NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلام جميل جداً
وده الصح في كلامك وبعدين الشهوه قصيره ساعه مبتروح الانسان بيهدي **** يهدي الجميع و اجوز بس 😂
😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: M ohmed Ad
وعمرها ما هتفتح بيت الحياه الزوجيه مش جنس بس ومين الراجل الي هيقدر يعمل حاجه بعد يوم شاق في الشغل دا شغل ضيفى عليهم لو الشغل مفهوش وسيله توصيل هيتمرمط في المواصلات والزحمه يعني دا موقف كا بيحصل معيا ديما ممكن اقعد فتره مش عارف المس مراتي ويوم ما نقرر نعمل حاجه نلاقي البيه الصغير صحي ومش عايز ينام وطبعا لازق فينا ومش عايز يروح يلعب في اي اوضه تانيه
أنا شايف انها بتبقى تخيلات مش اكتر بتنتج من كتر الكبت الجنسي لانو مش لاقي واحده ينام معها لان الجنس لو متاح قدامو بدون اي قيود مكنش تخيل كدا
كلام صح فشخ و****

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
الحقيقه انا لا يسقطني ذم ولا يغريني انتقاد فملهم اراء وانا القرار
مكنش قصدي يكتكوت بس محدش بيقول ع نفسوا كد👈👉😂

عن نفسي الأخلاق و التفكير و قدرتها على تربية الأولاد مهمين...بس الجمال برضه مهم ، ما هو الجواز ده مش مهمة ولا شغلانة و مرامية هنخلاصها و نمشى اللى هاخدها لازم تملى عيني

الزواج تفاهم مودة حنان حب مشاركة
اللجنس تعبير عن المحبة
والاحتواء والأمان
الجنس جماع روح لروح وليس جسد لجسد
اما من ينظر للشكل الخارجي وان الزواج مجرد جنس فسيفشل فسل ذريع وتنتهي حياته بتعاسة دائمة
كلنا يأتي علينا يوم نهرم تتبدل اشكالنا لكن تبقى الألفة والمودة

مفتكرش لببب ان الطلاق زاد بسبب الاختيار الغلط
ومش بسبب الاختيار الغلط وبس لا بيكون الواحد داخل يتجوز علشان عايز جنس أو فكره الجواز نفسها بعدين بيكتشف انو مش عارف يشيل مسؤوليه وكمان في ناس ستات أو رجاله بتقف على الواحده ومبيكونش في تكيف بعدين وبرضو علشان فتره الخطوبه الاتنين بيكونو عايزين يبينوا احسن ما فيهم وبعد كدا بيتصدمو مع انها المفروض تكون فتره صراحه ويعرفوا بعض فيها يعني الطلاق ليه اسباب كتير مش لازم يتربط بالاختيار أو الجنس بس وكمان تفكير الناس مش زي بعض يعني انا قلتلك على النمازج ال اعرفها بس

الرجالة بتفكر ازاي ؟؟
سؤال غريب شوية مش كده
قبل ما اتكلم واقولكم علي الموضوع ، محدش يستغرب من الانا بنشره دلوقت مكن تشوفوا اني نشرت موضوع تثقيفي قبل كده ودلوقت موضوع فلسفي حبة حقكم تستغربوا علشان انا محتوايا الاساسي اصلا والبنشره هي المحتويات الجنسية بس عادي احنا متخلقناش بكس وب بس لا في دماغ برضو من حقنا اننا نشغلها ، المحتوي الجنسي انا خستمر فنشره عادي سواء فقسم الصور او ف الالعاب وممكن هنا كمان يعني انا حاليا هنشر كذا حاجه مش حاجه واحدة علشان زي ما انتوا عارفيين اني كريتيف فشخ
ومن غير رغي كتير تخش فالموضوع علي طول
من شوية بقلب لقيت شخص بيقول انه عايز واحدة جسمها كيرفي وفاجر وانه لو اتجوزها مش هينزل من البيت ومش هيحلها والكلام الانتوا عارفينه ده ، الحقيقه حقه وكلام جميل حقه انه يفكر فحياته الجنسية
بس سؤال بقا تفتكر مثلا الانت هتتجوزها دي
ام جسم كيرفي وبزاز وطيز والكلام ده كله
تفتكر ان علشان جسمها حلو هتعرف تربي اولادكم مفتكرش اصل الجسم ملوش اي علاقه بالمخ والتفكير
يعني ممكن يكون جسمها حلو جدا وكيرفي وكل حاجه بس متكونش محترمة ممكن تكون ملهاش فالتربية ، اللاقصده انك تفكر صح متخليش شهوتك تمشيك كده وبس ،،
ولنفترض انها بيرفكت وهتعرف تربي والجو ده وهي محترمة
يعني اي مش هتنزل من البيت وتفضل معاها والجو ده تفتكر في حد عاقل هيعمل كده مين هيصرف عليكم وده ابسط حاجه فاهمني انت ولا لا
ولنفترض انك هتنزل وكل الكلام ده وانك لما ترجع مش هتسيبها
طيب بالعقل كده طيب هي مش الست دي انسانه ولا مكنه اظن انسانه يعني من حقها تتعب اصل بالعقل كده الصبح انت فالشغل هي هتهتم بالعيال لحد بليل انت هتيجي عايزها تكون علي سنجة عشرة علشان انت متبصش بره طيب بالمنطق كده هل ده صح او عدل وانا بتكلم فحاجه بسيطة فشخ علي فكرة انا مقولتش انها مثلا تكون بتشتغل وليها كارير مثلا ،،
انا واحدة من الناس جربت المساكنة وكانت مع حد بحبه وكنا بنجرب اننا لو اتجوزنا مثلا حياتنا هتبقا ازاي ، لقيت اني الصبح المفروض اهتم بالبيت وحتي لو نضيف المفروض ابهدله وانضفه ،واستني اليل يجي علشان لما الكنت ساكنه معاه يرجع المفروض اكون ملكة جمال وجاهزة للهيحصل بيني وبينه
خدت اسبوع الدنيا تمام بس بعد اسبوع لقيت اني مش قادرة استحمل اكمل كده انا لقيت نفسي مكنه مش اكتر ومرهقة عضليا دايما سواء من البيت او من النيك والعلاقة البينا
الموضوع صعب بجد علينا كستات فبالمنطق كده عيدوا تفكيركم تاني يا جماعه علشان الطريقه بتاعتكم دي متفتحتش بيت خالص
ولا انت اي رأيك
بصي انا أن نفسي شايف أن الموضوع بتاع الجنس مش هو لوحده اللى بيقوم الأسرة اه هو مهم و أن الطرفين يستمتعوا بس فى حاجات تانية مهمه برضوا و صدقينى متاعب الحياة تخلى الواحد بيفكر فى أكثر من حاجة و أنه مجرد يلاقى فى البيت اللى يخفف عنه تعبه سواء بجنس أو غيره دا كفيل أنه يغير المود

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ابن ابليس و آلمـهہندسـسـ🤡
ومش بسبب الاختيار الغلط وبس لا بيكون الواحد داخل يتجوز علشان عايز جنس أو فكره الجواز نفسها بعدين بيكتشف انو مش عارف يشيل مسؤوليه وكمان في ناس ستات أو رجاله بتقف على الواحده ومبيكونش في تكيف بعدين وبرضو علشان فتره الخطوبه الاتنين بيكونو عايزين يبينوا احسن ما فيهم وبعد كدا بيتصدمو مع انها المفروض تكون فتره صراحه ويعرفوا بعض فيها يعني الطلاق ليه اسباب كتير مش لازم يتربط بالاختيار أو الجنس بس وكمان تفكير الناس مش زي بعض يعني انا قلتلك على النمازج ال اعرفها بس
بالظبط

• عجبني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
عن نفسي الأخلاق و التفكير و قدرتها على تربية الأولاد مهمين...بس الجمال برضه مهم ، ما هو الجواز ده مش مهمة ولا شغلانة و مرامية هنخلاصها و نمشى اللى هاخدها لازم تملى عيني
ما هو زي ما في رجالة سطحية زيك في حريم سطحية برضو

• ايه ده
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
الزواج تفاهم مودة حنان حب مشاركة
اللجنس تعبير عن المحبة
والاحتواء والأمان
الجنس جماع روح لروح وليس جسد لجسد
اما من ينظر للشكل الخارجي وان الزواج مجرد جنس فسيفشل فسل ذريع وتنتهي حياته بتعاسة دائمة
كلنا يأتي علينا يوم نهرم تتبدل اشكالنا لكن تبقى الألفة والمودة
بالظبط

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
بصي انا أن نفسي شايف أن الموضوع بتاع الجنس مش هو لوحده اللى بيقوم الأسرة اه هو مهم و أن الطرفين يستمتعوا بس فى حاجات تانية مهمه برضوا و صدقينى متاعب الحياة تخلى الواحد بيفكر فى أكثر من حاجة و أنه مجرد يلاقى فى البيت اللى يخفف عنه تعبه سواء بجنس أو غيره دا كفيل أنه يغير المود
كلام صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعتقد فكرته لا تتعدى تفكير بمرحلة مراهقة قبل الزواج...
الزواج مسؤليات كبيرة بالليل بخش واحد او خرم واحد بالنهار ١٠٠ خرم..
لاتاخدي بالك كتير من هالافكار والخيالات..
ثم ان الزوجين لهم طاقة متناقصة مع الوقت..
بهنيكي على تجربة المساكنة .. حلوة

انا متفق معاك في الكلام بلص بقا ان كمان الواحدة الحلوة الكيرفي دى اللى بيتجوزها هدفه الاساسي انه يكون معاه وحدة جميلة عشان ينيكها طب وبعدين لما تكبر وتوصل للاربعين اكيد هتتغير ومش هتبقى بنفس جمالها وهيا لسة شابه فبالتالى الحاجة اللى كنت متجوزها عشانها اختفت هتعمل اى هتطلقها ولا مش هتقرب منها وهتروح تخونها

حقيقة في ناس **** يعينهم على تفكيرهم ودماغهم اللى راكبة بالمقلوب دي

اعتقد فكرته لا تتعدى تفكير بمرحلة مراهقة قبل الزواج...
الزواج مسؤليات كبيرة بالليل بخش واحد او خرم واحد بالنهار ١٠٠ خرم..
لاتاخدي بالك كتير من هالافكار والخيالات..
ثم ان الزوجين لهم طاقة متناقصة مع الوقت..
بهنيكي على تجربة المساكنة .. حلوة
بالظبط بس للأسف ناس كتير ناسية اساسيات الزواج

• عجبني
التفاعلات: syrian boy
انا متفق معاك في الكلام بلص بقا ان كمان الواحدة الحلوة الكيرفي دى اللى بيتجوزها هدفه الاساسي انه يكون معاه وحدة جميلة عشان ينيكها طب وبعدين لما تكبر وتوصل للاربعين اكيد هتتغير ومش هتبقى بنفس جمالها وهيا لسة شابه فبالتالى الحاجة اللى كنت متجوزها عشانها اختفت هتعمل اى هتطلقها ولا مش هتقرب منها وهتروح تخونها

حقيقة في ناس **** يعينهم على تفكيرهم ودماغهم اللى راكبة بالمقلوب دي
في ناس ابتلاءهم دماغهم

ما هو زي ما في رجالة سطحية زيك في حريم سطحية برضو
سطحية زي؟؟
يا ماما الجواز يعني إستقرار ، هستقر إزاي مع واحدة مش مالية عيني؟؟
الجواز يعني مودة ، فين المودة بين واحد متجوز واحدة بس علشان تربيله السادة الأمراء ولاده و بس؟؟
الجواز حب ، الحب مبني على المشاعر و مفيش راجل فى الدنيا مشاعره مش بتبقى تجاه واحدة حلوة؟؟
الجواز جنس ، و جنس يعني أتنين منجذبين لبعض جنسياً!!
لكن حصر الزواج فى فكرة إن الراجل يعني صريف و الست طباخة و مربية ***** شاطرة ده بقى قمة السطحية و إدعاء المثالية ، و فى الأخر تقولوا الخيانة الزوجية أنتشرت ليه؟!

سطحية زي؟؟
يا ماما الجواز يعني إستقرار ، هستقر إزاي مع واحدة مش مالية عيني؟؟
الجواز يعني مودة ، فين المودة بين واحد متجوز واحدة بس علشان تربيله السادة الأمراء ولاده و بس؟؟
الجواز حب ، الحب مبني على المشاعر و مفيش راجل فى الدنيا مشاعره مش بتبقى تجاه واحدة حلوة؟؟
الجواز جنس ، و جنس يعني أتنين منجذبين لبعض جنسياً!!
لكن حصر الزواج فى فكرة إن الراجل يعني صريف و الست طباخة و مربية ***** شاطرة ده بقى قمة السطحية و إدعاء المثالية ، و فى الأخر تقولوا الخيانة الزوجية أنتشرت ليه؟!
فكر تاني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%