NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تسلم ياغالي و شكرا على زوقك
ولو دا الواجب علينا يا فنان ..
المهم استمر فى الكتابه والابداع لك ولنا فى ذات الوقت
;)👍👑🐲

• حبيته
التفاعلات: Ki1inG
معرفش و** يسطا بس انا زعلت ان مفيش اي تقدير ليا في المسابقة
التقدير من الناس اللي متبعاك ياجدع اتعلم من الزمالكويه بيشجعو الزمالك مع أنه مش كل سنه بطولات ولا ايه

• عجبني
قول للزمان، للاسف انا اللي غلطان داخل واعظ في منتدي جنسي و كما تدين تدان و شغل افشخنات بس يلا خسرت في الاخر
يا حبيب اخوك القصه مخسرتش عشان الكلام اللى بتقوله ده
المنافسه دايما فيها مكسب و خساره

• عجبني
يا حبيب اخوك القصه مخسرتش عشان الكلام اللى بتقوله ده
المنافسه دايما فيها مكسب و خساره
اهو اللي حصل

• عجبني
التفاعلات: Ehab Demian
  • عجبني
التفاعلات: عاشق جنس الحريم
اهو اللي حصل
حصل كل خير يا حبيب اخوك
تتعوض فى مسابقات تانيه رغم ان المنافسه هتبقى عنيفه

• عجبني
و*** يا حمو انت بجد تعليقك كان بيدفعني اني اكمل كل مرة
انت مش محتاج جائزة انك جامد كامل وكفاية كل ما بييتبعك

• عجبني
قول للزمان، للاسف انا اللي غلطان داخل واعظ في منتدي جنسي و كما تدين تدان و شغل افشخنات بس يلا خسرت في الاخر
من جهة، لا تأسف على شيء جميل. ومن جهة أخرى، هذا منتدى جنسي لكن نحن ناس عاديون فينا الذي يوضع على الجرح فيبرأ وفينا الذي يوضع على الحجر فيصيبه سرطان. فنحن عينة نوعا ما من طبيعة المجتمع وفينا ناس يثمر فيهم المعروف. فلا تقتل الجمال الذي في داخلك لأي سبب فتكون الخاسر الأكبر.

• عجبني
حبيبي يا هتلر المتتدي
و و*** انا بس زعلت اني طلعت بلا حمص
ياباش واللي خدو اللقب عملو ايه كفايه حب الناس ليك في ناس بتحبك وبتحب قصصك مينفعش تسيبنا كده هنزعل منك😂
ياغالي دا مجرد لقب واكيد هيبقا عندك افكار جديده تعمل منها قصص والمسبقه مش كل حاجه وبعدين في مسابقات كتير وانت كاتب متميز وواثق من فوزك المرادي المسابقه اللي فاتت كانت تقيله وفيها كتاب كبار وقصتك حلو بشهاده كل اللي قرآوها استمر والقرار قرارك يا كينج في انك تكمل او لا بس في ناس كتير بيحبوك هنا وانا بحترم اي قرار هتاخده

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Ehab Demian
من جهة، لا تأسف على شيء جميل. ومن جهة أخرى، هذا منتدى جنسي لكن نحن ناس عاديون فينا الذي يوضع على الجرح فيبرأ وفينا الذي يوضع على الحجر فيصيبه سرطان. فنحن عينة نوعا ما من طبيعة المجتمع وفينا ناس يثمر فيهم المعروف. فلا تقتل الجمال الذي في داخلك لأي سبب فتكون الخاسر الأكبر.
و*** ما عارف ارد اقول ايه

• عجبني
التفاعلات: البلبل الأزرق
طيب مانا زملكاوي يسطا 😋
يبقا المفرود تبقا فاهم ياغالي الاتنين زي بعض😂😂(بهزر طبعا)
انت احسن منهم شويه😂❤

• بيضحكني
ياباش واللي خدو اللقب عملو ايه كفايه حب الناس ليك في ناس بتحبك وبتحب قصصك مينفعش تسيبنا كده هنزعل منك😂
ياغالي دا مجرد لقب واكيد هيبقا عندك افكار جديده تعمل منها قصص والمسبقه مش كل حاجه وبعدين في مسابقات كتير وانت كاتب متميز وواثق من فوزك المرادي المسابقه اللي فاتت كانت تقيله وفيها كتاب كبار وقصتك حلو بشهاده كل اللي قرآوها استمر والقرار قرارك يا كينج في انك تكمل او لا بس في ناس كتير بيحبوك هنا وانا بحترم اي قرار هتاخده
و*** كلامك فرحني يا هتلر
وانا متردد

• عجبني
التفاعلات: ♤Hetlarr♤
يبقا المفرود تبقا فاهم ياغالي الاتنين زي بعض😂😂(بهزر طبعا)
انت احسن منهم شويه😂❤
عيب يسطا دا الزمالك برضو 😂😂🖤

• بيضحكني
التفاعلات: ♤Hetlarr♤
و*** كلامك فرحني يا هتلر
وانا متردد
ياغالي خد القرار وانا معاك ولو عايز تاخد استراحه ماشي لان ساعات الواحد بيمل من حاجه متكرره في حياته فلازم تغير

• عجبني
انت مش محتاج جائزة انك جامد كامل وكفاية كل ما بييتبعك
حبيبي يا اخويا تسلم، انا بجد مبسوط من كلامك فرحني

• حبيته
التفاعلات: Alkn Drakol2
  • محزن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل