NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة الخوف يبوظ كل العمليات الجنسية

كس فاجينا

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مدام لواحظ جارتنا خططت ان سامى اخويا بطل المصارعة و حمل الأثقال ينيكها بس بحجة يعمل لها مساج و يهيج عليها و ينيكها علشان جوزها بطل ينيكها خالص
قلعت ملط و نامت على بطنها طيظها كبيرة قوى و طالعة فوق و عريضة و مشكلة الدهون تبظ من كل حتة عملت مشكلة نفسية للواد سامى كش و قال لها اقلبى على ظهرك و افتحى فخاذك الكبيرة . دخلت اختها و امها قلبوا لواحظ على ظهرها زى ما هو عاوز . سامى بص نظرة واحدة شاف كس لواحظ جاله توتر عصبى و انهيار نفسى لما رأى حجم الكس و القبة مفشوخة عن شفتين بطيخة و كسها مليان دهن و بلاوى و يقرف و قال لنفسة طيب انا زوبرى ده حا يقدر يروح فين و اللا ح يعمل ايه فى البلاوي دى. و لبس هدومه وخرج عنده اكتئاب .. و عرف ليه لواحظ بتجيب امه نونو الرقيقة الحلوة اللعبة الصغنطوطة ينيكها جوزها الحاج عبدالواحد و هى تجيب لها هدايا و فلوس كل نيكة ..

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: أحمد السويسي و Dot com
وطبعا المستفاد من القصه..
مش عارف مفهمتش عايزه ايه بالظبط

وطبعا المستفاد من القصه..
مش عارف مفهمتش عايزه ايه بالظبط
انتظر حد يشرح لك الصدمة النفسية و الاحساس بالعجز الجنسى الذى يصيب افضل الذكور أمام منظر وحجم الأعضاء التناسلية للاناث زيادة كبيرة فى الوزن

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و غوى نسوان
يا باشا رمانة الميزان اد البرتقانه وبتوزن كيس قطن بارتعا دور

مدام لواحظ جارتنا خططت ان سامى اخويا بطل المصارعة و حمل الأثقال ينيكها بس بحجة يعمل لها مساج و يهيج عليها و ينيكها علشان جوزها بطل ينيكها خالص
قلعت ملط و نامت على بطنها طيظها كبيرة قوى و طالعة فوق و عريضة و مشكلة الدهون تبظ من كل حتة عملت مشكلة نفسية للواد سامى كش و قال لها اقلبى على ظهرك و افتحى فخاذك الكبيرة . دخلت اختها و امها قلبوا لواحظ على ظهرها زى ما هو عاوز . سامى بص نظرة واحدة شاف كس لواحظ جاله توتر عصبى و انهيار نفسى لما رأى حجم الكس و القبة مفشوخة عن شفتين بطيخة و كسها مليان دهن و بلاوى و يقرف و قال لنفسة طيب انا زوبرى ده حا يقدر يروح فين و اللا ح يعمل ايه فى البلاوي دى. و لبس هدومه وخرج عنده اكتئاب .. و عرف ليه لواحظ بتجيب امه نونو الرقيقة الحلوة اللعبة الصغنطوطة ينيكها جوزها الحاج عبدالواحد و هى تجيب لها هدايا و فلوس كل نيكة ..
حلوة القصة بس سامي ماعندوش ثقة في نفسه أو لواحظ مقرفة بمعنى الكلمة😁

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هنا سأصمت قليلا واشخر كثيرا واقول بصوت عالي احا مش فاهم حاجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%