NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Donia a

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
فتره خطوبه انتي قعدتي اقد اي فيها مده طويله ولا قصيره واي احسن صراحه انا عوزه اتجوز ع طول بحس ان خطوبه فتره استهبال ومالهاش لازمه😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: STroNG a👑, BABA YAGA, غريب عن العالم و 4 آخرين
بصي هيا فتره تعارف بينكم بس طبعا اللي بيدور علي دماغه و مستعجل بيندم بعيدين عن تجربه

بصي هيا فتره تعارف بينكم بس طبعا اللي بيدور علي دماغه و مستعجل بيندم بعيدين عن تجربه
ممكن توضح

دي احلى فترة يا هبلة هيدلعك فيها احنا بنبقي واقعين و عاوزين نرضي العروسة بأي طريقة

دي احلى فترة يا هبلة هيدلعك فيها احنا بنبقي واقعين و عاوزين نرضي العروسة بأي طريقة
مينفعش يدلعني بعد الجواز حرام يعني😂

• بيضحكني
التفاعلات: DarkHorse و Teeetoooo
فتره خطوبه انتي قعدتي اقد اي فيها مده طويله ولا قصيره واي احسن صراحه انا عوزه اتجوز ع طول بحس ان خطوبه فتره استهبال ومالهاش لازمه😂😂
لا طبعا فتره مهمه اوي

• عجبني
التفاعلات: نسيم الليالي و الــــــعَــــــربــــــى
بالعكس دي فتره مهمه جدا خصوصا لو متعرفوش بعض علشان تتعرفوا علي بعض تفهموا دماغ بعض و تقربوا من بعض تعرفي طباعه و نظام حياته و صحابه و تصرفاته تبدأي تاخدي عليه واحده واحده كده اصل مفيش حاجه بتيجي عافية او خبط لازق كده 😂

بالعكس دي فتره مهمه جدا خصوصا لو متعرفوش بعض علشان تتعرفوا علي بعض تفهموا دماغ بعض و تقربوا من بعض تعرفي طباعه و نظام حياته و صحابه و تصرفاته تبدأي تاخدي عليه واحده واحده كده اصل مفيش حاجه بتيجي عافية او خبط لازق كده 😂
عادي كل حاجه تحصل بعد جواز مش يمكن يطلع واحد تاني بعد جواز

انا اعرف إن البنت تحب تطول الخطوبه اول مره اسمع عكس كدا

عادي كل حاجه تحصل بعد جواز مش يمكن يطلع واحد تاني بعد جواز
هو ممكن يتغير بعد جواز و في ناس كتير بتكون كده بس يكون عندك فكره عن راجل اللي معاكي شكله طباعه ريحته اسمه طريقه كلامه مش بين يوم و ليله تصحي تلاقي نفسك في حضن راجل مش عارفه هو شغال ايه اصلا انتي مش كنبه في بيت افرضي بعد جواز قرفتي منه تكونى لبستي فيه

• عجبني
التفاعلات: Donia a
انا اعرف إن البنت تحب تطول الخطوبه اول مره اسمع عكس كدا
مبحبش تطول ف اي حاجه بزهق لو طولت ف دي هسيبه

هو ممكن يتغير بعد جواز و في ناس كتير بتكون كده بس يكون عندك فكره عن راجل اللي معاكي شكله طباعه ريحته اسمه طريقه كلامه مش بين يوم و ليله تصحي تلاقي نفسك في حضن راجل مش عارفه هو شغال ايه اصلا انتي مش كنبه في بيت افرضي بعد جواز قرفتي منه تكونى لبستي فيه
لا معاك حق فعلا

انتي برضو محتاجة وقت لتجهيز بيت و فرش و تلاقوا شقه و حاجات دي بتاخد وقت اقل حاجه ٥ ل ٦ شهور ده لو مستعجلين اوووي

لو خطيبك بيحبك وفاهمين بعض هتتمنوا إنها متخصلس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: غدر الناس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%