NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متزعلش الدنيا كدة يوم مكسب ويوم خسارة
وكفايه شرف المحاولة
وقصتك دى لو نزلت في المسابقة كانت اكتسحت
متزعلش تانى
وهننتظر الجديد منك
اوكى
منتظرة الرد
شكرا يا اختاه علي الدعم و بجد كلامك حافظ ليا

لا بص كدا انا هزعلك جامد انسى حكايه الاعتزال دي و مش هكتب تاني لان انت كدا مش بتبص للناس الي بتشجعك و متبعاك ... بالنسبه للمسابقه يا صاحبي هي اصلا مسابقه تشجيعيه يعني لا فيها مكسب و لا خساره دي تتعمل عشان الكتاب يتشجعوا انهم يكتبوا و يركزوا اكتر و يبدعوا اكتر و اكتر و كمان عشان القراء يعرفوا الكتاب اكتر لان في منهم الي بيدخل لقسم واحد او اثنين و مش عارفين بقيه الكتاب في اقسام تانيه ... عن نفسي هقولهالك صريحه انا ما كنتش ناوي ادخل المسابقه و لا كنت عارف اصلا ان في مسابقه غير لما شفت اول القصص نزلت قلت ادخل و اجرب حظي مع ان دي اول مسابقه ادخلها في المنتدى ممكن كسبت عشان محبة الناس و رأي الجمهور و عشان كنت قاصد ابين افكار و اخلاق و مواعض للقارئ اكتر من انها تكون قصه جنسيه 100% دا الشيء الي خلاني اكسب .... هقولك بقا انا كسبت ايه من المسابقه .... كسبت رجاله جدعان و بقينا اصحاب كسبت محبة ناس عمرنا ما اتقبلنا و لا حتى سمعنا صوت بعض كسبت ثقتهم و ايمانهم بيا ... دا نفس الشي الي انت كسبته يا أهبل 🤣 لو ركزت في الكومنتات الي في قصصك هتفهم معنى كلامي بص كم شخص مدحك و شكرك و حياك و خلاك مبتسم و مبسوط بكومنت صغير بيشجعك فيه .... هقولك حاجه تانيه يا اهبل انا مش عاوز اشتمك لو ما رجعتش عن قرارك بس عاوزك تفهم حاجه واحده ما تستناش كلمه شكر او تشجيع من حد انت بتكتب لنفسك و لمتابعينك ركز هنا بقا في النقطتين دول : نفسك و متابعينك ...

*نفسك راضيه و مقتنعه بكتاباتك و حاسس براحه انك بتتألق و تستمتع بكتابتك ...

*متابعينك الي بعد كل جزء بتلاقيهم في ظهرك و ساندينك و يشجعوك و عاوزين الجديد بسرعه ...

دول الاثنين الي لازم تهتم بيهم و ترضيهم مش تستنى الاداره تشكرك باسمك لان اسمك اصلا موجود على قصتك في المجله يعني يا غالي تفرق ايه لما يشكروك هما اصلا بشر و ممكنوا يسهوا او ينسوا خاصه ان تنظيم مسابقه زي دي بتاخد وقت و تعب ...

اقولك حاجه من الاخر انا هديك رشوه الي هي وصفه الطبق الي كتبت عنها القصه مقابل تنزل بقصه جديده 🤣...

خلص كلام و سلام
بججججججد 😳😳
طيب هات الوصفة الاول

حبيبي يا جورج يا اخويا دا انت اللي تستحق المكسب و بجدارة

بجد مبدع وأسلوبك حلو والقصه فيها احداث مش معتمده اعتماد كلي علي الجنس اوعي تيأس انتا عندك الموهبه تحياتي ليك وبالتوفيق
اشكرك من كل قلبي على ذوقك الراقي

انت مكسبتش في المسابقة بس كسبت جمهور بيتابعك وبيستناك كل اسبوع انت سهل تكسب جائزة في يوم من الايام بس صعب تكسب جمهور بيتابعك وانا مستني القصة الجديدة منك يا عالمي متكسفنيش
حبيبي تسلم بجد و كلامك جميل و فرحني جداً

• حبيته
التفاعلات: كلمة حق
مبروك ياخويا على نهاية القصة الصراحة القصة جامدة فشششخ و بشكرك انك سمعت كلامى فى الانتقام من مديحة و رجعت لسندس حقها ❤❤
اي خدعة يسطا و اشكرك انا علي اهتمامك

• حبيته
التفاعلات: ⚔El King⚔
القصة روعة جدااااا يا صديقي الغالي
بس انصدمت في الاخر من العتاب وقرار الاعتزال
ليك حق في العتاب بس ليه تحرم الناس الي بتستني ابداعاتك
ياريت تفكر تاني في موضوع الاعتزال دا وانا علي يقين انك هتغير رايك بسبب محبيك
منتظر جديدك بكل شوق
اولآ بشكرك يا الاكس علي تعليقك عشان عارفك من الناس اللي بتابع في صمت
و بجد بحول افكر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا يا صديق قصتك اكتر من رائعه وخصوصا انها فيها احداث كتير مش جنس وبس
وانا بتنبألك لو حافظت على الكتابه أن ليك مستقبل في الكتابه والقصص كويس
بشكرك على قصتك اللى متعتني كتير ومجهود يستحق الاحترام
اشكرك يا علي
علي جمال تعليقك المحفز الجميل

احا يعم مين يقدر يزعل كاتبنا العالمى ....متشغلش بالك بحاجة او بحد والمسابقات كتير بس حب الناس ومتابعينك اكتر بكتير وأهم بكتير من اى مسابقة ....واخيرا احب اقولك بعد الفترة اللى فاتت وقصصك الجامدة انت بقيت ف مستوى تانى ...عاش بجد وياريت لو لينا خاطر عندك متحرمناش من كتاباتك....دمت بخير
حبيبي يسطا و بشكرك من كل قلبي و كفاية انك مهتم اساسآ دا فرحني الحقيقة

انت عبقري ومفكر ومبدع ارجواك انت تستمر في الكاتبه من تظر منك الجديد
وتحياتي لك ياغالي
حبيبي يا صديقي العزيز وربي كلامك اسعدني بجد

• عجبني
التفاعلات: حيدركو
قصه جامده فشخ انا حبيتها نيك من الساعه ٥ لحد الساعه ١٠ بقرا فيها ومزهقتش ثانيه
حبيبي يا اخويا و شكرآ و انا مبسوط انها عجبتك كل دا

انت فنان

ومبدع

والقصه فشيخه بكل ما تحملها الكلمه من معنى

استمر ف الكتابه وصدقنى مش مهم من اول مره تبقى التوب

(يجب ان تعرف شئ عن كل شئ ولا يجب انت تعرف كل شئ عن شئ)

تحياتى ليك يا بطل واتمنى تستمر

بالتوفيق
حبيبي يا غالي و كلامك محترم و جميل جدا و بجد انا مبسوط منه

• عجبني
التفاعلات: الزئبق
مرهق نفسيآ يسطا مش عارف رغم ان كنت عارف اني هخسر بس، معرفش ليه زعلت
كل الناس تتعب وتزهق وتمل. وبصراحة أنا استغربت ردك.

ارتح فترة، وكما قلت لك افعل ما يحلو لك، لا ما يعجب المنتدى أو يعجب غيره. طبعا نريد أن تفعل ما يعجبنا لكن مسؤوليتك أمام نفسك أكبر من مسؤوليتك أمامنا أو أمام أي شخص آخر.

أنا لا أحب أن أخسرك من المنتدى خاصة بعد ما خسرنا غيرك وغيرهم انطفأ نجمه ولم يعد كسابق عهده. والمزعج أنه يبدو أن ذلك لا يهم أحدا. قال أحدهم عندما تنقل الزجاج في السيارة يتكسر بعضه. صحيح لكن عندما يكون ذلك بسبب الإهمال وعدم ترتيب الزجاج جيدا يكون ذلك خطأ لا يجوز السكوت عليه وعلى الأقل لا يجوز تكراره.

دعنا نحاول معا. قد تتحسن الأمور.

حضرتك كاتب ممتاز وقصتك مشوقه جدا وسرد الأحداث مشوق وقصه جميله جدا بغض النظر عن المشاهد الجنسيه فهي جميله في الموجمل دراميا وجنسيا وفي انتظار قصه جديده باسلوبك المتميز
حبيبي يا غالي و تسلم لذوقك الجميل والرائع

يابرنس عادى يكفى تشجيع القراء وعلى فكره انا كسبت المسابقه اللى فاتت معملتش بها حاجه ايه عضويه ذهبيه يكفى كتباتك اتمتع ومتع الاخرين
تسلم يا اخويا و شكرا علي تعلقيكك الاجمل و بجد حافز ليا 🖤✨

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%