NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية البركان | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 23/3/2023

  • عجبني
التفاعلات: العنتير
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و ahlawy77
متميز كالعادة بس ياريت متبقاش تطول الغيبة فعليا بستمتع بقصصك بعيدا عن الجنس تسلسل الاحداث بيعجبني قوي لانها بتبقي مترابطة قصة بجد
 
  • جامد
التفاعلات: معز ١٤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء السابع
الفرح خلص ومها خدت ولادها لبيت على عثمان وهناك كان هارون واسرته ورانيا وبناتها والحراسات طبعا
رانيا : هي مين دي يا هارون
هارون : دي رباب مرات ابني
رانيا باستغراب : بتهزر
هارون : لا بجد ...حصلت مشكله وجوزناهم
رانيا : اااا فهمت فهمت .... وهيطلقها امتى
هارون : لأ دي بنت سماح
رانيا : سماح مين .... قصدك .... هو انت لسه تعرفها
يسرا : بتتكلموا في ايه ... مش هتناموا
رانيا : انتوا ازاي توافقوا على حاجه زي كده ... وخصوصا البنت لا شكلها ولا حركاتها مريحنى .... انده ابنك
احمد : حلو القصر ده .... هو بتاع مين
رانيا : بتاعنا انا واخواتى ... سايب خطيبتك وجيت ليه
احمد : ماما قالتلي ميصحش نبات عند الغريب وبيت اعمامى مفتوح
رانيا : طول عمرها تفهم في الاصول ... هي راحت فين
احمد : طلعوا ناموا هي وليلى
هارون : اهو ياسر يا ستي ابني اللى مكفر سيئاتي
ياسر : هو انت متسترش ابدا ... كده في اول كلام بيني وبين العسل تكسفنى
رانيا : شكلك شئي وشئاوتك جايباك ورا .... سنه كام
ياسر : داخل جامعه وناوي على اقتصاد وعلوم سياسيه
رانيا : برافو .... بس ينفع سياسي ولا اقتصادي يتجوز بالطريقه اللى اتجوزت بيها .... ينفع
ياسر : بصراحه بنحب بعض ... وغلطنا عادي بس في الاخر اتحملت مسئوليتي
رانيا : انت ايه رأيك ياحمد في الكلام ده
احمد : ياسر صاحبي بس ممكن رأيي يزعله
رانيا : اعتبر انك الكبير وهتحكم
احمد : بصراحه لو حكمت احكم بانه يتنازل عن نصيبه في الميراث ويخدم في املاكنا
ياسر : وده بأمارة ايه ... بابا **** يديله العمر الطويل ... يعنى معنديش اللى اتنازل عنه
رانيا : خلاص ... تخدم بلؤمتك انت ومراتك
ياسر : نبئى نشوف الكلام ده بعدين
هارون : ولد .... كلم عمتك عدل ... واللى حكمت بيه انا موافق عليه
ياسر : احلف
هارون رزعه ألم نزل من مناخيره ددمم : اللى عمتك تقوله يمشي على رقبة الكل .... من بكره هتنزل الارض تخدم زي اي اجير في ارضنا
يسرا : بالراحه يا هارون على نفسك ... صحتك
رانيا : انا لسه محكمتش
ياسر : في ايه تاني ... هو انتى جاية تسجنيني
رانيا : مراتك مش هتعيش هنا .... هتعيش في بيت ابوك في مصر ... وممنوع تخرج الا باذن منه
ياسر بيبص لابوه : خلاص اللى تشوفوه
احمد : واضح انك هتتظبط
يسرا : خلاص يا ياسر روح انت لمراتك
رانيا بتشاور لجارد وبيجيلها : الولد ده ميغيبش عن عينك
امرك يا هانم
هارون : فينك من زمان ... انا غلبت في تربيته
رانيا : متخافش هسلمهولك راجل يشيل مسئوليه
.......
في بيت حسن
ريم بترقص لحسن على نغمات الف ليله وليله وحسن مش مصدق وبيرقص معاها بالعصايا
ريم : مبسوط يا حبيبي
حسن : يااااااه اخيرا يا حبيبتي .... اخيرا لوحدنا
ريم بتحاوط رقبته باديها وبتقرب منه
حسن بيبلع ريئه : يا سلااااام على حلاوتك يا ريمي ... ايه يا بت الجمال ده كله .... يا دين النبي .... انا في خيال صح .... بحلم .... دخلت كتاب العشاق .... يا لهوى بالي يا ناس
ريم : حسن .... فاكر لما كنا بندخل اوضة الخزين
حسن : الا فاكر ... تيجي ندخلها
ريم : هو انت لسه فاكر
حسن : طب ايه
ريم : ايه ... مش هناكل
حسن : لا انا بلهط وشالها وهو مبسوط ودخل اوضة النوم وبيبوسها
ريم اتشعبطت فيه وهي بتمرجح رجليها المرمر و بتتجاوب مع البوس
حسن حطها في السرير وهو بينزل فوقها
ريم : مش هتخلعنى الفستان
حسن : بس كده وبينزلها السوسته وبينزله عنها وشاف جسمها .... يا دين النبي وبيهجم على كل حته تقابله وبيبوسها وبيمص بزازها ورقبتها وشفايفها
ريم بترفعله جلبيته و بتخلعه وبتنيمه على ضهره وطلعت بتمصله
حسن بيحس بمتعة السنين وزوبره ساري سفينه
ريم طلعت فوقه ومسكت زوبره ونزلت عليه بكسها
حسن : يا بوووووووي ... انا بحلم يا نااااس
ريم : كسها اتملى وزوبر حسن لغاية نصه بس وبتطلع وتنزل على زوبر حسن وهي بتتأوه وصوتها جايب البلد كلها من المتعه
.....
في بيت رمزي
ايناس رجعت البيت وداخله اوضتها واتسمرت لما سمعت صوت اهات عاليه بس مش لواحده وراحت تشوف في ايه فشافت رمزي مع ملك وعزيزه وهما عاملين وضع الدوجي و رمزي بيبدل بينهم فراحت على اوضتها من غير ما يحسوا وكانت متوتره اوي من اللى شافته و بتترعش اوي واتغطت وخايفه اوي وجسمها زي اللى ماسك فيه تيار كهربي
......
الاهات خارجه من جوف ريم والمتعه متملكاها
.....
الاهات ماليه بيت رمزي سواء من حريم رمزي او من بنته اللى بتدعك كسها من احساس بالهيجان مسيطر على مخيلتها وبتتخيل احمد منيمها تحت منه وبيرهز بقوته
......
ريم بتنزل بغباء وحسن بيرزع جامد لغاية ما جاب وبينهجوا ونامت عليه بضهرها وهو مسك بزازها وحاضنها
......
في بيت على عثمان
رباب : وانت هتسكت عالكلام ده
ياسر : انا مش عارف سر موقف بابا السلبي وخوفه منه
رباب : مليش دعوه رجلي على رجلك ... هما ملهمش حكم علي ... المفروض انى في عصمتك انت
ياسر : ومين قال انى هنفذ كلامهم
رباب : مين عمتك دي اللى الكل بيعملها حساب
ياسر : دكتورة في الجامعه ومتجوزه شخص مهم في البلد
رباب : يبئى تكسر مناخيرها ... انت تنام معاها الليله
ياسر : انتى هبله ... هعملها ازاي دي في وسط كل الحرس دول كلهم
رباب : ما لازم حل لعمتك دي
ياسر : متشغليش بالك .... اقولك .... اومي هنمشي دلوقتى ... هنروح عندكم اروحك واروح بيتنا
رباب : لأ انت جوزي مش هتنام بعيد عني
ياسر : يلا قبل ما يطلع الصبح والائي نفسي بشتغل عندهم
...........
الباشا في المحجر مع مراد والحناوي
عالم الاثار : في سرداب لازم يتفتح هو اللى هيوصلنا للغنايم ... الخريطه محدده المكان هنا تحت رجلي بالظبط
الحناوي : انا ممكن اخلي الرجاله يحفروا هنا
مراد : لا خلى الرجاله بسلاحهم في حال تأهب ... احنا هنستنى الصبح العمال تيجي
الباشا : مراد كلامه صح ... مينفعش الرجاله تسيب السلاح
مراد : الناس في البلد بتحكي من وحي خيالها ... المكان هنا كله اسرار
عالم الاثار : كده هنكمل شغل بكره بالليل .... انصب لى خيمه هنام فيها
حناوي : الباشا يؤمر بايه
الباشا : بقول اننا كلنا تعبنا ... انا هاخد مراد ونرجع الصبح ... خلوا بالكم كويس
الحناوي : شدوا حيلكم يا رجاله ... انا هروح اجيبلنا اكل واجي
........
علاء في اوضته بيفكر ازاي يخلص من حسام بس لازم ينتقم الاول
........
عادل عرف ان بناته من غير عذرية وقافل على نفسه اوضته وفادية بتولول وتعيط
ياسمين : الحل ايه يا يارا
يارا : مش عارفه ... احنا في مصيبه ... انا خايفه على بابا اوي
ياسمين : طب مانا مخطوبه لعيل خول وراضيه ومقضيينها سوا ايه المشكله
يارا : يا بختك .. انا بئا نبيل نام معايا من اسبوع وفتحني وبصراحه من ساعة ما عمل كده حساه بيتهرب مني ... اعمل ايه
ياسمين : واهله يعرفوا
يارا : ميعرفوش .... انا خايفه اوي
لوجي : ممكن اتكلم ... انا سمعتكم وعرفت سبب اللى هما فيه
ياسمين : قولي يعنى جات عليكي
لوجي : انتى هتتجوزي حسام لكن الخوف من هرب نبيل ... انا اعرف اخته ناديه ... ايه رأيكم نهدده بيها
يارا : بطلي هبل
لوجي : مانتى هيهرب منك كده
ياسمين : انا ممكن اخلي حسام يساعدنا
يارا : الخول ده هيساعدنا ازاي
ياسمين : هخليه يعمل كده مع ناديه
يارا : لأ ... لو نبيل عرف ممكن يخرب الدنيا
ياسمين : خلاص وريني هيتجوزك ازاي
يارا : هيتجوزني ... اكيد هيتجوزني
......
في بيت رمزي
رمزي : ايناس .... انتى جيتي امتى
ايناس : من حوالى ساعه
رمزي : مالك ... حد ضايئك ولا حاجه
ايناس : لا ابدا ... بس تعبانه شوية من الفرح .... انا هنام
رمزي : طب خلاص انعسي انتى ... تصبحي على خير
ايناس : وانت من اهله يا بابا ( ايناس غمضت عينيها و هي حاسه بتوتر و بتحلم ان احمد معاها وبيعمل فيها زي ما شافت ابوها ولا اراديا جسمها سخن وايدها راحت لكسها بتدعكه في الحقيقه وبتحلم باحمد بينيك وبيرزع فيها لغاية ما نزلت شهوتها وتعبت ونامت خالص )
.......
تاني يوم
الجارد داخل وهو ماسك ياسر ورباب من قفاهم ورافعهم زي الارانب
ياسر : نزلنى بقولك .. نزلنى ... انت عاوز مني ايه
هارون : ايه الدوشه دي
رانيا طالعه من اوضتها وهي بتربط رباط الروب : في ايه
الجارد : كانوا بيحاولوا يهربوا ومسكتهم
رانيا : نزلهم وروح انت
رباب : انا اللى طلبت منه يروحني
رانيا مستغربه : انتى مش مراته
هارون : اه مراته بس حاكم على ابني ميجيش جنبها لغاية ما يجهز شقته
الباشا خارج من الاوضه وبيبصلهم باستغراب : انا رايح مع مراد ... مين دول
هارون : ابني ومراته
الباشا : باستغراب : مراته ازاي ... دول لسه عيال
ياسر : انا مش عيل
الباشا : هو في راجل يتصرف ولا يعمل اللى بتعمله ... اسمع الكلام وبلاش مأوحه
رباب : احنا مش عيال ... انا مراته رسمي
الباشا : هنشوف الموضوع ده بعدين
مها صحيت على صوتهم وخارجه هي واحمد
مها : حصل ايه يا جماعه .... صباح الخير يا باشا ... صباح الخير يا رانيا
احمد : صباح الخير
الباشا : اجهزي يا مها ... هتحضري معانا ورمزي هيحصلنا وابنك ممكن يروح اخته
مها : امرك يا باشا ... انا هجهز بسرعه
رانيا : احمد ... تعالى معايا عاوزاك
هارون : تعالى يا ياسر انت ومراتك
.....
علاء : صباح الخير يا مزتي
سماح : صباح الخير يا حبيبي وبتبوسه
علاء بيحط ايده على هنشها : وحشتني
سماح : هتفطر
علاء : لأ انا هلبس وانزل ... عندي مشوار مهم
سماح : طب استنى عاوزاك
علاء دخل بيلبس وهي دخلت وراه
سماح : هتتأخر
علاء : لأ ليه
سماح : كنت عاوزه افتح موضوع معاك
علاء ابتسملها وقام باسها : لما اجي نتكلم براحتنا
سماح : السرمحه اهم مني
علاء : مش سرمحه ... مشوار ولابد منه
سماح : هتيجي بسرعه
علاء : مش هتأخر
......
حسام : وانا اعمل ايه بس
ولاء : يا خساره كنت فاكراك راجل
حسام : اديكي شوفتي هو قلب الترابيزه علينا ازاي
ولاء : مليش دعوه ... تجيب اخته وتصورها زي ما هو مصورنا
حسام : ودي هنعملها ازاي
ولاء : هو طلب اختى وامي وانا هخليك تنيك امه واخته
حسام : ازاي يا ناصحه
ولاء : انا معايا نسخه من اللى صورناه ... هو جاي دلوقتى ... عاوزاك تنزل تروح البيت عنده ... عاوزاك توري امه الفيديو وتهددها بانك هتفضحه او تنيكها
حسام : وافرضي موافقتش
ولاء : مش عارفه ... بس انت لازم تركبها وتصورها كمان
حسام : صح ... وبكده هذله
........
رباب : خلاص يا ياسر اهو ابوك فهمك ... وكمان عمتك لازملها تكتيك عالي ... دي طلعت مش سهله خالص
ياسر : تعالي كلي وبطلي رغي ... احنا هنروح لعمي العريس بعد الطهر
رباب : ماشي ... بس عمتك هتكتكلها
يسرا : يلا يا ولاد اجهزوا
رباب : حضنت يسرا من ضهرها ... ايه يا تانت الحلاوة دي
ياسر : بس يا بت انتى سيبي ماما
رباب : فكرك في واحده حماتها قمر ومتحبهاش
يسرا بتفك ايدها وهي بتضحك : يا بت بس ... حوش مراتك يا ياسر
ياسر : هو بابا فين
يسرا : ابوك مع احمد وعمتك بيتكلموا
ياسر ( معنى كده ان ليلى لوحدها ) وهي ليلى فين
يسرا : ليلى مين
ياسر : اخت احمد
رباب بتبصله بخبث
يسرا : اه ... خرجت مع مها مرات عمك حسام
ياسر ( خساره ) تعالى معايا يا رباب
رباب قعدت على رجله وبتبوسه : امرك يا حبيبي


Hhaf85x.md.jpgصورة هلا

صورة عفاف
دا ايه العيله بنت الوسخه اللى كل واحد عاوز ينيك التانى دا 😂😂😂😂
اول واحد اقرأ ❤
انزل بالتامن😂
 
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG و معز ١٤
عاش جدا يسطا والجزء الجديد امتا
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
مستني الجزء التامن والتاسع والعاشر
 
  • جامد
التفاعلات: معز ١٤
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: معز ١٤ و عيون القلب
متخليش ياسر العرص دا ينام مع حد من العيله يحب ياريت
الجزء السابع
الفرح خلص ومها خدت ولادها لبيت على عثمان وهناك كان هارون واسرته ورانيا وبناتها والحراسات طبعا
رانيا : هي مين دي يا هارون
هارون : دي رباب مرات ابني
رانيا باستغراب : بتهزر
هارون : لا بجد ...حصلت مشكله وجوزناهم
رانيا : اااا فهمت فهمت .... وهيطلقها امتى
هارون : لأ دي بنت سماح
رانيا : سماح مين .... قصدك .... هو انت لسه تعرفها
يسرا : بتتكلموا في ايه ... مش هتناموا
رانيا : انتوا ازاي توافقوا على حاجه زي كده ... وخصوصا البنت لا شكلها ولا حركاتها مريحنى .... انده ابنك
احمد : حلو القصر ده .... هو بتاع مين
رانيا : بتاعنا انا واخواتى ... سايب خطيبتك وجيت ليه
احمد : ماما قالتلي ميصحش نبات عند الغريب وبيت اعمامى مفتوح
رانيا : طول عمرها تفهم في الاصول ... هي راحت فين
احمد : طلعوا ناموا هي وليلى
هارون : اهو ياسر يا ستي ابني اللى مكفر سيئاتي
ياسر : هو انت متسترش ابدا ... كده في اول كلام بيني وبين العسل تكسفنى
رانيا : شكلك شئي وشئاوتك جايباك ورا .... سنه كام
ياسر : داخل جامعه وناوي على اقتصاد وعلوم سياسيه
رانيا : برافو .... بس ينفع سياسي ولا اقتصادي يتجوز بالطريقه اللى اتجوزت بيها .... ينفع
ياسر : بصراحه بنحب بعض ... وغلطنا عادي بس في الاخر اتحملت مسئوليتي
رانيا : انت ايه رأيك ياحمد في الكلام ده
احمد : ياسر صاحبي بس ممكن رأيي يزعله
رانيا : اعتبر انك الكبير وهتحكم
احمد : بصراحه لو حكمت احكم بانه يتنازل عن نصيبه في الميراث ويخدم في املاكنا
ياسر : وده بأمارة ايه ... بابا **** يديله العمر الطويل ... يعنى معنديش اللى اتنازل عنه
رانيا : خلاص ... تخدم بلؤمتك انت ومراتك
ياسر : نبئى نشوف الكلام ده بعدين
هارون : ولد .... كلم عمتك عدل ... واللى حكمت بيه انا موافق عليه
ياسر : احلف
هارون رزعه ألم نزل من مناخيره ددمم : اللى عمتك تقوله يمشي على رقبة الكل .... من بكره هتنزل الارض تخدم زي اي اجير في ارضنا
يسرا : بالراحه يا هارون على نفسك ... صحتك
رانيا : انا لسه محكمتش
ياسر : في ايه تاني ... هو انتى جاية تسجنيني
رانيا : مراتك مش هتعيش هنا .... هتعيش في بيت ابوك في مصر ... وممنوع تخرج الا باذن منه
ياسر بيبص لابوه : خلاص اللى تشوفوه
احمد : واضح انك هتتظبط
يسرا : خلاص يا ياسر روح انت لمراتك
رانيا بتشاور لجارد وبيجيلها : الولد ده ميغيبش عن عينك
امرك يا هانم
هارون : فينك من زمان ... انا غلبت في تربيته
رانيا : متخافش هسلمهولك راجل يشيل مسئوليه
.......
في بيت حسن
ريم بترقص لحسن على نغمات الف ليله وليله وحسن مش مصدق وبيرقص معاها بالعصايا
ريم : مبسوط يا حبيبي
حسن : يااااااه اخيرا يا حبيبتي .... اخيرا لوحدنا
ريم بتحاوط رقبته باديها وبتقرب منه
حسن بيبلع ريئه : يا سلااااام على حلاوتك يا ريمي ... ايه يا بت الجمال ده كله .... يا دين النبي .... انا في خيال صح .... بحلم .... دخلت كتاب العشاق .... يا لهوى بالي يا ناس
ريم : حسن .... فاكر لما كنا بندخل اوضة الخزين
حسن : الا فاكر ... تيجي ندخلها
ريم : هو انت لسه فاكر
حسن : طب ايه
ريم : ايه ... مش هناكل
حسن : لا انا بلهط وشالها وهو مبسوط ودخل اوضة النوم وبيبوسها
ريم اتشعبطت فيه وهي بتمرجح رجليها المرمر و بتتجاوب مع البوس
حسن حطها في السرير وهو بينزل فوقها
ريم : مش هتخلعنى الفستان
حسن : بس كده وبينزلها السوسته وبينزله عنها وشاف جسمها .... يا دين النبي وبيهجم على كل حته تقابله وبيبوسها وبيمص بزازها ورقبتها وشفايفها
ريم بترفعله جلبيته و بتخلعه وبتنيمه على ضهره وطلعت بتمصله
حسن بيحس بمتعة السنين وزوبره ساري سفينه
ريم طلعت فوقه ومسكت زوبره ونزلت عليه بكسها
حسن : يا بوووووووي ... انا بحلم يا نااااس
ريم : كسها اتملى وزوبر حسن لغاية نصه بس وبتطلع وتنزل على زوبر حسن وهي بتتأوه وصوتها جايب البلد كلها من المتعه
.....
في بيت رمزي
ايناس رجعت البيت وداخله اوضتها واتسمرت لما سمعت صوت اهات عاليه بس مش لواحده وراحت تشوف في ايه فشافت رمزي مع ملك وعزيزه وهما عاملين وضع الدوجي و رمزي بيبدل بينهم فراحت على اوضتها من غير ما يحسوا وكانت متوتره اوي من اللى شافته و بتترعش اوي واتغطت وخايفه اوي وجسمها زي اللى ماسك فيه تيار كهربي
......
الاهات خارجه من جوف ريم والمتعه متملكاها
.....
الاهات ماليه بيت رمزي سواء من حريم رمزي او من بنته اللى بتدعك كسها من احساس بالهيجان مسيطر على مخيلتها وبتتخيل احمد منيمها تحت منه وبيرهز بقوته
......
ريم بتنزل بغباء وحسن بيرزع جامد لغاية ما جاب وبينهجوا ونامت عليه بضهرها وهو مسك بزازها وحاضنها
......
في بيت على عثمان
رباب : وانت هتسكت عالكلام ده
ياسر : انا مش عارف سر موقف بابا السلبي وخوفه منه
رباب : مليش دعوه رجلي على رجلك ... هما ملهمش حكم علي ... المفروض انى في عصمتك انت
ياسر : ومين قال انى هنفذ كلامهم
رباب : مين عمتك دي اللى الكل بيعملها حساب
ياسر : دكتورة في الجامعه ومتجوزه شخص مهم في البلد
رباب : يبئى تكسر مناخيرها ... انت تنام معاها الليله
ياسر : انتى هبله ... هعملها ازاي دي في وسط كل الحرس دول كلهم
رباب : ما لازم حل لعمتك دي
ياسر : متشغليش بالك .... اقولك .... اومي هنمشي دلوقتى ... هنروح عندكم اروحك واروح بيتنا
رباب : لأ انت جوزي مش هتنام بعيد عني
ياسر : يلا قبل ما يطلع الصبح والائي نفسي بشتغل عندهم
...........
الباشا في المحجر مع مراد والحناوي
عالم الاثار : في سرداب لازم يتفتح هو اللى هيوصلنا للغنايم ... الخريطه محدده المكان هنا تحت رجلي بالظبط
الحناوي : انا ممكن اخلي الرجاله يحفروا هنا
مراد : لا خلى الرجاله بسلاحهم في حال تأهب ... احنا هنستنى الصبح العمال تيجي
الباشا : مراد كلامه صح ... مينفعش الرجاله تسيب السلاح
مراد : الناس في البلد بتحكي من وحي خيالها ... المكان هنا كله اسرار
عالم الاثار : كده هنكمل شغل بكره بالليل .... انصب لى خيمه هنام فيها
حناوي : الباشا يؤمر بايه
الباشا : بقول اننا كلنا تعبنا ... انا هاخد مراد ونرجع الصبح ... خلوا بالكم كويس
الحناوي : شدوا حيلكم يا رجاله ... انا هروح اجيبلنا اكل واجي
........
علاء في اوضته بيفكر ازاي يخلص من حسام بس لازم ينتقم الاول
........
عادل عرف ان بناته من غير عذرية وقافل على نفسه اوضته وفادية بتولول وتعيط
ياسمين : الحل ايه يا يارا
يارا : مش عارفه ... احنا في مصيبه ... انا خايفه على بابا اوي
ياسمين : طب مانا مخطوبه لعيل خول وراضيه ومقضيينها سوا ايه المشكله
يارا : يا بختك .. انا بئا نبيل نام معايا من اسبوع وفتحني وبصراحه من ساعة ما عمل كده حساه بيتهرب مني ... اعمل ايه
ياسمين : واهله يعرفوا
يارا : ميعرفوش .... انا خايفه اوي
لوجي : ممكن اتكلم ... انا سمعتكم وعرفت سبب اللى هما فيه
ياسمين : قولي يعنى جات عليكي
لوجي : انتى هتتجوزي حسام لكن الخوف من هرب نبيل ... انا اعرف اخته ناديه ... ايه رأيكم نهدده بيها
يارا : بطلي هبل
لوجي : مانتى هيهرب منك كده
ياسمين : انا ممكن اخلي حسام يساعدنا
يارا : الخول ده هيساعدنا ازاي
ياسمين : هخليه يعمل كده مع ناديه
يارا : لأ ... لو نبيل عرف ممكن يخرب الدنيا
ياسمين : خلاص وريني هيتجوزك ازاي
يارا : هيتجوزني ... اكيد هيتجوزني
......
في بيت رمزي
رمزي : ايناس .... انتى جيتي امتى
ايناس : من حوالى ساعه
رمزي : مالك ... حد ضايئك ولا حاجه
ايناس : لا ابدا ... بس تعبانه شوية من الفرح .... انا هنام
رمزي : طب خلاص انعسي انتى ... تصبحي على خير
ايناس : وانت من اهله يا بابا ( ايناس غمضت عينيها و هي حاسه بتوتر و بتحلم ان احمد معاها وبيعمل فيها زي ما شافت ابوها ولا اراديا جسمها سخن وايدها راحت لكسها بتدعكه في الحقيقه وبتحلم باحمد بينيك وبيرزع فيها لغاية ما نزلت شهوتها وتعبت ونامت خالص )
.......
تاني يوم
الجارد داخل وهو ماسك ياسر ورباب من قفاهم ورافعهم زي الارانب
ياسر : نزلنى بقولك .. نزلنى ... انت عاوز مني ايه
هارون : ايه الدوشه دي
رانيا طالعه من اوضتها وهي بتربط رباط الروب : في ايه
الجارد : كانوا بيحاولوا يهربوا ومسكتهم
رانيا : نزلهم وروح انت
رباب : انا اللى طلبت منه يروحني
رانيا مستغربه : انتى مش مراته
هارون : اه مراته بس حاكم على ابني ميجيش جنبها لغاية ما يجهز شقته
الباشا خارج من الاوضه وبيبصلهم باستغراب : انا رايح مع مراد ... مين دول
هارون : ابني ومراته
الباشا : باستغراب : مراته ازاي ... دول لسه عيال
ياسر : انا مش عيل
الباشا : هو في راجل يتصرف ولا يعمل اللى بتعمله ... اسمع الكلام وبلاش مأوحه
رباب : احنا مش عيال ... انا مراته رسمي
الباشا : هنشوف الموضوع ده بعدين
مها صحيت على صوتهم وخارجه هي واحمد
مها : حصل ايه يا جماعه .... صباح الخير يا باشا ... صباح الخير يا رانيا
احمد : صباح الخير
الباشا : اجهزي يا مها ... هتحضري معانا ورمزي هيحصلنا وابنك ممكن يروح اخته
مها : امرك يا باشا ... انا هجهز بسرعه
رانيا : احمد ... تعالى معايا عاوزاك
هارون : تعالى يا ياسر انت ومراتك
.....
علاء : صباح الخير يا مزتي
سماح : صباح الخير يا حبيبي وبتبوسه
علاء بيحط ايده على هنشها : وحشتني
سماح : هتفطر
علاء : لأ انا هلبس وانزل ... عندي مشوار مهم
سماح : طب استنى عاوزاك
علاء دخل بيلبس وهي دخلت وراه
سماح : هتتأخر
علاء : لأ ليه
سماح : كنت عاوزه افتح موضوع معاك
علاء ابتسملها وقام باسها : لما اجي نتكلم براحتنا
سماح : السرمحه اهم مني
علاء : مش سرمحه ... مشوار ولابد منه
سماح : هتيجي بسرعه
علاء : مش هتأخر
......
حسام : وانا اعمل ايه بس
ولاء : يا خساره كنت فاكراك راجل
حسام : اديكي شوفتي هو قلب الترابيزه علينا ازاي
ولاء : مليش دعوه ... تجيب اخته وتصورها زي ما هو مصورنا
حسام : ودي هنعملها ازاي
ولاء : هو طلب اختى وامي وانا هخليك تنيك امه واخته
حسام : ازاي يا ناصحه
ولاء : انا معايا نسخه من اللى صورناه ... هو جاي دلوقتى ... عاوزاك تنزل تروح البيت عنده ... عاوزاك توري امه الفيديو وتهددها بانك هتفضحه او تنيكها
حسام : وافرضي موافقتش
ولاء : مش عارفه ... بس انت لازم تركبها وتصورها كمان
حسام : صح ... وبكده هذله
........
رباب : خلاص يا ياسر اهو ابوك فهمك ... وكمان عمتك لازملها تكتيك عالي ... دي طلعت مش سهله خالص
ياسر : تعالي كلي وبطلي رغي ... احنا هنروح لعمي العريس بعد الطهر
رباب : ماشي ... بس عمتك هتكتكلها
يسرا : يلا يا ولاد اجهزوا
رباب : حضنت يسرا من ضهرها ... ايه يا تانت الحلاوة دي
ياسر : بس يا بت انتى سيبي ماما
رباب : فكرك في واحده حماتها قمر ومتحبهاش
يسرا بتفك ايدها وهي بتضحك : يا بت بس ... حوش مراتك يا ياسر
ياسر : هو بابا فين
يسرا : ابوك مع احمد وعمتك بيتكلموا
ياسر ( معنى كده ان ليلى لوحدها ) وهي ليلى فين
يسرا : ليلى مين
ياسر : اخت احمد
رباب بتبصله بخبث
يسرا : اه ... خرجت مع مها مرات عمك حسام
ياسر ( خساره ) تعالى معايا يا رباب
رباب قعدت على رجله وبتبوسه : امرك يا حبيبي


Hhaf85x.md.jpgصورة هلا

صورة عفاف
عاش الجديد أمتي
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
الجزء الجاي هتعرفوا
 
  • عجبني
التفاعلات: MrOmar
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
  • عجبني
التفاعلات: Hus9 و MrOmar
امته الجديد يا عالمي وهل هتخلص النهارده ولا ايه الدنيا
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: متهور موت و معز ١٤
فين الباقي
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: متهور موت و معز ١٤
هخلص التاسع وانزله
 
  • عجبني
التفاعلات: زئير الأسد و MrOmar
مستني الجزء التاسع والعاشر يا معز
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
فاضل جزء
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
Hj5hQ3v.jpg
يارا
 
  • عجبني
التفاعلات: ممدوح ابو و متهور موت
فين الجزء
 
  • عجبني
التفاعلات: زئير الأسد و متهور موت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%