NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هى حلوه لو على خفيف مع سيجارة حشيش مثلا هتبقى فايقه و عارفه انتى بتعملى ايه و حاسه بكل حاجه بس فنفس الوقت مزاجك حلو و مبسوطه و روحك خفيفه
ياخبره انتى ياما نفسي في بطل زيك

انا لو شربت هدوخ منكو

الخمرة والجنس
ناس كتير بتحب انها تشرب خمرة قبل العلاقه ، سواء مع مراته ، او مع صحبته ، او ايا كان مين
بس ليه شرب الخمرة ، يعني ليه علشان اعمل علاقة مكونش ف وعي
هتكلم عن نفسي مثلا
انا واحده جربت اني اشرب خمرة قبل العلاقه مع حد وحرفيا شربنا لحد ما درمغنا
بعدها حسيت ان دماغي بقت خفيفه شوية ، احساس ان اعصابك مرخية بتتحكم بطريقه غلط ف جسمك
والمعايا لما ابتدينل نعمل محستش ان هو البيعمل كده حسيت انه بيصتنع القوه ، وانا حسيت اني بتصنع المتعه
احساس غريب جمب احساس المتعه الجنسيه ، ولكن لما فوقنا مكناش محددين كل حاجه حصلت يعني كان عبارة عن شعور احلام شوية
بس عمتا تجربة مجربتهاش تاني وحتي لو شربت قبل العلاقه كنت بشرب بنسبة معينه بحيث اني موصلش لمرحلة الاحلام وعدم التفريق بين الواقع والخيال .
بس السؤال الفي دماغي بقا احنا بنعمل علاقات جنسية علشان نحس بمتعه متعه حقيقه سواء من الراجل او من الست ، ويمكن المتعه الجنسيه هي اكتر متعه مش بيكون فيها تصنع ، ليه بقا حبينا نحط التاتش بتاعنا ف الموضوع ونبوظ الدنيا ، ليه عايزين نبوظ الحاجه الاوريجنال ونخليها مضروبة .
انا شايفه ان الخمرة والجنس فكرة ملهاش لازمه، لأنها بتضيع الغرض من العلاقه وهو المتعه
وانا لو الشخص كان في كامل قواه العقلية وهو ف العلاقه المتعه هتكون اعلي بكتير جدا
ولا انت ايه رأيك
كلام صح جدا جدا جدا

دماغك خفيفه اوي ، بس احسن انك بعدت عنها

محدش بيتولد من بطن أمه دماغه تقيلة ! لازم يكون بيشرب كتير ومتعود ، أنا جربته لقيته مالوش لازمة ، فمكررتهاش تاني .

على فكره مش شرط الخمره لان المتعه كلها احساس مع حبيبتك أو صاحبتك لاكن الخمره لوقت الفراغ فقط إنما المتعه كله وكل طرف فايق مع التاني
وده الانا بقوله

• عجبني
التفاعلات: مكيانيكي ستات 😘
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الخمرة والجنس
ناس كتير بتحب انها تشرب خمرة قبل العلاقه ، سواء مع مراته ، او مع صحبته ، او ايا كان مين
بس ليه شرب الخمرة ، يعني ليه علشان اعمل علاقة مكونش ف وعي
هتكلم عن نفسي مثلا
انا واحده جربت اني اشرب خمرة قبل العلاقه مع حد وحرفيا شربنا لحد ما درمغنا
بعدها حسيت ان دماغي بقت خفيفه شوية ، احساس ان اعصابك مرخية بتتحكم بطريقه غلط ف جسمك
والمعايا لما ابتدينل نعمل محستش ان هو البيعمل كده حسيت انه بيصتنع القوه ، وانا حسيت اني بتصنع المتعه
احساس غريب جمب احساس المتعه الجنسيه ، ولكن لما فوقنا مكناش محددين كل حاجه حصلت يعني كان عبارة عن شعور احلام شوية
بس عمتا تجربة مجربتهاش تاني وحتي لو شربت قبل العلاقه كنت بشرب بنسبة معينه بحيث اني موصلش لمرحلة الاحلام وعدم التفريق بين الواقع والخيال .
بس السؤال الفي دماغي بقا احنا بنعمل علاقات جنسية علشان نحس بمتعه متعه حقيقه سواء من الراجل او من الست ، ويمكن المتعه الجنسيه هي اكتر متعه مش بيكون فيها تصنع ، ليه بقا حبينا نحط التاتش بتاعنا ف الموضوع ونبوظ الدنيا ، ليه عايزين نبوظ الحاجه الاوريجنال ونخليها مضروبة .
انا شايفه ان الخمرة والجنس فكرة ملهاش لازمه، لأنها بتضيع الغرض من العلاقه وهو المتعه
وانا لو الشخص كان في كامل قواه العقلية وهو ف العلاقه المتعه هتكون اعلي بكتير جدا
ولا انت ايه رأيك
انا فاكر اني كنت مصاحب وحده لما نبقا مع بعض ونلاقي نفسنا عيزين نتبسط كنا بنجيب شوكلاته ونكلها قبل ما نبدأ 🤡😂

انا جربتها بس مع اصحابي لما نبقي مثلا عايزين نهيس و نفصل من الدنيا
لكن في العلاقة لأ بحسها بتفصل اكتر ما ان الناس بتعتبرها بتهيج

محدش بيتولد من بطن أمه دماغه تقيلة ! لازم يكون بيشرب كتير ومتعود ، أنا جربته لقيته مالوش لازمة ، فمكررتهاش تاني .
فهمتك

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
انا فاكر اني كنت مصاحب وحده لما نبقا مع بعض ونلاقي نفسنا عيزين نتبسط كنا بنجيب شوكلاته ونكلها قبل ما نبدأ 🤡😂
طيب و**** علاقه عسل

ايه اللى يخلينى اضيع لحظة المتعة الجميلة بانى مغيب ... دانا بابقى عاوز اركز فى كل تفصيله فى الست اللى معايا

انا ممكن كويايه قهوة وابقا زي الفل

طيب و**** علاقه عسل
العلاقه بتكون حلوة لما ميكنش هما الوحيد هو الجنس في مليون حاجه تاني ممكن تتعمل تخلي الوقت اللي انتم فيه مع بعض من احسن الاوقات اللي بتمر بيها

ايه اللى يخلينى اضيع لحظة المتعة الجميلة بانى مغيب ... دانا بابقى عاوز اركز فى كل تفصيله فى الست اللى معايا
وده الصح

• حبيته
التفاعلات: طيار١٤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%