NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت النهارده جاي تثير الجدل بس😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: I'm Klein
انت النهارده جاي تثير الجدل بس😂😂
و**** لا ..
انا بثير الجدل من اول ما ادخل المكان لحد ما اخد بلوك🌚😂😂😂

صباح الخير أو مساء الخير حسب ما يوصلك كلامي
المبادئ مبتتجزئش..
حكمك على شئ ما لازم لازم لازم يكون على الفعل نفسه مش على مين بيعمل الفعل والا ف انت منافق ..
مثال : كنت عامل بوست بحساب قديم اسمه Klein 2 للاسف مش هعرف امنشنه عشان كنت واخد عليه بان نهائي كالعاده يعني 🌚😂
البوست كان عباره عن مشكله لشخص عزيز عليا جدا مراته اكتشفت أنه بيكلم غيرها ( شات) خد بالك من شات اوي .. المهم وبدون الدخول ف تفاصيل كنت بدور على حلول نحل المشكله .. و بإجماع الآراء رجاله و نسوان قالوا إنه خاين و مينفعش ولازم تتطلق منه ووووو .
بعدها بفتره واحده نزلت مشكله أنها عملت ( علاقه كامله و حصل فيها انزال داخل الرحم) و guess what كانت حامل 😂😂😂😂
وبتسال هل كده ممكن يحصل خلط انساب ..
خمن مره تانيه .. نفس الناس اللي قالت على الراجل خاين و قطعته من غير ما تصلي ولا تسمي ..
قالتلها لا متخافيش و توبي ومتقوليش لجوزك!!!!
طبعا أنا دخلت عملت ربيلاي على كومنت واحده من الموجودين هنا لأنها كانت اكتر الناس عداء للراجل و اكتر الناس تطبيل للناس .. بس الف سلامه عليها لسه مردتش عليا لحد الان 😂😂🤷
بطلوا تبقوا منافقين يا جدعان
لا ما انت لازم تعرف السبب عشان مش تتعجب
الراجل لما خان ملهمش مصلحة معاه كل قال الحق
لكن الست فى مصلحة
الستات طبعا مناصرين للمرأة صح او غلط بيفشو غلهم الا من رحم
و الراجل كدة ادامه فرصة و احتمالية نشوء بذرة نطة او ركبة جديدة برضو الا من رحم

لا ما انت لازم تعرف السبب عشان مش تتعجب
الراجل لما خان ملهمش مصلحة معاه كل قال الحق
لكن الست فى مصلحة
الستات طبعا مناصرين للمرأة صح او غلط بيفشو غلهم الا من رحم
و الراجل كدة ادامه فرصة و احتمالية نشوء بذرة نطة او ركبة جديدة برضو الا من رحم
انا اكيد فاهم ده كويس جدا
الستات ف اغلبهم ضد المنطق
و الرجاله أو تحديدا الذكور ف اغلبهم بيجروا ورا اي حته لحمه عشان مفيش ف معندهوش مشكله يطبل وووو .. دي بقت بديهيات ف الزمن ده
لكن التناقض الفج هو اللي احيانا بقف قدامه عاجز عن التفسير .. لو راجعت الموقفين كويس والاتنين كانوا هنا بالمناسبه .. فعل الست اكبر بمراحل من فعل الراجل ولو راجعت الكومنتات هتلاقي أن معظم اللي علق هنا هو اللي علق هنا
ف الأولى علق المشانق وف التانيه إن **** غفور رحيم..
و المثال كله على بعضه حاجه من الآلاف الحاجات اللي التناقض فيها بيكون أحيان فج لدرجه ان عقلك ميقدرش يستوعبه

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
انا اكيد فاهم ده كويس جدا
الستات ف اغلبهم ضد المنطق
و الرجاله أو تحديدا الذكور ف اغلبهم بيجروا ورا اي حته لحمه عشان مفيش ف معندهوش مشكله يطبل وووو .. دي بقت بديهيات ف الزمن ده
لكن التناقض الفج هو اللي احيانا بقف قدامه عاجز عن التفسير .. لو راجعت الموقفين كويس والاتنين كانوا هنا بالمناسبه .. فعل الست اكبر بمراحل من فعل الراجل ولو راجعت الكومنتات هتلاقي أن معظم اللي علق هنا هو اللي علق هنا
ف الأولى علق المشانق وف التانيه إن **** غفور رحيم..
و المثال كله على بعضه حاجه من الآلاف الحاجات اللي التناقض فيها بيكون أحيان فج لدرجه ان عقلك ميقدرش يستوعبه
لو استوعبت الدوافع حتستوعب اسباب التناقض
و كلامى مش معناه ان ده مبرر بس هو ايضاح ليس اكثر
لما المصالح تتغلب على القرارات و تكون المنفعة هى سيد الموقف .. فلا تسأل عن المنطق فى ردود الافعال

• أتفق
لو استوعبت الدوافع حتستوعب اسباب التناقض
و كلامى مش معناه ان ده مبرر بس هو ايضاح ليس اكثر
لما المصالح تتغلب على القرارات و تكون المنفعة هى سيد الموقف .. فلا تسأل عن المنطق فى ردود الافعال
كلام سليم و منطقي جدا 👏👏

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • حبيته
صباح الخير أو مساء الخير حسب ما يوصلك كلامي
المبادئ مبتتجزئش..
حكمك على شئ ما لازم لازم لازم يكون على الفعل نفسه مش على مين بيعمل الفعل والا ف انت منافق ..
مثال : كنت عامل بوست بحساب قديم اسمه Klein 2 للاسف مش هعرف امنشنه عشان كنت واخد عليه بان نهائي كالعاده يعني 🌚😂
البوست كان عباره عن مشكله لشخص عزيز عليا جدا مراته اكتشفت أنه بيكلم غيرها ( شات) خد بالك من شات اوي .. المهم وبدون الدخول ف تفاصيل كنت بدور على حلول نحل المشكله .. و بإجماع الآراء رجاله و نسوان قالوا إنه خاين و مينفعش ولازم تتطلق منه ووووو .
بعدها بفتره واحده نزلت مشكله أنها عملت ( علاقه كامله و حصل فيها انزال داخل الرحم) و guess what كانت حامل 😂😂😂😂
وبتسال هل كده ممكن يحصل خلط انساب ..
خمن مره تانيه .. نفس الناس اللي قالت على الراجل خاين و قطعته من غير ما تصلي ولا تسمي ..
قالتلها لا متخافيش و توبي ومتقوليش لجوزك!!!!
طبعا أنا دخلت عملت ربيلاي على كومنت واحده من الموجودين هنا لأنها كانت اكتر الناس عداء للراجل و اكتر الناس تطبيل للناس .. بس الف سلامه عليها لسه مردتش عليا لحد الان 😂😂🤷
بطلوا تبقوا منافقين يا جدعان
اي شخص مش ثابت علي مبدأه فهو عامل زي الست الي بنحركها مشاعرها او بتاعها ايهما اقرب 🙂

• بيضحكني
اي شخص مش ثابت علي مبدأه فهو عامل زي الست الي بنحركها مشاعرها او بتاعها ايهما اقرب 🙂
انا عاجبني روقانك اوي .. بس ابعد عن حته المبادئ دي عشان واحده هنا بتطلع القاب على الناس اللي عندها مبدأ بدل ما تنشك واحده مدعي الفضيله أو اي حاجه تانيه تجيبلك بلوك ولا حاجه 😂😂

• حبيته
التفاعلات: إيرين إبن الحج يغير
انا عاجبني روقانك اوي .. بس ابعد عن حته المبادئ دي عشان واحده هنا بتطلع القاب على الناس اللي عندها مبدأ بدل ما تنشك واحده مدعي الفضيله أو اي حاجه تانيه تجيبلك بلوك ولا حاجه 😂😂
تسلم يغالي ❤️ + حاضر خلينا بعاد عن المرأه المثقفه 😂

تسلم يغالي ❤️ + حاضر خلينا بعاد عن المرأه المثقفه 😂
مين قالك مثقفه بس
دي علقه حواليها شبه اتباع من عبيد ال... ملناش دعوه احنا 😂😂😂
اتمنى ف الاخر انها تطلع ست مش واحد متنكر عشان ليها اتباع كتير و هيبقى شكلهم عرره خالص 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: إيرين إبن الحج يغير
مين قالك مثقفه بس
دي علقه حواليها شبه اتباع من عبيد ال... ملناش دعوه احنا 😂😂😂
اتمنى ف الاخر انها تطلع ست مش واحد متنكر عشان ليها اتباع كتير و هيبقى شكلهم عرره خالص 😂😂
البتاع لما بيسخن بيمحي العقل
**** يبعدنا عنهم 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متتكلمش بقى بالعقل عشان متاخدش لقب
اعمل نفسك حيحان و صور اعضائك عشان الناس تحبك😂😂🌚
يعني عشان ارضيها اعمل نفسي حيوان 😂 + تشرفت بمعرفتك يغالي ❤️

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%