NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه ديما بيشوفونا اننا عاوزين جنس بغض النظر انا مش بدور علي كدا خالص وفيه ناس بدور علي كدا وفيه بنوتات كتير بدور ع كدا بس انا وغيري كتير بندور علي حب وحد يكون عارف يتعامل معانا مش كل لما حد يكلمني الاقيه عاوز ينام معايا او يجرب معايا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ESO egy, samrnapal, Commie gangsta و 2 آخرين
مش اي حد هيقدر. مشاعرك كبنوتي الا اذا كان حد حنين وبجد بيحبك مش مجرد محتاج يفرغ شهوته معاك

• محزن
التفاعلات: بنوتي محتاجة للحب
بص معظم اللى بيكلم البنوتة أو السالب بيكون عاوز اى خرم يفضي فيه شهوته وبس
قليل جدا من الموجب بيدور ع سالب او بنوتة يبادله المشاعر والحب والاحساس وكل ده وكمان فيه بنوتة وسوالب كتير اوى بيحبوا يتعاملوا ع أنهم مجرد خرم وبس وقليل اوى اللى بيدور ع الحب والاحساس وكل ده ف انت بتدور ع الحب والحنان والاحساس والمشاعر قبل النيك وتبقى علاقه طويله وكامله يبقى استنى الشخص المناسب يعنى اتكلم واتعرف لحد ما تلاقى اللى بتدور عليه ومتضايقش نفسك علشان هتقابل عكس اللى انت عاوزه كتير اوى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: onaronar و بنوتي محتاجة للحب
عن تجربة شخصية يا صاحبي أنا عمري ما قابلت بنوتي حقيقي غير مرة واحدة بس وكنت فاكره بنت بجد, ملامح بنت وصوت بنت وبزازه كبيرة وعوده عود بنت حتى ايديه ورجليه بناتي فشخ ومن غير اي تمثيل أو مبالغة في الاداء ، الحاجة المختلفة عن البنت ان ليه زب مش كس، وحتى زبه كان ابيض جدااااا, ده اللي الواحد يقدر يديله رومانسبة وحب ،، انما مايبقاش صوتك اتخن من صوتي وايديك ناشفة جسمك كله شعر وتقوللي بنوتي وعايز حب ورومانسية, الموضوع بيبقى مقزز بصراحة.

• عجبني
التفاعلات: aly828، ك له ب ال حب و بنوتي محتاجة للحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%