NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية البركان | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 23/3/2023

ياسمين
 
  • عجبني
التفاعلات: متهور موت
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و زئير الأسد
الجزء التاسع
بعد ايام رجعت مها ومعاعا ولادها وقبل اي حاجه راحوا لوليد المستشفى
ليلى شافت وليد على كرسي بعجل وفرحت اول ما شافته
زين بيزؤ الكرسي : ايوه يا عم ابسط ... اهي ليلى جات
وليد : كنت متأكد اني هشوفك قبل ما اسافر المانيا
ليلى : ايه ... امتى ده
زين : هيسافر فترة العلاج وهيرجع
مها : خلاص يخطب البنت ويسافر ... دي هتوشني يا زين
زين : مها ازيك وبيبوس من الخدين
مها : امال فين صباح
زين : مش هتيجي تاني
مها : ليه
زين : دي حكايه طويله احكيهالك بعدين
ليلى مبسوطه انهم خلاص هيتخطبوا وزعلانه انه هيسافر ويسيبها
رانيا : لااااا احنا نتحسد
زين : باركيلهم هنتمم خطوبتهم
رانيا : مبروك يا ولاد
ليلى : **** يبارك فيكي
مها : جوزك هنا ولا مع الرجاله
رانيا : جوزي يا ستي سافر النهارده الصين ... بيحضر مؤتمر
مها : ايه اللى مشاكي
رانيا : ابن اخويا يا ستي ... عيل رخم .... كان مصر يسافر هو ومراته
مها : يكون في عونك يا هارون
هارون : ماله هارون
ليلى : بحبك 🥰
وليد : لا انا بحبك اكتر 🥰
هارون : مكانش ابني يتجوز واحده عدله .... البت عامله زي الوابور .... يا ساااااتر يتفاتلها بلاد ... بس اعمل ايه بيحبها ابن الموكوسه
مها : 🤣 معلش ... من اعمالكم سلط عليكم
هارون : بس انا عمري ما كنت كده
رانيا : انت هتقوللي
.........
احمد مع ايناس في البيت عنده وكان بلبس البيت وهي لابسه فستان عادي لتحت الركبه
ايناس عامله ٢ نيسكافيه وبتديله
احمد : يا سلااااام ... عارفه ان موضوع عمى و عمتك ده خلاني مبسوط اوي
ايناس : وانا كمان ... اخيرا هنتجوز من غير كابوس
احمد حط النيسكافيه على جنب ومسك بتاعها و حطه على جنب
ايناس : هتعمل ايه استنى
احمد : هو انا معاكي لوحدنا و هنشرب نيسكافيه برضوا
ايناس : هتعمل ايه
احمد شغل موسيقى هاديه : هنرقص سلو وبيرقصوا
ايناس بتبصله بكسوف
احمد مسك ايدها وحاطط ايدعلى وسطها وبيرقص وانفاسهم بيخلطها الحب وحرارته مسيطره عليهم
ايناس : هو انت بتحبني بجد
احمد : لأ طبعا
ايناس اتفاجئت وبتبصله مصدومه
احمد : علشان الحب كان مرحله انا دلوقتى متيم بيكي
ايناس ابتسمت بكسوف
احمد بيقرب منها وعينه بتبص في عينيها و شفايفه بتترعش
ايناس بتبص بكسوف لاحمد وبتبص تحت
احمد رفع دقنها وبيبوس شفتها اللى فوق
ايناس بتتلغبط وشفايفها بتترعش وبتحاوط رقبته بايديها و بتقرب منه
احمد بينزل بيبوس شفايفها وهو محاوط وسطها ورفعها عن الارض
ايناس بتتشعبط فيه وبتندمج معاه في البوس ونفسها بدأ يكون مسموع وقلبها بيطبل
احمد حضنها ونزل بيها عالكنبه ونيمها وهو فوق منها وكان زوبره بدأ يعلن تمرده وبدأ ينتصب
ايناس بتحك وراكها في بعض وحاسه بالبلل بين فخادها وان جسمها سخن اوي
احمد بيدلكلها مع البوس بزها الشمال وده خلاها دابت خالص وحضنته اوي
احمد بيرفع الفستان وبيمشي كف ايده على وركها وبيدخل بين رجليها والشورت منفوخ وبيحك وسطه في وسطها
ايناس : اااه حاسب يا حبيبي بتقولها وهي ديبه خالص
احمد خرج زوبره وهو بياكل شفايفها وبيمسك راسها بيمشيها على كلوتها المبلول
ايناس بدأت تحس بشهوه كبيره متملكاها
احمد بيجيب كلوتها على جنب وكان كس ايناس ملزأ من الشهوه و بيمشي راس زوبره و بيفركها في كسها ودخلت الراس بين شفرات كسها الناعم الكبير
ايناس : ححححح بتمص شفايف احمد ... منظر رمزي مع ملك وعزيزه اتملك منها وبتحرك وسطها خلت راس زوبر احمد تخبط في زنبورها و كسها يتبل اكتر
احمد حس بسخونة كسها وساب زوبره المنتصب وعروقه نافره وبيحضنها اوي
ايناس : دخله يا حبيبي افتحنى انا محتاجاه جوه
احمد انتبه من كلامها وقام : اناااا ... احنااا
ايناس فاقت و عدلت نفسها بس لسه هايجه ... انت ليه مكملتش
احمد : علشان انتى غاليه اوي عندي ومش عاوز اذلك
ايناس ابتسمت ومسكت زوبره من على الشورت : على فكره انا واثقه فبيك ... افتحنى وانا هتصرف
احمد هجم على شفايفها ونام بيها و رفع فستانها
ايناس نزلت الاندر و بتبص جنبها : افتحنى ياحمد
احمد طلع زوبره و مشاه على كسها
ايناس بتعلى و بتوطىبكسها بتمشيه على زوبره السخن : دخله يلا يا حبيبي
احمد وجه راس زوبره لفتحة كسها الضيق وبينام فوق منها وهو بيبوسها و متحركش ودخل لسانه يلعب في لسانها لغاية ما حس بشهوتها و كل ده هي بتحرك كسها على زوبره الواقف زنهار
احمد لما حس بالبلل والرطوبه حوالين راس زوبره مع اهات ايناس و نفسها الملتهب نام فوقها وساب زوبره على فتحتها و بدأت الراس تدخل الحفره و مع الهيجان
ايناس : اااايي وبتبصله وهي مبتسمه وبتعض على شفايفها
احمد بيخبط خدها بكفه : عاجبك كده
ايناس : بحبك
احمد : انتى اللى جبتيه لنفسك وبيحرك زوبره
ايناس بتحس بألم من تحت مش متحملها وبدأ نفسها يتحول لفزع و اهات بتنمي عن ألم ممتع وبتتلوى تحت احمد
احمد بيدخل و يخرج زوبره ببطء شديد و بيبوس فيها و اهاتها وصرخاتها بتدخل جوفه وزوبره بيدخل احشاءها واعماق كسها وبيفضل ينيك فيها لغاية ما حسها بتنزل ووسطها اترفع و اتهبد كإنها ركبت الهوا لكنها نزلت شهوتها
بعد شوية ايناس كانت هديت
احمد خرج زوبره وشاف اثار الدم عليه مع اثار شهوتها وكان لسه مجابش
ايناس : خليك في حضني كمان شويه
احمد : يلا ندخل نستحمى لحسن قربوا ييجوا
ايناس باسته في خده : شيلني ياحمد
احمد بيشيلها ودخل الحمام ونزلها بالراحه وبيحميها وهو بيمسك بزازها بيدعكهم وزوبره شغال دعك في كسها وعملوا واحد عالمي و خرجوا لبسوا هدومهم وروحها
ايناس فتحت شقة عمتها وهي بتبوسه واحمد سابها عالباب ومشي
ايناس : انت تجيلي بعد كده
احمد : اللى حصل مش هيتكرر لغاية ما نتجوز
ايناس : انت زعلت
احمد : بالعكس بس خايف لو استمرينا يحصل حمل ولاحاجه
ايناس : متخافش هاخد حبوب منع الحمل
احمد : طب همشي دلوقتى و هجيلك بكره
ايناس : احمد .... بحبك 🥰💋
احمد : وانا كمان 🥰💋
.......
في بيت رمزي
ملك : يلا يختي اومي روحي انتى استحليتى الحكايه ولا ايه
عزيزه : متبئيش رخمه بئا ... ما تيجي نخلى سي رمزي يتجوزنى و نعيش سوا
ملك : اسمعي يا بت انتى
عزيزه : لا اسمعي انتى ... عمر كان بيسجلك صوت و صوره وعندي لقاءاتكم كلها
ملك : يا مصيبتي ... انتى عاوزة مني ايه
عزيزه : اتجوز الحاج
ملك : مش هينفع يا بت انتى اتهبلتي
عزيزه : خلاص افضل معاكم
حناوي واقف بره الباب وسامعه : احا يا رمزي الاتنين ✌
ملك : خلاص نتكلم بعدين مع الحاج
حناوي استخبى وكانت ملك رايحه عالباب وخرجت تشوف الخيال اللى لمحته على الباب
........
في الارض حسن وريم بيتمشوا وفي نفس الوقت بيشوف شغل الارض
......
رمزي في المحجر مع الرجاله
مراد : كده البضاعه جاهزه عالتشوين
الباشا : كده فاضل ايه تانى
مراد : فاضل خريطه بس مكانها بعيد عن البلد
الباشا : خلاص احنا منروحلهاش دلوقتي لغاية ما يتفبركوا
.......
مها وليلى رجعوا من المستشفى
ليلى ياااااه ... اوففف
مها : مالك
ليلى : حاسه انى مبسوطه بس مليش حظ .... هو انا فقر ... يعنى نحس
مها : لا يا حبيبتي ليه بتقولي كده
ليلى : اصل وليد مكملش كلامه ومجرد انه فكر كان هيموت
مها : متفكريش كده
ليلى : انا هعمل فشار
مها : وانا هنام ... لما ييجي اخوكي صحيني
احمد داخل : واديني جيت ... هلكان و ميت من الجوع
ليلى : تاكل فشار
احمد : لأ عاوز باقي القتيل الرومي
ليلى : خلاص سخنه انت
احمد : حاضر يا ستي هسخنه واكله
.........
ياسر بينيك رباب وعلاء شافهم واتصدم من جسم اخته وزوبره قام
علاء( يا لهوي على جمال امك يا رباب ... يا بختك يا عم .... اهدا يا علاء دي اختك .... طب ما سماح امك ... انا لازم ادوء )
ياسر : هجييييييييب ... اااااااااااااهحححح
رباب : يا لهويييي اخيرا ... انت مبتشبعش
سماح بتهمس : هي كمان نفسها فيك بس انت متجرأتش
علاء : بتقولي ايه
سماح : اظن جه الوقت اللى لازم تعرف فيه كل حاجه
علاء : اعرف ايه
سماح : الحقيقه ... انك مش ابنى .... الحقيقه انت ابن يسرا والدة ياسر
علاء : نععععم ... ازاي
سماح : زمان عمك هارون وانا كنا بنحب بعض لغاية ما ابوه حكم يتجوز بنت خاله يسرا وبالفعل اتجوزها لكن بعد فتره من جوازهم يسرا جاتلي بحكم انها كانت صاحبتي قبل ما تتجوز هارون
فلاش باك
يسرا : الحئيني يا سماح انا في مصيبه ... انا حامل
سماح : وايه المشكله
يسرا : المشكله ان اللى في بطنى مش ابن هارون
سماح : امال ابن مين
يسرا : ابن الخدام بتاعهم في البلد
عوده
سماح : واتفقت معاها تنزلك بس ده كان خطر عليك .... ولما ولدتك قولنا انك مت وجابتك لي وربيتك على انك ابني
علاء : 🙄🙄🙄🙄🙄
سماح : على فكرة رباب كمان مش بنتى .... دي بنت مها ... ام احمد صاحبك ... من عمه حسن
علاء : كمان .... طب انتى كنتى متجوزه
سماح : اللى كنت متجوزاه مكانش بيخلف
علاء : بجد ... ههه هههه هههههه 🤣🤣🤣🤣🤣 يعنى انتى مطلعتيش امي .... يااااااه انتى شيلتي من على قلبي حمل تقيل
سماح : يعني مش زعلان
علاء : بالعكس ... انا بحبك ... تكونى امي تكوني اختى تكونى زي ما تكوني بس بحبك ... تتجوزيني
سماح : اختشي يا واد
علاء : بتكلم جد ... متخافيش هنتجوز عرفي و محدش يعرف
سماح : بجد يا علاء
علاء : بجد يا موحه ... طب بالنسبه لياسر ... ابن هارون ولا
سماح : ياسر ابن هارون
علاء : يعنى انا اخو ياسر من الام ورباب اخت ليلى واحمد من الام .... دي عيلة وسخه
سماح : علاء ... اوعدنى محدش يعرف
علاء : ولا كإني سمعت
لا يسطا سمعت كلام ال كان بيتكلم وخليت العيله كلهاا شرمطه حتي مهاا
 
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤
فادية
 
  • عجبني
التفاعلات: جوني سينس ٥٥
  • حبيته
التفاعلات: متهور موت
لا يسطا سمعت كلام ال كان بيتكلم وخليت العيله كلهاا شرمطه حتي مهامش لازم كل قصة يبقى.ابطالها مش شمال لازم تغيير بردو علشان الإثارة والمتعة وده رئي


 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤, Mido Sasa, زئير الأسد و شخص آخر
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
  • عجبني
التفاعلات: متهور موت
  • عجبني
التفاعلات: متهور موت
ارجوا متابعة الجزء العاشر حتى الحكم
 
  • عجبني
التفاعلات: MrOmar
عاش وقصه حلو ومستنينك في بي الارانب في أول يوم العيد
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤ و زئير الأسد
تم أضافة الجزء العاشر والأخير مع تمنياتنا بمزيد من الأبداع
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
جامد يا معز ابدعت
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
الجديد هتكمل انهو قصه ي معز و هتبدء امته
 
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤
الجزء الاخير كروته مش مستواك يا معز14
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
عارف بس كان بسبب الاستعجال
 
  • عجبني
التفاعلات: العقرب وحسب
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%