NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

J U B A

Fighter
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الحبّ هو أعلى قمّة في جبل الحكمة الحبّ جنون لذيذ الحب هو وتر الشّاعر وريشة الفنّان وتغريدة الطّائر وتفتّح الزهرة وإشراقة الصّباح

الحبّ هو أعلى قمّة في جبل الحكمة الحبّ جنون لذيذ الحب هو وتر الشّاعر وريشة الفنّان وتغريدة الطّائر وتفتّح الزهرة وإشراقة الصّباح
انه حب جديد يا سادة😂

انا بخمن ولا اروج لاشاعات😂😂😂

الحب معروف بجماله ونقاء وسواء مرتبط او سنجل او متخزوق حتي ملهم عارفين معني الحب واهميته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحب معروف بجماله ونقاء وسواء مرتبط او سنجل او متخزوق حتي ملهم عارفين معني الحب واهميته
انا مش بكلم عن الحب انا بكلم عن جوبا الي قلبه شكله رق و حن و وقع تاني 😂😂

ياااه لسة منستش يا كيمو دا انت وفي اوي الصراحة
كانو بيقولو زمان العشره مبتهونش وابن الاصول مينساش العشره ودايما يعملها حساب

كانو بيقولو زمان العشره مبتهونش وابن الاصول مينساش العشره ودايما يعملها حساب
ده بين الصحاب و الاخوات و الحيران و زمايل الشغل لكن مش في الحب يا جويا

الخب مدمر العقول والقلوب 💔

ده بين الصحاب و الاخوات و الحيران و زمايل الشغل لكن مش في الحب يا جويا
بالعكس دا لازم ف الحب ازاي تنسي من عاشره قلبك وعقلك وكان اقرب من الصحاب والجيران والزمايل

بالعكس دا لازم ف الحب ازاي تنسي من عاشره قلبك وعقلك وكان اقرب من الصحاب والجيران والزمايل
مش بقولك تنسي انا بكلم عن العشرة

انت ممكن تحب حد من غير ما تعاشره اصلا و كمان الي بينكم ميبقاش عشرة الا لو قعدتوا مع بعض زي اي اتنين متجوزين

انت ممكن تحب حد من غير ما تعاشره اصلا و كمان الي بينكم ميبقاش عشرة الا لو قعدتوا مع بعض زي اي اتنين متجوزين
ممكن

استمتع بالسئ دايما ف القادم اسوء ع دماغنا كلنا
هو فى اسؤ من كدا وبعدين يسطا دا جنس الواحد مش عارف انه يفهمو تصارحو بكل حاجه فى حياتك يسيبك تخبى عليه يسيبك لدرجت انت مش فاهم عاوزين اى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%