NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عزيزي البائس مساء الخير
قهوتك الفرنساوي و صحصح للكلام

لو مبيحصلكش انتصاب صباحي بقالك كتير؛ لو مبتعرفش تحافظ على دوام انتصابك وبيقع منك أثناء العلاقه، لو بتحاول تستدعي عضوك الذكري للخدمة العسكرية أحيانا وبيهرب منك.

فـ الكلام ده مهم جدا ليك..

التسرب الوريدي
باختصار والبساط أحمدي؛ الجلبة بتسرب😔
لما يحصل عندك شهوة، مخك الجميل يدي أوردر لقلبك الحنين علشان يحرك الدم في اتجاه عضوك الذكري و يقف انتباه، خلاص الدم وصل لعضوك الذكري بالسلامه !
هوبا عضوك يرتخي و ينام و يبقي شكلك مش ولابد

هنا المشكلة مع مرضي التسرب الوريدي

عدم قدرة الوريد على الانقباض و الانغلاق بشكل كامل مما يسبب تسرب في الدم الذي يملأ القضيب ليحافظ على دوام انتصابه..

فلو كان ده اللي بيحصل مع حضرتك وكنت مصابا بالاتي

١- أحد الأمراض التي تؤثر على تدفق الدم زي السكري أو
الكوليسترول.
٢- مرض من أمراض الأوعية الدموية.
٣- خلل في هرمون التستوستيرون.
٤- اكتئاب حاد وضغوط نفسية، وقلق دائم.
٥- مصاب بـ بيروني ديزيس.
٦- حصل حادث أو خبطة جامدة للعضو.
٧- مشاكل في الجهاز العصبي.

فحضرتك محتاج تراجع طبيب الذكورة لإن ممكن أي حاجة من النقاط دي تسبب التسرب الوريدي.

التسرب الوريدي درجات كمان محتاج متتخضش، كل درجة فيه ليها علاجها

أ/ التسرب الأولي: يُعالج بتغير نمط الحياة والأكل الصحي والرياضة والأدوية.

ب/ التسرب المتوسط: قد يُعالج بالحقن الموضعية للقضيب.

ج/التسرب الشديد: في حالة لم تصلح كل علاجات التسرب من أدوية وحقن وتعديل نمط الحياة، فقد يعالج التسرب الوريدي الشديد بالجراحة أو دعامة القضيب.

الخلاصة
لو مبيحصلش عندك انتصاب صباحي بقالك شهور، ولو مبتقدرش تكمل العملية الجنسية لإن العضو الذكري بيقع منك في النص ف إحتمالية الإصابة بالتسرب الوريدي مش قليلة.. فـ راجع الطبيب لوسمحت

لو مصاب بأي أمراض مزمنة ليها علاقة بتدفق الدم فـ خليك دوما متابع مع الطبيب بتاعك لو لاحظت أي حاجة في الانتصاب وتكررت كثيرا.

لو رحت لطبيب نصـ.ـاب وقال لك يلا بينا دعامة قضيب، متسمعش كلامه لإنه وارد جدا يكون انتفاعي، عايز يقلب جيبك، وروح لطبيب آخر وثالث ورابع لو تطلب الأمر، ولو أجمعوا على نفس التشخيص يبقى الطبيب الأول محترم وبيتقي **** انتفت عنه تهمة الانتفاع.

لو سمحت متاخدش الحبايه الزرقا منك لنفسك، غير مسموح ليك إنك تشخص حالك وتروح تاخد فياجرا ومحفزات انتصابم. ممكن الموضوع ميبقاش محتاج كده.

شكرا لاهتمامكم بالقراءه
تحياتي 🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: deb
ينهار طين انت قلقتنى يجدع يعنى انت انا عندى على كدا تسرب. وريدى انا عندى السكر

صديقي متقلقش 🙏
لو أثناء العلاقه عضوك بيحصله ارتخاء، عليك بالمتابعه مع طبيب ذكوره 🌹
انا خام خالص او بكر يعنى معملتش علاقه حقيقه مع وحده عشان احكم بس انت كدا بجد رفعت دمى من الخضه

صديقي متقلقش 🙏
لو أثناء العلاقه بس عضوك بيحصله ارتخاء، عليك بالمتابعه مع طبيب ذكوره 🌹
فا مش عارف نفسى انا بجد عندى ولا. هيبان مع العلاقه انا خايف بجد لو كدا هيبق منظرى عره قدام الدكاتره

فا مش عارف نفسى انا بجد عندى ولا. هيبان مع العلاقه انا خايف بجد لو كدا هيبق منظرى عره قدام الدكاتره
لا متقلقش و متوهمش نفسك نهائي. المنشور لكل راجل متجوز و مع الوقت أداءه الجنسي قل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%