NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه البنات الى بتقص شعهرها زى الولاد

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • أتفق
ساعات الدوا بيوقع الشعر فعشان منكتأبش بنحلقه زي الولاد
او يكون ف اكتئاب فبنحلق شعرنا اللي هو المفروض تاج الجمال عشان شايفين اننا منستحقش و بيكون سبب الاكتئاب ده رجالة
مع كامل احترامى للحالات المرضية تلله يشفى الجميع .. لكن صدقينى انا بتكلم فى حاجة تانية خالص مش حالات اضطرارية .. فى بيعملو كدة روشنة و موضة و تقليد لان القصة نفسها رجالى مفيش بنت حتدرج الجناب و شعرها من فوق تقيل و كمان من ورار تحديد
لكن حالات مرضية او اكتئاب الى هو بسببنا !!! مش هو المقصود خالص و **** يشفى الجميع يا رب و لهم كل التقدير

• حبيته
التفاعلات: ambiguous
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
معلش على التطفل يعنى بجد ليه فى بنات تحب تقص شعرها اوى و تعمل قصة الولاد و تدرج الجناب و من ورا خفيف و متحدد بجد ليه و اى حدويقولى حرية شخصية حعضو لانى عارف... انا بسأل ليه ها ليه ليه ليه .....
موضه 😂

معلش على التطفل يعنى بجد ليه فى بنات تحب تقص شعرها اوى و تعمل قصة الولاد و تدرج الجناب و من ورا خفيف و متحدد بجد ليه و اى حدويقولى حرية شخصية حعضو لانى عارف... انا بسأل ليه ها ليه ليه ليه .....
تقليد اعمي

مع كامل احترامى للحالات المرضية تلله يشفى الجميع .. لكن صدقينى انا بتكلم فى حاجة تانية خالص مش حالات اضطرارية .. فى بيعملو كدة روشنة و موضة و تقليد لان القصة نفسها رجالى مفيش بنت حتدرج الجناب و شعرها من فوق تقيل و كمان من ورار تحديد
لكن حالات مرضية او اكتئاب الى هو بسببنا !!! مش هو المقصود خالص و **** يشفى الجميع يا رب و لهم كل التقدير
اسفه اني فهمت الموضوع غلط

• بيضحكني
التفاعلات: T i to
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
اسفه اني فهمت الموضوع غلط
لا ولا يهمك كفيش داعى للاسف بالعكس كويس انك ذكرتى الجزئية دى عشان القصد بتفهم للجميع

• عجبني
التفاعلات: ambiguous

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%