NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

على فكرة انجح جواز في الدنيا جواز الصالونات
انا اتجوزت صالونات اينعم العلاقة بيني و بينها ايام الخطوبة مكانتش احسن حاجة و كنا بنتخانق كتير ، لكن بعد الجواز عاوز اقولك اننا بنحب بعض حب متتخيلوش
طب بس اسكت لي تاخد عين 😂 انا بهذر مع حضرتك

• عجبني
التفاعلات: hard rock
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
على فكرة انجح جواز في الدنيا جواز الصالونات
انا اتجوزت صالونات اينعم العلاقة بيني و بينها ايام الخطوبة مكانتش احسن حاجة و كنا بنتخانق كتير ، لكن بعد الجواز عاوز اقولك اننا بنحب بعض حب متتخيلوش
**** يسعدكم

ولد عيب دول علية القوم المفتوحين 😂😂
بصراحة الواحد لما يسمع المواضيع ده قلبي بيوجعني من قذارة ازاي ده يحصل ديوث و محترر و شاذ انا مش فاهم حاجه الحاجات ده جات منين هيا ده أمراض نفسيا ولا ايه بظبط الشعب عايز ايه 🤔 احنا حرفياً بقيني شعب معندوش ملة حتة سمعت عن موضوع عاملين جروب شباب كل واحد ينزل صورة أخته يا حبيبته عمرك شوفت كده بجد الواحد مصدوم ايه اللي بيحصل ده مش فاهم حاجه 😑😢

• عجبني
التفاعلات: hard rock
ليه جواز الصالونات وحش لدرجادي ليه دايما الراجل المتجوز صالونات شايف مراته سرير و خدامة اكتر من كده مفيش و لأسف انا كا راجل وجهت نظري أن كل حاجة ليها حل مفيش نكد مفيش مشاكل الست أو البنت هيا كائن بي طبيعته ناعمة عاملة زي البسكوتة لو ضغط عليها تكسر منك طبيعي اي انثى كده فا لأسف عندنا احنا كا عرب بمفنكرش غير في رغبتنا جواز مش علاقة جنسية و خلاص لزمن الانثي تتقدر و مش لزمن تجبله حاجة بي فلوس قول كلمة حلوة أو قدره ده لو حد فينا مروح جبت هداية لي مراته هيبقي فيه حب و احلي علاقة جنسية 🥺❤️
مش معاك فى كلامك ، بالعكس!
جواز الصالونات زى اى جواز فيه وفيه. وبالعكس جواز الصالونات اللى بيقل ويتضائل بمرور الوقت عشان انفتاح البنات والشباب على الجنس وعدم قبوله كطريقة للزواج ، بقول أن الجواز الحديث نسبة الطلاق فيه مرعبة. بينما النسبة أقل بكتير فى جواز الصالونات.

بصراحة الواحد لما يسمع المواضيع ده قلبي بيوجعني من قذارة ازاي ده يحصل ديوث و محترر و شاذ انا مش فاهم حاجه الحاجات ده جات منين هيا ده أمراض نفسيا ولا ايه بظبط الشعب عايز ايه 🤔 احنا حرفياً بقيني شعب معندوش ملة حتة سمعت عن موضوع عاملين جروب شباب كل واحد ينزل صورة أخته يا حبيبته عمرك شوفت كده بجد الواحد مصدوم ايه اللي بيحصل ده مش فاهم حاجه 😑😢
الناس بتقولك حريه وانفتاح وتمدن وكلام فاضي كل واحد حر ف عرضه وشرفه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: الأستااذ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%