NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ran away

نسوانجي مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غالبا في فترة الخطوبة ممكن يحصل شوية تجاوز ما بين الشاب و البت
هل انت كشاب اتقدمت لبنت و عرفت انها كانت مخطوبة قبل كده مرة او مرتين هل ممكن تشك فيها
ليا زميل بيقولي انا عمري ما اتقدم لوحده كانت مخطوبة قبل كده هل مع ام ضد كلامه ؟؟؟؟

علي حسب الشخصيه اللي قدامي

هل انت كشاب اتقدمت لبنت و عرفت انها كانت مخطوبة قبل كده مرة او مرتين هل ممكن تشك فيها
ليا زميل بيقولي انا عمري ما اتقدم لوحده كانت مخطوبة قبل كده هل مع ام ضد كلامه ؟؟؟؟
لحد دلوقتي مخطبتش ومش بثق في البنات اللي كانت مخطوبه وفركشت 🤘

لحد دلوقتي مخطبتش ومش بثق في البنات اللي كانت مخطوبه وفركشت 🤘
يعني مستخيل تخطب واحده كانت مخطوبة قبل كده ؟

يعني مستخيل تخطب واحده كانت مخطوبة قبل كده ؟
كل شئ جايز وده نصيب اني اخطب واحده متخطبتش اقبل كداً او العكس

• أتفق
التفاعلات: Ran away
مش عايز اصدمك بس اللي بيبقي شكلهم محترم دول ساعات بيطلعوا اوسخ بنات
من معاملته معايا ممكن اعرف اذا كنت كده ولا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ضد طبعا

• عجبني
بص متحاولش تقلب ف ماضي حد لان انت و هو مستورين خليك ف اللي انت شايفه و لو سره اتقال قدامك كمل ستر و اخلع ب طريقه شيك

• أتفق
بص متحاولش تقلب ف ماضي حد لان انت و هو مستورين خليك ف اللي انت شايفه و لو سره اتقال قدامك كمل ستر و اخلع ب طريقه شيك
رأي محترم جدا

• عجبني
التفاعلات: zlabya
هيه المطلقه مبتتجوزش علشان المخطوبه متتخطبش تانى بلاش الشيطان يلعب فى دماغك المهم أنته تبقا عارف أنته اخترتها على اى اساس لأخلاقها ولا لحاجه تانيه بس خليك فاكر لو اخترتها لحاجه تانيه يبقا الموضوع مش هيبقى فارق معاك ولو بأخلاقها فأكيد أنته واثق فيها ولا ايه

• أتفق
من رأيي طبعا الماضى ماليش دعوة بيه اهم حاجة علاقتنا مع بعض من اول ما بقت معايا

• أتفق
هيه المطلقه مبتتجوزش علشان المخطوبه متتخطبش تانى بلاش الشيطان يلعب فى دماغك المهم أنته تبقا عارف أنته اخترتها على اى اساس لأخلاقها ولا لحاجه تانيه بس خليك فاكر لو اخترتها لحاجه تانيه يبقا الموضوع مش هيبقى فارق معاك ولو بأخلاقها فأكيد أنته واثق فيها ولا ايه
هو عندك حق اولا
ثانيا الموضوع عام ميخصنيش بس منتشر بين الشباب و اللي خلاني افكر في كده حكاية واحد كانت بنت جارته معجب بيها جدا من زمان و شايفها محترمه و بتمشي وشها في الارض و لبس واسع و اخر احترام و لما جه عاوز يخطبها اكتشف انها كانت علي علاقة بواحد و بتكلمه فيديو في الحمام و صور عريانه و ده خلاني افكر و خوفت بصراحة برضوه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%