NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا فتره مهمه تشوفي طبعه تعرفي مناسبين لبعض و لا لا و كمان بتبقى فتره حلوه اتبسطي بيها
بس ممكن شخص يدري عيوبه عن تاني وانه ايه

انا فضلت خاطب ٣ سنين هى مش مهمه قوى بس ممكن انتى بذكاء تفهم حاجات عن خطيبك فى الفتره دى عشان متتصدميش بعد الجواز
هي خناقات ومشاكل بيعرف شخص اسلوبه عامل ازاي وكدة

بس ممكن شخص يدري عيوبه عن تاني وانه ايه
لو الفتره مش قصيره و بتكلميه على طول و دايما معاه مش هيعرف لازم عيوبه هتظهر و هيتعامل بطبيعته
مش هيعرف يفضل يمثل كتير

لو الفتره مش قصيره و بتكلميه على طول و دايما معاه مش هيعرف لازم عيوبه هتظهر و هيتعامل بطبيعته
مش هيعرف يفضل يمثل كتير
عندك حق

• عجبني
التفاعلات: A777
هي خناقات ومشاكل بيعرف شخص اسلوبه عامل ازاي وكدة
بتفهم رد فعله فى الخناقه ازاى و فى النقاش عامل ازاى و حتى فى المغازله ازاى و ده طبعا بيتوقف على انتو واصلين لانهى مرحله فى الخطوبه

• عجبني
التفاعلات: Donia a
ملناش ف جو تضيبع الوقت 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مينفعش يدلعني بعد الجواز حرام يعني😂
لا متستنيش دلع بعد الجواز نصيحه مني اتخطبي ع الأقل سنتين

فترة الخطوبه فى صالحك عشان تعرفى شخصيته كويس

فتره خطوبه انتي قعدتي اقد اي فيها مده طويله ولا قصيره واي احسن صراحه انا عوزه اتجوز ع طول بحس ان خطوبه فتره استهبال ومالهاش لازمه😂😂
دى احلى فتره تستهبلى فيها

• بيضحكني
التفاعلات: Donia a
فتره خطوبه انتي قعدتي اقد اي فيها مده طويله ولا قصيره واي احسن صراحه انا عوزه اتجوز ع طول بحس ان خطوبه فتره استهبال ومالهاش لازمه😂😂
بصي مع انها فترة تعارف ما بينكم وكل دة بس بحسها انها ضحك على الطرفين لان في الفرترة دى كل شخص بيحاول يطلع احسن ما عنده وبعد كدة بتبقى الصدمه

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
لا اللى اعرفو ان دى اهم فتره لأنكم بتتعرفو على بعض وبتفهم طباع بعض وبتحبى اى وهو بيحب اى وبتبدو انكم تفهمو بعض اكتر لحد وتشوفو بعض هل انتو تنفعك تكملو وتتجوزو ولا اى رغم انى اكتير بيقول فتره الخطوبه حاجه وبعد الحواز خاجه بس الطباع على ما اعتقد بتكون واحد وفى ناس زى ما كانت واقت الخطوبه زى مهيا فى واقت الجواز اهم حاجه الثقه والحب والامانه اللى هتكون بينكم واسف على الاطاله وشكرا 😂😂

ليه دى شكلها فترة لذيذة

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Abo hassan
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Ayaat
بصي مع انها فترة تعارف ما بينكم وكل دة بس بحسها انها ضحك على الطرفين لان في الفرترة دى كل شخص بيحاول يطلع احسن ما عنده وبعد كدة بتبقى الصدمه
محدش يقدر يكمل تمثيل ف اخر كل واحد هيعرف حقيقه التاني

• عجبني
التفاعلات: Ayaat
لازم تتعارفوا تشوفوا طباع بعض عشان لو مفيش اتفاق يبقى من على البر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%