NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه البنات الى بتقص شعهرها زى الولاد

ابو اسكندر السندباد

( حساب مغلق نهائى )
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
معلش على التطفل يعنى بجد ليه فى بنات تحب تقص شعرها اوى و تعمل قصة الولاد و تدرج الجناب و من ورا خفيف و متحدد بجد ليه و اى حدويقولى حرية شخصية حعضو لانى عارف... انا بسأل ليه ها ليه ليه ليه .....

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Anas868, الأستااذ, Ahmed Zoro و 3 آخرين
انا اول مره اشوف كدا

معلش يا شباب هو الشات ع الخاص اتقفل

معلش على التطفل يعنى بجد ليه فى بنات تحب تقص شعرها اوى و تعمل قصة الولاد و تدرج الجناب و من ورا خفيف و متحدد بجد ليه و اى حدويقولى حرية شخصية حعضو لانى عارف... انا بسأل ليه ها ليه ليه ليه .....
حوار مقرف بطريقه غبيه

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
الكلام ده حقيقي يا اخ😩

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
داخلين على ايام طين
دخلنا خلاص يا صديقى الفيمنست كترو ده بيعملو سبايكى كمان و تشرب السجارة و لا كأنها ولد😅😅

في بنات بيكون شكلها حلو في الشعر القصير
بس زمان انا عرفت بنت كانت قصه شعرها زي الولاد و يدوب بتلبس كاب و تقف مع أي شباب محدش يفكر أنها بنت من الأساس رغم أنها كانت حلوة ...بس كان الموضوع دا عاجب الكل كنوع من التخفي يعني 😁😂

• عجبني
التفاعلات: Anas868
ده عدم تربيه وجهل🤝🏻
فعلا ازاى اهلها تسيبها بالمنظر ده .. دول عاملين تدريج للجناب انا نفسى مش بعمله الى هى عايزة تقولك انا دكر

• بيضحكني
في بنات بيكون شكلها حلو في الشعر القصير
بس زمان انا عرفت بنت كانت قصه شعرها زي الولاد و يدوب بتلبس كاب و تقف مع أي شباب محدش يفكر أنها بنت من الأساس رغم أنها كانت حلوة ...بس كان الموضوع دا عاجب الكل كنوع من التخفي يعني 😁😂
بس شكل مش لطيف يعنى تدرج الجناب و تحدد القفا ليه يعنى و على كدة بيروحو لحلاق راجل بقى

يا اخي انا لما بدرج علي ١و٢ بسمع كلام كتير😂😂
المهم اكيد الى بيدرجلها حلاق راجل 😅😅
و تعمل صنفرة و ماسك و الدقن موس و تبقى ايه احلى عريس عروسة 😅😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%