NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مالك الهايج

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
في البدايه احب اعرفكم بنفسي انا اسمي مالك عندي 23 سنه طويل ومس تخين بس طيزي بارزه وطريه جدااا وزوبري متوسط كان ليا صاحبي اسمه حازم كان في نفس سني بظبط كان قصير ورفيع المهم ندخل ف الموضوع ع طول كان وقتها عندي 17 سنه كنت بقضي طول الوقت مع حازم عندي في البيت كنا اقرل اتنين لبعض نشرب سجاير وحشيش ونتفرج ع سكس انا طول عمري هايج ونفسي اتناك وبقعد اتفرج ع طيزي ف المراياا واهيج ع نفسي واقعد العب ف طيزي واتفرج ع افلام شواذ وانيك نفسي ب اي حاجه الاقيها قدامي بس طبعا حازم عمره مالاحظ عليا حاجه لحد م جه احلي يوم ف حيااتي

كنا قاعدين وبنشؤدرب حشيش وبيره وحازم مشغل فيلم سكس لواحده ميلف بتتناك ف طيزها من ابنها

حازم : شايف طيزها جامده ازااي يااض دي لو معايا كنت فشختهاا

ماالك : ااه فعلا جامده اووي

حازم : انا مش قادر ورااح مطلع زبره

مكنتش اول مره اشوف زبره شوفتو كتيير قبل كداا بس المره دي كنت هاايج اوي

مالك : انا هجت اووي يلا نضرب عشره

حازم : متيجي تضربهالي انت

بهزاار يعني

مالك : بس ياخول سيبيني ف هيجاني بدل م اقوم افشخ طيزك الوقت

حازم : متقدرش ي خول انا لو قومت هنيكك الوقت

مالك : متعرفش راح قايم وبيقعد حازم ع ارض وبيقعد ع رجله كانه هيضربه

حازم : شده من طيازه وقربه عليه

مالك : بيحوش ايده كانه مدايق وايده بتخبط ف زبر حازم وهو بيبعد ايده عن طيزه رااح حازم شدهاا اكتر وقعد يقفش ف طيزه اكتر ويقوله دي احسن من المره ال بتتناك ف الفيلم ي خول مالك هاااج جداا طبعا وهو كان اكتر حاجه بيحبها هيا بوس الشفايف نفسه يبوس ال هينيكه ويمص زبره وهو كان اصلا بيهيج ع حازم

المهم ..

مالك : ابعد ايدك عن طيزي ي عرص

حازم : مش قادر هموت وادخل زبري فيها

كل داا كان هزار من حازم بس مالك كداا تقريبا ماصدق انه بيقفش ف جسمه

ماالك : طب خلاص خليها ماسكها بس هات شفايفك ابوسها نفسي فيها م زمااان 😂😂😋

حاازم : نفسك ف اي ي خول انت بتتكلم جد

مالك بيقرب من شفايفه وحازم بيبعد ف وشه لانه عمره م تخيل ولا فكر انه ممكن يعمل كداا مع صاحبه

مالك عمال يقرب ويبوسه ف رقبته وحازم يلعب ف طيزه اكتر وزبره يشد اكتر

لحد ما ف مره شفايفهم لزقت ف بعض وراااحو ف بوسه طويله ماالك مكنش قادر كان اما صدق بقا بياكل ف شفايف حازم ولسانه وحازم بقا بيتجاوب معاا وايده شغاله ف طيز مالك الملبن فضله ع كدا ربع ساعه لحد م حازم قالو مش قادر اضربلي عشره ي اما هنيكك مالك وهو مش قادر يتكلم من الهيجاان قاله حاضرر فضل ماسك زبر حاازم ويدعك فيه وهو بيبوس شفايفو وحازم ايده جوه طيزه خلاص دخل شغال بعبعصه لحد م حازم جابهم ومالك لمس زبره بس جابهم وايدهم غرقت ف اللبن قعده يضحكو😋 ويهزره وكملو شرب حشيش

اسف ع الاطاله لو عجبتكم هنزل ب الجزء التاااني 🔥🔥🤌

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: chuloverrr, و انا وياك, 7mada_sexy_sexy و 11 آخرين
فين الجزء التاني

حلوة كمل حصل. ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوه اوي بس قصيره

روعه بس قصيره

في البدايه احب اعرفكم بنفسي انا اسمي مالك عندي 23 سنه طويل ومس تخين بس طيزي بارزه وطريه جدااا وزوبري متوسط كان ليا صاحبي اسمه حازم كان في نفس سني بظبط كان قصير ورفيع المهم ندخل ف الموضوع ع طول كان وقتها عندي 17 سنه كنت بقضي طول الوقت مع حازم عندي في البيت كنا اقرل اتنين لبعض نشرب سجاير وحشيش ونتفرج ع سكس انا طول عمري هايج ونفسي اتناك وبقعد اتفرج ع طيزي ف المراياا واهيج ع نفسي واقعد العب ف طيزي واتفرج ع افلام شواذ وانيك نفسي ب اي حاجه الاقيها قدامي بس طبعا حازم عمره مالاحظ عليا حاجه لحد م جه احلي يوم ف حيااتي

كنا قاعدين وبنشؤدرب حشيش وبيره وحازم مشغل فيلم سكس لواحده ميلف بتتناك ف طيزها من ابنها

حازم : شايف طيزها جامده ازااي يااض دي لو معايا كنت فشختهاا

ماالك : ااه فعلا جامده اووي

حازم : انا مش قادر ورااح مطلع زبره

مكنتش اول مره اشوف زبره شوفتو كتيير قبل كداا بس المره دي كنت هاايج اوي

مالك : انا هجت اووي يلا نضرب عشره

حازم : متيجي تضربهالي انت

بهزاار يعني

مالك : بس ياخول سيبيني ف هيجاني بدل م اقوم افشخ طيزك الوقت

حازم : متقدرش ي خول انا لو قومت هنيكك الوقت

مالك : متعرفش راح قايم وبيقعد حازم ع ارض وبيقعد ع رجله كانه هيضربه

حازم : شده من طيازه وقربه عليه

مالك : بيحوش ايده كانه مدايق وايده بتخبط ف زبر حازم وهو بيبعد ايده عن طيزه رااح حازم شدهاا اكتر وقعد يقفش ف طيزه اكتر ويقوله دي احسن من المره ال بتتناك ف الفيلم ي خول مالك هاااج جداا طبعا وهو كان اكتر حاجه بيحبها هيا بوس الشفايف نفسه يبوس ال هينيكه ويمص زبره وهو كان اصلا بيهيج ع حازم

المهم ..

مالك : ابعد ايدك عن طيزي ي عرص

حازم : مش قادر هموت وادخل زبري فيها

كل داا كان هزار من حازم بس مالك كداا تقريبا ماصدق انه بيقفش ف جسمه

ماالك : طب خلاص خليها ماسكها بس هات شفايفك ابوسها نفسي فيها م زمااان 😂😂😋

حاازم : نفسك ف اي ي خول انت بتتكلم جد

مالك بيقرب من شفايفه وحازم بيبعد ف وشه لانه عمره م تخيل ولا فكر انه ممكن يعمل كداا مع صاحبه

مالك عمال يقرب ويبوسه ف رقبته وحازم يلعب ف طيزه اكتر وزبره يشد اكتر

لحد ما ف مره شفايفهم لزقت ف بعض وراااحو ف بوسه طويله ماالك مكنش قادر كان اما صدق بقا بياكل ف شفايف حازم ولسانه وحازم بقا بيتجاوب معاا وايده شغاله ف طيز مالك الملبن فضله ع كدا ربع ساعه لحد م حازم قالو مش قادر اضربلي عشره ي اما هنيكك مالك وهو مش قادر يتكلم من الهيجاان قاله حاضرر فضل ماسك زبر حاازم ويدعك فيه وهو بيبوس شفايفو وحازم ايده جوه طيزه خلاص دخل شغال بعبعصه لحد م حازم جابهم ومالك لمس زبره بس جابهم وايدهم غرقت ف اللبن قعده يضحكو😋 ويهزره وكملو شرب حشيش

اسف ع الاطاله لو عجبتكم هنزل ب الجزء التاااني 🔥🔥🤌
يا بختك بصاحبك

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%