NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
بس فيه ستات يتطلبه
وفيه ستات بتأدمن عليه
ايوه بتطلبه لانه بيتحول ادمان لانه فيه حاجه غير تقليديه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • ايه ده
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
في الوقت الحالي في ناس كتير بقت تحب الخلفي ف خلينا نتكلم عن المتعه والالم
الخلفي ليه متعه خاصه غير الكس تماما
بس لازم اي حد عايز يجرب يعرف انو صعب اذا كان الشباب اللي بتتناك بتتوجع وبتتفشخ واي زوبر بيدخل فيها مبالك ب البنت الرقيقه الطريه
ف لازم تكون حنين فشخ وممكن متعملوش من اول مره وده يستحسن يعني طب لو مفيش وقت ولازم مره واحده لازم تجيب مزلقات وكريم تخدير وزيت وانا عن نفسي بفضل زيت جونسون بتاع ******* امان وبيزفلط حلو و مبيسببش امراض او احتكاك للجلد وحاول الخلفي تستخدم كندوم حتي لو مع مراتك الي محدش بينيكها غيرك وفي الاخر بقي قولولي مين بيحب او بتحب نيك الطيزك ومين اتناكت او اتناك من طيزه واحساسه ايه
الم جداااااا اوى خالص

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d
  • عجبني
التفاعلات: عنتيل القرى
طب ليه مافي كس عادي وناعم وجميل وكمان بينزل منه سوائل تساعدك ويزفلت لوحده ومتعه وكمان نضافه ولو مارست مع واحده مش مفتوحه ممكن تفرشها ممكن تحطه بين فلقات طيزها من غير ما تدخله ممكن تحطه بين بزازها ممكن تمصلك وتلحسلها ممكن بين فخادها من عند كسها وتقفل علي زبك وكسم المتعه وعن تجربه لكن طيزها دي لمؤخذه بتعمل منها حمام حتي لو نضفتها كويس بردوا بيبقي فيه قرف

طب ليه مافي كس عادي وناعم وجميل وكمان بينزل منه سوائل تساعدك ويزفلت لوحده ومتعه وكمان نضافه ولو مارست مع واحده مش مفتوحه ممكن تفرشها ممكن تحطه بين فلقات طيزها من غير ما تدخله ممكن تحطه بين بزازها ممكن تمصلك وتلحسلها ممكن بين فخادها من عند كسها وتقفل علي زبك وكسم المتعه وعن تجربه لكن طيزها دي لمؤخذه بتعمل منها حمام حتي لو نضفتها كويس بردوا بيبقي فيه قرف
لا طبعل طيز هي المتعه و موضوغ مفهوش قرف لو بنت نيك طيز عايز استعداد بس مش عايز يتعمل على فجاه كده لو بنت مكلتش قبلها النيكها 5ساعات وعملت حمام وجابت حقنه شرجيه هتنظف طيزها وتفضيها من كل حاجه وتستحما وتغسل طيزها بشامبو خالص كده مفيش اى حاجه لو قرفن البس واقي انا عن نفسي مش بحب البس واقي علشان بحسو بيعزل مبين الزبر ولحم الطيزاو الكس

• حبيته
التفاعلات: طيزي سري

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%