NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نيياك النسوان

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصو يجماعه انا بصراحه ملقتش اسم يشد للموضوع غير كدا ....

ياجماعه انتو البورن اثر علي عقلكم و**** سيبك من عالم الخيال وانزل للواقع مفيش حاجه اسمها الزنجي كل البنات بتجري وراه !!!

اكتر حاجه تشد البنت للراجل هي وسامته وبعد كدا شخصيته وبعد كدا فلوسه ...
كل ما الراجل يكون وسيم كل ما النسوان تترمي تحت رجليه ويتعاكس في كل مكان !!!
والي يقولك غير كدا كداب ...
ياما ناس اغنيه معاها فلوس كتير فشخ ومرتاتهم بيخونوهم مع رجاله افقر منهم لكن حلوين فشخ ...

اذا كانت الوسامه نفسها بتجذب الرجاله مش هتجذب النسوان ياعني !!!!

انا شخصيا راجل وسيم جدا مفيش مكان بدخله الا وبشد انتباه الناس كلها ستات ورجاله ...

وبتعاكس كتير فشخ في الشارع كلام وبالعيون ....

ف سيبوكو من اسطوره الزناجره والكلام الاهبل دا لان اصلا كل ما الزبر يكون كبير زياده عن اللزوم كا ما تقل متعه الراجل والست عشان كدا العلماء بيقولو علي اصحاب الاعضاء الكبيره زيداه عن اللزوم اصحاب اعاقه !! لان اولا الانتصاب قوته بتقل ثانيا مفيش بنت هترضي بيه وانسب احجام للجنس من ١٢ ل ١٦ سم
ازيد من كدا اه حلو بس لازم تاخد بالك لان ازيد من ٢٠ سم مالهمش لازمه اصلا لانه مابيدخلش للاخر ...

ف سيبوكو يارجاله من جو البورن دا وانزلو الواقع 😁

• عجبني
التفاعلات: قاذف اللهب و karama
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بوص هي ماشية بالبواكي
طول ما معاك كاش هتبقي كينج

• عجبني
  • أتفق
  • ماااشي
التفاعلات: doctor_massage, ابن ابليس, qenawy xx و شخص آخر
بوص هي ماشية بالبواكي
طول ما معاك كاش هتبقي كينج
صدقني مفيش الكلام دا لو معاك فلوس وممعكش وسامه يبقي انت كدا طيز سامحني ياعني
الوسامن تضرب الفلوس بالجزمه عاوز دليل ؟! سيدنا يوسف كان عبد وفتن نساء مصر كلها !

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
صدقني مفيش الكلام دا لو معاك فلوس وممعكش وسامه يبقي انت كدا طيز سامحني ياعني
الوسامن تضرب الفلوس بالجزمه عاوز دليل ؟! سيدنا يوسف كان عبد وفتن نساء مصر كلها !
سامحني هتعمل اي لو وسيم و مبتعرفش

سامحني هتعمل اي لو وسيم و مبتعرفش
هو كل الوسيمين مبيعرفوش ولا ايه المعرفه من عدمها او القدره الجنسيه من عدامها دا راجع للشخص نفسه ودا استثناء ومش هنبني قاعده من استنثناء
وزي ما فيه ناس وسيمه **** ابتلاها ب انها مابتعرفش نفس الكلام في الزنجره مابيعرفوش بارضو ..
وانا في كلامي بتكلم عن نقطه معينه نقطه الانجذاب مفيش بنت هتنجذب لزنجي الا اذا كانت زنجيه زيه او بتتفرج علي سكس كتير وواكل دماغها ومش معايشه الواقع

هو كل الوسيمين مبيعرفوش ولا ايه المعرفه من عدمها او القدره الجنسيه من عدامها دا راجع للشخص نفسه ودا استثناء ومش هنبني قاعده من استنثناء
وزي ما فيه ناس وسيمه **** ابتلاها ب انها مابتعرفش نفس الكلام في الزنجره مابيعرفوش بارضو ..
وانا في كلامي بتكلم عن نقطه معينه نقطه الانجذاب مفيش بنت هتنجذب لزنجي الا اذا كانت زنجيه زيه او بتتفرج علي سكس كتير وواكل دماغها ومش معايشه الواقع
تمام يا باشا انت صح 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

تمام يا باشا انت صح 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
حبيبي مش مساله انا صح او انت صح انا بكلمك في واقع ياعم خش اليوتيوب وهات فيديوهات لناس واسيمه بتمشي في الشارع وبص بنفسك وشوف لو عندك حد من اصحابك وسيم شويتين أسأله هيقولك صدق كلامي ومعظم البنات الي بتخون اجوزتهم الاغنيه بتخونو مع واحد وسيم لان البنت غيرك البنت بتختار الراجل وبتنقيه مش زينا اي خرم والسلام

• بيضحكني
التفاعلات: Mohamed020
حبيبي مش مساله انا صح او انت صح انا بكلمك في واقع ياعم خش اليوتيوب وهات فيديوهات لناس واسيمه بتمشي في الشارع وبص بنفسك وشوف لو عندك حد من اصحابك وسيم شويتين أسأله هيقولك صدق كلامي ومعظم البنات الي بتخون اجوزتهم الاغنيه بتخونو مع واحد وسيم لان البنت غيرك البنت بتختار الراجل وبتنقيه مش زينا اي خرم والسلام
طب انت شوفت زوجة فينيسيوس جونيور
فيني اللي اتعرض بشكل كبير للعنصرية في الفترة الاخيرة
شوفت مراته
هل هي بقي معاه علشان وسيم ولا علشان فلوسه
صح علشان فلوسه لانه مش وسيم و بيتعرض للعنصرية اصلآ
يبقي هي ماشية بالفلوس

انا للاسف ابيض اوي 🌸😭

بصو يجماعه انا بصراحه ملقتش اسم يشد للموضوع غير كدا ....

ياجماعه انتو البورن اثر علي عقلكم و**** سيبك من عالم الخيال وانزل للواقع مفيش حاجه اسمها الزنجي كل البنات بتجري وراه !!!

اكتر حاجه تشد البنت للراجل هي وسامته وبعد كدا شخصيته وبعد كدا فلوسه ...
كل ما الراجل يكون وسيم كل ما النسوان تترمي تحت رجليه ويتعاكس في كل مكان !!!
والي يقولك غير كدا كداب ...
ياما ناس اغنيه معاها فلوس كتير فشخ ومرتاتهم بيخونوهم مع رجاله افقر منهم لكن حلوين فشخ ...

اذا كانت الوسامه نفسها بتجذب الرجاله مش هتجذب النسوان ياعني !!!!

انا شخصيا راجل وسيم جدا مفيش مكان بدخله الا وبشد انتباه الناس كلها ستات ورجاله ...

وبتعاكس كتير فشخ في الشارع كلام وبالعيون ....

ف سيبوكو من اسطوره الزناجره والكلام الاهبل دا لان اصلا كل ما الزبر يكون كبير زياده عن اللزوم كا ما تقل متعه الراجل والست عشان كدا العلماء بيقولو علي اصحاب الاعضاء الكبيره زيداه عن اللزوم اصحاب اعاقه !! لان اولا الانتصاب قوته بتقل ثانيا مفيش بنت هترضي بيه وانسب احجام للجنس من ١٢ ل ١٦ سم
ازيد من كدا اه حلو بس لازم تاخد بالك لان ازيد من ٢٠ سم مالهمش لازمه اصلا لانه مابيدخلش للاخر ...

ف سيبوكو يارجاله من جو البورن دا وانزلو الواقع 😁
اكيد اكثر ما يجذب النساء الوسامة و مظاهر الثراء
شخصية دى بقى حالات نادرة اوى

السرير اللي بيحكم

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: majn55 و $.KHA LED.$

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%