NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

juba7

Palestinian and proud
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مكنتش ناوي ارجع
بس يهمني اقدم التجربه دي القريب مني عارف اني عمري محبيت ويشاء القدر احب وكالعادة تنتهي بالفشل ومش ندمان ع التجربه
حابب اقول لما تحب اوعي تبقي ضعيف عشان تبين انك بتحب او تيجي ع كرامتك عشان الي بتحبه ممكن تبين ده وانت واقف قوي لان الي بيحبك هيساعدك تقف مش هيوقعك
تاني حاجه ركز ع الي بيحصل حاوليك بالذات لو بتحب حد بعيد عنك وقتها هتخليه يعمل الي هو عايزه وهو مفكر انه زكي
بس انت فاهم الي حواليك كويس
تجربه كان لازم اوضحها عشان ف ناس هنا تهمني
السنجله راحة بال

• عجبني
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: syrian boy, rap.ar.music, نورالشام و 5 آخرين
مكنتش ناوي ارجع
بس يهمني اقدم التجربه دي القريب مني عارف اني عمري محبيت ويشاء القدر احب وكالعادة تنتهي بالفشل ومش ندمان ع التجربه
حابب اقول لما تحب اوعي تبقي ضعيف عشان تبين انك بتحب او تيجي ع كرامتك عشان الي بتحبه ممكن تبين ده وانت واقف قوي لان الي بيحبك هيساعدك تقف مش هيوقعك
تاني حاجه ركز ع الي بيحصل حاوليك بالذات لو بتحب حد بعيد عنك وقتها هتخليه يعمل الي هو عايزه وهو مفكر انه زكي
السنجله راحة بال
الكلام حلو ومافيش كلام . حلو حلو
لكن ما ركزناش الا بعد ما ضيعنا وقت من عمرنا . انا كل اللي زعلان منه اني ضعيت وقت من عمري كان المفروض اقضيه في اي شئ يسليني مثلآ لعبه بلياردو او بلاستيشن او سفريه هههههههههههه كان انفعلي وال ل ه من وقتي اللي قضيته معاهم

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Range Rover و afnan
ده معناه آنك رجعت سنجل تاني ؟

• بيضحكني
التفاعلات: كارما
  • بيضحكني
التفاعلات: JO277 و كارما
ياعم مكنوش يستاهله و**** ده الحمد**** ان **** نجدنا منهم فكك

• عجبني
التفاعلات: Range Rover
و**** الناس الخاينة الكذابة ما يستاهلوش يكونوا في حياتنا اصلا ولازم نخرجهم من حياتنا ونرميهم في اول باسكت زباله علشان يعرفوا ان دي مكانتهم لكن حياتنا مكانة من ذهب بالنسبة لهم ما يستهلوش يعدو من قدامها بس 🙂

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: syrian boy, Marioumaa1, كريم سعد مكرم و 2 آخرين
مكنتش ناوي ارجع
السنجله راحة بال
يعني اختفائك دا كان بسبب قصة حب معلش يا صديقي اكيد درس و اتعلمته صح و ياريت متقعش فيه تاني

• عجبني
التفاعلات: afnan
لكن ما ركزناش الا بعد ما ضيعنا وقت من عمرنا . انا كل اللي زعلان منه اني ضعيت وقت من عمري كان المفروض اقضيه في اي شئ يسليني مثلآ لعبه بلياردو او بلاستيشن او سفريه هههههههههههه كان انفعلي وال ل ه من وقتي اللي قضيته معاهم
اي ياعم متروق كدا هو انتي كنت بتحب سايبر كافيه😂

• بيضحكني
التفاعلات: كريم سعد مكرم و afnan
و**** الناس الخاينة الكذابة ما يستاهلوش يكونوا في حياتنا اصلا ولازم نخرجهم من حياتنا ونرميهم في اول باسكت زباله علشان يعرفوا ان دي مكانتهم لكن حياتنا مكانة من ذهب بالنسبة لهم ما يستهلوش يعدو من قدامها بس 🙂
انا عاوز اسالك سؤال لو فيها رخامة هو انتي كان عندك اكونت من شهر كدا اسمه فنون🤔

• عجبني
التفاعلات: syrian boy و JO277
ربما تبتلى بـ شتات الأمر ..
لـ تساق لـ خير لم تفكر به من قبل

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
مكنتش ناوي ارجع
السنجله راحة بال
مكنتش أتمنى ضعفي يبان قدامها. بس بجد أنا كنت عاوز افهمها إني منغيرها حياتي بتبقى أسوأ. أنا مكنتش بالسوء ده معاها. هي الي خلتني بقيت كويس عشانها. ولما سابتني انتكست منغيرها💔

• حبيته
التفاعلات: Range Rover
مكنتش ناوي ارجع
السنجله راحة بال
كلامك نابع من قلبك، و ما الابتلاء الا للتعليم و الفهم و الحكمة، تعلم من هذا يا اخي و استمر بحياتك فهناك الكثير و الكثير ممكن يكذبون، هناك من يريد أن يظهر انه غالي و نفيس لكنه ع التراب ف منه الكثير، هناك من يريد أن يظهر بشكل أفضل لأنه يعرف في قرارة نفسه انه رخيص، هناك شخص هوايته هي الكذب على الناس و افتعال مشاعر مزيفة معهم، للأسف هذا هو حال هذا الزمان، اعطيك نصيحة اعمل بها ان شئت، خليك على وضعك و ك.س.م اي حد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخي كريم، معك كل الحق، الحياة مليئة بعلاقات مثل كيس الطماطم لا شئ منها غير انها ترقص في الخلاط😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: كريم سعد مكرم
ده معناه آنك رجعت سنجل تاني ؟
الوحدة أفضل من ضياع الكرامة، فمن ضاعت كرامته ضاعت نفسه و من ضاعت نفسه، الموت أولى به

كلام من شخص خبير، لكن ان كنت خبير كيف وقعت في نفس الخطأ، كيف سمحت لأشخاص خائنين ان يدخلوا حياتك، اختر الصديق بحذر فقد يضرك او ينفعك، اختر من يكون سندا لك، اختر من له المروئة و الشجاعة، لا من يكذب عليك و يخونك، اختر الذي يضحكك في أحلك ايامك الصعبة، اختر من له سعة صدر تتحمل شكواك له

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: syrian boy، كريم سعد مكرم و afnan
مكنتش أتمنى ضعفي يبان قدامها. بس بجد أنا كنت عاوز افهمها إني منغيرها حياتي بتبقى أسوأ. أنا مكنتش بالسوء ده معاها. هي الي خلتني بقيت كويس عشانها. ولما سابتني انتكست منغيرها💔
من يحبك، يحبك كما أنت، لا تتغير لكي ترضى احد، ف الخالق لم يخلقك لكي ترضى احد ليس ذاك هو الهدف، ان كنت تريد التغيير فيجب عليك أن تتغير من أجل نفسك لا من أجل احد تريده راضٍ عنك ☝️

دي جت قبل رمصان و قالت هتمشي و مش هتفتح تاني بجد انا سعيد برجوعها و نورتي المنتدي يا قمراية انتي 🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%