NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ahmedchocho

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء الخير يا جماعه .

انا قررت انى ابتدى اكتب قصص فى اجمد منتدى للسكس . منتدى نسونجى

و حبتدى القصص بقصه عن الشذوذ . علشان انا لقيت ان معظم الناس بيحبوها و طبعا حتكون من وحى الخيال و اتمنى ان القصه لو عجبت حد يسيب كومنت علشان اعرف ان كنت حكتب تانى ولا لأ .....

*( المتناكين الجدد ) *

زمان كان الخول بيدارى عن الناس الى هوه فيه . و كان بس بيكتفى بواحد او اثنين هما الى بينيكوه انما دلوقتى الموضوع اختلف و حشرح لكم أزاى . بطل القصه اسمه وائل و حنبتدى معاه .

وائل دكتور مصرى عنده 30 سنه مش متجوز و ميسور الحال عنده عياده شيك فى مصر الجديده و عربيه أخر موديل و كمان عايش لوحده علشان أهله مسافرين معظم الوقت .

المهم فى يوم وائل كان رايح سيتى ستارز علشان يجيب هدوم و يتغدى . و هو فى الفود كورت لاحظ ان الشباب الصغيره عملين فى نفسهم حجات غريبه الى مطول شعره و الى عامل شعره سيشوار و مركب دبله فى ودنه و الى لابس ديق و محزء و مسقت البنطلون و مبين البكسر الاحمر . عمومن قعد وائل ياكل فى هدوء لحد ما جه عيل من دول عامل شعره سيشوار و لابس بنطلون ديق و كمان حاطط كحل و سئله ممكن اقعد معاك علشان أحجز الترابيزه . وائل كان حيعترض بس قرر انه يقعده معاه علشان يعرف مين العيال دى .

قله وائل ممكن يس بشرط انى عايز أسئلك كام سؤال ؟ رد عليه الولد قله أوك

وائل : ممكن اعرف اسمك ايه الاول

الولد : لولو

وائل : مش شايف انه اسم مدلع شويه

لولو : و ايه يعنى المشكله انا بحب الناس تقلى لولو

وائل: بس ليه الشعر و الكحل و البنطلون الديق مش شايف ان دى حجات غريبه

لولو : أولا دى حريه و انا أعمل الى انا عيزه و بعدين شكلى كده حلو و الناس بتبص عليا

وئل : اصدك البنات يعنى

لولو : بصراحه لأ انا مبحبش البنات و بعدين انا أحلا منهم و اجمل منهم

وائل : هوا انتا فعلا جميل بس يعنى ايه انك اجمل منهم

لولو : يعنى يا سيدى ممكن تعتبرنى بنت و أبتدى صوته يتغير و يتكلم زى البنات و يدحك و يحط ايده على بقه و هو بيدحك .

وائل : يعنى انت بصراحه كده خول

لولو : لو قلت الكلمه دى تانى انا هقوم و أمشى انا مش خول انا شيميل عارف يعنى ايه شيميل يا جاهل

وائل : خلاص خلاص يا حببتى متزعليش انتى جميله قوى فعلا

لولو : ممكن تقلها تانى

وائل : حبيبتى

لولو : تانى

وائل : متيجى نروح البيت عندى يا روحى انا قاعد لوحدى و ممكن نتعرف على بعض أكتر

لولو : بس على شرط انك تيجى معايا أجيب لبس من البيت علشان انا مش عامل حسابى انى حبات بره

وائل : لأ عادى انا حشتريلك الى انتى عيزاه من هنا ... انت عايز ايه ؟

لولو : لأ لأ دى مفاجئه ...

المهم قامو و نزلو و دخلو اسبسينس و لولو قال لوائل هات 500 جنيه . وائل مفكرش و أدالو الفلوس و قله انا مستنيك هنا خلص و تعالالى هنا .

المهم مفيش نص ساعه جه لولو و معاه شنط كتير و قله يلا ..

لما وصلو الشقه لولو قله انا حدخل أستحما علشان نقعد برحتنا .

وائل قعد يفكر طيب انا حعمل ايه معاه ده . وهو واقف سرحان طلع عليه لولو قله مش حتستحمى انت كمان و لا ايه يلا يلا عقبال منا أغير تكون انت أستحميت .

دخل وائل يستحمى و دخل لولو يلبس بس ايه بقا فتح الشنط و طلع بروكه صفراء و ميك أب و طقم لانجيرى ابيض و طيزه كانت منوره من تحت اللانجيرى و حط الميك اب و قعد على السرير لحد مخلص وائل و خرج و هو لافف الفوطه على وسطه شاف بنت قعده على السرير جامده نيك . أول حاجه قلها أحه ايه الجمال ده و راحت الفوطه وقعت و لولو شاف زبه واقف و بيلمع علشان لسه مبلول راح قايم و قله عجبتك قله طبعا يا حبيبتى راح لولو موطى على ركبه و مسك زب وائل و باسه و حطه فى بقه و قعد يمص فيه و يدخله فى بقه لحد زوره و يقول زبك كبير قوى قوى اه اااااااااااه ااااااه ايه كل ده اممممممممممم طعمه حلو نييييك نيييييييييييييييييك .. و بعدين وقف و قله انا مش حكمل غير لما توعدنى انك متسبنيش و تفضل جانبى ... رد وائل و قله انتى من هنا و رايح حتكونى مراتى موافقه ؟؟؟ راح لولو ناطط عليه و باسه بوسه طويله قوى و نزل باس رجله و حط زبه فى بقه تانى و قعد يمص فيه بسرعه نيييك

قام لولو و قعد على السرير و نام على بطنه و فتح طيزه و قال لوائل دخله مش قادر نام وائل عليه وحط زبه على الخرم و قعد يزق فيه و لولو بيسرخ ااااااااااااااااااااااه

ااااااااه براحه يا حبيبى اااااااااااااه ايوه كده ايوه كده دخل دخل ااااااااه اااااااااااااااااااااه

نيك نيك بسرعه نيك الشروطه بتعتك جامد اااااااااااه اااااااااااااااه ...

قعد وائل ينيك فيه و بعدين راح قلبه على ضهره و فتح رجليه و حط زبه فى خرم لولو و دخله و طلعه و لولو بيسرخ من كتر الوجع و عمال يقول اااااااااااااااه اااااااااااااه و وائل طلع زبه لولو قله ليه كده وائل قله عيزه محتاجه قله طبعن و مش حعرف أعيش من غير زبك يا حبيبى يا روح قلبى نيك بقه نيك .. دخل وائل زبه و لولو عمال يتشرمط جامد اااااااااه ااااااااااااااااه يا طيزى يا معليا أحاسيسى ... جامد يا وائل أأأأأأأأأه بسرعه بسرعه و وائل قعد يرزع فيه لحد مخلاص حيجبهم راح لولو قايم و قعد يمص بسرعه وائل مستحملش راح منزل لبنه جوه بقه و لولو شربه كله و قله انا شربت لبنك علشان تصدق انى حكون ليك انت و بس ..... المهم قامو استحمو مع بعض و بعدين نامو و وائل حاضن لولو و قله انتى من هنا و رايح مراتى و فعلا أستمرت العلاقه مبنهم سنين و و و بس دى قصه تانيه ....​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%