NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تسلم ايدك ع العظمه دي
بس احنا لسه معرفناش سندس هتعمل اي بعد إلى حصل ليها .. وحياتك انت وهبه اي إلى هيكون فيها .. والمسالم واي حكايتو هوا ووردة واي الى هيحصل ف الشركه .. وقضية ريهام.. وحياتك الجديده هتنتهي بائ .. بس تسلم ايدك ع العظمه دي وي ريت يكون ف أجزاء تانيه عشان قفلت القصه مش كويسه واتمني ليك التوفيق ❤🔥🤞
مانا كنت بفكر في كدا بحس مش متحمس اكتب، حزين بجد

وطريقة الانتقام كانت بسرعه مفيش تشويق ليها المفروض كان كل واحد فيهم اتمني الموت ف إلى انت هتعملو فيه بس الأحداث حصلت بسرعه
انا زي ما قلت اطريت انهي القصة في يوم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو كل كاتب مميز فى المنتدى يقول مش هكتب تانى احنا نقرء لمين يعنى هنا أما أنت والديب وأحمد صقر تقولو مش هنكتب تانى يبقى كده مش هيفضل حد غير حماده فتحي وسيزر بس ولا ايه بلاش القرار ده وهى مسيرها تظلط
معرفش و** يسطا بس انا زعلت ان مفيش اي تقدير ليا في المسابقة

• عجبني
التفاعلات: عاشق جنس الحريم
علي قد ما انا حبيت القصه علي قد ما انا زعلت انك مش هتكتب تاني بس راجع نفسك وفكر تاني انت ليك متابعين وناس بتحبك وبتحب طريقتك فى الكتابه واتمني انها متكونش اخر مره اشوف كتاباتك
حبيبي يا هتلر المتتدي
و و*** انا بس زعلت اني طلعت بلا حمص

• عجبني
التفاعلات: ♤Hetlarr♤
القصة شدتني جامد ،حبكة درامية مميزة وتسلسل احداث موزون وسلس والاهم من كدة الشخصيات مكتوبة بعناية والحوارات تفيد تقدم القصة وما فيهاش ثرثرة واسهاب ، انا بجد انبهرت ، لك خالص احترامي
حبيبي دانا اللي مبسوط انك معلق عندي و*** تسلم ايدك ياغالي

• عجبني
التفاعلات: بيكو هانتر
عزيزي الكاتب
شكراً على مجهودك الرائع
امّا بخصوص ترك الكتابة لأن قصتك لم تفز بمركز ، هل تعتقد ان طه حسين ونجيب محفوظ ويوسف السباعي فازوا بكل المسابقات ؟؟
لاسيما انك ذكرت بأنك جديد على الكتابة، ولعلمك احد اباطرة القصة الايروسية الامبراطور شوفوني لم يفز بكل المسابقات.
عزيز قصتك جيدة ولكن تقييم الحكام يعتمد على اسس مثلاً خلو القصة من الاخطاء الاملائية وقصتك بها الكثير ( مثلاً ثقفة بدل صفقة ) ايضاً بعض الاحداث التي ضخمتها او لم تكن بمكانها واتكلم هنا من معرفتي المتواضعة بأمور النقد الأدبي ولكن هذا لاينفي تفاعل الاعضاء الجيد مع القصة.
بالنتيجة استمرارك بالكتابة هو صقل لموهبتك لأنك ستتدارك الاخطاء التي وقعت بها وأيضاً ستزيد من رصيدك المعرفي والأدبي ومادمت كتبت بهذه الأناقة وانت بالبدايات فأنت مشروع كاتب ناجح
اتمنى لك التوفيق بأي قرار تتخذه واعتذر إن ازعجتك صراحتي
انا مش عارف ارد بصراحة احرجتني و انا بجد كلامك فرحني و مبسوط بأهتمامك يا غالي و شرف ليا انا بقراء كلامك بجد

• حبيته
التفاعلات: هنيك محارمك٣
هذه القصه تستحق افضل واحسن قصه لي المنتدي وتستحق ١٠ نجوم تحياتي للكاتب وللادراه

من أفضل واحسن القصص التي قرائتها هنا والمفروض اننا تبقي افضل قصه وتاخد افضل قصه للموسم مشكور ومنتظرين التكملة في الجزء الحديد تحياتي لك يا برنس مشكور ررررررر
شكرا ليك انت يا غالي *** علي التعليق دا و اخواتي الكتاب الكبار هما اللي يستاهلو كدا مش انا

بص يسطا انت من احسن الكتاب الي قرأتلهم وانا بحب طريقتك فالكتابه جدا وقصتك دي عظمه وياريت متوقفش كتابه انت ليك جمهور هنا بيدعمك ومعلش علي الظلم الي حصل ليك بس فالاخر قرار انك تسيب الكتابه دا قرارك وهدعمك اي كان هو اي
وحشني فشخ يا كتلوني انا بحبك لوحدي مش عارف ليه (عشان كتلوني احنا هنستهبل)
و و*** انا متردد نيك اني اعتزل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%