأرض..
انا : شايفه يا سمر.. خافت تنام على السرير... صحيها بقا تحط المرتبه لغاية ما نجيب سرير بكرا من اي مكان.. الاوضة كدا كدا واسعة..
سمر : يا حبيبتي.. شايف نايمه مكسوره ازاي.. نومة كسرة الخاطر دي يا سيدي..
انا : بكرا الظروف تظبط معاها.. صحيها..
سمر : سعاد.. قومي يا حبيبتي.. نايمه ليه كدا.. قومي يا سعاد..
سعاد : فيه ايه.. انا مفيش معايا فلوس يا طه.. سيبني حرام عليك..
سمر: البت بتخرف.. صعبانه عليا قوي.... يا سعاد طه مين.. انا سمر و معايا سامر بيه..
انا : سعاد.. يا بت متخافيش دا احنا.
سعاد : لا مؤاخذه يا سيدي.. انا باين رحت في النوم..
انا : ايه منيمك كدا...
سعاد : اسفه يا سيدي.. هروح افرش في المطبخ.. لا مؤاخذه يا سمر..
انا : مطبخ ايه.. احنا بنقولك نايمه ليه كدا على الأرض.. ليه مش نمتي على السرير..
سعاد : ما انا ليقت لبس سمر هنا.. قلت اكيد بتبات هنا.. ميصحش انام على فرشتها.. و انا ممكن انام في المطبخ..
سمر : مطبخ ايه و فرشتها ايه.. قومي قومي يا عبيطه انتي.. بتفكرني بحنان.. قومي حطي المرتبه دي.. وبكرا نجيب سرير تاني ليكي.. قومي يلا... اطلع انت يا بيه ارتاح احنا هنتصرف..
انا : يلا تصبحوا على خير..
(طلعت فوق صبيت كأس و قعدت اشرب في البلكونه.. و قعدت اقلب في التليفون لقيت رنة من سناء.. و رساله.. بتقولي فينك انهارده.. قلت ارن عليها واشوف عايزه ايه)
انا : ايوا يا سنسن.. عامله ايه..
سناء : انت فين يا سامر طول اليوم.. مش قلنا تخليك قريب مني.. ولا زهقت..
انا : زهقت ايه.. انتي مش قايله ان سالي راجعه الصبح..
سناء : وايه المشكله لما تتصل تطمن عليا.. بتوحشني يا سامر.
انا : وانتي كمان بس انتي فاهمه موضوع سالي و كدا..
سناء : ملكش دعوه بسالي.. انا هفهمها كل حاجه.. و ترجعوا تاني ولاد خالة تاني.. ايه رايك.. بس ولاد خالة بس.. (ضحكت).
انا : تمام مفيش مشكله إنتي عارفه مبحبش حد يزعل مني..
سناء : صحيح هنعمل ايه في موضوع حنان..
انا : لما اشوفك بقا نتكلم...
سناء : اللي انت شايفه يا قلبي.. تصبح على خير يا حبيبي
= قفلت معاها و حاسس انها بتخطط لحاجه بخصوص كلامها عن سالي دا.. وبعد اللي عرفته انها بتقابل ناس في اسكندريه و غيرها.. شويه ولقيت صوت سعاد ورايا.. =
سعاد : سيدي..
انا : فيه ايه يا سعاد ايه صحاكي..
سعاد : عايزه اتكلم معاك لو فاضي..
انا : اتكلمي... فيه ايه..
سعاد : انا هقوم الصبح ادور على شغل.. انا حاسه اني مليش مكان هنا.. ومش عايزه اعكنن عليك وكدا..
انا : ليه بتقولي كدا.. ايه اللي حصل..
سعاد : يعني هنا حنان و سمر و انا مليش مكان.. ومش عايز اخليك ولا اخليهم قلقانين من وجودي هنا. وانت فاهم بقا.
انا : انزلي ارتاحي يا سعاد و بطلي الهبل بتاعك دا..
سعاد : لا انا ارتحت مش هنام تاني دلوقتي.. لو عايز تنام قوم يا سيدي. ولو عايز اعملك حاجه اعملها..
انا : لا مش عايز و قاعد شويه.. اللي يشوفك دلوقتي ميشوفش شكلك وانتي جايه...
سعاد : يعني احلويت يا سيدي..
انا : اه طبعا.. انتي كنتي جايه تعبانه وشكلك تعبتي في الطريق.. لكن بعد الحمام و تغير لبسك رجعتي سعاد تاني..
سعاد : يعني لسه سعاد بتاع قبل الجواز ولا شكلي اتغير من الهم..
انا : لا يا سوسو احلى كمان.. هاتي كاس ليكي وليا وتعالي..
سعاد : ياااه لسه فاكر يا سيدي.. انا عارفه اني مبقتش أعجب..
انا : بطلي مكر يا بت و ريحي دماغك من اللي بيلف فيها..روحي يلا ولا اقولك تعالي نروح الاوضه نشرب هناك.. لسه بتتفرجي على سكس يا بت..
سعاد : فين بقا.. ما التلفون نفسه خده مني.. بس كنت ساعات بشوف مع بت صاحبتي بتسرح معايا.. ما الزفت دا كان ياخد الفلوس ويجري على برا ويرجع وش الفجر وانا سارحه.. يعني كأني مش متجوزه.. بلا نيلة..
انا : تعبانه يعني.. طب تعالي نتفرج على حاجه مع بعض..
سعاد : ازاي بقا.. و سمر نايمه تحت ممكن تطلع في اي وقت.. تبقا فضيحه تانيه.. (ضحكت)
انا : ملكيش دعوه بسمر.. ولا انتي شكلك كدا ملكيش مزاج.. روحي نامي احسن..
سعاد : لا انام ايه. دا انا ما صدقت لقيتك صاحي وهي نامت.. انت باين اللي هلكان.. (ضحكت)
انا : اه فعلا.. بس نعمل حاجه على السريع كدا.. طيزك وحشتني.
سعاد : طيزي بس يا سيدي... ملكش حق.. و دول و دا.. (بتمسك صدرها و تشاور على كسها)
انا : وحشوني قوي يا ام طيز واسعة.. (ضحكت)
سعاد : يووه فكرتني بالبت حنان ام طيز كبيره.. هي صحيح فين. وحشني كسها البت دي.. (ضحكت)
انا : بعدين نبقا نشوف موضوع حنان.. يلا بقا ندخل دلوقتي.. ولا انتي مش مجهزه نفسك..
سعاد : الا الحاجه دي.. مقدرش اسيب نفسي فيها زي حنان كدا.. الواحده متعرفش الظروف شكلها ايه.. (ضحكت)
( قمت خدتها تحت باطي و دخلنا أوضة التلفزيون و قعدنا نشرب وهي داخت شويه و نزلت تحت رجلي و شدت البنطلون و البوكسر و عنيها لمعت و مسكت زبي وبدأت تبوس فيه و ترفع عنيها بشرمطه كدا تجنن.. زي بتوع افلام السكس بالظبط.. و هي بتمص ببوقها بدأت ترفع العباية البيتي و بدأت تقلع و فضلت تمص بالشورت الفلاحي بتاعها.. منظر صدرها المتوسط و الحلمات بتاعته تجنن.. وانا اتجننت على شكلها وهي بتمص زبي بشكل يهيج قوي.. صحيح العيون فيها لغة جنس رهيبه.. وقفت و وطيت ليها و نزلت لشفايفها و انا برفعها من الأرض و ببوس فيها و خدتها في حضني قوي و شفايفي بتاكل في بوقها.. و ايدها مش راضيه تسيب زبي وانا أيدي نزلت على ضهرها و على طيزها و بدأت ادعك فيها و احس بطراوة طيزها في أيدي من فوق الشورت القطن.. و بدأت احط ايدي من تحت الشورت و ادخل بين فلقتين طيزها و اوصل لاسخن حتة فيها.. خرم طيزها و واول ما لمسته)
سعاد : اححححح... وحشه لعبك قوي يا سيدي.. بعبصه بقا على الواقف كدا.. اخخخخ.. مش هقولك براحه.. لا براحتك.. اااااه يا لهوي. بعبص كمان.. اااااااااااااااااااه... طيزي دي هتموتني يا سيدي.. عايزه اشوف علاج ليها.. عايزه تتناك علطول.. بدخل فيها خيار ولا ترتاح.. عايزه زبك.. اااااااااااااااااااه.. تعال بقا في الاوضه....
انا : يخرب بيتك.. ايه يا بت انتي هايجه ليه كدا.. انتي بقالك قد ايه محدش ناكك..
سعاد : بقالي شهر او اقل شويه.. هو خربان اصلا الكلب دا.. إنما أنت.. يحرس شبابك.. يلا بقا.. مستعجلة..
انا : يلا يا متناكة بطيزك دي قدامي..
سعاد : متناكة متناكة.. بي اتناك و ارتاح.. كسي هيطرش من الكلام بس يا سيدي..
( دخلت الاوضه و راحت علي السرير و فلقست و بتضرب على طيزها بعد ما قلعت الشورت..)
سعاد : يلا بقا.. سامع يا سيدي.. بتنده عليك ازاي.. و الخرم فاتح مشتاق ليك ازاي.. عايزه منك طلب بس مكسوفه..
انا : مكسوفه ليه يا بت.. هو بعد فلقستك دي فيه كسوف..
سعاد : عايزاك اااااااا
انا : عايزه ايه خلصي..
سعاد : لسانك الأول.. يادي الكسوف.. (لفت وشها)
=قربت من السرير و مسكت طيزها بأيدي و بدأت اضرب عليها.. براحه =
سعاد : اضرب اجمد يا سيدي.. اااه اااه كمان.. بيقولوا الضرب دا بيكبر الطيز هو و التقفيش . اخخخخ..
انا : يخرب عقلك.. مين اللي قالك الكلام ده.. وانتي عايزه طيزك تكبر ليه..
سعاد : علشان تملي عينك اكتر... اللي قالي بت صاحبتي كانت شغاله معايا.. لما لقيت طيزها كبرت كدا يا اخويا.. سألتها قالت جوزي بيقفش فيها كتير و يضرب فيها.. كبرت.. يلا بقا احنا هنقعد نتكلم.. و طيزي و كسي بياكلو فيا..
( وطيت على طيزها وبدأت ابوس والحس فيها كلها وهي تصرخ و تقولي الخرم يا سيدي.. الخرم.. بدأت الف لساني حوالين الخرم وهي ترجع بطيزها لورا علشان تزنق لساني في خرمها.. وبدأت الحس الخرم وادخل لساني في خرمها الواسع.)
سعاد : لووووووولي ايوا كدا... الحس بقا وريحني.. اااااااااااااااااااه... اوووف.. كنت مشتاقه قوي.. اححححح. احشر لسانك يا سيدي قوي.. مالك حنين كدا..
(دخلت لساني كله و صباع كمان معاه وبدأت ابعبص فيها قوي.. و ادخل صباع تاني في كسها.. وهي صرخت جامد.. فضلت الحس شويه و ابعبص كل مكان في طيزها.. و كسها.. وفجأة الباب اتفتح.. سمر دخلت..)
سمر : صوتكم نازل لتحت... هو فيه كدا...
سعاد : يالهوي... ( وقامت تلف نفسها بالملايه)
انا : مش قلتلك صوتك هيفضحنا وسط الجيران يا بت انتي..
اسفين يا سمر صحيناكي..
سمر : لا يا بيه خد راحتك.. خدي راحت يا سعاد.. انا كنت راحه الحمام ملقتش سعاد جمبي.. سمعت الصوت قلت دا فيه حاجه.. طلعت لقيتكم بتشوفوا مزاجكم.. ليلة سعيده يا سوسو (ضحكت)
انا : طب تعالي اقعدي يا بنتي.. هاتي كأس وتعالي اقعدي معانا..
سمر : لا سعاد شكلها مكسوفه خالص.. اللي يشوفها كدا ميشوفش وهي بتصرخ وتقولي بعبص قوي.. (ضحكت)
سعاد : لامؤاخذه يا سمر.. نسيت نفسي خالص
سمر : لا يا حبيبتي.. اتدلعي و خدي مزاجك.. ولا تشغلي بالك.. الصوت مش عالي قوي.. انا سمعت من تحت على بسيط.. بس لما قربت من الاوضه سمعت صوتك.. شيلي الملايه بقا.. ودلعي نفسك يا بت.. هجيب الكأس واجي.. ولا هتضايقي يا سوسو
سعاد : لا يا حبيبتي.. انتي اختي.. و حنان سري عندها و انتي من غلاوة حنان.. ما تيجي معانا ولا ملكيش مزاج.. بعد اذن سيدي يعني..
انا : لو عايزه تيجي تيجي.. لو تعبانه يا سمر الايام جايه.. سعاد تعجبك قوي.. ايه يا سعاد.. سمر عجبتك.. ( ضحكت)
سعاد : يوه يا سيدي بتكسفني كدا.. تقول عليا ايه كدا..
انا : لما اسأل سؤال تجاوبي علطول.. عجبتك يا بت ولا ايه..
سعاد : بصراحه تعجب العفريت.. دي برنسيسه..
سمر : انت بتقول ايه يا سامر بيه.. يكش يكون اللي في بالي..
انا : اه بالظبط كدا.. اللي في بالك.. وسعاد شوفت لمعة عنيها لما انتي شفتيها عريانه.. عرفت انك دخلتي دماغها..
سمر : بقا كدا.. دا انتي طلعتي حكايه يا سوسو.. بس حظك وحش.. مليش في اللون دا... ادلعي مع البيه بقا.. هروح اجيب كأس...

خرجت سمر و انا كملت مع سعاد...
:👌👌👌الجزء الثامن 👌👌👌
======================

بعد ما خرجت سمر.. حسيت سعاد اتضايقت..
انا : فيه ايه يا سعاد وشك قلب ليه كدا..
سعاد : هو انت عملت حاجه مع البت دي.. ولا ممكن تفضحنا..
انا : ملكيش دعوة بموضوع الفضيحة دي.. و اعملي حسابك اننا هنكون مع بعض كتير الفترة الجايه.. يعني هنشتغل كلنا مع بعض.. فبلاش نفسنه الستات دي.. اظن انتي فاهمه.
سعاد : يا سيدي انا خايفه عليك انت.. انا في ضلك دلوقتي واخاف عليك.. مش موضوعي انا.. و بعدين انت ادرى بكل حاجه.. انا اللي تقول عليه انفذه.. بس خلينا في الليلة الحلوه دي. ولا مزاجك اتعكر...
انا : لا مزاجي حلو طول ما انتي في حالك و تسمعي الكلام..
سعاد : اسمع طبعا يا سيدي.. و طيزي كمان عايزه تسمع ولا ملهاش نفس ( ضحكت)
انا : انا اللي عايز اسمع صوت طيزك و زبي فيها يا متناكة انتي.
سعاد : اهي عندك.. حد منعك.. وريني تقدر عليها ولا ايه..
انا : طب ادوري يا هايجه..
( لفت و اديتني طيزها و بدأت الحس فيها تاني و بدأت أدعك زبي فيها لغاية ما وقف.. و هي بدأت تشد الفردتين بتوع طيزها)
سعاد : ركب بقا يا سيدي مش قادرة.. ااااه ايوا دخل قوي.. ااااه.. كمان.. يااااه.. كان فين زبك من بدري.. اووووووف علي طيزي.. اااااااااااااااااااه.. ارزع وحرك بقا.. اخخخخ.. اضرب على طيزي بقا.. ااااه.. جامد قوي.. عايزه ايدك تعلم. ااااااه... ايوا كدا... اححححح
انا : طيزك نار يا بت انتي.. ااااه.. مش عايزه شويه في كسك..
سعاد : اديني في كسي بس اوعي ترمي جوا.. مش عامله حسابي.. يلا بقا علشان انا قربت قوي..
( طلعت زبي من طيزها و مسحته و بدأت ادعك في كسها المبلول و بدأت ادخل دخل بسهوله و* سخن قوي)
سعاد : اححححح قوي بقا... نيكني قوي.. بقالي كتير نفسي في النيكة دي. اووووووف يلا بقا.. انا هجيب يا سيدي.. اووووووف كمان... اااااااااااااااااااه قوي... قوي... اوعي تنزل جوا.. اووووووف اهم اهم اهم اااااااااااااااااااه احااااااااااا بجيب اهو اااااااااااااااااااه...
( انا مقدرتش امسك نفسي وبدأت ازرع في كسها قوي و خلاص هجيب لحقت نفسي و طلعته و نزلت على طيزها من برا و اترميت جمبها على السرير..)
سعاد : ايه يا سيدي.. كيفتك ولا مبقتش أنفع..
انا : انتي استاذه يا سوسو.. مشفتش اسخن منك يا بت..
سعاد : يعني أملي عينك و تسبيني هنا خدامة ليك...
انا : يا بت هتفضلي هنا.. الموضوع خلص.. نامي بقا.. علشان عندي مشاوير كتير الصبح..
سعاد : معقول.. انام هنا معاك على السرير.. ميصحش..
انا : نامي مطرح ما تحبي.. خليكي للصبح..
سعاد : امرك يا سيدي.. تصبح على خير
انا : وانتي من اهل الخير
(نمت انا وهي للصبح و سمر جت تصحيني..)
سمر : قوموا يا عرايس.. مش عارفين تستروا نفسكم كدا..
انا : صباح الخير يا سمر.. الساعة كام...
سمر : الساعة 10.. اتاخرنا.. قومي يا سعاد استري نفسك..
انا : سيبيها نايمة.. يومها كان طويل امبارح...
سمر : يومها برضو. ولا اللي انت عملته.. ( ضحكت)
انا : مش فايق دلوقتي..
سمر : قوم خد حمامك وانا هجهز الفطار..
انا : حاضر..
(قمت اخدت الحمام و غيرت لبسي و نزلت لقيت سمر محضره الفطار و جاهزه على الخروج.. فطرنا و لقينا سعاد نازله من فوق)
سمر : صباحيه مباركة يا عروسه..
سعاد : يا اختي متكسفنيش بقا.. ما سيدي قالك تعالي معانا وانتي اللي اتكبرتي..
سمر : مكسوفه من ايه يا موزة انتي.. مش اهم حاجه البيه دلعك..
سعاد : سيدي يدلع اي حد.. بس انتي جربي و هتشوفي
انا : بلاش يا جماعة الكلام ده.. وقت الشغل شغل و وقت الدلع دلع.. فاهمين..
سعاد : فاهمين يا سيد الناس.. عايزني اعمل ايه..
انا : البسي وتعالي معانا يلا.. عندنا شغل.. طالما انتي صحيتي.. ساندويتش على السريع كدا ويلا..
سمر : هتيجي فين يا بيه..
انا : السنتر..
سمر : طب تعالي بقا أشوفلك حاجه تلبسيها.. طالما مفيش معاكي لبس.. تعالي يا بت مكسوفه من ايه..
( دخلوا الاتنين و شويه ولقيت سعاد خارجه مكسوفه خالص. سمر لبستها بنطلون و تيشرت و عملت ليها ميك اب خفيف خلاها زي القمر..)
انا : اوبا اوبا.. دا احنا اتدلعنا خالص..
سعاد: اعمل ايه يا سيدي.. ما سمر صممت.. انت عارف انا مليش غير في العبايه..
سمر : لا عودي نفسك على كدا.. السنتر عايز لبس زي كدا.. يلا بينا يا بيه عندنا شغل و ولسه ورايا مشوار الباشا..
انا : يلا بينا..
( رحنا السنتر و قعدنا نشتغل لغاية بعد العصر و سعاد شغلها ظهر في النضافه بتاع السنتر من برا وجوا.. طلبنا اكل كلنا واكلنا)
سمر : هلبس انا و اروح المشوار يا مستر. هتيجي توصلني ولا اجيب تاكسي..
سعاد (تضحك)..
سمر : مالك يا سعاد بتضحكي ليه..
انا : بتضحك على مستر يا ستي..
سمر : اه صحيح.. هنا يا سعاد سامر بيه.. مستر سامر.. في البيت انتي حره.. فاهمه..
انا : بصي يا سعاد.. سمر هنا المسؤله عن كل اللي شغال. اللي تقولك عليه يبقا هو الصح..
سعاد : حاضر يا سيدي..
سمر : تاني سيدي..
سعاد : يوووه.. قصدي مستر.. لا مؤاخذه مش متعوده (ضحكت)
انا : يلا يا سمر اوصلك..
سمر : هلبس و اجيلك..
= دخلت سمر تلبس و بعد شويه جت و خدتها وصلتها.. ورجعت السنتر.. لقيت سعاد لوحدها هناك..
انا : فين البنات يا سعاد..
سعاد : خلصوا شغلهم وقالوا هنمشي و ابقى قولي لمستر سامر..
انا : وانتي خلصتي شغلك. ولا لسه..
سعاد : خلصت من بدري و استنيت.. هنروح بقا ولا ايه.. اصل عايزه استحمي..
انا : يا بت ما الحمام هنا.. مدخلتيش ليه..
سعاد : دخلت بس مخدتش راحتي كدا.. عايزه استحمي على الرايق كدا.. ( ضحكت)
انا : طيب يلا بينا نروح..
( روحنا و هي زخات الحمام وانا طلعت فوق و قعدت في البلكونه ولقيت سناء بترن..)
انا : ايوا يا سنسن.. عامله ايه
سناء : انت فين يا سامر.. بتصل عليك من بدري.. مش قلتلك ترد علطول..
انا : لسه داخل البيت حالا.. ما انا مفهمك على موضوع السنتر دا.. شغل كتير فوق راسي.
سناء : طب قول يا حبيبي وانا اجي اساعدك..
انا : لا مش متستاهله يعني..
سناء : بقولك ايه.. سالي كلمتها و هي بتقولي دا موضوع اتقفل و خلاص.. و عادي سامر مننا و نرجع علاقتنا ببعض تاني.. والموضوع دا نصيب..
انا : نرجع ازاي مش فاهم..
سناء : يا اخي مخك ميروحش بعيد.. تقصد ترجع سامر ابن اختي و ابن خالتها.. يعني زي قبل ما يحصل حاجه..
انا : اه فهمت.. وانا مفيش عندي مشكله.
سناء : طيب هي عايزه تشوفك.. بس مت غير شقاوة.. (ضحكت)
انا : هبقا اجيلكم بكرا ولا بعده.. مفيش مشكله..
سناء : انت مخك تخين ولا ايه.. عايزه تشوفك لوحدها. تصفوا النفوس مع بعض.. بص.. انا هستناك انهارده.. و بعدين هروح انا عيد ميلاد واحده صاحبتي. وانتوا تصالحوا بعض.. بس من غير مصايب تانيه.. (ضحكت)
انا : خليها يوم تاني. مش لازم انهارده..
سناء : فيه ايه يا سامر.. اسمع كلامك اصدقك.. اشوف امورك استعجب..
انا : خلاص يا ستي جايلك انهارده. ساعتين كدا و اكون عندك.
سناء : ماشي يا قلبي مستنيه..
= قعدت افكر.. هل دا ملعوب جديد من سناء ولا هي عايزه ترجع الأمور زي الاول علشان مش تخسر حد زيي.. قلت برضو انا عامل حسابي و كل مكالمات سناء معايا متسجله.. وشويه ولقيت سمر بترن عليا..)
انا : ايه يا سمر عملتي ايه..
سمر : خلصت كل شيء.. خلي سناء تخبط دماغها في اتخن حيط.. الشخص اللي كان في الملجأ عمره ما دخل ولا اسمه موجود في سجلات الوزاره ولا الصحه ولا اي مكان تماما..
انا : برافو عليكي يا سمر.. مش عارف اقولك ايه.. بس ليكي عندي مكافأة كبيره قوي..
سمر : والعقد بتاع الشقه اتوثق في الشهر العقاري.. انا حاسه اني في حلم..
انا : وليكي كمان انتي وحنان عقد بنسبه 5٪ في السنتر. ايه رايك يا ستي.. دي المكافأة اللي قلتلك عليها...
سمر : لا انا كدا هيحصل لعقلي حاجه.. معقول.. كدا كتير قوي يا سامر بيه..
انا : مفيش بسه بقا. انتي بقيتي هانم اهو.. (ضحكت)
سمر : هانم ايه بس.. لو هانم على الناس كلها.. هفضل برضو خدامه ليك.. انا جايه في الطريق اهو..
انا : تمام.. انا رايح مشوار.. هتلاقي سعاد هنا لما ترجعي..
(لبست و نزلت اخدت العربيه و رحت لسناء..)
سناء : يا اخي بنجيبك بالواسطة دلوقتي.. ادخل يا حبيبي..
انا : واسطه ايه بس.. انتي فاهمه المشاغل...
سالي : ازيك يا سامر...
انا : سالي.. ازيك.. عامله ايه..
سالي : بخير يا سامر.. انت اخبارك ايه.. و اخبار حنان ايه..
سناء : احنا قلنا ايه يا سالي.. مش اللي فات مات..
سالي : اسفه.. بس انا بسأل بجد مش تلميح..
انا : كويسه يا سالي.. سواء سؤال او تلميح..
سناء : يبقا انتوا عايزين تفضلوا كدا.. و مش هنصفي النفوس لبعض.. وانا مليش خاطر عندكم.. انا ماشيه و سيباكم.. صفوا اموركم مع بعض.. سلام..
سالي : لا يا ماما مفيش حاجه بجد.. سامر انا مفيش جوايا حاجه وحشه ناحيته بالعكس..
انا : ولا انا يا سالي..
سناء : امممم يعني اخرج منها انا.. يبقا سلام بقا.. ما تجيب مفتاح العربيه يا سامر اروح ارسم نفسي بيها..
انا : العربيه و صاحب العربيه يا سنسن..
= سناء اخدت العربيه و نزلت وانا دخلت قعدت مع سالي)
سالي : ايه اخبارك يا سامر.. مفيش جديد.
انا : لا مفيش جديد غير اني هفتح السنتر تاني..
سالي : لا اقصد الحاجات التانيه..
انا : حاجات ايه..
سالي : حب خطوبه.. جواز.. علاقة..
انا : لا مش بفكر في الموضوع دا دلوقتي. وانتي.
سالي : ما انت اكيد عرفت...
انا : موضوعك مع محمود زميلنا يعني..
سالي : ما خلص الموضوع.. طلع طماع و عايز كل حاجه.. قلت لمامي مش حابه اكمل معاه..
انا : ما اكيد عارفه مت البدايه انه داخل على موضوع طمع..
سالي : اللي حصل بقا.. تشرب ولا ملكش مزاج زي موضوع الخطوبه.. (ضحكت).
انا : لا اشرب طبعا.. نشرب علشان الصلح بينا على الاقل..
سالي : ثواني وراجعة..
( قعدت افكر وخصوصا في موضوع العربيه.. هل هتسرق العربيه.. مش معقول.. سناء مش عبيطه يعني.. ممكن عايزه تلبسني مصيبه في العربيه مثلا. تحط مخدرات ولا حاجه. ممكن.. ممكن تحط مسجل مثلا.. ممكن.. طب ايه العمل. مكنش ينفع أرفض.. بعت رساله للمحامي.. قلتله انا عند سناء وهي اخدت العربيه و نزلت بيها مشوار.. و قلقان لتعمل حاجه و تلبسني فيها. بعتلي رساله وقالي اتطمن.. هتصرف... ارتحت.. ولقيت سالي داخله عليا لابسه فستان قصير جدا و عربان جدا و قدامها عربيه الخمره و صدرها نصه ظاهر و ضهرها مكشوف كله.. جت قدامي و طيزها ناحيتي و وطت علشان تصب كأس و نص فخادها من فوق ظاهره.. و شعرها زي الحرير نازل على ضهرها.. منظر يخلي لي حد يقوم يغتصبها فورا. َبس انا امتلكت اعصابي علشان مدخلش في مشكله..)
سالي : مالك يا سامر. ساكت ليه..
انا : لا انا بس عايز اقولك كلمة تناسب جمالك و الشياكة دي و مش لاقي..
سالي : يا سلام على البكش بتاعك.. ما كنت كلي تحت ايدك و انت سبتني.. ما علينا.. مبقاش ينفع الكلام... احنا ولاد انهارده..
انا : مكنش ينفع نكمل يا سالي..
سالي : فاهمه كل حاجه.. مفيش داعي نفتح في أمور ملهاش لازمه.. خد كاسك..
انا : يعني فاهمه ااااا
سالي: فاهمه اللي حصل بينك وبين مامي من اول مره لغاية اخر مره... ومعنديش مشكلة فيه.. احنا عايزين نفتح صفحه جديده.. اهم حاجة فيها اننا يكون فيه بينا شغل ومصالح كتير مع بعض..
انا : وانا احب كدا.. مفيش عندي مشكله..
سالي : عارف مامي راحه فين..
انا : لا معرفش...
سالي : مامي رايحه تخلص موضوع حنان..
انا : ازاي..
سالي : دي لعبتها هي و تعرف تخلصها..
انا : ما انا لازم افهم..
سالي : رايحه تجيب حرز القضيه الأصلي.. و ينحط مكانه مضروب.. علشان برضو الست جارة حنان محدش يضرها.. تعرف الموضوع دا كلفنا كام..
انا : كام..
سالي : 50 الف غير حاجه تانيه كدا.
انا : حاجه ايه..
سالي : ماما قالت لك اني كنت في رحله.. الحقيقه انا كنت بدفع باقي التمن.. لاني مرضتش ان حنان تضر ولا الست الفقيره التانيه.. قدرت حرقة ددمم مامي عليا خصوصا بعد فسخ الخطوبه التانيه.. بس رفضت ان حد يتظلم بسببنا..
انا : طب كويس انك حسيتي بالناس اللي ملهاش ذنب.. ودي حاجه كويسه.. مختلفه عن سنسن اللي الشر مالي عقلها
سالي : متظلمش مامي.. وبعدين هي تقدر تدافع عن نفسها قدامك.. خلينا احنا في الليلة دي.. ولا عايز تضيع علينا الاحتفال دا.. (ضحكت)
انا : انا بشرب اهو.. انتي لسه كاسك مليان..
سالي : سامر.. انا بحبك.. متعرفش انا حبيتك ازاي اكتر لما شفتك بتدافع عن بنت غلبانه.. ولا طيبة قلبك و الخير اللي جواك.. اتعلمت منك.. غيرت حاجه جوايا كانت وحشه.. متلفش وشك انا مش بقول كدا علشان ترجع ليا و نرجع لبعض. لا. انا عارفه ان مينفعش خلاص.. خصوصا بعد ما علاقتك اتطورت مع مامي.. انا عايزه شويه حنان منك بس.. عايزه احضنك يا سامر.. ممكن..
انا : عايزه كدا وانتي عارفه علاقتي بسنسن.. وهي مش هتضايق..
سالي : مش عارفه.. بس انا محتاجه ليك دلوقتي.. ولا مبقتش ادخل دماغك..
انا : ازاي بس.. انتي جميلة قوي يا سالي و اي حد يتمنى يقرب منك بس.. مش ياخدك في حضنه..
سالي : اتصل بمامي شوفها قدامها قد ايه..
انا : حاضر..
( اتصلت بيها و قالت لسه قدامها كتير .. لو عايز تروح او تستنى براحتك.. و هتجيب العربيه لعندي.. قلتها لا.. هستني)
انا : لسه قدامها بدري يا سالي..
سالي : طب تعال يلا جوا..
انا : فين...
سالي : اوضتي يا سامر فيه ايه.. مش عايز.. ؟
انا : ازاي بقا.. يلا ندخل..
( دخلت معاها الاوضه.. و اول ما قفلت الباب.. جريت على حضني و قعدت تبوس فيا في كل حته وانا بدأت اتفاعل معاها و امسك كل مكان في جسمها.. و أشد الفستان من تحت و احسس على طيزها و أشد الاندر لتحت.. وهي بتفتح رجليها عن بعضها وترفع جسمها و لسانها بيدخل بين شفايفي وصوت نفسها المتسارع يسخن اي حد.. و بأيدي التانيه بدأت انزل الكب بتاع الفستان و امسك صدرها واشد في الحلمات وهي صوتها يجنن من الهياج اللي هي فيه) "
سالي : ااااه يا سامر.. كمان.. العب في كل حته في جسمي.. انا تعبانه من اول مره عملنا فيها.. عمري ما نسيت اليوم دا.. اووووووف ايدك بقا كدا و قلعني كل حاجه.. قلعني يا سامر..
( بدأت اقلعها الفستان و هي بتقلعني التيشيرت بجنون و تلمس كل مكان في صدري وعنيها كلها رغبة.. و بدأت تنزل البنطلون و صدرها بيتهز قدامي بلونه الأبيض بالحمره بتاعته و حلمات صدرها اللي عمري ما شفت في جمالها.. و بطنها المشدود و الاندر الشفاف اللي مبين كسها و قصة شعر كسها من فوق.. مقدرتش امسك نفسي ومسكت صدرها بعنف طلعت منها اااه طويله وهي بتمسك زبي من فوق البوكسر.. وبدأت تشد البوكسر و تنزل لتحت وبدأت تشم في زبي.. حركة غريبه عليا.. تشم وتقفل عنيها.. وشعرها نازل على ضهرها كأنه حرير.. بدأت تبوس زبي في كل حته و تطلع لسانها تلحس فيه من الجنب و تمسك بيوضي و تشد فيها لتحت.. و زبي ينزل و فتحت بوقها و بدأت تدخل زبي و عنيها لفوق بتبص عليا.. و ايدها التانيه على بطني بتحسس على عضلات بطني.. قعدت تمص و تخبط زبي في خدودها لغايه ما تعبت و رفعتها لفوق و نزلتها على السرير.. و شديت الاندر بتاعها و فتحت رجليها و شديت وسطها على طرف السرير.. و قربت لاحلى كس شوفته بعد كس سهير.. وبدأت أقرب والحس فخادها و هي بعنيها تشاور على كسها)
سالي : كسي يا سامر بقا.. الحس يا سامر الكس اللي انت اول حد دخله.. ايوا قرب بقا هموت حرام عليك.. ايوا اااااااااااااااااااه كمان. اووووووف كمان يا سامر انت كدا بتموت فيا.. ايوا كدا.. الحس قوي.. قوي آآآآآه.. كمان اااااااااااااااااااه..فينك من بدري يا اخي اااااه ايوا دخل لسانك قوي... كمان.. ااااه..
( قعدت الحس في كسها شويه و رفعت رجليها و بدأت انزل لتحت اول ما لمست خرم طيزها اترعشت قوي.. وطلعت ااااه طويله وبدأت تمسك رجليها و تشدها على جسمها علشان طيزها تظهر اكتر ليا. عرفت انها مبسوطه من الحاجه دي..)
سالي : اححححح ايه دا.. يالهوي على لسانك اومال زبك هيعمل ايه... اووووووف.. عجبتك قوي كدا يا حبيبي
انا : انا مشوفتش ولا هشوف احلى من فتحة طيزك يا حبيبتي.. انتي بتحبي كدا..
سالي : قوي يا سامر.. بس كنت مكسوفه اطلب.. اااااااااااااااااااه دخل لسانك قوي.. ولا تقرف..
انا : اقرف منك انتي.. معقول.. دا انا ادخل لساني كله اهو اهو
سالي : اااااااااااااااااااه احح بحبك.. اااااه كمان.. كمان يا سامر بعبص بقا.. بحب البعبصه قوي.. ااااااه اااااه اااااه هموت. كمان.. اااااااااااااااااااه.. قوم بسرعه.. قوم نيكني.. عايزه زبك.. مش قادره.. كفايه.. هجيب كدا.. قوم بقا علشان خاطري اااااه..
( قمت و دخلتها على السرير ورحت على بزازها ارضع والحس َ ابوس فيهم وهي بتتلوي تحتي... و بدأت ادعك زبي في كسها وهي تحرك جسمها علشان زبي يدخل.. وبدأت ادخل زبي في كسها الصغير.. وبدأت تغمض عنيها و تمسك شفايفها بسنانها. و بدأت تهيج على الآخر)
سالي : اووووووف اخيرا.. اخخخخ دخله كله.. دخله كله و نيك بسرعة.. اااااااااااااااااااه كمان.. عايزه اسرع.. اضغط قوي اااااااااااااااااااه.. كسي احلى ولا كس سنسن يا سامر..
انا : طبعا كسك يا سوسو.. مفيش احلي من كس البنات.. وانتي احلى كس.. اااااه..
سالي : طب نيك بقا.. اااااه نيك قوي.. كسي احلى من سنسن.. نيكه بقا.. اووووووف كمان.. ريحني يا سااااااااامر.. اااااااااااااااااااه اححححح بسرعة.. قوي قوي قوي اااااااااااااااااااه قولي كسك احلى يا سالي..
انا : كسك احلى من كس سنسن يا سالي واسخن منه و أضيق منه.. كسك نار يا قلبي.. اووووووف على كسك..
سالي : نيكني اكتر.. ااااااه.. كسي انا احلى.. كسي ضيق مش زي سنسن كسها واسع.. اااااااااااااااااااه.. ايوا كدا.. هو دا. جامد بقا.. هجيب يا سامر.. هجيب..
انا : وانا كمان هجيب اااااه.. اجيب فين..
سالي : على صدري.. أقولك هاتهم على جسمي كله.. هات لبن كتير من زبك.. اااااااااااااااااااه ياحبيبي.. بسرعه اااااااااااااااااااه هجيب اهو.. اااااااااااااااااااه طلعه طلعه... اااااااااااااااااااه
انا : اااااااااااااااااااه اهم اهم اهم اااااااااااااااااااه.. اااااه..
( نزلت انا وهي في نفس الوقت و لبنى نزل نقط على جسمها.. و اترميت جمبها.. هي لفت دارعها تحضن فيا..)
سالي : سامر.. عايزه منك طلب..
انا : ايوا يا سالي.. أطلبي..
سالي : اللي بينا دا محدش يعرفه ابدا.. وعايزين لو حابب يعني نتقابل في السر.. لان مامي قالت ملكيش دعوه بيه خالص.. سامر دا بتاعي انا.. قولت ايه..
انا : طب واعمل معاها ايه هي.. لو رفضتها هتفهم..
سالي : مش عارفه.. بس اهم حاجه لما نحب نتقابل يكون في السر.. انت فاهم وضعي ايه.. انا غير مامي.. انا مش بقولك تتجوزني تاني.. بس يبقا ليا حق اكون معاك لو ساعات قليله.
انا : خلاص نظبط الموضوع مع بعض..
سالي : ميرسي يا حبيبي..
( شويه و تليفون سالي رن.. و وشها اتغير و التليفون وقع من ايدها..)
انا : فيه ايه يا بنتي مالك.. ساكته ليه اتكلمي..
سالي : مصيبه يا سامر.. مصيبه.. ماما اتمسكت في العربيه بكمين و لقيوا معاها المخدرات.. الحقني يا سامر.. انا مش عارفه افكر..
( مبقتش عارف افكر.. بعت رساله للمحامي قلتله انت عملت ايه.. رد عليا وقالي بلغت الشرطه ان سناء اخدت منك العربيه و اثبت حابه علشان لو عملت اي حركه.. بس دا اللي عملته.. قلتله سناء اتقبض عليها في كمين.. رد عليا وقالي موقفك كدا سليم.. بس مضطرين نكشف كل الورق.. قلتله انا جايلك)
انا : سالي.. اهدي بس وانا رايح للمحامي اشوف ايه اللي يتعمل..
سالي : اجي معاك يا سامر مش هينفع اقعد كدا..
انا : لا انتي جهزي لبس و اكل و روحي القسم ليها..
سالي : حاضر يا سامر..
( وقفت تاكسي ورحت للمحامي)
انا : استاذ مصطفى.. الموضوع اتلخبط خالص..
مصطفى : ليه بس..
انا : سناء كانت رايحه تجيب الحرز و بتحط مكانه مخدرات مش حقيقيه.. يعني كانت عايزه تصلح الغلط بتاعها.. و انا عرفت الكلام ده بعد ما بعتلك.. حتى رفضت سيناريو انها تلبس الست جارة حنان الموضوع..
مصطفى : الموضوع انتهى يا سامر بيه.. الكلام دا كان قبل التسجيل.. و المخدرات اللي اتمسكت بيها هي نفس الحرز.. يعني القضيه صعبه جدا..
انا : علشان خاطري شوف حل..
مصطفى : حل ازاي اذا كان تقرير البحث الجنائي هيطلع ويثبت ان التسجيل بصوتها.. الموضوع انتهى.. سناء على أقل تقدير هتتسجن سنتين او اكتر.. غير قضيه الرشوه بتاع الحرز.. الموضوع منتهي..
انا : مفيش حل خالص يا استاذ مصطفى..؟
مصطفى : للأسف.. المشكله كلها في التسجيل..
انا : يعني ممكن لو التسجيل مش موجود تخرج منها..
مصطفى: لا هتبقا حيازة حشيش بس. وتبعد عن قصه حنان اللي قصتها دلوقتي أصبحت سهله طالما مفيش حرز..
انا : حيازة حشيش دي ممكن تتحل..؟
مصطفى : ممكن بس بشكل غير قانوني..
انا : ازاي.. ؟
مصطفى : حد يقول المخدرات دي بتاعتي..
انا : والتسجيل.؟
مصطفى : ممكن يبوظ.. لو الجهاز مثلا اتحرق..
انا : حضرتك تقدر تعمل كدا..
مصطفى : لا الحقيقه مقدرش اعمل كدا.. مش طريقي خالص.
انا : طب مين يقول ان المخدرات دي بتاعتي..
مصطفى : ناس كتير مقابل مبلغ.. بس هيكون مكلف.. وبرضو مش طريقي الحقيقه..
انا : يعني مفيش فايده..
مصطفى : للأسف..
(خرجت من عند مصطفى و رحت لسالي.. القسم.. ولقيت سناء منهاره)
انا : قلتي ايه للظابط
سناء : قلت كل حاجه.. مفيش داعي اخبي.. انا لازم اخد عقابي اللي استحقه.. و متزعلش يا سامر على موضوع التسجيل.. الظابط قالي كل حاجه.. انا هطلب منك طلب واحد..
انا : قبل ما تطلبي.. انتي السبب في كل دا.. انا لسه جاي من عند المحامي.. و كنت بحاول معاه الاقي حل.. لكن انتي اللي وصلتي الأمور لكدا.. انا مش عارف اقول ايه..
سناء : متقولش حاجه.. انا عارفه.. انا الطمع و الغل و الكراهيه عمت قلبي. حتى بنتي خليتها صفقه عايزه اخلصها.. انا اسفه يا سالي.. انا اسفه يا سامر..
سالي : خلاص يا مامي ارجوكي.. متشليش هم أكبر من اللي انتي فيه.. هتعدي يا مامي.. انتي قلتي انك مريتي بكل الظروف الصعبة.. ودا ظرف هيعدي..
سناء : انا ضيعت نفسي و ضيعتك معايا.. انا السبب.. سامر.. انا مش زعلانه منك.. بالعكس انا مبسوطه انك عملت المستحيل علشان تنصر المظلوم.. انا ليا طلب واحد اخير عندك.. بتمنى توافق عليه..
انا : قولي اللي انتي عايزاه.. انا هجيب ليكي اكبر محامي في البلد..
سناء : لا مش عايزه محامي.. عايزه أوصيك وصيه...
انا : ايه هي..
سناء : سالي يا سامر.. ضحية زيها زيك.. حط سالي في عنيك لو ليا معزه صغيره عندك.. مش هقولك علشاني.. علشان سهير خالتها اللي انت بتحبها...
انا : متقلقيش على سالي.. سالي في رقبتي..
سالي : انا مش عايزه حاجه من حد.. انا اقدر اخلي بالي من نفسي يا مامي.
سناء : نفس الكلام اللي قلته لسامر.. يا سالي سامر ضحيه زيك.. سامر مش هو السبب.. انا السبب.. سامر اكتر حد هيكون امين عليكي.. سامر راجل و مسبش شغاله.. هيكون امين عليكي اكتر مني.. بلاش الكراهيه تدخل قلبك يا سالي على باطل.. سامر. راجل..
سالي : حاضر يا مامي.. بس انتي اهدي..
سناء : لما توعديني انك تسمعي اي حاجه سامر يقول عليها..
سالي : اوعدك.. اوعدك يا مامي..
سناء : انا كدا ارتحت و مش عايزه حاجه من الدنيا..
انا : مش هسيبك.. هقوم اكبر محامي في البلد.. و سالي اللي هي تطلبه هنفذه..
سناء : واثقه فيك يا سامر.. يلا روحوا انتوا..
( سالي قعدت تحضن في سناء و انهارت و انا اتأثرت جدا و دموعي نزلت.. اخدت سالي و استلمنا العربيه بتاعتي و مشينا في الطريق و سالي منهاره.. رحنا قعدنا على الكورنيش و قعدت اهدي فيها)
انا : سالي.. اللي بتعمليه دا مش هيطلع سنسن لازم تكوني أقوى من كدا.. علشان نقدر نفكر كويس.. يا سالي مامتك عايشه و قدامك حتى لو مرت بأزمة.. انا بقا معرفش مين اهلي و حتى اللي عشت معاهم راحوا خالص..
سالي : مش قادره يا سامر.. مش قادرة اتخيل مامي في السجن.. وانا يا سامر.. مستقبلي ضاع.. هروح الكلية ازاي و الناس هتعمل معايا ايه.. مطلقه و تمها في قضيه مخدرات.. الدنيا اسودت في عيني..
انا : متخافيش يا سالي.. انتي مستقبلك معايا..
سالي : ازاي بس يا سامر..
انا : هتعيشي معايا في الفيلا.. و هنشتغل مع بعض و نحقق كل حاجه..
سالي : والناس تقول ايه يا سامر واحنا عايشين مع بعض و مطلقين.. مش هينفع خالص.. خليني في شقتي و انت في بيتك. واي حاجه اقدر اشتغل فيها هشتغل..
انا : اللي تحبيه.. لو عايزه نفتح مشروع مع بعض مفيش مشكلة... وبالنسبه لقعدتك لوحدك.. انا هبعتلك بنت شغاله تقعد معاكي.. و اهو يبقا حل ليها و ليكي.. بنت غلبانه جدا.. هتعملك كل حاجه و كل مصاريفك عليا لغاية ما نفكر في مشروع يجمعنا.. واي وقت تتصلي عليا فيه هتلاقيني جمبك..
سالي : ميرسي يا سامر جدا.. مش عارفه اقولك ايه...
انا : قولي عايزه اتعشى في مكان كويس.. بلا بينا..
سالي : مليش نفس يا سامر..
انا : يابنتي لو دا حل للمشكلة كنت هقولك تعمليه.. لكن لازم نتعامل مع الواقع..
سالي : حاضر.. بس محتاجه اروح اغير لبسي و اخد حمام.. انا لبست اي حاجه و نزلت و منظري و شكلي زبالة و انت فاهم.
انا : وانا كمان ملحقتش.. عندك حق.. طيب تعالي نروح الفيلا و ناخد سعاد علشان تيجي تقعد معاكي..
سالي : حاضر.. اللي تشوفه..
( رحنا الفيلا ولقيت سمر نايمه و سعاد قاعدة مستنيه.. فهمتها القصه و وافقت علطول لكل عرفت الظرف.. و خدتهم و اشتريت اكل في الطريق و طلعنا فوق و اتعشينا و و قلتلهم انا ماشي.. سالي قامت و خدتني في حضنها و قعدت تبكي و تطلب مني اني مش ابعد عنها.. وعدتها اني مستحيل اتخلى عنها.. نزلت بعد ما وصيت سعاد عليها.. و كنت مرهق جدا.. روحت على الفيلا و اخدت الحمام بتاعي و نمت نوم عميق صحيت على صوت سمر..)
سمر : سامر بيه اصحى... اصحى بقا..
انا : فيه ايه يا سمر..
سمر : اصحى ورانا شغل.. وبعدين قوم شوف البت سعاد.. مش موجوده لتكون سرقت حاجه و طفشت..
انا : لا سعاد انا بعتها في شغل.. و روحي انتي استلمي البضاعه و معاكي فلوس هناك في الخزنة.. انا لما اصحى هجيلك..
سمر : مش فاهمه منك حاجه.. شغل ايه بتاع سعاد.. المهم خد الورق دا.. شوف هتعمل فيه ايه..
انا : سيبيه مكانه.. انا تعبان وعايز ارتاح..
سمر : هو ايه دا يا اخواتي.. حد غيرك كان قام طاير.. انا مالي.. سلام..
( نمت و صحيت بعد الظهر و لقيت اتصال من سالي.. كلمتها و رحنا مع بعض القسم و معانا محامي سناء اللي طمنا ان الكمية بسيطه مش كبيره و ممكن يخفف الحكم عليها و مرت الايام و انا واقف مع سالي في الازمه و هي بدأت تتغير و تعقل اكتر و بدأت تعمل دراسه جدوى لمشروع مركز صحي و تجميل و جيم سيدات على مستوى عالي و فعلا بدأنا في المشروع وكانت مركزه جداا اننا لازم نبدأ بشكل مثالي و نعمل اسم في السوق لغاية يوم الحكم على سناء. اتحكم عليها ب 5 سنين في القضيتين* وحنان خرجت من السجن.. طبعا سناء حالتها الصحية اتدهورت و شكلها اتغير جدا و اتحولت لمستشفى السجن و قدمنا التماس انها تدخل مستشفى خاص و بالفعل دخلت و بقينا نروح نزورها دايما بس نفسيا هي انتهت لدرجة انها أصبحت بيجيلها هلاوس سمعية وبصريه.. في الوقت دا كانت سمر مسؤله عن السنتر اللي بدأ يشتغل احسن من الاول لغاية ما جه يوم كان يوم جميل وحزين في نفس الوقت انه فكرنا بسهير.. قضيه التعويض المحامي كسبها و اتحكم ليها بمبلغ كبير و قررنا ان نص المبلغ دا يتعمل بيه جمعية لاطفال الشوارع.. والنص التاني نكبر شغلنا.. مرت شهور و انا و سالي منهمكين في الشغل و سمر بقت مسيطره تماما على زباين كتير و شغلها كبر و حنان صممت انها تستمر في الفيلا لان دا شغلها اللي تعرفه....)
(دخلنا الامتحانات انا وسالي بس للاسف مش قدرنا ننجح و صممت انها لازم تكمل و انا كمان..)
انا : هنقدر يا سالي نوفق بين الشغل والكلية؟
سالي : انا عن نفسي مش هضيع حاجه مني تاني و هعمل سيستم للسنه الجايه.. وياريت انت كمان..
انا : اتغيرتي خالص يا سالي..
سالي : الفضل يرجع ليك يا سامر.. مش عارفه اقولك ايه
انا : لا الفضل يرجع ليكي في تصميمك انك تعدي الازمه..
سالي :صحيح كنت عايزه اتكلم معاك في موضوع..
انا : اتكلمي..
سالي : موضوع سعاد يا سامر.. هي حكت ليا كل حاجه. بس انت نسيتها في وسط الدوشة اللي حصلت..
انا : يااااه ازاي فاتني الموضوع دا.. ممكن علشان اتطمنت عليها وهي عندك وصعب حد يوصل ليها..
سالي : هو انت حصل حاجه بينك و بينها..
انا : ايه الكلام ده.. لزومه ايه..
سالي : اصل انا واحده و اعرف من طريقه الست حاجات كتير.. انت نمت معاها يا سامر..
انا : هي اللي قالت كدا..
سالي : مش لازم تقولي.. بس انا فهمت..
انا : ازاي فهمتي.. يا خبره ( ضحكت)
سالي : لازم اقول يعني..
انا : اه لازم..
سالي : في مره روحت بدري و دخلت ملقتش حد في الشقه.. لقيت صوت جاي من الحمام.. قربت لقيت سعاد جوا الحمام.. شكلها كانت بتريح نفسها.. بيني وبينك انا بصيت من خرم الباب.. لقيتها قاعدة على قعدة الحمام و قعده تلعب في نفسها و ملط و بتتكلم كلام كدا و كأنها بتكلمك.. و ماسكه حاجه في ايدها بتدخلها في نفسها و تقول نيكني يا سيدي هو انا مبقتش أعجبك. نسيت سعاد و طيز سعاد.. و قعدت تلعب في نفسها لغاية ما ارتاحت. وبعد كدا قعدت تندب حظها انها بعدت عن الفيلا.. بس كدا يا سيدي.. بس اوعي تجيب سيره ليها اصل تزعل..
انا : انتي كلمتيها بعدها..
سالي: خرجت لقيتني برا في الصاله.. قلتها ما لسه بدري يا سعاد.. ارتبكت و وشها في الأرض.. و تقولي انتي هنا من بدري يا ستي.. قلتها اه.. مكسوفه ليه.. عادي يعني كلنا بنتعب..حكت ليا بقا بعد ما قلتها سامر كان بيريحك قوي كدا.. اتكسفت فعرفت..
انا : اه الكلام ده مظبوط.. المهم عايزين نخلص مشكلتها مع الكلب دا..
سالي : مكنتش اعرف انك ليك في ورا يا عفريت..
انا : انت ليا في كل حاجه.. تحبي تجربي
سالي : لا يا روميو انا بخاف من ورا.. بس من قدام مشتاق ليك قوي..
انا : انا لما لقيتك مشغوله كدا قلت يمكن مش حابه الموضوع تاني..
سالي : انت اللي مش فاضي ليا.. عندك اتنين في البيت.. هتفضا بقا لسالي..
انا : ايه الكلام ده بقا..
سالي : انت مفكر اني عبيطه ولا هبله.. انا حافظه دماغك يا سامر.. اقطع شعري ان ما كنت ركبت الاتنين.. حنان وسمر..
انا : مش بحب اتكلم في المواضيع دي يا سالي.. المهم سعاد مقلتش حاجه تانيه..
سالي: قالت كل حاجه.. وانا من نفسي اقدر اعرف كل حاجه.. سعاد عقلها صغير.. يعني اي حد يوقعها.. وخصوصا لما يكون له فضل عليها (ضحكت)
انا : فضل ايه بقا.. مش فاهم..
سالي : بقيت اساعدها ترتاح بدل ما تبقا لوحدها...
انا : قلتي بقا كدا.. علشان كدا الفتره الاخيره مش مهتمه ولا محتاجه سامر..
سالي : عيب تقول كدا.. هو فيه حاجه تغني الست عن راجل وخصوصا زيك يا سامر.. انا بس اللي كنت مش في المود.. هي صعبت عليا.. وبصراحه انا عجبني اني اكون سبب في انها ترتاح.. بحس بمتعه وهي محتاجه ليا.. و في مرات بتتوسل ليا علشان العب ليها في كسها و تجيب شهوتها..
انا : بنت الايه.. عرفت توصل ليكي.. البت دي كسها هيجيبها الأرض..
سالي : حوش يا واد وانت زبك هيوديك فين.. انت مش ناوي تتجوز بقا ولا انت فرحان بكل دا.
انا : اكلمك بجد..
سالي : اه يا حبيبي كلمني بجد..
انا : لما تتجوزي الأول.. هفكر في الموضوع..
سالي : اشمعني يعني.. وبعدين مين قالك اني عايزه اتجوز..
انا : اطمن عليكي بس و بعدين افكر في الموضوع دا..
سالي : كل بعقلي حلاوه..
انا : والنعمه بتكلم جد.. مستحيل استقر بدون ما اطمن عليكي.
سالي : طب ما اااا ما اااااا
انا : اتجوزك يعني.. تقصدي كدا..
سالي : طالما انت عايز تتطمن عليا..
انا : سالي.. انتي عارفه ان مينفعش الموضوع دا بعد علاقتي بسنسن.. صح ولا غلط..
سالي : عندك حق.. دي المشكله.. بس برضو انا عايزاك تطمن عليا.. شوف انت بس عروسه و اخطب. ايه رايك في سمر اخت حنان.. بنت مجتهده وشايله الشغل كله فوق دماغها..* و جميلة.
انا : انتي بتتكلمي جد..
سالي : ايه المانع.. انك مارست معاها.. ايه المشكلة ولا انت عقلك مقفول و قديم.. متنساش احنا ولاد مين يا سامر.. ولا الفلوس بتنسي... بجد بنت مناسبه و انا معجبه بعقلها...
انا : مينفعش لنفس السبب بتاعك.. وصلت.. ؟
سالي : يخرب عقلك انت نكت حنان و سمر.. دا انت فاجر وقادر.. (ضحكت)
انا : انا مش بغصب حد على حاجه و معاملتي الطبيعيه معاهم حاجه و الموضوع التاني دا حاجه تانيه.. هي الظروف كانت بتيجي كدا لوحدها.
سالي : دا انت طلعت داهيه.. قال و كنت بتكسف في الكلية.. (ضحكت)
انا : داهيه ليه.. على اساس ان اي حد كان ليا علاقة بيه مكنش عنده نقص الرغبه. الواضح اني الوحيد الطيب في الموضوع.
سالي : ماشي يا عم الطيب.. هتعمل ايه في موضوع سعاد..
انا : هنشوف رقم الراجل دا و مش لازم انا اقابله.. لازم واحده اللي تقابله علشان ميفهمش ان الموضوع فيه راجل.. تعرفي تعملي القصه دي..
سالي : هشوف كدا.. بس هنديله كام..
انا : شوفي هو عايز كام و مش تديله كتير لانه هيستغل الموضوع.. يطلق وياخد فلوس.. و ادفعيها و اخصميها من رصيدي في المركز..
سالي : لا بالنص يا سامر.. انا عايزه أشارك في الموضوع دا...
انا : اتغيرتي يا قلبي خالص.. (ضحكت).
سالي : مش لوحدي يا عنتيل (ضحكت)
انا : مش هخلص منك انا عارف.. المهم. انتي هتروحي فين..
سالي : هروح المركز و اروح بعدها انا عايزه يوم اجازه.. انت هتروح فين..
انا : مش عارف.. مش عايز اروح السنتر..
سالي : ليه..؟
انا : عارفه شهيره هانم..
سالي : طبعا يا بني.. دي عندي دايما من يوم ما انت قلتلها على المكان..
انا : مش عارف عايزه مني ايه.. قابلتها في السنتر كانت سمر عندها امتحانات.. وهي عارفه كدا.. لان سمر كانت بتكلمني قدامها وتقولي انك هتيجي بكرا من بدري.. لاني عندي امتحان.. قلتها مش لازم بدري.. قالت لا لازم علشان البنات كمان في امتحانات.. قلتها ماشي.. كانت شهيره كل ما تشوفني تقعد تتكلم معايا و كدا بلاحظ انها مهتمه تتكلم معايا..
سالي : وبعدين.
انا : صحيت الصبح بدري و فتحت السنتر و مش ظاهر قوي ان الدنيا شغاله.. لان محدش هيجي بدري قوي كدا.. وقاعد لقيت شهيره داخله.. استغربت في البدايه.. ايه مصحيها بدري كدا.. و جايه ليه.. ما كانت هنا امبارح.. و دار بينا الحوار دا..
===
انا : اهلا شهيره هانم...
شهيره : صباح الخير يا سامر.. ايه دا هو مفيش حد هنا..
انا : لا سمر والبنات هيجوا شفت بالليل.. عندهم امتحانات.
شهيره : امممم.. طب انا كنت معديه قلت ادخل اشوف البنات وسمر.. اصل عندي ميعاد مع دكتور ولسه قدامه شوية.. خلاص هروح اقعد في اي كافيه..
انا : لا يا فندم.. انتي تشرفي في اي وقت.. احنا بنعتبرك صاحبة مكان مش عميل عادي.. اتفضلي ولو حضرتك عايزه اقعد في المكتب اوكي.. كدا كدا مفيش حد بيجي في الوقت دا..
شهيره : ميرسي يا سامر.. انا كمان بتعامل معاكم بشكل مختلف.. وبعدين هو ايه تروح تقعد في المكتب.. انت لحقت زهقت مني ولا ايه.. ( ضحكت)
انا : لا يا فندم ازاي بقا.. انا أطول اتشرف بوجودي مع حضرتك.. انا بقول لو انتي حابه تقعدي براحتك.. فيه كمان اوضه هنا للراحه لو حد تعب او حصله إرهاق بيدخل يريح فيها.. لو حضرتك حابه تدخلي..
شهيره : ادخل الاوضه يا سامر واقعد لوحدي يعني.. طب دا ينفع بس..
(استغربت من كلامها و نظرات عنيها.. و حركاتها وهي واقفه و حاطه ايدها على وسطها.. قلت عايز اشوف اخرها ايه )
انا : اللي تحبيه يا فندم.. انا تحت امرك فيه..
شهيره : مش بتقول انا صاحبه مكان و ليا مكانه عندك.. اقصد عندكم..
انا : اه طبعا يا فندم.. دا شيء اكيد..
شهيره : يبقا لازمتها ايه افندم و التكاليف دي.. انا بقولك يا سامر اهو من غير اي تكليف.. يبقا تتعامل معايا كدا. ولا انت شايف ايه..
انا: اللي تشوفيه يا فندم..
شهيره : تاني يا فندم.. (ضحكت)
انا : بصراحه انا مش عارف اقول لحضرتك ايه..
شهيره : قولي يا شهيره.. قولي يا شوشو.. قولي يا مدام شوشو.. ايه رايك..
انا :* حاضر يا مدام شوشو.. تشربي ايه بقا..
شهيره : مش لما اقعد الأول..
انا : اه اسف جدا. اتفضلي اقعدي..
شهيره : اقعد هنا ولا في الاوضه..
انا : اللي تحبيه.. تعالي افرجك عليها..
( لسه معدي من جمبها لقيتها مسكت أيدي و علقت دراعها في أيدي.. استغربت بس قلت عادي.. معاها للآخر)
شهيره : بس كدا ممكن حد يدخل و احنا جوا.. هيبقا الشكل مش ظريف.. صح يا سامر..
انا : بسيطه يا مدام شوشو.. مفيش زباين بتيجي دلوقتي. و البنات قدامهم للساعة 5.. و على العموم هقفل الباب الازاز و اعلق مغلق.. اهم حاجة راحتك..
شهيره : بس كدا انا بعملك قلق صح؟
انا : لا مش صح.. انا كدا كدا كنت هعلق اليافطه و اركب الهاند فري و اغمض عيني و اريح شويه.. لاني مليت.. بالعكس انتي جيتي كسرتي الملل اللي كنت قاعد فيه..
شهيره : بجد يا سامر.. يعني مبسوط اني معاك..
انا : دا شرف كبير ليا.. ايه رأي حضرتك في الاوضه..
شهيره : جميله.. بس اول مره اشوف اوضه للراحه في مكان عمل.. شكلك كدا شقى يا سامر.. (ضحكت)
انا : لا ولا شقي ولا حاجه.. بس انا ساعات بحب اريح.. الشغل بيكون هادي بنت تدخل تريح ساعة.. لازم الناس الشغاله تكون مرتاحه علشان تقدر تطلع كل طاقتها و تشتغل بنفس.. وخصوصا سمر شغاله من الصبح لاخر اليوم..
شهيره : وفيه ايه لما تكون شقي.. اي شاب في سنك لازم يعيش شويه شقاوه لذيذه.. (ضحكت)
انا : وحضرتك بتحبي الشقاوة ( قلت لازم ادخل معاها على الخط علشان اختصر)
شهيره : مش قلتلك شقي و أنكرت.. انا ليا نظره في الشخص اللي قدامي..
انا : مش رديتي علي سؤالي.. تشربي ايه الأول.
شهيره : ويسكي (ضحكت)
انا : من عنيا..
شهيره : استنى.. هتروح فين..
انا : هجيب الويسكي..
شهيره :بجد.. انت عندك هنا ويسكي.. ولا هتروح تجيب لسه.
انا : عندي هنا.. او عايزه لبن العصفور اجيبه ليكي.. موجود.
شهيره : لبن العصفور بس.. (قالتها وهي بتركن على السرير و ورجعت ضهرها على المرتبه بتاع السرير و دراعتها لورا.. منظر مغري جدا.. خصوصا ان الجيب قصير و اترفع لنص ركبتها..)
انا : نجيب الويسكي و بعدين نشوف عايزين لبن ايه..
شهيره : طب اوعي تنسى الباب.. و اليافطه.. (ضحكت)
انا : وانتي معايا متقلقيش خالص.. اطلعي على السرير وارتاحي خالص..
شهيره : هو كدا مش حلو ولا ايه..
انا : لا كدا انا مش هعرف اروح اجيب الويسكي خالص.
شهيره : شقي قوي يا سامر.. (غمزت بعنيها)
انا :دقايق وراجع..
(خرجت وقفلت الباب وعلقت اليافطه و عقلي خلاص ايقن ان شهيره جايه تتناك.. و تعبانه قوي كمان.. شهيره ست من سن سناء.. بس طبعا المستوى الاجتماعي و الاهتمام بالصحه و التجميل و الكلام دا يخليها اقل من كدا.. متوسطه الطول.. صدرها تحسه صدر شابه.. طيزها متوسطه.. رجليها تكتب فيها شعر.. شكلها حلو.. بشرتها لونها ابيض عادي مش قوي زي سالي مثلا.. المهم رحت طلعت ازازة ويسكي كنت شايلها هنا لوقت حاجه بالليل بعد التقفيل انا و سمر.. كنا بنقعد شويه لو حابين نمارس بعيد عن عين حنان.. جبت الازازه ومعاها شوية تسالي و دخلت بصنيه على الاوضه. وكانت المفاجأة.. شهيرة نايمه على ضهرها بطول السرير ورافعه رجل بزاويه و الرجل التانيه مفروده.. والجيب نزلت و الاندر نفسه فيه جزء ظاهر من النص.. السرير في وش الباب.. و فاتحه زراير القميص بتاعها من فوق و البرا نصها باين و ربع صدرها ظاهر من فوق.. انا اتسمرت من المنظر دا..)
شهيره : ايه يا سامر واقف ليه.. انا خدت راحتي اكتر من اللازم..
انا : لا ابدا خدي راحتك خالص..
شهيره: اصل انا لقيت الجو حار شويه و التكيف مش عارفه اشغله.. اتحريت..
انا : ولا يهمك.. التكيف هنا فيه مشكله.. طلبنا الصيانه ولسه هيجي..
شهيره : دا الجو حار شويه.. او شويتين..
انا : خدي راحتك خالص و لو عايزه اجيب ليكي حاجه خفيفه تلبسيها و تبقى براحتك.. لو قدامك وقت يعني..
شهيره : اه انا قدامي ساعتين لسه.. كسلت ارجع البيت و اجي تاني هاخد الساعتين في الطريق..
انا : خلاص اجيب القميص.. ولا ايه رايك..
شهيره : اوكي يا سامر.. تبقا خدمتني من الخنقة دي.. انت عارف المقاس..
انا : دقيقه اجيبه.. فيه سيستم هنا بكل مقاسات العملاء..
(رحت اجيب القميص و لقيت قميص حكايه.. شفاف و قصير و نص الصدر مكشوف.. جبته و دخلت الاوضه..)
انا : شوفي دا كدا..
شهيره : واو.. جميل خالص.. بس دا مينفعش هنا.. دا مكشوف خالص.. انت طلعت شقي قوي وذوقك يجنن..
انا : الحاجه مش بتكون حلوه الا لما يلبسها حد جميل يا مدام شوشو.. اسيبك تغيري..
شهيره : اوكي.. دقيقه بس مش تتأخر. عايزين نشرب بقا.
(خرجت وقفلت الباب و دقايق ولقيتها بتنده عليا..)
شهيره : سامر.. ادخل. خلصت..
انا : مكنتش متخيل انه هيكون بالجمال دا على جسمك..
شهيره : ليه يا سامر هو انا وحشه ولا ايه..
انا : ابدا ابدا.. اقصد مكنتش متخيل ان القميص نفسه هيكون أجمل بالشكل دا لما تلبسيه..
شهيره : شقي يا سامر انت.. قولي ايه اللي عجبك
انا : جسمك يا مدام شوشو..
شهيره : جسمي.. انت جريء قوي يا سامر.. انا بتكلم عن القميص يا شقى..
انا : القميص ملهوش قيمة من غير جسمك الجميل اللي رسم القميص على كل مكان فيه..
شهيره : احم احم.. احنا مش هنشرب ولا ايه. استنى اصب لك انا.. انا تعبتك معايا انهارده..
( راحت ناحيه الترابيزة و وطت عليها وبدأت تصب براحتها خالص. و القميص ضيق و بيرفع على جسمها و طيزها مغريه جدا فيه.. ولفت فجأة و انا ارتبكت)
شهيره : واضح ان القميص عجبك من ورا.. ( وهي بتديني الكأس بتاعي و بتقرب مني)
انا : الحقيقه روعة من ورا و من قدام..
شهيره : بس اشمعنى اللون دا يا سامر اخترته..
انا : علشان يليق على الاندر والبرا بتوعك. درجة اللون قريبه.
شهيره : انت وصلت الاندر و البرا.. دا انت مركز قوي.. شكلك اشقي من تخيلي كمان..
انا : اللي يكون مع حد في جمالك و قيمتك لو دقايق لازم يركز في كل ثانية يا مدام شوشو..
شهيره : انت واقف ليه ما تيجي تقعد على السرير.. هو احنا جايين نرتاح ولا نتعب... خلصت كاسك بسرعة..
انا : طبعا لازم يخلص بسرعة.. اللي قدامي يخليني اشرب اكتر..
شهيره : طب قولي ايه قدامك وانا بصب ليك كاسك..
(وهي قايمه من قعدتها على السرير بحركه سريعه رفعت القميص اكتر.. و راحت توطي اكتر مع ان الترابيزه مش واطيه للدرجه دي.. و في اللحظه دي كانت طيزها كلها ظاهره والاندر ظاهر كله و لحم طيزها بيلمع في عيني.. وتاني لفت فجأة بس المره دي مش ارتبكت..)
شهيره : انت لسه معجب بالقميص من ورا.. خد كاسك
انا : لا المره دي باللي تحت القميص..
شهيره : (قعدت جنبي قريبه وحطت دراعها على كتفي) اللي هو ايه بقا يا سامر..
انا : الاندر و اللي تحت الاندر..
شهيره : عجبوك قوي كدا.. لدرجة ان وشك كله احمر..
انا : عجبوني جدا..
(حطت الكأس بتاعها و نامت على السرير على بطنها)
شهيره : طب وكدا. َ تقدر تشوف كويس علشان تقول ايه اللي عجبك..
انا : اقول علطول بصراحه ولا تضايقي..
شهيره: اتضايق ليه.. انت بتقول رايك
انا : طيزك عجباني قوي..
شهيره :* يا لهوي.. على اللفظ.. انت جريء اكتر من تخيلي برضو.
انا : يعني اغير اللفظ..
شهيره : لا مغيرش.. تعرف بقالي كام يوم معملتش مساج.. اصل رحت المركز مش لقيت المدربه اللي برتاح معاها..
انا : انا ممكن اعملك لو حابه..
شهيره : بس ازاي.. هناك بقلع كله.. بفضل بالاندر بس. وانت شقي و اخاف منك.. ايه رايك في حاجه.
انا : حاجه ايه.
شهيره :علشان اضمن انك مش تكون شقي تيجي البيت تعملي مساج.
انا : وهنا مينفعش ليه..
شهيره : هناك هكون براحتي في البيت و اقدر ادخل الحمام بعد الجلسه.. قلت ايه..
انا : طب وجوز حضرتك هيقول ايه..
شهيره : مسافر يا سامر.. انت متعرفش انه في كندا و بيجي اخر السنه.. و الولاد في رحلة الاجازة في الاقصر.. يعني البيت فاضي..
انا : ماشي.. مفيش مشكله.. و دلوقتي..
شهيره : انت مستعجل قوي كدا (ضحكت)
انا : مستعجل على ايه.؟
شهيره : على المساج يا سامر (ضحكت)
انا : الحقيقه ااه..
شهيره : مالك يا سامر.. انا اللي هيتعمل ليا مساج.. انت مستعجل ليه..
انا : اه معلهش.. الويسكي الصبح بيلخبط..
شهيره :طيب اقوم انا دلوقتي و هتصل عليك.. اوكي..
انا : لسه بدري على ميعادك..
شهيره : ما عقبال ما البس و كدا و هروح اشوف حاجه كدا في هايبر يكون الوقت خلص..
انا : اوكي..
(خرجت وهي لبست و طلعت و شايله القميص)
شهيره : القميص اهو يا سامر.. رجعه بقا..
انا : مينفعش... القميص دا هديه مني ليكي على الوقت الجميل دا...
شهيره : بس دا كتير يا سامر دا غالي.. خلاص هدفع تمنه..
انا : عيب يا مدام شوشو...
شهيره : خلاص.. هديه مقبوله.. ممكن تفتح ليا..
انا : حاضر... اتفضلي..
(خرجت وصلتها و هي بتضحك ليا و تغمز.. و رجعت تاني السنتر وجسمي كله نار* واسأل نفسي.. هي عملت ليه كدا و جت في الاخر خلعت.. هي قاصده ولا ايه.. و دماغي بدأت تلف)
سالي : يخرب عقلك يا سامر.. الكلام دا حصل امتى.. و ايه حصل بعد كدا
انا : الكلام دا من كام يوم.. هي مخدتش رقم موبايلي.. بس سألت عليا غالبا في تليفون السنتر.. بس مش قالت هي مين طلبت رقم موبايل و انا منبه عليهم ممنوع علشان اتصالات العملاء كل شويه للخصم وانا بزهق..
سالي : اومال مش عايز تروح السنتر ليه..
انا : مش عارف.. بس متضايق من اللي حصل.. اول مره حد يعمل معايا كدا.. يشوقني وبعدين يفوقني..
سالي : هموت من الضحك يخرب عقلك. ممكن قلقانه من دخول حد من البنات.. اكيد عارفه انهم معاهم مفتاح يا مغفل. َ الست لازم تحسب كل حاجه... فين عقلك.. هي رمت ورقها ليك و اصطادت و مستنيه تاكل يا سمسم... ( ضحكت).
انا : تصدقي انا مغفل... مجاش في بالي كل دا يا خبره..
سالي : عارف هتعمل ايه دلوقتي..
انا : لا مش عارف... ما انا كمان مش معايا رقمها..
سالي : انت ساعات بتقلب غبي فشخ..
انا : ليه بس يا بت انتي.. مخدتش الرقم..
سالي : مش هي عميلة عندك و عندي يا مغفل..
انا : جبتي التايهه انتي كدا..
سالي : لا التايهه جايه يا غبي.. هتلاقي على الملف بتاعها يا غبي الرقم..
انا : تصدقي انك عندك حق. انا غبي قوي ساعات مع اني فتحت الملف علشان اشوف مقاس القميص.. سلام بقا يا قلبي..
سالي : بقا كدا.. الجري للمتاعييس يعني.. ماشي.. حسابي معاك بعدين.. اجي معاك اساعدك.. (ضحكت).
انا : لا كفايه عليكي سعاد يا قلبي.. سلام (ضحكت)
سالي : واطي يا مان... سلام..
(ركبت العربيه و رحت على السنتر)
انا : عامله ايه يا سمر والشغل عامل ايه..
سمر : تمام ماشي الحال. عملت ايه في النتيجة..
انا : زفت انا و سالي.. متفكرنيش.. محدش سأل عليا..
سمر : نفس الواحده اللي بتسأل كل يوم و بتطلب رقم التليفون الخاص و بنقولها ممنوع...
انا : مين دي.. مش معقول حد يعرفني و مش عارف رقم الموبايل.. اكيد حد من الزباين عايز حاجه و مش معاه كاش دلوقتي.* سيبك منها..
سمر : اتغديت..
انا : اه انا وسالي اتغدينا.. خلي اي حد يعملي قهوه.. بس بسرعه
سمر: انت ماشي ولا ايه..
انا : اه ورايا مشوار كدا عايز اخلصه.. انا قلت اعدي اتطمن..
(قعدت على اللاب توب و فتحت سجل العملاء و طلعت اسم شهيره هانم و فتحت و اخدت الرقم و كانت سمر جايبه القهوه.. شربتها بسرعه و خرجت.. رحت الفيلا و اتصلت بالرقم..)
انا : الو
شهيره : الو ايوا يا فندم مين
انا : انا سامر يا مدام شوشو
شهيره : ياااه يا سامر.. كل دا مش عارفه اوصل ليك.. نسيت اخد الرقم بتاعك و اتصلت على الأرضي بس محدش اداني رقم الخاص بتاعك.. بقالي يومين بتصل..
انا : ايوا ما انا عرفت انهارده و خمنت انه انتي..
شهيره : كويس انك ذكي و فهمت.. كنت فقدت الأمل في جلسة المساج.. لان الولاد قدامهم يومين و يرجعوا..
انا : انا تحت امرك في اي وقت....
شهيره : انهارده الساعة 6 ايه رأيك
انا : يعني كمان ساعة تقصدي..
شهيره : اه صحيح.. انا لسه صاحيه من شوية.. اوكي.. مستنيه
انا : فيه ويسكي ولا اجيب معايا..
شهيره : مش بتنسي حاجه يا سامر.. لا مبقتش اشيله هنا علشان الولاد.. هات و انت جاي.. باقي الحاجات عندي..
انا : قولي لو عايزه اجيب حاجه وانا جاي.. بدل ما تطلبي..
شهيره : لا مش عايزه غيرك. اقصد المساج يعني (ضحكت).
انا : طب ممكن تبعتي اللوكيشن علشان انا نسيت اخد العنوان من الفايل بتاعك..
شهيره : اوكي هبعته ليك.. باي

انا :باي


👌👌👌الجزء التاسع 👌 👌 👌

بعد دقايق لقيت رساله على الواتس فيها اللوكيشن بتاع الشقه بتاعها.. هتاخد مني في الطريق تقريبا ربع ساعة.. اخدت حمامي ولبست و حطيت برفان و نزلت رحت جبت الويسكي ودخلت على محل هدايا اشتريت هدية ليها و يادوب الحق الميعاد. وصلت تحت العماره ركنت العربيه و طلعت وخطبت على الباب..
شهيره : اهلا يا سامر.. تعال ادخل مفيش حد هنا..
انا : آهات وسهلا. حضرتك عامله ايه... معلهش مكنش فيه وقت اجيب هدية تليق بيكي يا فندم..
شهيرة : حضرتك و افندم. تاني يا سامر. تعال ادخل ( بتضحك).
(دخلت وانا وراها وقفلت الباب.. شهيرة كانت في اجمل صوره ليها.. جيب ضيق جدا فوق الركبه.. بلورة كات.. شعرها واصل لنص ضهرها. البرفان بتاعها يخليك تغتصبها فورا.. وانا ماشي وراها بتأمل جمال رجليها و طيزها.. لفت وشها فجأة)
شهيره : مش بقولك شقى.. معقول الجيب عجباك قوي كدا. (ضحكت)
انا : اكيد طبعا اي حاجه منك تعجبني يا مدام شوشو..
شهيرة : طب تعال يا شقى اقعد هنا في الصالون عقبال ما اجيب حاجه..
انا : براحتك خالص.. انا مستني..
( قعدت على كنبة الصالون و حطيت الويسكي و استنيت الفريسه و هل هوصل ليها ولا ايه الحكايه.. بعد شوية لقيتها داخله بترابيزة عليها حاجات و جت قدام الكنبه و حطيتها في جنب..)
شهيرة : اظن نشرب الأول قبل الجلسة.. وكمان علشان عايزاك في حاجه قبل الجلسة...
انا : اللي تحبيه..
شهيرة : تحب تلج ولا ايه..
انا : اه ياريت.. اصل الجو محتاج تلج.. انهارده الجو حر جدا..
شهيره : اشغل المروحه لو تحب. اصلي حاطه التكيف في اوضة النوم و معطله دا اصل الولاد بيتعبوا منه.. نشرب وندخل جوا في التكيف علشان الجلسة..
انا : وانا موافق..
= وقفت قدامي نفس الطريقه. توطي و تجهز الكاسات و تغني على صوت الموسيقى و تهز جسمها من ورا.. وتلف و تضحك لما تلاقي اني ببص عليها..
شهيره : مش هتبطل بقا شقاوة.. ما انت هتعمل مساج دلوقتي و ابقى قدامك.. خد كاسك.
انا : بصراحه انا مستغرب
شهيره : مستغرب ليه
انا : ان جوز حضرتك يسافر اصلا.. ويبعد عنك..
شهيرة : اعمل ايه يعني يا سامر.. اقوله تعال اقعد جمبي.. انا قلت كتير لكن كل اللي يهمه الفلوس والشغل.. سيبك من كدا.. قولي بقا.. انت ليه مش بتتجوز
انا : عادي يعني.. لسه مخدتش القرار دا..
شهيرة : بس اكيد ليك علاقات كتير يا شقى.. (ضحكت)
انا : ولا كتير ولا حاجه.. انا مشغول في الشغل دايما..
شهيرة : انا متأكده ان ليك علاقات. بس مبسوطه اكتر انك مش بتقول على حاجه زي كدا.. صح ولا انا غلطانه..
انا : لا طبعا انتي صح.. الأمور دي خاصه و مينفعش حد يتكلم فيها..
شهيرة : برافو عليك يا سامر.. يعني انت لو ليك علاقة بواحده مستحيل تتكلم عنها؟
انا : طبعا.. الأمور دي حساسه شويه..
شهيره : انا نظرتي في محلها.. انك رغم سنك الصغير.. بس من تعاملي معاك عرفت انك ناضج و بتفهم كويس.. ولا ايه (ضحكت)
انا : اكيد طبعا رأيك صح من غير ما اعرفه..
شهيرة : اصب كمان كأس ليك..
انا : ياريت يا مدام شوشو..
شهيره : لا أنسى مدام دي.. بضايق منها.. قولي هنا في البيت يا شوشو بس.. اتفقنا..هقوم اصب ليك كأس. بس من غير شقاوة
انا : ماشي يا شوشو.... الشقاوة دي غصب عني (ضحكت).
(قامت عملت كأس و قربت مني اكتر.. وقعدت اشرب لغاية ما خلصته)
شهيرة : بتشرب بسرعة يا سامر.. كدا هتتوه مني..
انا : لا متقلقيش.. مش هشرب تاني..
شهيره : الموضوع الأول كنت عايزه اشتكي ليك..
انا : من ايه..
شهيرة اشتريت لانجري من عندكم و حاسه انه مش عاجبني و الخامه بتاعته مش كويسه.
انا : السنتر كله تحت امرك.. اي حاجه مش عاجبكي نغيرها
شهيرة : لا انا عايزاك انت تشوف بنفسك..
انا : اوكي هاتي الحاجات اللي مش عجباكي..
شهيره : اجيبها ولا تشوفها عليا..
انا : اشوفها عليكي لو ينفع يبقا افضل..
شهيرة : طب ما تيجي الاوضه علشان افرجك و مقعدش رايحه جايه..
انا : يلا بينا....
شهيره : ادخل يا سامر انت مش غريب خلاص..
انا : طب انتي هتغيري فين..
شهيره : جوا فيه مكان هغير فيه.. عامله حسابي علشان عارفه انك شقى (ضحكت).
انا : اوضتك جميلة جدا.. صحيح.. اكيد الجمال دا لازم يعيش في مكان جميل..
شهيره : ميرسي يا سامر.. اقعد هنا.. هغير و اجيلك..
( قعدت على كرسي قصاد استاند خشب بتغير وراه.. زي بروفا.. لقيت الجيب اتلقلع و اتحط فوق الاستاند.. وانا قاعد مش على بعضي.. شوية ولقيت البلوزة.. بعدها لقيت البرا و شكلها قصدت توقعه.. بعدها الاندر بتاعها.. لما شفت كدا و شايف رجليها من تحت و تخيلت انها عريانه جسمي كله ولع نار. شويه ولقيتها طالعه بقميص نوم روعة.. شفاف جدا.. ابيض من غير برا.. كاب.. و الاندر اسود باين من تحت القميص.. حلمتها ظاهره.. وانا عيني بتلف على كل حته في جسمها.. طلعت وقفت في وسط الاوضه و بتلف جسمها..)
شهيرة : شايف يا سامر. اشتريته غالي جدا.. بس مش عاجبني.
سامر : ايه مش عاجبك فيه.. القميص روعة على جسمك..
شهيره : بجد يا سامر.. اصل حاسه انه ظاهر بطني شويه.. و كمان الاندر بتاعه قماشه مش كويس..
انا : مش كويس ليه..
شهيره : حساه مش قطن قوي.. و لازم المكان دا يكون خامات معينه. (ضحكت)
انا : تقصدي بيغمق المنطقه..
شهيره : اه.. وكدا يبقا الشكل مش ظريف..
انا : خلاص ممكن نغير الاندر من نفس الماركة.. علشان خاطره..
شهيره : خاطر مين..
انا : هو بيتلبس فين..
شهيره : ايه يا سامر الأسئلة دي.. ما انت عارف..
انا : يبقا علشان خاطر المكان اللي بيتلبس فيه..
شهيره : شقى وبدأت اقلق منك..(ضحكت) ".
انا : فيه حاجه تانيه. عايزه تشتكي منها..
شهيره : اه فيه كتير بس هتاخد وقت.. واحنا مش فاضين.. عموما كل الشكاوي نفس الموضوع.. عايزاك تهتم اكتر بالاندر..
انا : اول حد يشتكي من الموضوع دا.. ممكن يكون جلدك حساس اكتر..
شهيره : ممكن.. بس بتضايق لما الاقي تغير..
انا : هو انا ممكن اشوف التغير دا.. علشان افهم..
شهيره : علشان تفهم يا شقى ولا تتفرج زي العاده.. (ضكت)
انا : الاتنين لو مفيش عندك مانع..
شهيرة : معنديش مانع.. بس فيه حاجه عايزه اطمن ليها..
انا : ايه هي..
شهيره : ان الكلام ده ميخرجش برا الشقه دي..
انا : انا قلتلك انا مش بتاع الكلام ده..
شهيره : عارفه يا سامر.. بس لازم اطمن.. انا متجوزه و عندي اولاد..
انا : اطمني خالص
شهيره : طيب هتشوف ازاي.. ادخل ورا الاستاند اصور..
انا : لازمته ايه.. طالما انا هشوف
شهيره : شقى قوي.. طب انا هتكسف انا هنام على السرير و انت تلف ضهرك لغاية ما اقلعه..
انا : ماشي يا شوشو..
(لفيت وشي و دقيقه ندهت عليا وانا مستني اللحظه دي.. لفيت وشي لقيتها نايمه على ضهرها و حاطه ايدها على وشها)
شهيره : يلا شوف بسرعة..
انا : حاضر...
(قربت من السرير.. و قعدت على طرفه و بدأت ارفع القميص بتاعها واحده واحده.. لغاية ما بانت شفايف كسها بين رجليها.. و بدأت افتح رجليها عن بعضها. و الكس كله بدأ يظهر ليا.. تحفة فنية.. فكرت اخلص بسرعة.. احنا قاعدين نلف حوالين و ندور حولين بعض.. قربت اكتر و بدأت احسس على فخادها وهي صوتها في الاه يجنن. ورفعت القميص على طيزها و مسكتها بأيدي وبدأت ابعدها عن بعض) "
شهيره :بطل شقاوه بقا و شوف المكان علشان تعرف ان البضاعة بتاعتكم مش حلوه.. ها.. شايف ايه..
انا : مش شايف الا حاجه تهبل.. ومفيش اي أثر وحش عليه
شهيره : على ايه يا سامر..
انا : على كسك
شهيره : يا لهوي.. انت قليل الأدب و شقى موت.. طب بص كويس كدا وانت تعرف..
انا : طب ممكن تقلبي على ضهرك ممكن يكون المشكله من قدام..
شهيره : هتكسف.. طب لف وشك..
انا : حاضر
شهيره : لف تاني..
( نامت على ضهرها و و رفعت رجليها لفوق علشان تداري وشها مني و لقيت كسها مزنوق بين رجليها.. قربت منها و حطيت صباعي على كسها براحه وبدأت احركه من فوق لتحت.. و ابعد رجليها عن بعض.. فتحت رجليها و نزلتهم على السرير).
شهيره : بتعمل ايه يا سامر..
انا : هو انا لسه عملت حاجه..
شهيره : كل دا ولسه معملتش.. اومال عايز تعمل ايه تاني..
انا : عاوز اعمل كدا
( نزلت براسي لتحت و بدأت ابوس كسها واطلع لساني و احركه بين شفايف كسها بسرعة)
شهيره : اااه بتعمل ايه يا مجنون. عيب كدا.. اااااه.. اووووووف.. بس بقا عيب...
انا : مش عيب.. انا عايز وانتي عايزه. وبعدين كسك يهبل اي حد..
شهيره : يعني عجبتك قوي كدا.
انا : قوي قوي..
شهيره : اااااه طب براحه.. انا مش قدك. اووووووف.. براحه انا خفيفه ومش متعوده.. تعال عايزه ادوق شفايفك..
( قربت منها و بدأت ابوس فيها قوي و مسكت صدرها وبدأت ادعك فيه جامد و اطلعه من القميص.. نزلت امص في رقبتها ونزلت على صدرها وبدأت ابوس والحس كل مكان فيه وبدأت امص الحلمات)
شهيره : اووووووف عليك.. حرام عليك كدا.. انا مش قدك.. اااااااااااااااااااه.. عايزه امسكه.. اقلع بقا ولا مكسوف مني.
(قلعت لبسي بسرعه و هي عنيها مفتوحه على كل مكان في جسمي واول ما قلعت البوكسر بدأت تمص شفايفها و ترفع ايدها علشان أقرب ناحيتها.. قريت ناحيتها ومسكت زبي وبدأت تدعك فيه بشهوة كبيره وتشد ناحية بوقها رفعت ضهرها و نزلت على زبي تبوس فيه..) "
شهيره : زبك حلو قوي.. من اول ما سمعت ان سمر والبنات مش هيجوا يوم ما جتلك السنتر و انا هموت في اللحظه دي..
انا : وانا من يومها ونفسي فيكي يا شوشو.. مش مصدق اني معاكي..
شهيرة : بجد يا حبيبي.. كان نفسك فيا.. انا ليك علطول ونفسي تبقا معايا دايما لو تحب.. بس اهم حاجه في السر...
انا : مصي يا شوشو. مش نفسك فيه.....
شهيره : قوي يا حبيبي
(بدأت تدخل زبي في بوقها و تمص فيه و تلحس بشكل جنوني.. وانا بقلعها القميص وهي بتمص.. قعدت تمص دقايق.. وبعدين خليتها تفلقس قدامي و دخلت بوشي بين طيزها الكبيره.. الحس
كل مكان فيها.. بدأت ادخل لساني في كسها وهي ترتعش.. و طلعت الحس خرم طيزها...
شهيره : اااااااااااااااااااه احح براحه يا حبيبي. بتعمل ايه هنا.. غلط كدا.
انا : اسكتي خالص و استمتعي..
شهيره : اووووووف.. حاضر.. اول مره حد يعمل كدا معايا. انت بتحب كدا..
انا : انا بحب كل مكان فيكي.. طيزك حلوه قوي تخليني غصب عني الحس و ادوقها
شهيره : اووووووف على ألفاظك.. بحب كدا قوي.. انا كلي ملكك.. كسي و طيزي و صدري.
انا : اسمهم بزازك..
شهيره : احح اه اسمهم بزازي.. اااااه براحه.. يلا يا سامر خلص..
انا : اعمل ايه..
شهيره : دخل بقا.. مش قادرة..
انا : ادخل ايه..
شهيرة : نيكني يا سامر مش قادرة.. اااااه..
( وقفت وراها وبدأت احرك زبي على كسها بين الشفايف وهي ترجع لورا عايزه زبي يدخل في كسها.. بدأت احطه على باب كسها وبدأت اضغط).
شهيرة : اححححح امممم دخل بقا.. عايزه زبك جوا.. اووووووف دخله كله.. ايوا كدا.. دخل كمان.. اااااااااااااااااااه قوي.. نيك قوي يا سامر.. يااااااه كمان.. امممم زبك حلو.. اووووووف... عايزه اغير..
انا : بتحبي وضع تاني..
شهيره : اه.. وانا على جمبي.. تعرفه..
انا : انا هوصل لكسك حتى لو نايمه تحت السرير.
شهيره : اووووووف على كلامك.. طلعه كدا..
(طلعت زبي من كسها و كان غرقان من شهوتها.. و هي نامت على جنبها و رفعت رجليها).
شهيرة : دخل بقا على الوضع دا.. يلا بسرعة..
انا : ادخله فين.
شهيره : في كسي يعني هيكون فين.. بسرعة بقا..
انا : مش بتحبي في طيزك..
شهيره : طيزي.. ازاي.. مينفعش.. انا عمري ما جربت.. وبعدين بيوجع قوي.. نيكني في كسي.. كسي تعبان يا سامر بقا..
( ركنت وراها و بدأت احكه في طيزها من ورا و ظبطت جسمي علشان أقرب من كسها و بدأت ادعك في كسها بزبي وهي هايجه و ماسكه رجليها لفوق.. وبدأت ادخل راسه.. كسها سخن قوي.. وغرقان بشكل كبير.. واضح انها كانت مشتاقه قوي.)
شهيرة : اححححح دخل قوي يا سامر.. وبسرعة.. اااااه اااه كمان.. هات ايدك كدا على صدري.. ادعك فيه.. اااااه قوي.. كمان.. قربت ارتاح اهو.. اسرع بقا..
انا : اووووووف كسك نار يا شوشو. انتي هايجه قوي..
شهيره : دا انا مكسوفه كمان. اااااااااااااااااااه.. عايزاك تنيكني علطول.. مش مره واحده.. اااااه قوي بقا.. ارزع في كسي قوي.. قربت اهو.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااه هجيب يا سامر
انا : وانا كمان.. اجيب فين..
شهيره : جوا.. اااااااااااااااااااه اي اي اي اي اااااااااااااااااااه امممم
( نزلت في كسها و هي ارتعشت و نزلت شهوتها و نمت فوقها.. دقايق بنحاول ناخد نفسنا..)
شهيره : يااااه كان وحشني النيك قوي.. يا ترى عجبتك..
انا : دا سؤال برضو.. انا عمري ما اتمتعت كدا الا معاكي..
شهيره : بكاش يا سامر.. انت اكيد تعرف بنات صغيره احسن مني..
انا : بالعكس انتي احسن مليون مره..
شهيره : يعني الموضوع هيتكرر ولا مره واحده و تزهق..
انا : اتمنى طبعا يتكرر.. بس انتي ظروفك صعبه علشان الولاد وكدا..
شهيره : انا عندي شقه في إسكندرية ممكن نبقا نروح نقضي كام ساعة ونرجع.. ايه رايك..
انا : اوكي موافق.. نظبط مع بعض..
شهيرة : هنام في حضنك انهارده ولا هتمشي..
انا : بيني وبينك انا مش قادر.. بس مكسوف حد يشوفني نازل الصبح و الولاد جايين ولا حاجه..
شهيره : لا انا مظبطه كل حاجه. اقوم اعملك عشا وتنام. قوم الحمام هنا في الطرقة..
( قمت دخلت الحمام و رجعت اكلنا ساندوتشات و قعدنا شويه و نمنا للصبح..)
شهيره : حبيبي.. اصحى الوقت اتأخر و الاولاد على وصول.
انا : صباح الخير.. انا فين..
شهيره : انت هنا يا قلبي في سريري.. انت نسيت ولا ايه (ضحكت).
انا : اووه معلهش لسه مش فايق يا شوشو.. انا قايم حالا.
شهيرة : ابقا كلمني بالليل علشان نتفق على موضوع اسكندريه..
انا : حاضر..
(قمت لبست و خرجت ركبت العربيه و روحت على الفيلا..).
حنان : انت فين يا سيدي و بايت فين كدا..
انا : ازيك يا حنان.. انا كنت مع ناس اصحابي و اتاخرت و نمت عند حد فيهم..
حنان : أحوالك مش عجباني اليومين دول.. ولا عاجب سمر.. بتقول انت مبقتش تروح السنتر كتير.. فيه ايه يا سيدي
انا : مفيش يا حنان.. كنت سهران.. ايه المشكلة. وبعدين ما سمر موجوده.. مش من حقي ارتاح شويه..
حنان : خلاص يا سيدي انا اسفه.. براحتك.. انا بطمن عليك بس.. سعاد كانت هنا و سألت عليك..
انا : يوووه.. انا هكملها.. مش عارف انا بنسى موضوع سعاد ليه.
حنان : سعاد بس يا سيدي.. انت نسيت الكل.. انت يا سيدي هتجوز ولا ايه
انا : جواز ايه. مين قال كدا..
حنان : مش عارفه.. اصلك يعني. لا مؤاخذه يعني.. مبقتش تبص خالص..
انا : مفيش يا حنان.. كل الحكايه عايز ارتاح شويه من الشغل و المشاكل..
حنان : بشوقك يا سيدي.. اجهز فطار ولا هتروح الشغل علطول.
انا : لا انا مش رايح الشغل.. جهزي فطار.. انا عايز ارتاح.. بقالي فترة منهك في الشغل...
( ببص في التليفون وانا طالع على السلم لقيت رنات من سمر و سعاد و سالي.. شوفت رساله من سالي.. كلمني ضروري)
انا : الو يا سالي فيه ايه..
سالي : صباحية مباركه يا بتاع شهيره.. ايه يا عم كل دا..
انا : مش عايز خفة ددمم على الصبح.. فيه ايه..
سالي : ماما..
انا : مالها.. تعبانه..
سالي : لا.. عايزه تشوفنا..
انا : فيه حاجه ولا ايه..
سالي : لا كويسه.. هي طلبت تقعد معايا شويه و لو انت معايا يبقا كويس..
انا : اوكي شوفي هتروحي امتى و انا جاي معاكي..
سالي : مش هتعدي عليا الليله في المركز..
انا : فيه حاجه ولا ايه..
سالي: لا مفيش.. عادي يعني
انا : لا انا عايز اروق كدا كام يوم بعيد عن أي شغل.. صحيح ما تخلصي موضوع سعاد دا..
سالي : خلاص انا بعت اسأل من بعيد لبعيد كدا عن الراجل دا.. وهيجي خبر عنه.. اطمن انت يا عريس.. (ضحكت)
انا: دا واضح انك غيرانه بقا من شهيره..
سالي : غيرانه من مين يا حبيبي.. دي قد امي.. اشبع بيها.. بس كل واحد براحته بقا.. وانت خد راحتك..
انا : يعني ايه.. عايزه ترجعي تاني للقرف دا..
سالي : كل واحد حر يا سامر.. بلاش ندخل في أمور كل واحد الشخصيه..
انا : لا.. انتي أمانة في رقبتي.. ولا نسيتي كلام سناء..
سالي : امانه.. ضحكتني.. وفيه حد ينيك الامانه اللي في رقبته.. انت واضح ان عقلك فوت يا سامر.. سلام..
انا : انا انا انا...
سالي : روح يا سامر.. انا مش فاضيه..
(قفلت السكه وانا مش عارف ايه يخليني اضايق باي علاقه بين سالي وحد تاني.. وقعدت افكر في حياتي و تعدد العلاقات فيها.. هل انا هفضل كدا.. هل المفروض استقر و اتجوز فعلا.. هتجوز مين اصلا.. قررت اروح الشاليه في الساحل اقعد فترة احاول استجمع نفسي واشوف انا فين.. انا عملت كل حاجه علشان كل اللي حواليا و حياتهم تنتظم وانا تهت بين كل العلاقات دي..)
حنان : الفطار يا سيدي..
انا : متشكر يا حنان..
حنان : مالك كنت سرحان فيه ايه..
انا : اقعدي يا حنان..
حنان : مالك يا سيدي اتكلم معايا.. قول اللي جواك..
انا : مش عارف يا حنان.. حاسس اني تايه.. حاسس ان حياتي ملهاش معنى..
حنان : ليه بتقول كدا.. انت زي الفل اهو والشغل بقا تمام.. فيه ايه..
انا : هو المفروض اتجوز واستقر يا حنان..
حنان : مش عارفه اقولك ايه.. بس حقك..
انا : مالك يا حنان.. حزينه ليه
حنان : مفيش يا سيدي.. انا مبسوطه اني هنا في خدمتك.. دي عندي بالدنيا.. بس حاسه نفسي كدا برضو مليش لازمه..
انا : عايزه تتجوزي يا حنان..
حنان : اتجوز مين يا سيدي.. انت مش عايش في الدنيا.. مين دا اللي يبص ليا.. خدامه و مطلقه. و لا شكل ولا منظر.. اسكت يا سيدي..
انا : مش انتي يا حنان قلتي انا كدا مبسوطه...
حنان : مبسوطه يا سيدي.. بس انتوا كا واحد فيكم شاف نفسه وشاف حاله وانا محلك سر.. حتى انت مبقتش تبص لحنان خالص.. ودا كان بيصبرني شويه.. حريمك كتروا يا سيدي.. (ضحكت)
انا : ما هي دي المشكلة.. انا حاسس اني تايه كدا.. علشان كدا هروح الساحل كام يوم اقضيهم مع نفسي ارتاح شويه.. وافكر براحه.
حنان : اجي معاك يا سيدي..
انا : لا خليكي هنا علشان سمر..
حنان : ملكش دعوه بسمر.. هي صغيره ولا ايه.. إن كمان نفسي اغير جو.. والنعمه لتاخدني معاك يا سيدي.. انا مليش غرض والنعمه.. بس اطلع من الحبس دا..
انا : ماشي يا حنان.. هتصل على سمر اقولها..
(طلعت التليفون اتصل على سمر..).
انا : الو.. ايوا يا سمر.. الشغل عامل ايه..
سمر : الشغل كويس يا بيه.. مش ناوي تطل علينا نخلص شويه حسابات..
انا : لا انا بتصل عليكي علشان اقولك انا هغيب كام يوم كدا.. و رايح الساحل.. اه صحيح حنان جايه معايا..
سمر : ساحل وحنان.. ليه ايه اللي حصل.. و اشمعني حنان..
انا : انا رايح اغير جو و ارتاح.. وحنان هاخدها معايا لان الفيلا هناك مش نضيفه و اهي تغير جو معايا..
سمر : امممم وانا اقعد لوحدي..
انا : ما لو ينفع نسيب الشغل انا و انتي كنت اخَدتك معايا..
سمر : لا روح انت و حنان و انا ممكن ابقا اخطف يوم كدا واجيلك هناك...
انا : تمام.. مش عايزه حاجه..
سمر : الف سلامه.. خلي بالك من حنان..
انا : اوكي يا سمر..سلام..
(قفلت مع سمر وحنان واقفه تراقب و الابتسامه على وشها..)
انا : ايه يا بت مالك
حنان : مبسوطه اني جايه معاك..
انا : طب يلا جهزي نفسك و الشنط..
حنان : هوا يا سيدي..
( نص ساعه وكانت حنان مجهزه كل شي.. اخذتها وركبنا العربيه و طلعنا على الساحل... وصلنا الشالية و نزلنا الشنط و كنت مرهق جدا.. اكلنا و دخلت اخدت حمام.. كانت حنان جهزت الاوضه دخلت نمت نوم عميق.. وعملت التليفون صامت..)
حنان : سيدي.. قوم كل لقمة بقالك كتير نايم..
انا : ايه دا.. الساعة كام.
حنان : احنا قربنا على نص الليل.. انت جاي تنام هنا ولا ايه..
انا : كنتي سبيني انام يا حنان.. هقوم اعمل ايه دلوقتي..

حنان : قوم كل لقمة و اقعد شويه ونام تاني.. هو النوم هيطير.. انا يا دوب غفلت ساعتين..
انا : حاضر يا حنان.. هو فيه اكل هنا..
حنان : انا خرجت اشتريت و طبخت.. والاكل جاهز.. قوم الجو حلو.. قوم شم هوا نضيف.
انا : اوبا اوبا.. ايه الدلع دا.. شورت و بضي كات يا حنان.. من امتى..
حنان : قلت اغير شوية يمكن نعجب.. اصل حريمك كتروا وحنان بقت كخه..
انا : يا بت حريم ايه.. انا بس انشغلت في مليون حاجه.. لكن يا حنان انتي معزتك عندي زي ما هي..
حنان : طب قوم بقا بطل كسل.. هروح اجهز..
انا : طب ما تيجي جنبي الأول قبل الأكل..
حنان : بعد الأكل بقا نبقا نشوف.. انا جعانه موت.. ولو اني جعانه ليك اكتر.. بس قوم اتغدى علشان تعرف تشبعني (ضحكت)
( راحت حنان تجهز وانا دخلت الحمام غسلت وشي و أيدي و نزلت تحت و قعدنا ناكل انا وهي.. ونضحك و نهزر.. خلصنا و طلعت البلكونه و معايا الويسكي.. وحنان جت..)
حنان : انت هتقعد هنا. ما تقوم جوا..
انا : دا انتى هايجه بقا..
حنان : لا بس جوا احسن..
انا : هو ايه اللي لا.. يعني مش هايجه.. اومال حلمات بزازك هتطلع من اللبس ليه..
حنان : برضو بتكسفني.. ما تفهم بقا من غير ما اقول..
انا : لا لازم تقولي. عايزه تدخلي جوا ليه..
حنان : عايزه اتناك.. ارتحت..
انا : فين..
حنان : في كسي..
انا : طب وريني كسك كدا..
حنان : جوا بقا.. هقلع في البلكونه كدا
انا : اه.. تركني على السور و تنزلي الشورت و انا اشوف كسك.
حنان : يا لهوي.. يكونش هتنيك هنا كمان..
انا : وفيه ايه.. هنيكك كدا.. وانتي واقفه.. ايه رايك..
حنان : انا ممكن اتناك بس الشارع دلوقتي مش في البلكونة.. تعبانه قوي.. حتى البت سعاد لو كانت في الفيلا اهي كانت تريح.. لكن اهي بعدت.. قوم بقا..
انا : طب اقلعي يلا..
حنان : اهو يا سيدي.. عارفه انك مش هتسكت..
( وقفت حنان و طيزها ليا.. و ركنت على السور ونزلت الشورت لركبها ولابسه اندر مش شورت شعبي كالعادة..)
حنان : يلا بقا اهو انا قلعت..
انا : دا انتي غيرتي اللي تحت كمان..
حنان : هو انا مليش نفس انا كمان ادلع..
انا : طب نزلي الاندر يلا..
حنان : جوا بقا.. اصل تاخد برد.. (ضحكت)
انا : هي ايه..
حنان : طيزي تاخد برد يا سيدي.. ما تركز معايا..
انا : ما انا هدفيها.. اقلعي يلا.. مش عايزه تتناكي.. يبقا تسمعي الكلام علطول.. شكلك نسيتي النظام..
حنان : لا فاكره.. وادي اللباس الافرنجي.. ها.. لسه تعجبك طيز حنان يا سيدي ولا حاجه خلاص راحت عليها.. وحياتك ما فيه حته الا ما عملتها بالحلاوة علشانك.. من ساعة ما وصلنا وانا قاعده انتف بالحلاوة..
انا : وطي بقا و افتحي طيزك كدا بايدك..
حنان : امرك يا سيدي.. اهو.. بس النور ضعيف هنا.
( وطت حنان وشدت طيزها بايدها و كسها اتفتح و خرم طيزها ظهر... فعلا وحشني جسم حنان.. طيزها الكبيره قوي.. كسها المليان.. مديت أيدي و بدأت ادعك في طيزها و ادخل أيدي بين طيزها و ادعك في خرم طيزها و كسها..)
حنان : احح يااااه.. مشتاقه قوي.. كل حته في جسمي مشتاقه.. يلا ندخل بقا جوا مش قادره.. اااه كفايه هنا ابوس رجلك عايزه اقلع..
انا : بلا قدامي لا ام طيز كبيرة
حنان : يوه يا سيدي لسه فاكر... اهي محتاجه ليك قوي (ضحكت)
....
( دخلنا الاوضه و قلعت هدومي و هي قلعت التيشيرت و صدرها نزل زي الجيلي لتحت وانا هجت قوي عليها و هجمت عليها و رميتها على السرير ونزلت فوقها بدعك صدرها بقوة و ببوس شفايفها و بزازها ماليه أيدي نزلت على بزازها امص فيهم و اعض فيهم و الحلمات كبيره.. وايدي نزلت بين رجليها وهي فتحت رجليها لايدي و كسها مبلول جدا.. لدرجة اني حسيت انها عامله حمام على نفسها..).
انا : ايه المايه دي على كسك يا حنان..
حنان : مشتاق ليك يا سيدي. تعبانه قوي.. انت عارف مش بحب العب في نفسي زي البت سعاد.. ضهري بيوجعني قوي... اااه براحه.. ريحني يا سيدي.. اووووووف على صوابعك.. اقوم امسحه يا سيدي لو قرفان.. واغسله..؟
انا : لا يا متناكة.. انا همسح انا بلساني.. وحشني عسل كسك.
حنان : يا لهوي على كلامك.. طب انزل وانا اعصر كسي علشانك يا سيدي تدوق براحتك.. اااااااااااااااااااه هموت قبل ما اتناك يا ناس....
( نزلت من بزازها لتحت على بطنها الكبيره و على كسها المليان لحم.. وهجمت على المكان كله.. المكان اللي بيحرك كل الرجاله في العالم.. الكس.. انا عاشق الكس.. عاشق الفتحه دي و الشفايف دي. نفسي أفضل طول عمري بين الافخاذ تحت امر اي كس.. بدأت الحس و ادخل لساني لآخر نقطه و حنان في عالم تاني....)
حنان : اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه احا احا احا عايزه اتناك.. عايزه اتناك.. اووووووف مش قادره استحمل..
انا : تتناكي فين يا متناكة
حنان : اللي انت عايزه. انا عايزه اتناك قي كل حته. طيزي و كسي و كل فتحة في جسمي.. اووووووف.. بس يلا.. ريح طيزي الأول.. بتاكل فيا قوي.. انت اللي عودتني...
( قلبتها على بطنها و فتحت طيزها الكبيره و بدأت ابعبص فيها وهي بدأت تشد الفردتين وتحزق علشان الخرم يفتح اكتر.. بدأت أقرب زبي من حرمها وادعك فيه واضغط عليه)
حنان : اححححح دخل بقا مستني ايه.. اضغط وانا بحزق خليه يفوت جوا.. اووووووف اممممم ايوا يلا اهو اهو اهو اااااااااااااااااااه دخل كمان.. اححححح زبك ناشف.. اااااااااااااااااااه نيك بقا نيك.. اااه طيزي بتاكل فيا دخله اكتر.. ايوا يا كدا.. ااااه براحه وانت بتضرب ياسيدي.. ااااااوف..
( فضلت انيك فيها شويه و طيزها من جوا رب الفرن.. لغاية ما هي قعدت تدعك في كسها ونزلت.. و تعبت.. طلعته من طيزها و قلبتها على بطنها و طلعت بين بزازها وقعدت ادعك زبي فيهم وهي عنيها كلها متعة... و بتشاور بعينها على كسها تحت) ".
حنان : كسي بقا.. عايزه ارمي تاني و زبك جوايا..
انا : مش تعبانه يا بت..
حنان : لا لو بموت عايزه اتناك.. هو انا بقيت بلاقيك.. ريحني بقا من كله و مش هتعبك تاني لمدة شهر.. انا الدوره هتيجي بكرا..
انا : لا اذا كان كدا يبقا تشبعي نيك انهاردة..
حنان : يخليك ليا يا سيدي.. يلا بقا اركب فوقي كدا عايزه اخدك في حضني وانت بترزع فيه..
انا : كسك غرقان قوي يا بت.. دا انت كنتي تعبانه قوي..
حنان : اقوم اشطفه يا سيدي..
انا : لا انا عايز كدا.. عسل كسك حلو يا متناكة..
حنان : يوه على كلامك.. مش هتنيك بقا ولا تعبت.. (ضحكت)
انا : انا هنيك كسك وكس اللي يعرفك..
حنان : اووف ياااه على لمسة زبك لكسي.. احشره بقا.. اااااااااااااااااااه كمان.. جوا كمان.. اووووووف بقا.. نيكني نيكني قوي.. زبك وحشني.. اااااه... نيك كس خدامتك يا سيدي.. اااااااااااااااااااه هموت... اسرع اسرع اااااااح ااااح ااااح ااااح مش قادره... هجيب يا سيدي.. اااااااااااااااااااه هات لبنك جوا عايزه لبنك جوا... اااااااااااااااااااه هجيب هجيب هجيب اااااااااااااااااااه اححححح اححححح اووووووف. سخنين قوي.. تعال في حضني... اااااااااااااااااااه..
(نزلت في كسها ونمت فوقها في حضنها الطري و بعد دقايق قمت الحمام و رجعت انام جمبها و غطيتها لأنها راحت في النوم..)
قمت الصبح على صوت التليفون.. سالي بتتصل...
انا : ايوا يا سالي فيه ايه..
سالي : انت فين يا بيه.. مش قلتلك ماما عايزه تشوفنا احنا الاتنين..
انا : اووبا نسيت خالص. انا في الساحل...
سالي : احا يا سامر.. والعمل ايه.. دا الزيارة بكرا..
انا : خلاص خلاص. هجي بالليل انهارده . وبعدين ايه احا دي.. في بنت ناس تقول احا..
سالي : لا احا بقا.. ناس مين.. هو انت جالك زهايمر ولا ايه.. المهم.. متكسلش.. ماما تزعل و تتعب..
انا : خلاص يا بنتي هجي..
سالي : صحيح انت ايه وداك هناك.. مع مين..
انا : تغير يعني.. انا مع حنان...
سالي : اصل شهيرة سألت عليك انهاردة.. هي مش معاها رقمك.. انا مرضتش اديها الرقم صح.. غيرت رقمين
انا : عايزه ايه..
سالي : هتكون عايزه ايه يا ابو المفهومية.. اكيد عايزه ترتاح (ضحكت)
انا : يلا يا بت اقفلي علشان مش اشتمك..
سالي : ابقى سلم على حبك القديم حنون.. (ضحكت)
انا : سلام يا سافله..
(قفلت معاها ونزلت لقيت حنان بتعمل الاكل.. ولابسه قميص نوم بلدي بقا.. هجت عليها) ".
انا : قشطة على البلدي يا موزه..
حنان : لا اهدي كدا.. عندي ظروف.. جايه في الطريق.. بانت علامتها.
انا : ايه الحظ دا.. المهم جهزي نفسك علشان مسافرين في الليل.
حنان : ليه بقا.. علشان الدورة ولا ايه.
انا : دورة ايه يا بت انتي.. لا علشان نسيت ان فيه زيارة لسناء ولازم اروح..
حنان : والنعمه صعبانه عليا... عقبال ما تخرج كدا و ترجع احسن من الاول..
انا : انتي طيبه يا حنان و عندك اصل..
حنان : المسامح كريم يا سيدي..
(اتغدينا و خرجنا شويه اشترينا شويه حاجات و رجعنا جهزنا نفسنا و رجعنا الفيلا.. سمر جت من السنتر )
سمر : رجعتوا ليه..
انا : عندي زياره بكرا لسناء..
سمر : اااه.. هي عامله ايه...
انا : حالتها زفت طبعا.. طالبه تقابلني انا و سالي.. الشغل عامل ايه..
سمر : ماشي كويس... صحيح شهيره هانم سألت عليك..
انا : هي عايزه ايه.. بتسأل عليا مرتين ليه....
سمر : معرفش.. بس اكيد حاجه مهمه.. انت ادرى ( ضحكت)
انا: هبقا اكلمها بعدين.
سمر : فيه موضوع كدا كنت عايزه اخد رايك فيه.
انا : موضوع ايه..
سمر : فيه واحد متقدم ليا.. بس انت مش عايزه الخطوه دي دلوقتي.. مش عارفه اعمل ايه..
انا: هو عارف وضعك ايه.. موافق يعني.. و شغال ايه..
سمر : فاكر حماده اللي كنت شغاله معاه..
انا: اه بتاع الصاله.. هو؟
سمر : اه.. هو
انا : بس كلامك عنه كان مش كويس.. يمكن طمعان فيكي يا بنتي
سمر : لا هو ساب الشغل و عمل محل أدوات كهربا. و اشتري عربيه عماها تاكسي.. وكدا كدا الشقه بتاعته معاه.. قولي رأيك
انا : انا معرفش اقولك رأي. بس واثق انك هتاخدي القرار الصح لاني مش عارف الشخص دا..
سمر : ولا انا عارفه.. ومش عايزه اسيبكم..
انا : وانتي هتسبينا ليه.. انتي مكمله في شغلك عادي..
سمر : لا ماهو طلب مني اسيب الشغل لو هوافق..
انا : طالما كدا يبقا مش هدخل في الموضوع.. خدي قرارك و مش هزعل من موضوع السنتر..
سمر : هشوف حنان واتكلم معاها.. هي اختي الكبيره و كلامها يساعدني..
انا : صح.. كويس.. انا خارج.. لو خدتي قرار عرفيني.
سمر : رايح فين..
انا : عند سالي.. علشان فيه زيارة بكرا..سلام
(اتصلت على سالي.. التليفون مقفول.. اتصلت على سعاد مقفول.. قلقت و ركبت العربيه.. ورحت الشقه عندهم.. سمعت صوت جوا.. دا صوت شهيرة.. و سالي.. شهيرة بتعيط.. وهي بتهدي فيها.. خبطت. و سعاد فتحت)
سعاد : ياااه كل دا يا سيدي.. ادخل ادخل.. فيه ست عايزاك و بتعيط..
انا : بتعيط ليه..
سعاد : بتقول انها في مشكله كبيره و محتاجه مساعدة منك ومش عارفه توصل ليك..
انا : خلاص خلاص.. اعملي ليا قهوة..
(دخلت عليهم واول ما شهيرة شافتني وقفت..).
شهيرة : انت بتتهرب مني يا سامر بيه.. انا مش قلت ليك اني محتاجه مساعدتك.. كنت مفكره انك هتساعدني.. بقا كدا..
انا : اسف يا شهيرة هانم.. نسيت صدقيني.. طب بطلي عياط.. انا كنت مسافر..
شهيره : ممكن تنزل معايا لان مفيش وقت..
انا : حاضر.... يا سالي انا هروح مع شهيره هانم مشوار و ارجع علشان نتفق على الزيارة..
سالي : اوكي يا سمسم.. خلي بالك من شهيره هانم.. (بتغمز)
(نزلت انا وهي و ركبنا العربيه)
انا : خير.. مشكله ايه انتي خضتيني.. وايه جابك هنا..
شهيرة : كدا يا سامر. تتهرب مني.. دا ذنبي اني اتعلقت بيك.. مش عارفه انت عملت ليا ايه.. انا بقيت بتصرف زي المجنونه.. مش عارفه اوصلك... وصلت لشقة سناء هانم بالعافيه.. اطلع بينا..
انا : هنروح فين..
شهيره :المهندسين.. شقة اختي فاضيه الايام دي ومعايا المفتاح.. ولا مش عايز..
انا : لا طبعا.. بس انا خايف عليكي.. مش عايز حد يقول عليكي كلمة..
شهيرة : بجد يا سامر.. خايف عليا.. انا بحبك قوي.. بحبك.. ( اترمت في حضني)
انا : شوشو.. احنا في الشارع.. هي اختك مسافره قد ايه..
شهيره : شهر كامل. يعني تقضي معايا شهر عسل..
انا : طيب انتي هتاخدي رقم تليفوني.. و تديني العنوان.. و بكرا نتقابل.. بس انتي تطلعي لوحدك و انا بعدك..
شهيره : و انهاردة.. يلا نروح..
انا : بلاش انهاردة علشان عندي مشوار بكرا و كمان راجع من السفر..
شهيرة : بس انا تعبانه قوي.. محتاجه ليك..
انا : دا مجرد الليل بس.. وبعد كدا هروح المشوار وارجع ليكي
شهيره : بقولك تعبانه.. فاهم كلامي.. لو مش عايز علاقة بينا يا سامر قول.. وانا هبعد عنك خالص..
انا : لا طبعا. انتي اخده الموضوع كدا ليه.. هو انا مهاجر.. يا ريت اعيش معاكي علطول..
شهيرة : بجد يا سامر ولا بتقول كدا مجامله.
انا : بجد يا شوشو... يلا بقا أوصلك أقرب مكان ليكي علشان محدش يشوفك نازله من عربيتي..
شهيره : حتى دي عامل حسابها يا حبيبي.. لا يا قلبي روح انت لسالي وانا هاخد عربيتي.. بس هات بوسه..
انا : الشارع يا شوشو.. (ضحكت)
شهيره : يوووه.. كسم الشارع.. (ضحكت) "
انا : ايه الكلام دا.. دا انتي بتشتمي زينا اهو (ضحكت)
شهيره : اه يا حبيبي. واعرف كل الشتايم.. (ضحكت).
(نزلت بعد ما صممت على البوسه وانا ركنت. طلعت لسالي)
سالي : انت ايه جابك بسرعة كدا.. انت بتريح في الجراش ولا ايه(ضحكت)
انا : بس يا سافله.. اخلصي.. سهير مالها وعايزه ايه مهم..
سالي : مش عارفه.. ما احنا رايحين بكرا.. مستعجل ليه.
انا : لا غريبه يعني..
سالي :بكرا نعرف كل حاجه.. المهم انت عامل ايه واخبار مغامراتك ايه.. (ضحكت)
انا : شهيره مش عارف مالها.. بتقول بتحبني.. و بتعيط.. الست مش عارف حصل في مخها ايه..
سالي : جوزها جبلة.. مسافر وقاعد بعيد وهي تعبانه.. محتاجه راجل يريحها..
انا: اومال انتي عامله ايه.. لسه مع سعاد بتلعبوا لبعض.. (ضحكك)
سالي : انت عارف كويس انا لو عايزه طوابير قدام الشقه هعمل.. بس انا مش شرموطه زي الشراميط بتوعك. ولو كنت اتنكت منك دا علشان انت سامر..
انا : فيه ايه انتي زعلتي ولا ايه.. والنعمة ما اقصد.. انا قصدي لسه مع بعض ولا زهقتي..
سعاد : فيه ايه يا بيه.. انت عايز توقع بينا ليه.. خد القهوة.. التانيه بردت..
انا : احلويتي يا بت يا سعاد.. ستك سالي روقت عليكي خالص..
سعاد : اومال ايه.. دا ستي وتاج راسي و انا خدامة رجليها.. حتى شوف (نزلت تبوس رجل سالي و سالي مبتسمه
انا : يعني اطلع منها انا.. خلاص ماشي.. هشرب القهوة و امشي..
سعاد : لا يا بيه اوعي تزعل.. وبعدين تمشي فين..خليك بايت معانا انهاردة.. بعد اذن ستي يعني..
انا : لا انا هروح علشان تعبان.. هنروح امتى يا سالي
سالي : خليك يابت ونروح مع بعض.. ولا ملكش نفس تسهر معانا...
انا : لا ابدا.. خلاص يا ستي.. سهران معاكم.. عندكم لوازم السهره ولا انزل اجيب..
سالي : لا عندنا.. قومي لا سوسو جهزي الدنيا....انا هقوم اغير و ارجع..
انا : اوكي..
( فتحت التلفزيون قعدت اتفرج شويه ولقيت سعاد داخله ومعاها ويسكي و حاجات كتير.. و لقيتها لابسه قميص نوم شفاف.. ومش لابسه تحته حاجه.. قصير.. وطت قدامي و لقيتها راسمه تاتو على فخدها)
انا : ايه الحلاوة دي يا سعاد.. ايه الجمال دا.. دا سالي خليتك واحده تانيه خالص..
سعاد : الخير كله يرجع ليك يا بيه.. بس انتوا ناسين موضوع الكلب جورب خالص.. وانا مكسوفه اكلم ستي سالي..
انا : اه معلش يا سعاد.. انتي شوفتي الدنيا اتلخبطت ازاي.. انا هكلم سالي ونخلص الموضوع دا..
سالي : بتتكلموا في ايه من ورايا..
(دخلت سالي و لابسه روب ابيض وشعرها مفرود و زي القمر)
انا: ولا حاجه.. كنت بقول لسعاد عايزين نخلصها من جوزها دا.. وبقولها هقولك.. بس خلينا في الجمال بتاعك دا.. ايه الحلاوه دي..
سالي :الحلاوة دي خلاص يا سامر انساها.. لو عايزها انت عارف الطريق.. غير كدا انسى.. انا بتعامل معاك دلوقتي انك اخويا او ابن خالتي.. غير كدا خلاص.. كان فيه وخلص
انا : ايه الاسلوب دا يا سالي.. هو انا طلبت منك اي حاجه.. ولا مفكره اني هموت عليكي يعني.. لا يا حبيبتي.. كان فيه و ياريت ما كان اصلا... سلام
سعاد : استنى بس يا سيدي.. ستي مش قاصده كل دا. هي تلاقيها مقموصه منك بس من الكلمتين بتوعك من شويه..
انا : ولا مقموصه.. انا ماشي اصلا. بكرا اقابلك عند السجن.. هاتي معاكي التصاريح.. سلام..
سعاد : يا سيدي بس استنا.. والنعمة ستي ما بتقول عليك إلا كل خير.. طب اقعد علشان خاطري..
انا : هبقا اجيلك تاني يا سعاد نقعد مع بعض.
سالي : لا يا حبيبي.. انسى دا كمان.. سعاد تخصني انا وبس..
انا : لا يا هانم..سعاد دي من طرفي انا.. وانا غلطان اني اساسا سبتها ليكي.. لو ناسيه.. سعاد تفكرك..
سعاد : يا لهوي عليكي يا سعاد وعلى سنينك الطين.. انا طرفكم انتوا الاتنين يا بيه.. اهدوا كدا.. خلاص يا سامر بيه.. انا هجيلك الفيلا..
سالي : مفيش خروج من الشقه يا سعاد.. والا تنزلي معاه دلوقتي..
انا : بقا كدا.. طب هاتي شنطتك وتعالي يا سعاد.. مش هتقعدي هنا تاني... كنت مفكر أن اللي حصل هيغيرك يا سالي.. لكن فعلا كنت غلطان..
سالي : انت اللي خلاص فتحت معاك.. عمال تلف من دي لدي.. تنيك دي ودي و تروح لدي ودي.. كلنا بقينا خدامين لجنابك. فوق يا حبيبي.. فوق لنفسك..
انا : انا مش بعمل مع حد حاجه غصب عنه.. كل حد هو اللي عايز كدا... وعلى العموم.. خلصت معاكي الكلام.. يلا يا سعاد..
سعاد : اهدي بس يا سيدي.. هنسيبها ازاي لوحدها في الشقه..
سالي : خدي شنطتك و امشي معاه.. غوري من وشي..
(سعاد اتخضت من طريقه سالي ودخلت جابت حاجتها و نزلت ورايا....)
سعاد : هعمل انا ايه دلوقتي يا سيدي.. بقا ينفع كدا.. طب انا عملت ايه ليها تعمل معايا كدا..
انا : سيبك منها.. هتيجي تقعدي في الفيلا وخلاص.. تولع هي بشقتها.. دي مريضه..
سعاد : بتحبك يا سيدي.. انا عارفه انها بتحبك..
انا : بقولك ايه انتي كمان.. مش عايز كلام كتير.. انا مش بحب و هحب حد..
سعاد : بشوقك يا سيدي..
( وصلنا الفيلا ودخلنا.. كانت سمر وحنان نايمين.. قلتها تطلع فوق لان مفيش مكان ليها في الاوضه.. وطلعت الصالون اشرب كاس علشان حرقة الدم دي..)
سعاد : اعملك عشا يا سيدي..
انا : لا يا سعاد لو عايزه تدخلي تنامي.. ادخلي..
سعاد : بقا دا كلام برضو.. ولا انت مش عايزني اقعد معاك..
انا : لا اقعدي براحتك.. بس انا اقصد لو تعبانه..
سعاد : ولو تعبانه.. بس انا وحشاني قعدتك يا سيدي ولا نسيت..
انا : بصي يا بت يا سعاد.. انا هشغلك في السنتر.. بس الاول اخلص حوار جوزك دا.. قلتي ايه
سعاد : هو انا أنفع في الكلام ده يا سيدي.. دا انا حتى حماره (ضحكت)
انا : البنات هناك هيعلموكي كل حاجه وانتي دماغك حلوه
سعاد : انا من ايدك دي لايدك دي يا سيدي.. اقوم اجهز القعدة ولا ملكش كيف..
انا : انت مالك يا بت مش على بعضك كدا ليه.. هي سالي مش مكفيه معاكي..
سعاد : يوه لا سيدي.. هو لازم تكسفني كدا.. هو انا استغني عنك ابدا.. فاكر يوم المتين جنيه.. يا لهوي.. دا انا بقعد افتكر الايام دي بتعب اكتر..
انا : طب قومي جهزي نفسك يا بت.. تستاهلي الليله دي ليكي..
سعاد : ايوا بقا كدا.. فرفش كدا وروق.. و النعمه هلبسلك حاجه اول مره حد يشوفها على لحمي. استنى..
( راحت سعاد وانا صبيت كأس وقعدت اشرب و هي دخلت بقميص نوم شفاف وتحته اندر اسود والقميص قصير.. و الحلمات باينه منه.. هجت اول ما شفتها.. و الويسكي بدأ يشتغل في راسي.. وهي دخلت تصب ليا وليها و طيزها ناحيتي.. مقدرتش امسك نفسي وشديت الاندر من على طيزها ونزلت على ركبي وقعدت ابوس فيها..)
سعاد : اححححح مالك كدا يا سيدي مستعجل على ايه. ااااه يا لهوي على شفايفك.. طب استني اشطف طيزي..
انا : هس.. اسكتي يا متناكة.. عجباني كدا.
سعاد : اووووووف.. وحشتني قوي يا سيدي.. ااااه.. على السرير بقا
انا :يلا على السرير.. اقلعي وانتي ماشيه. سعاد: اهو يا سيدي.. اهو... يلا بقا...
(دخلنا الاوضه و هي قلعت و فلقست على السرير وانا قلعت كل حاجه.. و دخلت على طيزها بوس ولحس و بدأت ادخل لساني في خرم طيزها وبدأت ادوق طعم طيزها اللي بقالي كتير مدقتوش.. نزلت لتحت علل كسها من تحت وبدأت الحس كسها الغرقان من لبن كسها التقيل.. وداخل صباعي في طيزها..).
سعاد : اححححح يا لهوي.. الحقني بقا و دخله.. اااااااااااااااااااه هموت يا سيدي نيكي.. عايزه اتناك..
(وقفت وراها وبدأت ادخل زبي في كسها اللي شكله مغري قوي..)
سعاد : احييييييه... اااااااااه وحشني النيك قوي.. دخله كله وارزع قوي.. اوووف... قوي قوي.. نيك قوي.. اااااااااااااااااااه بسرعة بسرعه هموت.. اااه ااااه اااه اااه هجيب يا سيدي اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه احاااااااااااا اممممممممممممممممم

(طلعت زبي من كسها ودخلته في طيزها و قعدت انيك فيها دقايق وهي ميته لغاية ما نزلت لبنى في طيزها... ونمت جمبها من التعب...)


👌👌👌👌الجزء العاشر 👌👌👌
نمت من التعب و سعاد نامت.. احنا الاتنين عريانين تماما..
صحينا على ضحك جامد جدا.. بدأت أفوق و اركز لقيتني في الوضع دا و سمر وحنان بيضحكوا..
انا : فيه ايه. مش ناقصه خفة ددمم على الصبح.
سمر : خلاص يا بيه انت. دا آخر يوم ليا. اضحك براحتي. قومي يا سوسو. هتاخدي برد.. (ضحكت)
حنان : الا انا فرحانه يا سيدي ان سمر هتتجوز و حالها ينصلح.. قوم استر نفسك كدا. قومي يا وسخه انتي. تيجي من غير ما تعرفيني. (ضحكت)
سعاد : يوووه.. انا راحت عليا نومه. كنت عايزه أفوق قبل الهوانم دول ما يصحوا.. فين لبسي
حنان : في الاوضه عند التلفزيون يا بت انتي شكلك كنتي في عالم تاني.. الفطار هيكون جاهز يا سيدي.. يلا يا سمر..
انا : الحمام جاهز يا حنان.
حنان : من أمتي بتسأل. هو انت في مره لقيته مش جاهز.. انتوا شاربين ايه امبارح..
انا : طب يلا انتي وهي من هنا. ( حدفتهم بالمخده والاتنين بيضحكوا).
قمت دخلت الحمام و لبست و نزلت لقيتهم قاعدين يضحكوا ويهزورا.. لقيت الوقت متأخر. وانا عايز الحق الزياره. اخدت ساندوتش صغير و جريت على العربيه.. لقيت سمر جايه ورايا..
انا : راحه فين..
سمر : احنا عايزين نقعد انهارده علشان نخلص كل الحسابات.
انا : هخلص الزيارة و اجي على السنتر. الف مبروك يا سمر.
سمر : يبارك فيك يا بيه.. عقبالك..
انا : شكرا يا سمر.. يلا بقا علشان متأخر.. هشوفك بعد الزيارة.
( ركبت العربيه و وصلت عند باب السجن و لقيت سالي واقفه هناك مستنيه)
انا : مدخلتيش ليه...
سالي : لسه مفتوح دلوقتي. قلت استنى شويه لو مكنتش جيت كنت هدخل.
(دخلنا انا وسالي و قابلنا سناء.. باين عليها الحزن..)
انا : ازيك يا سنسن عامله ايه. ايه الحلاوة دي..
سناء : بس ياواد انت. انا خلاص ادمرت وحياتي انتهت..
سالي : بلاش تقولي كدا يا مامي علشان خاطري حتي. انا مليش حد غيرك..
انا : انتي بتخزي العين بقا يا جميل انت..
سناء : بس بقا يا واد انت وهي.. انتوا عاملين ايه مع بعض.
انا : كويسين. و الشغل تمام و مستنين تطلعي تنوري الدنيا..
سناء : مالك يا سالي. ساكته ليه..
سالي : ابدا. وحشتيني قوي.. ونفسي ترجعي..
سناء : سامر مزعلك في حاجه؟
سالي : بالعكس انا اللي بزعله. انا اسفه يا سامر عن اللي حصل امبارح..
سناء : ايه اللي حصل
انا : يا ستي دي عيله عقلها في مشكله. محصلش حاجه.. ولا انا زعلت اساسا.. المهم انتي عامله ايه..
سناء : اول حاجه انتوا ملكوش غير بعض لو عايزين اكون كويسه.. تاني حاجه.. عايزه اقولك على سر يا سامر بس توعديني انك متزعلش مني..
انا : اوعدك بس قولي فيه ايه.
سناء : انا اعرف طريق اهلك يا سامر. وكانوا دايما بتصلوا عليا يطمنوا عليك و كانت سهير بتبعت ليهم مبلغ كل فترة. بس بعد ما اتوفت. واجب انك تعرفهم و تخلي بالك منهم..
انا : وكل دا مخبيه عليا ليه. مش قلتي ان ابويا و امي اتوفوا
سناء : ايوا اتوفوا انا اقصد اهل والدتك. الموضع طويل يا سامر.. اهل والدك من البدايه رفضوا جواز ابوك من امك و علشان كدا طفش و ساب اهله اللي معرفش عنهم حاجه. لكن اعرف اهل امك. ودا العنوان. هتلاقي بيت فيه خالك وهو هيوصلك لاخوات امك.. خلي بالك منهم يا سامر. هما صحيح اتبروا من امك في الأول بعد ما اتجوزت من وراهم لكن حقهم وبعد اللي حصل. حسوا بالذنب..
انا : وليه صبرتي كل دا..
سناء : مكنتش عايزه ادخلك في حاجات ورا بعض. و الطمع بقا سامحني يا سامر..
انا : حاضر يا سنسن. اهم حاجة خلي بالك من نفسك و صحتك. وانا هتصرف...
سناء : خلي بالك من سالي وانا هكون كويسه.. يلا بقا علشان وقت الزيارة انتهى..
سالي : خلي بالك من نفسك يا مامي..
سناء : حاضر يا حبيبتي.. وانتي اسمعي كلام سامر لو قالك ارمي نفسك في البحر..
سالي : حاضر يا حبيبتي.. مع السلامه
سناء : مع السلامة يا حبايبي..
(خرجت انا و سالي و ركبنا العربيه و انا في ذهول.. مش بتكلم كلمه.. قاعد افكر. يا تري ايه تاني هقابله في حياتي.. فوقت على صوت سالي)
سالي : ايه يا عمنا.. سرحان في ايه.
انا : اللي سمعته دا..
سالي : لو عايز اجي معاك انا معنديش مانع..
انا : لا هروح لوحدي.. المهم هوصلك و اروح السنتر. لان سمر هتسيب الشغل. هتتجوز
سالي : بجد. طب وانت هتعمل ايه..
انا : هتصرف....
سالي : اوكي.. لو احتاجت حاجه كلمني و متزعلش من اللي حصل امبارح.. و خلي سعاد ترجع.. اكيد زعلانه
انا : نتكلم في موضوع سعاد دا بعد كدا..
(وصلتها و رحت السنتر قعدت خلصت كل حاجه مع سمر و خليت بنت تمسك الشغل لغاية ما اتصرف في حد ثقه.. ورجعت البيت اتغديت وقعدت شويه و لقيت شهيرة بترن..)
انا : الو. ايوا يا شوشو.. عامله ايه..
شهيره : فينك يا استاذ. انت نسيت اتفاقنا ولا ايه..
انا : لا فاكر انا كنت لسه هكلمك.. انتي جاهزة امتى.. و اخرك برا لغاية امتى..
شهيره : لا انا عامله ليك مفاجأة. انا اتفقت مع الولاد اني راحه اسكندريه هبات هناك. و خليت اختي تجي تقعد معاهم انهارده. انا مستنيه حضرتك في الشقه يا باشا.
انا : بس انا مش هعرف ابات لاني عندي مشوار الصبح..
شهيرة : بات و انزل من هنا و روح المشوار بطل حجج..
انا : امرك يا شوشو... عندك اكل و شرب و ويسكي.
شهيره : مجهزه كل حاجه.. يلا تعال.. انا مستنيه على نار.
انا : نار فين؟
شهيره : نار مستنية حبيبي يطفيها.. بسرعه بقا..
( نزلت و اخدت منها اللوكيشن و رحت. طلعت و ضربت الجرس وفتحت ليا بفستان يا دوب فوق الركبه جدا و صدر مفتوح اسود سواريه.. البرفان بتاعها يهبل.. فتحت وقفلت الباب و مسكت فيا في حضن كبير قوي.. و شفايفها بتبوس كل حته في وشي لغاية ما وصلت لشفايفي و دخلنا في بوسه طويله و أيدي بترفع الفستان من ورا و بلمس كل حته في طيزها)
شهيره : اهدي كدا مالك.. وحشتك للدرجة دي.. تعال نقعد الأول نشرب و نتوه علشان ننسى.. وعايزه منك طلب..
انا : طبعا وحشتيني.. طلب ايه.
شهيره : فاكر لما قلتلي على موضوع عايزه من ورا ولا قدام..
انا : اه فاكر..
شهيره : عايزه اجرب من ورا دا بس لو صعب نوقف علطول.
انا : انتي عمرك ما جربتي خالص من ورا..
شهيره : بصراحه سامي حاول معايا مره بس رفضت ليفكر اني مش كويسه. وهو مش حاول مره تانيه. بس انا فيه واحده صاحبتي. هناء هانم انت تعرفها. زبونه عندكم . بتحكي ليا انها جربت و انبسطت. بس اوعي تقول لحد..
انا : بس اللي اعرفه انها ارملة تقريبا.. جربت مع مين دي.
شهيره : ما انا جوزي مسافر و بجرب اهو. مالك يا سامر. فتح دماغك معايا (ضحكت)
انا : فين الويسكي. ولا اروح انا دلوقتي.
شهيره : تروح فين. انت في حضني انهارده كله.. عايزه اصحى من النوم وانت جمبي في السرير.. يااه لو صغيره شويه. كنت اتطلقت و اتجوزتك..
انا: ما احنا مبسوطين كدا. واي وقت هتلاقيني في حضنك.
شهيره : بجد يا سامر. يعني مش هتسيبني ابدا.
انا : ابدا لغاية ما تزهقي مني.
شهيره : خد الكاس بتاعك.. قعدني على رجلك.. تعرف يا سامر علشان مش عايزه ابعد عنك فكرت في ايه. هتقول وسخه طبعا.
انا : فكرتي في ايه يا شوشو..
شهيره : فكرت لو ينفع يعني. دي فكرة يعني جت في بالي.
انا : متقولي يا شوشو علطول..
شهيره : فكرت انك تتجوز هايدي بنتي..
انا : بس هايدي لسه صغيره على ما اعرف.
شهيره : هايدي في ثانويه دلوقتي. يعني سنتين خطوبه وتبقا في الجامعة. انت مشوفتش شكلها دلوقتي. استنى افرجك على الصور في الموبايل.. خد يا سيدي.. اتفرج.. قال صغيره..
انا : معقول. دي هايدي.. كبرت قوي كدا.. نسخة منك يا شوشو
شهيرة : نسخه ايه. دي احلى مني في كل حاجه. شوف صورتها بالمايوه.. قال صغيره (ضحكت).
انا : اووف.. دي جامده قوي.. بس مش اجمد منك يا جميل.
شوشو : يا بكاش.. مش هندخل جوا بقا علشان بتاعك اللي واقف تحتي دا هيخرق طيزي (ضحكت)
انا : انا عايز هنا. على السجادة. اقلعي قدامي وانا بشرب.. يلا
شوشو : لا بتكسف.. قلعني انت..
انا : اول مره اطلب طلب و مش تعمليه.
شوشو : لا با قلبي. اقلع ونص.. ادي الفستان.. خد. كفايه كدا ولا اكمل..
انا : يخرب عقلك. ايه الجسم دا. قربي مني..
شوشو : اهو. كدا ولا اقعد على رجليك..
( لابسه اندر رفيع جدا اسود و برا صغيره صدرها كلها ظاهر.. و راسمه تاتو على بطنها من تحت. شدتها ليا و بدأت اشم ريحة جسمها و انا قاعد على الكنبة.. قربتها اكتر و بقت بين رجليا. نزلت لتحت اشم ريحه كسها من فوق الاندر وهي بدأت سرعة نفسها تزيد حطيت صباعي تحت الاندر و مشيته على كسها الناعم المبلول وبدأت ادعك فيه. وطلعته و حطيته في بوقي وهي عنيها كلها شهوه من اللي بعمله.. لفيت جسمها و بدأت الحس طيزها وهي بتقول اااه.. و بتفتح رجليها شديت الاندر على جنب وبدأت الحس نص طيزها و هي بدأت توطي لقدام و طيزها تفتح. سندت على الترابيزه و خرم طيزها ظهر.. بدأت الحس فيه و أبله من ريقي.. و ادخل لساني و بدأت ادخل لساني جوا قوي وهي بتشد طيزها من الجنبين. بدأت ادخل صباعي في طيزها و الحس كسها وهي بتصرخ..)
شوشو : مش قادرة يا سامر تعال جوا على السرير ضهري وجعني... اااااه صباعك بيلف قوي.. اوووف. خليك هادي كدا..
انا : لا تعالي يا حبيبتي على السرير. علشان مش تتعبي..
(وقفت ولفت وشها و اخدتني في حضنها و بدأت تبوس فيا جامد قوي.. وانا بلحس لسانها و شفايفها و اخدتها ورحنا الاوضه.. نامت على ضهرها وانا نزلت فوقها.. شديت البرا و صدرها طلع على الجانبين ريحة اليرفان تجنن بدأت زي المجنون الحس وامص في بزازها وحلماتها)
شوشو : اااااه كمان يا حبيبي.. مشتاقه قوي. جسمي كله نار اووووووف.. تحت بقا.. يلا....
انا :تحت فين؟
شوشو : طيزي بقا. عايزه اجرب..
(لفيتها علي بطنها وحطيت تحت بطنها مخده و فتحت رجليها و بدأت الحس طيزها تاني وبدأت ادخل صباعي و الف صباعي جوا طيزها و فتحة طيزها بدأت توسع و تفتح ودخلت صباع تاني وهي بتتوجع.. مسكت علبة كريم وبدأت احط على زبي و اغرق
طيزها و بدأت ادخل زبي في طيزها براحه واحده واحده. اضغط حوالين الخرم علشان تسيب نفسها وبدأت اضغط براحه وطرف راس زبي بدأت تتحرك لأول الخرم وبدأت اضغط واحده واحده وهي بتتوجع)
شوشو : ااااه دا صعب قوي يا حبيبي. بلاش منه احسن اتجرح.
انا : اول مره بس يا قلبي و بعدين هتلاقي نفسك عايزه من وار اكتر.. بس سيبي نفسك خالص ومش تشدي أعصابك..
شوشو :اهو. سايبه نفسي خالص. اااااه براحه بقا.. ايوا كدا واحده واحده اووووووف حلو قوي وهو بيدخل كدا رغم الوجع.. اححححح ايوا كفايه كدا.. حاسه براسه اهو اخخخخ يا مفتري بيوجع.. اححححححححح حاسه كأني عايزه اعمل حمام يا حبيبي..
انا :هو كدا الاحساس اول ما بيدخل اول مره..
شوشو : اااااااااااااااااااه لا لا لا كفايه حرام عليك طيزي بتتشق.. وقف وقف.. اووووووف ايوا كدا. براحه يا حبيبي انت كدا اخاف على هايدي منك.. البت خرمها ضيق.. (ضحكت)
انا : وانتي عرفتي منين.. شوفتيه..
شوشو : يخرب عقلك.. اااااااااااااااااااه براحه.. اه طبعا شوفته. مش امها.. خلينا في طيزي دلوقتي. مبقتش حاسه بيها.. يا لهوي.. دي صعبه قوي.. دا انت مدخلتش نصه ومش قادره.. اومال افلام السكس دي ايه..
انا : مرتين تلاته و تبقى زيهم.. سيبي نفسك بقا علشان اكمل
شوشو : اهو يا حبيبي. تعرف لو هتقطع طيزي نصين هستحمل علشان بحبك ومش عايزه تبعد عني.. اااااااااااااااااااه مش قوي كدا.. براحه.. كله كدا يا حبيبي مره واحده.. اهدي بقا. اححححح ايوا كدا.. براحه.. اووووووف كمان... اححححح بيحرق بس حلو. مفيش زب تاني لكسي اوووف اسرع شويه.. ايوا نيكني بقا.. اااااه آآآآآآه هموت مش قادرة.. اخخخخخ طلعته ليه..
انا : هدخله تاني اهو.. يلا..
شوشو : اووووووف دخوله يرد الروح اححححح نيك حبيبتك يا روحي.. ازرع في طيزي براحه. اااااااااااااااااااه اووووووف زبك دا حب عمري. اي اي اي.. اخخخخخ براحه..
انا : مش قادر عايز اجيب..
شوشو : غير لكسي بقا.. مش قادره
انا : عايز انزلهم في طيزك علشان تفتكري.
شوشو : اااااااااااااااااااه اللي تشوفه يا حبيبت قلبي انا ملكك.. نزلهم اووووووف اااااااااااااااااااه اححح يلا يلا يلا يلا نزل لبنك يا حبيبي..
انا : اااااااااااااااااااه في طيزك.. هجيب في طيزك الكبيره.. اااااااااااااااااااه اهم اهم اااااااااااااااااااه...
(نزلتهم في طيزها ونمت فوقها و جسمنا احنا الاتنين نار وعرقانين و فضلت نايم فوقها لغايه ما زبي خرج و نمت جمبها وهي لفت نفسها و مسكت فوطه ودخلت الحمام.. شويه ورجعت)
شوشو : الحمام جاهز يا قلبي.. يلا عقبال ما احضر ليك العشا.. انت انهارده جوزي.. (ضحكت)
انا : مالك ماشيه مفتحه رجلك ليه.. طيزك وجعاكي..
شوشو : شويه يا حبيبي.. كله يهون لعيونك يا روحي. يلا بلاش كسل.. احنا لسه عملنا حاجه.. انا هصفيك انهارده. (ضحكت)
(دخلت اخدت الحمام وخرجت لبست البوكسر و خرجت لقيتها عامله عشا جنان.. قعدنا ناكل مع بعض وهي تاكلني بايدها.. وندردش..
انا : مبسوطه يا شوشو..
شوشو : الا مبسوطه.. دا انا حاسه اني عايشه في حلم.. انت مش مصدق اني بحبك حقيقي. مفكر اني مش عايزه غير الجنس.. لا.. انا اتعلقت بيك قوي..
انا : وانا كمان يا حبيبتي.. الا قوليلي.. عرفتي منين بقا ان هايدي ضيقه..
شوشو : مش ام يا بني.. و كل البنات في السن دا لازم تسأل وتعرف و تتعلم من امها.. لما كنت بعلمها تعمل سويت.. اول كام مره انا كنت بساعدها.. لقيتها واو من تحت.. الحقيقه.. تستاهل تتجوز واحد زيك.. لو معندكش مانع يعني.. دا مجرد اقتراح لو رفضته مش هيأثر في حاجه بينا..
انا : نتكلم في الموضوع دا بعدين لما نفكر كويس. و ممكن هي مش توافق كمان..
شوشو : هي مين اللي مش توافق. انت مش حاسس بقيمة نفسك ولا ايه يا حبيبي. انا عارفه و متأكده انها هتوافق فورا. انوي انت بس.. خد الحته دي يلا هم يا جمل (ضحكت)
انا : خلاص مبقتش قادر. شبعت بجد. هاتي الويسكي بقا.
شوشو : عندك الويسكي عقبال ما انا هلبس حاجه وجايه.
انا : اوكي. هتشربي معايا..
شوشو : اه يا حبيبي اعملي كأس معاك. اممممممواه.
(صبيت كاسين و قعدت اشرب و مسكت تليفون شهيرة قعدت اتفرج على الصور.. و كانت الصدمة. لقيت فديوهات ليها. اااه دا جسمها بس من غير وشها.. وهي بتلعب في جسمها و بتصرخ و عريانه ملط.. نقلت الفديوهات والصور بسرعة و قفلت التليفون و انا قاعد في ذهول.. و مستغرب ليه انا نقلت الحاجات دي. معقول تكون بتكلم حد من غير ما بعرف هي مين و تبعتله فديوهات وصور لجسمها.. مسكت التليفون تاني علشان لما ترجع تعرف و انا اسألها.. شويه ولقيتها جايه ببدلة رقص.. صفرت من الجمال بتاعها وهي راحت تشغل موسيقى..
انا : ايه الحلاوة دي يا قلبي.. كل دا ليا.. الواحد مش ملاحق علي الحلاوه اللي في التلفون ولا الحقيقي...
شوشو : تليفون.. اممممم انت قلبت فيه.. حكم القوي يا حبيبي..
انا : مش فاهم..
شوشو : سامي جوزي.. بيطلب مني الكلام ده علشان يصبر نفسه و يريح حاله.. اهو دا آخره.. سيبك بقا واتفرج على رقص حبيبتك يا روحي..
(بدأت ترقص و تشرب كل شويه من الكأس بتاعها.. و توطي قدامي و ترفع البدلة من ورا.. وتضرب طيزها.. وتنزل تهز صدرها..
انا : ارقصي عريانه يا شوشو..
شوشو : عيون شوشو..
(بدأت تقلع لغاية ما بقت عريانه ملط و بدأت ترقص و تعمل نفس الحركات وانا هايج على الآخر.. تقرب مني و تهز بزازها اللي زي الملبن قدامي.. قفشت في بزها و شدتها عليا و قعدتها علي رجلي و شديت البوكسر و ركبتها على رجلي زي الحصان.. و بدأت ادخل زبي في كسها وانا دافن وشي في صدرها بلحس و امص...)
شوشو : مالك يا حبيبي هايج ليه كدا.. اااااه كسي يا قلبي براحه عليه.. بدأت ارفع وانزل جسمها على زبي و رجعت لورا وهي بدأت تطلع وتنزل على زبي.. كسها غرقان قعدت تصرخ و تتنطط على زبي و نزلت مره واحده لتحت ومسكت زبي وبدأت تمص فيه شويه وانا في عالم تاني.. بعدتها ونزلتها على السجادة و فتحت رجليها وبدات الحس كسها).
شوشو : اححححح الحس قوي.. اوووووي بموت في لسانك.. اااااااااااااااااااه حبيبي نينكي كدا.. يلا.. كفايه هجيب قبل ما تنيك..
(بدأت ارفع جسمي واحك زبي في كسها وبدأت ادخله واحده واحده.. و زنقته مره واحده)
شوشو : يا لهوي اااااااااااااااااااه كمان.. نيكني في كسي جامد يا حبيبي..
بدأت انيك شوشو وانا في خيالي بنتها هايدي هجت اكتر.. وبدأت انيك جامد اكتر..
شوشو : ايه دا اااااااااااااااااااه.. انت جامد قوي انهاردة.. نيكني كمان.. عايزه كسي يشبع.. غرق كسي لبن انا عامله حسابي... اووووووف قوي.. ايه دا.. هموت.. نيكني قوي..
انا : جامد علشان تعرفي هايدي انها هتدلع.. اوووف على جسمها..
شوشو : اااااااااااااااااااه كيفني انا الاول.. اووووووف جامد.. قريبين اهم.. ارزع قوي.. لااااا هجيب هجيب هجيب. يلا يلا يلا غرق كسي.. غرق بلبنك اااااااااااااااااااه ايوا ايوا اااااااااااااااااااه.. حلوين قوي اااااااااااااااااااه....
(نزلت في كسها و نمت فوقها و هي بتبوس في كتفي و رقبتي و حاضنه جسمي.. شويه و قمنا اخدنا الحمام مع بعض و نمنا للصبح.. صحيت علي التليفون.. كنا قبل الضهر.. بصيت جمبي ملقتش شوشو.. بصيت في التليفون لقيتها بترن..).
شوشو : صحي النوم يا حبيبي.. كل دا نوم..
انا : انتي فين.. و سبتيني نايم ليه كل دا..
شوشو : الحمام جاهز و الفطار جاهز و البس و اخرج و اقفل الشقه.. انا رحت مشوار مهم.. هبقا اقولك عليه بعدين.. هبقا اكلمك لما اخلص.. باي يا حبيبي.. صحيح ملكش علاقة بالبواب. انا متكلمه معاه.. موووواه
انا : باي باي يا شوشو..
(قمت دخلت الحمام و لبست وفطرت.. وخرجت و ملقتش البواب.. لقيت مراته.. بتبص ليا بضحك كدا.. استغربت بس قلت انا مالي..)
انا :صباح الخير..
هي : خدامتك زينب يا سيدي.. صباح النور.. انا هطلع انضف الشقه و اخليها زي الفل متشغلش بالك (ضحكت)*
انا :(طلعت فلوس من جيبي و اديتها في ايدها) شكرا يا زينب الهانم بتشكر فيكم..
زينب : كتير قوي يا بيه ما الهانم عملت الواجب.. الهانم و اختها نعرفهم من سنين يا سيدي.. المهم خد رقمي معاك ولو احتاجت ايها شيء انا في الخدمه.. رن عليا علشان تسجلي رقمك..
انا : حاضر يا زينب.. وانتي لو تحتاجي اي حاجه كلميني.. سجلت الرقم اهو. سامر دا اسمي..
( وانا واقف خرجت من بنت من اوضتهم لابسه بنطلون ترنج و تيشرت بنص كم.. و طرحه واضح جدا انها مش لابسه برا تحتها لان حلمات صدرها بارزه بس اللي شدني ان الحلمات تخينه و صدرها وسط بس مشدود. البنت حلوه. وعنيها كلها اثاره..)
زينب : بنتي هبه يا بيه. مخلصه دبلوم تجارة وقاعدة اهي مش عارفه تلافي شغل. مبقاش فيه وظايف خلاص.. ادخلي يا هبه هاتي حاجه ساقعة للبيه..
هبه :حاضر يا أمه
انا :لا ملهوش لازمه. انا مستعجل..
زينب : والنعمة ما يحصل. خدها في ايدك.
(لفت البنت و شفت طيزها في البنطلون.. مشفتش في جمال طيزها. كبيره مرفوعة مدوره البنطلون لازق فيها و فيه قطع صغير مبين الاندر بتاعها لونه اسود شكله قديم من لونه الباهت.. محستش بنفسي الا علي صوت زينب،
زينب : حصلنا البركة يا سيدي..
انا 'متشكر جدا يا زينب.. بس معقول دي بنتك. انا فكرتها اختك.
زينب : عندنا يا بيه بنتجوز صغيرين.. انا متجوزه من سن* 14‪
سنه.. ولدت هبة في بعد سنه ونص..
انا : طيب انا هشوف شغل ليها عندي في السنتر.. علشان خاطرك يا زينب..
(هبة جت بالساقع و بتقدمه وهي مكسوفه)
زينب : بجد يا بيه.. تسلم لعمرك.. افرحي يا مضروبه.. سامر بيه هيشغلك معاه في السنتر.. الا يعني ايه سنتر يا بيه..
هبه : بجد يا سيدي..انا شاطره قوي و أعجبك.. جربني انت بس....
انا : سنتر ملابس يا ام هبه.. هتتبسط هناك. ولو عقلها كويس زي ما بتقول. هظبط ليها الشغل و المرتب كمان.. يلا بقا.. علشان اتاخرت.. شوفي جوزك في موضوع الشغل دا و رقمي معاكي.
خلي هبه تكلمني و نتفق علي ميعاد و اقولها العنوان و تيجي..
هبه : ابويا موافق يا بيه. دا ما هيصدق.. انا جاهزة دلوقتي لو عايزني اجي..
زينب : يا بت اتهدي. ممكن البيه رايح مكان تاني..
انا : لا انا رايح السنتر.. بس هتيجي كدا..
هبه : لا هلبس هوا انا جايبه طقم جديد.. علشان كنت هنزل ادور على شغل..
انا : مستني في العربيه. بس بسرعه..
(خرجت من العماره و ركبت العربيه.. و شويه ولقيت هبة جايه. لابسه جيبة و تيشرت و طرحه و كوتشي. واضح انها انواع مش غاليه.. بس جسمها مخلي اللبس حلو..)
هبه : انا جاهزة يا بيه.. اركب فين
انا : اركبي هنا معايا.. ايه الحلاوة دي يا ست هبه.. مكنتش اعرف انك حلوه كدا..
هبه :تسلم يا بيه.. انت الاحلى..
انا : انتي عامله ايه في حياتك..
هبه : انهي حياة يا بيه. تحت العمارة مع ابويا و امي و اخواتي الصغيرين في اوضتين وحمام... هعمل فيها ايه يعني (ضحكت)
انا : ياااه دا انت شايله قوي.. بس مش مهم المكان. اهم حاجة تكوني مرتاحه..
هبه : ينفع اخد سيجارة يا بيه..
انا : بتشربي سجاير.. خدي العلبة عندك اهي..
هبه : من القرف بشرب. بسرق من علبة ابويا و اخدها وانا بنضف اي شقه و اشرب. (ضحكت)
انا : محدش يعرف..؟
هبه : امي عارفه.. بس بتقولي يا بت هيبوظ سنانك و مفيش عريس هيقرب منك.. قلتلها اشتريت فرشه و معجون.. واهو ساعات لو قفشت قرشين بشتري علبة سجاير اخبيها وانا داخله و اخبيها في الملابس الداخليه لا مؤاخذة يعني (ضحكت)
انا : افتحي البتاع دا كدا.. هتلاقي فيه فلوس..
هبه : حاضر يا بيه..
انا : عديهم كدا.. شوفي كام..
هبه : دول كتير يا بيه. الفين جنيه الا حاجه بسيطه. سايبهم في العربيه كدا ليه..
انا : علشان ساعات بنسى المحفظة و بحتاج امون العربيه.. بتخبي السجاير فين وانتي داخله..
هبه : يووه لا مينفعش.. (ضحكت)
انا : طب خبي الفلوس دي مكان السجاير يلا..
هبه : ليه يا بيه..
انا : دول خليهم معاكي علشان لو احتاجتي سجاير و طلبات و بعد كدا مش تسرقي من ابوكي..
هبه : كل دول.. لا دول كتير قوي يا بيه. لما ابقى اشتغل الأول..
انا : اسمعي الكلام يا هبه.. يلا وريني بتخبيهم فين..
هبه : في اي حمام بقا هبقا ادخل و اخبيهم.
انا : ليه انتي بتخبيهم فين..
هبه : متكسفنيش بقا.. (ضحكت)
انا :يلا وريني..
هبه :انت مصمم.. بس مش هينفع هنا في الشارع. علشان برفع اللبس.. هقولك وخلاص.. ولا لما نروح السنتر.. مش ليك مكتب هناك..
انا : مش مشكله خلاص. بعدين بقا..
هبه : انت زعلت يا بيه.. طب بص. انت ساكن لوحدك ولا مع حد..
انا : ليه..
هبه : يعني لو عندك شقه وعايز تنضفها ولا كدا.. و افرجك بخبي ازاي....
انا : اه فيه.. بس مش دلوقتي.. هنروح يوم و تعرفيني.
هبه : تحت امرك يا بيه..
(وصلنا السنتر و نزلت انا وهبه و كانت موهومة بالمستوى و عنيها مفتوحه.. لقيتها خايفه من رهبة المكان.. سألت على سماح اللي مسكتها السنتر مؤقتا.. كانت في الحمام.. دخلت الحمام اللي فيه اتنين واحد رجالي بيعدي على باب الحريمي.. سمعت صوت غريب.. دققت في الصوت كأنها بتتكلم في التلفون بس بعدها سمعت كلام غريب.. بتقول للشخص اللي بتكلمه. ما الصوره واضحه اهي. انا في الشغل مش هينفع أتصور دلوقتي.. و شكله بيهددها و هي بتقوله دي آخرة ثقتي فيك. عايز تفضحني.. حرام عليك. المهم خبطت على الباب و قلت الصوت يا سماح.. ودخلت الحمام و خرجت بعدها لقيت سماح وشها الوان.. دخلت الأوضة بتاعتي و رنيت عليها تيجي.)
سماح : ايوا يا سامر بيه. انت سألت عليا.
انا :مالك يا سماح مرتبكة ليه. اقعدي..
سماح : حاضر.. هرتبك ليه مفيش حاجة. اصلي كنت بكلم اخويا.
انا : و هتكدبي في ايه كمان..
(لقيتها مره واحده قعدت وحطت وشها بين ايديها و قعدت تعيط بهستريا..)
انا : فيه ايه يا سماح. اهدي بس وكل حاجه تنحل.. خدي اشربي مايه..
سماح : انا اسفه يا سامر بيه. بس بجد غصب عني. اعمل اللي يريحك. لو مش شايف اني أنفع في الشغل تاني بعد اللي سمعته
انا : ايه الكلام الأهبل دا. انا سمعت ايه. عادي يا بنتي. عارف ان الكلام ده بيحصل. و شباب زباله بتستغل البنات في الابتزاز.. قوليلي مين دا و اسمه ايه وعنوانه و انا هتصرف..
سماح :لا ابوس ايدك دا يفضحني.. معاه صور ليا و انا.. وانا...
انا : عريانه.. عارف يا سماح.. حطي ثقتك فيا و ملكيش دعوة.. هخلصك من القصه دي تماما.. انتي شغاله معايا و اي حد معايا أمره يهمني. الظروف محكمتش انك تعرفيني كويس ولا تتعاملي معايا بس انا مش بسيب حد اكتبي البيانات و حاولي تسجلي مكالمة ليه وهو بيهددك و ملكيش دعوه ولا حد هيعرف
سماح : خايفه..
انا : وهو بيستغل خوفك.. يلا اكتبي.. عقبال ما انا اعمل تليفون.
(اتصلت بالمحامي و طلبت منه يجي. بالفعل كان قريب وقالي دقايق وهكون عندك..)
انا : صح كنت هنسي.. البنت اللي معايا برا. عايزك تعلميها كويس و تخلي بالك منها.. و اديها اليونيفروم..
سماح : حاضر يا فندم. و انا اسفه على اللي حصل. و متشكره انك هتساعدني..
انا : بس يا بنت انتي احنا كلنا هنا اخوات وبعدين بلاش بيه و فندم دي.. مستر سامر احسن.. وبعيد عن الناس سامر عادي.
انتوا فطرتوا.؟
سماح : لا يا مستر..
انا : طيب اطلبي فطار لينا كلنا.. عايز اتعرف عليكم كلكم بشكل اكتر..
سماح : ميصحش يا مستر..
انا : بنت انتي.. اسمعي الكلام وبطلي الكلام دا.. واندهي هبه من برا.
سماح : حاضر حاضر..
(خرجت و هبه دخلت مكسوفه)
انا:ايه يا هبه مالك.. المكان عجبك..
هبه : دا مكان في العلالي خالص يا بيه. انا مش هعرف اشتغل هنا. دا انا فكرته محل عادي..
انا : سماح هتعلمك كل حاجه.. تعالي اقعدي..
هبه :دا انت واصل قوي يا بيه..
انا : واصل فين؟
هبه : يعني من الناس اللي فوق..
انا : فوق فيه يا بت انتي.. ما انا قاعد معاكي اهو.. المهم انتي خبيتي الفلوس..
هبه : يوووه. دا انا نسيت.. هو فين الحمام..
انا : ليه..
هبه : علشان ادفس الفلوس.. لو ابويا شافهم تبقا مصيبه و هياخدهم..
انا : مصيبه ليه..
هبه : هيقول دا انا مشيت في البطال..
انا : هو انتي عملتي كدا قبل كدا..
هبه : ابدا يا بيه.. انا بنت بنوت والنعمة.. الحكايه بس اني كام مره طلعت نضفت شقق عزاب وكدا. و النعمه ما حصل.. دا حاجات خفيفه كدا. الفقر وحش يا بيه.
انا : انا برضو لما اتكلمت معاكي و شربتي سجاير عرفت انك حكايه.. يخرب عقلك.. بس ممكن حد يتهور و يضيعك..
هبه : ليه هو انا تلميذه.. دا يادوب لعب من فوق الهدوم. شغل ***** يعني..
انا : دا احنا كلامنا كتير بعد كدا.. المهم اقفى كدا ولفي قدامي
هبه : حاضر يا بيه.. بس انا قلتلك انا مليش في البطال..
انا : طب هاتي الفلوس..
هبه : انت زعلت.. لا يا بيه اللي انت تحبه انا تحت امرك. الا بس اني لازم افضل بنت بنوت..
انا : انا بهزر يا بت. هو انا اديتك الفلوس علشان حاجه..
هبه : لا يا بيه انا مقلتش كدا. بس انا اتخضيت من كلامك. قلت دا انت زعلت. وانا مقدرش.. مقلتش رايك يعني.. لفيت اهو..
انا : حلو قوي يا هبه..
هبه : عارفه اني عجبتك من بصتك ليا في العماره.. (ضحكت).
انا : دا انتي حكايه بقا..
هبه : حكايه هتعجبك قوي يا بيه....
(شويه و سماح دخلت تقولنا الفطار جه. قعدنا فطرنا و اتفقت معاهم اننا كلنا اخوات في السنتر و السنتر امانه في رقبتهم واي واحده عندها مشكله نتكلم فيها مع بعض.. خلصنا و سماح أخدت هبه و انا خرجت ركبت العربيه و طلعت المحفظة و مسكت الورقه بتاع العنوان بتاع اهلي.. مسافه تقريبا ساعتين بالعربيه. بلد من الفيوم.. ركبت وشغلت الاغاني و سافرت علي هناك وصلت بعد العصر.. نزلت قعدت على قهوة استريح واشرب قهوه.. و سألت الراجل عن الاسم دا و المكان بتاع البيت. لقيته مستغرب.. و بيضحك..)
انا : فيه ايه.. هو انا قلت نكته..
القهوجي : لا ابدا مستغرب بس يا باشا ان واحد زيك بيسأل عن بيت رمضان.. انت انضف من كدا..
انا : متقول اللي عندك..
القهوجي : هو رمضان طفش اساسا والناس بتقول في ليبيا و ناس بتقول هربان.. مفيش هنا غير طلبك لا مؤاخذة..
انا : هو ايه طلبي لامؤاخذه..
القهوجي : مراته و البنات.. مش انت جاي علشان كدا.. هما في البيت.. هبعت معاك عيل يوصلك. بس العربيه مش هتدخل الشوارع دي يا بيه.. خليها هنا وانا هاخد بالي منها عقابل ما تاخد قعدتك وتيجي.. لو عاوز حشيش معايا حاجه نضيفه.
انا : خد الفلوس دي وخلي بالك من العربيه و الحشيش دا اشربه.. فين اللي رايح معايا...
هو : خد يا واد انت وصل البيه لبيت رمضان..
الواد : رمضان اريال يا اسطى؟
القهوجي :(ضحك) ايوا.. بس يا واد بطل كلام..
(مشيت مع الواد و مستغرب من الحوار اللي دار دا كله. معقول اللي في دماغي دا صح.... هنشوف و هنعرف.. وصلت لباب البيت و خبطت.. بيت قديم و الشوارع تراب وفيه كنبة قديمه برا البيت.. لقيت حد بيرد.. قلت انا.. فتحت ليا ست طولها كويس جسمها مليان شويه صغيره.. حاطه طرحه من غير ما تلفها. شعرها مسبوغ أصفر شعبي خالص. روج من النوع الشعبي الكحل مغرق عينها لابسه عبايه سودا ضيقه علي جسمها و مفتوحة فتحتين من عند الرجلين... قلت السلام)
انا : بيت الحاج رمضان..؟
هي : ايوا يا اخويا.. اتفضل..
انا : انا بس عايز اعرفك بيا..
هي : ادخل بس كلام الناس كتير.. مش ضروري نتعرف..
(شدتني من ايدي و مشيت قدامي و ردت الباب. و ماشيه تهز في طيزها اللي واضح انها لابسه العبايه على الاندر بس..)
هي : هتقف تتكلم على الباب كدا و اللي رايح و جاي يشوف ويسمع.. ولا انت مكسوف.. شكلك اول مره تروح لحد..
انا : لا انتي فاهمه غلط.. انا جاي لعم رمضان و انا...
هي : يا اخويا رمضان مش هنا. و ملكش دعوة بحاجه. هنظبطك
انا :اومال هو فين..
هي : يوووه.. انت عايزه في ايه يا اخويا..
انا : انا سامر..
هي : سامر مين يا اخويا.. اللي ميعرفك..
انا : مش عارف اقولك ايه. المهم
المهم المفروض رمضان دا يبقا خالي..
هي : خالك ازاي.. هو اخواته البنات محدش فيهم عنده صبيان. و انا اللي فكرتك زبون.. هو يوم فقر.. حتى العشا مش هنجيبه.
انا : متقلقيش هديلك فلوس العشا واكتر كمان. بس فهميني هو فين. هو اللي هيفهم الكلام..
هي : بصراحه احنا مش عايزين نقول للناس الكلام ده كان في ليبيا و اتمسك من عصابه ولا معرفش ايه و اتصلوا علينا و طلبوا فلوس الكلام ده من يجي كام شهر واحنا زي ما انت شايف . و حصل اللي حصل..
انا : ايه اللي حصل..
هي : قتلوه.. زي اللي انت بتشوفهم في الاخبار دول. كلمنا قبلها بساعة و قالي خلي بالك من البنات.. وقال انهم هيقتلوه لان كل اللي معاه محدش فيهم دفع.. و هيعملوا كدا تهديد علشان لو مسكوا حد تاني..
انا : انا اسف.. لو كنت اعرف كنت دفعت الفلوس دي.. بس انا لسه عارف انه خالي من كام يوم..
هي :تدفع علشان رمضان.. وعرفت انه خالك من كام يوم. انت ايه حكايتك يا جدع انت.. انت نصاب ولا ايه. انا عارفه. ما النصابين بتوع اليومين دول بيلبسوا لبس نضيف.. لا يا اخويا نقبك على شونة. احنا علي الحديده.. (ضحكت).
انا : نصاب ايه وبتاع ايه الموضوع كبير.. انتي عايشه لوحدك هنا..؟
هي : يعني زبون وعايز تخفيض. طب ما تقول كدا من الصبح.. قوم يلا ندخل جوا..
انا : يا ستي اسمعيني.. انتي عايشه مع مين و خالي له بنات قد ايه..
هي : قوم يا جدع انت من هنا.. مش ناقصه وجع دماغ.. احنا الدنيا عامله فينا اللي ما يتعمل.. وريني عرض كتافك..
انا : طب استني استنى.. اعتبريني زبون.. الزبون بيدفع كام..
هي : على حسب يا اخويا.. بس نقول جوز ورقات بمية علشانك انت.. قوم يلا قبل البنات ما يجيوا..
انا : خدي يا ستي الف جنية اهم و اقعدي احكيلي.. اتفضلي
هي : الف جنية.. مره واحده. علشان ايه. انت ايه حكايتك..
انا : قوليلي بس وانتي مش هتندمي. خالي رمضان وانتي عندكم بنات قد ايه وفين خالاتي.. و اوصلهم ازاي..
هي : دا الموضوع باينه بجد.. انا ورمضان عندنا بنتين. منهم بت من دورك كدا يا اخويا.. اسمها علياء على اسم اخته اللي ماتت.
والتانيه.
انا : استنى.. انا بقا ابن علياء.. فهمتي القصه.
هي : يووووه.. معقول.. انت اللي عايش مع الهانم الغنية.. الست دي كانت ساتره الكل.. بس مبقتش عارفه راحت فين. لا هي ولا اختها اتصلوا برمضان و هو الظروف لخبطت معاه من الهباب اللي كان بيشربه.. قال انا رايح ليبيا اشتغل هناك.. و حصل اللي حصل... يبقا انت.. يادي الفضايح يا اخواتي.. انا مش عارفه اودي وشي منك فين..
انا : ولا تشغلي بالك انا عارف ان الظروف أقوى منكم. بس كله هيتعدل..
هي : يتعدل ايه بقا بعد اللي عرفته. بس والنعمة خالك السبب في كل دا.. انا عمري ما كان ليا في المشي الوحش. الموضوع طويل يا اخويا.. و الراجل راح. مينفعش كلام..
انا : ومين بنتك التانيه..؟
هي : الصغيره بقا سماسم.. دي أصغر منك يمكن بسنتين تلاته.
انا : وهما فين وشغالين ايه..
هي : لا اوعي عقلك يروح لبعيد. دول ملهمش في الكلام ده. وياما عملوا خناقات معايا و مع ابوهم. مكسورين يا اخويا. دول متعلمين. معاهم كل واحده دبلون.. ساعة وتلاقيهم على وصول. شغالين في مشغل قريب مننا. حلوين زي المرحومه امك.. خالك كان حلو زيك برضو بس الفقر يا اخويا. الا انت اسمك ايه.
انا : سامر وانتي..
هي : اسمي بدرية يا اخويا.. بس انت ايه اللي فكرك بينا..
انا : دا موضوع طويل.. المهم انتوا هتيجوا معايا القاهرة تعيشوا هناك. قوليلي بقا انا خالاتي فين..
هي : نجي نعمل ايه يا بيه. دي بلدنا و بيتنا. دا بيت ملك. كنت هبيعه بس قلت لا اسيبه للبنات يمكن دا يجيب عرسان ليهم..
انا : انسى كل دا. قوليلي خالاتي فين..
هي : مقاطعين خالك من سنين. بس هما في بلاد قريبه مننا.. متجوزين و مخلفين كل واحده عندها واد وبت..
انا : ظروفهم ايه يا ست بدريه.
هي : ست ايه هو انت غريب ولا عايزيني اقولك يا بيه. وانت ابن عمة البنات.... المهم ظروفهم صعبه برضو بس مش زيينا كدا. اقله كل واحده ليها راجل يصرف عليها..
انا : قوليلي. يعني لو انتي عايزه شهريه مثلا من شغل تكفيكي. المبلغ يكون كام.
هي : يعني جوز من دا. حلوين على شغل البنات.. يبقا حلو قوي...
انا : مفيش عندك صور لأمي وخالاتي و خالي.
هي : لا يا اخويا احنا ناس على قد حالنا ملناش في موضوع التصوير دا.. وبعدين انت امك ماتت من يجي 20 سنه. مكنش فيه تليفونات بتصور. بس عايز تشوف امك بص لعلياء. نسخه منها.. الا قولي انت متجوز علي كدا..؟
انا : لا لسه محصلش نصيب..
هي : اومال بتصرف امورك ازاي..؟ لا مؤاخذة في الكلمة (ضحكت)
انا :زي الناس يا بدرية ولا عايزه اقولك يا خالتي..
هي :خالتي ايه بقا. هو انا من محارمك. دا انا حتي اجوزلك (ضحكت) بس انت طلعت ليك في الشقاوة اهو. اومال يا اخويا عماله أشد فيك و انت متبت في الأرض هنا ولا عايز تدخل الاوضه.. ولا مدخلتش دماغك اكمن يعني فلاحين..
انا : ايه الكلام دا. انتي تعجبي اي حد.. بس انا كنت جاي في موضوع وعايز افهمك وانتي مش راضيه تديني فرصه اتكلم..
هي : ودلوقتي.. خلصت الموضوع...؟
انا : اه تقريبا..
هي : يوووه نسيت اعملك الواجب.. استنى اجيب لك شاي.
(قامت من على الكنبة. و ماشيه تعد الفلوس و فرحانه و تهز في طيزها وانا الشيطان بيلعب في دماغي بس مش وقته خالص. دخلت ولقيتها داخله بقميص حملات قصير مكشوف الدراعات و فتحة صدرها باينه و شالت الطرحه وحطت منديل بورد كدا و جابت الشاي وحطته بيني و بينها و رفعت رجليها و ربعتها على الكنبة و وشها ليا و بتاكل لبانه بشرمطة وحاطة عطر شعبي كدا. وبتعدل المنديل علي شعرها لقيت شعر قصير خالص تحت باطها يا دوب لسه بيطلع. وسمار خفيف تحت باطها من اللبس الشعبي اللي مش قطن..)
هي : لسه فيه حاجه عايز تعاينها..؟
انا : ايه.. حاجة ايه..؟
هي : عينك دي اللي بتلف عليا.. لسه عايزه تلف على حاجه كدا ولا كدا. دا انت غالي و عليا واجب ناحيتك.. (ضحكت).
انا : بصراحه انا معجب بيكي و اهتمامك بجمالك.. رغم الظروف دي..
هي : جمال ايه.. انت لو شفتني قبل الهم دا كله.. دا انا كنت حاجه تانيه.. يلا. النصيب..
انا :كل دا هيتغير. هتعيشوا حياة تانيه خالص في مكان أنضف و هعوضكم عن كل حاجه. انتوا اهلي..
هي : انا عديت الموضوع في الأول بس انت بتكرر تاني. حياة تانيه ازاي وفين..
انا : في الفيلا عندي..
هي : انت شارب حاجه يا بيه..
انا :لا مش شارب و المايه تكدب الغطاس..
هي : والهانم موافقه على الكلآم دا..
انا : الهانم. تعيشي انتي..
هي : يا لهوي.. يا قلبي.. حصل ازاي دا و امتى.
انا : حادثه من كام شهر..*
هي : قلبي عندك يا اخويا. لامؤاخذه على المياصه بتاعتي و النعمة ما اعرف
انا : لا عادي ولا يهمك.. الموضوع من فترة يعني..
(واحنا قاعدين نتكلم الباب خبط.. فتحت و هي بتقول بنات خالك وصلوا اهم..)
هي : ادخلوا يا بنات.. تعالوا شوفوا انا بحلم ولا ايه..
علياء : مين دا يا أمه. تاني يا أمه. مش اتفقنا ان القرف دا يقف و احنا شغالين اهو..
هي : يا بت ادخلي انتي فاهمة غلط..
علياء :فاهمة غلط و اللي انتي لابساه دا شايفاه غلط برضو. انتي حره يا أمه.. انا هطفش و اسيبلك الدار..
سماسم : الزبون المره دي شكله نضيف. انتي صوتك سمع بقا في المحافظة (ضحكت)
بدرية : اه يا وسخه.. ادخلوا بس و كل واحده تخلي بالها من روحها في الكلام اللي هتسمعه..
انا : دي اكيد علياء. ودي الشقية سماسم..
علياء : وكمان عرف اسماء بناتك.. و ايه كمان..
انا : انا مش غريب عنكم.. احنا قرايب..
سماسم : قرايب. احنا ملناش قرايب نضيفه كدا يا بيه.
انا : بيه ايه. انا ابن عمتكم علياء..
(الاتنين فتحوا عنيهم و محدش نطق بكلمة و بيبصوا لبعض.).
بدرية :عرفتوا انكم ظالمين امكم يا بت انتي وهي..
علياء : ايه الكلام ده.. عمتي ملهاش ولاد اصلا..
انا : هما مش عارفين القصه يا ام علياء..
بدويه: طشاش كدا. لان الهانم كانت محرجة على رمضان أو أي حد* يتكلم في حاجه. بس عارفين الهانم قريبتهم من بعيد اللي بتبعت فلوس.. اهو دا ابنها يا بنات.. بس هو في الاصل مش ابنها.. هو ابن عمتكم..
علياء : ايه الكلام ده. ازاي يعني..
انا : زي الناس. ست مش بتخلف اخدت ولد من ام و اب ظروفهم صعبه..
سماسم : تصدقي فيه شبه منك يا علياء.. يعني انت ابن عمتي. دا انا اتفشخر بيك قدام البنات في المشغل..
انا : بقا معقول انا في جمال علياء ولا جمالك يا سمسم.. بس انتي شكل ام علياء اكتر..
سماسم : سمسم.. طالعة من بوقك زي العسل. هو انت اسمك ايه صحيح.
انا : اسمي سامر..
سماسم : يالهوي. حتى اسمك حلو زيك..
علياء :اتلمي يا بت.. المهم ايه اللي يثبت كلامك دا..
انا : هو انا هضحك عليكي ليه يا علياء وبعدين انا مش عايز حاجه غير مصلحتكم.. انتي شكلك صعبه قوي يا علياء.*
بدرية : جاي تضحك عليها علشان تاخد الاطيان و العمارات يا بيه.. دي ليها فلوس متلتله في البنك. جتك خيبه. دي مقابلة تقابلي بيها ابن عمتك.
علياء : انا اسفه. بس الدنيا بقت صعبة و الناس أصعب.
انا : وانا مبسوط منك انك بتحاولي تتأكدي مش تثقي في حد بسهوله. على العموم شهادة الميلاد الأصلية عندي.. المهم دلوقتي.. انا عايزكم بشنطة الهدوم . هنروح القاهرة طالما الوضع هنا بالشكل دا..
علياء : قاهرة. نعمل ايه هناك. هو ايه الحكاية..
انا : خالي رمضان مش موجود. و انتوا لوحدكم و معلهش انا لما نزلت على القهوة. سمعت كلام مش ظريف وانتوا خلصتوا دراسة. يعني مفيش غير الشغل.. والشغل موجود و الحياة هتتغير تماما.. والبيت دا اعتبروه فلوس في البنك. ها.. قلتوا ايه..
سماسم : لا امي عندها حق.. دا حلم ولا فيه ايه.
علياء :احنا مش شحاتين يا سامر. اه انت ابن عمتي زي ما بتقول بس احنا لينا بيت..
بدرية : شوف البت و قلة ذوقها..
انا :لا بالعكس. انا مبسوط منها.بس انا مقلتش شحاتين يا علياء. انا قلت شغلكم موجود. بالعكس انا اللي محتاج ليكم اكتر. انا عايز ناس ثقة من اهلي في شغلي. و الشغل مش بعيد عن مجالكم. سنتر كبير للملابس وفيه الفيلا عندي واسعة جدا تقعدوا معايا.. لو عايزين شقه نتصرف.. ولما نروح عايز اتكلم معاكم في موضوع خالاتي و اعرف ايه الطريقه اللي اقدر اساعد بيها. قولتوا ايه يا بنات.
سماسم : فيلا و سنتر و شقه وشغل و قاهرة.. لا دا حلم بقا. انا كدا متأكده. بس لو حتى حلم. انا موافقه بعد راي امي طبعا..
بدرية : انا موافقه يا سمسم الدور على الاستاذ بتاعنا.
علياء : انا مش عارفه افكر اصلا.. الموضوع مفاجأة. بس هنقول ايه للناس..
بدرية : ناس مين هو احنا لينا حد. و خالاتك هنروح ليهم مع سامر.. انا موافقة و سمسم موافقة.. هتعملي ايه..
علياء : هعمل ايه يعني هقعد لوحدي.. معاكم طبعا. أما نشوف هو ايه دا اللي بيحصل.. بس امتى..
انا :دلوقتي حالا.. جهزوا اللبس بتاعكم و العربيه عند القهوة..
علياء : مينفعش نخرج دلوقتي.. الناس هتقول ايه.
بدرية : ملعون ابو الناس.. انا قايمة اجهز الشنط. و نبقا نشتري اي اكل من الطريق..
(بدرية مرات خالي قامت تجهز اللبس. و علياءو سماسم وانا اتصلت بحنان تجهز أوضة سهير و أوضة بابا. و قلتلها ناس قرايبي جايين معايا..)
علياء : والهانم هتوافق على كدا.
انا : الهانم تعيشى انتي..
علياء : انا اسفه.. معرفش
انا : ولا يهمك الموضوع بقالة فترة..
سماسم : وانت شكلك مش متجوز. مش لابس حاجه يعني في ايدك ولا خاطب حتى.
انا : لا يا سمسم لسه محصلش...
(بصت لعلياء و تغمز ليها و تضحك و علياء تفتح عنيها ليها علشان تبطل.. علياء فعلا جميلة جدا جسمها متناسق رغم اللبس الواسع بس باين من حركات جسمها اللبس بيكشف انه تحته جسم جميل. سماسم شكل بدرية فيها قمحواية شويه بس جميلة.. شويه ولاقيت بدرية طالعة و هي بتقفل اوضتهم بالقفل. و قالت إنها جاهزة)
علياء : بس احنا هنروح ازاي لبسنا مش قد المقام بتاع الفلل ولا القاهرة.. الناس الخدامين هيقولوا ايه..
انا : مفيش عندي حاجه اسمها خدامين. فيه ناس شغالين معايا.
سماسم : بس برضو احنا اهلك ولازم نشرفك قدامهم.. واحنا يعني شكلنا مش قد كدا..
انا :خلاص انا عندي حل. احنا هننزل في فندق انهاردة و بكرا ننزل نشتري لبس و تروحوا الكوافير و نطلع على الفيلا بعدها
علياء :عندك حلول لكل حاجه.. بس كل دا يتخصم من مرتبي لو اشتغلت.
انا : حاضر يا ستي. بس انا هدي سمسم مرتب أعلى منك.
(ضحكت) ياااه اخيرا ضحكتي يا شيخة. معقول الجمال دا في الضحكة..
علياء :يووه بقا. انا بتكسف على فكرة..
(خرجنا ومشينا في الشارع و كل الناس قاعدة تبص علينا و وصلت عند القهوة و دخلت الشنط العربيه و الناس قاعدة تلقح في الكلام.. و علياء مكسوفه جدا و الدموع في عنيها و سماسم و بدرية مهوسين بالعربيه..)
انا :اركبي يا ام علياء و يا سماسم جنب بعض و اركبي يا علياء جنبي خلينا نمشي من المكان دا
(ركبنا العربيه و علياء ساكته خالص و مجروحة)
انا : فيه ايه يا علياء. لو قعدتي تفكري في كلام الناس مش هتعملي حاجه في حياتك. روقي كدا.
علياء : انا متضايقه علشانك انت. اننا حطناك في الموقف الوسخ دا. انا اسفه..
انا : سمسم.. هي اختك بتتفرج علي افلام عربي قديمة كتير
(ضحكنا كلنا و علياء ابتسمت و بعدين ضحكت جامد).
علياء : انا مش فاهمه حاجه. هو انا فين راحه فين و في يوم وليله مش عارفه حياتي راحه فين.. هو ايه اللي بيحصل دا يا جماعة.. انا حاسه اني في دوامة.
انا : انتي كنتي مبسوطه في حياتك؟
علياء : لا خالص..
انا : طيب اللي جاي احسن بمراحل.. انتي ليكي حاجه هناك مهمه وخايفه تضيع منك..؟
علياء : ابدا..
انا : اومال خايفه من ايه يا بنتي. هو انا غريب. انا لحمك ودمك. متقولي حاجه يا ام علياء.
بدرية : سيبني في اللي انا فيه.. انا واحده كانت بتفكر في فلوس العشا دلوقتي راحه اقعد في فيلا. لو قلت لحد في الشارع هيضحك عليا..
(ضحكنا كلنا و انا في الطريق نزلت استراحه اشتريت اكل وشرب و وقفنا اكلنا و شربنا و ضحكنا و عيون علياء مش بتفارقني في كل كلمة.. وانا ببص في عنيها تتكسف و تبعد عنيها عني.. عجبني شخصية علياء جدا.. بس مش صح اخد فكرة عن انسان من اول كام ساعة. وصلنا القاهرة و خلاص الساعة تسعة ونص. وصلتهم الفندق و اخدت أوضة جمبهم و التليفون كان فاصل شحن. شحنت و لقيت رسايل من المحامي. افتكرت.. طلعت الرقم و اتصلت عليه. وفهمته حوار الابتزاز بتاع سماح وقلتله عايزين نخلص الموضوع من غير شوشرة.. قالي يبقا عن طريق صديق له في مباحث الانترنت. هو هيعرف يربيه. و شكرته بعد ما اديته البيانات و اتصلت على حنان فهمتها اني مش راجع انهاردة.. و قفلت التليفون و نمت من الإرهاق كام ساعة ولقيت الباب بيخبط.. بفتح لقيتها بدرية)
انا : ايه اللي صحاكي كدا.. تعالي ادخلي..
بدرية :معاك سجاير.
انا : ايوا هناك اهي.. خدي العلبة انا معايا. هدخل الحمام..
(دخلت الحمام اخدت حمام وخرجت لقيتها نايمة على السرير و قالعة العبايه و لابسه قميص نوم شعبي اسود.. و بتشرب سجارة..)
انا : ايه اللي صحاكي..
بدريه : مش حايلي نوم قلت اجي اقعد معاك ولا مش عايز. ارجع الاوضه ؟
انا :لا ازاي بقا.. استنى اطلب حاجه نشربها و لا جعانة..
بدرية : شرب دا اللي هو خمره؟
انا : اومال شاي بلبن؟
بدرية : يوووه. اللي يشوفك يقول ان انا كل يوم في لوكندة. اطلب اطلب. انا عايزه اروق مزاجي. مفيش معاك سجارة بني؟
انا : لا الحقيقه انا بشرب ويسكي بس..
بدرية :طب اطلب و تعال جمبي..
(طلبت وانا قاعد افكر.. هي مش ناوية تجيبها لبر.. انا من ساعة ما شوفت الشرمطه بتاعها وانا هايج.. بس فيه جوايا مانع ناحيتها من ساعة ما عرفت علياء. مش عارف ليه.. هل ممكن اتجوز علياء. وقلقان من نومي مع امها.. المهم)
بدرية :سرحان فيه ايه.. عارفه بتفكر في ايه.. انا مش داخله دماغك. اللي دخل دماغك علياء. صح؟
انا : ايه الكلام دا..
بدريه : انت مفكرني بنت امبارح.. انا خبره يا سامر بيه. بس مش هتعرف توصل ليها.. بس هي انشدت ليك شوفت الكلام ده في عنيها. المره تحس بالمره زيها.. بس هي عقلها هيشطح فوق.. و هتقع على رقبتها. متعلقهاش بيك يا بيه و انت مش هتفكر فيها..
انا : يا لهوي.. انت قاعدة تخططي و تفكري و تتخيلي و تتوقعي و مفيش كلام من دا..
بدرية : طب طالما مفيش.. تعال جمبي.. هنا..
انا : حد من البنات ممكن يدخل او يجي. علياء هتزعل.
بدرية : علي شوقك. بس انا سيباهم في سابع نومة. تعبانين من الشغل و السفر. لو حجتك البنات يعني..* شوف الباب.. اقوم استخبي ولا ايه..
انا : لا انا هاخد الحاجه من على الباب..
بدرية : اديني شويه من البتاع دا..
انا : تلج ولا من غير؟
بدرية : تلج اصلي جسمي مولع نار لولا الملامه اقلع ملط..
انا : ملامه ليه ما تقلعي وتاخدي راحتك..
بدريه : انا مش فاهماك يا جدع انت. شوية تقولي البنات و شويه ما تقلعي.. هو انا عجباك ولا مش عجباك. انا عارفه اني مش زي اللي تعرفهم.. بس كلامك مش واضح.
انا :انتي اللي عايزه ايه؟
بدرية : ولا حاجه.. انا قايمة ماشيه. اروح انام احسن.. الا انا هعمل ايه. البنات هيشتغلوا وانا هعمل ايه.. انا اروح دارنا احسن.
انا : شكلك اتعودتي علي الموضوع..
بدرية : شكلي كدا. أما اقوم..
انا : لا اقعدي معايا.
بدرية : هقعد اعمل ايه. انا مش الصنف بتاعك.
انا : اقعدي كلميني عن البنات و خالي و خالاتي.. و برضو خدي راحتك. عايزه تقلعي اقلعي..
بدرية : طب تعال قلعني.. اصل البتاع دا لف دماغي.
(قربت من السرير و هي قعدت على طرفه و وقفتها و بدأت ارفع القميص من تحت و عنيها و شفتها تحت سنانها و بتبص بصة شرموطة كبيره. وانا بقلعها لزقت فيا و حطت أيدها علي زبي اللي مش مستحمل اللي بتعمله حست انه هايج. ضحكت وانا برفع القميص من رقبتها حطت راسها على صدري و بتبوس فيه وصدرها عريان مش لابسه حاجه و بتضغط علي زبي اكتر)
بدرية : ما انت حلو اهو. اومال متمنع ليه.. بقا. طالما عايز..
انا : ولا بتمنع ولا حاجه. انا قلقان البنات يصحوا و يجوا يقولوا انا بعمل كدا علشان الموضوع دا..
بدريه : قلعني من تحت و سيبك من البنات دلوقتى. ساعة الحظ متتعوضش.. انا نفسي اجربك.. اوووف عليه بدأ يشد قوي اهو..
انا : لازم يشد بعد ما شاف لحمك دا.. والا يبقا ميت..
بدرية : ايوا كدا يا اخويا فك شويه.. امممم. قلعني الكلوت يلا و اتفرج..
(نزلت لتحت و بدأت اقلعها و بدأت تظهر بطنها من تحت. شعر خفيف خالص قصير و نزلت لتحت و بدأ كسها يظهر بعدت رجليها عن بعض. اول مره اشوف زنبور كبير كدا حطيت ايدي عليه و بشده و انا بنزل الكلوت بالأيد التانيه..)
بدرية : اححححح.. ايدك على كسي بتموت..
انا : اشيلها.. ولا اكمل؟
بدرية : لا تشيل ايه انا ما صدقت.. خد راحتك خالص..
(نزلت الاندر خالص و خلعته من رجلها و طلعت لفوق وقفت قدامها وايدي بتلعب في كسها و سوتها و ملمس أيدي على شعر كسها اللي لسه بيطلع روعة و كسها المبلول. بصيت في عنيها الهايجه و شفايفها اللي بتعض فيهم و لقيتها قربت مني و بقرب منها و بدأت المس شفايفها و اسمع صوت التنهيدات بتاعتها و نفسها السريع و مسكت شفايفها التخينه بين شفايفي و بدأت ابوس و ادخل لساني و أيدي بتدعك في كسها و وايد بتفتح طيزها و تدعك فيها وهي بتبوس بشهوه عاليه قوي و بتقلعني التيشيرت و تلمس صدري و بزازها الساقطه بتحك في جسمي. نزلت بيها على السرير و بدأت أشد الشورت بتاعي و زبي كان على آخره.. جسمها طري قوي وصوتها يهيج اكتر.. شرموطة قوي في حركاتها وهي بتمسك زبي و تدعك بيه جسمها نزلت على صدرها و بدأت الحس فيه و امص كل حته فيه وهي بعدت ايديها لورا و ظهر باطها اللي شكله مغري. ريحة الست الشعبية ليها طعم تاني. بدأت ابوس كل حته فيها حتى باطها و هي بتتمحن قوي نزلت على
بطنها الحس فيها وانا نازل لتحت).
بدرية : يلا بقا دخل زبك. مستني ايه. اووووووف هموت يا راجل.. انا كسي عرق قوي.. اااااه
انا : ادخل ايه. علطول كدا..
بدرية : اووووووف اومال ناقص ايه. ولا انت بتلعب بس من غير نيك.
انا : اصبري بس وانا هدلعك على الآخر.
بدرية : اهو مستنيه. بس شهل شوية.. ااااه.. يا لهوي. انت بتعمل ايه.. يكونش ناوي تعمل زي افلام السكس. اااااااااااااااااااه يا خرابي.. انت بتلحس. اااااااااااااااااااه دا انت طلعت حكايه. اححححح كسي مش قادرة. ااااه. اووووووف كفاية عليا كدا. مش قادرة يا راجل. انا مش صغيره. دخل بقا.
انا : ادخل فين؟
بدرية : يوه هيكون فين يا اخويا. في كسي. ولا انت تقصد ايه. يكش يكون اللي في بالي. لا يا اخويا مليش فيه. دا فيه حرمانية.. وبعدين النيك في الكس هو كل حاجه عند المره يلا بقا مش قادرة. لو عايزني افنس و تركبه من ورا ماشي..
انا : اه لفي كدا وارفعي وسطك..
(فلقست قدامي و بدأت امسك طيزها و ابوس فيها و الحس فيها.. و ادخل لساني الحس خرمها وهي مش قادرة. وقفت وراها وبدأت ادعك زبي في كسها و بدأت اضغط)
بدريه : اححححح ايوا كدا. دخل كمان.. كله اااااااااااااااااااه قوي. كمان احشر جامد زبك الناشف دا زهقت من الخولات اللي ازبارهم طريه كدا.. اه اه اه اه احاااااا.. نيكني بالقوى يا سامر.. اااااه من ساعة ما شفتك قلت هتكيف انهاردة احسن من الزباين القرف.. اااااوووف يا خرابي.. انا هجيب عسلي.. اااااه هنرلهم اهم اااااااااااااااااااه ازرع في الاجناب كدا اااااااااااااااااااه يلا مش قادرة اااااااااااااااااااه اووووووف اح اح اح اح اهم اهم اهم جايين اااااااااااااااااااه..
( جابتهم وجسمها ساب خالص وانا لسه برزع فيها و هي بتتوجع. شويه و مبقتش قادر و هنزل.. طلعته ونزلت على طيزها من برا.. و اترميت جمبها دقايق وهي مسكت الكلوت بتاعها حطت ايدها تمسح طيزها و دخلت الحمام و طلعت وانا دخلت و طلعت)
بدرية : انت طلعت شقى قوي يا سامر. مع انك صغير.. كدا تعمل في مرات خالك كل دا (ضحكت)
انا: ولا شقى ولا حاجه.. انتي اللي تخلي اي حد شقي.. تشربي كأس ولا هتدوخي..
بدريه :لا يا اخويا انا بحب الدخان اكتر... البتاع دا صعب.
مقولتش. انت ليه لغاية الوقتي مش متجوز.. ولا عايز تقضيها من دي لدي..
انا : لا كل الحكاية ان سهير لسه متوفيه قريب و انا دخلت في الشغل و مكنش فيه فرصه ولا وقت ولا قرار. بس قريب يعني.
بدريه : يا بختها و حظها اللي تتجوزك.. تعرف. انا اول مره اجرب االلحس دا. كنت اقول لرمضان خالك يقولي دول ناس وسخه... وعمري ما زبون عملها..
انا : علشان تعرفي غلاوتك عندي. بس خلي بالك انا مش عايز البنات تعرف أي حاجه من دي.
بدرية : لا خالص. هو انا عبيطة. هيقولوا الولية لعبت على الواد وخصوصا علياء. شكلها كدا مبسوطه بيك.
انا : يا ستي هي لسه تعرفني من كام ساعة عرفتي منين الكلام ده.
بدرية : بيبان يا اخويا. وبعدين انت من دمها يعني تختلف الأمور لو غريب. وانت حنين معاهم.. خلي بالك منهم يا سامر. انا مليش غيرهم.. علشان خاطر خالك و أمك المرحومه.
انا : في عنيا كلكم.
بدرية : لا اوعي يكون في عنيك زي ما حصل دلوقتي. لا يا اخويا بناتي ملهمش في الموضوع.. دول عزاري.. اوعي.
انا : انتي بتقولي ايه. انا اعمل كدا برضو.؟
بدرية : الا تعمل.. بعد اللي شوفته تعمل وتعمل (ضحكت)
(قعدنا ندردش وهي قامت مشيت و انا نمت و صحيت على الضهر بعد ما الباب خبط)
الروم سيرفس : الفطار يا فندم
انا : الجماعة في الاوضه دي فطروا؟
هو : اه من ساعتين.. انا طلعت لما لقيت حضرتك مطلبتش.
انا : هما في الاوضه ولا نزلوا..
هو : في الاوضه يا فندم..
انا :شكرا..
(دخلت فطرت و خلصت و رحت خبطت عليهم)
انا : صباح الخير..
علياء : نوم العوافي.. لسه فاكر.. دا احنا صاحين من بدري و مستنين. انت بتأخر في النوم كدا؟
انا : لا بس الإرهاق.. ليه محدش صحاني منكم..
سمسم : قلت كدا وحياتك. علياء قالت بلاش قلة ذوق. واهو قاعدين ولا حتى عارفين نشغل التلفزيون دا. (ضحكت)
انا :يلا جهزوا نفسكم. فيه مول هنا في الفندق هنشتري منه الحاجه. كل واحده تشتري طقم ليها و نروح السنتر بقا لابسين و تاخدوا اللي تحبوه. ايه رايكم.
بدرية : هو هنا هلاقي جلاليب وعبايات..؟
انا : اه طبعا بس حاجات نضيفه بقا. خليجي خليجي..يلا ننزل نتفرج..
(اخدتهم و نزلنا و علياء رافضه تشتري لان الأسعار غاليه قوي. فضلت اتحايل عليها لغاية ما وافقت. وطلعنا فوق نزلنا حاجاتهم بعد ما لبسوا.. و اخدتهم علي الكوافير و طلعت على المحامي خلصت معاه موضوع سماح ورجعت ليهم.. علياء جمالها زاد الضعف تقريبا و سماسم كمان و بدرية بقت احلى و اشيك.)
انا : ايه الجمال دا كله..
علياء : انا بتكسف على فكره و اول مره البس اللبس دا. حاسه اني عريانه.. لبس ضيق قوي و شعري اول مره اسيبه كدا.. لو نزلنا البلد دلوقتي محدش هيعرفنا (ضحكوا)
انا : لا اتعودي على اللبس الشيك و الشعر. انتي هتمسكي السنتر كله..
سماسم : وانا هعمل ايه..
انا : معاها بس هي أكبر في السن. احنا هنغير من دلوقتي ولا ايه يا سمسم..
بدرية : وانا مليش مكان.. حظي كدا..
انا :ازاي بقا. بصي يا ستي. انا كنت مقتصر على السنتر بس. بس دلوقتي هفتح مشاريع تانيه و لو فيه حد من ولاد خلاتي عايز يشتغل نشغله..
بدرية : اللي تشوفه يا اخويا.. هنروح فين دلوقتي.
انا : السنتر علشان كل واحده فيكم تاخد كام طقم كدا و نرمي بقا الحاجات القديمه دي.. مش عاربدين ندخل بيها هناك زي ما انتوا عايزين قدام الناس هناك في الفيلا..
علياء : احنا متفقين اننا هنخصم الفلوس دي خلينا بقا نشتري حاجات على قدنا علشان كدا هنقعد نسدد كام سنه (ضحكت)
انا : انا ابقا مين يا علياء..
علياء : ابن عمتي..
انا : اعتبري يا ستي الحاجات دي هدية من عمتك مش مني. وبعد كدا كله حاجه هتبقا زي ما انتي عايزه..
علياء : بس كدا كتير قوي بجد. انت مسرف قوي..
انا : متقلقيش الخير كتير.. يلا بينا بقا اتاخرنا
(اخدتهم على السنتر و طبعا مهوسين من المستوى و مجروحين جدا... دخلت لقيت سماح قلتلها تشوف طلباتهم. كل واحده كام طقم كدا مع الملابس الداخليه.. ودخلت قعدت في المكتب. دخلت هبه بنت البواب اللي جت امبارح الشغل)
انا : ايه يا هبه عامله ايه في الشغل..
هبه : اهو بتعلم من البنات. بس حاسه الموضوع صعب شويه.
انا : واحده واحده هتفهمي كل شيء بسهوله.. أمك عامله ايه و ابوكي قال ايه..
هبه : امي طايره من الفرح و ابويا هيقول ايه طالما فلوس داخله و كيفه معاه هيبقا مبسوط...
انا : طيب كويس.. شدي حيلك بقا..
هبه :طبعا هشد ونص.. هو صحيح انا كنت عايزه أسألك على حاجه.. هي شقتك مش هتنضف قريب.. انت قلت امبارح..
انا : مستعجله كدا ليه؟
هبه :عايزه ارد جمايلك عليا و اعرفك بخبي الفلوس ازاي (ضحكت).
انا : هقولك على اليوم المناسب..
هبه : من عنيا.. انت بس قول وانا جاهزة.. هروح بقا اصل يقولوا كلمه كدا ولا كدا..
انا : تمام يلا روحي شوفي شغلك.
(شويه ودخلت علياء بعد ما خبطت)
علياء : مشغول ولا حاجه.؟
انا : لا ابدا ادخلي..
علياء : بصراحه الأسعار هنا غاليه قوي.. احنا مش وش الكلام دا. نشتري لبس متوسط احسن.. و هيبقا حلو برضو..
انا : انتي شكلك عايزه تتضربي و مش بتسمعي الكلام.. يا علياء انتوا اهلي و مليش غيركم.. انتي مش فاهمه معنى دا ايه عندي. انا كنت وحيد مليش حد. إنما دلوقتي ليا اهل. ومش اي اهل. لا زي القمر كمان..
علياء : مش قلتلك انا بتكسف من الكلام ده. انا لو حد تاني كنت ضربته باللي ف رجلي. بس انت مقدرش. لأنك ابن عمتي
انا :علشان كدا انا معجب جدا بشخصيتك.
علياء : انا هقوم انا. مش مبعرفش اسمع الكلام دا َبتكسف
انا : خلصوا و عرفيني علشان نمشي على البيت.
(بعد فترة لقيتهم بيخبطوا و خلصوا. اخدتهم ورحت الفيلا دخلوا وبرضو مش مصدقين نفسهم و متلخبطين خالص. حنان وسعاد نفس القصه مستغربين مين دول.. دخلنا الفيلا و معانا الشنط.).
انا : اعرفكم يا جماعة.. دول حنان وسعاد شغالين معانا هنا في الفيلا.. و دول يا حنان انتي و سعاد مرات خالي و بنات خالي. يلا جهزوا الغدا يا حنان عقبال ما اظبط موضوع الأوض..
حنان و سعاد : اهلا وسهلا نورتوا البيت.. اتفضلوا...
(طلعنا فوق و انا قدام وسامع همسات سماسم مع امها و الإعجاب و ان الفيلا زي اللي ييجوا في التلفزيون. علياء ساكته)
انا : دي الاوضه بتاعتي بس عادي ممكن اخد أوضة المرحومه و انتوا شوفوا بقا مين عايز يقعد لوحده و مين يقعد مع حد. ها..
سماسم : انا هقعد مع حد معرفش اقعد لوحدي. بخاف..
بدرية : وانا يا اخويا. انا بخاف موت...
انا : وانتي يا علياء. بتخافي
علياء : لا مش بخاف بس مش عايزين نزحم المكان. هقعد معاهم وخلاص..
انا : تزحمي ايه يا بنتي فيه اوض كتير ولو عايزين كل واحده في اوضه نجيب فرش اوضه بكرا.. بصي انتي يا علياء تاخدي أوضة المرحومه. هتعجبك. وانا هخليني في الاوضه بتاعتي اللي جنبها و انتوا في الاوضه اللي هناك لأنها واسعه ليكم انتوا الاتنين.. تمام كدا ولا مش عايزه الاوضه دي يا علياء.
علياء : لا ابدا. لو عايز تقعد فيها انت اقعد انا ممكن اقعد في اي حته..
انا : اتفقنا.. يلا كل واحد على اوضته...
(دخلوا كل واحد يحط حاجته و يجهز نفسه و شويه لقيت الباب بيخبط.. وكانت علياء)
انا : ادخلي يا علياء واقفه ليه.؟
علياء : لا ميصحش.. كنت عايزه اقولك على حاجه بس مكسوفه
انا : بلاش بقا موضوع الكسوف دا انتي في بيتك. فيه ايه..
علياء : هو الدولاب فيه لبس الهانم تقريبا.. أنا ممكن احط في اي مكان عادي.. بس تعال شوف لو فيه حاجه مهمه في الاوضه اصل تضيع ولا يحصل حاجه و البسها انا وانا بخاف من كدا
انا : ايه الهبل دا. تلبسي ايه.. تعالي نشوف مع بعض نتصرف ازاي في الدولاب...
(فكرت اني اديها اللبس دا بس قلت ممكن تضايق انه بتاع حد اتوفى ولا كدا.. بس برضو قلت أعرض عليها. لانه من أوروبا كله وغالي جدا وهي غالبا نفس الطول يمكن ارفع حاجه صغيره يعني يتظبط..)
انا : عايز اقولك حاجه بس خايف تضايقي
علياء : اضايق. ازاي؟ بعد كل دا انت لو عملت ايه مفيش حاجه تضايقني منك.. وبعدين مش انت قلت اننا لحم ودم بعض.
انا : ايوا كدا بدأتي تقولي كلام حلو.. المهم.. اللبس دا من انضف انواع المركات في العالم وغالي جدا جدا. انا بقول خسارة نركنه و انتي تقريبا ممكن يتظبط عليكي. يبقل حلو قوي.. ايه رأيك؟
علياء : بس كدا الناس هتزعل علشان فرطت في حاجه الهنام.
انا : ناس مين. محدش هنا له كلمة غيري ولا حد له علاقة بتصرفاتي و بعدين مش احسن ما تترمي لغاية ما تدوب.. فيه خياطه اعرفها بتتعامل مع زباين السنتر هخليها تيجي يوم. في أسبوع واحد هتكون مغيره المقاسات. قلتي ايه.
علياء : اللي تشوفه يا سامر..
انا : ياااه قوليها تاني كدا. حلوه من بوقك بشكل.. اول مره تقولي اسمي تقريبا..
علياء : لا قلته مره بس انت شكلك مسمعتش فرجعت في كلامي. قلت يمكن تعديت حدودي..
انا : يووه رجعنا تاني لحدودي و حدودك.. انا ماشي وسايبك يا بت انتي..
(وانا بخرج لقيتها مسكت أيدي و بصت في عيني و مكسوفه و عنيها بتزوغ منها للارض)
علياء : لا متزعلش. انا اسفه.
انا : انتي حتى وانتي مكسوفه بيزيد جمالك يا علياء. معقول ماما كانت في الجمال دا.. (مسكت ايدها)
علياء : بس بقا. الكلام دا كتير قوي وبعدين سيب أيدي يا استاذ ممكن حد يدخل..
انا : حاضر يا قمر العالم كله...خلصي وتعالي يلا ننزل نتغدى انا هموت من الجوع..
علياء : حاضر.. بس هو المفروض نلبس ايه على الاكل تحت؟
انا : فيه ايه يا بنتي هو احنا في قصر. اي حاجه تحبيها حتى لو من غير هدوم (ضحكت)
علياء : انت سافل وقليل الادب يلا من هنا علشان اغير يا بيه. يلا.. اوضتي بقا و اتحكم فيها. (ضحكت انا وهي وخرجت)
دخلت الاوضه و لبست شورت و تيشرت كاتو نزلت لقيت بدريه و سماسم تحت وقاعدين مع حنان و سعاد و بيضحكوا ويهزروا)
انا : حلو انكم اخدتم علي بعض بسرعة. فين الاكل يا حنون؟
حنان : الاكل جاهز يا سيدي بس مرضتش اطلعه في التكييف علشان يفضل سخن. اهي الهانم الصغيره نزلت.. اروح اجيب الاكل يلا يا سعاد..
سماسم : الحقي يا علياء بتقول عليكي الهانم الصغيره (ضحكت)
علياء :بس يا بت انتي بطلي هزار و كلام في اي حاجه قديمه قدام الناس هنا.. افهمي بقا...
انا : ايه يا عم الظابط المدير. محدش اتكلم في حاجه. وبعدين ايه الجمال دا البيجامة حلوه قوي عليكي. انتوا مغيرتوش ليه يا جماعه..
بدرية : أحنا قلنا يمكن النظام كدا زي ما بنشوف في التلفزيون. لكن بيني وبينك انا عايزه اخد راحتي. زي ما شفتني امبارح كدا.
علياء : انتي بتقولي ايه اومال اللبس اللي احنا جبناه هتعملي بيه. فيه بيجامات و قمصان بيت.. البسي منهم. وانسى بقا الحياة القديمه دي كلها ابوس رجلك.
بدرية : ماشي يا علياء و لو عايزه ارجع انا الفيوم ارجع يا حبيبتي طالما دا في مصلحتك..
انا : انتوا يا جماعة كل واحد بيمسك على كلمة التاني.. براحه يا علياء. الناس اللي هنا دول بثق فيهم برقبتي و حنان عارفه الموضوع كله. سعاد اصلا مش هتقعد هنا. ماشيه انهاردة. وانتي يا ام علياء. جربي البيجامات و قمصان البيت هيريحوكي و لو مرتاحه في التاني اوضتك اعملي فيها اللي تحبيه.. متفقين كدا؟
سماسم : دول عايزين مشاكل كل شويه. هو الاكل اتأخر ليه.. انا جعانه قوي..
انا : اللي تعجبني قوي سمسم العسل دي. مش شاغله نفسها بجاحه علشان كدا هتلاقيها دايما مرتاحه.. اهو يا ستي الاكل وصل..
(الاكل جه علي السفره و لقيت حنان و سعاد ماشيين على المطبخ)
انا : خدي يا هانم انتي وهي. رايحين فين.. اقعدوا
حنان : ميصحش يا سيدي. هنسيبك مع الجماعة يمكن عايزين تتكلموا في أموركم..
انا : انا قلت ايه.. اقعدوا.. هو احنا كل يوم بناكل مع بعض. كل واحد بعد كدا وراه شغله ويمكن مش نقعد كدا الا كل اسبوع او اكتر.... ريحة الاكل تجنن يا حنون..
سعاد : انا طابخه معاها يا بيه.
انا : اتاري الاكل ريحته تجنن يا سعاد.. اسكتي بقا اصل اقولهم حنان مطلعه عليكي اسم ايه.. ها
سعاد : يالهوي.. لا لا يا سيدي اهو ساكته.
(قعدنا ناكل كلنا و نضحك و نهزر و خلصنا و طلعت البلكونه وهما بيظبطوا الدنيا تحت و شويه ولقيت علياء طالعه معاها قهوة)
علياء : حنان قالت انك بتقعد هنا بعد الأكل تستنى القهوة. عملتها و جيت.. شوفها كدا حلوه ولا مش بعرف اعمل
انا : تسلم ايدك يا علياء. اقعدي.. شكلها حلو.. امممم جميلة بجد.
احكيلي بقا. بتعرفي تقرأي و تكتبي و تحسبي وكدا ولا اخدتي الدبلوم كدا وخلاص..
علياء : بعرف طبعا. انا كنت شاطره جدا و كنت هدخل ثانوي بس الظروف منعت و جبت مجموع يدخلني كلية تجارة بس الظروف برضو حكمت اني اطلع واشتغل.. كان نفسي اكمل.
انا : معقول شاطرة كدا. طب ايه رايك تكملي. انا في الكليه بس أجلت سنه و انتي هتدخلي سنه تانيه علطول تقريبا.. نبقا في كلية واحده و نروح الحاجات المهمه والامتحانات وكدا كدا العيال هناك بيجيبوا ليا الملازم.
علياء : بجد.. بتتكلم جد.. انا موافقه حتي لو هدخل أولى.. بس الشغل والمصاريف والكلام دا..
انا : يا بنتي مش هنروح كل يوم.. هاتي بس انتي الورق و نروح بكرا و نشوف ايه المطلوب..
علياء : من اول السنه بقا دا احنا في الاخر.
انا : بس كدا انتي تعرفي تمسكي الحسابات و تمسكي السنتر كله.
علياء : انت تفهمني الشغل ماشي ازاي وانا في اسبوع هفرجك على الشغل بتاعي..
انا : كل دقيقه بتمر بيزيد إعجابي بيكي يا لولو..
علياء : لولو (ضحكت)
انا : بتضحكي على ايه يا بت انتي
علياء : اصل لولو دا فاكره انه اسم كلب (ضحكت)
انا :اومال ادلعك بايه. اقولك علياء أجمل. زي عيونك كدا.
علياء : انا قايمه ماشيه. انا مش متعوده على الكلام دا و بتكسف كمان.. عايزه اقولك على سر بس اوعي تقول لحد. اصل يمسكوها عليا و معرفش انه اقولهم حاجه تاني..
انا : قولي.. سرك في بير
علياء : خايفه تفهم غلط برضو.
انا : قولي يا بنتي فيه ايه. قلقتيني
علياء : لا عقلك ما يروحش بعيد..
انا : بعيد فين يعني..؟
علياء : انت فاهم.. اني مرافقه واحد ولا كدا ولا ليا في مشي امي دا...
انا :اومال ايه ما تقولي
علياء : بيني وبينك انا بشرب سجاير. بشرب سجارتين تلاته في اليوم..
انا : يا لهوي عليكي.. كل الفيلم دا و سر و كلام كبير علشان بتشربي سجاير.. انتي اوفر قوي يا علياء. ما امك بتشرب هتقولك ايه يعني..
علياء : لا كانت تفرق زمان. انا كنت واخده سماسم تحت دراعي و مينفعش اعمل حاجه غلط قدامها. لاني لو كنت سبتها كانت راحت في السكه الطين دي. مره دخلت لقيت زبون بيتحرش بيها و امي في الحمام. قلبت الدنيا لما لقيت البت مش بتصده و خايفه من ان امي تزعل.. فهمت بقا ان مكنش ينفع..
انا : بس دلوقتي الوضع اتغير..
علياء : انت هتقعد تقولي اتغير و بتاع ما تجيب سجارة. كنت وفرت الكلام ورحت جبت من اي محل. هو انا يعني بحكي فضفضه ما تفهم بقا..
انا : يخرب عقلك. دا انتي مصيبه. هموت (بضحك بشكل هيستري)
علياء : اهو امي طلعت..
انا : اصبري بس.
بدرية : بتعملوا ايه انت وهي لوحدكم.. مش عارفه يا سامر علبة السجابر شكلي نسيتها في الفندق. هات سيجارة..
انا : خدي.. معرفتيش.. أديت لعلياء سجارة قعدت تكح منها دلوقتي...
بدرية :تكح ازاي. يكونش اول مره تشرب.
انا : هي بتشرب يا ام علياء.
بدرية :شكلها كدا لاني بغسل لبسها لقيت تبغ سجاير في الجيب و ريحه السجاير كذا مره في الطرحه. بس هي مفكره انها حويطه قوي..
علياء : حويطه ليه. هو انا هخاف منك. اه بشرب. بس مكنتش عايزه اختي تشوف و تقلدني.. مش علشانك يعني.
بدرية : اختك تقلدك. ضحكتيني. سمسم روحي تسأليها مين اللي بيسرق من العلبة مني وقفشته قبل كدا (ضحكت)
انا : يخرب عقلك يا علياء. دا انتي طلعتي متعرفيش حاجه... اهي سماسم طلعت اهي.. بصوا بقا من انهاردة محدش يخبي حاجه على حد.. العلبه اهي.. كل واحده تولع سيجارة علشان نخلص من الفيلم دا..
سمسم : انا مش بشرب.. دي كانت مره ولا مرتين وخلاص. بس محبتش الموضوع..
انا :خلاص سمسم برا.. يلا يا هانم انتي وهي. اشربوا قدام بعض.
قعدنا نشرب السجاير ونضحك لغاية ما بدرية و سماسم قاموا يناموا و انا وعلياء فضلنا قاعدين)
انا :سرحانه في ايه يا لولو..
علياء : حاسه اني في حلم جميل خايفه اصحى من النوم.
انا :ولا حلم ولا حاجه. اللي جاي هو اللي حلم... من انهاردة انسى كل التعب اللي شوفتيه.. قوليلي يا لولو.. انتي حبيتي قبل كدا؟
علياء :اه في الإعدادي كان ولد معانا في المدرسه ابن راجل محترم في البلد. وانا زي ما انت عارف.. بس عمري ما قلت لحد. كنت صغيره خالص.. بعدين هو و ابوه و أهله سافروا مش عارفه فين. بعدها بقا دخلت مدرسة بنات بس. و انت عارف بقا اللي زينا دايما متهان بسبب اللي شوفته... الا احنا هنستلم الشغل امتى..
انا : انتي مستعجله ليه. مش لما تاخدي على البيت و ترتاحي شويه من التعب بتاع الشغل القديم.. اعتبريها* اجازه.
علياء: وانت حبيت ولا لاء..
انا :هتصدقي لو قلتلك لا.
لا حبيت ولا اتحبيت
علياء :ممكن أصدق الأولى إنما التانيه لا
انا :اشمعني؟
علياء : لان اكيد مليون واحده بيحبوك. انت تتحب من اول نظره.. وسيم وغني و ابن ناس و كل حاجه الواحده تتمناها.
انا : يعني انتي حبتيني من اول نظرة؟
علياء : ايه اللي بتقوله دا.. انا مقلتش كدا. لا انت ابن عمتي و قريبي.. انا بتكلم عن البنات عندك في الجامعة يعني..
انا : وهي البنات اللي في الجامعة قاعدين مستنين سامر.. فيه مليون سامر هناك كل يوم
علياء : هقوم انام بقا. النوم كبس عليا.. هنعمل ايه بكرا.
انا : عايزه تنزلي معايا مفيش مشكله عايزه تقعدي اسبوع ولا حاجه. براحتك.
علياء : خلاص زي ما قلت الأول. اقعد كدا اخد على الجو وبعدين انزل شغل.. تصبح على خير.
انا : وانتي من اهل الخير يا لولو...
(شويه و قمت جبت الويسكي و قعدت اشرب و لقيت سعاد جايه)
انا : فيه ايه يا بنتي. انتوا فين محدش شافكم من ساعة الغدا. اقعدي.
سعاد : قلنا نسيبكم على راحتكم. بقولك الست سالي كلمتني و قالت ارجع تاني و انها قالت ليك. صح الكلام ده.
انا : اه صح. بس انتي حره برضو. عايزه تقعدي براحتك.
سعاد : انا بقول اروح اقعد معاها بدل ما تقعد لوحدها. ولا انت شايف ايه يا سيدي.
انا : عندك حق. مينفعش نسيبها قاعدة لوحدها. بكرا هوصلك ليها...
سعاد : البت حنان يا سيدي شكلها كدا متغير من ساعة ما اتصلت عليها قلتلها موضوع قرايبك دا. حاسه كدا انها لوحدها و اختها سابتها و انت انشغلت مع اهلك و هي لوحدها. ابقا راضيها يا سيدي..
انا :هي فين.
سعاد :تحت
انا : روحي انتي و ابعتيها
(نزلت وشويه حنان طلعت)
حنان : عايزني يا سيدي؟
انا :هو انا اقدر استغني عنك يا حنان..
حنان :لازمته ايه الكلام ده يا سيدي. هو انا قلت حاجه.
انا : اقعدي يا حنان. عايز اتكلم معاكي..
حنان : تحت امرك يا سيدي قول..
انا : دول اهلي و ناسي و متبهدلين طول عمرهم. َكان لازم اعمل حاجه علشانهم. انتي هنا مش شغاله وبس. انتي اختنا كلنا. فاهمه الكلام ده.
حنان : فاهمه يا سيدي.. مش محتاجه تقول كدا انا عارفه انت مين و ايه..وانا هشيلهم في عيوني..
انا : تسلم عيونك يا اصيله.. هي البت سمر مش هتعمل فرح. ولا البيه مش عايز احضر ولا اعرفها.
حنان : انا امبارح رحت كتب كتابها و بعد بكرا هياخدوا مركب كدا هي و أصحابها و انت فاهم بقا بحكم انها كانت قاعدة هنا هو دماغه بتلعب. اعذرها يا سيدي.. وهو معذور برضو
انا : انا فاهم كل حاجه. متشغليش بالك.. اهم حاجة انها تبدأ حياة جديده. عقبالك كدا اما نفرح فيكي. (ضحكت)
حنان : انا.؟ مين هيبص لواحده في ظروفي دي.. انا خدت نصيبي خلاص.. هو انا هرمي نفسي تاني.. ابدا.. انا هعيش هنا في ضلك كدا وخلاص.. انا هقوم انام..
انا :تصبحي على خير
(فتحت التليفون لاني كنت قافله لقيت رساله من سالي. عملت ايه. و ابعتلي سعاد. و رسايل من شهيره. انت فين و عايزه اشوفك. لسه بقلب في الرساله لقيت اتصال سماح..)
انا : الو. ايوا يا سماح سهرانه ليه..
سماح : انا مصدقت وصلني رساله انك فتحت رنيت عليك انا اسفه بس كان لازم اتصل عليك. اشكرك.
انا : على ايه؟
سماح : الواد دا اتصل عليا و قالي انا مسحت كل حاجه و عمرك ما هتشوفيني تاني و ابوس رجلك ابعدي عني خالص. انا مليش دعوة بيكي.. انت عملت فيه ايه؟
انا : مفيش حاجة وصيت عليه بس. هو يهمك في حاجه.
سماح : لا بس خايفه يكون حصله حاجه بسببي لانه شكله كان مرعوب..
انا : سيبك منه خلاص.. انتي متعمليش كدا تاني و اوعي تدي الثقه كدا لواحد من اتعرفتي عليه من الشارع.. وجسمك محدش يشوفه صوره تاني يا سماح. فاهمه؟
سماح : حاضر يا مستر حاضر. انا مش عارفه اشكرك ازاي. نفسي اعملك اي حاجه..
انا : عايزه تعملي حاجه يعني..
سماح : طبعا بس مش عارفه.
انا : ابعتيلي صور جسمك..
سماح : هو ينفع طلب تاني غير دا.
انا : ليه هو انتي مش واثقه فيا
سماح : لا واثقه بس.. مش عارفه اقول ايه. طب ينفع من غير وشي.. ؟
انا : انتي علطول كدا بتوافقي. مش بتتعلمي خالص..
سماح : لا اتعلمت بس انا واثقه فيك لأبعد الحدود. و ثانيا انا قلت من غير وشي رغم اني واثقه فيك. ثالثا مش عارفه ليه حسيت اني مبسوطه انك عايز تشوفه.. رابعا..
انا : انتي هتعدي لغاية كام.. انا بهزر يا بنتي
سماح : يعني مش عايز تشوف.؟
انا : لا عايز بي مينفعش اطلب كدا. اي شاب يحب يشوف جسم بنت حلوه زيك. بس مينفعش اطلب حاجه زي كدا.
سماح :يعني انت عايز تشوف بس مش هينفع. اهم حاجة انك عندك رغبة تشوف.. صح.؟
انا : مالك يا سماح فيه ايه. انا كنت بهزر. انتي اخدتي الموضوع جد ليه. اوعي تزعلي.
سماح : بالعكس اي واحده تبقا مبسوطه لما تكون مرغوبه من الناس.. على العموم انت عايز تشوف. وانت مش اقل من االواد دا بالعكس انت اغلى بكتير. هبعتلك على الواتس بس تقولي رأيك بصراحه و من غير وش زي ما اتفقنا.
انا : اللي تحبيه ويريحك. بس لو مش عايزه خلاص...
سماح : لا يهمني رايك.. بعتلك كام صوره اهو. افتح الواتس.
انا : ثواني.. اه بيحملوا اهم.. اوبا اوبا.. ايه دا. انتي مخبيه كل الحلاوه دي تحت اللبس يا سماح؟
سماح : بجد عجبك. طب ايه اللي عجبك اكتر.
انا : كله يا سماح. جسمك حلو قوي بجد. وحلوه الحسنه دي.
سماح : انهي دي؟
انا : اقول عادي يعني..؟
سماح : اه قول
انا :اللي جنب الحلمة اليمين..
سماح : وايه كمان.. هاااا.
انا : مالك يا سماح انتي بتروحي بسرعة كدا.؟
سماح : معلهش سرحت بس.. هسيبك تنام. هتيجي بكرا ولا ايه؟
انا : ايه رايك اجي ولا ايه.؟
سماح : اه تعال. هتقعد ليه. حتى نشوفك..
انا : حاضر يا سماح هجيلك..
سماح : تجيلي انا؟
انا : بت انتي.. روحي نامي.. انتي سهتانه كدا ليه. اصل اركب دلوقتي واجيلك البيت.
سماح : بجد؟ هتيجي تعمل ايه؟
انا : هغتصبك.. اومال هعمل ايه. هلعب؟
سماح : بجد.. طب تعال لو بجد..
انا : بت يا سماح. انني مالك. شاربه حاجه.. اجي فين وأهلك..
سماح :انا ابويا وامي كبار في السن و انا قاعدة في اوضه في الدور الأرضي لوحدي.. تعال بقا.. انا محتاجه ليك..
انا : انتي بتتكلمي جد ولا بتهرجي.
سماح :بجد و النعمة.. اقولك على العنوان.. قريب من الشغل مش بعيد..
انا : هو انتي مش بنت بنوت يا سماح..
سماح : اه. بس مش لازم يعني كل حاجه... تعال بس. انا فرحانه قوي انهاردة اني خلصت من تعب قلب شهور.
انا : خليها يوم تاني.. اقولك خليها بكرا نروح انا وانتي المخزن.
سماح : يعني مش عايز تيجي. انا عارفه انك بتجامل في رأيك في الصور..
انا : بت ابعتي اللوكيشن بتاعك انا جاي..
سماح :بجد معقول؟ هبعته اهو.. هدخل استحمي و اجهز..
(اخدت العنوان وعجبتني المغامرة دي قوي ونفسي في بنت بنوت من ساعة موضوع سالي... الكس لما يكون لسه مش مفتوح له شكل مميز و طعم مميز.. وصلت و رنيت عليها لان مدخل حاره ضيقه. قالت ادخل. دخلت لقيتها واقفه بعبايه سودا على باب بيت قديم كدا خشب كبير. دخلت و قفلت ورايا)
سماح : الاوضه دي. لو عملنا فرح محدش هيسمع. َتعال
انا : شكلك مجنونه وانا معرفش.. بس عجبني الجنان دا..
سماح : معلهش بقا الاوضه مش قد المقام بس نضيفه.. هجيب حاجه تشربها..
انا : اقفلي الباب وتعالي هو انا جاي اتضايف..
(قفلت الباب وقربت و حاطه وشها في الأرض..)
انا :عايز اشوف على الطبيعه بقا احسن من الصور
سماح : كله يا مستر؟
انا : اه كله كله..
(بدأت تقلع واحده واحده و جسمها يظهر و وقفت بالاندر و البرا
تلف جسمها. بدأت تقلع البرا و صدرها الصغير بدأ يظهر و الحلمات عندها لونها بني غامق شويه. و بدأت تلعب في صدرها و تحرك رجليها.. شاورت ليها على تحت. نزلت ايدها لتحت و بدأت تنزل الاندر و بدأ يظهر شعر كسها الخفيف. و نزلت و صدرها بدأ ينزل معاها وهي بتوطي خلعت الاندر و انا وقفت و لفيت وراها وبدأت احط ايدي على ضهرها و المس على طيزها وافتحها بأيدي بدأت اشوف خرم طيزها حواليه شعر خفيف خالص و شفايف كسها بارزه و عليها برضو شعر خفيف واضح انها بتقص مش بتشيل علشان مش يزيد.. بدأت احرك أيدي على الفرق بين طيزها على كسها و فتحة طيزها وهي بدأت تدلع في صوتها..* وتتحرك ناحية السرير وهي موطيه لغايه ما سندت. وانا نزلت على ركبي و بدأت أقرب وشي من طيزها وبدأت ابوس في كل حته فيها و اشم ريحة كسها و عزريتها دخلت وشي بين الفخدين وبدأت الحس كسها من تحت لفوق).
سماح : اووووووف بحب اللحس قوي.. اااااه.. اااه.. اووووووف لو اعرف كدا كنت عملت حلاوه بس مكنش فيه وقت. اااااه..
انا : كسك صغير قوي يا سماح بس طعمه حلو قوي و طيزك ريحتها تهيج قوي.. ارفعي رجليك على السرير.. ايوا كدا عايز احلب كسك دا...
سماح : انا المايه عندي كتير خلي بالك.. اااااااااااااااااااه نفسي اتناك قوي بس مينفعش.. اووووووف العب بلسانك في الفتحة كدا. بس متدخلش قوي... ايواااا.. اححححح اخخخخ بعبص بقا...
انا : تتناكي في طيزك يا سماح؟
سماح : لا انا سطحي بس. ما انا قلتلك. دا الاخر بتاعي.
انا :ازاي يعني.
سماح : يعني مص و لحس و تفريش و اركب عليك و احك كسي في زبك. كدا. تحطه بين طيزي و تحك.. لكن تدخيل لا..
انا :وانا هاخد ايه من غير تدخيل. هنزلهم فين؟
سماح :لو عايز على صدري او طيزي او في بوقي. بس ريحني الاول انا بجيب بسرعة.. كمل بقا بعبصه ماشي. لكن زبك لا.
انا : لا خلاص. هريحك علشان تعبانه و انا هخلع بعدها..
سماح : انت زعلت؟ همص ليك واخليك تجيبهم في بوقي و هترتاح.. جرب بس.
انا : متشغليش بالك انتي. انا مبسوط وانا بريحك. يلا ارجعي اديني طيزك..
سماح : حاضر..
( قعدت الحس ليها و ابعبص فيها شويه وامد أيدي تحتها ادعك صدرها).
سماح : اووووووف قوي.. شد شفايف كسي قوي.. اووووووف بقا اااااااااااااااااااه العب في طيزي.. اححح.. اااااه انا خلاص قربت اهو.. اااااااااااااااااااه اااااه اااه ااااه اح اح اح امممممم اااااااااااااااااااه...
( اول مره اشوف واحده بتنزل مايه كتير قوي كدا بس ماية البنت طعمها احسن من المره بكتير.. خلصت معاها و قعدت جنبها و هي لفت وشها مبتسمه و قامت تبوسني.. وتقولي جرب بس.. رفضت بصراحه.. قامت لبست وانا مسحت وشي بمنديل و قمت خرجت.. كانت الساعة 12 بصيت على التلفون لقيت رنه من سالي. كلمتها وعرفتها اللي حصل* وان سعاد هتيجي بكرا عندها.. وقفلت.. روحت الفيلا لقيت حنان قاعده)
انا : صاحيه ليه يا حنان.. مش كنتي نمتي؟
حنان : انا سمعتك وانت خارج دلوقتى قلت دا فيه حاجه حصلت. غريبه يعني..
انا : لا يا حنون متقلقيش.. قومي نامي..
حنان : اجهزلك عشا يا سيدي ولا حاجه..
انا : لا يا حنان نامي انتي نمت و صحيت قبل الضهر و فطرت معاهم و ركبت العربيه و رحت الشغل..
سماح : كويس انك جيت يا مستر سامر..
انا : ليه فيه ايه..؟
سماح : امي جالها الازمه و عايزه اروح اوديها للدكتور. ومفيش حد هنا. قلت استناك..
انا : انتي مجنونه. مرحتيش ليه علطول. هو يعني احنا في سيزون.. ما البنات هنا.. يلا خدي الفلوس دي وروحي اركبي تاكسي و علي ماما..
سماح : تسلم يا مستر. اخصمهم من المرتب بقا.
انا : روحي بقا و بعدين نتكلم في الموضوع دا..
دخلت المكتب ورنيت الجرس طلبت قهوه. لقيت هبة جايبه القهوة....
هبه : بأيدي يا مستر و حياتك. انا استاذه..
انا تسلمي يا هبه. عامله ايه في الشغل..
هبه : تمام فل الفل البنات هنا كويسين وبيعلموني...
انا :حلو القهوة.. كويس انك مرتاحه معاهم..
هبه : دول زي حالاتي يا مستر. بنجري على أكل عيشنا. حاسين ببعض.. سماح كانت كاتبه ليسته كدا عايزه حد يروح يجيها من المخزن.. بس انا معرفش اعمل ايه. بتقولي تاخدي تاكسي و تروحي الشقه و تجيبي و تيجي. بس انا خايفه اتلخبط واجيب حاجه تانيه.. (ضحكت).
انا : خلاص انا هروح اجيب الناقص.. هاتي الورقه..
هبه : ما تخادني معاك علشان اعرف السكه واجيب بعد كدا لوحدي.... و علشان الموضوع اللي سألتني عليه..
انا : طيب. هخلص القهوة ونروح.. بس انا هخرج برا أقول مين يجي معايا نجيب الطلبات دي انتي علطول تقولي انا.. علشان محدش يحس ان فيه حاجه..
هبه : متقلقش خالص..
(خلصت القهوة وخرجت و زي ما اتفقنا.. و اخدتها و رحت المخزن).
انا : ادي يا ستي المخزن اللي عايزه تيجي فيه من يومها..
هبه : يعني انت مكنتش عايز؟
انا : عايز بس واحده واحده كدا علشان الموضوع ميبقاش مكشوف.. كنتي عايزه ايه بقا. وريني..
هبه : ما انت عارف هو انا مش قايله ليك. مش من يوم ما شوفتك تحت العمارة و انت بتبص علي جسمي. انا بقا لما اديتني الفلوس قلت لازم اديك حاجه.. انا أعجبك قوي.
انا : انتي مفتوحه يا هبه ولا بنت بنوت؟
هبه : لا الا دي. انا فقيره مفيش حاجه تعوض الموضوع دا. انا مش مدام شهيره يا مستر امي قالتلي شوفي يا بت اعملي واغلطي مهما كان. الا حد يفوته في كسك. لامؤاخذه في اللفظ يعني . تعرف لو مره و متجوزه مش هاخر عنك حاجه. انا هفرجك اللي عجبك تحت الهدوم (ضحكت)
انا : ولا بتاخدي من ورا يا بت؟
هبه : انت ليك في كدا..؟
انا : انا بسألك؟
هبه : لو مش بتقرف وكدا و ليك انا موافقه.
انا: يعني اتناكتي في طيزك قبل كدا؟
هبه : كام مره كدا.. بس اوعي تقول لأمي..
انا : وانا هشوف امك فين؟
هبه : ضحكتني.. هو انت يعني ما ظبظتش معاها... انا عارفه كل حاجه عنها. اوعي تفكر اني عيله.. انا الدورة بتيجي عليا من سنين.
انا : هي امك شغاله في الموضوع دا.
هبه ::قال يعني مش عارف.. (ضحكت).
انا : يا بنتي انا اول مره اجي العماره.. هعرف منين..
هبه :على خفيف يعني لو الحال وحش. بتطلع لكام واحد كدا.. بس اوعي تقول اني قلتلك. هي نفسها كدا هتكلمك و تحاول معاك طالما بتدفع حلو.
انا : و ابوكي عارف..؟
هبه : ابويا دا عايش في دنيا تانيه. علطول مسطول. هي امي عملت كدا من قليل.. بيضربها لو ملقاش فلوس. وعلشان الكيف بيغمض عينه.. هي كبيره اه لكن فيه ناس كيفها كدا.
انا : طب يلا فرجيني..
هبه : هتشوف كل حاجه و تحكم انا ولا شهيره.. (ضحكت)
(بدأت تقلع التيشيرت و لابسه تحته برا شعبي و وتفتح الجيبه و لابسه شورت كدا مش اندر. لازق على جسمها وبدأت تلف. جسمها جامد فشخ. قربت منها و شدتها ليا و بدأت ابص في عنيها و هي غمضت عنيها و بدأت ابوس شفايفها و أيدي التانيه على طيزها وبدأت ادعك فيها قوي و احط ايدي من تحت الشورت و باكل شفايفها بدخل أيدي بين طيزها و آخر كسها لقيته مبلول وعرقان و فيه شعر خفيف بس مش ناعم.. اوووف على النار اللي طالعه من جسمها بدأت افك البرا من ورا و اشدها علشان اشوف بزاز بنت بنوت بكر حلمات بزازها تحفه فنيه زي حبة العنب نزلت لصدرها وبدأت امص في حلمات بزازها الكبيره و أيدي بتنزل الكلوت من عليها و بحط ايدي على كسها من قدام واحك في شعر كسها البكر..)
هبه : مش قادرة يا بيه تعال على الأرض او الكنبة اووووووف اااااه خلي بالك يا بيه اوعي تنسى اااااخ براحه على كسي مش بتحمل.. اااااه..
( قربتها من الكنبة و ونيمتها على ضهرها و نمت فوقها باكل بزازهه و أيدي بتفتح بين رجليها و العب في كسها..)
هبه : اححححح.. براحه لنا مش قدك.. هغرق الدنيا اااااااااااااااااااه آآآآآآه يالهوي.. مش هتنيك ولا ايه.. اووووووف..
انا : غاسله كسك كويس يا بت و طيزك..
هيه : مستحميه قبل ما اجي و قبل ما نيجى شاطفه كسي وطيزي و النعمه.. ليه شامم حاجه مني..؟
انا :لا علشان اطمن في اللي هعمله.
(نزلت لتحت الحس بطنها و قبة كسها و دخلت على كسها.. كس مليان بس فتحته صغيره.. بدأت الحس قوي و العب في طيزها بصباعي..)
هبه : احااااا انت بتعمل ايه. آآآآآآه كدا هموت خالص.. اووووووف حلو قوي اااااااااااااااااااه نيكني بقا لاني هجيبهم. انا بجيب بسرعه. انت فاهم..
(قلبتها على بطنها علشان اتفرج على طيز تغيظ فعلا. طيز كبيره و طريه و بدأت امسك فيها وادعك فيها و ابوس والحس كل حته و قربت من خرمها وبدأت الف لساني حواليه.... اووووى بدخل لساني في طيزها وهي بتصرخ)
هبه : آآآآآآه انت بتعمل ايه. انا اول مره حد يعمل كدا.. اووووووف.. حرام عليك انا مش قدك.. كسي هيطرش آآآآآآه ركب بقا.. فوته في طيزي. مش قادره.. بتاكل فيا قوي.. يلا آآآآآآه.... مش عاوزني امصه؟
انا : اه يا متناكة قومي لفي وشك و مصي...
هبه : كنت مستحيه اقولك. ماله ناشف قوي ليه كدا. دا يعور طيزي على الناشف. مفيش صابون.. اممممواه
(بدأت تلحس في زبي. وتمص فيه بشكل هيجني قوي كأنها بتشده لجوا بوقها.. و تمص الراس وتلف لسانها حواليه و تلحس بيوضي.. قعدت تمص شويه و بعدين لفيتها و بدأت الحس طيزها تاني و بدأت اضغط زبي وهي تحزق علشان تفتح خرمها وبدأت ادخله واحده واحده و كان مش صعب قوي واضح انها بتتناك علطول في طيزها)
هبه : اححححح براحه عليا دا انا مستويه.. يااااااه زبك ناشف وحلو احشر كمان فيه اكلان جوا طيزي. اووووووف دخل وطلع براحه كدا.. اححححح نيك طيزي.. ريحني بقا. انا مستويه على الآخر. دا انا بقيت عرقانه قوي. اااااااااااااااااااه نزلهم جوا اااااه احاااااا كمان ايوا كدا ااااااااه اااااه أرمي بقا آآآآآآه صدري شد قوي اااااااااااااااااااه يلا بقا ارمي لبنك.. ااوف اووف اح اح اح اح اااااااااااااااااااه... اممممممم..
(نزلت في طيزها بعد شويه و نمت فوقها و لحمها طري قوي.. شويه ودخلت ظبطت حالي و هي لبست و خدنا البضاعه و وصلتها السنتر و روحت)
مرت الايام و علياء مسكت السنتر و سماسم راحت تشتغل مع سالي بعد ما اتعرفت عليهم و رحنا لخالتي دي ودي. وعملنا ليهم مساعده شهريه و انا اتعلقت بعلياء قوي. حب حقيقي و بعد ما سناء طلعت من السجن انا قررت اتجوز علياء.. واحنا قاعدين في البلكونه.. كلمتها).
انا : علياء كنت عايز اكلمك في حاجه.
علياء : ايوا يا سامر فيه ايه؟
انا : انا معجب بيكي من اول يوم شفتك فيه. و قلت استنى و اعرفك اكتر وتعرفيني اكتر.. و مع الايام اتأكدت انك ااااا
علياء : انك ايه؟
انا : اني بحبك و عايز اكمل حياتي معاكي..
علياء : ايه الكلام ده.. انا شغاله عندك يا سامر و انا مش نفس مستواك.. مش عايزه تندم على كدا..
انا : بت انتي.. بكرا كتب كتابنا انا خدت رأي امك و اختك و لسه رايك.. قلتي ايه.؟
علياء : مش عارفه اقولك ايه. بس الموضوع مفاجأة ليا.. بس مش هينفع يا سامر..
انا : ليه يا علياء انتي فيه حد في حياتك؟
علياء : لا يا سامر. بس انت عارف ليه..
انا : مش عارف الحقيقه.. كنت متخيل انك هتفرحي..
علياء : انت نمت مع امي يا سامر.. وانا مينفعش اتجوز واحد كان مع امي في سرير واحد..
انا : دي مره يا علياء وقبل ما احبك..
علياء : ولو.. مينفعش باي حال من الأحوال.. انا اسفه يا سامر..
انا : مين اللي قالك اني عملت كدا.؟
علياء : هي طبعا. بس ياريت متقولش الكلام ده ليها.
انا : وقالت ليكي انها جت ليا الاوضه وانا كنت رافض و بعد ما حصل قلتلها ياريت متقوليش لحد ولا هيحصل دا مره تانيه.
علياء : الموضوع حساس يا سامر حتى لو كلامك دا سليم. لو عايزني انا وامي واختي نرجع بلدنا مفيش مشكله.
انا : ايه علاقه دا بكلامنا. الشغل مفيش له علاقة. ولو انتي متضايقه من السكن هنا ممكن اشوف ليكم شقه تانيه.
علياء : يكون أفضل طبعا. و زي ما اتفقنا شغلي انا و سماسم يخلينا ندفع الإيجار و نصرف على نفسنا.
انا : اللي تحبيه يا علياء..
(قعدت مصدوم من اللي سمعته و فقدت الأمل في حياة طبيعيه.. الصبح اخدت شنطتي و رحت الساحل و اتفقت مع سالي تشوف ليهم شقه يقعدوا فيها و انا استمريت في حياتي تايه و كأن الحياة مش بتدي كل حاجه في نفس الوقت. مرت الايام و علياء اتجوزت من معيد عندنا في الجامعة و سماسم اتجوزت اخو واحده شغال معاها و بدريه رجعت الفيوم و اتجوزت واحد أرمل سالي اتجوزت راجل معرفه لأمها و انا عشت بين شهيره و هبه وحنان و غيرهم كتير. تايه مع سر خفي غير حياتي)
تحياتي للجميع و انتظروا متسلسله تانيه قريبا
مودي نمت و صحيت قبل الضهر و فطرت معاهم و ركبت العربيه و رحت الشغل..
سماح : كويس انك جيت يا مستر سامر..
انا : ليه فيه ايه..؟
سماح : امي جالها الازمه و عايزه اروح اوديها للدكتور. ومفيش حد هنا. قلت استناك..
انا : انتي مجنونه. مرحتيش ليه علطول. هو يعني احنا في سيزون.. ما البنات هنا.. يلا خدي الفلوس دي وروحي اركبي تاكسي و علي ماما..
سماح : تسلم يا مستر. اخصمهم من المرتب بقا.
انا : روحي بقا و بعدين نتكلم في الموضوع دا..
دخلت المكتب ورنيت الجرس طلبت قهوه. لقيت هبة جايبه القهوة....
هبه : بأيدي يا مستر و حياتك. انا استاذه..
انا تسلمي يا هبه. عامله ايه في الشغل..
هبه : تمام فل الفل البنات هنا كويسين وبيعلموني...
انا :حلو القهوة.. كويس انك مرتاحه معاهم..
هبه : دول زي حالاتي يا مستر. بنجري على أكل عيشنا. حاسين ببعض.. سماح كانت كاتبه ليسته كدا عايزه حد يروح يجيها من المخزن.. بس انا معرفش اعمل ايه. بتقولي تاخدي تاكسي و تروحي الشقه و تجيبي و تيجي. بس انا خايفه اتلخبط واجيب حاجه تانيه.. (ضحكت).
انا : خلاص انا هروح اجيب الناقص.. هاتي الورقه..
هبه : ما تخادني معاك علشان اعرف السكه واجيب بعد كدا لوحدي.... و علشان الموضوع اللي سألتني عليه..
انا : طيب. هخلص القهوة ونروح.. بس انا هخرج برا أقول مين يجي معايا نجيب الطلبات دي انتي علطول تقولي انا.. علشان محدش يحس ان فيه حاجه..
هبه : متقلقش خالص..
(خلصت القهوة وخرجت و زي ما اتفقنا.. و اخدتها و رحت المخزن).
انا : ادي يا ستي المخزن اللي عايزه تيجي فيه من يومها..
هبه : يعني انت مكنتش عايز؟
انا : عايز بس واحده واحده كدا علشان الموضوع ميبقاش مكشوف.. كنتي عايزه ايه بقا. وريني..
هبه : ما انت عارف هو انا مش قايله ليك. مش من يوم ما شوفتك تحت العمارة و انت بتبص علي جسمي. انا بقا لما اديتني الفلوس قلت لازم اديك حاجه.. انا أعجبك قوي.
انا : انتي مفتوحه يا هبه ولا بنت بنوت؟
هبه : لا الا دي. انا فقيره مفيش حاجه تعوض الموضوع دا. انا مش مدام شهيره يا مستر امي قالتلي شوفي يا بت اعملي واغلطي مهما كان. الا حد يفوته في كسك. لامؤاخذه في اللفظ يعني . تعرف لو مره و متجوزه مش هاخر عنك حاجه. انا هفرجك اللي عجبك تحت الهدوم (ضحكت)
انا : ولا بتاخدي من ورا يا بت؟
هبه : انت ليك في كدا..؟
انا : انا بسألك؟
هبه : لو مش بتقرف وكدا و ليك انا موافقه.
انا: يعني اتناكتي في طيزك قبل كدا؟
هبه : كام مره كدا.. بس اوعي تقول لأمي..
انا : وانا هشوف امك فين؟
هبه : ضحكتني.. هو انت يعني ما ظبظتش معاها... انا عارفه كل حاجه عنها. اوعي تفكر اني عيله.. انا الدورة بتيجي عليا من سنين.
انا : هي امك شغاله في الموضوع دا.
هبه ::قال يعني مش عارف.. (ضحكت).
انا : يا بنتي انا اول مره اجي العماره.. هعرف منين..
هبه :على خفيف يعني لو الحال وحش. بتطلع لكام واحد كدا.. بس اوعي تقول اني قلتلك. هي نفسها كدا هتكلمك و تحاول معاك طالما بتدفع حلو.
انا : و ابوكي عارف..؟
هبه : ابويا دا عايش في دنيا تانيه. علطول مسطول. هي امي عملت كدا من قليل.. بيضربها لو ملقاش فلوس. وعلشان الكيف بيغمض عينه.. هي كبيره اه لكن فيه ناس كيفها كدا.
انا : طب يلا فرجيني..
هبه : هتشوف كل حاجه و تحكم انا ولا شهيره.. (ضحكت)
(بدأت تقلع التيشيرت و لابسه تحته برا شعبي و وتفتح الجيبه و لابسه شورت كدا مش اندر. لازق على جسمها وبدأت تلف. جسمها جامد فشخ. قربت منها و شدتها ليا و بدأت ابص في عنيها و هي غمضت عنيها و بدأت ابوس شفايفها و أيدي التانيه على طيزها وبدأت ادعك فيها قوي و احط ايدي من تحت الشورت و باكل شفايفها بدخل أيدي بين طيزها و آخر كسها لقيته مبلول وعرقان و فيه شعر خفيف بس مش ناعم.. اوووف على النار اللي طالعه من جسمها بدأت افك البرا من ورا و اشدها علشان اشوف بزاز بنت بنوت بكر حلمات بزازها تحفه فنيه زي حبة العنب نزلت لصدرها وبدأت امص في حلمات بزازها الكبيره و أيدي بتنزل الكلوت من عليها و بحط ايدي على كسها من قدام واحك في شعر كسها البكر..)
هبه : مش قادرة يا بيه تعال على الأرض او الكنبة اووووووف اااااه خلي بالك يا بيه اوعي تنسى اااااخ براحه على كسي مش بتحمل.. اااااه..
( قربتها من الكنبة و ونيمتها على ضهرها و نمت فوقها باكل بزازهه و أيدي بتفتح بين رجليها و العب في كسها..)
هبه : اححححح.. براحه لنا مش قدك.. هغرق الدنيا اااااااااااااااااااه آآآآآآه يالهوي.. مش هتنيك ولا ايه.. اووووووف..
انا : غاسله كسك كويس يا بت و طيزك..
هيه : مستحميه قبل ما اجي و قبل ما نيجى شاطفه كسي وطيزي و النعمه.. ليه شامم حاجه مني..؟
انا :لا علشان اطمن في اللي هعمله.
(نزلت لتحت الحس بطنها و قبة كسها و دخلت على كسها.. كس مليان بس فتحته صغيره.. بدأت الحس قوي و العب في طيزها بصباعي..)
هبه : احااااا انت بتعمل ايه. آآآآآآه كدا هموت خالص.. اووووووف حلو قوي اااااااااااااااااااه نيكني بقا لاني هجيبهم. انا بجيب بسرعه. انت فاهم..
(قلبتها على بطنها علشان اتفرج على طيز تغيظ فعلا. طيز كبيره و طريه و بدأت امسك فيها وادعك فيها و ابوس والحس كل حته و قربت من خرمها وبدأت الف لساني حواليه.... اووووى بدخل لساني في طيزها وهي بتصرخ)
هبه : آآآآآآه انت بتعمل ايه. انا اول مره حد يعمل كدا.. اووووووف.. حرام عليك انا مش قدك.. كسي هيطرش آآآآآآه ركب بقا.. فوته في طيزي. مش قادره.. بتاكل فيا قوي.. يلا آآآآآآه.... مش عاوزني امصه؟
انا : اه يا متناكة قومي لفي وشك و مصي...
هبه : كنت مستحيه اقولك. ماله ناشف قوي ليه كدا. دا يعور طيزي على الناشف. مفيش صابون.. اممممواه
(بدأت تلحس في زبي. وتمص فيه بشكل هيجني قوي كأنها بتشده لجوا بوقها.. و تمص الراس وتلف لسانها حواليه و تلحس بيوضي.. قعدت تمص شويه و بعدين لفيتها و بدأت الحس طيزها تاني و بدأت اضغط زبي وهي تحزق علشان تفتح خرمها وبدأت ادخله واحده واحده و كان مش صعب قوي واضح انها بتتناك علطول في طيزها)
هبه : اححححح براحه عليا دا انا مستويه.. يااااااه زبك ناشف وحلو احشر كمان فيه اكلان جوا طيزي. اووووووف دخل وطلع براحه كدا.. اححححح نيك طيزي.. ريحني بقا. انا مستويه على الآخر. دا انا بقيت عرقانه قوي. اااااااااااااااااااه نزلهم جوا اااااه احاااااا كمان ايوا كدا ااااااااه اااااه أرمي بقا آآآآآآه صدري شد قوي اااااااااااااااااااه يلا بقا ارمي لبنك.. ااوف اووف اح اح اح اح اااااااااااااااااااه... اممممممم..
(نزلت في طيزها بعد شويه و نمت فوقها و لحمها طري قوي.. شويه ودخلت ظبطت حالي و هي لبست و خدنا البضاعه و وصلتها السنتر و روحت)
مرت الايام و علياء مسكت السنتر و سماسم راحت تشتغل مع سالي بعد ما اتعرفت عليهم و رحنا لخالتي دي ودي. وعملنا ليهم مساعده شهريه و انا اتعلقت بعلياء قوي. حب حقيقي و بعد ما سناء طلعت من السجن انا قررت اتجوز علياء.. واحنا قاعدين في البلكونه.. كلمتها).
انا : علياء كنت عايز اكلمك في حاجه.
علياء : ايوا يا سامر فيه ايه؟
انا : انا معجب بيكي من اول يوم شفتك فيه. و قلت استنى و اعرفك اكتر وتعرفيني اكتر.. و مع الايام اتأكدت انك ااااا
علياء : انك ايه؟
انا : اني بحبك و عايز اكمل حياتي معاكي..
علياء : ايه الكلام ده.. انا شغاله عندك يا سامر و انا مش نفس مستواك.. مش عايزه تندم على كدا..
انا : بت انتي.. بكرا كتب كتابنا انا خدت رأي امك و اختك و لسه رايك.. قلتي ايه.؟
علياء : مش عارفه اقولك ايه. بس الموضوع مفاجأة ليا.. بس مش هينفع يا سامر..
انا : ليه يا علياء انتي فيه حد في حياتك؟
علياء : لا يا سامر. بس انت عارف ليه..
انا : مش عارف الحقيقه.. كنت متخيل انك هتفرحي..
علياء : انت نمت مع امي يا سامر.. وانا مينفعش اتجوز واحد كان مع امي في سرير واحد..
انا : دي مره يا علياء وقبل ما احبك..
علياء : ولو.. مينفعش باي حال من الأحوال.. انا اسفه يا سامر..
انا : مين اللي قالك اني عملت كدا.؟
علياء : هي طبعا. بس ياريت متقولش الكلام ده ليها.
انا : وقالت ليكي انها جت ليا الاوضه وانا كنت رافض و بعد ما حصل قلتلها ياريت متقوليش لحد ولا هيحصل دا مره تانيه.
علياء : الموضوع حساس يا سامر حتى لو كلامك دا سليم. لو عايزني انا وامي واختي نرجع بلدنا مفيش مشكله.
انا : ايه علاقه دا بكلامنا. الشغل مفيش له علاقة. ولو انتي متضايقه من السكن هنا ممكن اشوف ليكم شقه تانيه.
علياء : يكون أفضل طبعا. و زي ما اتفقنا شغلي انا و سماسم يخلينا ندفع الإيجار و نصرف على نفسنا.
انا : اللي تحبيه يا علياء..

(قعدت مصدوم من اللي سمعته و فقدت الأمل في حياة طبيعيه.. الصبح اخدت شنطتي و رحت الساحل و اتفقت مع سالي تشوف ليهم شقه يقعدوا فيها و انا استمريت في حياتي تايه و كأن الحياة مش بتدي كل حاجه في نفس الوقت. مرت الايام و علياء اتجوزت من معيد عندنا في الجامعة و سماسم اتجوزت اخو واحده شغال معاها و بدريه رجعت الفيوم و اتجوزت واحد أرمل سالي اتجوزت راجل معرفه لأمها و انا عشت بين شهيره و هبه وحنان و غيرهم كتير. تايه مع سر خفي غير حياتي)
 
  • عجبني
التفاعلات: Mario07، سمسم 11 و 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
شكرا جدا يا فنان على القصه الجميله أنا كنت بدور عليه شكرا جزيلا لك 🙋🙋🙋🙋
 
  • عجبني
التفاعلات: Wa7d moham
قصه حلوة عاش +هتنزل السلسلة التانية
 
  • عجبني
التفاعلات: وسيم علي
قصة حلوة قوي
 
عااااااااااااااااااااش
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خيالية أو واقعية يا















@CESAR
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%