NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
النهاردة بقى هنتكلم عن المتعرف الخبوء

الخبوء عادة بيكون عضو جديد فى المنتدى تخيل من الإسم إنه داخل سوبر ماركت يفرغ فيه طاقاته المكبوتة

أول الخبوء ما بتوصله رسالة الترحيب بيه فى المنتدى بيقوم مشمر وداخل على أكونتات البنات ( او المشتبه فى كونها أكونتات بنات ومعاهم المسكين أخونا علاء) ويبدأ يكتبللهم على ملفاتهم الشخصية بالترتيب

فى الأول بتكون أكونتاته عبارة عن إيه ؟؟؟؟

عاملة إيه يا دودو أو عاملة إيه يا سوسو أو أخبارك يا ريرى .... على أساس طبعا إن البنت لما تقرا الكلمتين دول بإسم الدلع ( اللى هو متخيل إن الناس بينادوها بيه ) هتفتكر إنه صاحبها و زميلها من أيام كى جى تو وهترد عليه ويفتح معاها سكة للكلام ... طبعا الهبل ده كل البنات عارفاه وحركة اتهرست مليون مرة فمفيش حد بيعبره

المرحلة التانية بقى وبتكون بعد إسبوع تقريبا من دخول الخبوء المنتدى إنه بيبقى جاى فى أى مصلحة ... لو بنت كاتبة إنها ميلف يبقى بيحب الميلفات لو بنت كاتبة إنها أندر إيدج يبقى هو وحش الأندر إيدج لو بنت كاتبة إنها كيرفى يبقى عاشق للكيرفى و لو بنت بتشتكى إنها فلات يبقى هو بيموت فى البنات الفلات ... حتى لو واحدة كاتبة إنها ماتت من سنتين يبقى هو بيعشق الحياة بين المقابر

يابنى مانت كاتب الكلام ده عالعام والكيرفى اللى كاتبلها إنك عاشق للبنات الكيرفى شايفة إنك بعد سطرين اتنين كاتب إنك بتموت فى الفلات ... حدد موقفك يا حبيبى وحدد هدفك يمكن تلاقى ... لكن نقول إيه ... أصحاب العقول فى راحة

المرحلة التالتة بقى من رحلة الخبوء معانا فى المنتدى لما يقع فى سكته بنت كاتبة إنها سحاقية وبتحب البنات ... طب دى بقى هتدخلها إزاى يا عم الخبوء ... عم الخبوء بيشغل دماغه ويقوم هوب عامل أكونت تانى بإسم بنت ويكتب إنه بنت سحاقية وعايز يتعرف بيها وكده ... طبعا البنات فيه عندهم حاجات إحنا كرجالة منعرفش عنها حاجة فالخبوء بيكون بالنسبة لهم عيل مفضوح
لغاية لما صاحبنا الخبوء يلاقى أكونت بنت سحاقية بيرد عليه ... هوبااااا السنارة غمزت يا خبوء وأخيرا بنت ردت عليك

مسكين ميعرفش إن اللى بيتكلم معاه خبوء تانى بس سبقه فى الطريق بكام يوم .... طبعا إسبوع والتانى وكل شئ إنكشفٍ وبان وعم الخبوء بيتصطدم وغالبا بيقوم كاتب بوست شاتم فيه المنتدى والأعضاء والمشرفين والكل كليلة وحسابه بتاع البنت السحاقية يتحظر والبنات تستريح منه

وبكده بتكون رحلتنا مع الخبوء إنتهت مؤقتا ونتكلم بكرة عن متعرف تانى وغالبا بيكون الخبوء بعد الصدمة اللى بيتحول بعدها غالبا للمتعرف الدُغف

أشوفكم بكرة مع حلقة جديدة من مسلسل "الحكاكون" مع المتعرف الدُغف"

وبرضه محدش يسألنى يعنى إيه دُغف علشان ماعرفش
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جامد جامد جامد

• عجبني
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جامد جامد جامد
حبيبى يا سالم و****
😂 😂 😂 😂 😂

• حبيته
التفاعلات: salemsoly
النهاردة بقى يا شباب هنتكلم عن المتعرف الدُغف

الدغف غالبا بيكون هو التطور الطبيعى للخبوء وبيكون تطوره ده بعد ما بيكمل 50 مشاركة معانا فى المنتدى والرسايل الخاصة تتفتح له ويبقى من حقه يعلق على بوستات من غير موافقة المشرف وكده

صديقنا الدغف يقوم داخل على أى بوست كتباه أى بنت ومعاهم طبعا بوستات أخونا المسكين علاء ويرشق فى التعليقات ... بيكتب أى كلام وغالبا بيكون كلام عميق ممكن هو نفسه ميكونش عارف معناه

ده عادى وحقه الدستورى والقانونى ومحدش يقدر يلومه

المشكلة بقى لو صاحبة البوست عملت لتعليقه لايك أو كتبت ميرسى لكلامك أو شكرا أو أى حاجة

أخينا الدغف بيعتبر الكلمتين دعوة مفتوحة للتعارف وهوب ثوانى وتلاقيه راشق عندها فى الخاص

وهما هما نفس الكلمتين اللى كل الدغفات (جمع دغف) بيكتبوها ... "أنا عجبانى بوستاتك قوى وحاسس إن دماغك مختلفة عن كل اللى هنا "

لو البنت قديمة معانا شوية فى المنتدى بتكون قرت الكلمتين دول عشروميت مرة قبل كده وبتنفض له ولا كأنها شافت حاجة

لو جديدة بقى معانا فالذوق بيحتم عليها إنها ترد عليه

هنا بقى الدغف بيعتبر البنت دى قصة حبه المفقود وخلاص البنت دى بقت بتاعتى خلاص ... تلاقيه ساب المنتدى كله ومبيتابعش غير بوستاته ويتفرغ للرد عليها ... وآه بقى لو فيه واحد غيره طول معاها شوية فى بوستات هزار وضحك ... الأخ الدغف بيغير وتلاقيه باعت للتانى ده عالخاص .." إنت فيه إيه بينك وبين فلانة دى ... أنا باحذرك إبعد عنها لإننا مرتبطين "

أنا شخصيا وصلتنى رسايل تهديد بالشكل ده من أحد الدغفات وطبعا معملتش حاجة غير إنى أتجاهله

شوية شوية البنت بتزهق طبعا لإنها زيها زى معظم الأعضاء جايين هنا يفكوا ويهربوا من هم الدنيا اللى برة ومش طالبة هم هنا كمان وبتتجاهله وتعمله بلوك ... هنا بقى بتبدأ المرحلة التالتة من رحلة الدُغف معانا فى المنتدى اللى هى بوستات الهجر والعذاب وكل الناس خاينين ... تفتكروا أخونا الدُغف بيكتفى بكده ؟

أبدااااااا ... شوية وبينسى وبيعيد رحلته من الأول وبيمشى على نفس الخطوات بالمللى

فنصيحة ليك يا أخى العضو الجديد بالمنتدى ... تمهل وراعى إن الناس فيها اللى مكفيها ولا تكن دغفاً كى تعيش سعيدا

صدقنى هتنبسط معانا جدا وهتضحك وتفك شوية من الهم لو بعدت عن الحك

كده نكون وصلنا لنهاية رحلتنا مع المتعرف الدُغف وإلى اللقاء غدا فى حلقة جديدة من " الحكاكون" وموعدنا مع متعرف جديد وهو أسوأ أنواع المتعرفين

ألا وهو المتعرف الشلحف

وطبعا كالعادة أنا مش عارف يعنى إيه شلحف فمحدش يسألنى عن معناها
لقد حضرت هقراء واجيلك

• عجبني
@احمد ماندوو
@T i to
أول ناس هتقرا البوست أهو
همتكم بقى تعرفوا باقى الناس بالأستاذ دغف
😂 😂 😂 😂 😂 😂

• عجبني
جيت بس فين البوست🏃🏻‍♂️
أكيد تم دمجه مع الموضوع الأولانى
يمكن تلاقيه فى التعليقات

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
سؤال بس اى معانى الأسماء اللى بتجيبها اى بنجيبها منين 😂😂
@aahmedegypt

• عجبني
  • عجبني
خلال فترتى معاكم هنا شوفت شباب كتير بيحاولوا يتعرفوا فى المنتدى على بنات أو سيدات

طبعا ده حقهم ومحدش يقدر يجادلهم فيه

لكن فعلا لقيت نماذج بتضحكنى من طريقتهم فى التعارف اللى هى تطفش أى بنت أو ست من الطريقة دى

هنبتدى بنموذج الحكاك

اللى هو يفتح أسماء الأعضاء وأى إسم يشتبه فى كونه حريمى يقوم باعت له كلمتين وطبعا دول بيعانى منهم مش بس الآنسات والسيدات لكن أى واحد إسمه علاء لإن بالإنجليزى بيتكتب ألاء

فيه منهم اللى بيكتفى بكلمة ممكن نتعرف وفيه منهم بقى النموذج اللى شايف نفسه الواد الناصح اللى مافيش زيه

الناصح ده بقى بيقوم كاتب لكل إسم يشتبه فى كونه إسم أنثى كلام من نوعية أنا شدتنى صورتك مش عارف ليه وحاسس إننا ممكن نكون أصدقاء وناقص يقولها عنيكى فيها حزن غريب

يابنى دى مش صورتها ... دى صورة من النت

وبعدين إنت كاتب الكلام ده عالملف الشخصى لأربعين واحدة غيرها وأكيد هى قريته وهتقول عليك عبيط ومش هيرد عليك غير واحد زيك بالظبط عامل نفسه بنت وهيشتغلك وبعد يومين تلاتة هتلاقيك مخلص القرشين اللى معاك على شحن للأخ اللى انت فاكره بنت

إهدى شوية يا صديقى واعرف إن المنتدى هنا فيه حاجات كتير غير التعارف

بكرة بقى أكتبلكم عن النموذج التانى اللى شوفته هنا وهو المتعرف الخبوء

ومحدش يسألنى يعنى إيه خبوء علشان أنا مش عارف بس لقيتها كلمة مناسبة للوصف
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

الدغف غالبا بيكون هو التطور الطبيعى للخبوء وبيكون تطوره ده بعد ما بيكمل 50 مشاركة معانا فى المنتدى والرسايل الخاصة تتفتح له ويبقى من حقه يعلق على بوستات من غير موافقة المشرف وكده

صديقنا الدغف يقوم داخل على أى بوست كتباه أى بنت ومعاهم طبعا بوستات أخونا المسكين علاء ويرشق فى التعليقات ... بيكتب أى كلام وغالبا بيكون كلام عميق ممكن هو نفسه ميكونش عارف معناه

المشكلة بقى لو صاحبة البوست عملت لتعليقه لايك أو كتبت ميرسى لكلامك أو شكرا أو أى حاجة

أخينا الدغف بيعتبر الكلمتين دعوة مفتوحة للتعارف وهوب ثوانى وتلاقيه راشق عندها فى الخاص

وهما هما نفس الكلمتين اللى كل الدغفات (جمع دغف) بيكتبوها ... "أنا عجبانى بوستاتك قوى وحاسس إن دماغك مختلفة عن كل اللى هنا "

لو البنت قديمة معانا شوية فى المنتدى بتكون قرت الكلمتين دول عشروميت مرة قبل كده وبتنفض له ولا كأنها شافت حاجة

هنا بقى الدغف بيعتبر البنت دى قصة حبه المفقود وخلاص البنت دى بقت بتاعتى خلاص ... تلاقيه ساب المنتدى كله ومبيتابعش غير بوستاته ويتفرغ للرد عليها ... وآه بقى لو فيه واحد غيره طول معاها شوية فى بوستات هزار وضحك ... الأخ الدغف بيغير وتلاقيه باعت للتانى ده عالخاص .." إنت فيه إيه بينك وبين فلانة دى ... أنا باحذرك إبعد عنها لإننا مرتبطين "

أنا شخصيا وصلتنى رسايل تهديد بالشكل ده من أحد الدغفات وطبعا معملتش حاجة غير إنى أتجاهله

شوية شوية البنت بتزهق طبعا لإنها زيها زى معظم الأعضاء جايين هنا يفكوا ويهربوا من هم الدنيا اللى برة ومش طالبة هم هنا كمان وبتتجاهله وتعمله بلوك ... هنا بقى بتبدأ المرحلة التالتة من رحلة الدُغف معانا فى المنتدى اللى هى بوستات الهجر والعذاب وكل الناس خاينين ... تفتكروا أخونا الدُغف بيكتفى بكده ؟

فنصيحة ليك يا أخى العضو الجديد بالمنتدى ... تمهل وراعى إن الناس فيها اللى مكفيها ولا تكن دغفاً كى تعيش سعيدا

كده نكون وصلنا لنهاية رحلتنا مع المتعرف الدُغف وإلى اللقاء غدا فى حلقة جديدة من " الحكاكون" وموعدنا مع متعرف جديد وهو أسوأ أنواع المتعرفين

ألا وهو المتعرف الشلحف

جامد😂😂😂
عاوزين شلحف بقي😂😂

• عجبني
سؤال بس اى معانى الأسماء اللى بتجيبها اى بنجيبها منين 😂😂
@aahmedegypt
يا فندم بألفها
زى ما قولت لتيتو أمبارح
أنا دخلت المنتدى كمؤلف قصص ومحبتش أحرم باقى الأعضاء اللى مبيقروش قصص من مواهبى العظيمة
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

خلال فترتى معاكم هنا شوفت شباب كتير بيحاولوا يتعرفوا فى المنتدى على بنات أو سيدات

طبعا ده حقهم ومحدش يقدر يجادلهم فيه

لكن فعلا لقيت نماذج بتضحكنى من طريقتهم فى التعارف اللى هى تطفش أى بنت أو ست من الطريقة دى

هنبتدى بنموذج الحكاك

اللى هو يفتح أسماء الأعضاء وأى إسم يشتبه فى كونه حريمى يقوم باعت له كلمتين وطبعا دول بيعانى منهم مش بس الآنسات والسيدات لكن أى واحد إسمه علاء لإن بالإنجليزى بيتكتب ألاء

فيه منهم اللى بيكتفى بكلمة ممكن نتعرف وفيه منهم بقى النموذج اللى شايف نفسه الواد الناصح اللى مافيش زيه

الناصح ده بقى بيقوم كاتب لكل إسم يشتبه فى كونه إسم أنثى كلام من نوعية أنا شدتنى صورتك مش عارف ليه وحاسس إننا ممكن نكون أصدقاء وناقص يقولها عنيكى فيها حزن غريب

يابنى دى مش صورتها ... دى صورة من النت

وبعدين إنت كاتب الكلام ده عالملف الشخصى لأربعين واحدة غيرها وأكيد هى قريته وهتقول عليك عبيط ومش هيرد عليك غير واحد زيك بالظبط عامل نفسه بنت وهيشتغلك وبعد يومين تلاتة هتلاقيك مخلص القرشين اللى معاك على شحن للأخ اللى انت فاكره بنت

إهدى شوية يا صديقى واعرف إن المنتدى هنا فيه حاجات كتير غير التعارف

بكرة بقى أكتبلكم عن النموذج التانى اللى شوفته هنا وهو المتعرف الخبوء

ومحدش يسألنى يعنى إيه خبوء علشان أنا مش عارف بس لقيتها كلمة مناسبة للوصف
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

ألا وهو المتعرف الشلحف

عاااش ياسطا 🤣🤣🤣

• عجبني
جامد😂😂😂
عاوزين شلحف بقي😂😂
بكرة بقى فى الحلقة الجديدة من الحكاكون
إعمل بقى منشن لباقى الناس المهتمين بالموضوع لإنهم غالبا مش هياخدوا بالهم من الموضوع بعد دمجه
وانا بصراحة معرفش غيرك أنت وماندو
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• عجبني
التفاعلات: بتاع تكييف الهواء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%