NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: mo_rw
دراكولا اللي مش شايفه من اول القصه بس اشطا😂👍
و**** من ساعة الاكونت التاني خد بأن وانا مش بفتح غير لم لقيتك منزل قصه دخلت عملت كومنت عشان مينفعش اشوف قصتك من غير ما تعلق

رووووووووووووووووووووووووووعه اكمل

و**** من ساعة الاكونت التاني خد بأن وانا مش بفتح غير لم لقيتك منزل قصه دخلت عملت كومنت عشان مينفعش اشوف قصتك من غير ما تعلق
يعم حبيبي و**** انا معاك واتساب اهو لو في اي حاجه يسطا حبيبي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
راااااااااااااايقه اوووووي ي وحش

أرفع لك القبعه أيها الروفيسور على القصة الرائعة التى مهما تكلمت عليها سوف لا اوافى حقها من الإعجاب بها.. أقسم لك أننى ابكيتنى من أعماق قلبى فى أكثر من مرة وهذا من قوة الحوار..
أحييك يا غالى على القصة الرائعة المميزة وعلى المجهود المبذول الاكثر من رائع ومنتظرين جديدك..

مع خالص تحياتى...

• حبيته
التفاعلات: 𝐄.𝐋.𝐁.𝐑.𝐎.𝐅.𝐄.𝐒.𝐒.𝐎.𝐑

أرفع لك القبعه أيها الروفيسور على القصة الرائعة التى مهما تكلمت عليها سوف لا اوافى حقها من الإعجاب بها.. أقسم لك أننى ابكيتنى من أعماق قلبى فى أكثر من مرة وهذا من قوة الحوار..
أحييك يا غالى على القصة الرائعة المميزة وعلى المجهود المبذول الاكثر من رائع ومنتظرين جديدك..

مع خالص تحياتى...
حبيبي يا خديوي تسلم علي كلامك ده ومبسوط جداً انها عجبتكم دي حاجه كويسه اوي يعني..شكراً جداً❤️❤️🌹

• عجبني
التفاعلات: الخديوى
اسلوب مشوق جدا
نتمنى المزيد من الروايات

رووووووووووعه الي أكثر من عشر ساعات بقرأ في القصة وما قدرت اتركها غير لما اكملها

قصه حلوه بصراحه بس موش قصص سكس
بس بصراحه حلوه ورائعه
ياريت تنزل جزء تاتي
تحياتي
لؤي باشا حبيبك

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
بصراحة مكنتش حاطط توقعات كبيرة علي القصة في الأول بسبب ان الواحد هنا لما يدخل يقرأ اي حاجة بيشوف عبث ف يتبضن ويقفل تاني.. ولكن يا صديقي احب اقولك انك ابدعت وان مجهودك يُحترم ، لفت نظري ككاتب وككقارئ ابداعك خلاني مسيبش الموبايل لحد ما خلصت القصة ف عاش ياصديقي واستمر في فنك.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%