NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه الخيانة و ماضي المرأة

Hot Big

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليش المرأة تخون زوجها مش لاقي أي مبرر أو سبب و خاصة ف أوبشن الطلاق متاح و ايه رأيكم ف فكرة الستر عل المرأة الخائنه أنا عن نفسي شايفة مفسدة أكتر منها منفعة لانه من أمن العقاب أساء الادب
تاني نقطة
ماضي المرأة ليش من حق الشاب ان يعرف ماضي البنت و هل علاقتها السابقة هتأثر عل علاقتكم الحالية و هتضعك ف مقارنات أو هتحن لماضيها حتى و ان تابت

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى، Ran away و Mimo130sm
ليش المرأة تخون زوجها مش لاقي أي مبرر أو سبب و خاصة ف أوبشن الطلاق متاح و ايه رأيكم ف فكرة الستر عل المرأة الخائنه أنا عن نفسي شايفة مفسدة أكتر منها منفعة لانه من أمن العقاب أساء الادب
تاني نقطة
ماضي المرأة ليش من حق الشاب ان يعرف ماضي البنت و هل علاقتها السابقة هتأثر عل علاقتكم الحالية و هتضعك ف مقارنات أو هتحن لماضيها حتى و ان تابت
سؤال جميل جدا اسمحلى افكر وارد عليك

• حبيته
التفاعلات: مرحب
صراحتا الرد ممكن يوصلك بكره

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
تاني نقطة
ارد علي جزء الماضي
انا بالنسبه لي ماضي المرأة خاص بيها لأن انا كمان لي ماضي لو دورت عليه اتعب نفسي و اخرب حياتي

• عجبني
التفاعلات: Hot Big
الموضوع عنصري اوي ليه المراة هل المراة هي الوحيدة اللي بتخون ؟؟! و الجواب سهل اسئل نفسك الاسئلة دي و جوابك عليها هو نفس جواب المرأة لان الاسباب واحدة و الخيانة واحدة سواء للراجل او للمرأة

• عجبني
التفاعلات: Hot Big و Mimo130sm
تاني نقطة
المرا بتخون لما مش بتلاقي اهتمام وكذلك الراجل
اما الماضي ف من حقه يعرف عادي وكل واحد له ماضيه وتجاربه

• عجبني
تاني نقطة
اولا مفيش مبرر لخيانة الطرفين للطرف الآخر

ثانياً ليه ما بيطلقوش مش عارف لكن غالباً عشان كلمه مطلقه هم مش بيحبوها ده غالباً إنما السبب الحقيقي مجهول

ثالثا لا انا ولا انت ال بنستر احنا مجرد اسباب
انا مش مع فضيحة شخص تائب ولا واحدة مش تائبة لكن من حقى ما اتعاملش معاها و لو صديق طلب رأيى فى الجواز منها وهى لسه ماشيه بطال اكيد هقول الصدق لو ما طلبش على حسب الظروف

رابعا
واقعيا جدا ان العلاقات السابقه هتجبلك هواجس و إلخ ده شيء طبيعي لكن لو انت شارى البت هتتغاضى و هتحطها فى عينك

خامساً هتحن او لا ديه مش عندى لكن غالباً البوح بالاسرار مش فى العرب الا قليل

هل انا لي الحق ارفض واحده عندها علاقات " زنا او غيره " طبعا لى الحق لانى زى ما انا اتحملت المتاعب عشان هى تكون بدايتى و نهايتى لى الحق ان اعثر على مراة مثلى

• عجبني
الستر افضل لا الرجل كمان عم يخون مرته ايام مع نساء وأيام مع رجال

الموضوع عنصري اوي ليه المراة هل المراة هي الوحيدة اللي بتخون ؟؟! و الجواب سهل اسئل نفسك الاسئلة دي و جوابك عليها هو نفس جواب المرأة لان الاسباب واحدة و الخيانة واحدة سواء للراجل او للمرأة
مش قصة عنصريه و لكن كلا واحد بيتكلم عن ما يشغله أو ما يخصه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بما انك طرحت الفكرة يبقا تطرح الجنبين وتحاول متتحيزش لطرف وانت متكلمتش خالص عن الراجل اللي بيخون بدردو ليه

بما انك طرحت الفكرة يبقا تطرح الجنبين وتحاول متتحيزش لطرف وانت متكلمتش خالص عن الراجل اللي بيخون بدردو ليه
وانا مش معا ان الست تخون جوزها لأ طبعا مفيش اي مبرر انها تعمل كدا بس بردوا بنفس المنطق مفيش مبرر للراجل انه يخون مراته
النقطة التانية فكرة الستر عليها مينفعش وانه مفسدة دي مش صحيحة طبعا بأي شكل من الاشكال لانك المفروض كمس-لم تفترض حسن النية وانها طلاما قالتلك تابت خلاص يبقا لازم تصدقها لانها فعلا ممكن تكون تابت وانت متسترش عليها وتطلقها فترجع تانى للطريق دا الحالة بقا الوحيدة اللى متسترش عليها فيها انك لو لقيتها رجعت للموضوع دا تانى يبقا خلاص ملهاش قعدة معاك في بيت ويبقا حرام عليك تنام معاك في سرير واحد
وفكرة ماضى الست هو نفس الفكرة بردوا اللي فوق دي

وانا مش معا ان الست تخون جوزها لأ طبعا مفيش اي مبرر انها تعمل كدا بس بردوا بنفس المنطق مفيش مبرر للراجل انه يخون مراته
النقطة التانية فكرة الستر عليها مينفعش وانه مفسدة دي مش صحيحة طبعا بأي شكل من الاشكال لانك المفروض كمس-لم تفترض حسن النية وانها طلاما قالتلك تابت خلاص يبقا لازم تصدقها لانها فعلا ممكن تكون تابت وانت متسترش عليها وتطلقها فترجع تانى للطريق دا الحالة بقا الوحيدة اللى متسترش عليها فيها انك لو لقيتها رجعت للموضوع دا تانى يبقا خلاص ملهاش قعدة معاك في بيت ويبقا حرام عليك تنام معاك في سرير واحد
وفكرة ماضى الست هو نفس الفكرة بردوا اللي فوق دي
انت عجبك الاسم ولا ايه😂😂

انت عجبك الاسم ولا ايه😂😂
لا و**** الموضوع مش موضوع اسم انا بفكر بعقلي مش بقلبي وحتى لو كنت على الاسم القديم كنت هكتب بردو نفس الكلام

بس مش هنسي بردو **** يحرقك ياشيخة انتى وهو على الاسم ابن التييت دا انا بقيت مسخرة المنتدى 😂🤦‍♂️

• بيضحكني
تاني نقطة
انا شايف ان الست اللي تخون جوزها وتفضل على ذمته ست وسخة عايشة معاه عشان يصرف عليها وعايشة مع عشيقها عشان يمتعها وانا ضد انه يستر عليها طول ماهي على ذمته حتى لو تابت يطلقها ويبعتها لعشيقها
قصة ماضي الست ده من حق الشاب يعرفه انا شايف ان فيه شباب كتير مالهاش ماضي او علاقة ومالمستش ست من اساس فمن حقه يعرف اللي هيرتبط بيها ديه زيه لا لأ والطيور على اشكالها تقع يعني ماتجبش واحد او واحدة مقضيها ومتمتع بحياته ويجي يتجوز حد خام !! ده مش عدل

• عجبني
تاني نقطة
الخيانة ممنوعة على الطرفين سواء رجل او امرأة بالاخير عقابهم متساوي ف لذلك مافينا نحكي على خيانة المرأة بدون خيانة الرجل والتنين لازم يتخبر عنهم شريك حياتهم سواء الزوج او الزوجة

اما بالنسبة لماضي المرأة فهو اسمه ماضي شي حصل وراح وزي ما المرأة ممكن يكون عندها ماضي فالرجل عنده ماضي وبالغالب نسبة الماضي السيء عند الرجل اكبر من المرأة عشان هيك اذا بده يعرف كل ماضيها بده هو يحكي كل ماضيه اسود او ابيض وممنوع يحاسبو بعض عليه لانه اسمه ماضي شي حصل وخلص ومافينا نغيره

لذلك الافضل ماحد يتدخل بماضي حد وماحد يعرف ماضي حد، يعرفو بعض من لحظة تعرفهم على بعض وبس

• عجبني
انا شايف ان الست اللي تخون جوزها وتفضل على ذمته ست وسخة عايشة معاه عشان يصرف عليها وعايشة مع عشيقها عشان يمتعها وانا ضد انه يستر عليها طول ماهي على ذمته حتى لو تابت يطلقها ويبعتها لعشيقها
قصة ماضي الست ده من حق الشاب يعرفه انا شايف ان فيه شباب كتير مالهاش ماضي او علاقة ومالمستش ست من اساس فمن حقه يعرف اللي هيرتبط بيها ديه زيه لا لأ والطيور على اشكالها تقع يعني ماتجبش واحد او واحدة مقضيها ومتمتع بحياته ويجي يتجوز حد خام !! ده مش عدل
هل كلامك هاد راح اطبقه كمان على (الذكر) ولا لا هو مسموحله كل شي ؟!

هل كلامك هاد راح اطبقه كمان على (الذكر) ولا لا هو مسموحله كل شي ؟!
علي ارض الواقع مسموحله بكل شيء بس بجد والـله انا مش مع ده وده من اسباب اني ماتجوزتش لاني مش كويس ومش هبقى كويس مع الي هتجوزها فمطبق الموضوع ده على نفسي

تاني نقطة
وجهة نظري ان الماضي له تأثير كبير على تصرفات البنت ولو هي استسلمت لشهواتها قبل كدا وارد جدا الموضوع دا يتكرر لو بعد الجواز قصرت معاها شوية او شغلك حتم عليك الاغتراب لانها عندها استعداد من الاول و دا في معظم الاحيان لكن في نسبة قليله جدا هما ال بيقاومو الشهوات دي و مبيكرروش الخطأ عشان كدا لو الواحد عرف ان خطيبته او البنت ال هو ناوي يتجوزها ليها ماضي انصحه يبعد فورا و ميضعفش تحت مسمى الحب

• عجبني
تاني نقطة
بص كلنا فينا طبع الخيانه مش بتكلم عن البنات لا بتكلم عن الطرفين راجل و ست
الطلاق ب ايد الراجل و لو الست طلبته بتخسر حقوقها
معاك ف ان الي خانت مينفعش نستر عليها بس بردو منفضحهاش نجيب اهلها و نقولهم بنتكو عملت كذا و انا عاوز اطلق نلم الموضوع في هدوء ولا نعرف الناس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%