NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه الست و النيك حاجة مبالغ فيها

Ricky

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
على قد منا سعات بهيج على الستات و على قد ايه الواحد بيحلم و يتمنى الجنس سعات و بقبقى متجنن و عايز انيك و زبى هيقطع البوكسر فى أخر اليوم بقعد و أهدى بعد ما كنت هايج و بقول: كسم النسوان احنا مقطعين نفسنا عليهم ليه.
الناس هتموت و تنيك و أنا كنت منهم بس دلوقتى بقول هى ضرب عشرة و كل الهيصة دى بتروح ولا فى اى حاجة.

قول عليا منافق منين بتكلم عن الجنس و انا موجود هنا و بقول كدا بس سعات بجد مبقتش اهيج زى الأول يمكن من كتر العادة السرية أو زهقت من الخيالات حاسس ان الستات و الجنس حاجة مبالغ فيها و ان احنا قالبين الموضوع هيلامان و هو منفوخ على الفاضي بس فعلا انا فى حالة "كسم النسوان"😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: أحمد السويسي، ع م ه م و زبارتكوس
هو يمكن عشان انت اتعودت على العادة السرية .. فلقيت طريق لإشباع غريزتك بدون المرأة فشعرت بالاكتفاء والاستغناء عن الستات.
ولكن لو بطلت العادة السرية وآمنت بإن المسار الوحيد لإشباع الغريزة هى المرأة .. أعتقد إنك هتشعر بحاجتك الملحة للمرأة .. وهتقول (كسم العادة السرية)

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان و 𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷
شوف اللى ايدة فى الماية مش زى اللى ايدة فى النار
و اللى يجرب الجنس دى حاجة تانيا
بس يكون تبادل مشاعر قبل جنس

• عجبني
التفاعلات: Ricky
الناس بتجرى على موضوع بيدى متعة ربع ساعة عشان يدفعوا عليها نص مليون جنيه و الى مش قادر بيدور على اى خرم رخيص و ممكن يتفضح فضيحه تقضى على مستقبله
انتو مجانين. -حزلقوم-

• حبيته
التفاعلات: عبدالرحمن محمد stark
هو يمكن عشان انت اتعودت على العادة السرية .. فلقيت طريق لإشباع غريزتك بدون المرأة فشعرت بالاكتفاء والاستغناء عن الستات.
ولكن لو بطلت العادة السرية وآمنت بإن المسار الوحيد لإشباع الغريزة هى المرأة .. أعتقد إنك هتشعر بحاجتك الملحة للمرأة .. وهتقول (كسم العادة السرية)
لا كدا كسم المرأة مش عايزنها 😂

• حبيته
شوف اللى ايدة فى الماية مش زى اللى ايدة فى النار
و اللى يجرب الجنس دى حاجة تانيا
بس يكون تبادل مشاعر قبل جنس
ما الفكرة ان الناس مش فارق معاها مشاعر و كل همهم يدخلوه بس

جرب تنيك مرة هتنسي ضرب العشرة ساعتها وهتعرف قيمة الستات

• بيضحكني
ما الفكرة ان الناس مش فارق معاها مشاعر و كل همهم يدخلوه بس
صوابعك مش زى بعضها انا واللة طول عمرى افكر فى عيشة كويسة
مع واحدة احبها و تحبنى قبل الجنس و دا اللى يهمنى
و الحب و المشاعر هتولد الجنس

جرب تنيك مرة هتنسي ضرب العشرة ساعتها وهتعرف قيمة الستات
مهو يابنى لو انا طايل مكنتش جيت هنا انا بتكلم عن مشاعري

كلامك
كلامك سليم مليون الميه.... بس عايز ازود عليك أن الهيجان مش شرط انه يبص على جسم واحده دا ممكن يحس ب الهيجان لو حس ان هو اللي ثاير الواحده وف طرق كتيره لكده وانا مجربها... ف النهايه الاثاره لها طرق كتير بس هو اللي لسه مداركه مش متفتحه.... تحياتي

• عجبني
كلامك

كلامك سليم مليون الميه.... بس عايز ازود عليك أن الهيجان مش شرط انه يبص على جسم واحده دا ممكن يحس ب الهيجان لو حس ان هو اللي ثاير الواحده وف طرق كتيره لكده وانا مجربها... ف النهايه الاثاره لها طرق كتير بس هو اللي لسه مداركه مش متفتحه.... تحياتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اقصد بجمله انه ثاير الواحده..... يعني بمجرد ما تبصله ف الشارع مثلا

كلامك

بس الإثارة بدون وجود المرأة .. هيسبب مشاكل صحية ونفسية

• عجبني
بس الإثارة بدون وجود المرأة .. هيسبب مشاكل صحية ونفسية
الحاجه لما تزيد عن حدها تتقلب لضدها.... ولو الاثاره كتير برده ف وجود المرأه هتسبب مشاكل.... انا بتكلم انه يغير طرق الاثاره وبالقليل منها حتى يستمر الاستمتاع

• عجبني
التفاعلات: Ricky و زبارتكوس
الحاجه لما تزيد عن حدها تتقلب لضدها.... ولو الاثاره كتير برده ف وجود المرأه هتسبب مشاكل.... انا بتكلم انه يغير طرق الاثاره وبالقليل منها حتى يستمر الاستمتاع
معاك حق .. كل حاجة لازم تكون بالمعقول
تحياتى لك 🌹 🌹 🌹

كلامك

مدراكى مش مفتحة ازاى يعنى.
و بعدين مش شرط انى اهيج على وحدة ممكن الواحد اول ما يصحى يبقى هايج

استني لما تتجوز وتعرف
بصراحه انا نفسى مقفولة من الجواز و مش حاسس ان الموضوع هيبقى الحياة الجميلة الى كنت راسمها فى دماغى بالعكس انا حاسس انو هم و بحكم مشاكل أسرية انا انفصلات شوفتها.

يا جدع انت من كام يوم كنت منزل موضوع عن انت كنت ناوى تعمل ايه لو هتتجوز و كنت بمدح فيك و بقول الراجل رومانسى ايه الى قلبك القلبة دى، تلاقيك مضايقك بس خف بس عادة سرية و كل حاجه هترجع طبيعى يسطا و اكيد الى هتتجوزها هتتمتع بيها و هى هتفرح بيك

• عجبني
يا جدع انت من كام يوم كنت منزل موضوع عن انت كنت ناوى تعمل ايه لو هتتجوز و كنت بمدح فيك و بقول الراجل رومانسى ايه الى قلبك القلبة دى، تلاقيك مضايقك بس خف بس عادة سرية و كل حاجه هترجع طبيعى يسطا و اكيد الى هتتجوزها هتتمتع بيها و هى هتفرح بيك
كلامك بيديني نوع من الأمل متشكر ممكن يكون مزاجي متقلب فعلاً و عايز وقت اهدى شويه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%