NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بنت اسمها جاد

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
14 سبتمبر 2023
المشاركات
170
مستوى التفاعل
273
الموقع الالكتروني
twitter.com
نقاط
1,444
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
كنت قالعة من تحت كل حاجة وحاسة باحساس حرقان ولقيت الدكتورة بتبصلي اوي واترددت لما شافت في ايدي ورقة وقلم وسألتني سؤال بديهي فشخ: "انتي بتعملي ايه؟"


صباح أو مساء الخير حسب توقيت زهقكم وبؤسكم اللي يخليكم تدخلوا على قصتي تقروها، هي قصة حصلت معايا في آخر جلسة ليزر رحتها وكانت أغرب جلسة لحد دلوقتي
لأي حد بيعمل ليزر إزالة شعر الجسم (أغلبهم ستات وبنات) أكيد عارفين يعني ايه تبقى قاله قصاد.حد متعرفهوش، أو تعرفه من جلستين تلاتة بس، مقفول عليكم اوضة لواحدكم، الإضاءة جامدة وبتوضع كل سنتي في جسمك، انت قالع واللي قدامك لابس، وايدك بتروح في أي حتة هو عايزها فجسمك.. لدرجة أنا فاكرة مرة الدكتورة عشان تعملي رجلي من ورا بالجهاز مكانتش عارفة تقعد ازاي فسندت بدراعها الشمال على طيزي وكان كوعها هيخش فيا لولا كانت حريصة شوية..
دكتورة المرة اللي فاتت دي كانت نظراتها غريبة، بتوشوش نفسها كتير، وبتسأل اسئلة كتير بردو!
انا بطبعي رغاية فشخ.. بس مش هنا يعني!🙄 يعني انا رافعة رجلي ونايمة على جمبي ومتشقلبة زي القط اللي بيلحس بتاعه عشان يبقى الجهاز اللي في ايد حضرتك طايل هو بيعمل ايه.. فيبقى عندك شوية ددمم يعني!
الوجع رخم وريحة شياط حوالينا فحاولت اشتت نفسي وقتها بإني امسك النوتة الصغيرة اللي اشترتها عشان اخرج فيها العطسات الفكرية المهلبية بتاعتي، فلما لقتني فتحت القلم وفتحت صفحة فاضية بصتلي بصة غريبة وقالتلي "هو انتي بتعملي ايه؟"
اكيد القلم ده عشان هكتب بيه.. اكيد مش هرسملك فراشات على فخادي العارية أمامك يا سيادة الدكتورة، والورقة دي عشان مش هكتب على فخادي بردو!
فقلتبها "متاخديش فبالك"
لكنها طفت الجهاز وحطت ايديها في وسطها وقالتلي "طلقني يا عمر!"
لا بهزر قالتلي "لا بجد بتعملي ايه؟"
فاستغربت اصرارها بصراحة.. عايزة اخلص وامشي! كان ورايا مشوار
فقلتلها تاني "متاخديش في بالك" وزودت عشان ننجز "انا كاتبة وساعات بتجيلي افكار ببقى عايزة اكتبها قبل ما تروح" وعدلت نضارتي على مناخيري كده في عنطزة
فلقيتنا اديتني واحدة "مسم" وسألتني:
"وافكار ايه دي اللي تجيلك في اللي احنا بنعمله ده؟"
فابتسمت بغتاتة.. وخبيت عليها مليون فكرة وفكرة، زي مثلا إني كان ممكن اسمي القصة دي "جلسة الليزر والدكتورة الليزبيان" أو "دكتورة الليزر لاحظت إن خرمي واسع سيكة فقررت تختبره بنفسها" أو إن "قلتلها نتيجة الليزر في منطقة البيكيني مش عجباني فعضتني في فخادي" وكتير من العناوين وطبعا مش هتوصى في الموضوعات نفسها.. بس هي بردو مبطلتش لت وعجن، ولا كأنها ممرضة ساذجة مش دكتورة!
أصل مبقاش انا في وضع النينچا الحائرة ده وصوابع رجلي بتلامس الفضاء وتسأليني بشتغل فين؟ ما انا هكره ميتين المكان اللي بشتغل فيه!🤡
متبقيش بتشيلي الشعر حوالين حلماتي فتسأليني بمنتهى البراءة وقلة الذوق "انتي بترضعي؟" انا وقتها بصتلها حتة باصة.. يا بنت الكااالب.. ما قايلالك انسة يا بقرة! فاحاول ابينلها انها قليلة الذوق واسألها: "قلتلك آنسة بس.. هو ايه فيه حاجة غريبة تسدعي إني اكشف ولا حاجة؟"
فتتنهد وتقولي"لا بس فيه غباء شوية!"
"غباء" اسألها انا بغباء! فترد تقولي "اصل طالعلك شعر فحتت غبية اوي حضرتك!" تقولها وهي بتتشدغ باللبانة وتحسسني إني عند كوافير عرقوب الهوانم!
طب ولازمتها ايه حضرتك؟ ما تقرصيني منها احسن!
حاولت كتير اطنش همساتها الغريبة لما بتقولي الِف أو لما الِف خلاص وتشوف حتة جديدة مني، بحسها بتعلق ب "اوف يلهوي" فمببقاش فاهمة انا اوف يلهوي هوت هوت= خطيرة وكده؟ ولا مشعرة لدرجة مدمرة..
لما سألتكم اعمل شعر بطني ولا لأ (في القسم العام) كان عشان هي قالتلي اعملها عشان "بطني حلوة".. فبصراحة مش عارفة آخد رأيها على إنه رأي طبي ولا تحرش🥹
ولا انسى لها إن وهي بتعملي منطقة البيكيني بصتلي من بين رجليا وقالتلي "حساكي محتارة بين شخصيتين يا آنسة"
قمت انا راقعة ضحكة سيكوباتية افزعتها وردتلها السؤال في صدرها "ايه ده شخصيتين بس؟"
قامت خافت مني لبقية الجلسة وبقيت بدل ما تقولي نامي على بطنك تقولي نامي على بطنك حضرتك واحترمتني خالص خالص يعني وتتأكد إن الجهاز مش بيلسعني🥹
هو حد قالها إني أم جابر السفاح؟ 🔨🪚
بس كده انا هروح احط كريماتي 🤡
ويمكن كمان شوية اتحفكم بنبذة تانية عن مواقفي الفارغة
 
  • عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: MADAM SOSO, Adam Afndena, عادل حسني و 8 آخرين
هذا مكان القصص القصيرة
 
كنت قالعة من تحت كل حاجة وحاسة باحساس حرقان ولقيت الدكتورة بتبصلي اوي واترددت لما شافت في ايدي ورقة وقلم وسألتني سؤال بديهي فشخ: "انتي بتعملي ايه؟"


صباح أو مساء الخير حسب توقيت زهقكم وبؤسكم اللي يخليكم تدخلوا على قصتي تقروها، هي قصة حصلت معايا في آخر جلسة ليزر رحتها وكانت أغرب جلسة لحد دلوقتي
لأي حد بيعمل ليزر إزالة شعر الجسم (أغلبهم ستات وبنات) أكيد عارفين يعني ايه تبقى قاله قصاد.حد متعرفهوش، أو تعرفه من جلستين تلاتة بس، مقفول عليكم اوضة لواحدكم، الإضاءة جامدة وبتوضع كل سنتي في جسمك، انت قالع واللي قدامك لابس، وايدك بتروح في أي حتة هو عايزها فجسمك.. لدرجة أنا فاكرة مرة الدكتورة عشان تعملي رجلي من ورا بالجهاز مكانتش عارفة تقعد ازاي فسندت بدراعها الشمال على طيزي وكان كوعها هيخش فيا لولا كانت حريصة شوية..
دكتورة المرة اللي فاتت دي كانت نظراتها غريبة، بتوشوش نفسها كتير، وبتسأل اسئلة كتير بردو!
انا بطبعي رغاية فشخ.. بس مش هنا يعني!🙄 يعني انا رافعة رجلي ونايمة على جمبي ومتشقلبة زي القط اللي بيلحس بتاعه عشان يبقى الجهاز اللي في ايد حضرتك طايل هو بيعمل ايه.. فيبقى عندك شوية ددمم يعني!
الوجع رخم وريحة شياط حوالينا فحاولت اشتت نفسي وقتها بإني امسك النوتة الصغيرة اللي اشترتها عشان اخرج فيها العطسات الفكرية المهلبية بتاعتي، فلما لقتني فتحت القلم وفتحت صفحة فاضية بصتلي بصة غريبة وقالتلي "هو انتي بتعملي ايه؟"
اكيد القلم ده عشان هكتب بيه.. اكيد مش هرسملك فراشات على فخادي العارية أمامك يا سيادة الدكتورة، والورقة دي عشان مش هكتب على فخادي بردو!
فقلتبها "متاخديش فبالك"
لكنها طفت الجهاز وحطت ايديها في وسطها وقالتلي "طلقني يا عمر!"
لا بهزر قالتلي "لا بجد بتعملي ايه؟"
فاستغربت اصرارها بصراحة.. عايزة اخلص وامشي! كان ورايا مشوار
فقلتلها تاني "متاخديش في بالك" وزودت عشان ننجز "انا كاتبة وساعات بتجيلي افكار ببقى عايزة اكتبها قبل ما تروح" وعدلت نضارتي على مناخيري كده في عنطزة
فلقيتنا اديتني واحدة "مسم" وسألتني:
"وافكار ايه دي اللي تجيلك في اللي احنا بنعمله ده؟"
فابتسمت بغتاتة.. وخبيت عليها مليون فكرة وفكرة، زي مثلا إني كان ممكن اسمي القصة دي "جلسة الليزر والدكتورة الليزبيان" أو "دكتورة الليزر لاحظت إن خرمي واسع سيكة فقررت تختبره بنفسها" أو إن "قلتلها نتيجة الليزر في منطقة البيكيني مش عجباني فعضتني في فخادي" وكتير من العناوين وطبعا مش هتوصى في الموضوعات نفسها.. بس هي بردو مبطلتش لت وعجن، ولا كأنها ممرضة ساذجة مش دكتورة!
أصل مبقاش انا في وضع النينچا الحائرة ده وصوابع رجلي بتلامس الفضاء وتسأليني بشتغل فين؟ ما انا هكره ميتين المكان اللي بشتغل فيه!🤡
متبقيش بتشيلي الشعر حوالين حلماتي فتسأليني بمنتهى البراءة وقلة الذوق "انتي بترضعي؟" انا وقتها بصتلها حتة باصة.. يا بنت الكااالب.. ما قايلالك انسة يا بقرة! فاحاول ابينلها انها قليلة الذوق واسألها: "قلتلك آنسة بس.. هو ايه فيه حاجة غريبة تسدعي إني اكشف ولا حاجة؟"
فتتنهد وتقولي"لا بس فيه غباء شوية!"
"غباء" اسألها انا بغباء! فترد تقولي "اصل طالعلك شعر فحتت غبية اوي حضرتك!" تقولها وهي بتتشدغ باللبانة وتحسسني إني عند كوافير عرقوب الهوانم!
طب ولازمتها ايه حضرتك؟ ما تقرصيني منها احسن!
حاولت كتير اطنش همساتها الغريبة لما بتقولي الِف أو لما الِف خلاص وتشوف حتة جديدة مني، بحسها بتعلق ب "اوف يلهوي" فمببقاش فاهمة انا اوف يلهوي هوت هوت= خطيرة وكده؟ ولا مشعرة لدرجة مدمرة..
لما سألتكم اعمل شعر بطني ولا لأ (في القسم العام) كان عشان هي قالتلي اعملها عشان "بطني حلوة".. فبصراحة مش عارفة آخد رأيها على إنه رأي طبي ولا تحرش🥹
ولا انسى لها إن وهي بتعملي منطقة البيكيني بصتلي من بين رجليا وقالتلي "حساكي محتارة بين شخصيتين يا آنسة"
قمت انا راقعة ضحكة سيكوباتية افزعتها وردتلها السؤال في صدرها "ايه ده شخصيتين بس؟"
قامت خافت مني لبقية الجلسة وبقيت بدل ما تقولي نامي على بطنك تقولي نامي على بطنك حضرتك واحترمتني خالص خالص يعني وتتأكد إن الجهاز مش بيلسعني🥹
هو حد قالها إني أم جابر السفاح؟ 🔨🪚
بس كده انا هروح احط كريماتي 🤡
ويمكن كمان شوية اتحفكم بنبذة تانية عن مواقفي الفارغة
انتي مشعرة جامد ...رغم اني مش بحب كدا بس رغيك و اسلوبك جامد خلاني اهيج شويا ...اعملي اللي في بطنك ..انتي شاقية اوي أبت انتي
 
انتي مشعرة جامد ...رغم اني مش بحب كدا بس رغيك و اسلوبك جامد خلاني اهيج شويا ...اعملي اللي في بطنك ..انتي شاقية اوي أبت انتي
اعتبرني جاية اضحكك وافك عنك ومش اهيجك
فرصة سعيدة😂
 
  • عجبني
التفاعلات: sexypump
  • أتفق
التفاعلات: بنت اسمها جاد
كنت قالعة من تحت كل حاجة وحاسة باحساس حرقان ولقيت الدكتورة بتبصلي اوي واترددت لما شافت في ايدي ورقة وقلم وسألتني سؤال بديهي فشخ: "انتي بتعملي ايه؟"


صباح أو مساء الخير حسب توقيت زهقكم وبؤسكم اللي يخليكم تدخلوا على قصتي تقروها، هي قصة حصلت معايا في آخر جلسة ليزر رحتها وكانت أغرب جلسة لحد دلوقتي
لأي حد بيعمل ليزر إزالة شعر الجسم (أغلبهم ستات وبنات) أكيد عارفين يعني ايه تبقى قاله قصاد.حد متعرفهوش، أو تعرفه من جلستين تلاتة بس، مقفول عليكم اوضة لواحدكم، الإضاءة جامدة وبتوضع كل سنتي في جسمك، انت قالع واللي قدامك لابس، وايدك بتروح في أي حتة هو عايزها فجسمك.. لدرجة أنا فاكرة مرة الدكتورة عشان تعملي رجلي من ورا بالجهاز مكانتش عارفة تقعد ازاي فسندت بدراعها الشمال على طيزي وكان كوعها هيخش فيا لولا كانت حريصة شوية..
دكتورة المرة اللي فاتت دي كانت نظراتها غريبة، بتوشوش نفسها كتير، وبتسأل اسئلة كتير بردو!
انا بطبعي رغاية فشخ.. بس مش هنا يعني!🙄 يعني انا رافعة رجلي ونايمة على جمبي ومتشقلبة زي القط اللي بيلحس بتاعه عشان يبقى الجهاز اللي في ايد حضرتك طايل هو بيعمل ايه.. فيبقى عندك شوية ددمم يعني!
الوجع رخم وريحة شياط حوالينا فحاولت اشتت نفسي وقتها بإني امسك النوتة الصغيرة اللي اشترتها عشان اخرج فيها العطسات الفكرية المهلبية بتاعتي، فلما لقتني فتحت القلم وفتحت صفحة فاضية بصتلي بصة غريبة وقالتلي "هو انتي بتعملي ايه؟"
اكيد القلم ده عشان هكتب بيه.. اكيد مش هرسملك فراشات على فخادي العارية أمامك يا سيادة الدكتورة، والورقة دي عشان مش هكتب على فخادي بردو!
فقلتبها "متاخديش فبالك"
لكنها طفت الجهاز وحطت ايديها في وسطها وقالتلي "طلقني يا عمر!"
لا بهزر قالتلي "لا بجد بتعملي ايه؟"
فاستغربت اصرارها بصراحة.. عايزة اخلص وامشي! كان ورايا مشوار
فقلتلها تاني "متاخديش في بالك" وزودت عشان ننجز "انا كاتبة وساعات بتجيلي افكار ببقى عايزة اكتبها قبل ما تروح" وعدلت نضارتي على مناخيري كده في عنطزة
فلقيتنا اديتني واحدة "مسم" وسألتني:
"وافكار ايه دي اللي تجيلك في اللي احنا بنعمله ده؟"
فابتسمت بغتاتة.. وخبيت عليها مليون فكرة وفكرة، زي مثلا إني كان ممكن اسمي القصة دي "جلسة الليزر والدكتورة الليزبيان" أو "دكتورة الليزر لاحظت إن خرمي واسع سيكة فقررت تختبره بنفسها" أو إن "قلتلها نتيجة الليزر في منطقة البيكيني مش عجباني فعضتني في فخادي" وكتير من العناوين وطبعا مش هتوصى في الموضوعات نفسها.. بس هي بردو مبطلتش لت وعجن، ولا كأنها ممرضة ساذجة مش دكتورة!
أصل مبقاش انا في وضع النينچا الحائرة ده وصوابع رجلي بتلامس الفضاء وتسأليني بشتغل فين؟ ما انا هكره ميتين المكان اللي بشتغل فيه!🤡
متبقيش بتشيلي الشعر حوالين حلماتي فتسأليني بمنتهى البراءة وقلة الذوق "انتي بترضعي؟" انا وقتها بصتلها حتة باصة.. يا بنت الكااالب.. ما قايلالك انسة يا بقرة! فاحاول ابينلها انها قليلة الذوق واسألها: "قلتلك آنسة بس.. هو ايه فيه حاجة غريبة تسدعي إني اكشف ولا حاجة؟"
فتتنهد وتقولي"لا بس فيه غباء شوية!"
"غباء" اسألها انا بغباء! فترد تقولي "اصل طالعلك شعر فحتت غبية اوي حضرتك!" تقولها وهي بتتشدغ باللبانة وتحسسني إني عند كوافير عرقوب الهوانم!
طب ولازمتها ايه حضرتك؟ ما تقرصيني منها احسن!
حاولت كتير اطنش همساتها الغريبة لما بتقولي الِف أو لما الِف خلاص وتشوف حتة جديدة مني، بحسها بتعلق ب "اوف يلهوي" فمببقاش فاهمة انا اوف يلهوي هوت هوت= خطيرة وكده؟ ولا مشعرة لدرجة مدمرة..
لما سألتكم اعمل شعر بطني ولا لأ (في القسم العام) كان عشان هي قالتلي اعملها عشان "بطني حلوة".. فبصراحة مش عارفة آخد رأيها على إنه رأي طبي ولا تحرش🥹
ولا انسى لها إن وهي بتعملي منطقة البيكيني بصتلي من بين رجليا وقالتلي "حساكي محتارة بين شخصيتين يا آنسة"
قمت انا راقعة ضحكة سيكوباتية افزعتها وردتلها السؤال في صدرها "ايه ده شخصيتين بس؟"
قامت خافت مني لبقية الجلسة وبقيت بدل ما تقولي نامي على بطنك تقولي نامي على بطنك حضرتك واحترمتني خالص خالص يعني وتتأكد إن الجهاز مش بيلسعني🥹
هو حد قالها إني أم جابر السفاح؟ 🔨🪚
بس كده انا هروح احط كريماتي 🤡
ويمكن كمان شوية اتحفكم بنبذة تانية عن مواقفي الفارغة
عطسه لذيذه جديده اسلوبك ممتع وشبق كوميدي افكار مجنونه استمري نستمتع بوجودك معانا ف المنتدي
 
  • حبيته
التفاعلات: بنت اسمها جاد
كنت قالعة من تحت كل حاجة وحاسة باحساس حرقان ولقيت الدكتورة بتبصلي اوي واترددت لما شافت في ايدي ورقة وقلم وسألتني سؤال بديهي فشخ: "انتي بتعملي ايه؟"


صباح أو مساء الخير حسب توقيت زهقكم وبؤسكم اللي يخليكم تدخلوا على قصتي تقروها، هي قصة حصلت معايا في آخر جلسة ليزر رحتها وكانت أغرب جلسة لحد دلوقتي
لأي حد بيعمل ليزر إزالة شعر الجسم (أغلبهم ستات وبنات) أكيد عارفين يعني ايه تبقى قاله قصاد.حد متعرفهوش، أو تعرفه من جلستين تلاتة بس، مقفول عليكم اوضة لواحدكم، الإضاءة جامدة وبتوضع كل سنتي في جسمك، انت قالع واللي قدامك لابس، وايدك بتروح في أي حتة هو عايزها فجسمك.. لدرجة أنا فاكرة مرة الدكتورة عشان تعملي رجلي من ورا بالجهاز مكانتش عارفة تقعد ازاي فسندت بدراعها الشمال على طيزي وكان كوعها هيخش فيا لولا كانت حريصة شوية..
دكتورة المرة اللي فاتت دي كانت نظراتها غريبة، بتوشوش نفسها كتير، وبتسأل اسئلة كتير بردو!
انا بطبعي رغاية فشخ.. بس مش هنا يعني!🙄 يعني انا رافعة رجلي ونايمة على جمبي ومتشقلبة زي القط اللي بيلحس بتاعه عشان يبقى الجهاز اللي في ايد حضرتك طايل هو بيعمل ايه.. فيبقى عندك شوية ددمم يعني!
الوجع رخم وريحة شياط حوالينا فحاولت اشتت نفسي وقتها بإني امسك النوتة الصغيرة اللي اشترتها عشان اخرج فيها العطسات الفكرية المهلبية بتاعتي، فلما لقتني فتحت القلم وفتحت صفحة فاضية بصتلي بصة غريبة وقالتلي "هو انتي بتعملي ايه؟"
اكيد القلم ده عشان هكتب بيه.. اكيد مش هرسملك فراشات على فخادي العارية أمامك يا سيادة الدكتورة، والورقة دي عشان مش هكتب على فخادي بردو!
فقلتبها "متاخديش فبالك"
لكنها طفت الجهاز وحطت ايديها في وسطها وقالتلي "طلقني يا عمر!"
لا بهزر قالتلي "لا بجد بتعملي ايه؟"
فاستغربت اصرارها بصراحة.. عايزة اخلص وامشي! كان ورايا مشوار
فقلتلها تاني "متاخديش في بالك" وزودت عشان ننجز "انا كاتبة وساعات بتجيلي افكار ببقى عايزة اكتبها قبل ما تروح" وعدلت نضارتي على مناخيري كده في عنطزة
فلقيتنا اديتني واحدة "مسم" وسألتني:
"وافكار ايه دي اللي تجيلك في اللي احنا بنعمله ده؟"
فابتسمت بغتاتة.. وخبيت عليها مليون فكرة وفكرة، زي مثلا إني كان ممكن اسمي القصة دي "جلسة الليزر والدكتورة الليزبيان" أو "دكتورة الليزر لاحظت إن خرمي واسع سيكة فقررت تختبره بنفسها" أو إن "قلتلها نتيجة الليزر في منطقة البيكيني مش عجباني فعضتني في فخادي" وكتير من العناوين وطبعا مش هتوصى في الموضوعات نفسها.. بس هي بردو مبطلتش لت وعجن، ولا كأنها ممرضة ساذجة مش دكتورة!
أصل مبقاش انا في وضع النينچا الحائرة ده وصوابع رجلي بتلامس الفضاء وتسأليني بشتغل فين؟ ما انا هكره ميتين المكان اللي بشتغل فيه!🤡
متبقيش بتشيلي الشعر حوالين حلماتي فتسأليني بمنتهى البراءة وقلة الذوق "انتي بترضعي؟" انا وقتها بصتلها حتة باصة.. يا بنت الكااالب.. ما قايلالك انسة يا بقرة! فاحاول ابينلها انها قليلة الذوق واسألها: "قلتلك آنسة بس.. هو ايه فيه حاجة غريبة تسدعي إني اكشف ولا حاجة؟"
فتتنهد وتقولي"لا بس فيه غباء شوية!"
"غباء" اسألها انا بغباء! فترد تقولي "اصل طالعلك شعر فحتت غبية اوي حضرتك!" تقولها وهي بتتشدغ باللبانة وتحسسني إني عند كوافير عرقوب الهوانم!
طب ولازمتها ايه حضرتك؟ ما تقرصيني منها احسن!
حاولت كتير اطنش همساتها الغريبة لما بتقولي الِف أو لما الِف خلاص وتشوف حتة جديدة مني، بحسها بتعلق ب "اوف يلهوي" فمببقاش فاهمة انا اوف يلهوي هوت هوت= خطيرة وكده؟ ولا مشعرة لدرجة مدمرة..
لما سألتكم اعمل شعر بطني ولا لأ (في القسم العام) كان عشان هي قالتلي اعملها عشان "بطني حلوة".. فبصراحة مش عارفة آخد رأيها على إنه رأي طبي ولا تحرش🥹
ولا انسى لها إن وهي بتعملي منطقة البيكيني بصتلي من بين رجليا وقالتلي "حساكي محتارة بين شخصيتين يا آنسة"
قمت انا راقعة ضحكة سيكوباتية افزعتها وردتلها السؤال في صدرها "ايه ده شخصيتين بس؟"
قامت خافت مني لبقية الجلسة وبقيت بدل ما تقولي نامي على بطنك تقولي نامي على بطنك حضرتك واحترمتني خالص خالص يعني وتتأكد إن الجهاز مش بيلسعني🥹
هو حد قالها إني أم جابر السفاح؟ 🔨🪚
بس كده انا هروح احط كريماتي 🤡
ويمكن كمان شوية اتحفكم بنبذة تانية عن مواقفي الفارغة
اسلوبك مختلف وطريقتك في السرد كويسه جدا وبصراحه انا عجبني طريقتك في الكتابه وأسلوبك في الكلام انا حاسس انك شخص مثقف مش شخص داخل يقول كلمتين وخلاص بجد تحياتي وشابو ليكي بجد
 
  • عجبني
التفاعلات: بنت اسمها جاد
اسلوبك مختلف وطريقتك في السرد كويسه جدا وبصراحه انا عجبني طريقتك في الكتابه وأسلوبك في الكلام انا حاسس انك شخص مثقف مش شخص داخل يقول كلمتين وخلاص بجد تحياتي وشابو ليكي بجد
تسلم يا قمر😌
 
كنت قالعة من تحت كل حاجة وحاسة باحساس حرقان ولقيت الدكتورة بتبصلي اوي واترددت لما شافت في ايدي ورقة وقلم وسألتني سؤال بديهي فشخ: "انتي بتعملي ايه؟"


صباح أو مساء الخير حسب توقيت زهقكم وبؤسكم اللي يخليكم تدخلوا على قصتي تقروها، هي قصة حصلت معايا في آخر جلسة ليزر رحتها وكانت أغرب جلسة لحد دلوقتي
لأي حد بيعمل ليزر إزالة شعر الجسم (أغلبهم ستات وبنات) أكيد عارفين يعني ايه تبقى قاله قصاد.حد متعرفهوش، أو تعرفه من جلستين تلاتة بس، مقفول عليكم اوضة لواحدكم، الإضاءة جامدة وبتوضع كل سنتي في جسمك، انت قالع واللي قدامك لابس، وايدك بتروح في أي حتة هو عايزها فجسمك.. لدرجة أنا فاكرة مرة الدكتورة عشان تعملي رجلي من ورا بالجهاز مكانتش عارفة تقعد ازاي فسندت بدراعها الشمال على طيزي وكان كوعها هيخش فيا لولا كانت حريصة شوية..
دكتورة المرة اللي فاتت دي كانت نظراتها غريبة، بتوشوش نفسها كتير، وبتسأل اسئلة كتير بردو!
انا بطبعي رغاية فشخ.. بس مش هنا يعني!🙄 يعني انا رافعة رجلي ونايمة على جمبي ومتشقلبة زي القط اللي بيلحس بتاعه عشان يبقى الجهاز اللي في ايد حضرتك طايل هو بيعمل ايه.. فيبقى عندك شوية ددمم يعني!
الوجع رخم وريحة شياط حوالينا فحاولت اشتت نفسي وقتها بإني امسك النوتة الصغيرة اللي اشترتها عشان اخرج فيها العطسات الفكرية المهلبية بتاعتي، فلما لقتني فتحت القلم وفتحت صفحة فاضية بصتلي بصة غريبة وقالتلي "هو انتي بتعملي ايه؟"
اكيد القلم ده عشان هكتب بيه.. اكيد مش هرسملك فراشات على فخادي العارية أمامك يا سيادة الدكتورة، والورقة دي عشان مش هكتب على فخادي بردو!
فقلتبها "متاخديش فبالك"
لكنها طفت الجهاز وحطت ايديها في وسطها وقالتلي "طلقني يا عمر!"
لا بهزر قالتلي "لا بجد بتعملي ايه؟"
فاستغربت اصرارها بصراحة.. عايزة اخلص وامشي! كان ورايا مشوار
فقلتلها تاني "متاخديش في بالك" وزودت عشان ننجز "انا كاتبة وساعات بتجيلي افكار ببقى عايزة اكتبها قبل ما تروح" وعدلت نضارتي على مناخيري كده في عنطزة
فلقيتنا اديتني واحدة "مسم" وسألتني:
"وافكار ايه دي اللي تجيلك في اللي احنا بنعمله ده؟"
فابتسمت بغتاتة.. وخبيت عليها مليون فكرة وفكرة، زي مثلا إني كان ممكن اسمي القصة دي "جلسة الليزر والدكتورة الليزبيان" أو "دكتورة الليزر لاحظت إن خرمي واسع سيكة فقررت تختبره بنفسها" أو إن "قلتلها نتيجة الليزر في منطقة البيكيني مش عجباني فعضتني في فخادي" وكتير من العناوين وطبعا مش هتوصى في الموضوعات نفسها.. بس هي بردو مبطلتش لت وعجن، ولا كأنها ممرضة ساذجة مش دكتورة!
أصل مبقاش انا في وضع النينچا الحائرة ده وصوابع رجلي بتلامس الفضاء وتسأليني بشتغل فين؟ ما انا هكره ميتين المكان اللي بشتغل فيه!🤡
متبقيش بتشيلي الشعر حوالين حلماتي فتسأليني بمنتهى البراءة وقلة الذوق "انتي بترضعي؟" انا وقتها بصتلها حتة باصة.. يا بنت الكااالب.. ما قايلالك انسة يا بقرة! فاحاول ابينلها انها قليلة الذوق واسألها: "قلتلك آنسة بس.. هو ايه فيه حاجة غريبة تسدعي إني اكشف ولا حاجة؟"
فتتنهد وتقولي"لا بس فيه غباء شوية!"
"غباء" اسألها انا بغباء! فترد تقولي "اصل طالعلك شعر فحتت غبية اوي حضرتك!" تقولها وهي بتتشدغ باللبانة وتحسسني إني عند كوافير عرقوب الهوانم!
طب ولازمتها ايه حضرتك؟ ما تقرصيني منها احسن!
حاولت كتير اطنش همساتها الغريبة لما بتقولي الِف أو لما الِف خلاص وتشوف حتة جديدة مني، بحسها بتعلق ب "اوف يلهوي" فمببقاش فاهمة انا اوف يلهوي هوت هوت= خطيرة وكده؟ ولا مشعرة لدرجة مدمرة..
لما سألتكم اعمل شعر بطني ولا لأ (في القسم العام) كان عشان هي قالتلي اعملها عشان "بطني حلوة".. فبصراحة مش عارفة آخد رأيها على إنه رأي طبي ولا تحرش🥹
ولا انسى لها إن وهي بتعملي منطقة البيكيني بصتلي من بين رجليا وقالتلي "حساكي محتارة بين شخصيتين يا آنسة"
قمت انا راقعة ضحكة سيكوباتية افزعتها وردتلها السؤال في صدرها "ايه ده شخصيتين بس؟"
قامت خافت مني لبقية الجلسة وبقيت بدل ما تقولي نامي على بطنك تقولي نامي على بطنك حضرتك واحترمتني خالص خالص يعني وتتأكد إن الجهاز مش بيلسعني🥹
هو حد قالها إني أم جابر السفاح؟ 🔨🪚
بس كده انا هروح احط كريماتي 🤡
ويمكن كمان شوية اتحفكم بنبذة تانية عن مواقفي الفارغة
اسلوبك مختلف وطريقتك في السرد كويسه جدا وبصراحه انا عجبني طريقتك في الكتابه وأسلوبك في الكلام انا حاسس انك شخص مثقف
تسلم يا قمر😌
تسلمي من كل سوء وشر يارب
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت قالعة من تحت كل حاجة وحاسة باحساس حرقان ولقيت الدكتورة بتبصلي اوي واترددت لما شافت في ايدي ورقة وقلم وسألتني سؤال بديهي فشخ: "انتي بتعملي ايه؟"


صباح أو مساء الخير حسب توقيت زهقكم وبؤسكم اللي يخليكم تدخلوا على قصتي تقروها، هي قصة حصلت معايا في آخر جلسة ليزر رحتها وكانت أغرب جلسة لحد دلوقتي
لأي حد بيعمل ليزر إزالة شعر الجسم (أغلبهم ستات وبنات) أكيد عارفين يعني ايه تبقى قاله قصاد.حد متعرفهوش، أو تعرفه من جلستين تلاتة بس، مقفول عليكم اوضة لواحدكم، الإضاءة جامدة وبتوضع كل سنتي في جسمك، انت قالع واللي قدامك لابس، وايدك بتروح في أي حتة هو عايزها فجسمك.. لدرجة أنا فاكرة مرة الدكتورة عشان تعملي رجلي من ورا بالجهاز مكانتش عارفة تقعد ازاي فسندت بدراعها الشمال على طيزي وكان كوعها هيخش فيا لولا كانت حريصة شوية..
دكتورة المرة اللي فاتت دي كانت نظراتها غريبة، بتوشوش نفسها كتير، وبتسأل اسئلة كتير بردو!
انا بطبعي رغاية فشخ.. بس مش هنا يعني!🙄 يعني انا رافعة رجلي ونايمة على جمبي ومتشقلبة زي القط اللي بيلحس بتاعه عشان يبقى الجهاز اللي في ايد حضرتك طايل هو بيعمل ايه.. فيبقى عندك شوية ددمم يعني!
الوجع رخم وريحة شياط حوالينا فحاولت اشتت نفسي وقتها بإني امسك النوتة الصغيرة اللي اشترتها عشان اخرج فيها العطسات الفكرية المهلبية بتاعتي، فلما لقتني فتحت القلم وفتحت صفحة فاضية بصتلي بصة غريبة وقالتلي "هو انتي بتعملي ايه؟"
اكيد القلم ده عشان هكتب بيه.. اكيد مش هرسملك فراشات على فخادي العارية أمامك يا سيادة الدكتورة، والورقة دي عشان مش هكتب على فخادي بردو!
فقلتبها "متاخديش فبالك"
لكنها طفت الجهاز وحطت ايديها في وسطها وقالتلي "طلقني يا عمر!"
لا بهزر قالتلي "لا بجد بتعملي ايه؟"
فاستغربت اصرارها بصراحة.. عايزة اخلص وامشي! كان ورايا مشوار
فقلتلها تاني "متاخديش في بالك" وزودت عشان ننجز "انا كاتبة وساعات بتجيلي افكار ببقى عايزة اكتبها قبل ما تروح" وعدلت نضارتي على مناخيري كده في عنطزة
فلقيتنا اديتني واحدة "مسم" وسألتني:
"وافكار ايه دي اللي تجيلك في اللي احنا بنعمله ده؟"
فابتسمت بغتاتة.. وخبيت عليها مليون فكرة وفكرة، زي مثلا إني كان ممكن اسمي القصة دي "جلسة الليزر والدكتورة الليزبيان" أو "دكتورة الليزر لاحظت إن خرمي واسع سيكة فقررت تختبره بنفسها" أو إن "قلتلها نتيجة الليزر في منطقة البيكيني مش عجباني فعضتني في فخادي" وكتير من العناوين وطبعا مش هتوصى في الموضوعات نفسها.. بس هي بردو مبطلتش لت وعجن، ولا كأنها ممرضة ساذجة مش دكتورة!
أصل مبقاش انا في وضع النينچا الحائرة ده وصوابع رجلي بتلامس الفضاء وتسأليني بشتغل فين؟ ما انا هكره ميتين المكان اللي بشتغل فيه!🤡
متبقيش بتشيلي الشعر حوالين حلماتي فتسأليني بمنتهى البراءة وقلة الذوق "انتي بترضعي؟" انا وقتها بصتلها حتة باصة.. يا بنت الكااالب.. ما قايلالك انسة يا بقرة! فاحاول ابينلها انها قليلة الذوق واسألها: "قلتلك آنسة بس.. هو ايه فيه حاجة غريبة تسدعي إني اكشف ولا حاجة؟"
فتتنهد وتقولي"لا بس فيه غباء شوية!"
"غباء" اسألها انا بغباء! فترد تقولي "اصل طالعلك شعر فحتت غبية اوي حضرتك!" تقولها وهي بتتشدغ باللبانة وتحسسني إني عند كوافير عرقوب الهوانم!
طب ولازمتها ايه حضرتك؟ ما تقرصيني منها احسن!
حاولت كتير اطنش همساتها الغريبة لما بتقولي الِف أو لما الِف خلاص وتشوف حتة جديدة مني، بحسها بتعلق ب "اوف يلهوي" فمببقاش فاهمة انا اوف يلهوي هوت هوت= خطيرة وكده؟ ولا مشعرة لدرجة مدمرة..
لما سألتكم اعمل شعر بطني ولا لأ (في القسم العام) كان عشان هي قالتلي اعملها عشان "بطني حلوة".. فبصراحة مش عارفة آخد رأيها على إنه رأي طبي ولا تحرش🥹
ولا انسى لها إن وهي بتعملي منطقة البيكيني بصتلي من بين رجليا وقالتلي "حساكي محتارة بين شخصيتين يا آنسة"
قمت انا راقعة ضحكة سيكوباتية افزعتها وردتلها السؤال في صدرها "ايه ده شخصيتين بس؟"
قامت خافت مني لبقية الجلسة وبقيت بدل ما تقولي نامي على بطنك تقولي نامي على بطنك حضرتك واحترمتني خالص خالص يعني وتتأكد إن الجهاز مش بيلسعني🥹
هو حد قالها إني أم جابر السفاح؟ 🔨🪚
بس كده انا هروح احط كريماتي 🤡
ويمكن كمان شوية اتحفكم بنبذة تانية عن مواقفي الفارغة
انا عجبني جدا لان اول مره واحده تكتب عن تجربه شخصيه في جلسه الليزر بس كان تبقى أجمل لو من اول ما دخلت الا ضع وبدأت تقلع هدومها وخاصه الاندر لانه من النادر تقلعه كمان نظره الدكتور لما شافت كسها دا
 
انا عجبني جدا لان اول مره واحده تكتب عن تجربه شخصيه في جلسه الليزر بس كان تبقى أجمل لو من اول ما دخلت الا ضع وبدأت تقلع هدومها وخاصه الاندر لانه من النادر تقلعه كمان نظره الدكتور لما شافت كسها دا
مكانش فبالي إنها قصة حنسية خالص
بس شكرا عرفتني طريقة تفكيرك 🙏
 
اسلوبك جميل بجد
 
انا يستغرب ازاي البنات بتعمل موضوع الجلسات ده
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%