NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا طبعل طيز هي المتعه و موضوغ مفهوش قرف لو بنت نيك طيز عايز استعداد بس مش عايز يتعمل على فجاه كده لو بنت مكلتش قبلها النيكها 5ساعات وعملت حمام وجابت حقنه شرجيه هتنظف طيزها وتفضيها من كل حاجه وتستحما وتغسل طيزها بشامبو خالص كده مفيش اى حاجه لو قرفن البس واقي انا عن نفسي مش بحب البس واقي علشان بحسو بيعزل مبين الزبر ولحم الطيزاو الكس
احييك

لا طبعل طيز هي المتعه و موضوغ مفهوش قرف لو بنت نيك طيز عايز استعداد بس مش عايز يتعمل على فجاه كده لو بنت مكلتش قبلها النيكها 5ساعات وعملت حمام وجابت حقنه شرجيه هتنظف طيزها وتفضيها من كل حاجه وتستحما وتغسل طيزها بشامبو خالص كده مفيش اى حاجه لو قرفن البس واقي انا عن نفسي مش بحب البس واقي علشان بحسو بيعزل مبين الزبر ولحم الطيزاو الكس
j assume que tu parle francais

مش حلو يعني اشمعنى بتسيبو كل الاماكن المتاح فيها وتمسكو بالخلفي؟
الخلفي فيها اوضاع حلوا وممتع بنسبه لينا وبنسبه ليكم كفايه انكم بترفعوا رجلكم 🔥🔥

في الوقت الحالي في ناس كتير بقت تحب الخلفي ف خلينا نتكلم عن المتعه والالم
الخلفي ليه متعه خاصه غير الكس تماما
بس لازم اي حد عايز يجرب يعرف انو صعب اذا كان الشباب اللي بتتناك بتتوجع وبتتفشخ واي زوبر بيدخل فيها مبالك ب البنت الرقيقه الطريه
ف لازم تكون حنين فشخ وممكن متعملوش من اول مره وده يستحسن يعني طب لو مفيش وقت ولازم مره واحده لازم تجيب مزلقات وكريم تخدير وزيت وانا عن نفسي بفضل زيت جونسون بتاع ******* امان وبيزفلط حلو و مبيسببش امراض او احتكاك للجلد وحاول الخلفي تستخدم كندوم حتي لو مع مراتك الي محدش بينيكها غيرك وفي الاخر بقي قولولي مين بيحب او بتحب نيك الطيزك ومين اتناكت او اتناك من طيزه واحساسه ايه
في حالة استخدام الكندوم وده أساسي طبعا سواء anal أو vaginal لازم المرطب المستخدم يكون خاص لكده مينفعش يستخدم اي حاجة فيها زيوت لإن للاسف الزيوت ممكن تسبب أن الكندوم ستقطع
في K.Y gel في الصيدليات المصرية ممتاز وطبعا durex gel كويس جدا جدا

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: طيزي سري، Ahmed Zoro و LEGEND KYSER
في حالة استخدام الكندوم وده أساسي طبعا سواء anal أو vaginal لازم المرطب المستخدم يكون خاص لكده مينفعش يستخدم اي حاجة فيها زيوت لإن للاسف الزيوت ممكن تسبب أن الكندوم ستقطع
في K.Y gel في الصيدليات المصرية ممتاز وطبعا durex gel كويس جدا جدا
عندما تتحدث الخبره

• بيضحكني
التفاعلات: Sandraa
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmed Zoro
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عمرى ما حطيته خلفى سواء فى بنت او ولد وحس بأى الم انا ممكن أمارس خمس مرات سوفت الاول ولا انى احسس الشريك بالم

بس لازم اي حد عايز يجرب يعرف انو صعب اذا كان الشباب اللي بتتناك بتتوجع وبتتفشخ واي زوبر بيدخل فيها مبالك ب البنت الرقيقه الطريه
ف لازم تكون حنين فشخ وممكن متعملوش من اول مره وده يستحسن يعني طب لو مفيش وقت ولازم مره واحده لازم تجيب مزلقات وكريم تخدير وزيت وانا عن نفسي بفضل زيت جونسون بتاع ******* امان وبيزفلط حلو و مبيسببش امراض او احتكاك للجلد وحاول الخلفي تستخدم كندوم حتي لو مع مراتك الي محدش بينيكها غيرك وفي الاخر بقي قولولي مين بيحب او بتحب نيك الطيزك ومين اتناكت او اتناك من طيزه واحساسه ايه
هو مفيش بعد الكس طبعا بس لما بيحصل ولادات متكررة الدنيا بتبوظ بس كنا بحلها باني اضغط من خرم طيزها بالراحة أضيق المهبل كانت بتقول حاسة اني بتناك في الاتنين...خدتها علي الهادي أكتر من سنتين تحضير لحد ما حصل ألم رهيب اكيد ونقف ونرجع كمان شهر بس واحدة واحدة بقيت ادخلة كله وبعمل كنت كأني فكسها بالظبط كان في النضافة ومية الورد والجيل وياريت يكون جنبك جيل لايف بوي بعد ما تخلص علي طول علشان الميكرروبات والفطريات المتعة ملهاش حدود غير صحتنا

• عجبني
التفاعلات: الدنجوان المصري
نيك الطيز يجمع الألم واللذة. واي ست عمرها متقبل تمنح طيزها الا لو قابلت فحل حقيقي قادر يسيطر عليها ويمتعها. غالب النساء اللي جربت متعة الطيز بتتعود. لانها تحس انها بتحصل على حاجة متعرفهاش اي ست تانية.

• حبيته
التفاعلات: طيزي سري
نيك الطيز يجمع الألم واللذة. واي ست عمرها متقبل تمنح طيزها الا لو قابلت فحل حقيقي قادر يسيطر عليها ويمتعها. غالب النساء اللي جربت متعة الطيز بتتعود. لانها تحس انها بتحصل على حاجة متعرفهاش اي ست تانية.
حصل ولو بنوتي برضو بيسيب طيزه للي يحس انه علرف إزاي يمتعها ويتمتع بيها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%