NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
من وجهة نظري أن السادية من اقزر الحاجات الموجودة وده مش متعه ده مرض نفسي ولزم العلاج منو لان منتشر منهم هنا كتير لمه تبقي سادي انتا كده مش كويس ولا جامد انت كده انسان مؤذي ومفيش احلي من الطبيعي تخيل كده تتجوز واحده عاديه مش هتعرف تعيش مع واحد كل همو أنو يضرب ويعذب فيها

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد ابو خاطر, Mostafaelshazly, أّلَسِـأّحًر و 3 آخرين
ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى

• عجبني
التفاعلات: X7z
جهزي نفسك عشان هطلع عين اهلك
بتعرف عم مين تتكلم خالك بحالك لاني ما بعرفك + الان الرد بأدب بعد هي الرد هيكون بشي اخر

ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحاارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى
تمام وتحياتي لك

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو
كلنا هنا مرضي نفسيين محتاجين العلاج. كلنا بنجري ورا متعتنا وشهوتنا بس. ارجوك بلاش تدخل في الموضوع ده خلينا مداريين

• عجبني
التفاعلات: محب الاقدام الاسكندراني
بتعرف عم مين تتكلم خالك بحالك لاني ما بعرفك + الان الرد بأدب بعد هي الرد هيكون بشي اخر
.

اسلوبك زي الخره بصراحه
انا ممكن اقولك انك كلب طياز نسوان بتحب تلحس مكان شخاخهم يعني هتبقى فرحان
كل واحد ليه ميول يا ريت نحترمها

اسلوبك زي الخره بصراحه
انا ممكن اقولك انك كلب طياز نسوان بتحب تلحس مكان شخاخهم يعني هتبقى فرحان
كل واحد ليه ميول يا ريت نحترمها
اظن انك لو عايز تنتقد الكلام تمام بس مش شخصي لانك متعرفنيش+ انا بقول أن ده مرض يعني مش ده الفطره أو الطبيعي وان ده في إذي ولو قرأت من الاول انا كاتب من وجهة نظري يعني من مفهومي انا الشخصي وياريت لو هترد يبقي اسلوبك احسن من كده 👍

اظن انك لو عايز تنتقد الكلام تمام بس مش شخصي لانك متعرفنيش+ انا بقول أن ده مرض يعني مش ده الفطره أو الطبيعي وان ده في إذي ولو قرأت من الاول انا كاتب من وجهة نظري يعني من مفهومي انا الشخصي وياريت لو هترد يبقي اسلوبك احسن من كده 👍
مش مرض ٩٠ ٪؜ من الرجاله بتحب رجلين الستات و ٤٠ ٪؜ من الرجاله بتكره تلحس كس وطيز الست
يبقى مين الي مرض و غير الفطره

من وجهة نظري أن السادية من اقزر الحاجات الموجودة وده مش متعه ده مرض نفسي ولزم العلاج منو لان منتشر منهم هنا كتير لمه تبقي سادي انتا كده مش كويس ولا جامد انت كده انسان مؤذي ومفيش احلي من الطبيعي تخيل كده تتجوز واحده عاديه مش هتعرف تعيش مع واحد كل همو أنو يضرب ويعذب فيها

بهدوء كدا تعرف ايه عنها غير اللي انت كاتبه الساديه عشق لا يفهمه الا العقلاء فقط

• عجبني
انا مش هتكلم ولا هرد علي حد تاني اظن كل واحد عارف ولو اخد من الوقت ٥ دقائق هيعرف كل حاجه واظن أنا كان واضح أن نيتي النصيحه لان في ناس كتير مغيبه ومفكره الموضوع مكمل بس كل واحد عندو عقل يفكر بي 👍

انا مش هتكلم ولا هرد علي حد تاني اظن كل واحد عارف ولو اخد من الوقت ٥ دقائق هيعرف كل حاجه واظن أنا كان واضح أن نيتي النصيحه لان في ناس كتير مغيبه ومفكره الموضوع مكمل بس كل واحد عندو عقل يفكر بي 👍
انا بس الي عايزه افهم انت تتكلم عن الساديه ليه اصلا لما انت مش حاببها
مكنش فيه داعي للموضوع ده من الاساس وجبت لنفسك الكلام
عايز اقولك بره فيه ناس بتعمل فيديوهات بيلحسو رجلين بنات في الشارع ومحدش حتى بيبص
فخليك في حالك وفكر انت
وتخيل كده نفسك وانت بتلحس مكان شخاش النسوان الي هو اقذر مكان في جسم الست وانت تعرف انها حاجه مقرفه برضه
بس محدش هاجمك

انا شايفك عمال تنصح فينا انت عايز تمش الدنيا على مزاجك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شايفك عمال تنصح فينا انت عايز تمش الدنيا على مزاجك
هي في نصيحه خطأ يعني انتا شيفها نصيحه وفكرة كلامي انك لمه تتجوز الدنيا مش هتبقي معاك تمام وده تلخيص وبعدين انا مبمشيش حد علي مزاجي كل واحد في دماغ

وجهت نظرك خليها لنفسك
احنا بنستمتع بكدا هوا دا الجنس الحقيقى

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%