NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Zoro، drsniper666 و Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: ما لا نبوح به
  • بيضحكني
التفاعلات: ما لا نبوح به
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Moheb sex و drsniper666
جربته مع مراتي التانيه وممتع لدرجة الإدمان والست الي بتحب من ورا بيبقي متعتها الأساسية والستات يا بتدمنه يا تكرهه مفيش وسط وانا دكتور اعرف ازاي اعمله بدون مشاكل
هو تغير والمتعه الجنسيه ملهاش حدود

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
  • عجبني
ا
هو تغير والمتعه الجنسيه ملهاش حدود
احساس السيطرة على الست الي معاك وانت راكبها و مش عارف بتتوجع ولا بتتمحن المهم انه عاجبه وعايزه ده ملهوش وصف

في الوقت الحالي في ناس كتير بقت تحب الخلفي ف خلينا نتكلم عن المتعه والالم
الخلفي ليه متعه خاصه غير الكس تماما
بس لازم اي حد عايز يجرب يعرف انو صعب اذا كان الشباب اللي بتتناك بتتوجع وبتتفشخ واي زوبر بيدخل فيها مبالك ب البنت الرقيقه الطريه
ف لازم تكون حنين فشخ وممكن متعملوش من اول مره وده يستحسن يعني طب لو مفيش وقت ولازم مره واحده لازم تجيب مزلقات وكريم تخدير وزيت وانا عن نفسي بفضل زيت جونسون بتاع ******* امان وبيزفلط حلو و مبيسببش امراض او احتكاك للجلد وحاول الخلفي تستخدم كندوم حتي لو مع مراتك الي محدش بينيكها غيرك وفي الاخر بقي قولولي مين بيحب او بتحب نيك الطيزك ومين اتناكت او اتناك من طيزه واحساسه ايه
لو هتنيك طيز البس كاندم علي الاقل هيحميك من الأمراض

بس لازم اي حد عايز يجرب يعرف انو صعب اذا كان الشباب اللي بتتناك بتتوجع وبتتفشخ واي زوبر بيدخل فيها مبالك ب البنت الرقيقه الطريه
ف لازم تكون حنين فشخ وممكن متعملوش من اول مره وده يستحسن يعني طب لو مفيش وقت ولازم مره واحده لازم تجيب مزلقات وكريم تخدير وزيت وانا عن نفسي بفضل زيت جونسون بتاع ******* امان وبيزفلط حلو و مبيسببش امراض او احتكاك للجلد وحاول الخلفي تستخدم كندوم حتي لو مع مراتك الي محدش بينيكها غيرك وفي الاخر بقي قولولي مين بيحب او بتحب نيك الطيزك ومين اتناكت او اتناك من طيزه واحساسه ايه
طبعا لو بتنيك كذا واحدة لاكن لو واحدة بس عادي

خبره

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d و drsniper666
  • عجبني
التفاعلات: ELsaahir
  • عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d
ا

احساس السيطرة على الست الي معاك وانت راكبها و مش عارف بتتوجع ولا بتتمحن المهم انه عاجبه وعايزه ده ملهوش وصف
حقيقه 😂

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%