NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه عندنا مش البنوتي مش فاهمة الاغراء،
بعد كذا مقابلة مع اكتر من بنوتي، بصراحة انا بحب نيك البنوتي اكتر من الحريم لان يكون راجل بيتلبون تحتيك و انت بتفركه متعة تانية 🔥
بس قليل قوي اللي بيعرف يهيجني قبل ما اقلع لان البنوتي المفروض لبونته تهيجك قبل حتي ما تلمسه بس معظمهم ما عدا واحد بس بيقلع و بينام علي بطنه عايز يتناك
انت كدا سالب مش بنوتي و اول ما تنيكه و ينزلهم و انت لسه منزلتش بيبقي واخد الموضوع تقضية واجب في خرمه لحد ما انا اجيبهم ولا حد دماغه غير كدا او قابل غير كدا؟

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: el-korsan، gupA و hamada_x
فعلا المتعة في انك تجيبهم بس

ليه البنوتي محدش بيعمله أحترام يعني ليه بجد ميبقاش زي البنت في المعاملة

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: gupA و Modymoony
انا عن نفسي بعامل البنوتي والسالب بإحترام وحب لا بحب العبوديه ولا الضرب والاهانه والجو دا كل واحد وميوله وكلنا بنى آدمين والموجب اللي فاكر السالب اقل منه احب اقوله كلنا خولات يا صديقي ما انا وانت بنهيج على راجل بزب ايا كان بقى بنوتي او سالب بنهيج عليهم يعني كلنا سواسيه
بس االي يفهم

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: gupA و Boody65
انا عن نفسي بعامل البنوتي والسالب بإحترام وحب لا بحب العبوديه ولا الضرب والاهانه والجو دا كل واحد وميوله وكلنا بنى آدمين والموجب اللي فاكر السالب اقل منه احب اقوله كلنا خولات يا صديقي ما انا وانت بنهيج على راجل بزب ايا كان بقى بنوتي او سالب بنهيج عليهم يعني كلنا سواسيه
بس االي يفهم
انا عن نفسي بعامل البنوتي والسالب بإحترام بس السوالب هما البيهينو نفسهم وعلشان هما بيتناكو في طيازهم مفكرين انهم كدا زي النسوان مع ان اصلا الكلام دا غلط بالعكس هوا زيو زي الموجب الاتنين شواذ والاتنين ميولهم مختلفة فأنا مش عارف لية حتى في المثلية بيفرقو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • طب!
التفاعلات: gupA
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%