NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اوعي تحب اوعي اوعي
لو معاك فلوس كتير تقدر تتجوز ماشي
انا معايا بيت ارض مساحه نص قراط اربع ادوار والتالت والرابع مش مشطبين فريف بس فنفس المركز بس انا مش فدماغى

المشكله انو شفتها من سنه ونص ومراحتش عن بالى وقلت دى مراهقه ولما من مده كام يوم شفتها تانى برضو وكميه فرحه وقبول انك هتشوف شخص انت هتشوفو حاجه روعه خايف اكون وقعت بجد
طب لو وقعت اخطب

دلوقتى سؤال بس يا شباب هل فعلا فسن ال18الحب ناجح نعم ام لا ولماذا
وهل لما الوحده تحب حد فعلا بتدوب فيه يعنى مثلا بتنفذلو اى طلب ليه حتى لو هيئذيها هى شخصيا
ده حب مراهقه والحب الحقيقي بعد الجواز

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: 卍 فرعون卍
مش عارف انا تعبان من تفكيرى
متتعبش😂😂
اشغل نفسك
انت شكلك لسه صغير فى السن
نصيحتى ركز فى دراستك وهتلاقى الاحلى والاحسن وهتشوف كل الاصناف
وانت وراحتك

متتعبش😂😂
اشغل نفسك
انت شكلك لسه صغير فى السن
نصيحتى ركز فى دراستك وهتلاقى الاحلى والاحسن وهتشوف كل الاصناف
وانت وراحتك
انا ف3ث ومعرفش عندى ايه فالمنهج لحد الان

• بيضحكني
وهل لما الوحده تحب حد فعلا بتدوب فيه يعنى مثلا بتنفذلو اى طلب ليه حتى لو هيئذيها هى شخصيا
من رائيي المتواضع إنه مش ناجح للطرفين اولا هما مش ناضجين كفاية ولا مرتبين أولوياتهم هما عايزين ايه من العلاقة و اخرتها ايه .
فعلا و شوفت نماذج كتير قصاد عيني يبقى أذيها في حياتها و مدمر مشاعرها و متعلقة بيه من الاخر البنت في السن دا لو ملقيتش الحنان من الاهل بتجري تدور عليه بدري و طبعا عشان مجتمعنا جاهل فـ الأهالي بتتعامل بقسوة لما تعرف إن بنتهم بتحب واحد بدل ما ينصحوها و دا بيخلي البنت تتعلق اكتر بالشخص لأنه بيكون حنين عليها في الوقت اللي اهلها بيتعاملوا معاها بقسوة .

• أتفق
التفاعلات: 卍 فرعون卍
من رائيي المتواضع إنه مش ناجح للطرفين اولا هما مش ناضجين كفاية ولا مرتبين أولوياتهم هما عايزين ايه من العلاقة و اخرتها ايه .
فعلا و شوفت نماذج كتير قصاد عيني يبقى أذيها في حياتها و مدمر مشاعرها و متعلقة بيه من الاخر البنت في السن دا لو ملقيتش الحنان من الاهل بتجري تدور عليه بدري و طبعا عشان مجتمعنا جاهل فـ الأهالي بتتعامل بقسوة لما تعرف إن بنتهم بتحب واحد بدل ما ينصحوها و دا بيخلي البنت تتعلق اكتر بالشخص لأنه بيكون حنين عليها في الوقت اللي اهلها بيتعاملوا معاها بقسوة .
كلامك سليم ومقنع

• عجبني
التفاعلات: Moonman
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ف3ث ومعرفش عندى ايه فالمنهج لحد الان
خول يعنى 🤨🤨
الفتره دى اكتر فتره لو شديت فيها هتفرح وتحدد حياتك هتمشى ازاى بدل ما تطوح فى الدنيا وعمرك يروح
نصيحه وانت حر فى الاخر

• أتفق
التفاعلات: إيرين إبن الحج يغير
المشكله مش في السن المشكله ان سن ١٨ في مصر اغلبه وليس كله عايش علي حساب مكنة ال atm الي في البيت هات يا حج خروجه هات يا حج كذا
انما فيه ناس اشتغلت من بدري ولقوا فلوس ودول الصراحه الي يؤتمنوا ويقدر يأسس بيت ويتزوج

نفس الكلام في البنت الي بتشيل مسؤولية البيت وهيا صغيره مش قاعدة علي السرير والوالده هيا الي ممشيه امور البيت

لو تلاحظ في باكستان البنات ببتجوز في سن ١٤ سنه لان البيئه الي اتربت فيها تخليها ست بيت وهيا في السن ده

خول يعنى 🤨🤨
الفتره دى اكتر فتره لو شديت فيها هتفرح وتحدد حياتك هتمشى ازاى بدل ما تطوح فى الدنيا وعمرك يروح
نصيحه وانت حر فى الاخر
انا بتريق يذاكر وببذل كل مجهودى وكل طاقتى بس خايف اتخذل فالاخر وما احصلش حاجه

• بيضحكني
المشكله مش في السن المشكله ان سن ١٨ في مصر اغلبه وليس كله عايش علي حساب مكنة ال atm الي في البيت هات يا حج خروجه هات يا حج كذا
انما فيه ناس اشتغلت من بدري ولقوا فلوس ودول الصراحه الي يؤتمنوا ويقدر يأسس بيت ويتزوج

نفس الكلام في البنت الي بتشيل مسؤولية البيت وهيا صغيره مش قاعدة علي السرير والوالده هيا الي ممشيه امور البيت

لو تلاحظ في باكستان البنات ببتجوز في سن ١٤ سنه لان البيئه الي اتربت فيها تخليها ست بيت وهيا في السن ده
انا على سطر وبسيب سطر يعنى مفيش شغل بثبت فيه بسبب العبوديه الى بتحصلى

انا بتريق يذاكر وببذل كل مجهودى وكل طاقتى بس خايف اتخذل فالاخر وما احصلش حاجه
رزقك هتاخده
عاجلا او آجلا هتاخده
قليل او كتير قول الحمد لله وارضى

رزقك هتاخده
عاجلا او آجلا هتاخده
قليل او كتير قول الحمد لله وارضى
يسطى انا خايف كل يوم بيعدى وامتحناتى بتقرب وبخاف اكتر اناف3ث صنايع قسم الكترونيات-حاسبات ودا قسم صعب بندرس حجات من كليه هندسه ومطلوب انى اجيب مجموع واعادل وادخل هندسه

• بيضحكني
  • أتفق
مش ناجح
انتو الاتنين لسه اصلا بتنموا نظرتك للحياه ، أولوياتك ،دماغك لسه هتتغير قدام
حتي و لو ده مش المشكله, فيه مشكله تانيه في سن ده بيبقي قصادكم ولا ٧ سنين علي ما بيبقي فيه ارتباط رسمي هتقعدوا الوقت ده كله تعملوا ايه بجد
ميمنعش ان فيه حالات بسيطه (بتنجح )

السؤال التاني اه فيه بس ملوش علاقه بالحب

مش ناجح
انتو الاتنين لسه اصلا بتنموا نظرتك للحياه ، أولوياتك ،دماغك لسه هتتغير قدام
حتي و لو ده مش المشكله, فيه مشكله تانيه في سن ده بيبقي قصادكم ولا ٧ سنين علي ما بيبقي فيه ارتباط رسمي هتقعدوا الوقت ده كله تعملوا ايه بجد
ميمنعش ان فيه حالات بسيطه (بتنجح )

السؤال التاني اه فيه بس ملوش علاقه بالحب
كلام مظبوط وسليم
النقطه التانيه ليها علاقه بأيه طيب

ناجح ولا ده ع حسب الاتنين بالذات الراجل ف فالسن ده رجاله فعلا فعلا قد الكلمه وف لسه عيال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%