NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lord تلميذ الحياة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه جواز الصالونات وحش لدرجادي ليه دايما الراجل المتجوز صالونات شايف مراته سرير و خدامة اكتر من كده مفيش و لأسف انا كا راجل وجهت نظري أن كل حاجة ليها حل مفيش نكد مفيش مشاكل الست أو البنت هيا كائن بي طبيعته ناعمة عاملة زي البسكوتة لو ضغط عليها تكسر منك طبيعي اي انثى كده فا لأسف عندنا احنا كا عرب بمفنكرش غير في رغبتنا جواز مش علاقة جنسية و خلاص لزمن الانثي تتقدر و مش لزمن تجبله حاجة بي فلوس قول كلمة حلوة أو قدره ده لو حد فينا مروح جبت هداية لي مراته هيبقي فيه حب و احلي علاقة جنسية 🥺❤️

ليه جواز الصالونات وحش لدرجادي ليه دايما الراجل المتجوز صالونات شايف مراته سرير و خدامة اكتر من كده مفيش و لأسف انا كا راجل وجهت نظري أن كل حاجة ليها حل مفيش نكد مفيش مشاكل الست أو البنت هيا كائن بي طبيعته ناعمة عاملة زي البسكوتة لو ضغط عليها تكسر منك طبيعي اي انثى كده فا لأسف عندنا احنا كا عرب بمفنكرش غير في رغبتنا جواز مش علاقة جنسية و خلاص لزمن الانثي تتقدر و مش لزمن تجبله حاجة بي فلوس قول كلمة حلوة أو قدره ده لو حد فينا مروح جبت هداية لي مراته هيبقي فيه حب و احلي علاقة جنسية 🥺❤️
مين قال كدا انجح علاقات زوجيه الصالونات لانه الصح والطبيعي احنا بس اللي قلبنا الصح غلط والغلط صح

• عجبني
التفاعلات: sexypump
جواز الصالونات مش وحش زي الجواز عن حب ..لان الحب ب يخلص و ليتحول لحب عشرة .
البنت ناعمة و زي البسكوتة محتاج تفكر كويس و الجملة دي .
الرجل العربي احن بكتير من الرجل الغربي في الجنس مشكلة الرجل العربي في تفكيره و عاداته
الهدايا أمر طبيعي بين الازواج حتى لو بحاجات بسيطة .
👍

• عجبني
التفاعلات: الأستااذ
مين قال كدا انجح علاقات زوجيه الصالونات لانه الصح والطبيعي احنا بس اللي قلبنا الصح غلط والغلط صح
عندك حق
بس في ناس مهم جدا المعرفة قبل الجواز و الحب

عندك حق
بس في ناس مهم جدا المعرفة قبل الجواز و الحب
فترة الخطوبة معموله عشان كدا انا مقولتش الجواز عن حب وحش لو موجود تمام و زي الفل بس الموضوع بقي ع البحري العيال بتحب من اعدادي

• عجبني
فترة الخطوبة معموله عشان كدا انا مقولتش الجواز عن حب وحش لو موجود تمام و زي الفل بس الموضوع بقي ع البحري العيال بتحب من اعدادي
شرائح اجتماعية مختلفة و زاد على كدا الانفتاح الفكري
مش كل الناس زي بعض يا صديق

حضرتك انا مقولتش حاجة بس الفكرة حصلت كذا تجربة قبل كده قدامي

جواز الصالونات مش وحش زي الجواز عن حب ..لان الحب ب يخلص و ليتحول لحب عشرة .
البنت ناعمة و زي البسكوتة محتاج تفكر كويس و الجملة دي .
الرجل العربي احن بكتير من الرجل الغربي في الجنس مشكلة الرجل العربي في تفكيره و عاداته
الهدايا أمر طبيعي بين الازواج حتى لو بحاجات بسيطة .
👍
ده حقيقة فعلاً و ياريت نغير من نفسنا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصل 😂

• عجبني
ساعات بحس أن دماغ واحدة برغم انك فين و فين لما تلاقي حد مختلف فكرياً

• عجبني
  • عجبني
دول عالم معرصه منفتحين علي بعض ومخرمين زي المصفا ملناش دعوه بيهم

• عجبني
الأغلبية نفس الدماغ لكن في المختلف
و ساعات العكس صحيح بس عشان نفهم الموضوع دايما يا فندم هنلاقي خيانة زوجية من حد من الطرفين ايه الأسباب و مش منطقي أن هيا أو هو يخونه مع أي عابر سبيل و ده نقطة تانية خالص

• بيضحكني
  • بيضحكني
على فكرة انجح جواز في الدنيا جواز الصالونات
انا اتجوزت صالونات اينعم العلاقة بيني و بينها ايام الخطوبة مكانتش احسن حاجة و كنا بنتخانق كتير ، لكن بعد الجواز عاوز اقولك اننا بنحب بعض حب متتخيلوش

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%