NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباحوه،

مرة ضربت ف دماغي اروح كباريه من باب التجربة و مكذبش اني حبيت الموضوع كنت بروح مرا ف الشهر وقت القبض مينزل 😁

كنت بشوف الريكلامات هناك و مرا سألت نفسي و دا فعلا عاوز ادردش فيه معاكم

هي البنت تشتغل ريكلام ليه ؟
هل فعلا عشان الفلوس؟
ولا عشان المتعه ولا هربانه معامله اهلها؟

اذا كان بسبب الفلوس، ف سهل جدا عليها تشتغل اعمال كتيره تكسب قرشين منها لكن مش زي مكسبها كريكلام

طب عشان المتعه ؟ ما الجواز موجود وياتى منه احلي متعه وهي متعه الحلال

طب عشان معامله اهلها؟
كتير اوي اهلنا بيقسوا علينا، و دا مش سبب اننا نهرب و نسيب بيوتنا طول العمر و برده سوء معاملة اهلنا مش هو السبب لبدايه النهايه او بدايه لطريق الموت والضياع

و اقول ان الريكلام دي ما هياش اكتر من بنت ضعيفة مستسلمة امام الواقع الكئيب لو تحليت ببعض الصبر كان افضل لها، في النهايه تموت الحرة ولا تأكل بثدييها

و انا مش جاي استشيخ عليكم بالعكس انا ليا مصايبي اخواتي هنا عارفيني و عارف بلاوي عليا 😂😂

شكرا للجميع

• بيضحكني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: sdsd و نفرتيتي اللبوة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صباحوه،

مرة ضربت ف دماغي اروح كباريه من باب التجربة و مكذبش اني حبيت الموضوع كنت بروح مرا ف الشهر وقت القبض مينزل 😁

هل فعلا عشان الفلوس؟

اذا كان بسبب الفلوس، ف سهل جدا عليها تشتغل اعمال كتيره تكسب قرشين منها لكن مش زي مكسبها كريكلام

طب عشان معامله اهلها؟
كتير اوي اهلنا بيقسوا علينا، و دا مش سبب اننا نهرب و نسيب بيوتنا طول العمر و برده سوء معاملة اهلنا مش هو السبب لبدايه النهايه او بدايه لطريق الموت والضياع

و اقول ان الريكلام دي ما هياش اكتر من بنت ضعيفة مستسلمة امام الواقع الكئيب لو تحليت ببعض الصبر كان افضل لها، في النهايه تموت الحرة ولا تأكل بثدييها

و انا مش جاي استشيخ عليكم بالعكس انا ليا مصايبي اخواتي هنا عارفيني و عارف بلاوي عليا 😂😂

شكرا للجميع
كل دا عملته الريكلام 😂😂😂😂

• ايه ده
التفاعلات: الـ مجتاو
صباحوه،

هل فعلا عشان الفلوس؟

طب عشان معامله اهلها؟

شكرا للجميع
ما تقول يبني يعني اي ريكلام 😂

طلما في نوعية رجااااال ماشية وراء بتعها وبتروح لحد عندهم يبقى لازم يكون موجود ريكلام .... نفس السر الي ساق الرجل الي الشهوة هو نفس السب الي جمع بينهم في مكان واحد 🫴.

اسباب أنها ركلام ....... محصورة في أنها وظيفة مبداء خد وهات .... انت بتشتغل وتتعب ... وهي بفتحت رجل أو ضحكة مايصة... تأخذ شقاق وتعبك ... وفي الاخر هي طبعا كسبانه من جميع النواحي .

متعته وسهر على قفا الباشا وكمان بتاخذ فلوس ... يبقى تدور على الحلال لية ،؟؟؟؟

طيب عاهرة متناكة شرفوطة ..... الخ تحت أي مسمي ... يا حبيب قلبي (( جميع الي بيروح هناك )) انت رايح لها برجل حضرتك لما تبقى انت وغيرك يمتنع يبقى الشرموطة تبطل عهر ✋

الكل ماشي بمبداء ...سبقني وبكى وع السلم واشتكى 🫴

• عجبني
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: رسام المشاعر, siwa, Alessandro Massimo و شخص آخر
طلما في نوعية رجااااال ماشية وراء بتعها وبتروح لحد عندهم يبقى لازم يكون موجود ريكلام .... نفس السر الي ساق الرجل الي الشهوة هو نفس السب الي جمع بينهم في مكان واحد 🫴.

اسباب أنها ركلام ....... محصورة في أنها وظيفة مبداء خد وهات .... انت بتشتغل وتتعب ... وهي بفتحت رجل أو ضحكة مايصة... تأخذ شقاق وتعبك ... وفي الاخر هي طبعا كسبانه من جميع النواحي .

متعته وسهر على قفا الباشا وكمان بتاخذ فلوس ... يبقى تدور على الحلال لية ،؟؟؟؟

طيب عاهرة متناكة شرفوطة ..... الخ تحت أي مسمي ... يا حبيب قلبي (( جميع الي بيروح هناك )) انت رايح لها برجل حضرتك لما تبقى انت وغيرك يمتنع يبقى الشرموطة تبطل عهر ✋

الكل ماشي بمبداء ...سبقني وبكى وع السلم واشتكى 🫴
رجعنا لنقطة الصفر طب بدل وقفتها ف كباريه، تشتغل حاجه غيرها مثلا و برده هتكسب برده 🤷‍♂️ و لو علي متعة تتجوز 🤷‍♂️

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
رجعنا لنقطة الصفر طب بدل وقفتها ف كباريه، تشتغل حاجه غيرها مثلا و برده هتكسب برده 🤷‍♂️ و لو علي متعة تتجوز 🤷‍♂️

فلوس اكتر ... حرية اكتر 💁‍♀️

تخيل تخيل إن مكسب يوم بأجر شهر حلا** 🫴

بلص انها اكيد عايشة حياه ومستوى أعلى بكتيييييير اوي من انها تستقر في بيت .!!!

وخذ القنبلة بقى نسبة كبيرة اوي اوي اوي منهم وصلوا لكدة نتيجة زواج فاشل ( السب اية مش قضيتنا ) .

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
فلوس اكتر ... حرية اكتر 💁‍♀️

تخيل تخيل إن مكسب يوم بأجر شهر حلا** 🫴

بلص انها اكيد عايشة حياه ومستوى أعلى بكتيييييير اوي من انها تستقر في بيت .!!!

يعني نلخص كلامك انها شايفة مصلحتها كدا ف مكملة ف طريقها، ولا فاهمك غلط؟

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة

المغريات ليها اكتر بكتير من اي عرض وطلب لها ( شغل أو استقرار )

دي واحدة متحقق لها .

• اشهى الطعام ( ببلاش )
  • اغلى المشروبات ( ببلاش )
  • سكس ( اوفر فري)
  • اصدمك علاقات عامة ( أيوة وسأل)

بعد كل دة بتاخذ فلوس وكتير اوي كمان ...

الاهم بقى مين الي ساعدها ولسة مخليها مكملة في الطريق ؟؟؟

نرجع للبوست بتاعك ... حب التجربة من الناس الجديدة زيك ... بلص طبع الخيانه في الرجال ( للاسف أيوة يا علاء دي اهم نقطة ) ....

اخيرا بدون مجهود يذكر منها لك أن تتخيل اني في أحدي الديسكوها وأمام عيني واحدة اخدت 5000$ في اقل من ساعتين وترجع تكمل عملها ،( لا تعليق ) ✋

دي واحدة متحقق لها .

• اشهى الطعام ( ببلاش )
  • سكس ( اوفر فري)

نرجع للبوست بتاعك ... حب التجربة من الناس الجديدة زيك ... بلص طبع الخيانه في الرجال ( للاسف أيوة يا علاء دي اهم نقطة ) ....

اخيرا بدون مجهود يذكر منها لك أن تتخيل اني في أحدي الديسكوها وأمام عيني واحدة اخدت 5000$ في اقل من ساعتين وترجع تكمل عملها ،( لا تعليق ) ✋
واي كمان🙂🙇

دي واحدة متحقق لها .

• اشهى الطعام ( ببلاش )
  • سكس ( اوفر فري)

يعني لو المغريات كتير دا سبب منطقي انها تكمل ؟ هل الناس اللي حبت تجرب زيي او الرجالة الخاينة 😂 زي مقولتلي، سبب ؟ طب ما هي تقدر تمنع نفسها عننا 🤷‍♂️. أليس كذلك؟

بص...أنت كراجل تشتغل مثلاً حداد ولا نجار و كل يوم دق و شيل و حط و شغل ١٢ ساعة و أخر الشهر يا جيبت ٤ تلاف يا مجبتش ولا كل يوم تنيك ٦ ساعات بس فى اليوم و تشرب و تضحك و تهزر و تاخد ٥٠٠٠ فى الشهر مقفولين؟؟
تخيل بقى إن الخمستلاف دول لراجل ، أما الست اللى بتتناك ممكن تاخد فى الشهر عشرة و خمستاشر ألف مش خمسة...هاه تشتغل أيه؟؟ (و طبعاً أحنا بنتكلم هنا بعيداً عن الحلال و الحرام و مبادئ الشرف)

بص...أنت كراجل تشتغل مثلاً حداد ولا نجار و كل يوم دق و شيل و حط و شغل ١٢ ساعة و أخر الشهر يا جيبت ٤ تلاف يا مجبتش ولا كل يوم تنيك ٦ ساعات بس فى اليوم و تشرب و تضحك و تهزر و تاخد ٥٠٠٠ فى الشهر مقفولين؟؟
تخيل بقى إن الخمستلاف دول لراجل ، أما الست اللى بتتناك ممكن تاخد فى الشهر عشرة و خمستاشر ألف مش خمسة...هاه تشتغل أيه؟؟ (و طبعاً أحنا بنتكلم هنا بعيداً عن الحلال و الحرام و مبادئ الشرف)
يعني معني كلامك ان مصلحة الريكلام هي الفلوس؟ طب السؤال ما هي تقدر تكسب من غير متتناك ولا ايه رايك؟

يعني معني كلامك ان مصلحة الريكلام هي الفلوس؟ طب السؤال ما هي تقدر تكسب من غير متتناك ولا ايه رايك؟
على فكرة و مش كلام أفلام فيه بنات ريكلام مش بتتناك بيسموها الفتاحة (علشان كل شغلتها تفتح قزازة الخمرة أو البيرة و تشرب مع الزبون) بس دى طبعاً بتكتفى بمرتبها الشهري من المحل ، لكن عندك الريكلام المومس و دول ٨٠٪ منهم بتاخد مرتب شهري من المحل + اللى بتاخده من الزبون كل ليلة و هي و شطارتها هل بتشتغل بالنيكة ، باليلة و تبات عند الزبون ، بالساعة علشان تتناك من أكبر عدد من الزباين فى الليلة الواحدة...و تعد فلوسها ، و هي بتعمل أيه ، دى بتستمتع!!
ده غير بقى الموضوع مش فلوس و متعة جنسية و بس...لا لا لا ، ده مرة نامت مع واحد تقيل فبقا ليها علاقات و وسايط ، مرة واحد متريش أنبسط منها أوي أدها أيفون هدية ، مرة واحد من الخليج أدها أنسيال ولا ساعة دهب ، مرة واحد يقولها تعالى أسبوع شرم ولا الساحل ، لو باليلة لازم تتعشى أحلى عشا قبل ما تنام ، و لو الزبون صاحب مزاج تحشش و تسكر معاه ، مرة واحد شباب فاهم فى النت يعملها صفحة دعارة إلكترونية تدخل منها دخل غير شغلها فى المحل و شغلها فى الدعارة علشان تكسب أكتر ، مرة محامي يعملها شغل ببلاش و لو عايز ياخد أتعابه نيك...فالشغلانة دى فلوس و متعة جنسية و علاقات و مصالح و واسيط و فسح و أكل و شرب و دلع و أيه ، عايزها تسيب كل ده؟؟ (و طبعاً خد بالك إن أحنا بنتكلم بعيد عن الشرف و المبادئ)

هو في شغل اصلا
وبعدين انتا كنت بتروح تصرف وتستمتع
وهيا بتاخد فلوسك وتستمتع

لا تحفر في الطين
وتأتي تقول لماذا اتسخت ملابسي

يعني ب كده و لما نلغي المبادئ و القيم، طول ما في مادة ( فلوس هداية رحلات وسايط) هتجري علي مصلحتها و تسيب شغل عادي او استقرار اسري، تقريبا دا ملخص كلامك
على فكرة و مش كلام أفلام فيه بنات ريكلام مش بتتناك بيسموها الفتاحة (علشان كل شغلتها تفتح قزازة الخمرة أو البيرة و تشرب مع الزبون) بس دى طبعاً بتكتفى بمرتبها الشهري من المحل ، لكن عندك الريكلام المومس و دول ٨٠٪ منهم بتاخد مرتب شهري من المحل + اللى بتاخده من الزبون كل ليلة و هي و شطارتها هل بتشتغل بالنيكة ، باليلة و تبات عند الزبون ، بالساعة علشان تتناك من أكبر عدد من الزباين فى الليلة الواحدة...و تعد فلوسها ، و هي بتعمل أيه ، دى بتستمتع!!
ده غير بقى الموضوع مش فلوس و متعة جنسية و بس...لا لا لا ، ده مرة نامت مع واحد تقيل فبقا ليها علاقات و وسايط ، مرة واحد متريش أنبسط منها أوي أدها أيفون هدية ، مرة واحد من الخليج أدها أنسيال ولا ساعة دهب ، مرة واحد يقولها تعالى أسبوع شرم ولا الساحل ، لو باليلة لازم تتعشى أحلى عشا قبل ما تنام ، و لو الزبون صاحب مزاج تحشش و تسكر معاه ، مرة واحد شباب فاهم فى النت يعملها صفحة دعارة إلكترونية تدخل منها دخل غير شغلها فى المحل و شغلها فى الدعارة علشان تكسب أكتر ، مرة محامي يعملها شغل ببلاش و لو عايز ياخد أتعابه نيك...فالشغلانة دى فلوس و متعة جنسية و علاقات و مصالح و واسيط و فسح و أكل و شرب و دلع و أيه ، عايزها تسيب كل ده؟؟ (و طبعاً خد بالك إن أحنا بنتكلم بعيد عن الشرف و المبادئ)

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
هو في شغل اصلا
وبعدين انتا كنت بتروح تصرف وتستمتع
وهيا بتاخد فلوسك وتستمتع

لا تحفر في الطين
وتأتي تقول لماذا اتسخت ملابسي

ملابسي بس 😂😂 دا حياتي اكلها تسخت 😁

• عجبني
التفاعلات: Alessandro Massimo
يعني ب كده و لما نلغي المبادئ و القيم، طول ما في مادة ( فلوس هداية رحلات وسايط) هتجري علي مصلحتها و تسيب شغل عادي او استقرار اسري، تقريبا دا ملخص كلامك
يا باشا أي حد فى الدنيا أنزع منه المبادئ و القيم و الشرف هتاخد منه أحلى شغل سواء راجل أو ست

بكل بساطة ما أنا قولتلك متقارنش شغل عادي فيه تعب و فلوس قليلة و علاقات عامة مع ناس تنفع وسايط نادرة و صعب التكوين بشغل فيه فلوس زي الرز و هدايا و رحلات و علاقات عامة من غير تعب لأ و بمتعة جنسية كل يوم...أنت نفسك كراجل هتختار أيه؟؟ ده أنت يا راجل علشان شهوتك أخترت تدفع فلوس من شغل عادي بيجيبلك فلوس حلال مليان شقى و تعب ما بالك هي اللى هتاخد فلوس؟؟ و بالنسبة للاستقرار الأسري زي ما قالت ملكة المنتدى @مجنونة مطرقعة فيه منهم كتير جربوا الجواز و بسبب فشلهم فى الجواز و الظروف السودة اللى شافوها بقوا كده!!

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%