NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مظنش بص هو هيعرف يقفلها وطالما هو بيقول انها للتاسع يبقي هو مظبط من بدري وكمان انا لما قريت الاجزاء حسيت ان النهايه قربت فاهم فهي مظنش انها هتبقي اكتر من كدة ممكن يخليها عشر اجزاء لكن اكتر مظنش وعمتا يعني البروف مش هيكروتنا اكيد ان شاء ****
مفيش كاروته يصحبي عيب😂♥️

معرفش بقا خلينا معاه للاخر ولو لقيناه كورت الاجزاء ناخده فوق سطح الواد حماده😉😂
فين سطح حماده هسبقكم عليه😂

النهايه زي الفل وحياتك انا بس في الاجزاء الاخيره مبحبش المط بحب المشهد يبقا مشهد فتلاقي القصه بتقفل
طيب بقولك ايه ما تخليك جدع وتنزل بالتامن ع طول وتعوض ال٤ ايام اللي غبتهم دول 😂😂😂😂😉😉

• أتفق
التفاعلات: M o u s a
فى الحالتين هنخطفه عشان يكمل قصصه المتنطورة فى كل حتة دى😂😂
لمؤخذة يبروف الشغل شغل برده😂😂
بينضحك عليا بيفضلو يقولو عايزين سلسله تانيه وانا اعمل واركن لاني مش بحب السلاسل دي اصلا😂😂

طيب بقولك ايه ما تخليك جدع وتنزل بالتامن ع طول وتعوض ال٤ ايام اللي غبتهم دول 😂😂😂😂😉😉
اتفق مع رأيك وبشدة 😂😂😂

بينضحك عليا بيفضلو يقولو عايزين سلسله تانيه وانا اعمل واركن لاني مش بحب السلاسل دي اصلا😂😂
لا يابا انت هتعمل سلسلة تانية تتجوز فيها البت مريم
وتكمل قصصك المتنطورة دى😂😂

فى الحالتين هنخطفه عشان يكمل قصصه المتنطورة فى كل حتة دى😂😂
لمؤخذة يبروف الشغل شغل برده😂😂
ده كدة كدة يا معلم😂

لا مقفلتش ياعم انت
والا ناوي تكروت ف التار
وجميلة وعلاقتها بسالم وعلاقته بيهم اصلا هتنهيها ازاي ورجوعه لأهله بردو والا هتعمل ايه والا عندي اقتراح تضمهم ع بعض ف مكان واحد 😂😂😂😂😂😂😂
مفيش كاروته+احا دي لسه في جميله وعيالها😂 الناس دي كانت فين+متقلقش وموضوع نضمهم ده اتهرس في قصه قبل كده في منتدي المحارم في قصص من تراث نسوانجي اسمها الاراده تقريبا ف بلاش😂😂😂

انا زي الفل يمعلم+يعم خصيتك لي منا بكتب وملتزم وبنزل اجزاء اهو😂😂
دايما يا حبيب اخوك♥️ + بس بتخصينا في القفلات ياعم🙂

الجزء الجاي هخلصه وانزله وقفلته دي بقت طبع فينا متتكلمش فيها بقا سيبها للظروف😂😂😂
خلصانه في السريع بس علشان متشوق🙂😂

• عجبني
التفاعلات: 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
يجدعان انا ليا سلاسل متنطوره شمال ويمين مش عارف المها اهدو كده😂😂😂
حصل علشان كدة بقوله متفكرش في سلاسل تانيه هو يحمد **** انك هتخلص دي اصلا🙂😂

4ايام يسطا انا زي الفل النمر يشهد اني كنت باخد اسابيع♥️😂😂😂😂

حصل علشان كدة بقوله متفكرش في سلاسل تانيه هو يحمد **** انك هتخلص دي اصلا🙂😂
منا خلصت التانين لما كانو سلسله واحده وكنت ملتزم بس مبتجيش سكه السلسلتين دي الصراحه😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
4ايام يسطا انا زي الفل النمر يشهد اني كنت باخد اسابيع♥️😂😂😂😂
يا اخي ده احنا كنا بنموت بسببك **** يسامحك🙂😂

منا خلصت التانين لما كانو سلسله واحده وكنت ملتزم بس مبتجيش سكه السلسلتين دي الصراحه😂😂
خلصت ايه يعنيا 🙂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%