NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية الجزيرة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 16/1/2023

قصة جميلة استمر يابرنس

• حبيته
التفاعلات: Loranzi
إبداع كمل يا برنس منتظرين التكملة

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
يا ريت متتأخرش في الفصول القادمة

تم أضافة الجزء السادس

ياريت اراء الجميع

ياريت اراء الجميع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رااااااااااااااائع اكمل

ياريت اراء الجميع
بصراحه من القصص المميزة في المنتدي انا لسة قارئها امبارح وكملتها انهاردة وبصراحه روعة جدا استمر وهتبقي من احلي قصص المنتدي وياريت متقفلهاش خليها متسلسلة واعمل ليها افكار جديده

• عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و Loranzi
عالمي يا فنان
حاسس اني بقرا سيناريو فيلم مش قصة جنسية
بس حاول متتاخرش في الأجزاء

• عجبني
التفاعلات: Loranzi
تشجيعكم حافز لاستكمال القصة فى انتظار الاراء

اعضاء الجروب الافاضل اقدم كل اعتذارى وخالص اسفى بعدم اكمال القصة على الرغم من ان هذا القرار من اصعب القرارات على نفسي ولكن احتراما لذاتى ولعقلى الذى اجتهد كثيرا حتى اخرج لكم بتلك القصة...
واذ احب ان انوه ان المنتدى يدار باسلوب المحاباه لاشخاص بعينهم وذلك ماجعلنى اتوقف عن اى نشاط داخل المنتدى لكونه غير جدير ان انشر فيه قصصى... كل الشكر لكل من قرا القصة وكل الشكر لمن كتب تعليق.. خالص تحياتى للاعضاء الكرام

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: وليد العمده وليد، Nasrshalby و عاشق لحم ماجده
خف شويه من الفلاش باك
واكتب قبلها انها فلاش
انا توهت منك
بلاش ساديه مفرطه وخلي فى متعه وتشويق فى سردك للجنس

جزء جميل استمر

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
اعضاء الجروب الافاضل اقدم كل اعتذارى وخالص اسفى بعدم اكمال القصة على الرغم من ان هذا القرار من اصعب القرارات على نفسي ولكن احتراما لذاتى ولعقلى الذى اجتهد كثيرا حتى اخرج لكم بتلك القصة...
واذ احب ان انوه ان المنتدى يدار باسلوب المحاباه لاشخاص بعينهم وذلك ماجعلنى اتوقف عن اى نشاط داخل المنتدى لكونه غير جدير ان انشر فيه قصصى... كل الشكر لكل من قرا القصة وكل الشكر لمن كتب تعليق.. خالص تحياتى للاعضاء الكرام
ايه اللي حصل خلاك تكتب الكلام ده

• عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا
  • عجبني
لان المنتدى ادارته غير نزيهة بتعمل مسابقات للمشرفين ويشهرو بعض
بص انا مش هقولك ان على علم باللي بيحصل كله بس اللي اقدر أأكده ان كتاب كتير جدا بيدخلوا المسابقات دي وبيكسبوا ومنهم عصفور من الشرق وده مش مشرف ده كاتب موهوب بس وتقريبا بات مان برضه كسب مره من المرات ان لم تخوني الذاكره
يا ريت تراجع القرار عشان القصه جميله وعايزينها تكمل

• عجبني
قصه جامده فشخ احييك فشخ عليها وانا متفهم زعلك والكلام ده ب سبجد انت كده بتعاقب المتابعين الي زيي مش الادارة لو عندك مشكله مع الاداره نزل شكوي واطلب من متابعينك الدعم ةاحنا هندعمك يسطا

• عجبني
قصه جامده فشخ احييك فشخ عليها وانا متفهم زعلك والكلام ده ب سبجد انت كده بتعاقب المتابعين الي زيي مش الادارة لو عندك مشكله مع الاداره نزل شكوي واطلب من متابعينك الدعم ةاحنا هندعمك يسطا
حبيبى مش محتاج اعمل شكوى لان الادارة نفسها هى الخصم والحكم 😂 وانا علشان متابعينى الافاضل بحضر حاجة احلى واحلى قريبا لان القراء فعلا مالهومش ذنب فى ان الادارة بتشرب شاى ب الياسمين 😂

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%