NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اه متستغربوش زى الخيارة

الخيارة ممكن نقطعها و نحطها على السلطة و هنا مبنحسش بيها و نتوه فيها و سط الزحمة بنبقى مشتتين و فى حالة عشوائية

و ساعات الخيارة ممكن تتاكل كدة حتة واحدة لمة نكون جعانين و عايزين نشبع و خلاص لان دى الى قدامنا و ده الى بيحصل لما نبقى مش عارفين احنا عايزين ايه بالضبط و اهو عايشين و خلاص

و ساعات ممكن نقطعها او نشيل قشرتها و نتمزج بطعهما ده بقى لما نحب الدنيا و نكون عارفين ازاى نعيشها و نستمتع بيها و عارفين نعيشها ازاى

و ممكن ناس تقطعها شرايح و تحطها على وشها ماسك ده بقى لما ناخد الحياة بسطحية و منديهاش قيمتها الحقيقية

و ممكن نستخدم الخيار كنظام غذائى و انها حاجة مفيدة و صحية و ده بقى لما ناخد حيانتا بجدية و نكون محددين هدغ لينا فى الدنيا

و ممكن كمان نخللها و ناكلها و هنا بقى رغم انها بتكون حادقة لكن بنحبها و ده لما الدنيا تيجى علينا و تكون صعبة و رغم كدة نواجه كل ده و نعافى فى الحياة عشان نوصل و نكمل

فى النهاية الدنيا زى الخيارة انت الى تقدر و تعرف ازاى تستفيد منها و تعرف تتعامل مع كل شكل و نمط ليها

و بالنسبة للناس الى داخلة عشان العنوان احب اقولكم مش قدى الى جاه فى دماغكم بلاش قلة ادب ...

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123, dr_lonllly, huwaida1988 و شخص آخر
حتى العنوان سيب كل واحد ودماغه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد و huwaida1988
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد و غريب عن العالم
اه متستغربوش زى الخيارة

الخيارة ممكن نقطعها و نحطها على السلطة و هنا مبنحسش بيها و نتوه فيها و سط الزحمة بنبقى مشتتين و فى حالة عشوائية

و ساعات الخيارة ممكن تتاكل كدة حتة واحدة لمة نكون جعانين و عايزين نشبع و خلاص لان دى الى قدامنا و ده الى بيحصل لما نبقى مش عارفين احنا عايزين ايه بالضبط و اهو عايشين و خلاص

و ساعات ممكن نقطعها او نشيل قشرتها و نتمزج بطعهما ده بقى لما نحب الدنيا و نكون عارفين ازاى نعيشها و نستمتع بيها و عارفين نعيشها ازاى

و ممكن ناس تقطعها شرايح و تحطها على وشها ماسك ده بقى لما ناخد الحياة بسطحية و منديهاش قيمتها الحقيقية

و ممكن نستخدم الخيار كنظام غذائى و انها حاجة مفيدة و صحية و ده بقى لما ناخد حيانتا بجدية و نكون محددين هدغ لينا فى الدنيا

و ممكن كمان نخللها و ناكلها و هنا بقى رغم انها بتكون حادقة لكن بنحبها و ده لما الدنيا تيجى علينا و تكون صعبة و رغم كدة نواجه كل ده و نعافى فى الحياة عشان نوصل و نكمل

فى النهاية الدنيا زى الخيارة انت الى تقدر و تعرف ازاى تستفيد منها و تعرف تتعامل مع كل شكل و نمط ليها

و بالنسبة للناس الى داخلة عشان العنوان احب اقولكم مش قدى الى جاه فى دماغكم بلاش قلة ادب ...
لا انت ترجع للتعدد احسن

• بيضحكني
التفاعلات: J U B A، Klein 4 و ابو اسكندر السندباد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
لا انت ترجع للتعدد احسن
و بعدين تعالى هنا تعدد ايه انا عمرى جبت سيرته انتى حتجبيلى تهمة 🤣🤣

كان كل ده و مش هتعدد
اومال كنت بتقنع المنتدي بي ايه 🙆🏻‍♀️
الى فات مات و ادينى بكتب مواضيع المفروض هادفة 😅😅
كنت بقنعهم بكل خير متقلقيش و بعدين انا كنت بوصف مشاعر فقط مقلتش لحد ينفز 😅

• هممم
التفاعلات: Yasmin55
تاثير الجوع رهيب في الأوقات دي انا عارف
بس عايزين كمان موضوع عن التري ليتشي

• بيضحكني
تاثير الجوع رهيب في الأوقات دي انا عارف
بس عايزين كمان موضوع عن التري ليتشي
ايوة الجوع كافر

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني
حقيقة
زي بالظبط لما تخش الهايبر و انت جعان و تملي العربيه كتاكيتو و شيبسي و بيبسي و شويه مخبوزات و في الاخر ما تكلهمش
و لا تقرب لهم .. و تبقى فاكر انك حتمسح الى قدامك و تيجى تاكل مع اول لقمتين بطنك تتملى

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
و لا تقرب لهم .. و تبقى فاكر انك حتمسح الى قدامك و تيجى تاكل مع اول لقمتين بطنك تتملى
بالظبط ما ينوبكش غير الكام جنيه الي ضيعتهم علي حاجات ملهاش لازمه
هو ده نفسه تأثير الجوع في كل شئ
عواطف
مشاعر
فرح
حتي سكس

• أتفق
بالظبط ما ينوبكش غير الكام جنيه الي ضيعتهم علي حاجات ملهاش لازمه
هو ده نفسه تأثير الجوع في كل شئ
عواطف
مشاعر