NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه التحرش في الشارع او المواصلات

ط
اعذريه هوا كل اللي بيبقي في باله افلام السكس الاجني وبيبقي شايفكو angela white😂
طب ماهو خلاص ركله والقمير يعني هموت بنجاسته بردو 😂

• بيضحكني
التفاعلات: فحلك وفحل امك
اكيد كل واحده او واحد فينا مر بتجربه التحرش دي سواء في الشارع او المواصلات او اي مكان
احكو الموقف و كان فين
و انا اول واحده

كنت بزور حد في القصر العيني و حيت ركبت اتوبيس من قدام القصر ل ميدان الجيزه
ف كان زحمه مووت مفيش مكان و كل الاتوبسيات كانت كدا ف ركبت و وقفت في الطرقه بتاعت الاتوبيس و كان كل الي طالع او نازل يحك فيا من ورا لحد ما بداءت ازهق و حد شافني و قام و قعدت مكانه

احكو المواقف بتاعتكو بقا 😅😂
لينا ف المواقف دي علامات ومن نفس مكانك

على قد ما انا بصباص وعيني زايغة 😂 بس مبحبش التحرش او التطاول على اي حد عموما بدون سبب
لسه يدوب من كام يوم كنت مع شوية صحابي على كافيه قريب من التحرير الشارع دا بيكون زحمة شويتين ونسوان من كل الانواع فكانت واحدة معدية بس جامدة بصراحة ولبسها فاجر منزلتش عيني من عليها من وهي جاية من اول الشارع فالمهم عدت من قدامنا ولسه يدوب مبعدتش حوالي ١٠ متر تروح بقا اييييه (تقريبا انا اللي حسدتها ) 🙂🤣 بنتين تانيين كانو معديين وراها برضو تروح وحدة منهم تظرفها البعبوص المتين 🤦😂 انا اتصدمت من اللي شوفته وطبعا قلبت بخناقة ومسكو في شعر بعض والناس اتلمت واللي داخل يخلص واللي داخل يحسس 😂 اللي صعب عليا في الموضوع كله راجل كبير شغال في القهوة البت كانت مسكة حاجة ازاز جاية تخبط بيها البت التانية راحت جات فدماغ الراجل فتحتهاله 🙂

• بيضحكني
التفاعلات: متحرش تويتر
و انا فى ثانوى مشوار المدرسة كنت بركب كل يوم مترو مسافة كبيرة حصل معايا على مدار الفترة كلها حرفياً ٤ اوسخ مواقف ممكن الواحد يتحط فيها اولهم واحدة بعباية حوالى ٤٠ سنة بس بصراحة فرسة دخلت جرى مع ضغط الزحمة و انا. واقف لقيت وشها ف وشى بعد كدة لفت و لزقت طيها ف زورى بالظبط و بقت عمالة تتحرك مع هزة المترو و انا طبعا كراجل طبيعى هيجت و بتاعى وقف و هيا زى ما هيا لدرجة ان الناس بقت بتبص علينا و انا محرج وهيا عادى احا عايز اقول للناس و **** انا مليش دعوة هيا اللى بتتحرش 😂
الثانى كان نفس السيناريو بس واحدة حوالى حاجة و تلاتين سنة و معاها ولادها اتنين صغيرين بس الغريب دى كان المترو فاضى و انا ف النص ماسك ف الماسورة فوق كانت لابسة بنطلون چينز ضيق فشخ و برضو نفس اللى حصل و هيا عادى بس دى انا رجعت لورا لان كان عندى مساحة فأتحرجت .. التالتة كانت ضهر فى ضهر بس كان معاها اهلها كانت صغيرة فى سنى تقريبا و كانت عمالة تحكها فيا مش فاهم ايه الغرض من كدة بس كان معايا واحد صاحبى حكالى بعدها انه شافها هاجت .. الرابعة بقى دى اللى احا كانت تحرش يدوى ملحوظ وش كانت قاعدة ع طرف الكنبة و انا واقف جنب الباب ماسك ف الماسورة لقيتها عمالة تبص عليا و على مكان زورى بطرف عنيها و فجأة لقيتها سندت بدراعها ع الماسورة و قعدت تحكو فى زورى فترة و وقف طبعا و عمالة تشد جسمها على تبرز بزا*ها هيجتنى و وقف اوى خلاص و بقى ملحوظ اضريط اغطيه بالشنطة هيا ما صدقت راحت ماسكاه ب ايدها قعدت تلعب فيه 🤦🏻 بصراحة انا لحد دلوقتى مش مستوعب المواقف دى انها حقيقة

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات
لا انا في مره واحده اتحرشت بيا ف العربية 😂😂😂😂😂

اكيد كل واحده او واحد فينا مر بتجربه التحرش دي سواء في الشارع او المواصلات او اي مكان
احكو الموقف و كان فين
و انا اول واحده

ف كان زحمه مووت مفيش مكان و كل الاتوبسيات كانت كدا ف ركبت و وقفت في الطرقه بتاعت الاتوبيس و كان كل الي طالع او نازل يحك فيا من ورا لحد ما بداءت ازهق و حد شافني و قام و قعدت مكانه

كنت مسافر فى قطر بالليل وحصل إلى حصل 🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: esraa.2000
احكو الموقف و كان فين
و انا اول واحده

في المترو كنت رايح اركب المترو وخبطت في طيز وخدة
بس كانت طيزها حلوة الصراحة

• عجبني
التفاعلات: esraa.2000
احكو الموقف و كان فين
و انا اول واحده

كنت مره في الاتوبيس وكانو بنتين في أول كرسي واحده واقفه وجات التانيه وقفت ادامي و لقيتني لازق فيها وبعد شويه رجعت بطييزها على ومتحلمتش فقذت ومن ستر **** ان البنطلون كان اسود ورحت التحيه التانيه من الاتوبيس لكن الي استغربت له انها بصت لي بصه غضبانه علشان سبتها

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات و esraa.2000
عمري متحرشت بحد ولا متقبل لفكرة التحرش ،، وشايف انه انتهاك لخصوصية ورغبة الطرف الاخر حتى لو اللي قدامك عريان او لابس لبس فاضح مثلا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: sxxvbhgc و majida
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصل معايا مواقف كتير
فى مره كنت رايح الكليه بدرى فى عز زحمه الطلبه والموظفين وكنت واقف وشى للكراسى وظهرى للطرقه وبدا الاتوبيس يتزحم وست شكلها محترم اوى وقفت ورايا عادى ومع الزحمه وحركة الاتوبيس والفرامل المفاجئة كان جسمها من قدام يخبط فى جسمى من ورا مره مع مره لاقيت نار وصهد طالع من كسها وبيولع فى ظهرى طبعا بتاعى بدا يقف وهى كمان بدات تستغل حركه الباص وتحك بتاعها فى من ورا ومسكت مسند الكرسى بايدها وتضغط بكسها على وانا ماتحملتش وزنقت زنفل فى جانب الكرسى وبدات احك بايدى على فخدها لغاية منزلنا احنا الاتنين

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات و majida
نفس ذات الاتوبيس عندنا اسمه سرفيس وبنت طالبه كانت واقفه في الطرقه وراجل كبيير ممكن ٥٥ سنه واقف واراها وعمال يزنق فيها وعمال ينهج والبنت مكنتش راضيه بدا قالتلوا ارجع ورا ياستاذ مينفعش كده قمت وقلتلها اتفضلي اقعدي حرفيا الراجل بصلي بصه انا قلتلوا في حاجه كان نفسي يتكلم
كان نفخك انا عارف 😂😂😂😂😂😂😂😂

• معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
احكو الموقف و كان فين
و انا اول واحده

علي قد وسختي الا اني معملهاش عمري معملتها اني اتحرش بواحده معرفهاش عشان مبحبش اضايق حد ولو واحده ركبت جمبي ببعد علي قد م اقدر عشان ملمسهاش بس لو راكب مع واحده اعرفها والعربيه فيها مجال للتحرش بفشخها 😂😂 وبنيك وكل حاجه بس بحترم نفسي اوي

احكو الموقف و كان فين
و انا اول واحده

نفيسي اتعرف عليكي تليجرام r1981s

هوا حصلي مواقف كتير قبل كده بس اكتر واحد عصبني كنت في اوتوبيس ونازله منو فا فيه واحد بعبصني جامد جدا من ورا مش البعبوص الجميل الي يريح لا البعبوص الرخم الي يوجع وللاسف كنت نزلت ساعتها ملحقتش اعمل حاجه

مش بتحرش ببنات في الموصلات وبحاول اتلاشي ده دي حاجه بضان مش حلوه

مش مواقف جريئة بس اللى بيفصلك ضحك ان العيان ممكن يكون في اخر حياته وبيبص على البنات الممرضات والدكاترة 😂😂
حلاوة روح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%