NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Rary

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه علاقة الرجالة المتزوجة بالليز ؟ يعني هو بيغار على مراته من الرجالة ومش ديوث وبنفس الوقت نازل تعليقات ومسجات عاوز مراته تمارس سحاق مع بنت ؟ هو ده ايه؟! ولا هو نفسه ب threesome وواخدها سكة لرغبته؟

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • أتفق
التفاعلات: سالب طري, مدام دعاء, mido tito و 6 آخرين
ثواني هوا في حد عايز مراته تبقي ليز قدامه؟ 🤡

• عجبني
التفاعلات: Rary
  • عجبني
التفاعلات: سحاقية وسخة
من تجربتي. ده بيبقي طلب الزوجه و في نفس الوقت عشان هي مش حابه تحس بتعمل حاجه من وراه
و لو ليز بجد. يبقي هو مش هيكون له اي دور سكشوال

• عجبني
التفاعلات: حنان و حب
ايه علاقة الرجالة المتزوجة بالليز ؟ يعني هو بيغار على مراته من الرجالة ومش ديوث وبنفس الوقت نازل تعليقات ومسجات عاوز مراته تمارس سحاق مع بنت ؟ هو ده ايه؟! ولا هو نفسه ب threesome وواخدها سكة لرغبته؟
بالظبط هي الرغبه لل threesome

• عجبني
سكة مش اكتر ونسبة صغيرة عشق للتجديد من غير ما يكون في حاجة توصمه بالدياثة طالما مفيش زب تاني يبقى محصلش حاجة ده تفكيرهم

• عجبني
التفاعلات: Rary و حنان و حب
وخدها سكه ومفيش مراته لسه واحد داخل يستظرف

• عجبني
التفاعلات: البرنسيسه ليدي و Rary
ناس مش متجوزه بتقول كده عشان تفتح كلام معاكي 😂

• بيضحكني
من تجربتي. ده بيبقي طلب الزوجه و في نفس الوقت عشان هي مش حابه تحس بتعمل حاجه من وراه
و لو ليز بجد. يبقي هو مش هيكون له اي دور سكشوال
طلب الزوجة الزوجة تدور على بنت اسهل من هو يدورلها🙂😂

• عجبني
التفاعلات: efas
طلب الزوجة الزوجة تدور على بنت اسهل من هو يدورلها🙂😂
ممكن وقتها أو انشغالها أو كسوفها يمنعها

الاغلبية بيكون رغبة منه للthreesome وممكن يكون بيحب مراته تحكيله ع السحاق وتعارفها ع البنات بيهيج كده يعني

• عجبني
التفاعلات: حنان و حب و efas
اه فيه كتير اوي بيبعتو علمي مراتي او قسم الليز مليان منهم🙂
و انت بتصدقي الكلام هذا 😂 يعني هل يوجد امراة عربية ستوافق و لو هو اراد
اغلب السترايت يريدون امراتين يستسلمون لفحولته واخدينها تحدي انهم خللوكيًمش ليز

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
او ممكن نقول حاجة تالاتة ان كل دا كلام هتش في الهوا ومحدش بيعمل حاجة من الحاجات دى وممكن ميكونش متجوز اصلا اللى بيقول كدا ميبقاش متجوز زيها بالظبط زى اللى بيقولو هنا انهم عملوا علاقات محارم

او ممكن نقول حاجة تالاتة ان كل دا كلام هتش في الهوا ومحدش بيعمل حاجة من الحاجات دى وممكن ميكونش متجوز اصلا اللى بيقول كدا ميبقاش متجوز زيها بالظبط زى اللى بيقولو هنا انهم عملوا علاقات محارم
صح منطق برضو بس ايه الهدف 😂 ايه الاحلام الي بخيالهم الي تخليهم يقولو كده😂

صح منطق برضو بس ايه الهدف 😂 ايه الاحلام الي بخيالهم الي تخليهم يقولو كده😂
بصي انا حاجة اتعلمتها .. كون انك تسألى عن اى الهدف من اى حاجة هلس موجودة على الانترنت عموما مش هنا بس دى حاجة بحد ذاتها محرمة اصل في ٩٠ في المية من هولاء هتلاقيه مفعل وضع ال animal mood وماشي بقا فمش منطقى تسألى واحد زى ده اى الهدف من اللى بتعمله .. اهو بيفرغ شهوة وخلاص 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Rary و Kιɳg Jr
كل ما زاد عدد النسوان كل ما اتمتع اكتر ف هو فعلا سكه لثري ثم😂😂😂
وبعدين متحطيش حاجه من دي ف دماغك كلها تخيلات وكله بيتكلم محدش هيعمل كدا يعني مستحيل

• بيضحكني
بصي انا حاجة اتعلمتها .. كون انك تسألى عن اى الهدف من اى حاجة هلس موجودة على الانترنت عموما مش هنا بس دى حاجة بحد ذاتها محرمة اصل في ٩٠ في المية من هولاء هتلاقيه مفعل وضع ال animal mood وماشي بقا فمش منطقى تسألى واحد زى ده اى الهدف من اللى بتعمله .. اهو بيفرغ شهوة وخلاص 😂
بالظبط كدا هو بيسرح ف خياله وبيتخيل ويالف علشان يرضي شهوته هيقفل هنا يكمل حياته عادي جدا 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%