NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا عاش جزء فشيخ فشخولا افشخ من الفشخان يا بروف البروفات 😂
بس ياريت يعني الجزء الجي ينزل في اقرب وقت وقفلته تبقي كويسه علشان الواحد اتخنق انا بقولك اهو خلصانة🔪🙂

لا جزء جامد😂♥️
يترى ايه الى هيحصل معاك انتا ومروان🤔😂😂

الجاي امتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا حركه ملعوبه بتاعت الصوره وتجيب مروان وتبقى قاصد تخليه يشوفها
اظن من الجزء الجاي بداية القصه الحقيقيه وبداية اخد التار
ومظنش بردو تلحق تخلص كل حاجه ف ٣ أجزاء الا لو ناوي تطولها جزئين أو تعمل سلسله تانيه

ومظنش بردو تلحق تخلص كل حاجه ف ٣ أجزاء الا لو ناوي تطولها جزئين أو تعمل سلسله تانيه
ده كان كاتب كومنت انه اخرها لغايه الجزء التاسع ده لو معرفش يخلصها في التامن اصلا وقال هي القصه دي سلسله واحده ملهاش سلسله تانيه فانت متحلمش انها تكون ليها سلسله تانيه🙂

• جامد
التفاعلات: Mo Elmasry
ده كان كاتب كومنت انه اخرها لغايه الجزء التاسع ده لو معرفش يخلصها في التامن اصلا وقال هي القصه دي سلسله واحده ملهاش سلسله تانيه فانت متحلمش انها تكون ليها سلسله تانيه🙂
لا احيييه تاسع ايه
مينفعش طبعا
لسه ف أحداث كتير محتاجه وقت مبنفعش يوقعها مره واحده كدا النهايه هتبوخ منه والأحداث هتبقى سريعه
مش كفايه الأحداث السريعه بتاعت الجزء دا

لا احيييه تاسع ايه
مينفعش طبعا
لسه ف أحداث كتير محتاجه وقت مبنفعش يوقعها مره واحده كدا النهايه هتبوخ منه والأحداث هتبقى سريعه
مظنش بص هو هيعرف يقفلها وطالما هو بيقول انها للتاسع يبقي هو مظبط من بدري وكمان انا لما قريت الاجزاء حسيت ان النهايه قربت فاهم فهي مظنش انها هتبقي اكتر من كدة ممكن يخليها عشر اجزاء لكن اكتر مظنش وعمتا يعني البروف مش هيكروتنا اكيد ان شاء ****

• عجبني
التفاعلات: Mo Elmasry
مظنش بص هو هيعرف يقفلها وطالما هو بيقول انها للتاسع يبقي هو مظبط من بدري وكمان انا لما قريت الاجزاء حسيت ان النهايه قربت فاهم فهي مظنش انها هتبقي اكتر من كدة ممكن يخليها عشر اجزاء لكن اكتر مظنش وعمتا يعني البروف مش هيكروتنا اكيد ان شاء ****
عارف ان النهايه قربت خصوصا بعد الجزء دا وتسارع الأحداث بتاعه
بس بتكلم ان التار كبير وكتير مينفعش يلخصه ف جزئين لان وقتها هيسرع الأحداث جامد ومش متعود منه ع كدا

عارف ان النهايه قربت خصوصا بعد الجزء دا وتسارع الأحداث بتاعه
بس بتكلم ان التار كبير وكتير مينفعش يلخصه ف جزئين لان وقتها هيسرع الأحداث جامد ومش متعود منه ع كدا
معرفش بقا خلينا معاه للاخر ولو لقيناه كورت الاجزاء ناخده فوق سطح الواد حماده😉😂

معرفش بقا خلينا معاه للاخر ولو لقيناه كورت الاجزاء ناخده فوق سطح الواد حماده😉😂
فى الحالتين هنخطفه عشان يكمل قصصه المتنطورة فى كل حتة دى😂😂
لمؤخذة يبروف الشغل شغل برده😂😂

متخافيش مش هيعملها حاجه
وع اخر لحظه هيعرف انها اخته أو قلبه هيحن وهيرفض يعملها حاجه
قلبه وانا عارفه 😂😂😂😂😂
ناصح بس تفكيرك في المتوقع😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: rafefq
العلق اللي وحشني و**** انت عامل ايه انا فل الفل
يا حب
اممم تخصيني انا اتخصيت بسببك كتير في قصصك البضان دي فاخدت مناعه الحمد****🙂😂
انا زي الفل يمعلم+يعم خصيتك لي منا بكتب وملتزم وبنزل اجزاء اهو😂😂

لا عاش جزء فشيخ فشخولا افشخ من الفشخان يا بروف البروفات 😂
بس ياريت يعني الجزء الجي ينزل في اقرب وقت وقفلته تبقي كويسه علشان الواحد اتخنق انا بقولك اهو خلصانة🔪🙂
الجزء الجاي هخلصه وانزله وقفلته دي بقت طبع فينا متتكلمش فيها بقا سيبها للظروف😂😂😂

لا جزء جامد😂♥️
يترى ايه الى هيحصل معاك انتا ومروان🤔😂😂
هنيكه ده انا البطل 😂😂😂😂😂😂😂😂

جنن بجد تسلم افكارك وايدك متتاخرش علينا يافنان وتحياتى لك

لا انسي مفيش سلاسل تانيه انا لو هوصل بيها للجزء العشرين مش عامل سلاسل تانيه ثم ان هيا هتخلص اسسن يعني الاحداث قفلت من كل ناحيه اهي😂♥️

يجدعان انا ليا سلاسل متنطوره شمال ويمين مش عارف المها اهدو كده😂😂😂

لا انسي مفيش سلاسل تانيه انا لو هوصل بيها للجزء العشرين مش عامل سلاسل تانيه ثم ان هيا هتخلص اسسن يعني الاحداث قفلت من كل ناحيه اهي😂♥️
لا مقفلتش ياعم انت
والا ناوي تكروت ف التار
وجميلة وعلاقتها بسالم وعلاقته بيهم اصلا هتنهيها ازاي ورجوعه لأهله بردو والا هتعمل ايه والا عندي اقتراح تضمهم ع بعض ف مكان واحد 😂😂😂😂😂😂😂

لا احيييه تاسع ايه
مينفعش طبعا
النهايه زي الفل وحياتك انا بس في الاجزاء الاخيره مبحبش المط بحب المشهد يبقا مشهد فتلاقي القصه بتقفل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%