NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Mr. Berlin
وحياتك متخزوق ٣ مرات وبلعن ابوه 😂
على فكرة يا مانو الحب حلو اوي بس مع الشخص الصح شخص ما يستغلش حبك ليه يكون كل حياتك شخص يحسسك انك كل اهتمامته فارق معاه اذا كنت تعبان او مبسوط تلاقيه جمبك في كل الاوقات

• حبيته
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: زبري في كسكوسك، وهم الأقنعه و Mr. Berlin
على فكرة يا مانو الحب حلو اوي بس مع الشخص الصح شخص ما يستغلش حبك ليه يكون كل حياتك شخص يحسسك انك كل اهتمامته فارق معاه اذا كنت تعبان او مبسوط تلاقيه جمبك في كل الاوقات
نا جنبك اهو😂

• بيضحكني
التفاعلات: أفنان
اه مضمونه جدا بس المدرسه تحن وتديني الشهاده😂
😂😂هو انت عايز تخلص بسرعه كدا
مفيش احلى من الايام دي صدقني

• بيضحكني
  • معجبنيش
التفاعلات: زبري في كسكوسك و Mr. Berlin
  • بيضحكني
  • معجبنيش
التفاعلات: Mr. Berlin و زبري في كسكوسك
  • عجبني
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: Mr. Berlin و زبري في كسكوسك
عليا النعمه اهو دى لو لقتها انا مستعد اعمل اى حاجه ف الدنيا ونفضل سوا لو هتحدى الدنيا طالما سوا بس النوع دا مبقاش موجود خلاص 😂😂

• بيضحكني
ده ليه يعني
انا بقول انو شئ مش موجود من الاساس ومن اتخراع البشر اما كل الي حضرتك كنت كاتبو فوق ممكن نقول انه استىيحت للشخص من اول لما شوفتو عجبك شي معين

• عجبني
انا بقول انو شئ مش موجود من الاساس ومن اتخراع البشر اما كل الي حضرتك كنت كاتبو فوق ممكن نقول انه استىيحت للشخص من اول لما شوفتو عجبك شي معين
اما بقا عن الاهتمامات والاوليات دي طبيعي بتيجي مع الوقت والمواقف والعشره

• عجبني
الحب حاجة جميلة اوي كتير مننا و انا معاهم وقعنا ف الحب حتى لو مش عايزين الموضوع بيبقي بعيد عن سيطرتنا مبنعرفش نتحكم خالص ف الموضوع...

بمجرد م تشوف الي بتحبه حتى لو متعرفش تلاقي قلبك ضرباته عالية وفي احساس مش عارف توصفه ولا حتى انت فاهم ايه ده بس هو الحب...

الحب انك تلاقي نفسك عايز تكلم حد ولما تقفل معاه كلام تزعل وتضايق وتبقي عايز تكلمه تاني وتالت ونفسك متخلصش معاه كلام...

لما تحس انك بتفرح علطول لما بتفكر ف حد وتسرح بخيالك وتفكر فيه وتبقى الضحكة البسيطة دي مش مفارقة وشك او ابتسامة زي مبيقولو اعرف ان ده الحب..

كام واحد منا وقع ف الحب وقلبه دق بكلمة الحب الحب الحب وهو كان فرحان زي م نا فرحان دلوقتي ...احكولنا عن قصص حبكو❤️
الخلاصة الحب شئ جميل والاجمل جني ثمارة والعكس

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
الحب حاجة جميلة اوي كتير مننا و انا معاهم وقعنا ف الحب حتى لو مش عايزين الموضوع بيبقي بعيد عن سيطرتنا مبنعرفش نتحكم خالص ف الموضوع...

بمجرد م تشوف الي بتحبه حتى لو متعرفش تلاقي قلبك ضرباته عالية وفي احساس مش عارف توصفه ولا حتى انت فاهم ايه ده بس هو الحب...

الحب انك تلاقي نفسك عايز تكلم حد ولما تقفل معاه كلام تزعل وتضايق وتبقي عايز تكلمه تاني وتالت ونفسك متخلصش معاه كلام...

لما تحس انك بتفرح علطول لما بتفكر ف حد وتسرح بخيالك وتفكر فيه وتبقى الضحكة البسيطة دي مش مفارقة وشك او ابتسامة زي مبيقولو اعرف ان ده الحب..

كام واحد منا وقع ف الحب وقلبه دق بكلمة الحب الحب الحب وهو كان فرحان زي م نا فرحان دلوقتي ...احكولنا عن قصص حبكو❤️
ايها البدر الساطع من بعيد ...
مالك فات الحسن سعيد ..
هل مرت بك حبيبتى..
فصرت فرحا مبتهجا بالعيد...
فيا ايها القمر سائلك عن حالك ..
فكثيرا عن عينى كنت تغيب..
اجابنى لست أنا البدر التى تراه..
عيناك إنما ترى بدر جديد ...
لا يراه الا كل عشاق متيم ...
ولا يحسه الا هائم بالعشق شريد..
ما تراه عيناك إنما هو..
طيف حبيبتك يأتيك كالعبير..