NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصه جميله بس متبسش المنتدى كتابتك جميله ومتياس من اول موقف حاول تانى وهتكسب لانك كاتب رائع
بجد كلامك فرحني يا غالي و***

كينج يا كينج 💚 بجد يا صاحبي متزعلش نفسك حرفيا قصصك جامدة جدا وتستاهل كتير قوي وشكرا جدا انك بتعب نفسك عشانا 💜🌟 وبجد المنتدي هيخسر كاتب عظيم وازاي يجدع تقول علي نفسك مبتدأ دانا بعد قراءتي لقصصك حسيت انك في المجال دا مش اقل من ١٠ سنين ولا حاجة 😂💜 عيد تفكير بس في موضوع الاعتزال دا لان في ناس كتير عجباها قصصك و نفسها تشوف اكتر من وانا منهم 😁 واه صح نسيت ايه العظمة دي القصة قفلت قفله فشيخة و كان في شوية اكشن من اللي قلبك يحبهم عاااش جدا 💚😍💚 @Ki1inG
يسطا انت بالذت بتبسم فشخ و انا بقؤاء تعليقك
و بجد انا متردد اصلآ

• حبيته
التفاعلات: Pregoo
انا مكنتش ناوى اكتب كومنت بس بما انك عايز تعتزل فياريت بجد لا متعتزلش عايز اقلك ان انا لفيت كتير فالمنتدى وكنت بقرا كتير بس انت الوحيد إللى كنت ببحث عن اسمك مخصوص علشان اقرالك انا اول حاجة قريتها كانت اختى تستغل هيجانى ودا اكتر قصة معلقة معايا كانت حلوة اوى وبعدها قرأت انحراف عائلى وكانت حلوة بعدها تحت تاثير الشهوة بعدها وآخر قصة التجربة إلتى غيرت حياتى طبعا كلهم كنت بتابعك اول بأول لما تنزل يعنى مقراتش قصة مكتملة وقصصك كلها حلوة اوى على الاقل انت الوحيد إللى ببحث عنه فالمتتدى دا وبكون مضايق لما تتاخر ودورت كتير على قصص ليك غير دول ملقتش انت حتى لما تكتب القصة بتراعى متجبش سيرة ال**ن فالموضوع لان دا محتوى جنسى اصلا مينفعش عكس ناس مش فارق معاها معلش طولت عليك بس يا ريت بجد متبطلش أو على الاقل لو هتبطل وتروح مكان تانى تقولى عليه وانا اسيب المنتدى واروح للمكان إللى هتنشر عليه بس يا ريت بجد متبطلش عارف ان ممكن تكون مش بتاخد حقك هنا قوى بس معلش مش انت اول ولا آخر واحد كدا واكيد فيوم هتحقق إللى انت عايزة وكمان انت ليك فانز هنا بيحبوك اوى فياريت متبطلش بجد وعاش ليك اوى كينج
حبيبي تسلم بجد و و*** انا مبسوط انك معلق علي القصة عشاني مش عشانها ، و شكرا ليك على كل كلمه حلوه قلتها

• عجبني
التفاعلات: holmes
كدا مينفعش يا كينج انت فنان ياسطا وكل قصه مختلفة عن الي قبل خبر زعلني أنك مش هشوف ابداعك تاني 😥😥😥
و*** يا حمو انت بجد تعليقك كان بيدفعني اني اكمل كل مرة

شابوه علي القصه جميله وأفكارها جميله وفيها تجديد
انتا برنس ياغالي شكرا ليك علي مجموعه قصصك أمتعتنا خدلك فتره رتب افكارك واحنا كامتبعين محترمين قصصك وأسلوبك وافكارك
شكرا ليك
دا شئ اسعدني جدآ و مش عارف ارد عليك بنفس الحلاوة

ياسطا القصة دي من احسن القصص اللي قريتها كل سطر بيشد اعصابك كدا وفيه حماس توصل للاخر القصة لو كان ليها سلسلة تانية بفكرة تانية هتبقي جامدة فشخ وحوار المسابقة دا مش هيجي من اول مرة انت وسط وحوش كتابة ف بالتوفيق يا اخويا وياريت يكون في سلسلة تانية🙏🏾❤️
حبيبي كلامك جميل فشششخ و انت اللي عسل و*** يا حب

• عجبني
التفاعلات: Bedo_
احا مسابقه اي الي تخليك تسيب المنتدي فوق ون** دا كلو لتسليه ومتقلقش المسابقه جايه كتير وهتبقا طورت من نفسك كتير وهتكسبها فا فكر كويس ف قرارك
يا سايكو انا بس زعلت شوية لما حسيت ان مفيش تقدر حتي ادي الحكاية

أحسنت بصراحة قصة رائعة وتستحق الفوز بالمرتبه الاولى ارجو الاستمرار بكتابة قصة أخرى
اشكرك من كل قلبي علي جمال تعليقكك

اول 6اجزاء تحياتى بس بعد كدا باظت منم على الاخر القصة حلوة وانت اللى بوظتها عشان كظا مكملتش بعد الجزء السابع
دا محزن و اسف اني مقدرش اسعدك للاخر و متزعلش مني اسف

• عجبني
التفاعلات: romaxman
@Ki1inG يسطا يعلم **** انا بحبك قد اى مع اني معرفكش نهائي ولا حتي اسمك الحقيقي بس بجد اكتر كاتب انا استمتعت فالحديث معاه على خلاف القصة هو انتا... انا عارف انك اتظلمت فالمسابقة... بس عالاقل اكتب عشان خاطرنا احنا متابعينك وقرآئك... او لو انتا حابب انك تكمل فموقع تاني قولي عليه وانا هكون اول متابع ليك... بس للأسف يصديقي منتدى نسوانجي يعتبر من اكبر المنتديات فالمجال وهوا اكتر منتدى هتلقى فيه رواج للقصص بتاعتك وتقدير ليها من القرآء او الزوار وبس يسطا راجع نفسك وان لقيت نفسك مش قابل تكمل هنا قولي.. وقولي هتكمل فين وانا وراك علطول.... 😢
يسطا انا مش عارف ليه بس قشعرت بجد لما قريت كلامك و انا دا حسسسني اني حاجة كبيرة
بجد شكرا على ذوقك الجميل
و انا متردد

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Zazamezo و يوليوس قيصر
حلوه جدا انت فعلا كاتب تستحق الدعم شابووو ليك
بس ياريت ترجع تاني في أقرب فرصة
حاضر يا غالي و اشكرك علي اهتمامك الج

انا مش متابع المسابقة اساسا
و مش عارف مين كسب ولا اعرف قصة مين فازت
لكن فى الحقيقة و بدون زعل
قصتك ماتكسبش فى اى مسابقة
وقد تكون القصص اللى كسبت هى كمان مش على المستوى
انا ما اعرفهاش و ماقرأتهاش اصلا
لكن اللى اعرفه ان القصة بتكسب بتصويت القراء مش بقرار من الادارة
يعنى الادارة مالهاش ذنب ولا ليها يد فى فوز او خسارة قصة معينة
وده معناه ان فيه اجماع من القراء ان قصتك ماتكسبش
وماتزعلش منى
انت عندك بذرة الكتابة
بس قصتك دى كلها ممكن تختصر فى جزئين اتنين من العشرة اللى انت كاتبهم لو شيلت تفاصيل غير مهمة اطلاقا
يعنى هتفرق فى ايه مثلا للقارئ انك صحيت الساعة 7:03 دقايق
و تانى يوم صحيت الساعة 7:07 ؟؟؟
دى حاجة صغيرة ولو ركزت هقولك حاجات كتير جدا
ده غير ان استعجالك خلاك تغير خط السير اللى اتت بنفسك كنت ماشى عليه
زى افكارك للاذلال وللانتقام على سبيل المثال
يعنى لغاية نص القصة كان اسلوب و النص التانى اسلوب مختلف
واضح فيه التوتر و التشويش و الاستعجال و تغيير اتجاه الافكار
وانت ليك قصص تانية حلوة اكتر من دى
فماتزعلش انها ماكسبتش
يمكن لو كنت دخلت بقصة من قصصك التانية كانت كسبت
فنصيحة حتى لو هتكتب فى مكان تانى
اسمع نصايح الناس اللى تعبت نفسها وقرأتلك و وجهتلك انتقادات عشان تفيدك مش عشان تحبطك
ولك كامل التحية و التقدير
لا بأس يا صديقي مذ متي كنت بخير اصلآ

انت كاتب هايل جدا وقصه شامله كل حاجه واستمر سيبك من المسابقه انت كسبت جمهور مستنى قصصك
اشكرك على كلامك الحلو ده 🖤✨

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%